staat er al een zandkasteel?quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:45 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik vraag mij ook af hoe het hier in huize DS4 op dit moment is !
Vast veel beter dan in mijn prive binnen zandbak:P
Druk...quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:45 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik vraag mij ook af hoe het hier in huize DS4 op dit moment is !
Ik ook eigenlijk !quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:56 schreef The_Mich het volgende:
Ben eigenlijk toch nog steeds benieuwd naar de laatste ontwikkelingen of het eindresultaat.
Yep!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:05 schreef Boterbartje het volgende:
Is dat een model van jullie huis op tafel trouwens?
Mwah, die lamp vind ik wel erg bijzonder; maar ik zou het zelf nooit ophangenquote:
Wat bij de lamp de doorslag gaf was de transparantie en dat is ook iets wat ons huis kenmerkt...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:48 schreef Vonkenboer het volgende:
Mwah, die lamp vind ik wel erg bijzonder; maar ik zou het zelf nooit ophangen![]()
Het pas wel prima bij jullie woning vind ik !
Bedoel je de schuifpui binnen? Die gebruiken we erg vaak in de zomer. Dan vangen we de warmte op in de serre en moeten we de serre afsluiten, anders wordt het veel te heet binnen.quote:Ik vraag mij wel nog altijd af wanneer je die gigantische schuifpui die je hebt uberhaupt dicht zou doen. Misschien als je een feestje geeft of iets dergelijks![]()
Spots niet.quote:Heb je trouwens in huis led-verlichting toegepast ? Voor de spots e.d. ?
Ben erg nieuwsgierig namelijk !
Stroom vooral. 18000 kwh op jaarbasis. Maar dat moet nog minder worden omdat je het eerste jaar veel meer stookt vanwege vocht in de woning.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ben wel benieuwd naar je energieverbruik in zo een modern huis![]()
Stroom en gas bijvb
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:57 schreef DS4 het volgende:
....
Stroom vooral. 18000 kwh op jaarbasis. Maar dat moet nog minder worden omdat je het eerste jaar veel meer stookt vanwege vocht in de woning.
.......
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |