quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Klap van de molenwiek, inderdaadquote:Verder kunt U ook op mijn site van "tornadomirakel" allerlei crowdfunding vinden om onze mogelijk van mijn experimenten al te "tornadogeestelijk gehandicapt" geraakte "11septembertragische tornadomongolen van al te ultieme proefkonijnen" weer een beetje normaal te krijgen, want zo'n beoogde excursie maakt wel een goede kans om ze uit hun waanwereld te verlossen en de ogen nog tijdig te openen, voor ze er net zo spontaan achteraan gaan!
Daar mag Twitter zich druk om maken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:54 schreef DrunkenBuddha het volgende:
Oke, die advertentie is in ieder geval terug te vinden op z'n twitteraccount
Inderdaad, zoiets vaags als dit heb ik nog nooit gelezen lol.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 01:07 schreef Gray het volgende:
[..]
Daar mag Twitter zich druk om maken.
Heb nu ook z'n site doorgenomen, en ook de pagina voor het project (waarin hij om 200.000 euro vraagt voor een boottochtje!), maar snap nog steeds niet hoe het woord psychotornado tot stand is gekomen.
quote:Sinds 6 oktober 1981 schijnt het mogelijk te zijn om vliegtuigen vermoedelijk met de "tornadoterugslag" van onze milieuvervuiling in volle vlucht educatief op te blazen!
Klinkt plausibel, misschien toch maar even donerenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:30 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind het wel een plausibel verhaal maar ik denk dat de TS vergeet rekening te houden met psychodraagkracht van de gemiddelde mens, janis joplin even buiten beschouwing gelaten. Tevens moet je een oleopneumatisch systeem niet te snel implementeren zonder daarbij te denken aan niet alleen de psychotornadoterugslag maar ook even stilstaan bij sociale impact van zo'n revolutionair idee. Denk je dat trouwens dat deze systemen ook van toepassing zijn op de treinkapingen in drenthe?
Ik doe dit niet vaak maar;quote:Op vrijdag 30 maart 2012 01:05 schreef tornadomirakel het volgende:
Wat zou een defect in dit geval anders zo adequaat kunnen hebben aangetoond dan een tornadoprocédé, dat uit veiligheidsoverwegingen niet bewezen wordt? Konden we de luchtvaartpassagiers niet altijd zo goed de kastanjes uit het vuur laten halen voor onze onkunde, en hun met hun leven de prijs voor al ons wanbeleid laten betalen, zoals dit ook bij Tsernobyl gebeurde door hun die de klus moesten klaren?
Een pandemie van "geestelijke tornadogehandicaptheid" bij de consumenten dankzij alle high tech van tegenwoordig, werd bestreden met het aanspannen van een soort grondwettelijke "tornadobodemprocedure" tegen daardoor al te rampspoedig geworden transport met zo'n educatieve "psychotornadotest" van een vliegtuig op 6 oktober 1981 bij Moerdijk.
In plaats van zo'n "11septembertragedie" als bij 9/11 te veroorzaken, liep het toen gelukkig allemaal nog praktisch zo goed mogelijk af, totdat men dit in onze rechtbanken wereldwijd met Bijlmerrampen op hoofdsteden als een waanidee af bleef doen en ontkennen tot er toch nog zulke ellende van kwam.
Het onnozel laten escaleren van dit experiment scheen zich ook nog op mijn verjaardag van vorig jaar met zo'n F5 van een tornado bij Joplin in de Verenigde Staten te kunnen openbaren.
Sommigen, overigens waarschijnlijk de meesten, kunnen elkaar enkel dermate corrupt en schijnheilig laten verongelukken, dat dit met een tornado de wrevel der natuur op kan wekken, hetgeen dan weer voor zulke educatieve "psychotornadotests" van vliegtuigen aangewend bleek te kunnen worden! Zo kan een hierdoor aantoonbaar defect, hiermee op pijnlijke wijze gedemonstreerd worden, als dit enkel kan worden ontkend en aan diens lot over kan worden gelaten.
Het probleem is dan echter weer, dat slechts de betrokkenen dit serieus konden waarnemen, en de rest dit de eerste generaties slechts net zo corrupt en achterlijk wereldwijd, met Bijlmerrampen op hoofdsteden kan blijven ontkennen, zodat de ontstane geweldspiraal ervan met zo'n 9/11 toch nog het onheil op kan leveren, dat bij dit experiment nog amper met veel geluk kon worden voorkomen.
De ontstane afwijkingen ervan schijnen zich dan weer met zo'n F5 van een tornado zoals bij Joplin in de Verenigde Staten te kunnen manifesteren, als de mensheid bijvoorbeeld door een verjaardag van de houder van het experiment hieraan herinnerd wordt!
Zijn er nog vragen?
quote:Inderdaad, zoiets vaags als dit heb ik nog nooit gelezen lol.
Maar blijkens het feit dat hij om projectgeld vraagt op bovenstaande link, plus op z'n twitter nog een extra vraag om 'crowdfunding' op Indiegogo(world's largest global funding platform blijkbaar) voor zijn 'Diagnostische Vliegrampen Research' zegt mij al genoeg.
Dit is gewoon verkapte reclame, en het wordt zo vaag mogelijk gebracht, met interessante zelfverzonnen termen als psychotornadotest, in de hoop dat iemand het interessant vindt klinken en denkt:"Nou, dat ik het niet snap zal wel aan mij liggen, het klinkt in ieder geval wel reuze interessant en belangrijk, ik zal wat doneren!"
Inventieve manier om geld te verdienen, dat moet ik hem nageven.
Dit is niet mijn werk. Geniaal is het wel. Tornadogehandicapt, damnit to hell i like it.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:54 schreef Hoppahoppa het volgende:
Leuk, weer een Hyperviper-cloon. Hij heeft zichzelf weer overtroffen.
Jammer van die tegenspraak in zichzelf, die er zo uitspringt. Verder alle lof voor het feit dat je deze onnavolgbare stijl gewoon volhoudt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:13 schreef tornadomirakel het volgende:
Met een "psychotornado" bedoel ik een doormensenhanden psychisch gewrochte tornado, door de natuurlijke wrevel tegen de verwaarlozing van onze problemen met vliegrampen zodanig in opportune banen te leiden, dat er zo'n fatale tornado kan ontstaan, die een vliegtuig in volle vlucht kan overvallen, en het gelaakte defect aan kan tonen met het afbreken van één of meer vleugelhelften! Zo kom je dus aan een "psychotornadotest".
Van alle high tech, die over enkele jaren weer verouderd is en dan weer ook voor vuile oude troep zal worden aangezien, worden de consumenten zo high, dat ze er qua beschaving "geestelijk tornadogehandicapt" van kunnen raken, en er danig verwilderde nerds and nozems van kunnen worden. Het komt nog steeds in de beste kringen voor naar het zich laat aanzien, of misschien wel juist, want zij hebben er genoeg geld voor.
ok, nu snap ik hetquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:13 schreef tornadomirakel het volgende:
Met een "psychotornado" bedoel ik een door mensenhanden psychisch gewrochte tornado, door de natuurlijke wrevel tegen de verwaarlozing van onze problemen met vliegrampen zodanig in opportune banen te leiden, dat er zo'n fatale tornado kan ontstaan, die een vliegtuig in volle vlucht kan overvallen, en het gelaakte defect aan kan tonen met het afbreken van één of meer vleugelhelften! Zo kom je dus aan een "psychotornadotest".
Van alle high tech, die over enkele jaren weer verouderd is en dan weer ook voor vuile oude troep zal worden aangezien, worden de consumenten zo high, dat ze er qua beschaving "geestelijk tornadogehandicapt" van kunnen raken, en er danig verwilderde nerds and nozems van kunnen worden. Het komt nog steeds in de beste kringen voor naar het zich laat aanzien, of misschien wel juist, want zij hebben er genoeg geld voor.
Misschien moet hij de contracten voor banken en financiële instellingen gaan opstellenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Jammer van die tegenspraak in zichzelf, die er zo uitspringt. Verder alle lof voor het feit dat je deze onnavolgbare stijl gewoon volhoudt.
Het is een kunst om zo te schrijven, gedurende langere tijd, dat er ècht geen touw aan vast te knopen valt.
Hoe kan je een mentale tornado creëren door te hacken dan? Hoe zie jij dit? Er zijn werkelijk programma's om verstandelijk tornado-gehandicapten te ontwikkelen?quote:Op maandag 2 april 2012 16:17 schreef tornadomirakel het volgende:
Iets kan psychisch ook nog door mensenhanden worden gemanipuleerd en zodanig gewrocht, waaronder de meeste "high tech criminaliteit" zoals hacken valt! In dit geval wordt er dus op het programmeren van een tornado gedoeld!
Neuh nie echt, je bent wel duidelijk in je verhaal...quote:
Neologismen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:15 schreef tornadomirakel het volgende:
Het verheugt mij om te zien, dat we reeds door hebben gekregen van wat voor "tornadotrollen" we last hebben gekregen, en hoe "Bijlmerrampspoedig" zij dit niet wensen in te zien! Mogen we zulke gruwelijke experimenten, terwijl deze in het bijzonder boven ons hoofd plaats plegen te nemen, überhaupt wel over het hoofd kunnen zien?!
Deze excursie zou nou voor de nodige sensitivity training kunnen zorgen, die onze maatschappij in dit geval zo "11septembertragisch" hard nodig heeft!
Wat is je oplossing eigenlijk, techniek niet meer gebruiken, met andere woorden kunnen de psychotornado's voorkomen worden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:41 schreef tornadomirakel het volgende:
Leuk stopwoordje, maar weten we zeker, dat we niet op moeten houden met zo "geestelijk tornadogehandicapt" misbruik te maken van de techniek, terwijl we dan door technische experts voor zulke gruwelexperimenten kunnen worden misbruikt?!
U heeft wel een zeer goede kennis van de Nederlandse taal, dat heb ik gemerkt. Hoe heeft u zo vloeiend leren schrijven (met zeer veel geleerde woorden, die een hogere opleiding doen vermoeden)?quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:41 schreef tornadomirakel het volgende:
Leuk stopwoordje, maar weten we zeker, dat we niet op moeten houden met zo "geestelijk tornadogehandicapt" misbruik te maken van de techniek, terwijl we dan door technische experts voor zulke gruwelexperimenten kunnen worden misbruikt?!
Minder vliegen boven bebouwde gebieden is natuurlijk een goede zaak, wordt daar niet al rekening mee gehouden. Wat vind je van sociale media is dat de techniek gebruiken in sociale harmonie?quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:48 schreef tornadomirakel het volgende:
Verstandelijk gebruik maken van de techniek in sociale harmonie met de natuur zou de remedie kunnen zijn! Uiteraard levert elke oplossing in het algemeen weer tien nieuwe problemen op. Hoe dat dus moet gebeuren dient nog te worden uitgezocht, maar één van de belangrijkste verbeteringen zou het niet vliegen boven dichtbevolkte streken kunnen zijn, en een goede weerradar aanschaffen, die eigenlijk nog ontwikkeld moet worden, alhoewel ze dat op TU Delft gelukt schijnt te zijn.
Mijn taalgebruik wordt zelden gewaardeerd, en stamt uit de tijd dat ik nog op een universiteit zat. Op zulke plekken worden woorden nog op een goudschaaltje gewogen.
Die excursie waarvoor je geld voor inzamelt en de teller hardnekkig op nul blijft steken?...quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:13 schreef tornadomirakel het volgende:
Voorzover mij bekend is dat enkel met zo'n excursie mogelijk!
Als goede bewoording goud is, is dit ijzer. Je hele post bestaat uit twee zinnen, inclusief twee zelfbedachte woorden, met onverklaarde verbanden. Niet heel vreemd dat niemand serieus nadenkt over wat je schrijft. Je maakt het niet makkelijk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:43 schreef tornadomirakel het volgende:
Weten jullie zeker, dat jullie er niet van houden om te doen alsof jullie achterlijk zijn of zo?
Vliegtuigen blijven op je hersenen neerstorten, als je je vliegrampen niet voorkomt, hetgeen pas fraai tot uiting komt met zo'n "psychotornadotest" op een vliegtuig, waarbij een gebrek aan draagkrachtdemping bij al te stijf opgehangen vleugels demonstratief kan worden aangetoond met de frustraties, die zulke rampspoedig onnozele neigingen bij de natuur op plegen te roepen, en welke voor de juiste persoon dan ook zeer hanteerbaar bleken te zijn sinds 6 oktober 1981 bij Moerdijk!
Wat zouden mensen, die alleen maar zo "Bijlmerrampspoedig" kunnen blijven doen alsof ze zo achterlijk zijn, toch acuut horen te worden opgenomen of zo!
Ik wijs naar m'n vorige post.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:27 schreef tornadomirakel het volgende:
Waarvoor zou de geweldigste "vliegrampenshow" op aarde toch maar niet tot ons door willen dringen, al wordt een defect, waarvan vleugels af kunnen breken, daar nog zo demonstratief zo nu en dan al dertig jaar bij aangetoond?! Zouden we te onbekend kunnen zijn met natuurgerichten, die de waarheid aan het licht kunnen brengen, of houden we er niet van om deze te horen?
Dit vliegtuig kwam in 'n windhoos terrecht (onnozele neiging van de natuur?)quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:43 schreef tornadomirakel het volgende:
Weten jullie zeker, dat jullie er niet van houden om te doen alsof jullie achterlijk zijn of zo?
Vliegtuigen blijven op je hersenen neerstorten, als je je vliegrampen niet voorkomt, hetgeen pas fraai tot uiting komt met zo'n "psychotornadotest" op een vliegtuig, waarbij een gebrek aan draagkrachtdemping bij al te stijf opgehangen vleugels demonstratief kan worden aangetoond met de frustraties, die zulke rampspoedig onnozele neigingen bij de natuur op plegen te roepen, en welke voor de juiste persoon dan ook zeer hanteerbaar bleken te zijn sinds 6 oktober 1981 bij Moerdijk!
Wat zouden mensen, die alleen maar zo "Bijlmerrampspoedig" kunnen blijven doen alsof ze zo achterlijk zijn, toch acuut horen te worden opgenomen of zo!
Nee, dat lijkt mij geen goed idee. Ik zie de waarde niet van een bootexcursie van 10k dat oplossing zou moeten bieden aan een probleem dat zo onbegrijpelijk wordt gepresenteerd.quote:
De prijs. Ik weet dat die niet overeenkomt met wa gevraagd wordt, maar denk dat een prijzige bootexcursie helemaal niet nodig is, of zelfs helpt om je boodschap over te brengen. In geschreven stijl via internet wil het al niet lukken, terwijl dat de ruimte tot uitgebreide verdieping moet geven. Hoe haal je het in je hoofd om donaties te verwachten voor iets dat niemand begrijpen kan, omdat je het niet goed weet uit te leggen?quote:Op zondag 8 april 2012 15:05 schreef tornadomirakel het volgende:
Internet is ook niet de plek om iets uit te kunnen leggen, en als je iets aan den lijve kunt ondervinden komt het vast en zeker beter over! Wat bedoel je overigens Gray met 10k?
Ik niet, probeer je soms te zeggen dat er apparaten als HAARP ingezet worden om lokaal extreem weer te veroorzaken en zo vliegtuigen te laten crashen die vervolgens weer aangepast moeten worden ?quote:
Ja, je gaat steeds begrijpelijker schrijven.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:57 schreef tornadomirakel het volgende:
Dat is spijtig. De existentiële onmogelijkheid om onze vliegrampen niet te voorkomen, filosofisch beschouwd uiteraard, doet dergelijk fataal wanbeleid de meest merkwaardige natuurverschijnselen veroorzaken, welke dan weer in een opportune vorm kunnen worden gegoten om een bepaald defect aan het licht te brengen, dat bedoel ik! Van HAARP heb ik nog nooit gehoord. Is het zo begrijpelijk?
Je begint door te krijgen dat het nut heeft om defecte psychotornado's te ontwerpen, daarmee HAARP onlopend maar tegelijkertijd door dat defect slachtoffer te worden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:46 schreef Gray het volgende:
Wacht even hoor, kijken of ik het begin te begrijpen:
Omdat men er vanuitgaat dat vliegrampen door natuurverschijnselen niet te voorkomen zijn, maakt men onbewust defecte ontwerpen, waardoor juist vliegrampen door natuurverschijnselen ontstaan?
Niet om lullig te wezen, maar ik denk dat je schrijfstijl ook niet echt helpt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:57 schreef tornadomirakel het volgende:
Lang geleden, toen ik in de zeventiger jaren nog op een technische universiteit vliegtuigbouwkunde studeerde, moest ik tot mijn leedwezen onderkennen, dat men vliegrampen iets te slordig niet voorkwam. Men maakte er zogezegd een afschuwelijk economisch potje van. Met zo'n "psychotornadotest" van een vliegtuig, waarbij een niet al te bekend defect demonstratief kon worden aangetoond, kwam dit op voortreffelijke wijze educatief tot uiting!
Dit had de mensheid tot inkeer moeten brengen, maar net zoals jullie snapten ze daar geen steek van, hetgeen zulke experimenten alleen maar zo wereldwijd met Bijlmerrampen op hoofdsteden in onze rechtbanken en parlementen kon doen worden ontkend, met alle door mij in het Algemeen Dagblad van 15 januari 1988 op pagina 2 poëtisch voorspelde "11septembertragische" gevolgen van dien, want "collegae" met eenzelfde onderwijsachtergrond wisten uiteraard wel beter, en sloegen toen zo te zien de hand aan zichzelf en de rampspoedige onwetenden, die het alleen maar konden blijven negeren en ontkennen. Ecologie staat nu eenmaal niet vooraan bij ons economisch denken!
Ja halló zeg, maak het nog moeilijkerquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:21 schreef Nemephis het volgende:
Kun je dan ook vertellen wát precies er niet deugt in een modern vliegtuigontwerp? Mag best een technisch antwoord worden, 'k weet er redelijk wat vanaf.
Ik wil (volgens mij tegen beter weten in) wel eens weten of dit nog op iets zinnigs uitdraaitquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja halló zeg, maak het nog moeilijker
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:29 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ik wil (volgens mij tegen beter weten in) wel eens weten of dit nog op iets zinnigs uitdraait
hoezo, onbuigzaam?!quote:..de onbuigzame ophanging van de vleugels..
Ik denk, dat je onwijs veel verstand hebt van deze materie.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:59 schreef tornadomirakel het volgende:
Fraaie opname! De vleugels kunnen wel aardig buigen, en de tip kan wel enkele meters op en neer bewegen, maar de "vleugel-romp-verbinding" zou nog wel eens te wensen over kunnen laten bij een plotse verticale windstoot, waarbij de vleugel niet de gelegenheid krijgt om door te buigen in verband met de traagheid van de constructie. Daar zou mijn principe nou een oplossing voor kunnen bieden.
Ongelukken dienen zoveel mogelijk te worden vermeden, dus heeft het weinig zin om de massa dermate met al die vliegtuigen boven hun hoofd gestresst te krijgen, dat zij deze met hun daaraan te wijten "tornadomassapsychose" of wat voor psychose dan ook gaan lopen folteren en slopen! Houdt vliegtuigen dus zover mogelijk uit de buurt van de massa, hoe mooi ze de vliegtuigen ook vinden!
Zou de vleugel (met al zijn massa(traagheid)) dan wél in staat zijn snel genoeg in zijn geheel te buigen, en niet af te breken? Of stel je een flexibele vleugel (zoals van de Airbus in bovenstaande video) voor + flexibele (oleopneumatische) aan de romp gemonteerde vleugels?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:59 schreef tornadomirakel het volgende:
Fraaie opname! De vleugels kunnen wel aardig buigen, en de tip kan wel enkele meters op en neer bewegen, maar de "vleugel-romp-verbinding" zou nog wel eens te wensen over kunnen laten bij een plotse verticale windstoot, waarbij de vleugel niet de gelegenheid krijgt om door te buigen in verband met de traagheid van de constructie. Daar zou mijn principe nou een oplossing voor kunnen bieden.
Dat verband zie ik niet.quote:Ongelukken dienen zoveel mogelijk te worden vermeden, dus heeft het weinig zin om de massa dermate met al die vliegtuigen boven hun hoofd gestresst te krijgen, dat zij deze met hun daaraan te wijten "tornadomassapsychose" of wat voor psychose dan ook gaan lopen folteren en slopen! Houdt vliegtuigen dus zover mogelijk uit de buurt van de massa, hoe mooi ze de vliegtuigen ook vinden!
Dat is natuurlijk een open deur waar een A380 doorheen past. En ik heb klappen turbulentie van >5 meter mee gemaakt in een Boeing 737-800, dus die vleugel-romp-verbinding kan wel wat krachten opvangen lijkt me?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:59 schreef tornadomirakel het volgende:
Fraaie opname! De vleugels kunnen wel aardig buigen, en de tip kan wel enkele meters op en neer bewegen, maar de "vleugel-romp-verbinding" zou nog wel eens te wensen over kunnen laten bij een plotse verticale windstoot, waarbij de vleugel niet de gelegenheid krijgt om door te buigen in verband met de traagheid van de constructie. Daar zou mijn principe nou een oplossing voor kunnen bieden.
Ongelukken dienen zoveel mogelijk te worden vermeden, dus heeft het weinig zin om de massa dermate met al die vliegtuigen boven hun hoofd gestresst te krijgen, dat zij deze met hun daaraan te wijten "tornadomassapsychose" of wat voor psychose dan ook gaan lopen folteren en slopen! Houdt vliegtuigen dus zover mogelijk uit de buurt van de massa, hoe mooi ze de vliegtuigen ook vinden!
En wat is dat percentueel als we het afzetten tegen de miljoenen (miljarden?) vliegkilometers die er in die periode wereldwijd gemaakt worden? Vliegen is niet voor niks zo ongeveer de veiligste manier van transport..quote:Op woensdag 11 april 2012 16:14 schreef tornadomirakel het volgende:
Dat je geluk hebt gehad wil nog niet zeggen, dat het je niet fataal kan worden. Er waren zeker vier gevallen in de afgelopen 31 jaar, waarin een windhoos of microburst wel fataal werd, en dat gebeurde niet met de kleinste vliegtuigen!
Staat dat filmpje ergens in dit topic? Maar leg me alsjeblieft eerst eens uit wat een "gefragmenteerde vliegrampenbom" is, of bedoel je het opgetelde aantal doden van die 4 rampen die je eerder noemde?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:13 schreef tornadomirakel het volgende:
Je moet er maar van houden om zo genocidaal als een "gefragmenteerde vliegrampenbom" te kunnen worden misbruikt, waarbij een waterstofbom qua cumulatief effect (sommatie) naar de kroon kan worden gestoken! Heb je mijn filmpje "Fragmented Plane Crashes Bomb" al bekeken?
Vanochtend viel dat mij dus mooi eventjes op hé. Zag een vliegtuigje vliegen, er leek niets aan de hand. Tot ik beter keek,.. wat denk je? Juist. Psychotornadotest. Fascinerend om te zien. Jullie kunnen mij dus allemaal bedanken, ik heb een ramp met de impact van een waterstofbom weten te voorkomen.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:52 schreef tornadomirakel het volgende:
Een "gefragmenteerde vliegrampenbom" is de kettingreactie, die je kunt krijgen als zo'n "vliegrampexperiment" als een "psychotornadotest" van een vliegtuig ons te weinig opvalt. De sommatie ervan kan de inslagkracht van een waterstofbom in de loop der decennia aardig benaderen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |