Die excursie waarvoor je geld voor inzamelt en de teller hardnekkig op nul blijft steken?...quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:13 schreef tornadomirakel het volgende:
Voorzover mij bekend is dat enkel met zo'n excursie mogelijk!
Als goede bewoording goud is, is dit ijzer. Je hele post bestaat uit twee zinnen, inclusief twee zelfbedachte woorden, met onverklaarde verbanden. Niet heel vreemd dat niemand serieus nadenkt over wat je schrijft. Je maakt het niet makkelijk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:43 schreef tornadomirakel het volgende:
Weten jullie zeker, dat jullie er niet van houden om te doen alsof jullie achterlijk zijn of zo?
Vliegtuigen blijven op je hersenen neerstorten, als je je vliegrampen niet voorkomt, hetgeen pas fraai tot uiting komt met zo'n "psychotornadotest" op een vliegtuig, waarbij een gebrek aan draagkrachtdemping bij al te stijf opgehangen vleugels demonstratief kan worden aangetoond met de frustraties, die zulke rampspoedig onnozele neigingen bij de natuur op plegen te roepen, en welke voor de juiste persoon dan ook zeer hanteerbaar bleken te zijn sinds 6 oktober 1981 bij Moerdijk!
Wat zouden mensen, die alleen maar zo "Bijlmerrampspoedig" kunnen blijven doen alsof ze zo achterlijk zijn, toch acuut horen te worden opgenomen of zo!
Ik wijs naar m'n vorige post.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:27 schreef tornadomirakel het volgende:
Waarvoor zou de geweldigste "vliegrampenshow" op aarde toch maar niet tot ons door willen dringen, al wordt een defect, waarvan vleugels af kunnen breken, daar nog zo demonstratief zo nu en dan al dertig jaar bij aangetoond?! Zouden we te onbekend kunnen zijn met natuurgerichten, die de waarheid aan het licht kunnen brengen, of houden we er niet van om deze te horen?
Dit vliegtuig kwam in 'n windhoos terrecht (onnozele neiging van de natuur?)quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:43 schreef tornadomirakel het volgende:
Weten jullie zeker, dat jullie er niet van houden om te doen alsof jullie achterlijk zijn of zo?
Vliegtuigen blijven op je hersenen neerstorten, als je je vliegrampen niet voorkomt, hetgeen pas fraai tot uiting komt met zo'n "psychotornadotest" op een vliegtuig, waarbij een gebrek aan draagkrachtdemping bij al te stijf opgehangen vleugels demonstratief kan worden aangetoond met de frustraties, die zulke rampspoedig onnozele neigingen bij de natuur op plegen te roepen, en welke voor de juiste persoon dan ook zeer hanteerbaar bleken te zijn sinds 6 oktober 1981 bij Moerdijk!
Wat zouden mensen, die alleen maar zo "Bijlmerrampspoedig" kunnen blijven doen alsof ze zo achterlijk zijn, toch acuut horen te worden opgenomen of zo!
Nee, dat lijkt mij geen goed idee. Ik zie de waarde niet van een bootexcursie van 10k dat oplossing zou moeten bieden aan een probleem dat zo onbegrijpelijk wordt gepresenteerd.quote:
De prijs. Ik weet dat die niet overeenkomt met wa gevraagd wordt, maar denk dat een prijzige bootexcursie helemaal niet nodig is, of zelfs helpt om je boodschap over te brengen. In geschreven stijl via internet wil het al niet lukken, terwijl dat de ruimte tot uitgebreide verdieping moet geven. Hoe haal je het in je hoofd om donaties te verwachten voor iets dat niemand begrijpen kan, omdat je het niet goed weet uit te leggen?quote:Op zondag 8 april 2012 15:05 schreef tornadomirakel het volgende:
Internet is ook niet de plek om iets uit te kunnen leggen, en als je iets aan den lijve kunt ondervinden komt het vast en zeker beter over! Wat bedoel je overigens Gray met 10k?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |