Want ik breek de hele binnenstad af ofzo?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
Supporters als jij zijn het probleem, niet Aboutaleb als je die bedoelt.
Mijn mooiste Friend-with-benefits was Marokkaans en mijn beste maat is een Marokkaan. Beide hebben een scheithekel aan Aboutalebquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:40 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja nu weet ik wat je bedoelt. Marokkanen zijn er genoeg, ook bij Feyenoord.
Festivalstad van Europa willen zijn maar wel alle festivals de nek omdraaien. Op het jaarlijkse schiet-een -neger-neer festival na dan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:42 schreef Dekatria het volgende:
Het toppunt van Abou's paranoia was nog wel met het afgelopen WK, toen er nergens grote schermen waren in de stad omdattie geen risico op ongeregeldheden wilde. Echt, jézus
Alleen op het plein van de grote markt uiteindelijk de finale. Nadat de wedstrijd verloren was stonden er denk ik zo'n 2 miljoen politieagenten.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:42 schreef Dekatria het volgende:
Het toppunt van Abou's paranoia was nog wel met het afgelopen WK, toen er nergens grote schermen waren in de stad omdattie geen risico op ongeregeldheden wilde. Echt, jézushartje zomer, sta je te vergaan van de hitte in een kroeg omdat je buiten niet kan kijken.
Dat zeg ik, draai de danceparade de nek maar om maar tegelijkertijd vieren we wel het solero steekzomercarnavalquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Festivalstad van Europa willen zijn maar wel alle festivals de nek omdraaien. Op het jaarlijkse schiet-een -neger-neer festival na dan.
In de kuip ook schermen toch, of heb ik et nou verkeerd?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Alleen op het plein van de grote markt uiteindelijk de finale. Nadat de wedstrijd verloren was stonden er denk ik zo'n 2 miljoen politieagenten.!
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:44 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
In de kuip ook schermen toch, of heb ik et nou verkeerd?
quote:Rotterdam krijgt twee oranjepleinen: het Stadhuisplein met drie schermen en de Binnenrotte (vlak bij de Blaak) met een megascherm. Bezoekers van het North Sea Jazzfestival kunnen de wedstrijd in Ahoy volgen. Pathé Schouwburgplein brengt de finale in 3D.
Maar dat was al duidelijk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:47 schreef Dekatria het volgende:
Enfin, dat Abou dus zegt 'dat de Coolsingel niet geschikt is voor een huldiging' is wat mij betreft een illustratie hoe weinig feeling hij heeft met de stad waar hij in werkt.
Echt héquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:47 schreef Dekatria het volgende:
Enfin, dat Abou dus zegt 'dat de Coolsingel niet geschikt is voor een huldiging' is wat mij betreft een illustratie hoe weinig feeling hij heeft met de stad waar hij in werkt.
Da's toch relatief?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoe jij het ziet maar ik vind een verschil van 3 of 4 ton per jaar nogal wat.
Ik ga hier geen vrienden maken als ik zeg dat ik het een hele geschikte vent vind. Alleen is ie wel zo super voorzichtig dat het ten koste gaat van in dit geval Feyenoord.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:47 schreef Dekatria het volgende:
Super voorzichtig als het gaat om voetbalsupporters ja, de as van al het kwaad.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ga hier geen vrienden maken als ik zeg dat ik het een hele geschikte vent vind. Alleen is ie wel zo super voorzichtig dat het ten koste gaat van in dit geval Feyenoord.
Als je denkt dat dit secreet geschikt is als burgemeester van Rotterdam begrijp je er niets van.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ga hier geen vrienden maken als ik zeg dat ik het een hele geschikte vent vind. Alleen is ie wel zo super voorzichtig dat het ten koste gaat van in dit geval Feyenoord.
supervoorzichtig omdat hij faalde bij HvH rellen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat was niet de finale pinoquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:50 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
http://www.fr12.nl/index.php?p=fotoverslagen&album_id=105
Betalen om een wedstrijd te kijken, dat vond ik wel zoiets kansloos. Rot op met je artiestenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:50 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Gordon en Wolter Kroes in de Kuipquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:50 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat kan me eerlijk gezegd geen kut schelen, als Feyenoord maar geen play-offs hoeft te spelen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:03 schreef macca728 het volgende:
[..]
zeg dat. Bekerfinale ook verpest.
Alleen als PSV zich voor de CL plaatst dan gaat Heracles de UEFA-cup in.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:13 schreef zoekeenleven het volgende:
Ze gaan nou Sowieso Europa in volgens mij.
Dus als PSV kampioen wordt?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:16 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Alleen als PSV zich voor de CL plaatst dan gaat Heracles de UEFA-cup in.
Hij heeft toch ook de Dance Parade, met 200.000 bezoekers direct de nek omgedraaid?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Festivalstad van Europa willen zijn maar wel alle festivals de nek omdraaien. Op het jaarlijkse schiet-een -neger-neer festival na dan.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zeg ik, draai de danceparade de nek maar om maar tegelijkertijd vieren we wel het solero steekzomercarnaval
Als PSV kampioen wordt dan gaat Heracles Europa in of als Heracles de beker winnen.quote:
Neuh.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:16 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Alleen als PSV zich voor de CL plaatst dan gaat Heracles de UEFA-cup in.
Jawel want dan komt er een UEFA-cup plek vrij.quote:
Als PSV bij de eerste 4 eindigt hebben zij sowieso een beter ticket dan wanneer ze de beker winnen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:20 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Jawel want dan komt er een UEFA-cup plek vrij.
Ik heb het nog ff opgezocht:quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Als PSV bij de eerste 4 eindigt hebben zij sowieso een beter ticket dan wanneer ze de beker winnen.
Ergo: als PSV bij de eerste 4 eindigt schuift het ticket van de bekerfinale door naar de verliezende finalist en krijg je PO's om plek 5 t/m 8.
quote:Deelnemende clubs aan de Europese toernooien
Welke club aan welk toernooi deelneemt hangt af van de plaats op de eindstand van de competitie. Daarnaast plaatst ook de winnaar van de KNVB beker zich voor de Europa League.
De deelnemers voor het seizoen 2011/12 worden als volgt bepaald:
Kampioen Champions League, 1e ronde
Nummer 2 Champions League, 3e voorronde
Nummer 3 Europa League, play-off ronde
Nummer 4 Europa League, 3e voorronde
Nummer 5 t/m 8 Play-off voor Europa League, tweede voorronde
Bekerwinnaar Europa League, play-off ronde
Deze verdeling wijzigt wanneer de bekerwinnaar zich voor de Champions League plaatst. In dat geval speelt de bekerwinnaar in de Champions League en de verliezend bekerfinalist in de Europa League. Ook wijzigt de verdeling als de (verliezend) bekerfinalist zich op basis van de eindstand voor de Europa League zou plaatsen.
Dat klopt niet. De bekerwinnaar krijgt het beste EL-ticket. Alleen als PSV bij de eerste 2 eindigt, schuift het EL-ticket door naar Heracles.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Als PSV bij de eerste 4 eindigt hebben zij sowieso een beter ticket dan wanneer ze de beker winnen.
Ergo: als PSV bij de eerste 4 eindigt schuift het ticket van de bekerfinale door naar de verliezende finalist en krijg je PO's om plek 5 t/m 8.
Worden hete wedstrijdjes, AZ-thuis en Heerenveen-uit.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:24 schreef Paul-89 het volgende:
Ik kan me er niet heel druk om maken, gewoon zorgen dat je bij de eerste 4 eindigt.
Vergeet het maar, veels te makkelijke tegenstanders en dan Heerenveen uit nog.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:24 schreef Paul-89 het volgende:
Ik kan me er niet heel druk om maken, gewoon zorgen dat je bij de eerste 4 eindigt.
En als PSV nou derde wordt en de beker wint? Heb je hetzelfde ticket.quote:
Mja, het is zoals het is. Zoals Paul zegt, je moet zorgen dat je zelf je punten pakt, dan merk je uiteindelijk wel waar je terecht komt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:25 schreef Maver24 het volgende:
Ben bang dat we dalijk weer zonder europees voetbal.zitten
Dan gaat hij naar plek 5.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
En als PSV nou derde wordt en de beker wint? Heb je hetzelfde ticket.
Waar maken we ons dan druk om? Alsof PSV bij de eerste 2 gaat eindigen.quote:
als ze zondag maar winnen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar maken we ons dan druk om? Alsof PSV bij de eerste 2 gaat eindigen.
De kansen voor Feyenoord op een EL-plek zijn door deze uitslag afgenomen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:27 schreef Paul-89 het volgende:
Tja op die wedstrijd van vanavond heb je toch geen enkele invloed, Feyenoord zal het gewoon zelf moeten doen.
We hebben het nog altijd zelf in de hand.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
De kansen voor Feyenoord op een EL-plek zijn door deze uitslag afgenomen.
Da's kut.
Nop.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:45 schreef Caland het volgende:
Hebben we trouwens ooit een wedstrijd in de PO's gewonnen?
Ja? Dus als we alles winnen, dan worden we sowieso vierde?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
We hebben het nog altijd zelf in de hand.
Je hebt er wel veel vertrouwen in he?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:22 schreef Helpmefok het volgende:
Lekker fucking boeiend. We worden toch kampioen. John de Wolf zei 't zelf.
Ik zeg een hoop hier met een knipoog. Maar ja, ik ben genuinly overtuigd dat Feijenoord het héél ver gaat schoppen dit seizoen. Dat ben ik al sinds Ajax-uit.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je hebt er wel veel vertrouwen in he?
1-0 winnen kan je al tevreden zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:52 schreef Dekatria het volgende:
HMF![]()
Ik zie het allemaal wel gebeuren, een plek in de top 5 ben ik tevreden mee. Alles beter dan dat is mooi meegenomen. Ben benieuwd deze zondag, watvoor Feyenoord we gaan zien.
0-1 bedoel je.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:59 schreef macca728 het volgende:
[..]
1-0 winnen kan je al tevreden zijn.
ADO is zo gehandicapt als wat man. Moet Twente kunnen winnen, ook zonder de Jong. AZ - RKC kan RKC inderdaad wel stunten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:17 schreef satecl het volgende:
Dan ben ik ook heeeeel tevreden. Twente uit naar ADO op de zaterdagavond. AZ en Heerenveen heeft de wedstrijd van afgelopen dagen in de benen en ajax - PSV. Er gaan dus denk ik wel weer 2/3 clubs punten verspelen.
Haags kwartiertje man, gaat ADO best lukken een puntje af te snoepenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ADO is zo gehandicapt als wat man. Moet Twente kunnen winnen, ook zonder de Jong. AZ - RKC kan RKC inderdaad wel stunten.
Heb je de Graafschap - Twente gezien, met 10 man van de boeren.. Daar kwamen die duitsers ook goed weg. En inderdaad ook nog zonder de Jong, dat was ik alweer vergeten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ADO is zo gehandicapt als wat man. Moet Twente kunnen winnen, ook zonder de Jong. AZ - RKC kan RKC inderdaad wel stunten.
Ik denk overigens wel, dat als ajax gaat winnen van PSV, dat ajax kampioen wordt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Haags kwartiertje man, gaat ADO best lukken een puntje af te snoepen. RKC gaat ook stunten, PSV en Ajax gelijkspel, Feijenoord kampioen
Eerst moet Feyenoord zien te winnen zondag.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Haags kwartiertje man, gaat ADO best lukken een puntje af te snoepen. RKC gaat ook stunten, PSV en Ajax gelijkspel, Feijenoord kampioen
Nou als zelfs The Farmer het al ziet weet je genoeg. Blij zijn dat we niet aan die zwendel meedoenquote:De Boer: ‘Finaleplaats in de NextGen Series betekent niet zoveel’
Ajax A1, het vlaggenschip van de Ajax-opleiding, wist vorige week de finale van de NextGen Series, de Champions League voor jeugdteams te bereiken, door Liverpool met 0-6 te verslaan. Een indrukwekkende prestatie, zeker gezien het feit dat de ploeg in een eerder stadium afrekende met Barcelona.
Trainer van het eerste elftal Frank de Boer lijkt de prestaties van de talenten echter te willen bagatelliseren. “Het is leuk als de A1 een Europees jeugdtoernooi wint en het is goed voor de uitstraling van Ajax, maar het betekent niet zoveel”, aldus De Boer in gesprek met Het Parool.
Maar dat betekent dus ook dat het lastig wordt zondag.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:20 schreef satecl het volgende:
[..]
Heb je de Graafschap - Twente gezien, met 10 man van de boeren.. Daar kwamen die duitsers ook goed weg.
Dit.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar dat betekent dus ook dat het lastig wordt zondag.
Ik moet het nog zien hoor, dat daar drie punten gehaald worden. Het is niet Feyenoords kracht om op een schandalig knollenveld op een hele kleine ruimte tegen 11 verdedigers te moeten voetballen.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:36 schreef DonRaja het volgende:
Ik kan me nog een helden 3-4 tegen De Graafschap herinneren. Met op de tonen van Go West:
Bossen, het is je niet gelukt!
quote:Vilhena scoort twee keer voor winnend Oranje onder 17
Tonny Trindade de Vilhena heeft zijn uitstekende basisdebuut voor Feyenoord in de uitwedstrijd tegen FC Twente donderdag een passend vervolg gegeven in de EK-kwalificatiewedstrijd van Oranje onder 17 tegen de leeftijdsgenoten uit Albanië. De middenvelder tekende voor de eerste twee doelpunten in het duel dat met 4-0 werd gewonnen. De score had nog hoger uit kunnen vallen, omdat zowel Vilhena als oud-Feyenoorder Nathan Ake een strafschop miste. Vilhena werd na ruim een uur spelen gewisseld.
Het treffen met Albanië was voor Oranje de eerste wedstrijd tijdens de Eliteronde in Schijndel om plaatsing voor het Europees kampioenschap. Zaterdagmiddag treft Onder 17 Ierland. Dinsdagavond speelt Nederland het slotduel tegen Servië.
Ik weet 't, blijft briljant.quote:
ik help je hopen !!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik weet 't, blijft briljant.
Moet toch maar eens verandering in komen, if you know what I mean.
Scoorde Caïrro toen niet de winnende? Toen ging het uitvak losss!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:36 schreef DonRaja het volgende:
Ik kan me nog een helden 3-4 tegen De Graafschap herinneren. Met op de tonen van Go West:
Bossen, het is je niet gelukt!
quote:He's Sweden's wonderkid, a revelation in Holland and he's sending a message back to Manchester...
Carlos Tevez is not the only wave-making exiled Manchester City striker returning to the club. Over in Holland, John Guidetti, on loan at Feyenoord from City, has 18 goals in 17 starts for the Rotterdam club and is literally front-page news.
Guidetti joined Feyenoord for the season last September and is nothing less than a sensation. At 19, he has scored three hat-tricks, one of which was against Ajax, Feyenoord's greatest rivals.
Guidetti's father Mike is half-Italian, which explains the surname, but the son is fully Swedish. Last month, John won his first senior Sweden cap in Croatia. Guidetti, therefore, has a chance of playing against England in the second Group D game at Euro 2012.
Taking Ajax to the cleaners: Guidetti on his way to a hat-trick against his side's big rivals
'The European Championship is in my mind but it's not certain,' he said. 'Imagine if I scored and England went out. That would be me finished in England!'
Guidetti was laughing at himself as he sat in the gentrified Little Manhattan area of Rotterdam dockyard. The teenager, who as a boy spent five years in Kenya, where his father was teaching, is planning to build a school in Nairobi. But other plans are on hold. That includes at club level.
Feyenoord's season ends on May 6, after which Guidetti is due back in Manchester. Having joined City in the days of Sven Goran Eriksson, Guidetti signed a new three-year deal last summer.
Such has been his experience in Rotterdam, he requires a fresh conversation with City, despite having more than two years left on the deal.
On the table on Monday was Dutch newspaper Algemeen Dagblad. Guidetti was on its front page celebrating Feyenoord's victory at Steve McClaren's FC Twente. This is Guidetti's presence in Holland.
At Feyenoord there are petitions to keep him and one to build a statue of him after the hat-trick against Ajax. He has met fans who have his name and the score that day tattooed on them.
Feyenoord, disgracefully, were beaten 10-0 by PSV Eindhoven last season, then sold three key players. This season was expected to be dreadful but instead they are fifth, five points off the top. Ronald Koeman is the manager, but teenage Guidetti is the icon.
'Feyenoord are a massive club, the fans make that,' he said. 'Many people have told me there are bigger clubs in Europe but that's as maybe. Only at Besiktas do the fans match Feyenoord's.
'At the training session before our game against Ajax we had around 7,000. For the first 15 minutes we couldn't see, there were so many fireworks and flares.
'Feyenoord hadn't beaten Ajax for six years. The fans here don't even call them Ajax, they call them '020' - the telephone code. They don't like saying the word Ajax. I know they have taken it too far with me, but it is nice to be cal led the "Saviour of Rotterdam". To hear that is amazing. I'm 19.
'Maybe the quality is not as high as at Manchester City but the club are almost as big. It's been a great time for me. It means a lot to be here having this responsibility. Not only is it good for your self-confidence, it's good as a learning curve, because i t' s heavy sometimes, it's a lot of pressure.
'It's given me so much. I've developed as a player and as a human being, taking responsibility.'
Critics will say that defending in the Eredivisie is of a low standard but Guidetti mentions that Ajax won at Manchester United last month, AZ Alkmaar have beaten Udinese and Twente beat Fulham in December.
'These are not bad teams,' he said. 'Of course, there are some teams not as good but it's still hard to score. There's still a 90kg defender who wants to hold you. He's maybe not John Terry or Vincent Kompany but he can still jump, head, tackle. It's not a walk in the park. Klaas-Jan Huntelaar scored 25 goals and got a move to Real Madrid.'
The intensity of this season leaves Guidetti concerned about his absence from the Etihad Stadium. Patrick Vieira has been across to Holland more than once to assure Guidetti that he is in Roberto Mancini's thoughts, but though Guidetti says 'what a man, what a role model' of Vieira, nothing is decided.
'I don't know what Man City are thinking but I want to play football,' said Guidetti. There was no confrontation in his tone. It is his assessment of a club who already have Mario Balotelli, Edin Dzeko, Sergio Aguero and Tevez.
'If I can't play at Manchester City - I'm a young boy - then I'll have to play somewhere else. If I am going to be given a chance at City then I have to be on the same level as the other boys. If I'm given No 68, then I don't have a chance of playing. I have to see what comes up. Maybe I'll get a chance to go to a big team that will give me No 9 or No 10 and say, "OK, we're ready to pay you this money".
'I don't care about the money but in football it shows where you are. It says, "This is how much we believe in giving you this chance". And I want the chance. I don't want to be a reserve at City, I can't be. I have to be honest with people, I'm not going to lie.
'I'm not saying City should do this or that, maybe they don't want me - they can get any player in the world. Their wealth is extreme. Maybe they want Van Persie or Messi. Those two are as tall as these buildings and I'm down here. I know that.'
Guidetti talks the way he plays - all-action, passion. He is two-footed, and confident.
McClaren said: 'When I was at Forest at the beginning of the season, I spoke to City to try to get Guidetti on loan. He's that sort of old-fashioned English striker that works so hard, is a good target and has the knack of scoring. That's what I saw, that's what I liked. He's a handful, the centre half never gets a rest.
'Now he needs to go on a bit, play back in England. He has the ability. For Sweden he'll be an impact player, and a bloody good one. A nice one to have in your squad.'
City may share that last sentiment; Guidetti does not. He has made one appearance for the club in a League Cup tie 18 months ago. He had a brief loan spell at Burnley, too.
But the impact he has made at Feyenoord, and the impact Feyenoord have had on him, have changed his status. Like Tevez, Guidetti is another striking City asset who wants to be in the starting XI.
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)d.html#ixzz1pw25FXxV
quote:'I don't care about the money but in football it shows where you are. It says, "This is how much we believe in giving you this chance". And I want the chance. I don't want to be a reserve at City, I can't be. I have to be honest with people, I'm not going to lie.
quote:McClaren said: 'When I was at Forest at the beginning of the season, I spoke to City to try to get Guidetti on loan. He's that sort of old-fashioned English striker that works so hard, is a good target and has the knack of scoring. That's what I saw, that's what I liked. He's a handful, the centre half never gets a rest.
'Now he needs to go on a bit, play back in England.
Nee. Het geld an sich geeft ie niks om, maar wel het vertrouwen wat eruit spreekt. M.a.w. als Schalke hem een mooi salaris biedt is hij weg.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]FUCKING GEWELDIG. Geeft weer een beetje hoop
Is dat zo, is nog een jaar Feyenoord zo slecht voor zijn ontwikkeling? Daarnaast, zie je het voor je dat Koeman gaat roepen dat Luc De Jong volgend seizoen maar eens naar het buitenland moet?quote:
Guidetti moet eens goed gaan kijken naar Kuyt, van Persie(evengoed toch 3 seizoenen Feyenoord), Huntelaar, Sneijder, Robben etc. Allemaal wereldtoppers uit de Eredivisie. Hun gelden als het bewijs dat je eerst een aantal jaar constant moet presteren in Nederland, voordat je echt aan de bak kunt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is dat zo, is nog een jaar Feyenoord zo slecht voor zijn ontwikkeling? Daarnaast, zie je het voor je dat Koeman gaat roepen dat Luc De Jong volgend seizoen maar eens naar het buitenland moet?
QFT.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:04 schreef satecl het volgende:
[..]
Guidetti moet eens goed naar kijken naar Kuyt, van Persie(evengoed toch 3 seizoenen Feyenoord), Huntelaar, Sneijder, Robben etc. Allemaal wereldtoppers uit de Eredivisie. Hun gelden als het bewijs dat je eerst een aantal jaar contant moet presteren in Nederland, voordat je echt aan de bak kunt.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:04 schreef satecl het volgende:
[..]
Guidetti moet eens goed naar kijken naar Kuyt, van Persie(evengoed toch 3 seizoenen Feyenoord), Huntelaar, Sneijder, Robben etc. Allemaal wereldtoppers uit de Eredivisie. Hun gelden als het bewijs dat je eerst een aantal jaar contant moet presteren in Nederland, voordat je echt aan de bak kunt.
En anders eens gaan babbelen met Collins John, Babel, Castaignos, Barazite of dat soort gasten. Of Rigters![]()
![]()
Nee sorry, slechte vergelijking. Die kon gewoon echt niet voetballen.
Mocht je inderdaad de publieke omroep halen, dan wil ik ook nog wel een (bescheiden) sponsorbijdrage geven.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:06 schreef Helpmefok het volgende:
Zojuist afspraak gemaakt om langs te gaan bij het archief Beeld en Geluid.
Ik heb toestemming om de beelden van Eredivisie Live tegen betaling te gebruiken. Omroep lijkt geïnteresseerd de kosten te dragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:15 schreef satecl het volgende:
Misschien een bijdehande vraag HMF; Maar wanneer denk je dat je helemaal klaar bent met die docu?Nou de club maakt het niet bijster makkelijk. Ik heb nog steeds geen interviewuitzendrechten wat betreft Van Geel, nog steeds geen interview gehad met Guidetti (wordt volgens mij uit de wind gehouden). Er wordt gewoon simpelweg niet gereageerd op mails.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Beide onderdelen zijn best wel essentieël om het verhaal sluitend te maken
.
Ik ga nu via een vriend van Happel wat proberen, kijken of hij invloeden heeft binnenin de club. Het is gewoon fucking slordig allemaal.
Wat het NOG moeilijker maakt is wat er op het veld gebeurt. De titel "Wederopstanding van Feijenoord?" geeft een soort van sinusbeweging aan. Na het gelijkspel tegen Utrecht werd ik nogal hard opgenaaid: ik schreef Feijenoord op dat moment namelijk filmisch al naar een 'climax'.
Dus moest er een stukje 'negatief' doorheen. Op het moment dat ik dáárin doorschoot, werd het godverdomme weer Hosanna bij Twente.
Nu zit ik dus in een tweesplitsing: wat gaat de club dalijk doen bij de GRaafschap. Mag ik echt gaan schrijven naar een 'landskampioenschap' of moet ik het bescheiden bij 'weer europees voetbal' houden. Dat is zo fucking verneukeratief.
Nee die wil niet voor de cameraquote:
quote:Feyenoord bereikt principeakkoord met Lucas Woudenberg
Feyenoord heeft een principeakkoord bereikt met jeugdspeler Lucas Woudenberg over een contract dat hem met ingang van het komende seizoen voor twee jaar aan de club verbindt, met een eenzijdige optie voor een extra jaar. De 17-jarige linkervleugelverdediger is dit seizoen eerstejaars A-junior. Woudenberg maakt deel uit van de selectie van Feyenoord/Excelsior onder 19. De jeugdinternational zal na medische keuring op korte termijn zijn handtekening zetten onder het gedetailleerde spelerscontract.
Woudenberg maakte eerder dit seizoen in de oefenwedstrijd tegen SC Telstar al zijn officieuze debuut in Feyenoord één. De verdediger zal in principe ook volgend jaar uitkomen voor Feyenoord/Excelsior onder 19.
De Graafschap thuis. 0-1quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:27 schreef Helpmefok het volgende:
Ik wil trouwens beginnen met het ábsolute dieptepunt van Feijenoord. Wanneer was het moment dat jullie écht dachten, "het komt NOOIT meer goed, financieel niet, sportief niet, nooit niet".
Was dat na de 10-0 tegen PSV? Was dat na het vertrek van Fer / Wijnaldum? Was dat na het bekendmaken van de jaarcijfers? Kortom, wanneer was het moment 'daar' dat jullie echt dachten... We zijn terminaal?
Met wie zoek je dan contact? Gido?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nou de club maakt het niet bijster makkelijk. Ik heb nog steeds geen interviewuitzendrechten wat betreft Van Geel, nog steeds geen interview gehad met Guidetti (wordt volgens mij uit de wind gehouden). Er wordt gewoon simpelweg niet gereageerd op mails.. Beide onderdelen zijn best wel essentieël om het verhaal sluitend te maken
.
Ik ga nu via een vriend van Happel wat proberen, kijken of hij invloeden heeft binnenin de club. Het is gewoon fucking slordig allemaal.
Wat het NOG moeilijker maakt is wat er op het veld gebeurt. De titel "Wederopstanding van Feijenoord?" geeft een soort van sinusbeweging aan. Na het gelijkspel tegen Utrecht werd ik nogal hard opgenaaid: ik schreef Feijenoord op dat moment namelijk filmisch al naar een 'climax'.
Dus moest er een stukje 'negatief' doorheen. Op het moment dat ik dáárin doorschoot, werd het godverdomme weer Hosanna bij Twente.
Nu zit ik dus in een tweesplitsing: wat gaat de club dalijk doen bij de GRaafschap. Mag ik echt gaan schrijven naar een 'landskampioenschap' of moet ik het bescheiden bij 'weer europees voetbal' houden. Dat is zo fucking verneukeratief.
Die had ik niet verwachtquote:
Doe gewoon de sprint van van Beukering. In 5 seconden alles duidelijk. Hoef je niet eens een voice-over bij te zoeken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die had ik niet verwachtwas voor mij namelijk ook het absolute dieptepunt, alleen zou ik niet weten hoe ik dát naar het 'grote publiek' moet communiceren.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe gewoon de sprint van van Beukering. In 5 seconden alles duidelijk. Hoef je niet eens een voice-over bij te zoeken.
Daarna van Twente.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:33 schreef Muto het volgende:
En je had drie dagen daarvoor kansloos verloren tegen de Joden.
Nu doe je net alsof Collins John, Babel, Barazite en Rigters wel het niveau van het bovenste rijtje hadden gehaald als ze in Nederland waren gebleven. Dat is uiteraard grote onzin. Er zijn meerdere wegen naar de top.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:04 schreef satecl het volgende:
[..]
Guidetti moet eens goed gaan kijken naar Kuyt, van Persie(evengoed toch 3 seizoenen Feyenoord), Huntelaar, Sneijder, Robben etc. Allemaal wereldtoppers uit de Eredivisie. Hun gelden als het bewijs dat je eerst een aantal jaar constant moet presteren in Nederland, voordat je echt aan de bak kunt.
En anders eens gaan babbelen met Collins John, Babel, Castaignos, Barazite of dat soort gasten. Of Rigters![]()
![]()
Nee sorry, slechte vergelijking. Die kon gewoon echt niet voetballen.
Dat is niet relevant voor deze documentaire maar ik heb de beelden er stiekem wel doorheen gemonteerdquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:38 schreef Calciumdude het volgende:
overigens is "het Feyenoord gevoel" het best uit te drukken in de thuiswedstrijd tegen VVV vorig seizoen
10-0 verliezen en de week erna in een volle kuip tegen fokking VVV !!
Iedereen doet nu net alsof Guidetti het allemaal al heeft laten zien. Nou dat valt allemaal wel mee hoor. Hij speelt nog maar net 20 wedstrijden voor Feyenoord. Wie weet zakt hij ook wel in.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof Collins John, Babel, Barazite en Rigters wel het niveau van het bovenste rijtje hadden gehaald als ze in Nederland waren gebleven. Dat is uiteraard grote onzin. Er zijn meerdere wegen naar de top.
En van Persie/Robben horen niet in dat rijtje imo. Die waren ook van de leeftijd van Guidetti toen ze vertrokken.
Moet je even Ritmo DM'en.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:43 schreef Helpmefok het volgende:
Nog iets heel anders: zijn er hier supporters die iets op camera willen zeggen over de geweldige wedstrijd Feijenoord - VVV Venlo, waarbij de mentaliteit "TOT HIER EN NIET VERDER" heerste in De Kuip?
En gewoon 'in zijn algemeenheid' willen babbelen over de club op camera?
Ik denk dat clubs idd precies zo denken. Moeten het allemaal nog maar zien. Een Vleminks scoorde er ook op los in de Eredivisie, Alfonso Alves, etc. Laat het eerst maar een paar seizoenen achter elkaar zien (Affelay, Suarezquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Iedereen doet nu net alsof Guidetti het allemaal al heeft laten zien. Nou dat valt allemaal wel mee hoor. Hij speelt nog maar net 20 wedstrijden voor Feyenoord. Wie weet zakt hij ook wel in.
Collins John heeft ook hele goeie wedstrijden gespeeld voor Twente, wie weet hoe goed hij was geworden als hij eerst gewoon naar bijv. ajax was gegaan.
En ik praat helemaal niet over zijn leeftijd, maar over ervaring. Robben heeft 4 seizoenen Eredivisie gespeeld. van Persie 3 seizoenen.
Kijk maar naar types als Bulikyn en Junker die hier ook 1 seizoen goed draaiden, Malki ook, die hebben een hele carriere nooit meer gescoord bijna.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:44 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik denk dat clubs idd precies zo denken. Moeten het allemaal nog maar zien. Een Vleminks scoorde er ook op los in de Eredivisie, Alfonso Alves, etc. Laat het eerst maar een paar seizoenen achter elkaar zien (Affelay, Suarez, Kuyt, Kalou etc. etc.)
Idd. Dat waren me een stel koekebakkers ook hoor. De helft zou er bij NEC ofzo nog niet eens instaan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:32 schreef Muto het volgende:
Die opstelling ook:
Opstellingen:
Feyenoord: Mulder; Swerts, De Vrij, Vlaar, De Cler; Bruins, Wijnaldum, El Ahmadi; Simon, Van Beukering (64’ Castaignos) en Cabral.![]()
Enige verschil: toen speelden zowel Ajax, Feyenoord als PSV jaarlijks in Europa.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Iedereen doet nu net alsof Guidetti het allemaal al heeft laten zien. Nou dat valt allemaal wel mee hoor. Hij speelt nog maar net 20 wedstrijden voor Feyenoord. Wie weet zakt hij ook wel in.
Collins John heeft ook hele goeie wedstrijden gespeeld voor Twente, wie weet hoe goed hij was geworden als hij eerst gewoon naar bijv. ajax was gegaan.
En ik praat helemaal niet over zijn leeftijd, maar over ervaring. Robben heeft 4 seizoenen Eredivisie gespeeld. van Persie 3 seizoenen.
Maar die spelers waren allemaal in bezit van de Nederlandse clubs. Guidetti is van Man City en die hoeven niet per se de hoofdprijs te vangen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:44 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik denk dat clubs idd precies zo denken. Moeten het allemaal nog maar zien. Een Vleminks scoorde er ook op los in de Eredivisie, Alfonso Alves, etc. Laat het eerst maar een paar seizoenen achter elkaar zien (Affelay, Suarez, Kuyt, Kalou etc. etc.)
Omdat het mooiste juist diepgang isquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:54 schreef CasselerRIP het volgende:
HMF, aangezien je zo vastzit tussen kampioenschap en europees voetbal met je documentaire, waarom maak je het niet gewoon algemener zoals 'terug naar de top van de eredivisie' oid?
Het is voor zijn vrouw te hopen dat het kind niet nu al het postuur van zijn vader heeft.twitter:JanDirkStouten twitterde op vrijdag 23-03-2012 om 13:31:46Martins Indi miste vrijdagtraining omdat zijn vriendin aan het bevallen is. #grafey Verwachting is dat hij er zondag bij is. reageer retweet
500 EURO!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:35 schreef Helpmefok het volgende:
Licentie: ¤500 per actie (goal, corner, overtreding etc,)![]()
. Nou, dat wordt dus de club maar vragen of ik de beelden mag gebruiken, daar liggen de rechten namelijk van het beeld
.
O wacht, de club geeft geen antwoord op mails.!
Moet je mailadressen van mensen binnen Feyenoord?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:35 schreef Helpmefok het volgende:
Licentie: ¤500 per actie (goal, corner, overtreding etc,)![]()
. Nou, dat wordt dus de club maar vragen of ik de beelden mag gebruiken, daar liggen de rechten namelijk van het beeld
.
O wacht, de club geeft geen antwoord op mails.!
Zie DM.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet je mailadressen van mensen binnen Feyenoord?
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 23-03-2012 om 13:49:55Ronald Koeman: "Door de bekerfinale moet #Feyenoord nu vierde worden." reageer retweet
Hoppa, zo doen we dat Koetje. Effe druk eropquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:52 schreef Happel het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 23-03-2012 om 13:49:55Ronald Koeman: "Door de bekerfinale moet #Feyenoord nu vierde worden." reageer retweet
Dat zeker. Het is jammer dat we Malki niet hebben kunnen contracteren.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:11 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zie m liever dan Kopstoot in de spits
Die gast zou het toch niet goed bij ons hebben gedaan. Hij doet t misschien één seizoentje (van de 10) goed bij roda in een 442, maar hij zou het bij ons niet goed doen. Dat weet ik vrij ckerquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat zeker. Het is jammer dat we Malki niet hebben kunnen contracteren.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Feyenoord zit nog lang niet in de luxepositie om Castaignos te kunnen afwijzen.
15 goals in de eredivise in 1 van de meest dramatische seizoenen ooit. Door velen, ook internationaal, gezien als een groot talent. Absoluut een versterking als je kijkt wat we nu hebben rondlopen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wie is Castaignos dan? Op basis van welke prestaties zouden we hem nooit mogen afwijzen?
Hoeft elkaar toch niet in de weg te staan?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:22 schreef Helpmefok het volgende:
Als het op HUURbasis is kankert hij maar op hoor. Ik ontwikkel liever onze eigen talenten, zoals Achahbar
Achahbar is voetballend beter dan Castaignos. Luc moet het ook echt hebben van de aanvoer. En met de flankspelers van nu moet je toch echt zelf wat kunnen creëren. Guidetti en Achahbar kunnen dat, Castaignos niet. Bij Twente zou Castaignos er denk ik op los scoren, met Chadli en John op de flanken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:22 schreef Helpmefok het volgende:
Als het op HUURbasis is kankert hij maar op hoor. Ik ontwikkel liever onze eigen talenten, zoals Achahbar
15 goals is wel erg netjes, de aanvoer was toen zeker niet beter als dit seizoen (en volgend seizoen). Ik moet nog zien dat Achahbar er volgend jaar 15 inschiet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:24 schreef satecl het volgende:
[..]
Achahbar is voetballend beter dan Castaignos. Luc moet het ook echt hebben van de aanvoer. En met de flankspelers van nu moet je toch echt zelf wat kunnen creëren. Guidetti en Achahbar kunnen dat, Castaignos niet. Bij Twente zou Castaignos er denk ik op los scoren, met Chadli en John op de flanken.
Fernandez < Castaignos... dat dan weer wel.
wtf, ik dacht dat jij Ajacied was...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wie is Castaignos dan? Op basis van welke prestaties zouden we hem nooit mogen afwijzen?
Per actie ook echtquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:35 schreef Helpmefok het volgende:
Licentie: ¤500 per actie (goal, corner, overtreding etc,)
(AD)quote:Van Bronckhorst verlengt, Feyenoord heeft staf rond
Giovanni van Bronckhorst werkt ook komend seizoen bij Feyenoord als assistent van hoofdtrainer Ronald Koeman. De oud-international heeft zijn contract met een jaar verlengd.
Sinds dit seizoen maakt Van Bronckhorst als assistent deel uit van de technische staf. 'Het is voor mij ideaal om in deze hoedanigheid ervaring op te doen in het trainersvak', aldus de 37-jarige Rotterdammer.
Met de contractverlenging van Van Bronckhorst heeft Feyenoord de staf voor volgend seizoen rond. Koeman en keeperstrainer Patrick Lodewijks verlengden eerder al hun verbintenis, terwijl assistent Jean-Paul van Gastel een doorlopend contract heeft.
En dan de ceremonie nog waarmee die wedstrijd begon.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:38 schreef Calciumdude het volgende:
overigens is "het Feyenoord gevoel" het best uit te drukken in de thuiswedstrijd tegen VVV vorig seizoen
10-0 verliezen en de week erna in een volle kuip tegen fokking VVV !!
Natuurlijk, opvolger van Koeman. Daar ben ik 95% zeker van.quote:
Of ie meteen opvolger van Koeman wordt is nog lastig te zeggen natuurlijk, maar er wordt alles aan gedaan om JP tot hoofdtrainer te makenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:49 schreef satecl het volgende:
[..]
Natuurlijk, opvolger van Koeman. Daar ben ik 95% zeker van.
Alleen zei ik dat, niet Happelquote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kenmerkend is de ietwat cynische post van Happel afgelopen week. "Boeiend, we worden toch kampioen". Het is niet de toon in deze post die het verschil maakt, iedereen kent de knipoog erachter die Happel grondig in zijn opmerking door laat klinken.
Maar vergis je niet jongens. Happel droomt. Happel droomt, als nooit tevoren.
Happel.. Goede naam ook.
Jij zegt hier precies wat ik het hele seizoen al voelquote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zeg een hoop hier met een knipoog. Maar ja, ik ben genuinly overtuigd dat Feijenoord het héél ver gaat schoppen dit seizoen. Dat ben ik al sinds Ajax-uit.
Iedereen hier verklaarde me voor gek, ik kan het me nog goed herinneren. Caland zei iets in de vorm van "Ik ga pas dromen van een kampioenschap 6 Mei als we 17:30 bovenaan de ranglijst staan en we op geen mogelijkheid meer gepasseerd kunnen worden". Men noemde het grofweg arrogant dat ik dergelijke uitingen deed. Happel, mijn goede vriend, amongst many others, quote Caland.
Ze hadden gelijk. Het was arrogant op basis van een tikkie-takkiepot tegen Ajax waar 80 minuten lang Feijenoord heer en meester was in de aRENa, die verdomme nog in een gelijkspel eindigde ook, te oordelen dat we (in ieder geval lang zouden meedraaien in) het kampioenschap halen.
Ik heb toen al eens gezegd: ik blijf dromen, zolang het kan. Jarenlang kón ik niet dromen. Na 3 wedstrijden was al duidelijk waar Feijenoord stond. De andere ploegen waren significant beter.
Toen kwam PSV thuis. Twente thuis. Ajax thuis. Vitesse thuis. Met geweldig combinatievoetbal én 3 hattricks werd de top van de eredivisie compleet weggespeeld. De Kuip was de onneembare veste die ze met al haar glorie al ruim 75 jaar was voor de mooiste club van Nederland. Het publiek in de mindere vakken veerde tegenwoordig niet eens meer op van de stoeltjes....
... zelfs in die vakken staat het publiek 90 minuten lang nowadays.
De Kuip, het legioen, het elftal waar elke vezel in mijn lichaam om schreeuwt, het weer VERLANGEN naar een voetbalweekend, jezelf ERGEREN aan interlands omdat het een rustweek is in plaats van god op je blote knieën danken dat het nog een week langer duurt voor je afgeslacht wordt door fucking VVV Venlo: het zijn tijden die ik me nauwelijks meer kan herinneren dankzij de inzet van deze jongens die mijn hart veroverd hebben.
Nee, ik blijf dromen. Dromen van mijn kampioenschap. Dromen van mijn club. Dromen van een documentaire die succesvol de Nederlandse televisie overspoelt, op basis waarvan half Nederland tot het inzicht komt hoe ongelofelijk mooi Feijenoord is, maar vooral hóé zwáár wij geleden hebben...
... en hoe fijn het weer is om te dromen.
Kenmerkend is de ietwat cynische post van Happel afgelopen week. "Boeiend, we worden toch kampioen". Het is niet de toon in deze post die het verschil maakt, iedereen kent de knipoog erachter die Happel grondig in zijn opmerking door laat klinken.
Maar vergis je niet jongens. Happel droomt. Happel droomt, als nooit tevoren.
Happel.. Goede naam ook.
Daarom wil ik stiekem dat die documentaire lukt. Het liefst ga ik ooit schrijven.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:03 schreef Dannare het volgende:
[..]
Jij zegt hier precies wat ik het hele seizoen al voel![]()
![]()
![]()
Begon op woudestein toen ik terug liep met maat en broertje en ontdekte na die overwinning dat er meer idee achter het voetballen zat dan ik in jaren had gezien.
Helpmefok schrijf een boek over het Feyenoord gevoel
Niet zo negatief erin staan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daarom wil ik stiekem dat die documentaire lukt. Het liefst ga ik ooit schrijven.
Maar iemand die al bekend is, heeft het gewoon VEEL makkelijker een ander product de markt op te gooien. Zie Rutger Castricum en zijn ... "boek".
Een kans = een kans = een kans = niet nihil! Hoe klein ook, nihil is 't gewoonweg niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:12 schreef jakees het volgende:
De kans dat we kampioen worden is natuurlijk nihil maar ik moet bekennen dat ik heel af en toe droom van de coolsingel. Zo mooi. 13 jaar terug man wat een feest (jammer dat daarna de stad werd verbouwd door een stel idioten).
twitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 23-03-2012 om 19:12:57Feyenoorder Bruno Martins Indi en zijn vriendin Mecia zijn de trotse ouders geworden van dochter Zoë Miliana! Van harte gefeliciteerd! reageer retweet
Wel medelijden met die Mecia. Zal wel flink uitgewoond zijn door BMI.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:17 schreef Caland het volgende:
twitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 23-03-2012 om 19:12:57Feyenoorder Bruno Martins Indi en zijn vriendin Mecia zijn de trotse ouders geworden van dochter Zoë Miliana! Van harte gefeliciteerd! reageer retweet
In ieder geval blij dat het een dochter is. Anders ontstaat er zo'n verwarring bij het doorknippen van de navelstreng.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:21 schreef jakees het volgende:
[..]
Wel medelijden met die Mecia. Zal wel flink uitgewoond zijn door BMI.
Volgens mij schrijft HMF die stukjes.quote:Feyenoord sluit FC Twente op
Bruno Martins Indi en de andere Feyenoord spelers kunnen terugkijken op een prachtig weekend. In de Grolsch Veste, het eigen stadion van FC Twente, lieten de Rotterdammers zien wie de echte kampioenen zijn. Wederom werden er drie punten behaald tegen een ploeg uit de Top 6. in de onderlinge resultaten tussen de titelkandidaten is Feyenoord de onbetwiste nummer 1.
Weliswaar moest er vandaag voor de drie punten keihard gewerkt worden maar het resultaat was er dan ook naar. Beide teams vochten als leeuwen maar de persoonlijke kwaliteiten van de Feyenoord spelers gaven de doorslag tegen FC Twente. Het basisdebuut van Tonny Trindade de Vilhena was er een om in te lijsten. De pas 17-jarige B-junior speelde als een ervaren eredivisionist en heerste over het middenveld waar met Leroy Fer, Wout Brama en Willem Janssen toch niet de minsten stonden aan de zijde van FC Twente.
Bruno Martins Indi had met de bejubelde Ola John betrekkelijk weinig moeite. Een eigen doelpunt van FC Twente en een weergaloze actie van Sekou Cissé bezorgden de Rotterdammers vervolgens de overwinning. En het weekend werd nog mooier door het verlies van directe concurrent Heerenveen en het gelijkspel van koploper AZ.
Naar verwachting zal Feyenoord op 29 april de koppositie overnemen in het directe duel met de Alkmaarders in De Kuip om deze vervolgens niet meer af te staan. De Coolsingel kan zich opmaken voor een prachtig feest.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
In ieder geval blij dat het een dochter is. Anders ontstaat er zo'n verwarring bij het doorknippen van de navelstreng.
[..]
Volgens mij schrijft HMF die stukjes.
Als ik eraan denk krijg ik gewoon kippenvel. Pfff was jij ook de coolsingel die laatste keer dat we kampioen werden? Mooi was dat.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:57 schreef Caland het volgende:
Zullen ze vanaf Heerenveen ook gaan vliegen over een paar maanden?
Af en toe reageert die wel achterlijk maar wel mooi om te zien dat hij zo positief is.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
In ieder geval blij dat het een dochter is. Anders ontstaat er zo'n verwarring bij het doorknippen van de navelstreng.
[..]
Zit eraan te denken om volgende week alvast een hotel te boeken. Gewoon voor het geval dat.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:25 schreef Happel het volgende:
We gaan natuurlijk wel allemaal naar Heerenveen als we daar kampioen zouden kunnen worden. Of niet dan?
Wel gunstig dat dat de laatste wedstrijd is. Kun je tot die tijd alles winnen!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:25 schreef Happel het volgende:
We gaan natuurlijk wel allemaal naar Heerenveen als we daar kampioen zouden kunnen worden. Of niet dan?
Ik kom wel aan een kaartje. Connecties je weetzquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Zit eraan te denken om volgende week alvast een hotel te boeken. Gewoon voor het geval dat.
Aan kaarten komen zal bij een eventueel kampioenschap wel een onmogelijke opgave zijn. Al heb ik best wel 500-1000 euro over voor een SCC van zo'n Fries.
Dit, ik kom waarschijnlijk ook wel aan kaartjes, teven mooi dichtbijquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:35 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik kom wel aan een kaartje. Connecties je weetz
Maar ja daarna is het een pokkeneind naar Rotterdamquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit, ik kom waarschijnlijk ook wel aan kaartjes, teven mooi dichtbij30km zuidwaarts en ik ben er.
'Mijn clubkaart is al binnenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:25 schreef Happel het volgende:
Alsof Castaignos zo goed is. Er zijn echt wel betere spitsen te huren.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Feyenoord zit nog lang niet in de luxepositie om Castaignos te kunnen afwijzen.
Ik weet serieus niet of mijn hart dat wel trekt. Daarna met een noodgang weer terug richting Rotterdamquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:25 schreef Happel het volgende:
10..9..8..7..6..5...whoooaaaahhh!!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:25 schreef Happel het volgende:
Wordt er dan eventueel niet live op de Coolsingel ook de pot gekeken?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:34 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet of mijn hart dat wel trekt. Daarna met een noodgang weer terug richting RotterdamHoop het ooit nog eens bewust mee te mogen maken. Uefa cup was toch wel een beetje apart door dat gedoe rond Fortuyn.
Aboutaleb die legt de stad een week vantevoren en een week na het kampioenschap helemaal droog.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wordt er dan eventueel niet live op de Coolsingel ook de pot gekeken?
Gewoon Aboutaleb voor 6 mei daar wegknikkerenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Aboutaleb die legt de stad een week vantevoren en een week na het kampioenschap helemaal droog.
Wat doet die Volkert tegenwoordig?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon Aboutaleb voor 6 mei daar wegknikkeren [ afbeelding ]
in 2014 komt hij pas vrij. Maar dan wordt Vitesse al kampioenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat doet die Volkert tegenwoordig?
@AIVD: geintje.
Die laatste alinea ook echtquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Die scouts werden toch van Varkenoord geweerd? Tevens dom om dan ook naar zo'n nietszeggend clubje als west Bromwich Albion te gaanquote:Feyenoord dreigt zoveelste talent kwijt te raken aan Engelse club
Als de Premier League-clubs één Nederlandse stad vaak weten te vinden de laatste jaren, is het Rotterdam wel. Feyenoord raakte seizoen na seizoen talentvolle spelers kwijt, nadat zij ingingen op de avances van verenigingen uit het buitenland. Yorik van Deelen kan de volgende worden in het rijtje: de verdediger staat in de belangstelling van West Bromwich Albion. Hij trainde al een week mee bij the Baggies en kan nu de definitieve overstap maken.
Feyenoord raakte de laatste jaren al meermaals talenten kwijt. De Rotterdammers zagen Rajiv van la Parra (Caen), Kyle Ebecilio (Arsenal), Karim Rekik (Manchester City), Jeffrey Bruma en Nathan Aké (beiden Chelsea) al voor hun officiële debuut in het eerste vertrekken. De achttienjarige Van Deelen, het broertje van Feyenoorder Jordy van Deelen, lijkt de overstap te zien zitten. Hij speelde volgens RTV Rijnmond onder meer mee in een oefenduel met Birmingham City.
Alsjeblieft hoor. WBA...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Die scouts werden toch van Varkenoord geweerd? Tevens dom om dan ook naar zo'n nietszeggend clubje als west Bromwich Albion te gaan
Oud nieuws?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:18 schreef kapiteintje het volgende:
Tony ontbreekt zondag vanwege verplichtingen bij jeugdelftal van Oranje? Wat is dit?
Je vroeg wat het is, het is nieuws van gisterenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De wedstrijd moet toch nog gespeeld worden?
Alsof dat überhaupt mogelijk is.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:09 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik maak me vooral zorgen om dat Varkenoord dus nog steeds niet is afgeschermd voor scouts, deze jonge ken ik niet en heb ik ook nog nooit wat over gehoord, dus ik ga er van uit dat het niet zo'n heel erg groot talent is. Maar zodadelijk komen ze weer spelers als Vilhena en Achahbar oppikken.
Laten we een mooi groot hek er omheen plaatsen, verplichte registratie vooraf en dan rustig zitten op je genummerde stoeltje met een camera richting je smoelwerk voor het geval je verkeerde bewegingen maakt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:09 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik maak me vooral zorgen om dat Varkenoord dus nog steeds niet is afgeschermd voor scouts, deze jonge ken ik niet en heb ik ook nog nooit wat over gehoord, dus ik ga er van uit dat het niet zo'n heel erg groot talent is. Maar zodadelijk komen ze weer spelers als Vilhena en Achahbar oppikken.
Inderdaad. Ik was een van de meest sceptische mensen toen Koeman aangesteld werd, maar ik heb mijn mening over hem echt moeten herzien. Communiceert prettig, fatsoenlijk en duidelijk en heeft weer een systeem in het spel gekregen. Het lijkt weer op meer. Hopen dat dat er morgen ook uitkomtquote:
Geloof ik niet zoveel van, die waslijst van mislukkelingen in het buitenland maakt ook geen indruk.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:34 schreef jakees het volgende:
Je hebt gewoon wat succesverhalen nodig. Als zo'n Vilhena dit jaar blijft ontwikkelen en een beetje een publiekslieveling wordt dan blijven die andere talenten misschien wat langer. Toch snap ik die gasten wel.
Ok wellicht niet altijd waar, maar toch zie je nu ook dat veel spelers weer naar Feyenoord willen terwijl een paar jaar terug mensen nog liever voor clubs als Roda, Heerenveen e.d. kozen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Geloof ik niet zoveel van, die waslijst van mislukkelingen in het buitenland maakt ook geen indruk.
BMI is een stoomtreinquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:49 schreef Cara het volgende:
Als Bruma niet was gegaan hadden we baas BMI nooit zien voetballen. Die gast ontwikkeld zich itt Bruma als een stoomtrein
Ik snap wel dat een Premier League een grote verleiding is om in te spelen, maar volgens mij is toch niets mooier dan furore in de Kuip te maken. Als hij dan zo goed is kan hij op z,n 20/21ste altijd nog de Noordzee oversteken. Hopelijk is het zo,n spelertje waar we nooit meer wat van horen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Die scouts werden toch van Varkenoord geweerd? Tevens dom om dan ook naar zo'n nietszeggend clubje als west Bromwich Albion te gaan
Zijn allebei niet veel bijzonders. Die Yorick is gewoon een Van La Parra verhaal. Speelt op zijn 19e in de A2. Feyenoord zal er niet rouwig om zijn iig.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:32 schreef Fuszy het volgende:
Wanneer jij merkt dat je bij Feyenoord niet 1,2,3 zal doorbreken en een andere club meldt zich voor je. Dan zou dat toch wel een logische keuze zijn? Het is jammer, maar ik kan ook niet oordelen of hij echt een groot talent is. Jordy was dat toch wel?
Ik vind het persoonlijke wel jammer, het is toch wel iemand die mijn achternaam zou dragen op het feyenoord shirt. Dat zal ik nooit meer doen
Lekker boeiend. Alsof het zin heeft. Dan gaan die scouts toch gewoon naar uitwedstrijden, of jeugdinterlands.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:28 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Bij liverpool doen ze het ook..
Ja, dan kan je hem geen ongelijk geven inderdaad.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:32 schreef Fuszy het volgende:
Wanneer jij merkt dat je bij Feyenoord niet 1,2,3 zal doorbreken en een andere club meldt zich voor je. Dan zou dat toch wel een logische keuze zijn?
Serieus, ik sta achter diegene die filmt! Hahaha. Wat grappig.quote:
1x geweest, leuk stadion.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:18 schreef Happel het volgende:
Wordt een mooi dagje in Doetinchem als het weer zo blijft als het nu is.
Ik zie je anders nergensquote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:18 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Serieus, ik sta achter diegene die filmt! Hahaha. Wat grappig.
Deze heb ik namelijk gefilmd
Sta wel op mijn benen te trillen. Mongool stond me in mijn bek uit te lachen toen ik een collega de beelden liet zien van De Kuip die ik bij me had.quote:
Je bent een idioot maar ik kan vaak hard om je lachen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sta wel op mijn benen te trillen. Mongool stond me in mijn bek uit te lachen toen ik een collega de beelden liet zien van De Kuip die ik bij me had.
"welke mongool maakt nou een documentaire over dat zooitje armoe".
Flikkertyfstraal op dan. Wel geweldig was dat er een foto tussen zat van de 4-2 op t scorebord. Die heb ik op A3 uitgeprint, gelamineerd en in zijn kantoor met schroeven vastgedraaid in zijn muur
(AD)quote:Koeman gedwongen doelstelling Feyenoord bij te stellen
Ronald Koeman riep gisterochtend voor de training zijn selectie bij elkaar. De coach vertelde zijn spelers dat hun doel naar boven wordt bijgesteld. Feyenoord wil minimaal vierde worden om direct een ticket voor Europees voetbal te veroveren, nu Heracles de bekerfinale op 8 april speelt. Morgen wacht hekkensluiter De Graafschap.
Met eigen ogen zag Koeman donderdagavond Heracles het favoriete AZ verrassen in de halve finale van het bekertoernooi. Door de spectaculaire 2-4 winst van de Almeloërs is plek nummer vijf, de huidige klassering van Feyenoord, aan het eind van de competitie hoogstwaarschijnlijk niet veel meer waard.
Als Heracles de beker wint, moet Feyenoord minimaal vierde worden om te zijn verzekerd van een rechtstreeks ticket voor Europees voetbal. Plek vijf levert alleen nog een plaatsbewijs voor de Europa League op als PSV de eindstrijd wint en vervolgens niet bij de top-2 finisht in de Eredivisie. 'Dus is het er niet gemakkelijker op geworden', zei Koeman gisteren.
'Ik heb mijn spelers verteld dat wij dus minimaal vierde moeten worden. Nee, dat verandert niets aan onze strijdwijze. Ik denk ook dat het mogelijk is, want andere elftallen zijn niet veel beter dan dit Feyenoord. Het staat allemaal zo dicht bij elkaar. Maar dat neemt niet weg dat ik liever een andere bekerfinale had gezien. Dat had het voor ons iets eenvoudiger gemaakt.'
Beetje sarren op het werk is toch niets mis mee. Ik zit ook met een ajacied en een psv-er op de kamer. Als we elkaar elke op elkaars muil moeten stompen voor steken onder water dan zijn we de hele dag aan het matten.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Sorry...taalgebruik en zulks
Gewoon op zijn muil stompen.
Zo is dat.twitter:MegaFeyenoord twitterde op zaterdag 24-03-2012 om 07:40:46#Koeman over pappa Bruno: ,,Ik hoop dat hij een eigen kamertje neemt. Ik ging er 's nachts ook niet uit. Soms moet je egoïstisch zijn." reageer retweet
Doet me denken aan dat verhaal met van der gijp die op bezoek ging bij koeman. Dat van der gijp na een paar uur ouwehoeren en zuipen zegt nou ik ga maar weer. Waarop Bertina vraagt je hebt niet eens de baby gezien haha.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:17 schreef Caland het volgende:
Zo is dat.twitter:MegaFeyenoord twitterde op zaterdag 24-03-2012 om 07:40:46#Koeman over pappa Bruno: ,,Ik hoop dat hij een eigen kamertje neemt. Ik ging er 's nachts ook niet uit. Soms moet je egoïstisch zijn." reageer retweet
Wat dit nou toevoegt? Volgens mij alleen maar druk op die jonge gassies...... Niet zo handig lijkt me...quote:
Geen druk werkte ook niet.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat dit nou toevoegt? Volgens mij alleen maar druk op die jonge gassies...... Niet zo handig lijkt me...
Juist wel.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat dit nou toevoegt? Volgens mij alleen maar druk op die jonge gassies...... Niet zo handig lijkt me...
Dus komen er allemaal jonkies die ons allemaal weten te verbazen voor 1 wedstrijd.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:29 schreef Paul-89 het volgende:
Wormgoor geblesseerd voor morgen, dus hun centrale duo is iig al weg.
Verder kampen Gil Vermouth, Soufian El Hassnaoui, Jan-Paul Saeijs en Muslu Nalbantoglu ook met pijntjes.
Hopen dat Saeijs fit genoeg is, die zie ik wel falen tegen Guidetti.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Juist wel.
[..]
Dus komen er allemaal jonkies die ons allemaal weten te verbazen voor 1 wedstrijd.
Ah, die El Hatsjoe vind ik daar nog één van de weinigen die iets leuks kan laten zien.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:29 schreef Paul-89 het volgende:
Wormgoor geblesseerd voor morgen, dus hun centrale duo is iig al weg.
Verder kampen Gil Vermouth, Soufian El Hassnaoui, Jan-Paul Saeijs en Muslu Nalbantoglu ook met pijntjes.
Hier ook. Zit met een verstokte ajacied op de afdeling. Beetje zuigen over en weer soms maar het is een prima gast. Als hunnie kampioen worden krijg ik een treetje bier en vice versa. Dat kan er echt wel af als we kampioen zouden worden en zo blijft het leuk voor allebei.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:11 schreef jakees het volgende:
[..]
Beetje sarren op het werk is toch niets mis mee. Ik zit ook met een ajacied en een psv-er op de kamer. Als we elkaar elke op elkaars muil moeten stompen voor steken onder water dan zijn we de hele dag aan het matten.
Playmatequote:
Tja. da's ook weer waar...dat zag je maar aan hoe Been het deed... Nou ja, als ze maar winnen...quote:
Klopt. Hij moet er weer eens 1 of 2 maken, dan gaat ie wel weer los.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:52 schreef SjaakBauer het volgende:
Zondag is trouwens wel een potje waarin Guidetti een beetje vertrouwen kan tanken. Hij heeft volgens mij echt een paar goals nodig of een bal die 'ie door het net heen ramt. Ik vond hem tegen Twente erg gefrustreerd ogen, reageerde overal op, zeiken tegen medespelers etc.
En uitkijken met het oog op kaartenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt. Hij moet er weer eens 1 of 2 maken, dan gaat ie wel weer los.
Door alles om hem heen. Tegen Groningen aan het eind van de wedstrijd maakte Burnet een overtreding op Manu, Burnet zegt iets en Guidetti geeft hem direct een duw. Moet je mee uitkijken met die mongolen van scheidsrechters die hier rondlopen, want nog 1 kaar en je bent hem weer een wedstrijd kwijtquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:11 schreef Caland het volgende:
Guidetti laat zich vooral snel opnaaien door het publiek. Iets waar hij wel voor op moet passen.
Beter pakt 'ie bij Roda een gele kaart dan. Of helemaal niet meer, maar dat lijkt me vrij onmogelijk voor hem.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Door alles om hem heen. Tegen Groningen aan het eind van de wedstrijd maakte Burnet een overtreding op Manu, Burnet zegt iets en Guidetti geeft hem direct een duw. Moet je mee uitkijken met die mongolen van scheidsrechters die hier rondlopen, want nog 1 kaar en je bent hem weer een wedstrijd kwijt
Volgens vi staat alleen Karim op scherp.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Door alles om hem heen. Tegen Groningen aan het eind van de wedstrijd maakte Burnet een overtreding op Manu, Burnet zegt iets en Guidetti geeft hem direct een duw. Moet je mee uitkijken met die mongolen van scheidsrechters die hier rondlopen, want nog 1 kaar en je bent hem weer een wedstrijd kwijt
Volgens mij staan Guidetti en Cabral ook op scherpquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Volgens vi staat alleen Karim op scherp.
VI heeft dat soort dingen wel heel vaak fout zeg.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Volgens vi staat alleen Karim op scherp.
Dan hebben ze het idd behoorlijk fout.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
VI heeft dat soort dingen wel heel vaak fout zeg.
Guidetti, El Ahmadi en Cabral staan op scherp.
Herkenbaar. ik werk met 2 psvers, een utrechter en een ado fan. constant elkaar het bloed onder de nagels halenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:11 schreef jakees het volgende:
[..]
Beetje sarren op het werk is toch niets mis mee. Ik zit ook met een ajacied en een psv-er op de kamer. Als we elkaar elke op elkaars muil moeten stompen voor steken onder water dan zijn we de hele dag aan het matten.
Dat is te danken aan hooligans als jij.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, Caland, gij vlegel!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:27 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Dat is te danken aan hooligans als jij.
Voice-over, je bent er weerquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:27 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Dat is te danken aan hooligans als jij.
Sorry.quote:
Voicequote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Voice-over, je bent er weer
[..]
Sorry.
Door hem speel je gelijk van RKC en verlies je misschien wel in Eindhoven. Dat noem ik niet nooit over de schreef gaan. Ook had hij gewoon rood moeten krijgen vorige week als je een beetje je bril afzet.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:33 schreef Merkie het volgende:
We moeten niet zo zeuren over Guidetti z'n gedrag. Hij is gewoon erg gemotiveerd en werkt hard, maar hij is nog nooit over de schreef gegaan. Heeft hij wel eens een veel te harde/late tackle gemaakt? Volgens mij niet. Guidetti moet lekker doen wat hij altijd blijft doen, en zeker niet rustiger gaan doen omdat wij dat zeggen.
Fernandez, dat is nou een debiel. Guidetti niet, Guidetti is expressief. Groot verschil.
Eens, en ik denk niet dat hij het gaat afleren.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Door hem speel je gelijk van RKC en verlies je misschien wel in Eindhoven. Dat noem ik niet nooit over de schreef gaan. Ook had hij gewoon rood moeten krijgen vorige week als je een beetje je bril afzet.
Ik vind het prachtig hoor, die emotie bij hem. Maar om nou te stellen dat het geen kwaad kan gaat ook wat ver.
Haha, en door hem win je van Twente, Ajax, Nac, etc. etc. Die jongen geeft zoveel drive mee aan de groep, dat onderschat je echt. Ik denk dat de positiviteit van zijn emotie het wint van de negativiteit.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Door hem speel je gelijk van RKC en verlies je misschien wel in Eindhoven. Dat noem ik niet nooit over de schreef gaan. Ook had hij gewoon rood moeten krijgen vorige week als je een beetje je bril afzet.
Ik vind het prachtig hoor, die emotie bij hem. Maar om nou te stellen dat het geen kwaad kan gaat ook wat ver.
Dat ontken ik ook nergens. Het is uiteindelijk aan hem om die drive alleen maar positief te gebruiken, nu doet hij dit lang niet altijd.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:50 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Haha, en door hem win je van Twente, Ajax, Nac, etc. etc. Die jongen geeft zoveel drive mee aan de groep, dat onderschat je echt. Ik denk dat de positiviteit van zijn emotie het wint van de negativiteit.
Die rode kaart komt omdat hij z'n shirt uittrok, niet omdat hij een andere speler een doodschop gaf. Hij speelt altijd binnen de grenzen van het toelaatbare vind ik. Vorige week rood was ook overdreven geweest, voor die hand op het gezicht van Tiendalli (?) bedoel je? Ik vind het echt azijnzeiken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, als je hem straks weer kwijt bent door een schorsing vind ik het niet echt azijnzeiken.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die rode kaart komt omdat hij z'n shirt uittrok, niet omdat hij een andere speler een doodschop gaf. Hij speelt altijd binnen de grenzen van het toelaatbare vind ik. Vorige week rood was ook overdreven geweest, voor die hand op het gezicht van Tiendalli (?) bedoel je? Ik vind het echt azijnzeiken.
Dan heeft het AD het fout, want tel er bij Cabral ook maar 3.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:59 schreef Paul-89 het volgende:
Maar door die rode kaart tegen Rkc staat hij nu niet op 4x geel maar 3x als ik het goed heb.
Denk het ook want Cabral heeft zondag geen geel gekregen en daarvoor stond hij volgens mij niet op scherp.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heeft het AD het fout, want tel er bij Cabral ook maar 3.
Telt 2x Geel niet als 2 losse gele kaarten dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:59 schreef Paul-89 het volgende:
Maar door die rode kaart tegen Rkc staat hij nu niet op 4x geel maar 3x als ik het goed heb.
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Telt 2x Geel niet als 2 losse gele kaarten dan?
Dan wordt 2x geel dus als 1 gele opgeteld.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:29 schreef Muto het volgende:
Volgens de statistieken op EL staat Guidetti op 3 gele kaarten. Maar daar staat Manolev op 7, dus weet niet in hoeverre dat klopt.
Eens.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:07 schreef Gert het volgende:
Vanuit Europe League perspectief is het eigenlijk het beste als ajax morgen wint.
Immers: wanneer psv geen eerste of tweede wordt en wèl de beker wint, krijgt ook de 5e plek een rechtstreeks EL-ticket.
Maar als Feyenoord morgen weer drie punten pakt, dan misschien toch maar liever een gelijkspel in de arena. Omdat er misschien nog wel méér te halen valt dan 'slechts' EL..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |