Want ik breek de hele binnenstad af ofzo?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
Supporters als jij zijn het probleem, niet Aboutaleb als je die bedoelt.
Mijn mooiste Friend-with-benefits was Marokkaans en mijn beste maat is een Marokkaan. Beide hebben een scheithekel aan Aboutalebquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:40 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja nu weet ik wat je bedoelt. Marokkanen zijn er genoeg, ook bij Feyenoord.
Festivalstad van Europa willen zijn maar wel alle festivals de nek omdraaien. Op het jaarlijkse schiet-een -neger-neer festival na dan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:42 schreef Dekatria het volgende:
Het toppunt van Abou's paranoia was nog wel met het afgelopen WK, toen er nergens grote schermen waren in de stad omdattie geen risico op ongeregeldheden wilde. Echt, jézus
Alleen op het plein van de grote markt uiteindelijk de finale. Nadat de wedstrijd verloren was stonden er denk ik zo'n 2 miljoen politieagenten.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:42 schreef Dekatria het volgende:
Het toppunt van Abou's paranoia was nog wel met het afgelopen WK, toen er nergens grote schermen waren in de stad omdattie geen risico op ongeregeldheden wilde. Echt, jézushartje zomer, sta je te vergaan van de hitte in een kroeg omdat je buiten niet kan kijken.
Dat zeg ik, draai de danceparade de nek maar om maar tegelijkertijd vieren we wel het solero steekzomercarnavalquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Festivalstad van Europa willen zijn maar wel alle festivals de nek omdraaien. Op het jaarlijkse schiet-een -neger-neer festival na dan.
In de kuip ook schermen toch, of heb ik et nou verkeerd?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Alleen op het plein van de grote markt uiteindelijk de finale. Nadat de wedstrijd verloren was stonden er denk ik zo'n 2 miljoen politieagenten.!
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:44 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
In de kuip ook schermen toch, of heb ik et nou verkeerd?
quote:Rotterdam krijgt twee oranjepleinen: het Stadhuisplein met drie schermen en de Binnenrotte (vlak bij de Blaak) met een megascherm. Bezoekers van het North Sea Jazzfestival kunnen de wedstrijd in Ahoy volgen. Pathé Schouwburgplein brengt de finale in 3D.
Maar dat was al duidelijk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:47 schreef Dekatria het volgende:
Enfin, dat Abou dus zegt 'dat de Coolsingel niet geschikt is voor een huldiging' is wat mij betreft een illustratie hoe weinig feeling hij heeft met de stad waar hij in werkt.
Echt héquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:47 schreef Dekatria het volgende:
Enfin, dat Abou dus zegt 'dat de Coolsingel niet geschikt is voor een huldiging' is wat mij betreft een illustratie hoe weinig feeling hij heeft met de stad waar hij in werkt.
Da's toch relatief?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoe jij het ziet maar ik vind een verschil van 3 of 4 ton per jaar nogal wat.
Ik ga hier geen vrienden maken als ik zeg dat ik het een hele geschikte vent vind. Alleen is ie wel zo super voorzichtig dat het ten koste gaat van in dit geval Feyenoord.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:47 schreef Dekatria het volgende:
Super voorzichtig als het gaat om voetbalsupporters ja, de as van al het kwaad.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ga hier geen vrienden maken als ik zeg dat ik het een hele geschikte vent vind. Alleen is ie wel zo super voorzichtig dat het ten koste gaat van in dit geval Feyenoord.
Als je denkt dat dit secreet geschikt is als burgemeester van Rotterdam begrijp je er niets van.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ga hier geen vrienden maken als ik zeg dat ik het een hele geschikte vent vind. Alleen is ie wel zo super voorzichtig dat het ten koste gaat van in dit geval Feyenoord.
supervoorzichtig omdat hij faalde bij HvH rellen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat was niet de finale pinoquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:50 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
http://www.fr12.nl/index.php?p=fotoverslagen&album_id=105
Betalen om een wedstrijd te kijken, dat vond ik wel zoiets kansloos. Rot op met je artiestenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:50 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Gordon en Wolter Kroes in de Kuipquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:50 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat kan me eerlijk gezegd geen kut schelen, als Feyenoord maar geen play-offs hoeft te spelen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:03 schreef macca728 het volgende:
[..]
zeg dat. Bekerfinale ook verpest.
Alleen als PSV zich voor de CL plaatst dan gaat Heracles de UEFA-cup in.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:13 schreef zoekeenleven het volgende:
Ze gaan nou Sowieso Europa in volgens mij.
Dus als PSV kampioen wordt?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:16 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Alleen als PSV zich voor de CL plaatst dan gaat Heracles de UEFA-cup in.
Hij heeft toch ook de Dance Parade, met 200.000 bezoekers direct de nek omgedraaid?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Festivalstad van Europa willen zijn maar wel alle festivals de nek omdraaien. Op het jaarlijkse schiet-een -neger-neer festival na dan.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zeg ik, draai de danceparade de nek maar om maar tegelijkertijd vieren we wel het solero steekzomercarnaval
Als PSV kampioen wordt dan gaat Heracles Europa in of als Heracles de beker winnen.quote:
Neuh.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:16 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Alleen als PSV zich voor de CL plaatst dan gaat Heracles de UEFA-cup in.
Jawel want dan komt er een UEFA-cup plek vrij.quote:
Als PSV bij de eerste 4 eindigt hebben zij sowieso een beter ticket dan wanneer ze de beker winnen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:20 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Jawel want dan komt er een UEFA-cup plek vrij.
Ik heb het nog ff opgezocht:quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Als PSV bij de eerste 4 eindigt hebben zij sowieso een beter ticket dan wanneer ze de beker winnen.
Ergo: als PSV bij de eerste 4 eindigt schuift het ticket van de bekerfinale door naar de verliezende finalist en krijg je PO's om plek 5 t/m 8.
quote:Deelnemende clubs aan de Europese toernooien
Welke club aan welk toernooi deelneemt hangt af van de plaats op de eindstand van de competitie. Daarnaast plaatst ook de winnaar van de KNVB beker zich voor de Europa League.
De deelnemers voor het seizoen 2011/12 worden als volgt bepaald:
Kampioen Champions League, 1e ronde
Nummer 2 Champions League, 3e voorronde
Nummer 3 Europa League, play-off ronde
Nummer 4 Europa League, 3e voorronde
Nummer 5 t/m 8 Play-off voor Europa League, tweede voorronde
Bekerwinnaar Europa League, play-off ronde
Deze verdeling wijzigt wanneer de bekerwinnaar zich voor de Champions League plaatst. In dat geval speelt de bekerwinnaar in de Champions League en de verliezend bekerfinalist in de Europa League. Ook wijzigt de verdeling als de (verliezend) bekerfinalist zich op basis van de eindstand voor de Europa League zou plaatsen.
Dat klopt niet. De bekerwinnaar krijgt het beste EL-ticket. Alleen als PSV bij de eerste 2 eindigt, schuift het EL-ticket door naar Heracles.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Als PSV bij de eerste 4 eindigt hebben zij sowieso een beter ticket dan wanneer ze de beker winnen.
Ergo: als PSV bij de eerste 4 eindigt schuift het ticket van de bekerfinale door naar de verliezende finalist en krijg je PO's om plek 5 t/m 8.
Worden hete wedstrijdjes, AZ-thuis en Heerenveen-uit.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:24 schreef Paul-89 het volgende:
Ik kan me er niet heel druk om maken, gewoon zorgen dat je bij de eerste 4 eindigt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |