Jaren geleden toen ik nog trance luisterde kwamen ze net op, af en toe draaide Tiesto ze in z'n radio show, hadden goede nummers. Mustang, Dome, Arena, wel frisse sound toen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:19 schreef Ritmo het volgende:
Grappig, wist niet dat die zoons van v. Hanegem DJ's waren. En nog succesvol ook.
Je hebt gelijk idd. Vond ze al niet op elkaar lijken. Maar klonk idd prima ja. Bescheiden gasten ook.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jaren geleden toen ik nog trance luisterde kwamen ze net op, af en toe draaide Tiesto ze in z'n radio show, hadden goede nummers. Mustang, Dome, Arena, wel frisse sound toen.
Is 1 van z'n zoons toch met iemand anders?
Ben benieuwd of de Graafschap vermoeider is zondag. 2 keer binnen 5 dagen tegen een top 5-team lopen tegenhouden lijkt me redelijk zwaar.quote:Nouja, mooi dat Psv won, nu AZ nog, en dan hebben we iets meer speling bovenin.
Maakt niet uit joh, we worden toch kampioen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:42 schreef Typisch het volgende:
Hopen dat Heerenveen helemaal inzakt nu.
Linker middenvelder, volgens mij zijn wij aardig goed bezet op die positie.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:40 schreef Sejt het volgende:
Als (!!) Feyenoord komende zomer wat geld te besteden heeft, moet MvG Thomas Drage proberen te halen. Jong, groot potentieel, kan op de vleugels en 10 positie uit de voeten, nog relatief goedkoop en kan over een paar jaar voor 5+ miljoen verkocht worden.
Er gaat geen geld uitgegeven worden de komende tijden. Alles gaat naar de schulden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:40 schreef Sejt het volgende:
Als (!!) Feyenoord komende zomer wat geld te besteden heeft, moet MvG Thomas Drage proberen te halen. Jong, groot potentieel, kan op de vleugels en 10 positie uit de voeten, nog relatief goedkoop en kan over een paar jaar voor 5+ miljoen verkocht worden.
Als Guidetti blijft hoef je alleen maar twee flankspelers.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:59 schreef Guidetti het volgende:
Er hoeft ook helemaal geen geld uitgegeven te worden deze zomer. Op goal, in de verdediging en het middenveld zijn sterk genoeg. Misschien dat er wat geinvesteerd moeten worden in een spits en buitenspelers maar ik denk dat van Geel wel een oplossing heeft.
Hij kan ook op rechts en achter de spits. Op links zijn we goed bezet ja, maar niet met de kwaliteit die we willen, wel?quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Linker middenvelder, volgens mij zijn wij aardig goed bezet op die positie.
goede post, kijk inderdaad in de Jupiler League naar een paar buitenspelers.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:17 schreef satecl het volgende:
Mijn mening over 2012/2013:
Doel:
Mulder - Laat zien gewoon een goeie keeper te zijn, Lamprou achter de hand
RB:
Janmaat: Is voor Feyenoord gewoon een goeie back, die goed mee opkomt. Anders heb je Leerdam nog
CV:
de Vrij - BMI: Lijkt mij een erg sterk dus. Achter de hand heb je Vlaar, Kongolo en Schenkeveld. Schenkeveld kan misschien nog wel verrassen volgend seizoen, mits hij fit blijft.
LB:
Nelom: Niet verkeerd, maar moet nog wel wat groeien. En wie weet lukt dat niet, dan heb je niemand achter de hand. Alleen van Huijgevoort, maar die vind ik echt niet sterk. Ook niet in de jeugd. Misschien proberen Simon Poulsen te halen bij AZ. Die is transfervrij....
CVM:
Clasie-El Ahmadi: Een van de beste verdedigende midddenvelders van de Eredivisie. En dan ook nog Vormer achter de hand. En in mindere mate Mokotjo en Leerdam. Niets meer aan doen![]()
AM: (ik ga ervan uit dat Bakkal vertrekt)
Vilhena: Misschien wel het grootste talent van Feyenoord. Maar nog maar 17 jaar. We hebben Goossens er dan wel bij, maar daar heb ik me twijfels bij. Ik snap ook niet waarem MvG Schone niet heeft gehaald ipv Goossens.
LW:
Cissé: Is vaak geblesseerd en dan heb je Cabral nog. Ook die laat zien dat hij het niveau nog niet aankan. Ik zou in de Jupiler League kijken voor een goeie dribbelaar. Gister vielen hier de namen an van Antonia en Rosheuvel.
CA:
Achahbar?: Zal Guidetti weggaan? Ik ben bang van wel. Ik wens MvG heel veel succes hiermee. Of we zetten Achahbar gewoon in de spits. Castaignos heeft het ook laten zien, waarom hij dan niet?
RW:
Schaken: Bruibare vleugelspeler, maar niet meer dan dat. Al wil je echt aanhaken bij de top. Moet je beter in huis hebben. Hier geldt eigenlijk hezelfde als de rechterkant. Ik zou weer naar Jupiler League kijken (Antonia en Rosheuvel).
Dan doe je serieus de beste middenvelder van de NL-se velden weg... Ik zou hem desnoods na een jaar transfervrij laten vertrekken, maar voor minder dan 15 miljoen hoeft er niemand te komen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:20 schreef macca728 het volgende:
[..]
goede post, kijk inderdaad in de Jupiler League naar een paar buitenspelers.
Vlaar moet je dan wel zien te verkopen, drukt te zwaar opde begroting en heeft nog transferwaarde.
El Ahmadi ook verkopen, mits een goede prijs, want zijn contract loopt af na volgend jaar.
Omdat je nog schulden hebt. Voor 1 miljoen hoef je hem niet te laten gaan, maar vanaf 4 of 5 moet je daaraan serieus denken. Anders proberen te verlengen tegen lager salaris.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan doe je serieus de beste middenvelder van de NL-se velden weg... Ik zou hem desnoods na een jaar transfervrij laten vertrekken, maar voor minder dan 15 miljoen hoeft er niemand te komen.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:25 schreef satecl het volgende:
Inderdaad. Voor meer dan 5 miljoen moet je hem gewoon verkopen. Feyenoord zit nou eenmaal in die situatie. Maar anders zou ik gewoon proberen te verlengen. Hij laat zien in dit syteem een van de beste middenvelders van de Eredivisie te zijn.
En het is toch heerlijk als je Vormer dan achter de hand hebt. Dan kan je tenmiste veel wedstrijden achter elkaar spelen (bijv. Europa), en voor het kampioenschap meedoen.
Klinkt logisch wat jullie zeggen, maar puur op gevoel maakt hij op dit moment het verschil tussen plaats 1-5 en plaats 6-9. Dat is toch ook wel wat geld waard...quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:26 schreef macca728 het volgende:
[..]
Omdat je nog schulden hebt. Voor 1 miljoen hoef je hem niet te laten gaan, maar vanaf 4 of 5 moet je daaraan serieus denken. Anders proberen te verlengen tegen lager salaris.
Ja ? Als je Europa League haalt ? Levert niets op tenzij je verder komt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Klinkt logisch wat jullie zeggen, maar puur op gevoel maakt hij op dit moment het verschil tussen plaats 1-5 en plaats 6-9. Dat is toch ook wel wat geld waard...
Makaay en Co vind ik een compleet ander verhaal. El Ahmadi bewijst nu week in week uit van grote waarde te zijn en voor ons onvervangbaar (al is het alleen al omdat we geen geld hebben).quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:30 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja ? Als je Europa League haalt ? Levert niets op tenzij je verder komt.
En die weg hebben we al een keer bewandeld met Makaay en Co.
Twente was toch geïnteresseerd? Er is nog niks zeker, en laat MvG maar z'n verkooppraatjes houdenquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:27 schreef Caland het volgende:
Volgens Van Geel zijn Schone en Castaignos ook nog steeds opties voor volgend seizoen. Al ben je voor Schone nu wel te laat gok ik zo.
Nee je kan het financiele risico niet meer nemen. Terugkeer naar Cat 1 is faillissement.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Makaay en Co vind ik een compleet ander verhaal. El Ahmadi bewijst nu week in week uit van grote waarde te zijn en voor ons onvervangbaar (al is het alleen al omdat we geen geld hebben).
Maar als je de instelling hebt dat het halen van EL je niks oplevert dan heeft überhaupt geen enkele investering nog zin. Ik denk gewoon dat 5 miljoen voor El Ahmadi aan het eind van dit seizoen niet opweegt tegen de waarde die hij heeft voor het team.
Heb je een bron?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:27 schreef Caland het volgende:
Volgens Van Geel zijn Schone en Castaignos ook nog steeds opties voor volgend seizoen. Al ben je voor Schone nu wel te laat gok ik zo.
Voor de breedte?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:35 schreef Caland het volgende:
JunkerDie rendeert alleen (matig) in een 4-4-2. Moet je niet willen joh.
Wat heb je aan een spits van 5 miljoen als je middenveld niet meer rendeert?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee je kan het financiele risico niet meer nemen. Terugkeer naar Cat 1 is faillissement.
En met 5 miljoen kan je misschien een spits halen ter vervanging van Guidetti.
EL kan geld opleveren, maar dat is helemaal niet gegarandeerd.
Je trekt gewoon een enorm middelmatige spits aan die geen knikker raakt in een 4-3-3. Het gaat toch om kwaliteit? Dan moet je nooit Junker halen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:38 schreef Sejt het volgende:
[..]
Voor de breedte?
Als je die voor 2 jaar aantrekt kun je er geen buil aan vallen. 30 Jaar, kost alleen salaris, brok aan ervaring, goed voor jonkies als Achahbar. Hij heeft veel eredivisieervaring - dat lijkt Van Geel belangrijk te vinden.
nusport.quote:
Nee maar met het extra geld kan je investeren en de schuld verder aflossen evt. Of gewoon reserve opbouwen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat heb je aan een spits van 5 miljoen als je middenveld niet meer rendeert?
En het is juist geen risico, de goede man speelt al bij ons. Het verlagen van de schuld gebeurt reeds (gestaag). Ik kan me niet voorstellen dat ons financiele beleid nu is afgestemd op de verkoop van El Ahmadi. Dat zou pas een risisco zijn.
Junker is een type spits als John Van Loen / Björn Vlemminckx / Harry Van Der Laan, verdienen op basis van 1 enkel seizoen (waarin alles lukt) de meest geweldige contracten en presteren vervolgens geen hol meer...quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Je trekt gewoon een enorm middelmatige spits aan die geen knikker raakt in een 4-3-3. Het gaat toch om kwaliteit? Dan moet je nooit Junker halen.
[..]
nusport.
Zoals ik al zei, het klinkt logisch wat je zegt. Toch zou het (puur op gevoel) mijn voorkeur niet hebben.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:43 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee maar met het extra geld kan je investeren en de schuld verder aflossen evt. Of gewoon reserve opbouwen.
En geen enkele speler is onvervangbaar hoor. Bij een goed bod gewoon laten gaan.
2 seizoenen en ook dit jaar niet zo slecht. Maar hij is te licht voor het niveau dat Feyenoord wilt nastreven.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Junker is een type spits als John Van Loen / Björn Vlemminckx / Harry Van Der Laan, verdienen op basis van 1 enkel seizoen (waarin alles lukt) de meest geweldige contracten en presteren vervolgens geen hol meer...
Hij is misschien te licht voor een basisplaats, maar rendeert echt niet zo slecht inderdaad. Weinig goals, maar veel assists op Malki of belangrijk bij goals.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:45 schreef Adames het volgende:
[..]
2 seizoenen en ook dit jaar niet zo slecht. Maar hij is te licht voor het niveau dat Feyenoord wilt nastreven.
nogmaals, in een 4-4-2.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:48 schreef Sejt het volgende:
[..]
Hij is misschien te licht voor een basisplaats, maar rendeert echt niet zo slecht inderdaad. Weinig goals, maar veel assists op Malki of belangrijk bij goals.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 22-03-2012 om 11:53:58Jens Toornstra: "Tegen #Feyenoord zeg ik zeker geen nee. Van huis uit ben ik Feyenoorder. Vroeger ging ik ook naar wedstrijden in de Kuip." reageer retweet
Ado amateurs op het middenveld hebben we echt niet nodig hoorquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:55 schreef Caland het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 22-03-2012 om 11:53:58Jens Toornstra: "Tegen #Feyenoord zeg ik zeker geen nee. Van huis uit ben ik Feyenoorder. Vroeger ging ik ook naar wedstrijden in de Kuip." reageer retweet
Amateur?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ado amateurs op het middenveld hebben we echt niet nodig hoor
3x liever Toornstra dan Mokotjo, van Haaren en Leerdam op het middenveld.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ado amateurs op het middenveld hebben we echt niet nodig hoor
Die wereldtopper is gewoon een Feyenoorder.twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 22-03-2012 om 11:53:58Jens Toornstra: "Tegen #Feyenoord zeg ik zeker geen nee. Van huis uit ben ik Feyenoorder. Vroeger ging ik ook naar wedstrijden in de Kuip." reageer retweet
Straks als die kom die 3e ring jongensquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:23 schreef Paul-89 het volgende:
Die wereldtopper is gewoon een Feyenoorder.twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 22-03-2012 om 11:53:58Jens Toornstra: "Tegen #Feyenoord zeg ik zeker geen nee. Van huis uit ben ik Feyenoorder. Vroeger ging ik ook naar wedstrijden in de Kuip." reageer retweet
Zet nu Toornstra tegenover Ahmadi, Clasie, Bakkal.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:04 schreef satecl het volgende:
[..]
3x liever Toornstra dan Mokotjo, van Haaren en Leerdam op het middenveld.
Feyenoord moet streven naar de absolute top. Niet meer naar beneden kijken, maar gewoon nu er keihard uitschieten. Dat is gewoon mogelijk. Door de afgelopen jeugdlichtingen hebben we nu een team staan die gewoon een paar jaar meekan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:36 schreef Caland het volgende:
Toornstra had ik graag bij Feyenoord gezien, maar op dit moment vrij overbodig. Dan hebben we echt een luxe-luxe-luxe probleem op het middenveld, moet je ook niet willen.
Zou het al zonde vinden als Vormer op de bank komt, waar het wel een beetje naar uit gaat zien. Die gozer is echt een geweldenaar.
En Ado heeft volgens mij nog een optie voor een extra jaar.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:44 schreef Sejt het volgende:
Toornstra heeft echter een contract tot medio 2013...
Vind je het gek in dat baggerelftal. Zijn maar weinig voetballers die even goed blijven ballen in een elftal wat totaal niet loopt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:47 schreef SjaakBauer het volgende:
Toornstra, goede voetballer al vind ik hem dit seizoen wel minder dan vorig jaar.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vind je het gek in dat baggerelftal. Zijn maar weinig voetballers die even goed blijven ballen in een elftal wat totaal niet loopt.
Toornstra![]()
100 keer liever Toornstra dan Vormer, Goosens, Mokotjo, Van Haaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Ik schrik er ook een beetje van die onderschatting.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:54 schreef Caland het volgende:
Denk dat een hoop mensen zich vergissen in de kwaliteiten van Vormer. Als je El Ahmadi voor 4+ kan verkopen moet je het altijd doen, zijn opvolger is toch al in huis.
De Graafschap, niet bijzonder.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die leeuw nog wat van Veendam.. Vorige jaar zijn naam regelmatig als versterking langs zien komen.. Waar speelt hij nu ?
Is hier iemand die Vormer slecht vindt? Alleen een iemand vind Toornstra beter, that's it.quote:
Junker is wel iets voor julliequote:Op donderdag 22 maart 2012 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda JC zal volgend jaar stukken minder zijn zonder vormer. Gaat Junker daar zijn contract überhaupt verlengen?
Als Toornstra goed is, dan zou ADO wel hoger staan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:59 schreef satecl het volgende:
[..]
Is hier iemand die Vormer slecht vindt? Alleen een iemand vind Toornstra beter, that's it.
Dan vergis je je toch ook wel een beetje in de kwaliteiten van El Ahmadi. Op dit moment gewoon 1 van de beste spelers van de eredivisie. Die vervang je niet zomaar..quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:54 schreef Caland het volgende:
Denk dat een hoop mensen zich vergissen in de kwaliteiten van Vormer. Als je El Ahmadi voor 4+ kan verkopen moet je het altijd doen, zijn opvolger is toch al in huis.
Vormer kan die prima vervangenquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan vergis je je toch ook wel een beetje in de kwaliteiten van El Ahmadi. Op dit moment gewoon 1 van de beste spelers van de eredivisie. Die vervang je niet zomaar..
Als Vertonghen goed was zou Ajax wel wat meer gewonnen hebben?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Toornstra goed is, dan zou ADO wel hoger staan.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Toornstra goed is, dan zou ADO wel hoger staan.
Ja, en hoelang heeft dat geduurd? Vormer kan ook prima in die rol groeien, en is toch over het algemeen wat beslissender dan El Ahmadi heb ik het idee. Helemaal als hij straks in een elftal komt te spelen dat wat meer vooruit speelt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan vergis je je toch ook wel een beetje in de kwaliteiten van El Ahmadi. Op dit moment gewoon 1 van de beste spelers van de eredivisie. Die vervang je niet zomaar..
We hebben geen spits en een stuk of 6 middenvelders en jij kiest voor de 7e middenvelder.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jongens Van Geel wil Castaignos en Schòne proberen te halen..
Ik zeg ja voor Schòne..
Bron?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zeg ja voor Schòne..
Ik zeg ook zeker JA tegen Schone. Maar waarom hebben wij in godsnaam Goossens gehaald? En Castaignos.... tjah, ik weet het niet. In ieder geval zo weinig mogelijk salariskosten betalen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zeg ja voor Schòne..
Schöne goede optie ja. Die zou ook naar twente kunnen. maar die zitten toch overvol in de aanvallersquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zeg ja voor Schòne..
Je beseft je wel dat Schöne perfect kan op de plek van Bakkal, en je dus van Bakkal afbent?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We hebben geen spits en een stuk of 6 middenvelders en jij kiest voor de 7e middenvelder.
Ok.
Noem eens meer nr. 10's in de Feyenoord selectie als Bakkal weggaat. Alleen de 17 jarige Vilhena. Schone is overigens transfervrij.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We hebben geen spits en een stuk of 6 middenvelders en jij kiest voor de 7e middenvelder.
Ok.
Zeker, zou inderdaad mooi zijn. Maar ik denk dat we die plek nu ook al in kunnen vullen en we hebben geen spits. Iig niet van het kaliber Castaignos.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je beseft je wel dat Schöne perfect kan op de plek van Bakkal, en je dus van Bakkal afbent?
Perfecte breedtespeler die Goossens, kan in dit systeem op 4 posities uit de voeten, specifieke kwaliteiten. Is nooit voor de basis gehaald denk ik. Puur als vervanging van bijvoorbeeld een Dicky van Haaren.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:05 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik zeg ook zeker JA tegen Schone. Maar waarom hebben wij in godsnaam Goossens gehaald? En Castaignos.... tjah, ik weet het niet. In ieder geval zo weinig mogelijk salariskosten betalen.
Met wie wil je Bakkal dan opvangen (die gaat 100% zeker weg)? Vilhena? Te jong, dan gooi je zo'n joch voor de leeuwen. Kan je écht niet doen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeker, zou inderdaad mooi zijn. Maar ik denk dat we die plek nu ook al in kunnen vullen en we hebben geen spits. Iig niet van het kaliber Castaignos.
Bakkal blijft ook een baas. Hoop dat we hem kunnen houden.
Spelers die we mogen gaan afvloeien wat mij betreft zijn grotendeels middenvelders ja.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Perfecte breedtespeler die Goossens, kan in dit systeem op 4 posities uit de voeten, specifieke kwaliteiten. Is nooit voor de basis gehaald denk ik. Puur als vervanging van bijvoorbeeld een Dicky van Haaren.
El Ahmadi zou eventueel ook nog op 10 kunnen spelen. Bovendien hoef je niet per se met een 10 te spelen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Met wie wil je Bakkal dan opvangen (die gaat 100% zeker weg)? Vilhena? Te jong, dan gooi je zo'n joch voor de leeuwen. Kan je écht niet doen.
Schöne zou ge-ni-aal zijn.
Met Mokotjo is al verlengd. Fernandez is geen middenvelder.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Spelers die we mogen gaan afvloeien wat mij betreft zijn grotendeels middenvelders ja.
Fernandez, Mokotjo, Haaren, wie nog meer?
Ik stelde de vraag verkeerd. Ik bedoelde "het grootste deel van spelers die we af moeten vloeien zijn middenvelders. Wie zouden jullie afvloeien?"quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Met Mokotjo is al verlengd. Fernandez is geen middenvelder.
D. Fernandez, Swerts, Van Haaren, Vlaar zijn toch wel de spelers waar we vanaf moeten deze zomer denk ik.
Hahaha, wtf. De middenvelder in de hele eredivisie met het minst scorende vermogen op die plek willen zetten.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
El Ahmadi zou eventueel ook nog op 10 kunnen spelen.
Ik wilde net zeggenquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Hahaha, wtf. De middenvelder in de hele eredivisie met het minst scorende vermogen op die plek willen zetten.
Bron is die Keulenborg op Twitter.. even kijken of me dat lukt om te knippen en plakken.,quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bron?
Schöne op huurbasis of? Dat zou VERUIT de beste speler zijn die we kunnen halen als vervanging van onze vriend Bacardi.
Castaignos alleen als hij op koopbasis komt (wat heel raar zou zijn) anders rot hij maar lekker op, dan proberen we Guidetti wel te halen of Achahbar te lanceren. Castaignos is alleen zo'n jongen die je als ALLERLAATSTE optie moet zien.
Staat dacht ik ook in het NuSport magazine.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bron is die Keulenborg op Twitter.. even kijken of me dat lukt om te knippen en plakken.,
Z'n positie is daar ook niet echt naar nu hé?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Hahaha, wtf. De middenvelder in de hele eredivisie met het minst scorende vermogen op die plek willen zetten.
Toch komt hij enorm vaak in scoringspositie. Dat is echt een kwaliteit van hem.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Z'n positie is daar ook niet echt naar nu hé?
Ik denk dat de hoop op het aanblijven van Guidetti bij Mvg groter is dan de hoop op Bakkal. Daarom dat MvG nu meer aandacht besteed aan de nr.10 positie. Ze moeten allebei opgevuld worden voor volgend seizoen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Z'n positie is daar ook niet echt naar nu hé?
Maar goed, m'n punt was dat je die de spitsenpositie dus NOG slechter op kan vangen dan de nr. 10, daar zijn jullie het ook niet mee eens dus?
Ik dacht te hebben gelezen dat Auassar (spelling?) geen verlenging zou krijgen en daardoor weg zou gaan deze zomer.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:12 schreef satecl het volgende:
Auassar en Isoufi staan dacht ik ook nog onder contract.
Je kan niet concurreren met Schalke. Kleine kans dat Schone zal komen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:18 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik denk dat de hoop op het aanblijven van Guidetti bij Mvg groter is dan de hoop op Bakkal. Daarom dat MvG nu meer aandacht besteed aan de nr.10 positie. Ze moeten allebei opgevuld worden voor volgend seizoen.
Bakkal is transfervrij en Schalke'04 en twente wil hem ook hebben, volgens de snor. Daarom moet je daar sneller handelen.
Daar zullen alle contractverlengingen wel van zijn gefinancieerdquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:19 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik dacht te hebben gelezen dat Auassar (spelling?) geen verlenging zou krijgen en daardoor weg zou gaan deze zomer.
Vergeet niet dat we nu al ruimte in het salarisbudget hebben door het verdwijnen van Biseswar.
Ik zie de kwaliteiten van Vormer wel, ik vind Toornstra enkel beter. Helpmefok (quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:17 schreef Muto het volgende:
Mensen die de kwaliteiten van Vormer niet zien.Die gast speelt al twee seizoenen wekelijks zeer goed. Perfecte aankoop.
En hij heeft twitterquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:20 schreef Paul-89 het volgende:
Trouwens wij klagen wel (bijna) allemaal op onze boy Ruben, maar hij heeft gewoon 2x zoveel assists als Beerens en die werd onlangs nog opgeroepen voor Oranje.
Ik geloof niet dat MvG verwacht dat Guidetti blijft. Iedereen weet dat hij weg is na dit seizoen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:18 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik denk dat de hoop op het aanblijven van Guidetti bij Mvg groter is dan de hoop op Bakkal. Daarom dat MvG nu meer aandacht besteed aan de nr.10 positie. Ze moeten allebei opgevuld worden voor volgend seizoen.
Bakkal is transfervrij en Schalke'04 en twente wil hem ook hebben, volgens de snor. Daarom moet je daar sneller handelen.
Bakkal heeft allang aangegeven liever naar het buitenland te willen en Feyenoord pas als optie ziet wanneer er niks op zijn pad komt. Terecht dus dat MvG opzoek gaat naar een 10 om Vilhena in de luwte te kunnen brengen. Daarbij ben ik toch totaal niet onder de indruk van Bakkal, matige speler die 3/4 van de wedstrijden verstoppertje speelt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:18 schreef satecl het volgende:
[..]
De vraag is hoe serieus die interesse van Schalke is, lijkt me dat die wel iets beters halen gezien hun mogelijkheden. En tevens moet je Derksen niet te serieus nemen, die riep 2 weken terug ook dat Tadic rond was met Twente maar daar bleek niet zo gek veel van waar .quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:19 schreef Muto het volgende:
[..]
Je kan niet concurreren met Schalke. Kleine kans dat Schone zal komen.
Sterke punt is zijn aansluiting met de spits. Nadeel is gebrek aan creativiteit en meeverdedigen. Het is maar net wat je het meest wil.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Bakkal heeft allang aangegeven liever naar het buitenland te willen en Feyenoord pas als optie ziet wanneer er niks op zijn pad komt. Terecht dus dat MvG opzoek gaat naar een 10 om Vilhena in de luwte te kunnen brengen. Daarbij ben ik toch totaal niet onder de indruk van Bakkal, matige speler die 3/4 van de wedstrijden verstoppertje speelt.
Allebeiquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Sterke punt is zijn aansluiting met de spits. Nadeel is gebrek aan creativiteit en meeverdedigen. Het is maar net wat je het meest wil.
Die schwalbe van Fer.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Allebei![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker met de samenvatting. Gewoon elk belangrijk moment zag je Tonny terug.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:28 schreef Caland het volgende:
Sowieso, die steekpassjes van hem.
De laatste keer dat ik dat zag van een 10/diepe middenvelder bij Feyenoord was dat nog tijdens de Van Marwijk periode van 'hij die niet genoemd mag worden'
Ik geloof er trouwens ook niet zo in dat Tony een speler is die voetbalt met druk of zich nog moet aanpassen. Werkelijk nog nooit zo'n sterk debuut gezien. Zowel fysiek als technisch.
quote:Geblesseerde Goossens heeft laatste duel voor NEC mogelijk al gespeeld
Mogelijk heeft John Goossens zijn laatste wedstrijd voor NEC al gespeeld. De middenvelder, die volgend seizoen voor Feyenoord speelt, ondergaat volgende week donderdag een kijkoperatie aan zijn linkerknie. Uit onderzoek is namelijk gebleken dat zijn knieklachten voortkomen uit een scheurtje in de meniscus. De revalidatieperiode bedraagt zes tot acht weken.
Dat meldt het digitale thuis van de Nijmegenaren. De ploeg van trainer Alex Pastoor speelt op zondag 6 mei de laatste competitiewedstrijd, op bezoek bij Heracles Almelo. Dat is over iets meer dan zes weken, dus het lijkt een race tegen de klok te worden voor Goossens.
Mocht NEC, dat momenteel op de tiende stek in de rangschikking staat, zich bij de beste acht teams weten te scharen, dat speelt de ploeg play-off wedstrijden voor Europees voetbal. Die wedstrijden beginnen op 10 mei en als NEC dat weet te halen is de kans weer wat groter dat Goossens dit voetbaljaar nog te zien zal zijn in het shirt van de Gelderlanders.
Dat was toch algemeen bekend..quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heeft De_Kromme dan toch gelijk over zijn blessure-gevoeligeheid...
Uhhh dat wist toch iedereen? Onder welke steen heb jij de afgelopen jaren geleefd?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heeft De_Kromme dan toch gelijk over zijn blessure-gevoeligeheid...
Een steen waar iemand als Goossens mij geen fuck kon schelen tot voor kort.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:34 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Uhhh dat wist toch iedereen? Onder welke steen heb jij de afgelopen jaren geleefd?
Dan nog weet je zulke dingen toch wel?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een steen waar iemand als Goossens mij geen fuck kon schelen tot voor kort.
Nee, waarom zou ik weten dat een NEC speler uit de Ajax-opleiding blessuregevoelig is? Daarnaast ben ik uitgegaan van de reacties in dit topic, iedereen viel De_Kromme aan toen hij dit over Goossens zei. Vandaar mijn opmerking.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:43 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dan nog weet je zulke dingen toch wel?
Dat was niet het punt waar iedereen over viel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik weten dat een NEC speler uit de Ajax-opleiding blessuregevoelig is? Daarnaast ben ik uitgegaan van de reacties in dit topic, iedereen viel De_Kromme aan toen hij dit over Goossens zei. Vandaar mijn opmerking.
Krijgen we weer tweets:quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:36 schreef Paul-89 het volgende:
Geen paniek, volgend jaar schematje van Verheijen en hij heeft het hele seizoen nergens last van.
quote:NEC tot einde competitie zonder Goossens
John Goossens heeft zijn laatste wedstrijd voor NEC mogelijk al gespeeld. De middenvelder, die in de zomer naar Feyenoord gaat, moet een kijkoperatie aan zijn linkerknie ondergaan. Hij heeft zes tot acht weken nodig om daarvan te herstellen.
Goossens sukkelt al enige tijd met zijn linkerknie en uit onderzoek bleek dat er een scheurtje zit in zijn meniscus. Tijdens de kijkoperatie zal dit scheurtje verwijderd worden. Goossens gaat al vandaag (donderdag) onder het mes, meldt zijn club.
De laatste competitiewedstrijd van NEC is over ruim zes weken, op 6 mei. Alleen als NEC de play-offs haalt, kan Goossens dit seizoen mogelijk nog in actie komen.
Hebben d'r geen cent voor betaald slimmerd. Is die tweede ring er al trouwens?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:16 schreef De_kromme het volgende:
Goede aankoop die Goossens, ik zei toch: altijd geblesseerd die vent.
[..]
Zie een paar posts hierboven, ik had je al verwachtquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:16 schreef De_kromme het volgende:
Goede aankoop die Goossens, ik zei toch: altijd geblesseerd die vent.
[..]
Wat was het punt dan wel?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat was niet het punt waar iedereen over viel.
Ging het toen al over. Je betaalt een vorstelijk salaris voor een speler die altijd geblesseerd is. Maar blijf maar focusen op de transferprijsquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hebben d'r geen cent voor betaald slimmerd. Is die tweede ring er al trouwens?
Geef hem nou géén antwoord jongens anders krijgen we die discussie nog een keer twee topics lang.quote:
Fijn dat jij alvast met zekerheid kunt zeggen dat hij volgend jaar alleen maar geblesseerd is, Jomandaquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat was het punt dan wel?
[..]
Ging het toen al over. Je betaalt een vorstelijk salaris voor een speler die altijd geblesseerd is. Maar blijf maar focusen op de transferprijs.
Hij heeft nog nooit onder de Verheijen-methode gewerktquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:31 schreef De_kromme het volgende:
Schone gaat naar het buitenland.
En die vent is meer dan de helft van zijn contracten geblesseerd, dus ja dat durf ik wel met enige zekerheid te zeggen.
Zou je alsjeblieft nog wat meer kunnen voorspellen? Wie wordt er kampioen? Wie degradeert er? Wanneer gaat ado Europees spelen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:31 schreef De_kromme het volgende:
Schone gaat naar het buitenland.
En die vent is meer dan de helft van zijn contracten geblesseerd, dus ja dat durf ik wel met enige zekerheid te zeggen.
Zodra Den Haag zich onafhankelijk verklaart van Nederland.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zou je alsjeblieft nog wat meer kunnen voorspellen? Wie wordt er kampioen? Wie degradeert er? Wanneer gaat ado Europees spelen?
Met De_Kromme als presidentquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zodra Den Haag zich onafhankelijk verklaart van Nederland.
Denk toch dat steden bijvoorbeeld Amsterdam meer voor Nederland heeft betekend.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:50 schreef De_kromme het volgende:
Jongen, Den Haag is het uithangbord voor Nederland. Zonder Den Haag zou dit pauperland allang van de bodem verdwenen zijn.
Verheijen heeft ook Robben een heel seizoen fit gekregen, toen won Bayern door een geweldige Robben de dubbel en speelde ze de CL-finale. Hij traint vervolgens een tijdje mee met Oranje en heeft meteen een scheur/gat in zijn hamstring.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:50 schreef De_kromme het volgende:
Jongen, Den Haag is het uithangbord voor Nederland. Zonder Den Haag zou dit pauperland allang van de bodem verdwenen zijn.
Daarnaast: het is niet zo moeilijk om te voorspellen dat een speler die gedurende zijn gehele carriere vaak geblesseerd is, erg blessuregevoelig is, en dus een gevaarlijke aankoop. Vergelijk het met Robben, zou je die aantrekken als er geld was? Je denkt echt wel drie keer na voordat je een vorstelijk salaris uitkeert aan een speler die meer dan de helft van de tijd geblesseerd is. Den Haag dan, weet niet hoe het bij mijn Rotterdamse vrienden zit.
Die pipo met z'n alternatieve herstelmethode had Robben toch fit gekregen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Verheijen heeft ook Robben een heel seizoen fit gekregen, toen won Bayern door een geweldige Robben de dubbel en speelde ze de CL-finale. Hij traint vervolgens een tijdje mee met Oranje en heeft meteen een scheur/gat in zijn hamstring.
Fuck that shit, wat dacht je van de tot voor kort en BINNENKORT WEDEROM grootste haven TER WERELD?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Denk toch dat steden bijvoorbeeld Amsterdam meer voor Nederland heeft betekend.
Robben was op het Wk echt niet fit, zie die ophef toen hij na het WK terugkwam bij Bayern en die blessure erger was geworden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die pipo met z'n alternatieve herstelmethode had Robben toch fit gekregen?
Oh ja, vergetenquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Robben was op het Wk echt niet fit, zie die ophef toen hij na het WK terugkwam bij Bayern en die blessure erger was geworden.
Nee, hij is DOOR het WK juist compleet verneukt geraakt. Aldus Bayernquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Robben was op het Wk echt niet fit, zie die ophef toen hij na het WK terugkwam bij Bayern en die blessure erger was geworden.
Ja omdat hij alweer rondliep alsof hij fit was met die kapotte hamstring.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, hij is DOOR het WK juist compleet verneukt geraakt.
Yes I know. Maar tijdens Bayern is hij vrijwel niet uitgevallen geweest toen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja omdat hij alweer rondliep alsof hij fit was met die kapotte hamstring.
Klopt, toen trainde hij ook onder de Verheijen methode.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Yes I know. Maar tijdens Bayern is hij vrijwel niet uitgevallen geweest toen.
Jep. Goossens komend seizoen dus 50 wedstrijden in de benen als het aan Verheijen ligtquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, toen trainde hij ook onder de Verheijen methode.
Van mij hoeft Goossens niet per sé in de basis :/quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jep. Goossens komend seizoen dus 50 wedstrijden in de benen als het aan Verheijen ligt
(34 eredivisie, 6 beker ofzoen iets van 10 europees, kommaar op met die CHampions League finale
)
Wat mij betreft ook niet, daarom dacht ik ook ik zet er héél specifiek "als het aan Verheijen ligt" achterquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Van mij hoeft Goossens niet per sé in de basis :/
Dat weet ik wel zeker jaquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:59 schreef Caland het volgende:
Geloof nog steeds geen klote van dat Robben verhaal, alsof je met een 6 cm scheur een WK-finale kan spelen.Is gewoon op vakantie gebeurd tijdens een potje beachvoetvolley, alleen is hij te pussy om dat toe te geven.
Dit.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:59 schreef Caland het volgende:
Geloof nog steeds geen klote van dat Robben verhaal, alsof je met een 6 cm scheur een WK-finale kan spelen.Is gewoon op vakantie gebeurd tijdens een potje beachvoetvolley, alleen is hij te pussy om dat toe te geven.
quote:FC Twente lijkt de komende weken niet te kunnen beschikken over topscorer Luuk de Jong. De spits ging gisteren in het duel tegen De Graafschap door zijn enkel.
Een officiële diagnose is nog niet gesteld, maar volgens NuSport houdt men er intern rekening mee dat hij een paar weken niet meedoet.
Dat is een fikse aderlating voor het team van trainer Steve McClaren. Twente staat momenteel derde, koploper AZ heeft twee punten meer. Luuk de Jong maakte dit seizoen al twintig doelpunten. Zijn meest logische vervanger is Glynor Plet, die afgelopen winterstop overkwam van Heracles Almelo.
Die ouwe met zijn vooroorlogse praktijken heeft ook wel meegespeeld. Kan nooit goed zijn want die allemaal met Robben deed.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:59 schreef Caland het volgende:
Toeval of niet, ik kwam maandag nog die canal+ kampioensschaal tegen die ze toen uitdeelden toen ik op zoek was naar wat oude jaarboeken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Nu steeds meer teams uitvallers krijgen en ons team zo sterk blijft krijg ik steeds meer vertrouwen in een potentiëel landskampioenschap
Dat hangt nu grotendeels van onszelf af. Tegen de Graafschap moet je laten zien dat je écht wil aanhaken nu. Als ze dat doen en je hebt geen blessuregolf ofzo dan kan het wel eens erg mooi worden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Nu steeds meer teams uitvallers krijgen en ons team zo sterk blijft krijg ik steeds meer vertrouwen in een potentiëel landskampioenschap
Ik kan me nog die halve wedstrijd tegen MVV herinneren. Daarvoor leek het er niet op dat Feyenoord kampioen zou worden, maar PSV.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Toeval of niet, ik kwam maandag nog die canal+ kampioensschaal tegen die ze toen uitdeelden toen ik op zoek was naar wat oude jaarboeken.
Rij en stoel? Waar heb je het overquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:13 schreef DuTank het volgende:
Vak X is jullie sfeervak? En welke rij+stoel is raadzaam om op te jagen, voor de bekerfinale in jullie mooie stadion?
Zonder gekheid, de Kuip is altijd sfeervol (jaloers) en ik kan er eindelijk heen om mijn club daar de beker zien te pakken
Die was ik alweer vergeten, al heeft die toch een jaar of vijf in m'n kamer gehangenquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Toeval of niet, ik kwam maandag nog die canal+ kampioensschaal tegen die ze toen uitdeelden toen ik op zoek was naar wat oude jaarboeken.
Jaarlijks kun je naar een uitwedstrijd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:13 schreef DuTank het volgende:
Vak X is jullie sfeervak? En welke rij+stoel is raadzaam om op te jagen, voor de bekerfinale in jullie mooie stadion?
Zonder gekheid, de Kuip is altijd sfeervol (jaloers) en ik kan er eindelijk heen om mijn club daar de beker zien te pakken
Dit dus. Dus niet na een snelle 1-0 lekker achterover gaan hangen, geen domme rode kaart pakken etc. etc. 100 % focus om te winnen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:14 schreef Sejt het volgende:
Uiteindelijk moeten we het zelf doen. Gewoon overal vol in gaan met de intentie om alles keihard te winnen!
De Graafschap moet gewoon opgerolt worden - niet omdat we beter zijn, niet omdat we hoger staan, maar omdat we de sterke wil moeten hebben om te winnen!
Ok, Vak X en gewoon gaan staan dusquote:
Rij & stoelnummerquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:13 schreef DuTank het volgende:
Waarom wel eigenlijk?quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:11 schreef zoekeenleven het volgende:
Waarom doet Feijenoord eigenlijk niet mee met dat nextgen gebeure?
Niveau is te laagquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:11 schreef zoekeenleven het volgende:
Omdat alleen "sixteen of the world's best footballclubs" mogen meedoen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:11 schreef zoekeenleven het volgende:
Nee het is op inschrijvingquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat alleen "sixteen of the world's best footballclubs" mogen meedoen.
Dit. We hebben de beste jeugdopleiding van Nederland, een van de betere van europa. Dan ga je niet aan dit soort koddige evenementjes meedoen.quote:
Ik zie het voordeel daarvan niet echt. Het niveau van die competitie is niet bepaald hoog. Leuk die Europeese wedstrijden maar het kost alleen maar geld en voor een wedstrijd op niveau kun je beter een keer een oefenwedstrijd tegen de A1 van Twente, Ajax of AZ organiseren.quote:
Je begrijpt er dus niets van. UEFA neemt ALLE kosten voor haar rekening.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:21 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik zie het voordeel daarvan niet echt. Het niveau van die competitie is niet bepaald hoog. Leuk die Europeese wedstrijden maar het kost alleen maar geld en voor een wedstrijd op niveau kun je beter een keer een oefenwedstrijd tegen de A1 van Twente, Ajax of AZ organiseren.
Juist. Alle echte talenten spelen bij die clubs in de tweede elftallen of ze zijn verhuurd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit. We hebben de beste jeugdopleiding van Nederland, een van de betere van europa. Dan ga je niet aan dit soort koddige evenementjes meedoen.
Leuk hoor dat ploegen als City, United en Barcelona gerepresenteerd worden hierin, maar als je dan ziet hoe kinderlijk eenvoudig Ajax over die ploegen heenwalst.... Wordt totaal niet serieus genomen.
Jij denk denk dat het helemaal niets kost?quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je begrijpt er dus niets van. UEFA neemt ALLE kosten voor haar rekening.
Lees je in. Koop eens een VI ofzo.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:23 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Jij denk denk dat het helemaal niets kost?
quote:De UEFA heeft zich voor de komende drie seizoenen aan het Engelse initiatief verbonden. Alle onkosten van de ploegen komen voor rekening van de organisatie. Ajax zag, uit vrees voor overbelasting van de jeugdige talenten, af van deelname.
De investering van tijd en manuren bedoel je of...?quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:25 schreef Caland het volgende:
Feyenoord kon wel meedoen, hebben zelf ervoor gekozen dat niet te doen omdat het niveau veel te laag zou liggen. Zou derhalve de investering niet waard zijn.
Uiteindelijk dus groot gelijk in gekregen.
De de voorbereiding die getroffen moeten worden worden allemaal vergoed? Ik geloof er niets van.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lees je in. Koop eens een VI ofzo..
Speededit: Lees bijvoorbeeld DIT eens: http://www.vi.nl/nieuws/2(...)Champions-League.htm
[..]
Het wordt alleen maar door 100 bronnen weergegevenquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:26 schreef Guidetti het volgende:
[..]
De de voorbereiding die getroffen moeten worden worden allemaal vergoed? Ik geloof er niets van.
Elke euro die je er extra in moet investeren is over de balk gegooid. Het niveau is gewoon enorm laag. Je hebt helemaal niets aan die wedstrijden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het wordt alleen maar door 100 bronnen weergegeven. Kijk, je manuren om die gasten hierop voor te bereiden, gasten die in het buitenland zitten en waar werk wordt verzet kost allemaal 'in principe' geld. Maar of ze nou op Varkenoord trainen onder de jeugdtrainers of ergens in Spanje, dat maakt ook het verschil niet. Zolang de kosten van vervoer et cetera dus gewoon gedragen wordt door de UEFA, wat overal weergegeven wordt.
Ja maar in principe ben je dus geen ene 'extra euro' kwijt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:29 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Elke euro die je er extra in moet investeren is over de balk gegooid. Het niveau is gewoon enorm laag. Je hebt helemaal niets aan die wedstrijden.
Ach, laat ze ook eens een succesje hebben johquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het enige jammere is dat Ajax-A1 dalijk Internazionale van de mat tikt en ze dan roepen dat ze de Champions League hebben gewonnen!
Snap sowieso de hype rond dat toernooitje niet zo. Blijkbaar is Ajax de enige club die het serieus neemt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar in principe ben je dus geen ene 'extra euro' kwijt.
Maargoed, ik ben tegenstander want 1) grotere kans op blessures
2) geen enkel nut met het lage niveau daar
3) alleen maar grotere kans dat scouts dalijk onze spelers bij de club wegjatten
Het enige jammere is dat Ajax-A1 dalijk Internazionale van de mat tikt en ze dan roepen dat ze de Champions League hebben gewonnen!
Kregen in het buitenland ook nog best wat positieve reactie's hoor. Voor je naam/imago is het natuurlijk helemaal niet slecht om zo'n toernooitje te winnen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap sowieso de hype rond dat toernooitje niet zo. Blijkbaar is Ajax de enige club die het serieus neemt.
Als je die Ajacieden hoort hoe ze wel met 6-0 wonnen van een Liverpool waar het downsyndroom broertje van mijn beste maat nog tegen gescoord had... Ach...quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap sowieso de hype rond dat toernooitje niet zo. Blijkbaar is Ajax de enige club die het serieus neemt.
Dat is dus weer buitengewoon goed gezien door onze Martin.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:38 schreef vandermar het volgende:
Die next gen series is niet serieus te nemen, bijna alle teams zijn er met een zwakke bezetting behalve ajax die keer op keer de allerbeste van hun opstellen. Het toernooi wordt door de grote clubs alleen gebruikt om te scouten bij de kleine clubs.
Feyenoord heeft om die laatste reden er vanaf gezien, er worden al zoveel spelers voor noppes bij Feyenoord weggehaald daarom wordt de toegang van scouts ook verminderd.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is dus weer buitengewoon goed gezien door onze Martin.
Ik mis je oude User Icon trouwens.
Jamaar ik vind haar helemaal niet zo mooi en het oude Rotterdamse logo met "Sterker door strijd" eronder welquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:39 schreef vandermar het volgende:
[..]ik heb heel veel leuke en dacht is weer eens tijd voor Amber
Beslissing van Brard geweest.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is dus weer buitengewoon goed gezien door onze Martin.
Dat klopt, Brard heeft ook de beslissing genomen om pottenkijkers op Varkenoord van buitenlands clubs te weren.quote:
Amber Heardquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jamaar ik vind haar helemaal niet zo mooi en het oude Rotterdamse logo met "Sterker door strijd" eronder wel
quote:Fulham jaagt op Nederlands voetbaltalent
Het sneeuwbaleffect: als iemand erover kan meepraten is het Brandon Zigo Tichem wel. Nadat Feyenoord vroeg lucht kreeg van het talent van de 17-jarige middenvelder van voetbalclub Alphense Boys A1, volgden meerdere clubs. Ook Ajax, ADO en FC Twente azen op de Zoetermeerse tiener. Maar dat zelfs een buitenlandse club zich in de strijd mengt om een Nederlandse amateurvoetballer is op zijn minst merkwaardig.
Tichem is net een paar dagen terug van een zesdaagse stage bij het Engelse Fulham, waar de Nederlander Martin Jol manager is. “Mijn naam deed al de ronde toen Jol nog coach was bij Ajax, dus stond er in februari tijdens de oefenwedstrijd tegen Sparta een Engelsman aan de zijlijn”, herinnert Tichem zich. “Aangezien Feyenoord al lang achter me aanzit en ik ook wat trainingen bij Ajax heb meegemaakt, wilde ik zo snel mogelijk naar Londen, om clubs niet aan het lijntje te houden. Binnen vijf minuten mailden ze het ticket.”
“Mijn vader en ik hadden zes dagen lang een privé-chauffeur en zaten in een prima hotel. Na de eerste training schoof de eerste selectie gewoon bij ons aan voor de lunch. Zat ik ineens naast Bryan Ruiz (ex-FC Twente) en Zdenek Grygera (ex-Ajax en -Juventus). Aan het eind van de week kreeg ik zelfs de schoenen van Grygera. Spiksplinternieuwe Adidasjes met zijn naam en de Tsjechische vlag erop.”
Op de Fulham Academy, gesitueerd op Motspur Park, maakte de jonge Nederlander bij het team onder negentien een prima indruk, ondanks een zwaar programma. “Ik kon het niveau gemakkelijk aan, ook fysiek, en omdat ik al sinds jongs af aan met mijn techniek en voetenwerk bezig ben kon ik wat extra’s laten zien.”
Hij zegt het niet hardop, maar Ajax of Feyenoord lijken de beste papieren te hebben. De stage bij Fulham was vooral een avontuur, goed voor de ervaring. “Binnenkort maak ik mijn keuze. Ik ga nog wel terug voor een oefenwedstrijd, maar de opleiding in Engeland is anders. Er is niet eens een jeugdcompetitie. Nederland heeft een uitstekende reputatie op opleidingsgebied. Ik ben nog jong en kan later altijd nog voor het geld gaan.”
Jajaquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik bedoelde inderdaad Brard. Hoe kom ik in godsnaam op de TD?.
Jammer dat er niet echt plek voor hem is binnen Feyenoord op dit moment.quote:Bosvelt per direct weg bij Go Ahead Eagles
Paul Bosvelt vertrekt per direct bij Go Ahead Eagles, zo weet De Telegraaf te melden. Eerder deze week kreeg assistent-trainer te horen dat hij na dit seizoen moest vertrekken bij de eerstedivisionist. Bosvelt vroeg de directie van de club uit Deventer vervolgens om zijn contract onmiddellijk te ontbinden.
De voormalig middenvelder van onder meer sc Heerenveen en Feyenoord moest na het seizoen vertrekken, omdat de chemie tussen de veschillende leden van de technische staf zou ontbreken. Overigens werd eerder al bekend dat ook Marc Overmars, hoofd technische zaken bij Go Ahead, de Jupiler League-club na het seizoen zou verlaten.
Bosvelt was sinds januari 2009 als assitent-trainer werkzaam bij Go Ahead, waar hij in het verleden zijn debuut maakte in het betaalde voetbal. Het is nog niet bekend of Bosvelt een andere functie gaat bekleden in de voetballerij.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kiest voor Ajax, dat zie je gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAHAHAHAHA Gregory van der fucking Wiel revisited. Wat een eng pestjong, die MAG niet eens bij ons komen wat mij betreftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
BAHAHAHAHA Gregory van der fucking Wiel revisited. Wat een eng pestjong, die MAG niet eens bij ons komen wat mij betreft
Dit.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:11 schreef Roffamannetje het volgende:
Laat maar naar de joden gaan die
CR7 is ook zo'n ventje, dus laat inderdaad maar komenquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:23 schreef zoekeenleven het volgende:
Als het echt een supertalent is mag ie van mij best komen hoor, die jodentrekjes gaan er wel uit lijkt mij.
Mwhah, denk niet dat hij Cabral uit de basis zal spelen hoor.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:31 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
CR7 is ook zo'n ventje, dus laat inderdaad maar komen
Tja wie weet is het wel de nieuwe CR7, das best lullig als 020 er dan 20 miljoen voor vangtquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mwhah, denk niet dat hij Cabral uit de basis zal spelen hoor.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een gozer johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juist wel, staan 100 van dat soort mannetjes achter de doelen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:31 schreef CasselerRIP het volgende:
Ach ja, op basis van een foto zouden we dan Clasie ook niet gehad willen hebben?
Het is idd allemaal een beetje voorbarig. Maar dat hoort bij Feyenoord toch, spelers vooraf al afschrijven? xDquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:31 schreef CasselerRIP het volgende:
Ach ja, op basis van een foto zouden we dan Clasie ook niet gehad willen hebben?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:31 schreef CasselerRIP het volgende:
Woont en speelt in Indonesie, vindt het daar geweldig en wil niet meer terug naar Nederlandquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:34 schreef PizzaGeit het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de Redder van vorig seizoen?
Alsof hij terug kán. Gaat op een boot dan zinkt ie, gaat ie met het vliegtuig dan stijgt die niet op.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Woont en speelt in Indonesie, vindt het daar geweldig en wil niet meer terug naar Nederland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
(Feyenoord Netwerk)quote:Van Geel: 'Castaignos een van de spitsen op lijstje voor volgend seizoen'
22 maart 2012
Indien John Guidetti komend seizoen vertrekt, is Luc Castaignos een van de opties voor volgend seizoen. "Castaignos zit in onze gedachten", bevestigde technisch directeur Martin van Geel aan NUsport. "Ik heb vorig jaar heel prettig afscheid van hem genomen en heb óók gehoord dat hij het niet zo naar zijn zin heeft bij Inter. Maar Luc is zeker niet de enige die bij ons op een lijstje staat. We hebben donderdag tijdens het scoutingoverleg weer heel wat namen van mogelijk beschikbare aanvallers doorgenomen die ons verder kunnen helpen."
Zorgen maakt Feyenoord zich in ieder geval niet. "Ik ben er dan ook van overtuigd dat we kunnen blijven groeien, met of zónder Guidetti", aldus Van Geel.
Eens.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:22 schreef Caland het volgende:
Wat mij betreft hoeft Castaignos niet terug te komen. Slecht signaal naar je jeugdspelers.
Hoe bedoel je een slecht signaal? Als hij teruggehaald wordt en hij speelt bij ons weer top dan is dat toch juist een signaal naar de jeugdspelers dat je beter eerst een paar seizoenen bij Feyenoord top moet draaien voordat je naar het buitenland vertrekt?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:22 schreef Caland het volgende:
Wat mij betreft hoeft Castaignos niet terug te komen. Slecht signaal naar je jeugdspelers.
Hij wou toch zo graag weg? Laat hem lekker wegblijven dan, of ergens in de anonimiteit verdwijnen bij een Siena ofzo. Beter dan hem met hangende pootjes weer huren.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:24 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Hoe bedoel je een slecht signaal? Als hij teruggehaald wordt en hij speelt bij ons weer top dan is dat toch juist een signaal naar de jeugdspelers dat je beter eerst een paar seizoenen bij Feyenoord top moet draaien voordat je naar het buitenland vertrekt?
Dat + geef wat mij betreft Achabar maar de kans.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij wou toch zo graag weg? Laat hem lekker wegblijven dan, of ergens in de anonimiteit verdwijnen bij een Siena ofzo. Beter dan hem met hangende pootjes weer huren.
Gewoon Achahbar opstellen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat + geef wat mij betreft Achabar maar de kans.
Achahbar is een beetje gehyped, moet het nog maar zien.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat + geef wat mij betreft Achabar maar de kans.
Of jeugdspelers gaan denken: Ohhh ik kan ook gewoon naar Liverpool gaan en dubbel zoveel verdienen. Slaag ik daar niet of heb ik het gehad, kan ik nog altijd worden verhuurd aan Feyenoord. Dubbel zoveel salaris dan mijn teamgenoten, maar toch in hetzelfde team ballen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:24 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Hoe bedoel je een slecht signaal? Als hij teruggehaald wordt en hij speelt bij ons weer top dan is dat toch juist een signaal naar de jeugdspelers dat je beter eerst een paar seizoenen bij Feyenoord top moet draaien voordat je naar het buitenland vertrekt?
Hij werd in 2011 topscorer en daarnaast uitgeroepen tot beste speler in de B-jeugd. Dan ben je wat mij betreft niet echt "gehyped" ofzo.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Achahbar is een beetje gehyped, moet het nog maar zien.
Vorig jaar uitgeroepen tot beste speler uit de B-jeugd + topscorer van de B-Jeugd. Ook stond hij in de spits van het elftal dat Europees kampioen is geworden onder 17. Waarom gehyped?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sowieso, van die mensen die hem afrekenen op een wedstrijdje tegen VVV waar het hele team een complete off-day hadquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij werd in 2011 topscorer en daarnaast uitgeroepen tot beste speler in de B-jeugd. Dan ben je wat mij betreft niet echt "gehyped" ofzo.
Zijn invalbeurten waren allemaal prima, uit tegen VVV gewoon niet goed gebruikt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Idd. De graafschap was ie tofquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zijn invalbeurten waren allemaal prima, uit tegen VVV gewoon niet goed gebruikt.
Diezelfde mensen zagen toen al dat Vilhena geweldig was in z'n invalbeurtquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso, van die mensen die hem afrekenen op een wedstrijdje tegen VVV waar het hele team een complete off-day had
Mensen die hem gelijk maar als 1e spits willen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso, van die mensen die hem afrekenen op een wedstrijdje tegen VVV waar het hele team een complete off-day had
Alsof je de beloften in deze hoedanigheid uberhaupt serieus moet nemen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mensen die hem gelijk maar als 1e spits willen.Ik reken hem helemaal niet af, sterker nog ik sluit niet uit dat hij het heel goed gaat doen, maar topspits bij de jeugd wil nog niet zo veel zeggen. De eerste wedstrijden dat hij inviel vond ik hem ook erg goed, de laatste wedstrijden wat minder. Doet het nu ook even wat minder bij de beloften.
Casteignos begon ook niet zo denderend als basisspeler. Toen moest Van Beukering zelfs spelen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mensen die hem gelijk maar als 1e spits willen.Ik reken hem helemaal niet af, sterker nog ik sluit niet uit dat hij het heel goed gaat doen, maar topspits bij de jeugd wil nog niet zo veel zeggen. De eerste wedstrijden dat hij inviel vond ik hem ook erg goed, de laatste wedstrijden wat minder. Doet het nu ook even wat minder bij de beloften.
Precies, dus kan je ook nog niet zeggen dat het een topspits wordt. Hij heeft er wel de kwaliteiten voor, misschien nog wel meer als 10.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof je de beloften in deze hoedanigheid uberhaupt serieus moet nemen.
quote:'Man City neemt tijdelijk afscheid van ex-Feyenoorder Rekik'
Volgens het Algemeen Dagblad maakt Karim Rekik de overstap van Manchester City naar Portsmouth. De krant weet dat de zeventienjarige Rekik, die opgeleid werd bij Feyenoord en vorig jaar zomer de overstap maakte naar de Eastlands, een maand verhuurd wordt aan Pompey. Die club heeft het momenteel zwaar en staat op de 24ste plaats in de Engelse eerste divisie, de Championship.
Rekik sloot vorig jaar aan in een lange rij talenten, die op jonge leeftijd Nederland verliet voor de andere kant van de Noordzee. Patrick van Aanholt (Chelsea), Oguzhan Özyakup (Arsenal), Kyle Ebecilio (Arsenal), Jeffrey Bruma en Nathan Aké (beiden Chelsea) besloten ook in hun tienerjaren gun geluk te gaan beproeven bij een buitenlandse club. Ook Rajiv van la Parra deed dat; hij liet Feyenoord achter zich voor Caen, maar speelt inmiddels bij sc Heerenveen.
Manchester City moet de tijdelijke aftocht van Rekik nog bevestigen via de officiële website. Eerder slaagde Portsmouth er al in om Luca Scapuzzi met een emergency loan van vier weken op te halen bij de rijke club uit Manchester. Rekik maakte in september zijn debuut voor City in de Carling Cup en speelde later nog een wedstrijd in dat toernooi. Ook heeft hij meerdere interlands voor Oranje Onder-17 en Onder-19 achter zijn naam staan.
Tja, ergens kan je het die jonge gastjes ook niet kwalijk nemen. Je hebt immers geen garantie dat je over 5 jaar nog een topvoetballer bent/wordt. Dus je kan kiezen om bij je club te blijven en te hopen dat je echt hard doorbreekt. Of snel voor het geld kiezen in engeland en daar na een jaar verhuurd worden tegen nog steeds een vorstelijk salaris.quote:
Rekik was nu inmiddels basisspeler geweest als hij hier was geblevenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:46 schreef Paul-89 het volgende:
Het probleem in Engeland is dat er nog niet eens een serieuze jeugdcompetitie is, en als je dus niet in het 1e zit maak je eigenlijk wel heel weinig serieuze speelminuten. Dat kan toch wel heel kwalijk zijn voor een jonge speler.
Het is ook volkomen begrijpelijk dat ze zwichten voor een miljoenencontract bij een club met een grote naam.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, ergens kan je het die jonge gastjes ook niet kwalijk nemen. Je hebt immers geen garantie dat je over 5 jaar nog een topvoetballer bent/wordt. Dus je kan kiezen om bij je club te blijven en te hopen dat je echt hard doorbreekt. Of snel voor het geld kiezen in engeland en daar na een jaar verhuurd worden tegen nog steeds een vorstelijk salaris.
Het blijft lastig. Sommige doen er verstandig aan om voor het geld te kiezen, anderen weer niet. Waar baseer je de keuze op?
Nou, ik weet niet hoe jij het ziet maar ik vind een verschil van 3 of 4 ton per jaar nogal wat.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is ook volkomen begrijpelijk dat ze zwichten voor een miljoenencontract bij een club met een grote naam.
Maar vaak zijn zulke avonturen niet goed voor de rest van zo'n speler z'n carrière, de supertalenten uitgezonderd. Dus netto levert het uiteindelijk misschien nog wel minder op dan als zo'n speler z'n carrièrreplanning wat gedoseerder aanpakt.
Komt nog bij dat grote talenten tóch al vaak een aardig inkomen hebben, en dat ze zich kunnen verzekeren tegen arbeidsongeschiktheid. Dus de noodzaak om snel miljoenen binnen te slepen is er niet.
Neem een Castaignos. Wat had die bij Feyenoord kunnen vangen bij bijtekenen. 7 ton? Dat is dus 20 keer een modaal jaarsalaris. Is dat dan een positie waarin je heel zwaar moet gaan laten meewegen dat je elders nóg meer kan verdienen, ook al is de kans groot dat je de reservebank warm gaat houden?
Als je weet dat Vlaar 'maar' 8 ton verdient, dan zou Castaignos ietsjes minder verdienen denk je ook niet? Denk een ton of 4, BRUTO.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is ook volkomen begrijpelijk dat ze zwichten voor een miljoenencontract bij een club met een grote naam.
Maar vaak zijn zulke avonturen niet goed voor de rest van zo'n speler z'n carrière, de supertalenten uitgezonderd. Dus netto levert het uiteindelijk misschien nog wel minder op dan als zo'n speler z'n carrièrreplanning wat gedoseerder aanpakt.
Komt nog bij dat grote talenten tóch al vaak een aardig inkomen hebben, en dat ze zich kunnen verzekeren tegen arbeidsongeschiktheid. Dus de noodzaak om snel miljoenen binnen te slepen is er niet.
Neem een Castaignos. Wat had die bij Feyenoord kunnen vangen bij bijtekenen. 7 ton? Dat is dus 20 keer een modaal jaarsalaris. Is dat dan een positie waarin je heel zwaar moet gaan laten meewegen dat je elders nóg meer kan verdienen, ook al is de kans groot dat je de reservebank warm gaat houden?
Maar wat is de definitie van een verkeerde keuze? Zoals gezegd als je een "talent"bent, hoeft dat allerminst te betekenen dat je gebakken zit de rest van je leven. Dus snel cashen en zekerheid voor na je carriere hebben.... Ik kan me voor stellen dat je voor het geld kiest. Er zijn maar heel weinig talenten waarvan je met zekerheid kan zeggen (mits blessure vrij) dat het écht hele grote worden die later naar een topclub gaan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:29 schreef Caland het volgende:
Tsja. Maak de verkeerde keuze en je belandt uiteindelijk bij Den Haag.
Waarom was dat precies? Te krap?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:30 schreef Dekatria het volgende:
En dan denk ik aan onze huidige burgervader 2 jaar terug, die voor de bekerfinale tegen Ajax zei dat 'de Coolsingel niet geschikt is voor een huldiging'
Het is wel een toffe wedstrijdquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:31 schreef macca728 het volgende:
dat kut Heracles speelt wel goed opeens. Straks moet je 4de worden.
Alsof zo'n Rekik nu voor de rest van z'n leven binnen isquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar wat is de definitie van een verkeerde keuze? Zoals gezegd als je een "talent"bent, hoeft dat allerminst te betekenen dat je gebakken zit de rest van je leven. Dus snel cashen en zekerheid voor na je carriere hebben.... Ik kan me voor stellen dat je voor het geld kiest. Er zijn maar heel weinig talenten waarvan je met zekerheid kan zeggen (mits blessure vrij) dat het écht hele grote worden die later naar een topclub gaan.
nou zijn ouders krijgen ws ook een leuke functie.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof zo'n Rekik nu voor de rest van z'n leven binnen isWat wordt dat overdreven zeg.
Te krapquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom was dat precies? Te krap?
Die kankermarokkaan is gewoon een kankerpussy. Dat is het probleem.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De winkelieren klaagden dat de winkels dichtmoesten en ze dus een dag inkomsten zouden missen. Dat, gepaard met alle politie die Abou als vanzelfsprekend nodigvindt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja fucking hell, er was dan ook geen druppel alcohol te krijgen in Rotterdam voor de gemiddelde supporter. Niet dat dat nodig is, met een huldiging op fucking MAANDAGMIDDAG 13:00quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De winkelieren klaagden dat de winkels dichtmoesten en ze dus een dag inkomsten zouden missen. Dat, gepaard met alle politie die Abou als vanzelfsprekend nodigvindt.
Ik stond 2008 ook op de Coolsingel, niks aan het handje. Abou is gewoon een schijterd die achter alle bomen spoken ziet.
quote:Bij bekerwinst geen huldiging op de Coolsingel
Door: Wouter Engler
Feyenoord zal bij bekerwinst niet gehuldigd worden op de Coolsingel. Dat was overigens nog wel het geval toen Ivo Opstelten burgemeester was van Rotterdam, maar zijn opvolger wil dit risico niet nemen.
Burgemeester Aboutaleb wil hoe dan ook geen herhaling van de rellen van afgelopen zondag, toen een groep hooligans herrie schopte op het Stadhuisplein.
Ik weet 't echt niet?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Te krap
Stonden in '99 250.000 man.
Komt er ooit wel eens iets zinnigs uit die smoel van jou? Mafklapperquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die kankermarokkaan is gewoon een kankerpussy. Dat is het probleem.
Ja, die burgemeesters zijn als de dood voor schade en rellen. Meer dan vroeger heb ik het idee. Wat is eigenlijk dan plan B? Als Feyenoord een prijs wint?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De winkelieren klaagden dat de winkels dichtmoesten en ze dus een dag inkomsten zouden missen. Dat, gepaard met alle politie die Abou als vanzelfsprekend nodigvindt.
Ik stond 2008 ook op de Coolsingel, niks aan het handje. Abou is gewoon een schijterd die achter alle bomen spoken ziet.
Supporters als jij zijn het probleem, niet Aboutaleb als je die bedoelt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die kankermarokkaan is gewoon een kankerpussy. Dat is het probleem.
Want ik breek de hele binnenstad af ofzo?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
Supporters als jij zijn het probleem, niet Aboutaleb als je die bedoelt.
Toentertijd was dat volgens mij een huldiging in het stadion. Lekkere vinger tegenover de rest van de supportersquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:36 schreef Buitendam het volgende:
Ja, die burgemeesters zijn als de dood voor schade en rellen. Meer dan vroeger heb ik het idee. Wat is eigenlijk dan plan B? Als Feyenoord een prijs wint?
Ja nu weet ik wat je bedoeltquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Want ik breek de hele binnenstad af ofzo?. Aboutaleb is het slechtste wat de stad Rotterdam OOIT overkomen is.
Plan B is er niet. Dergelijke feesten zijn nooit goed gegaan, in geen enkele stad in nederland trouwens op Alkmaar na. Of ik moet het mis hebben.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik weet 't echt niet?
[..]
Komt er ooit wel eens iets zinnigs uit die smoel van jou? Mafklapper
[..]
Ja, die burgemeesters zijn als de dood voor schade en rellen. Meer dan vroeger heb ik het idee. Wat is eigenlijk dan plan B? Als Feyenoord een prijs wint?
Want ik breek de hele binnenstad af ofzo?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
Supporters als jij zijn het probleem, niet Aboutaleb als je die bedoelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |