abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109370981
Lapo hunter :') :')
* Verwijderd *
pi_109371317
Grappig, wist niet dat die zoons van v. Hanegem DJ's waren. En nog succesvol ook.
-
pi_109372184
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 23:19 schreef Ritmo het volgende:
Grappig, wist niet dat die zoons van v. Hanegem DJ's waren. En nog succesvol ook.
Jaren geleden toen ik nog trance luisterde kwamen ze net op, af en toe draaide Tiesto ze in z'n radio show, hadden goede nummers. Mustang, Dome, Arena, wel frisse sound toen.

Is 1 van z'n zoons toch met iemand anders?

Nouja, mooi dat Psv won, nu AZ nog, en dan hebben we iets meer speling bovenin.
pi_109372367
Hopen dat Heerenveen helemaal inzakt nu. :D
pi_109372565
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2012 23:38 schreef Grifte het volgende:

[..]

Jaren geleden toen ik nog trance luisterde kwamen ze net op, af en toe draaide Tiesto ze in z'n radio show, hadden goede nummers. Mustang, Dome, Arena, wel frisse sound toen.

Is 1 van z'n zoons toch met iemand anders?
Je hebt gelijk idd. Vond ze al niet op elkaar lijken. Maar klonk idd prima ja. Bescheiden gasten ook.
quote:
Nouja, mooi dat Psv won, nu AZ nog, en dan hebben we iets meer speling bovenin.
Ben benieuwd of de Graafschap vermoeider is zondag. 2 keer binnen 5 dagen tegen een top 5-team lopen tegenhouden lijkt me redelijk zwaar.
-
  woensdag 21 maart 2012 @ 23:47:14 #7
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_109372594
quote:
17s.gif Op woensdag 21 maart 2012 23:42 schreef Typisch het volgende:
Hopen dat Heerenveen helemaal inzakt nu. :D
Maakt niet uit joh, we worden toch kampioen.
2000 light years from home
  donderdag 22 maart 2012 @ 01:32:47 #8
14505 OProg
A Life in Music
pi_109374793
De komende vijf weken moeten we gewoon naar onszelf kijken en punten pakken. Dat is het tijd om eens te kijken waar we staan. :)
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_109378620
in de komende wedstrijden puntverlies is gewoon einde met hogere illusies..
minimaal 5e plaats moet haalbaar zijn..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  donderdag 22 maart 2012 @ 10:40:23 #10
277865 Sejt
Ondertitel
pi_109379542
Als (!!) Feyenoord komende zomer wat geld te besteden heeft, moet MvG Thomas Drage proberen te halen. Jong, groot potentieel, kan op de vleugels en 10 positie uit de voeten, nog relatief goedkoop en kan over een paar jaar voor 5+ miljoen verkocht worden.
I love my mispoken words.
  donderdag 22 maart 2012 @ 10:42:04 #11
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_109379590
Wie is dat waar speelt hij ?
Is hij haalbaar ?
Inmiddels link gezien.. Nee niets voor ons.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_109379621
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 10:40 schreef Sejt het volgende:
Als (!!) Feyenoord komende zomer wat geld te besteden heeft, moet MvG Thomas Drage proberen te halen. Jong, groot potentieel, kan op de vleugels en 10 positie uit de voeten, nog relatief goedkoop en kan over een paar jaar voor 5+ miljoen verkocht worden.
Linker middenvelder, volgens mij zijn wij aardig goed bezet op die positie.
BFF met GGMM
  donderdag 22 maart 2012 @ 10:57:07 #13
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_109380005
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 10:40 schreef Sejt het volgende:
Er gaat geen geld uitgegeven worden de komende tijden. Alles gaat naar de schulden.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_109380072
Er hoeft ook helemaal geen geld uitgegeven te worden deze zomer. Op goal, in de verdediging en het middenveld zijn sterk genoeg. Misschien dat er wat geinvesteerd moeten worden in een spits en buitenspelers maar ik denk dat van Geel wel een oplossing heeft.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_109380096
quote:
19s.gif Op donderdag 22 maart 2012 10:59 schreef Guidetti het volgende:
Er hoeft ook helemaal geen geld uitgegeven te worden deze zomer. Op goal, in de verdediging en het middenveld zijn sterk genoeg. Misschien dat er wat geinvesteerd moeten worden in een spits en buitenspelers maar ik denk dat van Geel wel een oplossing heeft.
Als Guidetti blijft hoef je alleen maar twee flankspelers.

Anders moet je alles op alles zetten om Kuijt voor de spits te krijgen en moet je - alsnog - twee flankspelers :P.

Eventueel kan Cissé wel op links maar die man is zó vaak geblesseerd :') Die kan je ook niet serieus nemen.
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:12:26 #16
277865 Sejt
Ondertitel
pi_109380420
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 10:42 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Linker middenvelder, volgens mij zijn wij aardig goed bezet op die positie.
Hij kan ook op rechts en achter de spits. Op links zijn we goed bezet ja, maar niet met de kwaliteit die we willen, wel?
Maar, zoals Happel zegt, is er geen geld. Maar hopen mag altijd hè :)
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:17:14 #17
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_109380538
Mijn mening over 2012/2013:

Doel:
Mulder - Laat zien gewoon een goeie keeper te zijn, Lamprou achter de hand

RB:
Janmaat: Is voor Feyenoord gewoon een goeie back, die goed mee opkomt. Anders heb je Leerdam nog

CV:
de Vrij - BMI: Lijkt mij een erg sterk dus. Achter de hand heb je Vlaar, Kongolo en Schenkeveld. Schenkeveld kan misschien nog wel verrassen volgend seizoen, mits hij fit blijft.

LB:
Nelom: Niet verkeerd, maar moet nog wel wat groeien. En wie weet lukt dat niet, dan heb je niemand achter de hand. Alleen van Huijgevoort, maar die vind ik echt niet sterk. Ook niet in de jeugd. Misschien proberen Simon Poulsen te halen bij AZ. Die is transfervrij....

CVM:
Clasie-El Ahmadi: Een van de beste verdedigende midddenvelders van de Eredivisie. En dan ook nog Vormer achter de hand. En in mindere mate Mokotjo en Leerdam. Niets meer aan doen ^O^

AM: (ik ga ervan uit dat Bakkal vertrekt)
Vilhena: Misschien wel het grootste talent van Feyenoord. Maar nog maar 17 jaar. We hebben Goossens er dan wel bij, maar daar heb ik me twijfels bij. Ik snap ook niet waarem MvG Schone niet heeft gehaald ipv Goossens.

LW:
Cissé: Is vaak geblesseerd en dan heb je Cabral nog. Ook die laat zien dat hij het niveau nog niet aankan. Ik zou in de Jupiler League kijken voor een goeie dribbelaar. Gister vielen hier de namen an van Antonia en Rosheuvel.

CA:
Achahbar?: Zal Guidetti weggaan? Ik ben bang van wel. Ik wens MvG heel veel succes hiermee. Of we zetten Achahbar gewoon in de spits. Castaignos heeft het ook laten zien, waarom hij dan niet?

RW:
Schaken: Bruibare vleugelspeler, maar niet meer dan dat. Al wil je echt aanhaken bij de top. Moet je beter in huis hebben. Hier geldt eigenlijk hezelfde als de rechterkant. Ik zou weer naar Jupiler League kijken (Antonia en Rosheuvel).
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_109380633
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:17 schreef satecl het volgende:
Mijn mening over 2012/2013:

Doel:
Mulder - Laat zien gewoon een goeie keeper te zijn, Lamprou achter de hand

RB:
Janmaat: Is voor Feyenoord gewoon een goeie back, die goed mee opkomt. Anders heb je Leerdam nog

CV:
de Vrij - BMI: Lijkt mij een erg sterk dus. Achter de hand heb je Vlaar, Kongolo en Schenkeveld. Schenkeveld kan misschien nog wel verrassen volgend seizoen, mits hij fit blijft.

LB:
Nelom: Niet verkeerd, maar moet nog wel wat groeien. En wie weet lukt dat niet, dan heb je niemand achter de hand. Alleen van Huijgevoort, maar die vind ik echt niet sterk. Ook niet in de jeugd. Misschien proberen Simon Poulsen te halen bij AZ. Die is transfervrij....

CVM:
Clasie-El Ahmadi: Een van de beste verdedigende midddenvelders van de Eredivisie. En dan ook nog Vormer achter de hand. En in mindere mate Mokotjo en Leerdam. Niets meer aan doen ^O^

AM: (ik ga ervan uit dat Bakkal vertrekt)
Vilhena: Misschien wel het grootste talent van Feyenoord. Maar nog maar 17 jaar. We hebben Goossens er dan wel bij, maar daar heb ik me twijfels bij. Ik snap ook niet waarem MvG Schone niet heeft gehaald ipv Goossens.

LW:
Cissé: Is vaak geblesseerd en dan heb je Cabral nog. Ook die laat zien dat hij het niveau nog niet aankan. Ik zou in de Jupiler League kijken voor een goeie dribbelaar. Gister vielen hier de namen an van Antonia en Rosheuvel.

CA:
Achahbar?: Zal Guidetti weggaan? Ik ben bang van wel. Ik wens MvG heel veel succes hiermee. Of we zetten Achahbar gewoon in de spits. Castaignos heeft het ook laten zien, waarom hij dan niet?

RW:
Schaken: Bruibare vleugelspeler, maar niet meer dan dat. Al wil je echt aanhaken bij de top. Moet je beter in huis hebben. Hier geldt eigenlijk hezelfde als de rechterkant. Ik zou weer naar Jupiler League kijken (Antonia en Rosheuvel).
goede post, kijk inderdaad in de Jupiler League naar een paar buitenspelers.
Vlaar moet je dan wel zien te verkopen, drukt te zwaar opde begroting en heeft nog transferwaarde.

El Ahmadi ook verkopen, mits een goede prijs, want zijn contract loopt af na volgend jaar.
pi_109380724
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:20 schreef macca728 het volgende:

[..]

goede post, kijk inderdaad in de Jupiler League naar een paar buitenspelers.
Vlaar moet je dan wel zien te verkopen, drukt te zwaar opde begroting en heeft nog transferwaarde.

El Ahmadi ook verkopen, mits een goede prijs, want zijn contract loopt af na volgend jaar.
Dan doe je serieus de beste middenvelder van de NL-se velden weg... Ik zou hem desnoods na een jaar transfervrij laten vertrekken, maar voor minder dan 15 miljoen hoeft er niemand te komen.
BFF met GGMM
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:25:57 #20
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_109380805
Inderdaad. Voor meer dan 5 miljoen moet je hem gewoon verkopen. Feyenoord zit nou eenmaal in die situatie. Maar anders zou ik gewoon proberen te verlengen. Hij laat zien in dit syteem een van de beste middenvelders van de Eredivisie te zijn.
En het is toch heerlijk als je Vormer dan achter de hand hebt. Dan kan je tenmiste veel wedstrijden achter elkaar spelen (bijv. Europa), en voor het kampioenschap meedoen.
pi_109380808
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:23 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dan doe je serieus de beste middenvelder van de NL-se velden weg... Ik zou hem desnoods na een jaar transfervrij laten vertrekken, maar voor minder dan 15 miljoen hoeft er niemand te komen.
Omdat je nog schulden hebt. Voor 1 miljoen hoef je hem niet te laten gaan, maar vanaf 4 of 5 moet je daaraan serieus denken. Anders proberen te verlengen tegen lager salaris.
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:27:46 #22
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109380867
Volgens Van Geel zijn Schone en Castaignos ook nog steeds opties voor volgend seizoen. Al ben je voor Schone nu wel te laat gok ik zo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109380886
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:25 schreef satecl het volgende:
Inderdaad. Voor meer dan 5 miljoen moet je hem gewoon verkopen. Feyenoord zit nou eenmaal in die situatie. Maar anders zou ik gewoon proberen te verlengen. Hij laat zien in dit syteem een van de beste middenvelders van de Eredivisie te zijn.
En het is toch heerlijk als je Vormer dan achter de hand hebt. Dan kan je tenmiste veel wedstrijden achter elkaar spelen (bijv. Europa), en voor het kampioenschap meedoen.
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:26 schreef macca728 het volgende:

[..]

Omdat je nog schulden hebt. Voor 1 miljoen hoef je hem niet te laten gaan, maar vanaf 4 of 5 moet je daaraan serieus denken. Anders proberen te verlengen tegen lager salaris.
Klinkt logisch wat jullie zeggen, maar puur op gevoel maakt hij op dit moment het verschil tussen plaats 1-5 en plaats 6-9. Dat is toch ook wel wat geld waard...
BFF met GGMM
pi_109380980
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:28 schreef DonRaja het volgende:

[..]

[..]

Klinkt logisch wat jullie zeggen, maar puur op gevoel maakt hij op dit moment het verschil tussen plaats 1-5 en plaats 6-9. Dat is toch ook wel wat geld waard...
Ja ? Als je Europa League haalt ? Levert niets op tenzij je verder komt.
En die weg hebben we al een keer bewandeld met Makaay en Co.
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:32:16 #25
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109381023
Europa League überhaupt halen zal al een hele opgave worden, al word je vierde.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109381067
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:30 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja ? Als je Europa League haalt ? Levert niets op tenzij je verder komt.
En die weg hebben we al een keer bewandeld met Makaay en Co.
Makaay en Co vind ik een compleet ander verhaal. El Ahmadi bewijst nu week in week uit van grote waarde te zijn en voor ons onvervangbaar (al is het alleen al omdat we geen geld hebben).

Maar als je de instelling hebt dat het halen van EL je niks oplevert dan heeft überhaupt geen enkele investering nog zin. Ik denk gewoon dat 5 miljoen voor El Ahmadi aan het eind van dit seizoen niet opweegt tegen de waarde die hij heeft voor het team.
BFF met GGMM
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:34:21 #27
277865 Sejt
Ondertitel
pi_109381078
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:27 schreef Caland het volgende:
Volgens Van Geel zijn Schone en Castaignos ook nog steeds opties voor volgend seizoen. Al ben je voor Schone nu wel te laat gok ik zo.
Twente was toch geïnteresseerd? Er is nog niks zeker, en laat MvG maar z'n verkooppraatjes houden O+
Al zie ik Schöne 'gewoon' als goede eredivisiespeler, maar niet veel meer dan dat.

Zou wel een Deens onderonsje worden, als je Poulsen, Schöne en Junker zou halen... allemaal transfervrij!
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:35:07 #28
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109381107
Junker :') Die rendeert alleen (matig) in een 4-4-2. Moet je niet willen joh.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109381179
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:33 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Makaay en Co vind ik een compleet ander verhaal. El Ahmadi bewijst nu week in week uit van grote waarde te zijn en voor ons onvervangbaar (al is het alleen al omdat we geen geld hebben).

Maar als je de instelling hebt dat het halen van EL je niks oplevert dan heeft überhaupt geen enkele investering nog zin. Ik denk gewoon dat 5 miljoen voor El Ahmadi aan het eind van dit seizoen niet opweegt tegen de waarde die hij heeft voor het team.
Nee je kan het financiele risico niet meer nemen. Terugkeer naar Cat 1 is faillissement.
En met 5 miljoen kan je misschien een spits halen ter vervanging van Guidetti.

EL kan geld opleveren, maar dat is helemaal niet gegarandeerd.
pi_109381243
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:27 schreef Caland het volgende:
Heb je een bron?
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:38:56 #31
277865 Sejt
Ondertitel
pi_109381248
quote:
10s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:35 schreef Caland het volgende:
Junker :') Die rendeert alleen (matig) in een 4-4-2. Moet je niet willen joh.
Voor de breedte? ;)
Als je die voor 2 jaar aantrekt kun je er geen buil aan vallen. 30 Jaar, kost alleen salaris, brok aan ervaring, goed voor jonkies als Achahbar. Hij heeft veel eredivisieervaring - dat lijkt Van Geel belangrijk te vinden.
pi_109381252
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:37 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee je kan het financiele risico niet meer nemen. Terugkeer naar Cat 1 is faillissement.
En met 5 miljoen kan je misschien een spits halen ter vervanging van Guidetti.

EL kan geld opleveren, maar dat is helemaal niet gegarandeerd.
Wat heb je aan een spits van 5 miljoen als je middenveld niet meer rendeert?
En het is juist geen risico, de goede man speelt al bij ons. Het verlagen van de schuld gebeurt reeds (gestaag). Ik kan me niet voorstellen dat ons financiele beleid nu is afgestemd op de verkoop van El Ahmadi. Dat zou pas een risisco zijn.
BFF met GGMM
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:40:42 #33
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109381323
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:38 schreef Sejt het volgende:

[..]

Voor de breedte? ;)
Als je die voor 2 jaar aantrekt kun je er geen buil aan vallen. 30 Jaar, kost alleen salaris, brok aan ervaring, goed voor jonkies als Achahbar. Hij heeft veel eredivisieervaring - dat lijkt Van Geel belangrijk te vinden.
Je trekt gewoon een enorm middelmatige spits aan die geen knikker raakt in een 4-3-3. Het gaat toch om kwaliteit? Dan moet je nooit Junker halen.
quote:
19s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:38 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Heb je een bron?
nusport.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109381440
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:39 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Wat heb je aan een spits van 5 miljoen als je middenveld niet meer rendeert?
En het is juist geen risico, de goede man speelt al bij ons. Het verlagen van de schuld gebeurt reeds (gestaag). Ik kan me niet voorstellen dat ons financiele beleid nu is afgestemd op de verkoop van El Ahmadi. Dat zou pas een risisco zijn.
Nee maar met het extra geld kan je investeren en de schuld verder aflossen evt. Of gewoon reserve opbouwen.

En geen enkele speler is onvervangbaar hoor. Bij een goed bod gewoon laten gaan.
pi_109381446
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Je trekt gewoon een enorm middelmatige spits aan die geen knikker raakt in een 4-3-3. Het gaat toch om kwaliteit? Dan moet je nooit Junker halen.

[..]

nusport.
Junker is een type spits als John Van Loen / Björn Vlemminckx / Harry Van Der Laan, verdienen op basis van 1 enkel seizoen (waarin alles lukt) de meest geweldige contracten en presteren vervolgens geen hol meer...
BFF met GGMM
pi_109381493
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:43 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee maar met het extra geld kan je investeren en de schuld verder aflossen evt. Of gewoon reserve opbouwen.

En geen enkele speler is onvervangbaar hoor. Bij een goed bod gewoon laten gaan.
Zoals ik al zei, het klinkt logisch wat je zegt. Toch zou het (puur op gevoel) mijn voorkeur niet hebben.
BFF met GGMM
pi_109381525
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:43 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Junker is een type spits als John Van Loen / Björn Vlemminckx / Harry Van Der Laan, verdienen op basis van 1 enkel seizoen (waarin alles lukt) de meest geweldige contracten en presteren vervolgens geen hol meer...
2 seizoenen en ook dit jaar niet zo slecht. Maar hij is te licht voor het niveau dat Feyenoord wilt nastreven.
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:48:54 #38
277865 Sejt
Ondertitel
pi_109381662
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:45 schreef Adames het volgende:

[..]

2 seizoenen en ook dit jaar niet zo slecht. Maar hij is te licht voor het niveau dat Feyenoord wilt nastreven.
Hij is misschien te licht voor een basisplaats, maar rendeert echt niet zo slecht inderdaad. Weinig goals, maar veel assists op Malki of belangrijk bij goals.
Van Geel zal hem ook wel kennen en hem misschien als laatste strohalm houden, als we nou echt niks beters kunnen krijgen naast Achahbar / Cisse.
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:50:08 #39
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109381711
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:48 schreef Sejt het volgende:

[..]

Hij is misschien te licht voor een basisplaats, maar rendeert echt niet zo slecht inderdaad. Weinig goals, maar veel assists op Malki of belangrijk bij goals.
nogmaals, in een 4-4-2.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:55:46 #40
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109381944
FR1908Nieuws twitterde op donderdag 22-03-2012 om 11:53:58 Jens Toornstra: "Tegen #Feyenoord zeg ik zeker geen nee. Van huis uit ben ik Feyenoorder. Vroeger ging ik ook naar wedstrijden in de Kuip." reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109382108
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:55 schreef Caland het volgende:
FR1908Nieuws twitterde op donderdag 22-03-2012 om 11:53:58 Jens Toornstra: "Tegen #Feyenoord zeg ik zeker geen nee. Van huis uit ben ik Feyenoorder. Vroeger ging ik ook naar wedstrijden in de Kuip." reageer retweet
Ado amateurs op het middenveld hebben we echt niet nodig hoor :{
pi_109382143
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:59 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Amateur?
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:04:41 #43
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_109382342
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:59 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

3x liever Toornstra dan Mokotjo, van Haaren en Leerdam op het middenveld.
pi_109382383
kan Feyenoord geen type Malki aantrekken ergens, gast van 2 meter.
pi_109383072
Die wereldtopper is gewoon een Feyenoorder. _O_
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:24:46 #46
277865 Sejt
Ondertitel
pi_109383109
Toornstra kunnen we vergeten. Die gaat voor minimaal 15m naar ManU ofzo, toch? Volgens een bepaald persoon :7

Even zonder gein. Het is heerlijk om te zien dat spelers weer naar Feyenoord willen. Dit is toch grotendeels te danken aan het Legioen!
pi_109383324
Zonder aanval ben je volgend jaar nergens. Schone speelt de laatste weken wel weer beter, maar was het anderhalf jaar daarvoor gewoon niet goed bezig.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_109383390
quote:
10s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:23 schreef Paul-89 het volgende:
Die wereldtopper is gewoon een Feyenoorder. _O_
Straks als die kom die 3e ring jongens
pi_109383498
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:04 schreef satecl het volgende:

[..]

3x liever Toornstra dan Mokotjo, van Haaren en Leerdam op het middenveld.
Zet nu Toornstra tegenover Ahmadi, Clasie, Bakkal. :W. Of zelfs Vilhena (ja op basis van 1 wedstrijd ja :') Lekker boeiend fuck it).

Zoals ik zeg: ADO-amateurs hoeven we niet :W. Zolang het middenveld komend seizoen in tact blijft en we OOK nog eens Vormer erbij krijgen, lekker ver van ons bed houden die ADOër.

Maar ik heb begrepen dat de derde ring van het Kyocera-stadion (what the fuck :')) betaalt wordt uit de transfergelden van Toornstra naar Barcelona, die het gevecht met Real om hem nipt winnen door 25 miljoenmilard meer te bieden.

^O^
pi_109383542
is die Toornstra een 10 dan?
* Verwijderd *
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:36:37 #51
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109383587
Toornstra had ik graag bij Feyenoord gezien, maar op dit moment vrij overbodig. Dan hebben we echt een luxe-luxe-luxe probleem op het middenveld, moet je ook niet willen.
Zou het al zonde vinden als Vormer op de bank komt, waar het wel een beetje naar uit gaat zien. Die gozer is echt een geweldenaar. ^O^
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:38:44 #52
277865 Sejt
Ondertitel
pi_109383669
Ik zie in Vormer absoluut de opvolger van El Ahmadi. Zelfde loopvermogen, fysiek sterk. De kans dat El Ahmadi weg gaat deze zomer is toch reëel.
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:40:48 #53
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_109383755
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:36 schreef Caland het volgende:
Toornstra had ik graag bij Feyenoord gezien, maar op dit moment vrij overbodig. Dan hebben we echt een luxe-luxe-luxe probleem op het middenveld, moet je ook niet willen.
Zou het al zonde vinden als Vormer op de bank komt, waar het wel een beetje naar uit gaat zien. Die gozer is echt een geweldenaar. ^O^
Feyenoord moet streven naar de absolute top. Niet meer naar beneden kijken, maar gewoon nu er keihard uitschieten. Dat is gewoon mogelijk. Door de afgelopen jeugdlichtingen hebben we nu een team staan die gewoon een paar jaar meekan.

Maar je moet ook een brede selectie hebben. Dus een Vormer en Toornstra op de bank is helemaal niet verkeerd. Uiteindelijk moeten wij toch elke week 2 keer spelen(áls je naar de top wilt).

En vergeet niet dat Clasie en El Ahmadi ook niet eeuwig bij Feyenoord blijven.

[ Bericht 3% gewijzigd door satecl op 22-03-2012 12:48:18 ]
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:44:43 #54
277865 Sejt
Ondertitel
pi_109383893
Toornstra heeft echter een contract tot medio 2013...
pi_109383990
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:44 schreef Sejt het volgende:
Toornstra heeft echter een contract tot medio 2013...
En Ado heeft volgens mij nog een optie voor een extra jaar.
pi_109384000
Toornstra, goede voetballer al vind ik hem dit seizoen wel minder dan vorig jaar.
pi_109384105
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:47 schreef SjaakBauer het volgende:
Toornstra, goede voetballer al vind ik hem dit seizoen wel minder dan vorig jaar.
Vind je het gek in dat baggerelftal. Zijn maar weinig voetballers die even goed blijven ballen in een elftal wat totaal niet loopt.

Toornstra _O_

100 keer liever Toornstra dan Vormer, Goosens, Mokotjo, Van Haaren.
pi_109384131
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Vind je het gek in dat baggerelftal. Zijn maar weinig voetballers die even goed blijven ballen in een elftal wat totaal niet loopt.

Toornstra _O_

100 keer liever Toornstra dan Vormer
, Goosens, Mokotjo, Van Haaren.
:{
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:51:49 #59
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_109384142
Zullen we anders een petitie houden, om Toornstra binnen te halen!?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:54:03 #60
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109384209
Denk dat een hoop mensen zich vergissen in de kwaliteiten van Vormer. Als je El Ahmadi voor 4+ kan verkopen moet je het altijd doen, zijn opvolger is toch al in huis.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109384295
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:54 schreef Caland het volgende:
Denk dat een hoop mensen zich vergissen in de kwaliteiten van Vormer. Als je El Ahmadi voor 4+ kan verkopen moet je het altijd doen, zijn opvolger is toch al in huis.
Ik schrik er ook een beetje van die onderschatting.

Overigens, als Geel Ahmadi voor 'maar' 4 verkoopt faalt hij ZWAAR.
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:57:36 #62
268260 Dr.Mikey
pi_109384325
Die leeuw nog wat van Veendam.. Vorige jaar zijn naam regelmatig als versterking langs zien komen.. Waar speelt hij nu ?
R.I.P DTS.
pi_109384347
Vormer als al bijna 3 seizoenen de meest constante eredivisiespeler.
Nu hij heeft getekend volg ik hem nog iets intensiever en hij steekt er echt ver bovenuit bij Roda.
pi_109384348
Vormer slecht vinden :')
pi_109384356
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die leeuw nog wat van Veendam.. Vorige jaar zijn naam regelmatig als versterking langs zien komen.. Waar speelt hij nu ?
De Graafschap, niet bijzonder.
pi_109384373
Roda JC zal volgend jaar stukken minder zijn zonder vormer. Gaat Junker daar zijn contract überhaupt verlengen? _O-
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:59:45 #67
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_109384407
quote:
7s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Vormer slecht vinden :')
Is hier iemand die Vormer slecht vindt? Alleen een iemand vind Toornstra beter, that's it.
  donderdag 22 maart 2012 @ 13:00:25 #68
268260 Dr.Mikey
pi_109384428
quote:
7s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda JC zal volgend jaar stukken minder zijn zonder vormer. Gaat Junker daar zijn contract überhaupt verlengen? _O-
Junker is wel iets voor jullie
Edit las net op Twitter dat van Geel aan Schóne en Castanoigs denkt voor volgend jaar.
R.I.P DTS.
pi_109384435
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:59 schreef satecl het volgende:

[..]

Is hier iemand die Vormer slecht vindt? Alleen een iemand vind Toornstra beter, that's it.
Als Toornstra goed is, dan zou ADO wel hoger staan.
pi_109384457
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:54 schreef Caland het volgende:
Dan vergis je je toch ook wel een beetje in de kwaliteiten van El Ahmadi. Op dit moment gewoon 1 van de beste spelers van de eredivisie. Die vervang je niet zomaar..
pi_109384473
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Dan vergis je je toch ook wel een beetje in de kwaliteiten van El Ahmadi. Op dit moment gewoon 1 van de beste spelers van de eredivisie. Die vervang je niet zomaar..
Vormer kan die prima vervangen
pi_109384480
quote:
7s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Als Vertonghen goed was zou Ajax wel wat meer gewonnen hebben?
  donderdag 22 maart 2012 @ 13:02:32 #73
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_109384524
quote:
7s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

:{
  donderdag 22 maart 2012 @ 13:03:02 #74
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109384542
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ja, en hoelang heeft dat geduurd? Vormer kan ook prima in die rol groeien, en is toch over het algemeen wat beslissender dan El Ahmadi heb ik het idee. Helemaal als hij straks in een elftal komt te spelen dat wat meer vooruit speelt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 22 maart 2012 @ 13:04:18 #75
268260 Dr.Mikey
pi_109384585
Jongens Van Geel wil Castaignos en Schòne proberen te halen..

Ik zeg ja voor Schòne..
R.I.P DTS.
pi_109384617
Toornstra zou een dragende kracht zijn als hij goed presteert en dat een aantal weken doortrekt.
pi_109384624
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:

Ik zeg ja voor Schòne..
We hebben geen spits en een stuk of 6 middenvelders en jij kiest voor de 7e middenvelder.

Ok.
pi_109384627
quote:

Ik zeg ja voor Schòne..
Bron? :?

Schöne op huurbasis of? Dat zou VERUIT de beste speler zijn die we kunnen halen als vervanging van onze vriend Bacardi.

Castaignos alleen als hij op koopbasis komt (wat heel raar zou zijn) anders rot hij maar lekker op, dan proberen we Guidetti wel te halen of Achahbar te lanceren. Castaignos is alleen zo'n jongen die je als ALLERLAATSTE optie moet zien.
  donderdag 22 maart 2012 @ 13:05:44 #79
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_109384630
quote:

Ik zeg ja voor Schòne..
Ik zeg ook zeker JA tegen Schone. Maar waarom hebben wij in godsnaam Goossens gehaald? En Castaignos.... tjah, ik weet het niet. In ieder geval zo weinig mogelijk salariskosten betalen.
pi_109384637
quote:

Ik zeg ja voor Schòne..
Schöne goede optie ja. Die zou ook naar twente kunnen. maar die zitten toch overvol in de aanvallers
pi_109384645
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

We hebben geen spits en een stuk of 6 middenvelders en jij kiest voor de 7e middenvelder.

Ok.
Je beseft je wel dat Schöne perfect kan op de plek van Bakkal, en je dus van Bakkal afbent?
  donderdag 22 maart 2012 @ 13:06:58 #82
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_109384684
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ok.
Noem eens meer nr. 10's in de Feyenoord selectie als Bakkal weggaat. Alleen de 17 jarige Vilhena. Schone is overigens transfervrij.
pi_109384686
Van Geel is wel bezig trouwens zeg :D _O_ Hoop alleen dat hij het huishoudboekje goed in de gaten houdt en niet voor miljoenen aan salarissen dalijk kwijt is :(
pi_109384692
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:06 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Je beseft je wel dat Schöne perfect kan op de plek van Bakkal, en je dus van Bakkal afbent?
Zeker, zou inderdaad mooi zijn. Maar ik denk dat we die plek nu ook al in kunnen vullen en we hebben geen spits. Iig niet van het kaliber Castaignos.

Bakkal blijft ook een baas. Hoop dat we hem kunnen houden.
  donderdag 22 maart 2012 @ 13:07:39 #85
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109384714
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:05 schreef satecl het volgende:

[..]

Ik zeg ook zeker JA tegen Schone. Maar waarom hebben wij in godsnaam Goossens gehaald? En Castaignos.... tjah, ik weet het niet. In ieder geval zo weinig mogelijk salariskosten betalen.
Perfecte breedtespeler die Goossens, kan in dit systeem op 4 posities uit de voeten, specifieke kwaliteiten. Is nooit voor de basis gehaald denk ik. Puur als vervanging van bijvoorbeeld een Dicky van Haaren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109384718
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Zeker, zou inderdaad mooi zijn. Maar ik denk dat we die plek nu ook al in kunnen vullen en we hebben geen spits. Iig niet van het kaliber Castaignos.

Bakkal blijft ook een baas. Hoop dat we hem kunnen houden.
Met wie wil je Bakkal dan opvangen (die gaat 100% zeker weg)? Vilhena? Te jong, dan gooi je zo'n joch voor de leeuwen. Kan je écht niet doen.

Schöne zou ge-ni-aal zijn.
pi_109384733
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Perfecte breedtespeler die Goossens, kan in dit systeem op 4 posities uit de voeten, specifieke kwaliteiten. Is nooit voor de basis gehaald denk ik. Puur als vervanging van bijvoorbeeld een Dicky van Haaren.
Spelers die we mogen gaan afvloeien wat mij betreft zijn grotendeels middenvelders ja.

Fernandez, Mokotjo, Haaren, wie nog meer?
pi_109384772
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:07 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Met wie wil je Bakkal dan opvangen (die gaat 100% zeker weg)? Vilhena? Te jong, dan gooi je zo'n joch voor de leeuwen. Kan je écht niet doen.

Schöne zou ge-ni-aal zijn.
El Ahmadi zou eventueel ook nog op 10 kunnen spelen. Bovendien hoef je niet per se met een 10 te spelen.

Guidetti gaat ook 100% zeker weg en ik vind dat we die positie slechter kunnen opvangen.
pi_109384792
swerts
* Verwijderd *
  donderdag 22 maart 2012 @ 13:10:14 #90
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109384814
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:08 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Spelers die we mogen gaan afvloeien wat mij betreft zijn grotendeels middenvelders ja.

Fernandez, Mokotjo, Haaren, wie nog meer?
Met Mokotjo is al verlengd. Fernandez is geen middenvelder.
D. Fernandez, Swerts, Van Haaren, Vlaar zijn toch wel de spelers waar we vanaf moeten deze zomer denk ik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109384840
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:10 schreef Caland het volgende:

[..]

Met Mokotjo is al verlengd. Fernandez is geen middenvelder.
D. Fernandez, Swerts, Van Haaren, Vlaar zijn toch wel de spelers waar we vanaf moeten deze zomer denk ik.
Ik stelde de vraag verkeerd. Ik bedoelde "het grootste deel van spelers die we af moeten vloeien zijn middenvelders. Wie zouden jullie afvloeien?"

Fernandez, Swerts, Haaren, Vlaar zijn inderdaad 'the first that come to mind'. En dan is 't nog jammer dat we Mokotjo hebben bijgetekend :{.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2012 13:11:11 ]
  donderdag 22 maart 2012 @ 13:11:11 #92
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109384850
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

El Ahmadi zou eventueel ook nog op 10 kunnen spelen.
Hahaha, wtf. De middenvelder in de hele eredivisie met het minst scorende vermogen op die plek willen zetten. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109384863
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:11 schreef Caland het volgende:

[..]

Hahaha, wtf. De middenvelder in de hele eredivisie met het minst scorende vermogen op die plek willen zetten. _O-
Ik wilde net zeggen :D
  donderdag 22 maart 2012 @ 13:12:11 #94
268260 Dr.Mikey
pi_109384887
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:05 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Bron? :?

Schöne op huurbasis of? Dat zou VERUIT de beste speler zijn die we kunnen halen als vervanging van onze vriend Bacardi.

Castaignos alleen als hij op koopbasis komt (wat heel raar zou zijn) anders rot hij maar lekker op, dan proberen we Guidetti wel te halen of Achahbar te lanceren. Castaignos is alleen zo'n jongen die je als ALLERLAATSTE optie moet zien.
Bron is die Keulenborg op Twitter.. even kijken of me dat lukt om te knippen en plakken.,
R.I.P DTS.
  donderdag 22 maart 2012 @ 13:12:16 #95
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_109384891
Auassar en Isoufi staan dacht ik ook nog onder contract.
  donderdag 22 maart 2012 @ 13:13:18 #96
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_109384933
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:12 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Bron is die Keulenborg op Twitter.. even kijken of me dat lukt om te knippen en plakken.,
Staat dacht ik ook in het NuSport magazine.
pi_109384999
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:11 schreef Caland het volgende:

[..]

Z'n positie is daar ook niet echt naar nu hé?

Maar goed, m'n punt was dat je die de spitsenpositie dus NOG slechter op kan vangen dan de nr. 10, daar zijn jullie het ook niet mee eens dus?
  donderdag 22 maart 2012 @ 13:17:11 #98
268260 Dr.Mikey
pi_109385073
kut twitter en Fok! combinatie kom er niet uit hoe ik die juiste link krijg voor hier
R.I.P DTS.
pi_109385099
Mensen die de kwaliteiten van Vormer niet zien. :') Die gast speelt al twee seizoenen wekelijks zeer goed. Perfecte aankoop.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  donderdag 22 maart 2012 @ 13:17:51 #100
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109385101
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Toch komt hij enorm vaak in scoringspositie. Dat is echt een kwaliteit van hem.
Zonde dat hij dan elke bal over/naast/slap rollertje in de handen van de keeper schiet. ;(

Maargoed, als hij dat ook zou kunnen had hij allang niet meer bij Feyenoord gespeeld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 22 maart 2012 @ 13:18:44 #101
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_109385133
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Maar goed, m'n punt was dat je die de spitsenpositie dus NOG slechter op kan vangen dan de nr. 10, daar zijn jullie het ook niet mee eens dus?
Ik denk dat de hoop op het aanblijven van Guidetti bij Mvg groter is dan de hoop op Bakkal. Daarom dat MvG nu meer aandacht besteed aan de nr.10 positie. Ze moeten allebei opgevuld worden voor volgend seizoen.
Bakkal is transfervrij en Schalke'04 en twente wil hem ook hebben, volgens de snor. Daarom moet je daar sneller handelen.
  donderdag 22 maart 2012 @ 13:19:06 #102
277865 Sejt
Ondertitel
pi_109385142
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:12 schreef satecl het volgende:
Auassar en Isoufi staan dacht ik ook nog onder contract.
Ik dacht te hebben gelezen dat Auassar (spelling?) geen verlenging zou krijgen en daardoor weg zou gaan deze zomer.
Vergeet niet dat we nu al ruimte in het salarisbudget hebben door het verdwijnen van Biseswar.
pi_109385169
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:18 schreef satecl het volgende:

[..]

Ik denk dat de hoop op het aanblijven van Guidetti bij Mvg groter is dan de hoop op Bakkal. Daarom dat MvG nu meer aandacht besteed aan de nr.10 positie. Ze moeten allebei opgevuld worden voor volgend seizoen.
Bakkal is transfervrij en Schalke'04 en twente wil hem ook hebben, volgens de snor. Daarom moet je daar sneller handelen.
Je kan niet concurreren met Schalke. Kleine kans dat Schone zal komen.
pi_109385192
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:19 schreef Sejt het volgende:

[..]

Ik dacht te hebben gelezen dat Auassar (spelling?) geen verlenging zou krijgen en daardoor weg zou gaan deze zomer.
Vergeet niet dat we nu al ruimte in het salarisbudget hebben door het verdwijnen van Biseswar.
Daar zullen alle contractverlengingen wel van zijn gefinancieerd
pi_109385202
Trouwens wij klagen wel (bijna) allemaal op onze boy Ruben, maar hij heeft gewoon 2x zoveel assists als Beerens en die werd onlangs nog opgeroepen voor Oranje.
pi_109385220
quote:
10s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:17 schreef Muto het volgende:
Mensen die de kwaliteiten van Vormer niet zien. :') Die gast speelt al twee seizoenen wekelijks zeer goed. Perfecte aankoop.
Ik zie de kwaliteiten van Vormer wel, ik vind Toornstra enkel beter. Helpmefok ( :')) is degene die Toornstra een amateur noemt en niks voor Feyenoord :')
pi_109385226
quote:
10s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:20 schreef Paul-89 het volgende:
Trouwens wij klagen wel (bijna) allemaal op onze boy Ruben, maar hij heeft gewoon 2x zoveel assists als Beerens en die werd onlangs nog opgeroepen voor Oranje.
En hij heeft twitter _O_
pi_109385259
quote:

[..]

Ik geloof niet dat MvG verwacht dat Guidetti blijft. Iedereen weet dat hij weg is na dit seizoen.
  donderdag 22 maart 2012 @ 13:22:35 #109
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109385275
quote:

[..]

Bakkal heeft allang aangegeven liever naar het buitenland te willen en Feyenoord pas als optie ziet wanneer er niks op zijn pad komt. Terecht dus dat MvG opzoek gaat naar een 10 om Vilhena in de luwte te kunnen brengen. Daarbij ben ik toch totaal niet onder de indruk van Bakkal, matige speler die 3/4 van de wedstrijden verstoppertje speelt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109385283
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:19 schreef Muto het volgende:

[..]

Je kan niet concurreren met Schalke. Kleine kans dat Schone zal komen.
De vraag is hoe serieus die interesse van Schalke is, lijkt me dat die wel iets beters halen gezien hun mogelijkheden. En tevens moet je Derksen niet te serieus nemen, die riep 2 weken terug ook dat Tadic rond was met Twente maar daar bleek niet zo gek veel van waar . :P
pi_109385319
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:22 schreef Caland het volgende:

[..]

Bakkal heeft allang aangegeven liever naar het buitenland te willen en Feyenoord pas als optie ziet wanneer er niks op zijn pad komt. Terecht dus dat MvG opzoek gaat naar een 10 om Vilhena in de luwte te kunnen brengen. Daarbij ben ik toch totaal niet onder de indruk van Bakkal, matige speler die 3/4 van de wedstrijden verstoppertje speelt.
Sterke punt is zijn aansluiting met de spits. Nadeel is gebrek aan creativiteit en meeverdedigen. Het is maar net wat je het meest wil.
  donderdag 22 maart 2012 @ 13:24:56 #112
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109385354
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:23 schreef Muto het volgende:

[..]

Sterke punt is zijn aansluiting met de spits. Nadeel is gebrek aan creativiteit en meeverdedigen. Het is maar net wat je het meest wil.
Allebei ^O^

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109385430
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:24 schreef Caland het volgende:

[..]

Allebei ^O^

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die schwalbe van Fer. :r
  donderdag 22 maart 2012 @ 13:28:50 #114
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109385503
Sowieso, die steekpassjes van hem.

De laatste keer dat ik dat zag van een 10/diepe middenvelder bij Feyenoord was dat nog tijdens de Van Marwijk periode van 'hij die niet genoemd mag worden'

Ik geloof er trouwens ook niet zo in dat Tony een speler is die voetbalt met druk of zich nog moet aanpassen. Werkelijk nog nooit zo'n sterk debuut gezien. Zowel fysiek als technisch.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109385542
quote:
17s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:28 schreef Caland het volgende:
Sowieso, die steekpassjes van hem.

De laatste keer dat ik dat zag van een 10/diepe middenvelder bij Feyenoord was dat nog tijdens de Van Marwijk periode van 'hij die niet genoemd mag worden'

Ik geloof er trouwens ook niet zo in dat Tony een speler is die voetbalt met druk of zich nog moet aanpassen. Werkelijk nog nooit zo'n sterk debuut gezien. Zowel fysiek als technisch.
Zeker met de samenvatting. Gewoon elk belangrijk moment zag je Tonny terug.
pi_109385599
Grappig ook dat Guidetti begon te lachen toen Koeman vorige week zei dat Tonny in de basis stond.
Goede spelers herkennen elkaar. ;)
pi_109385621
quote:
Geblesseerde Goossens heeft laatste duel voor NEC mogelijk al gespeeld

Mogelijk heeft John Goossens zijn laatste wedstrijd voor NEC al gespeeld. De middenvelder, die volgend seizoen voor Feyenoord speelt, ondergaat volgende week donderdag een kijkoperatie aan zijn linkerknie. Uit onderzoek is namelijk gebleken dat zijn knieklachten voortkomen uit een scheurtje in de meniscus. De revalidatieperiode bedraagt zes tot acht weken.

Dat meldt het digitale thuis van de Nijmegenaren. De ploeg van trainer Alex Pastoor speelt op zondag 6 mei de laatste competitiewedstrijd, op bezoek bij Heracles Almelo. Dat is over iets meer dan zes weken, dus het lijkt een race tegen de klok te worden voor Goossens.

Mocht NEC, dat momenteel op de tiende stek in de rangschikking staat, zich bij de beste acht teams weten te scharen, dat speelt de ploeg play-off wedstrijden voor Europees voetbal. Die wedstrijden beginnen op 10 mei en als NEC dat weet te halen is de kans weer wat groter dat Goossens dit voetbaljaar nog te zien zal zijn in het shirt van de Gelderlanders.
pi_109385666
quote:
19s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:32 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Heeft De_Kromme dan toch gelijk over zijn blessure-gevoeligeheid... -O-
BFF met GGMM
  donderdag 22 maart 2012 @ 13:34:37 #119
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_109385696
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:33 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dat was toch algemeen bekend..
pi_109385703
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:33 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Uhhh dat wist toch iedereen? Onder welke steen heb jij de afgelopen jaren geleefd?
pi_109385753
Geen paniek, volgend jaar schematje van Verheijen en hij heeft het hele seizoen nergens last van. ;)
pi_109385876
quote:
19s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:34 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Uhhh dat wist toch iedereen? Onder welke steen heb jij de afgelopen jaren geleefd?
Een steen waar iemand als Goossens mij geen fuck kon schelen tot voor kort.
BFF met GGMM
pi_109385982
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:40 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Een steen waar iemand als Goossens mij geen fuck kon schelen tot voor kort.
Dan nog weet je zulke dingen toch wel?
  donderdag 22 maart 2012 @ 13:45:17 #124
268260 Dr.Mikey
pi_109386050
Ja ik ken ook heel de kerel niet. Ik ken de Feyenoord selectie en de bassis in de top thats about it.
R.I.P DTS.
pi_109386089
quote:
19s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:43 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Dan nog weet je zulke dingen toch wel?
Nee, waarom zou ik weten dat een NEC speler uit de Ajax-opleiding blessuregevoelig is? Daarnaast ben ik uitgegaan van de reacties in dit topic, iedereen viel De_Kromme aan toen hij dit over Goossens zei. Vandaar mijn opmerking.
BFF met GGMM
  donderdag 22 maart 2012 @ 13:48:09 #126
268260 Dr.Mikey
pi_109386154
Zijn we blij met Casta dan ?
Totaal andere spits als Guidetti..
Ik vraag me af of hij bij dit Feyenoord past.. Denk dat als hij faalt bij ons is het over voor hem dus hij zal wel gebrand zijn.
R.I.P DTS.
pi_109386258
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:46 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nee, waarom zou ik weten dat een NEC speler uit de Ajax-opleiding blessuregevoelig is? Daarnaast ben ik uitgegaan van de reacties in dit topic, iedereen viel De_Kromme aan toen hij dit over Goossens zei. Vandaar mijn opmerking.
Dat was niet het punt waar iedereen over viel.
pi_109386936
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:36 schreef Paul-89 het volgende:
Geen paniek, volgend jaar schematje van Verheijen en hij heeft het hele seizoen nergens last van. ;)
Krijgen we weer tweets:

"Het is een schande dat een jongen als Vlaar Goossens als gevolg van verkeerde trainingsmethoden jarenlang niet in staat was om te voetballen."

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2012 14:10:01 ]
pi_109387218
Goede aankoop die Goossens, ik zei toch: altijd geblesseerd die vent _O- .

quote:
NEC tot einde competitie zonder Goossens

John Goossens heeft zijn laatste wedstrijd voor NEC mogelijk al gespeeld. De middenvelder, die in de zomer naar Feyenoord gaat, moet een kijkoperatie aan zijn linkerknie ondergaan. Hij heeft zes tot acht weken nodig om daarvan te herstellen.

Goossens sukkelt al enige tijd met zijn linkerknie en uit onderzoek bleek dat er een scheurtje zit in zijn meniscus. Tijdens de kijkoperatie zal dit scheurtje verwijderd worden. Goossens gaat al vandaag (donderdag) onder het mes, meldt zijn club.

De laatste competitiewedstrijd van NEC is over ruim zes weken, op 6 mei. Alleen als NEC de play-offs haalt, kan Goossens dit seizoen mogelijk nog in actie komen.
pi_109387245
quote:
14s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:16 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Hebben d'r geen cent voor betaald slimmerd. Is die tweede ring er al trouwens?
pi_109387251
quote:
14s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:16 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Zie een paar posts hierboven, ik had je al verwacht ;)
BFF met GGMM
pi_109387406
quote:
7s.gif Op donderdag 22 maart 2012 13:50 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dat was niet het punt waar iedereen over viel.
Wat was het punt dan wel?

quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:17 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Hebben d'r geen cent voor betaald slimmerd. Is die tweede ring er al trouwens?
Ging het toen al over. Je betaalt een vorstelijk salaris voor een speler die altijd geblesseerd is. Maar blijf maar focusen op de transferprijs _O- .
pi_109387433
quote:
7s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:21 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Geef hem nou géén antwoord jongens anders krijgen we die discussie nog een keer twee topics lang. :').
  donderdag 22 maart 2012 @ 14:25:04 #135
277865 Sejt
Ondertitel
pi_109387543
Ik hoop echt dat MvG het lukt om Schöne te halen. Met alleen Tony / Tonny en eventueel Goossens voor de 10 positie ben je niet erg goed bezet.

Bakkal gaat gewoon weg en Tony is nog te jong om een heel seizoen op het hoogste niveau mee te doen, hoe graag ik ook zou willen dat hij het kon... wat een talent.

Schöne is ook nog niet zo oud (25?), dus restwaarde zal hij ook nog hebben na 2-4 jaar.

Het enige waar ik me zorgen over maak, is dat elke Nederlander z'n voornaam verkeerd uitspreekt :P 't is verdomme Lassie niet..
pi_109387675
quote:
7s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:21 schreef De_kromme het volgende:

[..]

[..]

Ging het toen al over. Je betaalt een vorstelijk salaris voor een speler die altijd geblesseerd is. Maar blijf maar focusen op de transferprijs _O- .
Fijn dat jij alvast met zekerheid kunt zeggen dat hij volgend jaar alleen maar geblesseerd is, Jomanda
  donderdag 22 maart 2012 @ 14:28:53 #138
277865 Sejt
Ondertitel
pi_109387691
Don't feed the troll!
pi_109387785
Schone gaat naar het buitenland.

En die vent is meer dan de helft van zijn contracten geblesseerd, dus ja dat durf ik wel met enige zekerheid te zeggen _O- .
pi_109387839
quote:
14s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:31 schreef De_kromme het volgende:

En die vent is meer dan de helft van zijn contracten geblesseerd, dus ja dat durf ik wel met enige zekerheid te zeggen _O- .
Hij heeft nog nooit onder de Verheijen-methode gewerkt ^O^.
pi_109388150
quote:
14s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:31 schreef De_kromme het volgende:

Zou je alsjeblieft nog wat meer kunnen voorspellen? Wie wordt er kampioen? Wie degradeert er? Wanneer gaat ado Europees spelen?
pi_109388230
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:42 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Zou je alsjeblieft nog wat meer kunnen voorspellen? Wie wordt er kampioen? Wie degradeert er? Wanneer gaat ado Europees spelen?
Zodra Den Haag zich onafhankelijk verklaart van Nederland.
BFF met GGMM
pi_109388345
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:44 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Zodra Den Haag zich onafhankelijk verklaart van Nederland.
Met De_Kromme als president :7
pi_109388470
Jongen, Den Haag is het uithangbord voor Nederland. Zonder Den Haag zou dit pauperland allang van de bodem verdwenen zijn.

Daarnaast: het is niet zo moeilijk om te voorspellen dat een speler die gedurende zijn gehele carriere vaak geblesseerd is, erg blessuregevoelig is, en dus een gevaarlijke aankoop. Vergelijk het met Robben, zou je die aantrekken als er geld was? Je denkt echt wel drie keer na voordat je een vorstelijk salaris uitkeert aan een speler die meer dan de helft van de tijd geblesseerd is _O- . Den Haag dan, weet niet hoe het bij mijn Rotterdamse vrienden zit.
pi_109388520
quote:
14s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:50 schreef De_kromme het volgende:
Jongen, Den Haag is het uithangbord voor Nederland. Zonder Den Haag zou dit pauperland allang van de bodem verdwenen zijn.

Denk toch dat steden bijvoorbeeld Amsterdam meer voor Nederland heeft betekend.
pi_109388537
quote:
14s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:50 schreef De_kromme het volgende:

Daarnaast: het is niet zo moeilijk om te voorspellen dat een speler die gedurende zijn gehele carriere vaak geblesseerd is, erg blessuregevoelig is, en dus een gevaarlijke aankoop. Vergelijk het met Robben, zou je die aantrekken als er geld was? Je denkt echt wel drie keer na voordat je een vorstelijk salaris uitkeert aan een speler die meer dan de helft van de tijd geblesseerd is _O- . Den Haag dan, weet niet hoe het bij mijn Rotterdamse vrienden zit.
Verheijen heeft ook Robben een heel seizoen fit gekregen, toen won Bayern door een geweldige Robben de dubbel en speelde ze de CL-finale. Hij traint vervolgens een tijdje mee met Oranje en heeft meteen een scheur/gat in zijn hamstring.
pi_109388591
quote:
10s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:51 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Verheijen heeft ook Robben een heel seizoen fit gekregen, toen won Bayern door een geweldige Robben de dubbel en speelde ze de CL-finale. Hij traint vervolgens een tijdje mee met Oranje en heeft meteen een scheur/gat in zijn hamstring.
Die pipo met z'n alternatieve herstelmethode had Robben toch fit gekregen?
BFF met GGMM
pi_109388615
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:51 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Denk toch dat steden bijvoorbeeld Amsterdam meer voor Nederland heeft betekend.
Fuck that shit, wat dacht je van de tot voor kort en BINNENKORT WEDEROM grootste haven TER WERELD?

Onze hele fucking economie draait om Rotterdam. _O_
pi_109388658
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:53 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Die pipo met z'n alternatieve herstelmethode had Robben toch fit gekregen?
Robben was op het Wk echt niet fit, zie die ophef toen hij na het WK terugkwam bij Bayern en die blessure erger was geworden.
pi_109388686
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:55 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Robben was op het Wk echt niet fit, zie die ophef toen hij na het WK terugkwam bij Bayern en die blessure erger was geworden.
Oh ja, vergeten
BFF met GGMM
pi_109388689
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:55 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Nee, hij is DOOR het WK juist compleet verneukt geraakt. Aldus Bayern :')

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2012 14:56:53 ]
pi_109388711
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:56 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Nee, hij is DOOR het WK juist compleet verneukt geraakt.
Ja omdat hij alweer rondliep alsof hij fit was met die kapotte hamstring.
pi_109388714
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:56 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ja omdat hij alweer rondliep alsof hij fit was met die kapotte hamstring.
Yes I know. Maar tijdens Bayern is hij vrijwel niet uitgevallen geweest toen.

Edit: speelde 24 wedstrijden non-stop. Netjes ^O^

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2012 14:57:48 ]
pi_109388743
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:57 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Yes I know. Maar tijdens Bayern is hij vrijwel niet uitgevallen geweest toen.
Klopt, toen trainde hij ook onder de Verheijen methode.
pi_109388784
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:57 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Klopt, toen trainde hij ook onder de Verheijen methode.
Jep. Goossens komend seizoen dus 50 wedstrijden in de benen als het aan Verheijen ligt ^O^

(34 eredivisie, 6 beker ofzo :? en iets van 10 europees, kommaar op met die CHampions League finale :9~)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2012 14:58:53 ]
  donderdag 22 maart 2012 @ 14:59:57 #157
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109388833
Geloof nog steeds geen klote van dat Robben verhaal, alsof je met een 6 cm scheur een WK-finale kan spelen. _O- Is gewoon op vakantie gebeurd tijdens een potje beachvoetvolley, alleen is hij te pussy om dat toe te geven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109388843
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:58 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Jep. Goossens komend seizoen dus 50 wedstrijden in de benen als het aan Verheijen ligt ^O^

(34 eredivisie, 6 beker ofzo :? en iets van 10 europees, kommaar op met die CHampions League finale :9~)
Van mij hoeft Goossens niet per sé in de basis :/
pi_109388869
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:00 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Van mij hoeft Goossens niet per sé in de basis :/
Wat mij betreft ook niet, daarom dacht ik ook ik zet er héél specifiek "als het aan Verheijen ligt" achter _O-
pi_109388877
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:59 schreef Caland het volgende:
Geloof nog steeds geen klote van dat Robben verhaal, alsof je met een 6 cm scheur een WK-finale kan spelen. _O- Is gewoon op vakantie gebeurd tijdens een potje beachvoetvolley, alleen is hij te pussy om dat toe te geven.
Dat weet ik wel zeker ja :{
pi_109388951
quote:
Dit.
pi_109389039
quote:
FC Twente lijkt de komende weken niet te kunnen beschikken over topscorer Luuk de Jong. De spits ging gisteren in het duel tegen De Graafschap door zijn enkel.

Een officiële diagnose is nog niet gesteld, maar volgens NuSport houdt men er intern rekening mee dat hij een paar weken niet meedoet.

Dat is een fikse aderlating voor het team van trainer Steve McClaren. Twente staat momenteel derde, koploper AZ heeft twee punten meer. Luuk de Jong maakte dit seizoen al twintig doelpunten. Zijn meest logische vervanger is Glynor Plet, die afgelopen winterstop overkwam van Heracles Almelo.
*O* Nu steeds meer teams uitvallers krijgen en ons team zo sterk blijft krijg ik steeds meer vertrouwen in een potentiëel landskampioenschap _O_
pi_109389056
quote:
Die ouwe met zijn vooroorlogse praktijken heeft ook wel meegespeeld. Kan nooit goed zijn want die allemaal met Robben deed.

Maar goed boeiend, Feyenoord. *O*
  donderdag 22 maart 2012 @ 15:10:30 #164
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109389189
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:05 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

*O* Nu steeds meer teams uitvallers krijgen en ons team zo sterk blijft krijg ik steeds meer vertrouwen in een potentiëel landskampioenschap _O_
Toeval of niet, ik kwam maandag nog die canal+ kampioensschaal tegen die ze toen uitdeelden toen ik op zoek was naar wat oude jaarboeken. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109389212
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:05 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat hangt nu grotendeels van onszelf af. Tegen de Graafschap moet je laten zien dat je écht wil aanhaken nu. Als ze dat doen en je hebt geen blessuregolf ofzo dan kan het wel eens erg mooi worden.
-
  donderdag 22 maart 2012 @ 15:13:25 #166
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_109389272
Vak X is jullie sfeervak? En welke rij+stoel is raadzaam om op te jagen, voor de bekerfinale in jullie mooie stadion? :P

Zonder gekheid, de Kuip is altijd sfeervol (jaloers) en ik kan er eindelijk heen om mijn club daar de beker zien te pakken :)
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_109389290
quote:
9s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:10 schreef Caland het volgende:

[..]

Toeval of niet, ik kwam maandag nog die canal+ kampioensschaal tegen die ze toen uitdeelden toen ik op zoek was naar wat oude jaarboeken. :')
Ik kan me nog die halve wedstrijd tegen MVV herinneren. Daarvoor leek het er niet op dat Feyenoord kampioen zou worden, maar PSV.

De Wolf was toen de eerste om te roepen dat er dat jaar een 'kampioen van de armoede' zou komen. We winnen de 2e helft tegen MVV en plotseling vond De Wolf dat het beste team het zou worden en dat er absoluut geen sprake was van kampioen van de armoede. :')
BFF met GGMM
  donderdag 22 maart 2012 @ 15:13:53 #168
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109389294
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:13 schreef DuTank het volgende:
Vak X is jullie sfeervak? En welke rij+stoel is raadzaam om op te jagen, voor de bekerfinale in jullie mooie stadion? :P

Zonder gekheid, de Kuip is altijd sfeervol (jaloers) en ik kan er eindelijk heen om mijn club daar de beker zien te pakken :)
Rij en stoel? Waar heb je het over :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 22 maart 2012 @ 15:14:01 #169
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_109389296
quote:
9s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:10 schreef Caland het volgende:

[..]

Die was ik alweer vergeten, al heeft die toch een jaar of vijf in m'n kamer gehangen
  donderdag 22 maart 2012 @ 15:14:35 #170
277865 Sejt
Ondertitel
pi_109389310
Uiteindelijk moeten we het zelf doen. Gewoon overal vol in gaan met de intentie om alles keihard te winnen!
De Graafschap moet gewoon opgerolt worden - niet omdat we beter zijn, niet omdat we hoger staan, maar omdat we de sterke wil moeten hebben om te winnen!
pi_109389313
quote:

Jaarlijks kun je naar een uitwedstrijd.
pi_109389354
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:14 schreef Sejt het volgende:
Uiteindelijk moeten we het zelf doen. Gewoon overal vol in gaan met de intentie om alles keihard te winnen!
De Graafschap moet gewoon opgerolt worden - niet omdat we beter zijn, niet omdat we hoger staan, maar omdat we de sterke wil moeten hebben om te winnen!
Dit dus. Dus niet na een snelle 1-0 lekker achterover gaan hangen, geen domme rode kaart pakken etc. etc. 100 % focus om te winnen.
-
  donderdag 22 maart 2012 @ 15:25:09 #173
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_109389663
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Rij en stoel? Waar heb je het over :')
Ok, Vak X en gewoon gaan staan dus :) thanks
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  donderdag 22 maart 2012 @ 15:29:03 #174
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109389765
Dacht trouwens dat Roda vrij vervoer zou zijn, volgens de Tonnebank. Zie ik toch weer combi staan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 15:32:23 #175
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_109389881
quote:

Rij & stoelnummer :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_109391252
Waarom doet Feijenoord eigenlijk niet mee met dat nextgen gebeure?
* Verwijderd *
pi_109391300
quote:
15s.gif Op donderdag 22 maart 2012 16:11 schreef zoekeenleven het volgende:
Waarom wel eigenlijk?
pi_109391383
quote:
Niveau is te laag
pi_109391389
quote:
Omdat alleen "sixteen of the world's best footballclubs" mogen meedoen.
pi_109391467
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 16:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Omdat alleen "sixteen of the world's best footballclubs" mogen meedoen.
Nee het is op inschrijving
* Verwijderd *
pi_109391510
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 16:16 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Niveau is te laag
Dit. We hebben de beste jeugdopleiding van Nederland, een van de betere van europa. Dan ga je niet aan dit soort koddige evenementjes meedoen.

Leuk hoor dat ploegen als City, United en Barcelona gerepresenteerd worden hierin, maar als je dan ziet hoe kinderlijk eenvoudig Ajax over die ploegen heenwalst... :'). Wordt totaal niet serieus genomen.
pi_109391531
quote:
15s.gif Op donderdag 22 maart 2012 16:19 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Nee het is op inschrijving
Ik zie het voordeel daarvan niet echt. Het niveau van die competitie is niet bepaald hoog. Leuk die Europeese wedstrijden maar het kost alleen maar geld en voor een wedstrijd op niveau kun je beter een keer een oefenwedstrijd tegen de A1 van Twente, Ajax of AZ organiseren.
pi_109391573
quote:
19s.gif Op donderdag 22 maart 2012 16:21 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Ik zie het voordeel daarvan niet echt. Het niveau van die competitie is niet bepaald hoog. Leuk die Europeese wedstrijden maar het kost alleen maar geld en voor een wedstrijd op niveau kun je beter een keer een oefenwedstrijd tegen de A1 van Twente, Ajax of AZ organiseren.
Je begrijpt er dus niets van. UEFA neemt ALLE kosten voor haar rekening.
pi_109391574
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 16:21 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dit. We hebben de beste jeugdopleiding van Nederland, een van de betere van europa. Dan ga je niet aan dit soort koddige evenementjes meedoen.

Leuk hoor dat ploegen als City, United en Barcelona gerepresenteerd worden hierin, maar als je dan ziet hoe kinderlijk eenvoudig Ajax over die ploegen heenwalst... :'). Wordt totaal niet serieus genomen.
Juist. Alle echte talenten spelen bij die clubs in de tweede elftallen of ze zijn verhuurd.
pi_109391597
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 16:22 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Je begrijpt er dus niets van. UEFA neemt ALLE kosten voor haar rekening.
Jij denk denk dat het helemaal niets kost? :')
pi_109391603
quote:
19s.gif Op donderdag 22 maart 2012 16:23 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Jij denk denk dat het helemaal niets kost? :')
Lees je in. Koop eens een VI ofzo. :).

Speededit: Lees bijvoorbeeld DIT eens: http://www.vi.nl/nieuws/2(...)Champions-League.htm

quote:
De UEFA heeft zich voor de komende drie seizoenen aan het Engelse initiatief verbonden. Alle onkosten van de ploegen komen voor rekening van de organisatie. Ajax zag, uit vrees voor overbelasting van de jeugdige talenten, af van deelname.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2012 16:24:37 ]
  donderdag 22 maart 2012 @ 16:25:21 #187
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109391652
Feyenoord kon wel meedoen, hebben zelf ervoor gekozen dat niet te doen omdat het niveau veel te laag zou liggen. Zou derhalve de investering niet waard zijn.

Uiteindelijk dus groot gelijk in gekregen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109391682
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 16:25 schreef Caland het volgende:
Feyenoord kon wel meedoen, hebben zelf ervoor gekozen dat niet te doen omdat het niveau veel te laag zou liggen. Zou derhalve de investering niet waard zijn.

Uiteindelijk dus groot gelijk in gekregen.
De investering van tijd en manuren bedoel je of...? :? Er gaat namelijk geen cent op aan vliegtickets, stadionshuur et cetera.
pi_109391689
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 16:23 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Lees je in. Koop eens een VI ofzo. :).

Speededit: Lees bijvoorbeeld DIT eens: http://www.vi.nl/nieuws/2(...)Champions-League.htm

[..]

De de voorbereiding die getroffen moeten worden worden allemaal vergoed? Ik geloof er niets van.
pi_109391725
quote:
19s.gif Op donderdag 22 maart 2012 16:26 schreef Guidetti het volgende:

[..]

De de voorbereiding die getroffen moeten worden worden allemaal vergoed? Ik geloof er niets van.
Het wordt alleen maar door 100 bronnen weergegeven _O-. Kijk, je manuren om die gasten hierop voor te bereiden, gasten die in het buitenland zitten en waar werk wordt verzet kost allemaal 'in principe' geld. Maar of ze nou op Varkenoord trainen onder de jeugdtrainers of ergens in Spanje, dat maakt ook het verschil niet. Zolang de kosten van vervoer et cetera dus gewoon gedragen wordt door de UEFA, wat overal weergegeven wordt. ^O^
pi_109391790
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 16:27 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Het wordt alleen maar door 100 bronnen weergegeven _O-. Kijk, je manuren om die gasten hierop voor te bereiden, gasten die in het buitenland zitten en waar werk wordt verzet kost allemaal 'in principe' geld. Maar of ze nou op Varkenoord trainen onder de jeugdtrainers of ergens in Spanje, dat maakt ook het verschil niet. Zolang de kosten van vervoer et cetera dus gewoon gedragen wordt door de UEFA, wat overal weergegeven wordt. ^O^
Elke euro die je er extra in moet investeren is over de balk gegooid. Het niveau is gewoon enorm laag. Je hebt helemaal niets aan die wedstrijden.
  donderdag 22 maart 2012 @ 16:31:22 #192
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109391861
Manu heeft trouwens weer 2 keer gescoord gisteren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109391887
quote:
19s.gif Op donderdag 22 maart 2012 16:29 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Elke euro die je er extra in moet investeren is over de balk gegooid. Het niveau is gewoon enorm laag. Je hebt helemaal niets aan die wedstrijden.
Ja maar in principe ben je dus geen ene 'extra euro' kwijt.

Maargoed, ik ben tegenstander want 1) grotere kans op blessures
2) geen enkel nut met het lage niveau daar
3) alleen maar grotere kans dat scouts dalijk onze spelers bij de club wegjatten

Het enige jammere is dat Ajax-A1 dalijk Internazionale van de mat tikt en ze dan roepen dat ze de Champions League hebben gewonnen :')!
  donderdag 22 maart 2012 @ 16:33:01 #194
277865 Sejt
Ondertitel
pi_109391918
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 16:32 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Het enige jammere is dat Ajax-A1 dalijk Internazionale van de mat tikt en ze dan roepen dat ze de Champions League hebben gewonnen :')!
Ach, laat ze ook eens een succesje hebben joh })
  donderdag 22 maart 2012 @ 16:34:12 #195
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109391962
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 16:32 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja maar in principe ben je dus geen ene 'extra euro' kwijt.

Maargoed, ik ben tegenstander want 1) grotere kans op blessures
2) geen enkel nut met het lage niveau daar
3) alleen maar grotere kans dat scouts dalijk onze spelers bij de club wegjatten

Snap sowieso de hype rond dat toernooitje niet zo. Blijkbaar is Ajax de enige club die het serieus neemt. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109392059
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 16:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Snap sowieso de hype rond dat toernooitje niet zo. Blijkbaar is Ajax de enige club die het serieus neemt. _O-
Kregen in het buitenland ook nog best wat positieve reactie's hoor. Voor je naam/imago is het natuurlijk helemaal niet slecht om zo'n toernooitje te winnen.
pi_109392070
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 16:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Als je die Ajacieden hoort hoe ze wel met 6-0 wonnen van een Liverpool waar het downsyndroom broertje van mijn beste maat nog tegen gescoord had... Ach... :').
pi_109392077
Die Viktor Fischer is trouwens wel een baas.
  donderdag 22 maart 2012 @ 16:38:01 #199
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_109392091
Die next gen series is niet serieus te nemen, bijna alle teams zijn er met een zwakke bezetting behalve ajax die keer op keer de allerbeste van hun opstellen. Het toernooi wordt door de grote clubs alleen gebruikt om te scouten bij de kleine clubs.

Feyenoord heeft om die laatste reden er vanaf gezien, er worden al zoveel spelers voor noppes bij Feyenoord weggehaald daarom wordt de toegang van scouts ook verminderd.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_109392107
quote:
19s.gif Op donderdag 22 maart 2012 16:38 schreef vandermar het volgende:
Die next gen series is niet serieus te nemen, bijna alle teams zijn er met een zwakke bezetting behalve ajax die keer op keer de allerbeste van hun opstellen. Het toernooi wordt door de grote clubs alleen gebruikt om te scouten bij de kleine clubs.

Feyenoord heeft om die laatste reden er vanaf gezien, er worden al zoveel spelers voor noppes bij Feyenoord weggehaald daarom wordt de toegang van scouts ook verminderd.
Dat is dus weer buitengewoon goed gezien door onze Martin.

Ik mis je oude User Icon trouwens ;(.
  donderdag 22 maart 2012 @ 16:39:16 #201
321382 vandermar
pi_109392125
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 16:38 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik mis je oude User Icon trouwens ;(.
;( ik heb heel veel leuke en dacht is weer eens tijd voor Amber :D
RvP; Feyenoord
pi_109392149
quote:
19s.gif Op donderdag 22 maart 2012 16:39 schreef vandermar het volgende:

[..]

;( ik heb heel veel leuke en dacht is weer eens tijd voor Amber :D
Jamaar ik vind haar helemaal niet zo mooi en het oude Rotterdamse logo met "Sterker door strijd" eronder wel ;(
  donderdag 22 maart 2012 @ 16:40:39 #203
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109392171
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 16:38 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Beslissing van Brard geweest.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 22 maart 2012 @ 16:41:36 #204
321382 vandermar
pi_109392200
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 16:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat klopt, Brard heeft ook de beslissing genomen om pottenkijkers op Varkenoord van buitenlands clubs te weren.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 16:40 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Jamaar ik vind haar helemaal niet zo mooi en het oude Rotterdamse logo met "Sterker door strijd" eronder wel ;(
Amber Heard *O*
RvP; Feyenoord
  donderdag 22 maart 2012 @ 16:44:16 #205
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109392318
quote:
Fulham jaagt op Nederlands voetbaltalent

Het sneeuwbaleffect: als iemand erover kan meepraten is het Brandon Zigo Tichem wel. Nadat Feyenoord vroeg lucht kreeg van het talent van de 17-jarige middenvelder van voetbalclub Alphense Boys A1, volgden meerdere clubs. Ook Ajax, ADO en FC Twente azen op de Zoetermeerse tiener. Maar dat zelfs een buitenlandse club zich in de strijd mengt om een Nederlandse amateurvoetballer is op zijn minst merkwaardig.

Tichem is net een paar dagen terug van een zesdaagse stage bij het Engelse Fulham, waar de Nederlander Martin Jol manager is. “Mijn naam deed al de ronde toen Jol nog coach was bij Ajax, dus stond er in februari tijdens de oefenwedstrijd tegen Sparta een Engelsman aan de zijlijn”, herinnert Tichem zich. “Aangezien Feyenoord al lang achter me aanzit en ik ook wat trainingen bij Ajax heb meegemaakt, wilde ik zo snel mogelijk naar Londen, om clubs niet aan het lijntje te houden. Binnen vijf minuten mailden ze het ticket.”

“Mijn vader en ik hadden zes dagen lang een privé-chauffeur en zaten in een prima hotel. Na de eerste training schoof de eerste selectie gewoon bij ons aan voor de lunch. Zat ik ineens naast Bryan Ruiz (ex-FC Twente) en Zdenek Grygera (ex-Ajax en -Juventus). Aan het eind van de week kreeg ik zelfs de schoenen van Grygera. Spiksplinternieuwe Adidasjes met zijn naam en de Tsjechische vlag erop.”
Op de Fulham Academy, gesitueerd op Motspur Park, maakte de jonge Nederlander bij het team onder negentien een prima indruk, ondanks een zwaar programma. “Ik kon het niveau gemakkelijk aan, ook fysiek, en omdat ik al sinds jongs af aan met mijn techniek en voetenwerk bezig ben kon ik wat extra’s laten zien.”

Hij zegt het niet hardop, maar Ajax of Feyenoord lijken de beste papieren te hebben. De stage bij Fulham was vooral een avontuur, goed voor de ervaring. “Binnenkort maak ik mijn keuze. Ik ga nog wel terug voor een oefenwedstrijd, maar de opleiding in Engeland is anders. Er is niet eens een jeugdcompetitie. Nederland heeft een uitstekende reputatie op opleidingsgebied. Ik ben nog jong en kan later altijd nog voor het geld gaan.”
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109392348
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 16:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik bedoelde inderdaad Brard. Hoe kom ik in godsnaam op de TD? :').
pi_109392374
quote:
14s.gif Op donderdag 22 maart 2012 16:44 schreef Caland het volgende:

[..]

Nou pokkejong gewoon bij ons tekenen _O_
pi_109392378
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 16:45 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik bedoelde inderdaad Brard. Hoe kom ik in godsnaam op de TD? :').
Jaja :')
pi_109392400
quote:
19s.gif Op donderdag 22 maart 2012 16:45 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Jaja :')
Dat ik een stijfje krijg van Geel is niets nieuws maar zó erg is het ook weer niet :').
  donderdag 22 maart 2012 @ 16:49:39 #210
277865 Sejt
Ondertitel
pi_109392492
Nog maar een keer, omdat deze een goal had moeten zijn :9~

pi_109393046
Prince Rajcomar, is gratis.
pi_109394327
Ik vind het alleen maar tof dat Feyenoord niet meedoet aan die belachelijke poppenkast in de vorm van nextgen series. Laat die joden maar lekker roepen dat zij zogenaamd de beste opleiding van de wereld hebben, maar laat de toptalenten maar lekker bij ons op Varkenoord!
  donderdag 22 maart 2012 @ 17:42:45 #213
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109394353
quote:
Bosvelt per direct weg bij Go Ahead Eagles

Paul Bosvelt vertrekt per direct bij Go Ahead Eagles, zo weet De Telegraaf te melden. Eerder deze week kreeg assistent-trainer te horen dat hij na dit seizoen moest vertrekken bij de eerstedivisionist. Bosvelt vroeg de directie van de club uit Deventer vervolgens om zijn contract onmiddellijk te ontbinden.

De voormalig middenvelder van onder meer sc Heerenveen en Feyenoord moest na het seizoen vertrekken, omdat de chemie tussen de veschillende leden van de technische staf zou ontbreken. Overigens werd eerder al bekend dat ook Marc Overmars, hoofd technische zaken bij Go Ahead, de Jupiler League-club na het seizoen zou verlaten.

Bosvelt was sinds januari 2009 als assitent-trainer werkzaam bij Go Ahead, waar hij in het verleden zijn debuut maakte in het betaalde voetbal. Het is nog niet bekend of Bosvelt een andere functie gaat bekleden in de voetballerij.
Jammer dat er niet echt plek voor hem is binnen Feyenoord op dit moment. ;(
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 22 maart 2012 @ 17:44:48 #214
268260 Dr.Mikey
pi_109394417
He is here he is there he is fucking everywere ! Pauuuultje Bosvelt _O_
R.I.P DTS.
pi_109394511
quote:
14s.gif Op donderdag 22 maart 2012 16:44 schreef Caland het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_109394580
WTF?
pi_109394621
quote:
15s.gif Op donderdag 22 maart 2012 17:48 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Die kiest voor Ajax, dat zie je gelijk.
pi_109394792
quote:

[..]

SPOILER
SPOILER
BAHAHAHAHA Gregory van der fucking Wiel revisited. Wat een eng pestjong, die MAG niet eens bij ons komen wat mij betreft _O-
pi_109395131
Laat maar naar de joden gaan die :')
pi_109395522
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 17:58 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

BAHAHAHAHA Gregory van der fucking Wiel revisited. Wat een eng pestjong, die MAG niet eens bij ons komen wat mij betreft _O-
:D
pi_109395542
Als het echt een supertalent is mag ie van mij best komen hoor, die jodentrekjes gaan er wel uit lijkt mij.
* Verwijderd *
pi_109395560
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 18:11 schreef Roffamannetje het volgende:
Laat maar naar de joden gaan die :')
Dit.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  donderdag 22 maart 2012 @ 18:31:55 #223
357651 Anthony9219
I am the Pope of Dope
pi_109395804
quote:
15s.gif Op donderdag 22 maart 2012 18:23 schreef zoekeenleven het volgende:
Als het echt een supertalent is mag ie van mij best komen hoor, die jodentrekjes gaan er wel uit lijkt mij.
CR7 is ook zo'n ventje, dus laat inderdaad maar komen :P
FR1908
pi_109397009
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 18:31 schreef Anthony9219 het volgende:

[..]

CR7 is ook zo'n ventje, dus laat inderdaad maar komen :P
Mwhah, denk niet dat hij Cabral uit de basis zal spelen hoor.
  donderdag 22 maart 2012 @ 19:06:34 #225
357651 Anthony9219
I am the Pope of Dope
pi_109397071
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 19:05 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Mwhah, denk niet dat hij Cabral uit de basis zal spelen hoor.
Tja wie weet is het wel de nieuwe CR7, das best lullig als 020 er dan 20 miljoen voor vangt :P
FR1908
pi_109398167
quote:

[..]

SPOILER
SPOILER
Wat een gozer joh :{w
  donderdag 22 maart 2012 @ 19:31:00 #227
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_109398270
Ach ja, op basis van een foto zouden we dan Clasie ook niet gehad willen hebben?
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 19:33:59 #228
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_109398450
Mensen die hun conclusie baseren op 1 foto :') x1632
4045
onlogisch
pi_109398456
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 19:31 schreef CasselerRIP het volgende:
Ach ja, op basis van een foto zouden we dan Clasie ook niet gehad willen hebben?
Juist wel, staan 100 van dat soort mannetjes achter de doelen.
pi_109398481
quote:
Het is idd allemaal een beetje voorbarig. Maar dat hoort bij Feyenoord toch, spelers vooraf al afschrijven? xD
Ik ga me er niet druk om maken, zodra ik hem zie voetballen in ons shirt en hij doet rare,vreemde dingen, dan ga ik hem pas veroordelen..
pi_109398514
Hoe gaat het eigenlijk met de Redder van vorig seizoen?

donderdag 22 maart 2012 @ 19:35:10 #232
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109398527
quote:

:{w
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109398571
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 19:35 schreef Caland het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:{w
_O_
pi_109398805
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 19:34 schreef PizzaGeit het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de Redder van vorig seizoen?

Woont en speelt in Indonesie, vindt het daar geweldig en wil niet meer terug naar Nederland
pi_109399264
Hij speelt nu toch in belgie ofzo?
* Verwijderd *
pi_109399392
quote:
14s.gif Op donderdag 22 maart 2012 19:39 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Woont en speelt in Indonesie, vindt het daar geweldig en wil niet meer terug naar Nederland
Alsof hij terug kán. Gaat op een boot dan zinkt ie, gaat ie met het vliegtuig dan stijgt die niet op.
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 20:55:28 #237
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_109403245
Heracles 0-1.

FFFFFFFUUUUUUUUUUUUUU
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 20:59:01 #239
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_109403299
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 20:58 schreef Helpmefok het volgende:
Heracles 0-1.

FFFFFFFUUUUUUUUUUUUUU
Slecht nieuws.
  donderdag 22 maart 2012 @ 20:59:59 #240
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_109403355
Boeie, wij worden toch kampioen!

SPOILER
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 21:06:18 #241
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_109403711
1-1
4045
onlogisch
  donderdag 22 maart 2012 @ 21:06:26 #242
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_109403721
Dat bedoel ik...
pi_109403738
Wij worden inderdaad kampioen _O_
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 21:07:06 #244
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_109403763
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:06 schreef Helpmefok het volgende:
Wij worden inderdaad kampioen _O_
:')
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 21:08:04 #245
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_109403818
2-1 :)
4045
onlogisch
  donderdag 22 maart 2012 @ 21:08:15 #246
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_109403833
Nogmaals, dat bedoel ik!
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 21:12:30 #247
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_109404080
quote:
Van Geel: 'Castaignos een van de spitsen op lijstje voor volgend seizoen'

22 maart 2012

Indien John Guidetti komend seizoen vertrekt, is Luc Castaignos een van de opties voor volgend seizoen. "Castaignos zit in onze gedachten", bevestigde technisch directeur Martin van Geel aan NUsport. "Ik heb vorig jaar heel prettig afscheid van hem genomen en heb óók gehoord dat hij het niet zo naar zijn zin heeft bij Inter. Maar Luc is zeker niet de enige die bij ons op een lijstje staat. We hebben donderdag tijdens het scoutingoverleg weer heel wat namen van mogelijk beschikbare aanvallers doorgenomen die ons verder kunnen helpen."

Zorgen maakt Feyenoord zich in ieder geval niet. "Ik ben er dan ook van overtuigd dat we kunnen blijven groeien, met of zónder Guidetti", aldus Van Geel.
(Feyenoord Netwerk)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 22 maart 2012 @ 21:13:46 #248
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_109404149
Huren met optie tot koop :Y
pi_109404292
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:12 schreef Gert het volgende:

[..]

(Feyenoord Netwerk)
Ik zou graag weten wie er op dat lijstje staan
pi_109404483
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:13 schreef satecl het volgende:
Huren met optie tot koop :Y
haha of transfervrij overnemen !! Hoe lang loopt zijn contract nog ?
  donderdag 22 maart 2012 @ 21:22:17 #251
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109404570
Wat mij betreft hoeft Castaignos niet terug te komen. Slecht signaal naar je jeugdspelers.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 21:22:36 #252
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_109404593
quote:
13s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:22 schreef Caland het volgende:
Wat mij betreft hoeft Castaignos niet terug te komen. Slecht signaal naar je jeugdspelers.
Eens.
4045
onlogisch
pi_109404723
quote:
13s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:22 schreef Caland het volgende:
Hoe bedoel je een slecht signaal? Als hij teruggehaald wordt en hij speelt bij ons weer top dan is dat toch juist een signaal naar de jeugdspelers dat je beter eerst een paar seizoenen bij Feyenoord top moet draaien voordat je naar het buitenland vertrekt?
  donderdag 22 maart 2012 @ 21:26:02 #254
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109404791
quote:
19s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:24 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Hoe bedoel je een slecht signaal? Als hij teruggehaald wordt en hij speelt bij ons weer top dan is dat toch juist een signaal naar de jeugdspelers dat je beter eerst een paar seizoenen bij Feyenoord top moet draaien voordat je naar het buitenland vertrekt?
Hij wou toch zo graag weg? Laat hem lekker wegblijven dan, of ergens in de anonimiteit verdwijnen bij een Siena ofzo. Beter dan hem met hangende pootjes weer huren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 21:26:56 #255
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_109404848
quote:
15s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:26 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij wou toch zo graag weg? Laat hem lekker wegblijven dan, of ergens in de anonimiteit verdwijnen bij een Siena ofzo. Beter dan hem met hangende pootjes weer huren.
Dat + geef wat mij betreft Achabar maar de kans.
4045
onlogisch
pi_109404872
quote:
7s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:26 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Gewoon Achahbar opstellen.
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 21:27:30 #257
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_109404877
quote:
7s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:26 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Achahbar is een beetje gehyped, moet het nog maar zien.
  donderdag 22 maart 2012 @ 21:28:34 #258
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_109404938
quote:
19s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:24 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Of jeugdspelers gaan denken: Ohhh ik kan ook gewoon naar Liverpool gaan en dubbel zoveel verdienen. Slaag ik daar niet of heb ik het gehad, kan ik nog altijd worden verhuurd aan Feyenoord. Dubbel zoveel salaris dan mijn teamgenoten, maar toch in hetzelfde team ballen.

Castaignos heeft een keuze gemaakt, prima. Dan mag je hier alleen nog terugkomen als hij weer eigendom kan worden. Anders loopt hij alleen maar de ontwikkeling van Achahbar in de weg.
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 21:29:54 #259
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_109405007
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:27 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Hij werd in 2011 topscorer en daarnaast uitgeroepen tot beste speler in de B-jeugd. Dan ben je wat mij betreft niet echt "gehyped" ofzo.
4045
onlogisch
  donderdag 22 maart 2012 @ 21:30:21 #260
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_109405035
quote:

[..]

Vorig jaar uitgeroepen tot beste speler uit de B-jeugd + topscorer van de B-Jeugd. Ook stond hij in de spits van het elftal dat Europees kampioen is geworden onder 17. Waarom gehyped?
  donderdag 22 maart 2012 @ 21:30:30 #261
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109405040
quote:
15s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hij werd in 2011 topscorer en daarnaast uitgeroepen tot beste speler in de B-jeugd. Dan ben je wat mij betreft niet echt "gehyped" ofzo.
Sowieso, van die mensen die hem afrekenen op een wedstrijdje tegen VVV waar het hele team een complete off-day had :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109405063
quote:

[..]

Zijn invalbeurten waren allemaal prima, uit tegen VVV gewoon niet goed gebruikt.
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 21:31:32 #263
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_109405097
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:30 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Zijn invalbeurten waren allemaal prima, uit tegen VVV gewoon niet goed gebruikt.
Idd. De graafschap was ie tof _O_
4045
onlogisch
  donderdag 22 maart 2012 @ 21:31:54 #264
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_109405114
Castaignos was ook gewoon wanbeleid van Feyenoord.
2000 light years from home
pi_109405125
quote:
13s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:30 schreef Caland het volgende:

[..]

Sowieso, van die mensen die hem afrekenen op een wedstrijdje tegen VVV waar het hele team een complete off-day had :')
Diezelfde mensen zagen toen al dat Vilhena geweldig was in z'n invalbeurt :')
  donderdag 22 maart 2012 @ 21:32:25 #266
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_109405136
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 21:34:54 #267
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_109405269
quote:
13s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:30 schreef Caland het volgende:

[..]

Mensen die hem gelijk maar als 1e spits willen. :') Ik reken hem helemaal niet af, sterker nog ik sluit niet uit dat hij het heel goed gaat doen, maar topspits bij de jeugd wil nog niet zo veel zeggen. De eerste wedstrijden dat hij inviel vond ik hem ook erg goed, de laatste wedstrijden wat minder. Doet het nu ook even wat minder bij de beloften.
pi_109405272
In de beker was hij zo goed _O_
pi_109405296
quote:
17s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:34 schreef Muto het volgende:
In de beker was hij zo goed _O_
Tegen AGOVV...
  donderdag 22 maart 2012 @ 21:36:18 #270
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109405348
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:34 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Mensen die hem gelijk maar als 1e spits willen. :') Ik reken hem helemaal niet af, sterker nog ik sluit niet uit dat hij het heel goed gaat doen, maar topspits bij de jeugd wil nog niet zo veel zeggen. De eerste wedstrijden dat hij inviel vond ik hem ook erg goed, de laatste wedstrijden wat minder. Doet het nu ook even wat minder bij de beloften.
Alsof je de beloften in deze hoedanigheid uberhaupt serieus moet nemen. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109405433
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:34 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Casteignos begon ook niet zo denderend als basisspeler. Toen moest Van Beukering zelfs spelen.

Je kan Achahbar vertrouwen geven en een andere spits huren ofzo.
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 21:38:05 #272
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_109405445
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:36 schreef Caland het volgende:

[..]

Alsof je de beloften in deze hoedanigheid uberhaupt serieus moet nemen. _O-
Precies, dus kan je ook nog niet zeggen dat het een topspits wordt. Hij heeft er wel de kwaliteiten voor, misschien nog wel meer als 10.
pi_109405595
quote:
'Man City neemt tijdelijk afscheid van ex-Feyenoorder Rekik'

Volgens het Algemeen Dagblad maakt Karim Rekik de overstap van Manchester City naar Portsmouth. De krant weet dat de zeventienjarige Rekik, die opgeleid werd bij Feyenoord en vorig jaar zomer de overstap maakte naar de Eastlands, een maand verhuurd wordt aan Pompey. Die club heeft het momenteel zwaar en staat op de 24ste plaats in de Engelse eerste divisie, de Championship.

Rekik sloot vorig jaar aan in een lange rij talenten, die op jonge leeftijd Nederland verliet voor de andere kant van de Noordzee. Patrick van Aanholt (Chelsea), Oguzhan Özyakup (Arsenal), Kyle Ebecilio (Arsenal), Jeffrey Bruma en Nathan Aké (beiden Chelsea) besloten ook in hun tienerjaren gun geluk te gaan beproeven bij een buitenlandse club. Ook Rajiv van la Parra deed dat; hij liet Feyenoord achter zich voor Caen, maar speelt inmiddels bij sc Heerenveen.
Manchester City moet de tijdelijke aftocht van Rekik nog bevestigen via de officiële website. Eerder slaagde Portsmouth er al in om Luca Scapuzzi met een emergency loan van vier weken op te halen bij de rijke club uit Manchester. Rekik maakte in september zijn debuut voor City in de Carling Cup en speelde later nog een wedstrijd in dat toernooi. Ook heeft hij meerdere interlands voor Oranje Onder-17 en Onder-19 achter zijn naam staan.
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 21:43:01 #274
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_109405730
quote:
19s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:40 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Tja, ergens kan je het die jonge gastjes ook niet kwalijk nemen. Je hebt immers geen garantie dat je over 5 jaar nog een topvoetballer bent/wordt. Dus je kan kiezen om bij je club te blijven en te hopen dat je echt hard doorbreekt. Of snel voor het geld kiezen in engeland en daar na een jaar verhuurd worden tegen nog steeds een vorstelijk salaris.

Het blijft lastig. Sommige doen er verstandig aan om voor het geld te kiezen, anderen weer niet. Waar baseer je de keuze op? :)
4045
onlogisch
  donderdag 22 maart 2012 @ 21:43:50 #275
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_109405774
Nu we het over jeugdspelers hebben. Ik heb van t weekend toevallig Chelsea U19 tegen Man U U19 live gekeken. En ik moet zeggen: Die Ake speelde echt als een baas. Was echt de man achterin en voetballend deed hij ook weinig verkeerd.

Toch jammer dat deze jongens al zo vroeg weg zijn. Stel je toch voor dat al die jongens gebleven waren.......
pi_109405935
Het probleem in Engeland is dat er nog niet eens een serieuze jeugdcompetitie is, en als je dus niet in het 1e zit maak je eigenlijk wel heel weinig serieuze speelminuten. Dat kan toch wel heel kwalijk zijn voor een jonge speler.
pi_109406713
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:46 schreef Paul-89 het volgende:
Het probleem in Engeland is dat er nog niet eens een serieuze jeugdcompetitie is, en als je dus niet in het 1e zit maak je eigenlijk wel heel weinig serieuze speelminuten. Dat kan toch wel heel kwalijk zijn voor een jonge speler.
Rekik was nu inmiddels basisspeler geweest als hij hier was gebleven :{
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  donderdag 22 maart 2012 @ 22:03:43 #278
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_109406804
Castaignos voor in de breedte is wellicht een goed idee, laat hem maar de concurrentie met Anass aangaan. Vleugelspelers zijn echter belangrijker nog.
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 22:18:46 #279
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_109407579
quote:
7s.gif Op donderdag 22 maart 2012 21:43 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Tja, ergens kan je het die jonge gastjes ook niet kwalijk nemen. Je hebt immers geen garantie dat je over 5 jaar nog een topvoetballer bent/wordt. Dus je kan kiezen om bij je club te blijven en te hopen dat je echt hard doorbreekt. Of snel voor het geld kiezen in engeland en daar na een jaar verhuurd worden tegen nog steeds een vorstelijk salaris.

Het blijft lastig. Sommige doen er verstandig aan om voor het geld te kiezen, anderen weer niet. Waar baseer je de keuze op? :)
Het is ook volkomen begrijpelijk dat ze zwichten voor een miljoenencontract bij een club met een grote naam.
Maar vaak zijn zulke avonturen niet goed voor de rest van zo'n speler z'n carrière, de supertalenten uitgezonderd. Dus netto levert het uiteindelijk misschien nog wel minder op dan als zo'n speler z'n carrièrreplanning wat gedoseerder aanpakt.

Komt nog bij dat grote talenten tóch al vaak een aardig inkomen hebben, en dat ze zich kunnen verzekeren tegen arbeidsongeschiktheid. Dus de noodzaak om snel miljoenen binnen te slepen is er niet.
Neem een Castaignos. Wat had die bij Feyenoord kunnen vangen bij bijtekenen. 7 ton? Dat is dus 20 keer een modaal jaarsalaris. Is dat dan een positie waarin je heel zwaar moet gaan laten meewegen dat je elders nóg meer kan verdienen, ook al is de kans groot dat je de reservebank warm gaat houden?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 22:26:20 #280
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_109408076
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 22:18 schreef Gert het volgende:

[..]

Het is ook volkomen begrijpelijk dat ze zwichten voor een miljoenencontract bij een club met een grote naam.
Maar vaak zijn zulke avonturen niet goed voor de rest van zo'n speler z'n carrière, de supertalenten uitgezonderd. Dus netto levert het uiteindelijk misschien nog wel minder op dan als zo'n speler z'n carrièrreplanning wat gedoseerder aanpakt.

Komt nog bij dat grote talenten tóch al vaak een aardig inkomen hebben, en dat ze zich kunnen verzekeren tegen arbeidsongeschiktheid. Dus de noodzaak om snel miljoenen binnen te slepen is er niet.
Neem een Castaignos. Wat had die bij Feyenoord kunnen vangen bij bijtekenen. 7 ton? Dat is dus 20 keer een modaal jaarsalaris. Is dat dan een positie waarin je heel zwaar moet gaan laten meewegen dat je elders nóg meer kan verdienen, ook al is de kans groot dat je de reservebank warm gaat houden?
Nou, ik weet niet hoe jij het ziet maar ik vind een verschil van 3 of 4 ton per jaar nogal wat.
4045
onlogisch
pi_109408124
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 22:18 schreef Gert het volgende:

[..]

Als je weet dat Vlaar 'maar' 8 ton verdient, dan zou Castaignos ietsjes minder verdienen denk je ook niet? Denk een ton of 4, BRUTO.

En ja, als je dan bij inter kan tekenen voor 1,5 miljoen per jaar... met een lagere belastingdruk.

Kijk, we oordelen allemaal makkelijk, maar heeft iemand door dat Bruins woont in een huis van 7 ton en zijn rekeningen ineens niet meer kon betalen? :').

Breek je je poot op een verkeerde manier, kan je nooit meer cashen. :{
  donderdag 22 maart 2012 @ 22:29:52 #282
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109408344
Tsja. Maak de verkeerde keuze en je belandt uiteindelijk bij Den Haag.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 22 maart 2012 @ 22:30:43 #283
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_109408405
Speciaal voor HMF:

Best erg dat ik door de muziek weet wanneer ze opkomen _O-

En dan denk ik aan onze huidige burgervader 2 jaar terug, die voor de bekerfinale tegen Ajax zei dat 'de Coolsingel niet geschikt is voor een huldiging' ;(
pi_109408493
dat kut Heracles speelt wel goed opeens. Straks moet je 4de worden.
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 22:32:05 #285
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_109408518
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 22:29 schreef Caland het volgende:
Tsja. Maak de verkeerde keuze en je belandt uiteindelijk bij Den Haag.
Maar wat is de definitie van een verkeerde keuze? Zoals gezegd als je een "talent"bent, hoeft dat allerminst te betekenen dat je gebakken zit de rest van je leven. Dus snel cashen en zekerheid voor na je carriere hebben.... Ik kan me voor stellen dat je voor het geld kiest. Er zijn maar heel weinig talenten waarvan je met zekerheid kan zeggen (mits blessure vrij) dat het écht hele grote worden die later naar een topclub gaan.
4045
onlogisch
  donderdag 22 maart 2012 @ 22:32:51 #286
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_109408562
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 22:30 schreef Dekatria het volgende:

En dan denk ik aan onze huidige burgervader 2 jaar terug, die voor de bekerfinale tegen Ajax zei dat 'de Coolsingel niet geschikt is voor een huldiging' ;(
Waarom was dat precies? Te krap?
Dit, dus.
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 22:32:52 #287
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_109408564
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 22:31 schreef macca728 het volgende:
dat kut Heracles speelt wel goed opeens. Straks moet je 4de worden.
Het is wel een toffe wedstrijd :) Ik hoop op verlengen. Dat betekent dat az een 30min extra in de benen heeft voor aankomend weekend.
4045
onlogisch
  donderdag 22 maart 2012 @ 22:33:15 #288
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109408587
quote:
7s.gif Op donderdag 22 maart 2012 22:32 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Maar wat is de definitie van een verkeerde keuze? Zoals gezegd als je een "talent"bent, hoeft dat allerminst te betekenen dat je gebakken zit de rest van je leven. Dus snel cashen en zekerheid voor na je carriere hebben.... Ik kan me voor stellen dat je voor het geld kiest. Er zijn maar heel weinig talenten waarvan je met zekerheid kan zeggen (mits blessure vrij) dat het écht hele grote worden die later naar een topclub gaan.
Alsof zo'n Rekik nu voor de rest van z'n leven binnen is :') Wat wordt dat overdreven zeg.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109408630
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 22:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Alsof zo'n Rekik nu voor de rest van z'n leven binnen is :') Wat wordt dat overdreven zeg.
nou zijn ouders krijgen ws ook een leuke functie.
  donderdag 22 maart 2012 @ 22:34:03 #290
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109408645
quote:
5s.gif Op donderdag 22 maart 2012 22:32 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Te krap :D

Stonden in '99 250.000 man.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109408669
quote:

[..]

Die kankermarokkaan is gewoon een kankerpussy. Dat is het probleem.
  donderdag 22 maart 2012 @ 22:34:33 #292
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_109408678
quote:

[..]

De winkelieren klaagden dat de winkels dichtmoesten en ze dus een dag inkomsten zouden missen. Dat, gepaard met alle politie die Abou als vanzelfsprekend nodigvindt.

Ik stond 2008 ook op de Coolsingel, niks aan het handje. Abou is gewoon een schijterd die achter alle bomen spoken ziet. Ging'ie tijdens de bekerfinale zonder publiek uit Amsterdam alsnog heel de Kuip ombouwen tot vesting en Stadhuisplein droogleggen :') wat een kneuzenactie was dat.
  donderdag 22 maart 2012 @ 22:34:35 #293
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_109408682
Je mag best strompelend over het veld lopen, het ziet er alleen niet uit... 8)7
Look behind you! It's your ass!
pi_109408805
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 22:34 schreef Dekatria het volgende:

[..]

De winkelieren klaagden dat de winkels dichtmoesten en ze dus een dag inkomsten zouden missen. Dat, gepaard met alle politie die Abou als vanzelfsprekend nodigvindt.

Ik stond 2008 ook op de Coolsingel, niks aan het handje. Abou is gewoon een schijterd die achter alle bomen spoken ziet.
Ja fucking hell, er was dan ook geen druppel alcohol te krijgen in Rotterdam voor de gemiddelde supporter. Niet dat dat nodig is, met een huldiging op fucking MAANDAGMIDDAG 13:00 :r :r :r

quote:
Bij bekerwinst geen huldiging op de Coolsingel

Door: Wouter Engler
Feyenoord zal bij bekerwinst niet gehuldigd worden op de Coolsingel. Dat was overigens nog wel het geval toen Ivo Opstelten burgemeester was van Rotterdam, maar zijn opvolger wil dit risico niet nemen.

Burgemeester Aboutaleb wil hoe dan ook geen herhaling van de rellen van afgelopen zondag, toen een groep hooligans herrie schopte op het Stadhuisplein.
:r :r :r
  donderdag 22 maart 2012 @ 22:36:43 #295
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_109408841
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 22:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Te krap :D

Stonden in '99 250.000 man.
Ik weet 't echt niet? :D

quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 22:34 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Komt er ooit wel eens iets zinnigs uit die smoel van jou? Mafklapper :N

quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 22:34 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Ik stond 2008 ook op de Coolsingel, niks aan het handje. Abou is gewoon een schijterd die achter alle bomen spoken ziet.
Ja, die burgemeesters zijn als de dood voor schade en rellen. Meer dan vroeger heb ik het idee. Wat is eigenlijk dan plan B? Als Feyenoord een prijs wint?
Dit, dus.
pi_109408880
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 22:34 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Supporters als jij zijn het probleem, niet Aboutaleb als je die bedoelt.
pi_109408993
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 22:37 schreef macca728 het volgende:

[..]

Want ik breek de hele binnenstad af ofzo? :'). Aboutaleb is het slechtste wat de stad Rotterdam OOIT overkomen is.
  donderdag 22 maart 2012 @ 22:39:36 #298
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_109409022
quote:
5s.gif Op donderdag 22 maart 2012 22:36 schreef Buitendam het volgende:
Ja, die burgemeesters zijn als de dood voor schade en rellen. Meer dan vroeger heb ik het idee. Wat is eigenlijk dan plan B? Als Feyenoord een prijs wint?
Toentertijd was dat volgens mij een huldiging in het stadion. Lekkere vinger tegenover de rest van de supporters :') Zolang Aboutaleb burgermeester is zal de Coolsingel nooit gebruikt worden, zoveel is zeker.
pi_109409064
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 22:39 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Want ik breek de hele binnenstad af ofzo? :'). Aboutaleb is het slechtste wat de stad Rotterdam OOIT overkomen is.
Ja nu weet ik wat je bedoelt :) . Marokkanen zijn er genoeg, ook bij Feyenoord.
  donderdag 22 maart 2012 @ 22:40:30 #300
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109409093
quote:
5s.gif Op donderdag 22 maart 2012 22:36 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik weet 't echt niet? :D

[..]

Komt er ooit wel eens iets zinnigs uit die smoel van jou? Mafklapper :N

[..]

Plan B is er niet. Dergelijke feesten zijn nooit goed gegaan, in geen enkele stad in nederland trouwens op Alkmaar na. Of ik moet het mis hebben.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109409095
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 22:37 schreef macca728 het volgende:

[..]

Meest bekende voorbeeld ooit: De Dance Parade wordt Rotterdam ontzegd want 'te gevaarlijk' terwijl het Solero steekzomercarnaval WEL door mag gaan.

Opstelten wordt interim-burgemeester in Tilburg... Drie keer raden waar de Dance parade naar verhuist. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')