Jaren geleden toen ik nog trance luisterde kwamen ze net op, af en toe draaide Tiesto ze in z'n radio show, hadden goede nummers. Mustang, Dome, Arena, wel frisse sound toen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:19 schreef Ritmo het volgende:
Grappig, wist niet dat die zoons van v. Hanegem DJ's waren. En nog succesvol ook.
Je hebt gelijk idd. Vond ze al niet op elkaar lijken. Maar klonk idd prima ja. Bescheiden gasten ook.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jaren geleden toen ik nog trance luisterde kwamen ze net op, af en toe draaide Tiesto ze in z'n radio show, hadden goede nummers. Mustang, Dome, Arena, wel frisse sound toen.
Is 1 van z'n zoons toch met iemand anders?
Ben benieuwd of de Graafschap vermoeider is zondag. 2 keer binnen 5 dagen tegen een top 5-team lopen tegenhouden lijkt me redelijk zwaar.quote:Nouja, mooi dat Psv won, nu AZ nog, en dan hebben we iets meer speling bovenin.
Maakt niet uit joh, we worden toch kampioen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:42 schreef Typisch het volgende:
Hopen dat Heerenveen helemaal inzakt nu.
Linker middenvelder, volgens mij zijn wij aardig goed bezet op die positie.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:40 schreef Sejt het volgende:
Als (!!) Feyenoord komende zomer wat geld te besteden heeft, moet MvG Thomas Drage proberen te halen. Jong, groot potentieel, kan op de vleugels en 10 positie uit de voeten, nog relatief goedkoop en kan over een paar jaar voor 5+ miljoen verkocht worden.
Er gaat geen geld uitgegeven worden de komende tijden. Alles gaat naar de schulden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:40 schreef Sejt het volgende:
Als (!!) Feyenoord komende zomer wat geld te besteden heeft, moet MvG Thomas Drage proberen te halen. Jong, groot potentieel, kan op de vleugels en 10 positie uit de voeten, nog relatief goedkoop en kan over een paar jaar voor 5+ miljoen verkocht worden.
Als Guidetti blijft hoef je alleen maar twee flankspelers.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:59 schreef Guidetti het volgende:
Er hoeft ook helemaal geen geld uitgegeven te worden deze zomer. Op goal, in de verdediging en het middenveld zijn sterk genoeg. Misschien dat er wat geinvesteerd moeten worden in een spits en buitenspelers maar ik denk dat van Geel wel een oplossing heeft.
Hij kan ook op rechts en achter de spits. Op links zijn we goed bezet ja, maar niet met de kwaliteit die we willen, wel?quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Linker middenvelder, volgens mij zijn wij aardig goed bezet op die positie.
goede post, kijk inderdaad in de Jupiler League naar een paar buitenspelers.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:17 schreef satecl het volgende:
Mijn mening over 2012/2013:
Doel:
Mulder - Laat zien gewoon een goeie keeper te zijn, Lamprou achter de hand
RB:
Janmaat: Is voor Feyenoord gewoon een goeie back, die goed mee opkomt. Anders heb je Leerdam nog
CV:
de Vrij - BMI: Lijkt mij een erg sterk dus. Achter de hand heb je Vlaar, Kongolo en Schenkeveld. Schenkeveld kan misschien nog wel verrassen volgend seizoen, mits hij fit blijft.
LB:
Nelom: Niet verkeerd, maar moet nog wel wat groeien. En wie weet lukt dat niet, dan heb je niemand achter de hand. Alleen van Huijgevoort, maar die vind ik echt niet sterk. Ook niet in de jeugd. Misschien proberen Simon Poulsen te halen bij AZ. Die is transfervrij....
CVM:
Clasie-El Ahmadi: Een van de beste verdedigende midddenvelders van de Eredivisie. En dan ook nog Vormer achter de hand. En in mindere mate Mokotjo en Leerdam. Niets meer aan doen![]()
AM: (ik ga ervan uit dat Bakkal vertrekt)
Vilhena: Misschien wel het grootste talent van Feyenoord. Maar nog maar 17 jaar. We hebben Goossens er dan wel bij, maar daar heb ik me twijfels bij. Ik snap ook niet waarem MvG Schone niet heeft gehaald ipv Goossens.
LW:
Cissé: Is vaak geblesseerd en dan heb je Cabral nog. Ook die laat zien dat hij het niveau nog niet aankan. Ik zou in de Jupiler League kijken voor een goeie dribbelaar. Gister vielen hier de namen an van Antonia en Rosheuvel.
CA:
Achahbar?: Zal Guidetti weggaan? Ik ben bang van wel. Ik wens MvG heel veel succes hiermee. Of we zetten Achahbar gewoon in de spits. Castaignos heeft het ook laten zien, waarom hij dan niet?
RW:
Schaken: Bruibare vleugelspeler, maar niet meer dan dat. Al wil je echt aanhaken bij de top. Moet je beter in huis hebben. Hier geldt eigenlijk hezelfde als de rechterkant. Ik zou weer naar Jupiler League kijken (Antonia en Rosheuvel).
Dan doe je serieus de beste middenvelder van de NL-se velden weg... Ik zou hem desnoods na een jaar transfervrij laten vertrekken, maar voor minder dan 15 miljoen hoeft er niemand te komen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:20 schreef macca728 het volgende:
[..]
goede post, kijk inderdaad in de Jupiler League naar een paar buitenspelers.
Vlaar moet je dan wel zien te verkopen, drukt te zwaar opde begroting en heeft nog transferwaarde.
El Ahmadi ook verkopen, mits een goede prijs, want zijn contract loopt af na volgend jaar.
Omdat je nog schulden hebt. Voor 1 miljoen hoef je hem niet te laten gaan, maar vanaf 4 of 5 moet je daaraan serieus denken. Anders proberen te verlengen tegen lager salaris.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan doe je serieus de beste middenvelder van de NL-se velden weg... Ik zou hem desnoods na een jaar transfervrij laten vertrekken, maar voor minder dan 15 miljoen hoeft er niemand te komen.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:25 schreef satecl het volgende:
Inderdaad. Voor meer dan 5 miljoen moet je hem gewoon verkopen. Feyenoord zit nou eenmaal in die situatie. Maar anders zou ik gewoon proberen te verlengen. Hij laat zien in dit syteem een van de beste middenvelders van de Eredivisie te zijn.
En het is toch heerlijk als je Vormer dan achter de hand hebt. Dan kan je tenmiste veel wedstrijden achter elkaar spelen (bijv. Europa), en voor het kampioenschap meedoen.
Klinkt logisch wat jullie zeggen, maar puur op gevoel maakt hij op dit moment het verschil tussen plaats 1-5 en plaats 6-9. Dat is toch ook wel wat geld waard...quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:26 schreef macca728 het volgende:
[..]
Omdat je nog schulden hebt. Voor 1 miljoen hoef je hem niet te laten gaan, maar vanaf 4 of 5 moet je daaraan serieus denken. Anders proberen te verlengen tegen lager salaris.
Ja ? Als je Europa League haalt ? Levert niets op tenzij je verder komt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Klinkt logisch wat jullie zeggen, maar puur op gevoel maakt hij op dit moment het verschil tussen plaats 1-5 en plaats 6-9. Dat is toch ook wel wat geld waard...
Makaay en Co vind ik een compleet ander verhaal. El Ahmadi bewijst nu week in week uit van grote waarde te zijn en voor ons onvervangbaar (al is het alleen al omdat we geen geld hebben).quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:30 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja ? Als je Europa League haalt ? Levert niets op tenzij je verder komt.
En die weg hebben we al een keer bewandeld met Makaay en Co.
Twente was toch geïnteresseerd? Er is nog niks zeker, en laat MvG maar z'n verkooppraatjes houdenquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:27 schreef Caland het volgende:
Volgens Van Geel zijn Schone en Castaignos ook nog steeds opties voor volgend seizoen. Al ben je voor Schone nu wel te laat gok ik zo.
Nee je kan het financiele risico niet meer nemen. Terugkeer naar Cat 1 is faillissement.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Makaay en Co vind ik een compleet ander verhaal. El Ahmadi bewijst nu week in week uit van grote waarde te zijn en voor ons onvervangbaar (al is het alleen al omdat we geen geld hebben).
Maar als je de instelling hebt dat het halen van EL je niks oplevert dan heeft überhaupt geen enkele investering nog zin. Ik denk gewoon dat 5 miljoen voor El Ahmadi aan het eind van dit seizoen niet opweegt tegen de waarde die hij heeft voor het team.
Heb je een bron?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:27 schreef Caland het volgende:
Volgens Van Geel zijn Schone en Castaignos ook nog steeds opties voor volgend seizoen. Al ben je voor Schone nu wel te laat gok ik zo.
Voor de breedte?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:35 schreef Caland het volgende:
JunkerDie rendeert alleen (matig) in een 4-4-2. Moet je niet willen joh.
Wat heb je aan een spits van 5 miljoen als je middenveld niet meer rendeert?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee je kan het financiele risico niet meer nemen. Terugkeer naar Cat 1 is faillissement.
En met 5 miljoen kan je misschien een spits halen ter vervanging van Guidetti.
EL kan geld opleveren, maar dat is helemaal niet gegarandeerd.
Je trekt gewoon een enorm middelmatige spits aan die geen knikker raakt in een 4-3-3. Het gaat toch om kwaliteit? Dan moet je nooit Junker halen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:38 schreef Sejt het volgende:
[..]
Voor de breedte?
Als je die voor 2 jaar aantrekt kun je er geen buil aan vallen. 30 Jaar, kost alleen salaris, brok aan ervaring, goed voor jonkies als Achahbar. Hij heeft veel eredivisieervaring - dat lijkt Van Geel belangrijk te vinden.
nusport.quote:
Nee maar met het extra geld kan je investeren en de schuld verder aflossen evt. Of gewoon reserve opbouwen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat heb je aan een spits van 5 miljoen als je middenveld niet meer rendeert?
En het is juist geen risico, de goede man speelt al bij ons. Het verlagen van de schuld gebeurt reeds (gestaag). Ik kan me niet voorstellen dat ons financiele beleid nu is afgestemd op de verkoop van El Ahmadi. Dat zou pas een risisco zijn.
Junker is een type spits als John Van Loen / Björn Vlemminckx / Harry Van Der Laan, verdienen op basis van 1 enkel seizoen (waarin alles lukt) de meest geweldige contracten en presteren vervolgens geen hol meer...quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Je trekt gewoon een enorm middelmatige spits aan die geen knikker raakt in een 4-3-3. Het gaat toch om kwaliteit? Dan moet je nooit Junker halen.
[..]
nusport.
Zoals ik al zei, het klinkt logisch wat je zegt. Toch zou het (puur op gevoel) mijn voorkeur niet hebben.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:43 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee maar met het extra geld kan je investeren en de schuld verder aflossen evt. Of gewoon reserve opbouwen.
En geen enkele speler is onvervangbaar hoor. Bij een goed bod gewoon laten gaan.
2 seizoenen en ook dit jaar niet zo slecht. Maar hij is te licht voor het niveau dat Feyenoord wilt nastreven.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Junker is een type spits als John Van Loen / Björn Vlemminckx / Harry Van Der Laan, verdienen op basis van 1 enkel seizoen (waarin alles lukt) de meest geweldige contracten en presteren vervolgens geen hol meer...
Hij is misschien te licht voor een basisplaats, maar rendeert echt niet zo slecht inderdaad. Weinig goals, maar veel assists op Malki of belangrijk bij goals.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:45 schreef Adames het volgende:
[..]
2 seizoenen en ook dit jaar niet zo slecht. Maar hij is te licht voor het niveau dat Feyenoord wilt nastreven.
nogmaals, in een 4-4-2.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:48 schreef Sejt het volgende:
[..]
Hij is misschien te licht voor een basisplaats, maar rendeert echt niet zo slecht inderdaad. Weinig goals, maar veel assists op Malki of belangrijk bij goals.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 22-03-2012 om 11:53:58Jens Toornstra: "Tegen #Feyenoord zeg ik zeker geen nee. Van huis uit ben ik Feyenoorder. Vroeger ging ik ook naar wedstrijden in de Kuip." reageer retweet
Ado amateurs op het middenveld hebben we echt niet nodig hoorquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:55 schreef Caland het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 22-03-2012 om 11:53:58Jens Toornstra: "Tegen #Feyenoord zeg ik zeker geen nee. Van huis uit ben ik Feyenoorder. Vroeger ging ik ook naar wedstrijden in de Kuip." reageer retweet
Amateur?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ado amateurs op het middenveld hebben we echt niet nodig hoor
3x liever Toornstra dan Mokotjo, van Haaren en Leerdam op het middenveld.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ado amateurs op het middenveld hebben we echt niet nodig hoor
Die wereldtopper is gewoon een Feyenoorder.twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 22-03-2012 om 11:53:58Jens Toornstra: "Tegen #Feyenoord zeg ik zeker geen nee. Van huis uit ben ik Feyenoorder. Vroeger ging ik ook naar wedstrijden in de Kuip." reageer retweet
Straks als die kom die 3e ring jongensquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:23 schreef Paul-89 het volgende:
Die wereldtopper is gewoon een Feyenoorder.twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 22-03-2012 om 11:53:58Jens Toornstra: "Tegen #Feyenoord zeg ik zeker geen nee. Van huis uit ben ik Feyenoorder. Vroeger ging ik ook naar wedstrijden in de Kuip." reageer retweet
Zet nu Toornstra tegenover Ahmadi, Clasie, Bakkal.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:04 schreef satecl het volgende:
[..]
3x liever Toornstra dan Mokotjo, van Haaren en Leerdam op het middenveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |