abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109370981
Lapo hunter :') :')
* Verwijderd *
pi_109371317
Grappig, wist niet dat die zoons van v. Hanegem DJ's waren. En nog succesvol ook.
-
pi_109372184
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 23:19 schreef Ritmo het volgende:
Grappig, wist niet dat die zoons van v. Hanegem DJ's waren. En nog succesvol ook.
Jaren geleden toen ik nog trance luisterde kwamen ze net op, af en toe draaide Tiesto ze in z'n radio show, hadden goede nummers. Mustang, Dome, Arena, wel frisse sound toen.

Is 1 van z'n zoons toch met iemand anders?

Nouja, mooi dat Psv won, nu AZ nog, en dan hebben we iets meer speling bovenin.
pi_109372367
Hopen dat Heerenveen helemaal inzakt nu. :D
pi_109372565
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2012 23:38 schreef Grifte het volgende:

[..]

Jaren geleden toen ik nog trance luisterde kwamen ze net op, af en toe draaide Tiesto ze in z'n radio show, hadden goede nummers. Mustang, Dome, Arena, wel frisse sound toen.

Is 1 van z'n zoons toch met iemand anders?
Je hebt gelijk idd. Vond ze al niet op elkaar lijken. Maar klonk idd prima ja. Bescheiden gasten ook.
quote:
Nouja, mooi dat Psv won, nu AZ nog, en dan hebben we iets meer speling bovenin.
Ben benieuwd of de Graafschap vermoeider is zondag. 2 keer binnen 5 dagen tegen een top 5-team lopen tegenhouden lijkt me redelijk zwaar.
-
  woensdag 21 maart 2012 @ 23:47:14 #7
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_109372594
quote:
17s.gif Op woensdag 21 maart 2012 23:42 schreef Typisch het volgende:
Hopen dat Heerenveen helemaal inzakt nu. :D
Maakt niet uit joh, we worden toch kampioen.
2000 light years from home
  donderdag 22 maart 2012 @ 01:32:47 #8
14505 OProg
A Life in Music
pi_109374793
De komende vijf weken moeten we gewoon naar onszelf kijken en punten pakken. Dat is het tijd om eens te kijken waar we staan. :)
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_109378620
in de komende wedstrijden puntverlies is gewoon einde met hogere illusies..
minimaal 5e plaats moet haalbaar zijn..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  donderdag 22 maart 2012 @ 10:40:23 #10
277865 Sejt
Ondertitel
pi_109379542
Als (!!) Feyenoord komende zomer wat geld te besteden heeft, moet MvG Thomas Drage proberen te halen. Jong, groot potentieel, kan op de vleugels en 10 positie uit de voeten, nog relatief goedkoop en kan over een paar jaar voor 5+ miljoen verkocht worden.
I love my mispoken words.
  donderdag 22 maart 2012 @ 10:42:04 #11
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_109379590
Wie is dat waar speelt hij ?
Is hij haalbaar ?
Inmiddels link gezien.. Nee niets voor ons.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_109379621
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 10:40 schreef Sejt het volgende:
Als (!!) Feyenoord komende zomer wat geld te besteden heeft, moet MvG Thomas Drage proberen te halen. Jong, groot potentieel, kan op de vleugels en 10 positie uit de voeten, nog relatief goedkoop en kan over een paar jaar voor 5+ miljoen verkocht worden.
Linker middenvelder, volgens mij zijn wij aardig goed bezet op die positie.
BFF met GGMM
  donderdag 22 maart 2012 @ 10:57:07 #13
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_109380005
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 10:40 schreef Sejt het volgende:
Er gaat geen geld uitgegeven worden de komende tijden. Alles gaat naar de schulden.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_109380072
Er hoeft ook helemaal geen geld uitgegeven te worden deze zomer. Op goal, in de verdediging en het middenveld zijn sterk genoeg. Misschien dat er wat geinvesteerd moeten worden in een spits en buitenspelers maar ik denk dat van Geel wel een oplossing heeft.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_109380096
quote:
19s.gif Op donderdag 22 maart 2012 10:59 schreef Guidetti het volgende:
Er hoeft ook helemaal geen geld uitgegeven te worden deze zomer. Op goal, in de verdediging en het middenveld zijn sterk genoeg. Misschien dat er wat geinvesteerd moeten worden in een spits en buitenspelers maar ik denk dat van Geel wel een oplossing heeft.
Als Guidetti blijft hoef je alleen maar twee flankspelers.

Anders moet je alles op alles zetten om Kuijt voor de spits te krijgen en moet je - alsnog - twee flankspelers :P.

Eventueel kan Cissé wel op links maar die man is zó vaak geblesseerd :') Die kan je ook niet serieus nemen.
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:12:26 #16
277865 Sejt
Ondertitel
pi_109380420
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 10:42 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Linker middenvelder, volgens mij zijn wij aardig goed bezet op die positie.
Hij kan ook op rechts en achter de spits. Op links zijn we goed bezet ja, maar niet met de kwaliteit die we willen, wel?
Maar, zoals Happel zegt, is er geen geld. Maar hopen mag altijd hè :)
I love my mispoken words.
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:17:14 #17
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_109380538
Mijn mening over 2012/2013:

Doel:
Mulder - Laat zien gewoon een goeie keeper te zijn, Lamprou achter de hand

RB:
Janmaat: Is voor Feyenoord gewoon een goeie back, die goed mee opkomt. Anders heb je Leerdam nog

CV:
de Vrij - BMI: Lijkt mij een erg sterk dus. Achter de hand heb je Vlaar, Kongolo en Schenkeveld. Schenkeveld kan misschien nog wel verrassen volgend seizoen, mits hij fit blijft.

LB:
Nelom: Niet verkeerd, maar moet nog wel wat groeien. En wie weet lukt dat niet, dan heb je niemand achter de hand. Alleen van Huijgevoort, maar die vind ik echt niet sterk. Ook niet in de jeugd. Misschien proberen Simon Poulsen te halen bij AZ. Die is transfervrij....

CVM:
Clasie-El Ahmadi: Een van de beste verdedigende midddenvelders van de Eredivisie. En dan ook nog Vormer achter de hand. En in mindere mate Mokotjo en Leerdam. Niets meer aan doen ^O^

AM: (ik ga ervan uit dat Bakkal vertrekt)
Vilhena: Misschien wel het grootste talent van Feyenoord. Maar nog maar 17 jaar. We hebben Goossens er dan wel bij, maar daar heb ik me twijfels bij. Ik snap ook niet waarem MvG Schone niet heeft gehaald ipv Goossens.

LW:
Cissé: Is vaak geblesseerd en dan heb je Cabral nog. Ook die laat zien dat hij het niveau nog niet aankan. Ik zou in de Jupiler League kijken voor een goeie dribbelaar. Gister vielen hier de namen an van Antonia en Rosheuvel.

CA:
Achahbar?: Zal Guidetti weggaan? Ik ben bang van wel. Ik wens MvG heel veel succes hiermee. Of we zetten Achahbar gewoon in de spits. Castaignos heeft het ook laten zien, waarom hij dan niet?

RW:
Schaken: Bruibare vleugelspeler, maar niet meer dan dat. Al wil je echt aanhaken bij de top. Moet je beter in huis hebben. Hier geldt eigenlijk hezelfde als de rechterkant. Ik zou weer naar Jupiler League kijken (Antonia en Rosheuvel).
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_109380633
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:17 schreef satecl het volgende:
Mijn mening over 2012/2013:

Doel:
Mulder - Laat zien gewoon een goeie keeper te zijn, Lamprou achter de hand

RB:
Janmaat: Is voor Feyenoord gewoon een goeie back, die goed mee opkomt. Anders heb je Leerdam nog

CV:
de Vrij - BMI: Lijkt mij een erg sterk dus. Achter de hand heb je Vlaar, Kongolo en Schenkeveld. Schenkeveld kan misschien nog wel verrassen volgend seizoen, mits hij fit blijft.

LB:
Nelom: Niet verkeerd, maar moet nog wel wat groeien. En wie weet lukt dat niet, dan heb je niemand achter de hand. Alleen van Huijgevoort, maar die vind ik echt niet sterk. Ook niet in de jeugd. Misschien proberen Simon Poulsen te halen bij AZ. Die is transfervrij....

CVM:
Clasie-El Ahmadi: Een van de beste verdedigende midddenvelders van de Eredivisie. En dan ook nog Vormer achter de hand. En in mindere mate Mokotjo en Leerdam. Niets meer aan doen ^O^

AM: (ik ga ervan uit dat Bakkal vertrekt)
Vilhena: Misschien wel het grootste talent van Feyenoord. Maar nog maar 17 jaar. We hebben Goossens er dan wel bij, maar daar heb ik me twijfels bij. Ik snap ook niet waarem MvG Schone niet heeft gehaald ipv Goossens.

LW:
Cissé: Is vaak geblesseerd en dan heb je Cabral nog. Ook die laat zien dat hij het niveau nog niet aankan. Ik zou in de Jupiler League kijken voor een goeie dribbelaar. Gister vielen hier de namen an van Antonia en Rosheuvel.

CA:
Achahbar?: Zal Guidetti weggaan? Ik ben bang van wel. Ik wens MvG heel veel succes hiermee. Of we zetten Achahbar gewoon in de spits. Castaignos heeft het ook laten zien, waarom hij dan niet?

RW:
Schaken: Bruibare vleugelspeler, maar niet meer dan dat. Al wil je echt aanhaken bij de top. Moet je beter in huis hebben. Hier geldt eigenlijk hezelfde als de rechterkant. Ik zou weer naar Jupiler League kijken (Antonia en Rosheuvel).
goede post, kijk inderdaad in de Jupiler League naar een paar buitenspelers.
Vlaar moet je dan wel zien te verkopen, drukt te zwaar opde begroting en heeft nog transferwaarde.

El Ahmadi ook verkopen, mits een goede prijs, want zijn contract loopt af na volgend jaar.
pi_109380724
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:20 schreef macca728 het volgende:

[..]

goede post, kijk inderdaad in de Jupiler League naar een paar buitenspelers.
Vlaar moet je dan wel zien te verkopen, drukt te zwaar opde begroting en heeft nog transferwaarde.

El Ahmadi ook verkopen, mits een goede prijs, want zijn contract loopt af na volgend jaar.
Dan doe je serieus de beste middenvelder van de NL-se velden weg... Ik zou hem desnoods na een jaar transfervrij laten vertrekken, maar voor minder dan 15 miljoen hoeft er niemand te komen.
BFF met GGMM
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:25:57 #20
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_109380805
Inderdaad. Voor meer dan 5 miljoen moet je hem gewoon verkopen. Feyenoord zit nou eenmaal in die situatie. Maar anders zou ik gewoon proberen te verlengen. Hij laat zien in dit syteem een van de beste middenvelders van de Eredivisie te zijn.
En het is toch heerlijk als je Vormer dan achter de hand hebt. Dan kan je tenmiste veel wedstrijden achter elkaar spelen (bijv. Europa), en voor het kampioenschap meedoen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_109380808
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:23 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dan doe je serieus de beste middenvelder van de NL-se velden weg... Ik zou hem desnoods na een jaar transfervrij laten vertrekken, maar voor minder dan 15 miljoen hoeft er niemand te komen.
Omdat je nog schulden hebt. Voor 1 miljoen hoef je hem niet te laten gaan, maar vanaf 4 of 5 moet je daaraan serieus denken. Anders proberen te verlengen tegen lager salaris.
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:27:46 #22
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109380867
Volgens Van Geel zijn Schone en Castaignos ook nog steeds opties voor volgend seizoen. Al ben je voor Schone nu wel te laat gok ik zo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109380886
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:25 schreef satecl het volgende:
Inderdaad. Voor meer dan 5 miljoen moet je hem gewoon verkopen. Feyenoord zit nou eenmaal in die situatie. Maar anders zou ik gewoon proberen te verlengen. Hij laat zien in dit syteem een van de beste middenvelders van de Eredivisie te zijn.
En het is toch heerlijk als je Vormer dan achter de hand hebt. Dan kan je tenmiste veel wedstrijden achter elkaar spelen (bijv. Europa), en voor het kampioenschap meedoen.
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:26 schreef macca728 het volgende:

[..]

Omdat je nog schulden hebt. Voor 1 miljoen hoef je hem niet te laten gaan, maar vanaf 4 of 5 moet je daaraan serieus denken. Anders proberen te verlengen tegen lager salaris.
Klinkt logisch wat jullie zeggen, maar puur op gevoel maakt hij op dit moment het verschil tussen plaats 1-5 en plaats 6-9. Dat is toch ook wel wat geld waard...
BFF met GGMM
pi_109380980
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:28 schreef DonRaja het volgende:

[..]

[..]

Klinkt logisch wat jullie zeggen, maar puur op gevoel maakt hij op dit moment het verschil tussen plaats 1-5 en plaats 6-9. Dat is toch ook wel wat geld waard...
Ja ? Als je Europa League haalt ? Levert niets op tenzij je verder komt.
En die weg hebben we al een keer bewandeld met Makaay en Co.
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:32:16 #25
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109381023
Europa League überhaupt halen zal al een hele opgave worden, al word je vierde.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')