O, moet ik zeker vaker opletten.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan best dat er een uitzondering voor landbouwvoertuigen is
Zie je vaker.
Iddquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:44 schreef StephanL het volgende:
Mensen in je auto zetten![]()
Straks moet het dak er af.
En dat ook ja...quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Die zijn er goed van afgekomen zeg...
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat zijn dit voor doctor Phil praktijken?
In Amerika is dat zelfs normaal. Ik kan er ook niet bij. Werken is leuk, maar dat stopt na 17 of 18 uur.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:50 schreef StephanL het volgende:
WerkenIk begrijp dat soort mensen niet hoor. werken is niet het belangrijkste in het leven.
Ja, of je beeldt je eens in dat zaken in het leven ook anders kunnen gaan dan in je eigen knusse leventje.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:50 schreef StephanL het volgende:
WerkenIk begrijp dat soort mensen niet hoor. werken is niet het belangrijkste in het leven.
Dat dus!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:54 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ja, of je beeldt je eens in dat zaken in het leven ook anders kunnen gaan dan in je eigen knusse leventje.
Je moeder dood, je vrouw die je verlaat waardoor je ook nog je kinderen bijna niet meer ziet, overblijven met een veel te duur huis voor één persoon waardoor je wel lange weken moet maken, nog naast het feit dat als je jezelf niet bezig houdt tussen al die ellende je bang bent dat je naar de fles grijpt.. Het zullen geen duizenden mensen zijn, maar het gebeurt wel en die mensen moeten ook de weg op. Krijg je als druppel die de emmer doet overlopen ook nog eens een politieagent op je dak die je de les leest. Tsja, dan kan het leven overweldigend zijn (in negatieve zin).
Niet dat de rashelden op fok dit zou overkomen natuurlijk, dat zijn allemaal helden eerste klas (op sokken, aan wal)
Dat.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:42 schreef elkravo het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige... of gewoon mens...
Ik vond dat je toch duidelijk kon herkennen dat de tractor dichterbij was. Oa. aan het schijnsel/reflectie op de weg. Als je je daarin vergist en botst dan heb je totaal niet op zitten letten en reed je veel te hard.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:00 schreef twiFight het volgende:
Ik vond wel dat de traktor dichterbij leek te staan (en niet "op gelijke afstand" zoals werd beweerd), maar ik was alsnog ronduit verbaasd dat de auto zoveel verder weg stond!
Mwah, op zich blijft het wel een zakelijke/administratieve handeling. Zou er zelf niet op zitten wachten dat de politieagent de amateurpsycholoog uit gaat hangen. Agent mag best zeggen dat je niet gestrest achter het stuur moet gaan zitten, maar woorden als 'gooi het er maar uit' krijg ik een beetje jeuk vanquote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:56 schreef blup het volgende:
[..]
Dat.
Dat duo van 't KLPD benaderd mensen wel vaker als mens en kijkt vaak verder dan de bekeuring. Ervaringsdeskundige zeker, die gasten zullen genoeg shit gezien en meegemaakt hebben.
2 goede agenten die twee, zijn net mensen.. zie ook laatst die keer dat ze een oudje met zijn brommobiel bekeurde voor vluchtstrook rijden. Ze hadden er zichtbaar veel moeite mee.
't siert ze.
10000x beter als die kwallen van WMB.. Michel en .....
Dat zullen ze natuurlijk niet bij iedereen zeggen. Aan iemands lichaamstaal kun je aflezen of een dergelijke opmerking gepast is of niet. De politie is er niet alleen voor de bekeuring (zoals hierboven al staat), maar is belast met de volgende taken:quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:25 schreef Palomar het volgende:
[..]
Mwah, op zich blijft het wel een zakelijke/administratieve handeling. Zou er zelf niet op zitten wachten dat de politieagent de amateurpsycholoog uit gaat hangen. Agent mag best zeggen dat je niet gestrest achter het stuur moet gaan zitten, maar woorden als 'gooi het er maar uit' krijg ik een beetje jeuk van
QFTquote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:56 schreef blup het volgende:
[..]
Dat.
Dat duo van 't KLPD benaderd mensen wel vaker als mens en kijkt vaak verder dan de bekeuring. Ervaringsdeskundige zeker, die gasten zullen genoeg shit gezien en meegemaakt hebben.
2 goede agenten die twee, zijn net mensen.. zie ook laatst die keer dat ze een oudje met zijn brommobiel bekeurde voor vluchtstrook rijden. Ze hadden er zichtbaar veel moeite mee.
't siert ze.
10000x beter als die kwallen van WMB.. Michel en .....
Echt, die boete kan niet hoog genoeg zijn... Zeker als je zwaailichtjes zietquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:01 schreef tralalala het volgende:
Lekker voor de mensen die een boete op kenteken krijgen omdat ze toch over rijbanen rijden met rood kruis.
Ja echt welquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:16 schreef Pizzaman het volgende:
Trek jij voor mij ff een kroketje uit de muur!
Toffe kerels zijn dat.
Uh ja, bij zo'n machine wel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:28 schreef WcPot het volgende:
Anders laat je de motor even draaien als je stil staat
Ja echtquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:35 schreef StephanL het volgende:
Zit je ook raar te kijken als er een politieagent achter het stuur ziet van een vrachtwagen
Ja, zo blind de voorrangsweg overquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
levensgevaarlijk wat die auto doet
Zijn leo zijn teksten dan krijg je datquote:
Toen ik naar een uitwedstrijd ging van Heracles ging de ophanging kapot van het rechter achterwielquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:43 schreef Piles het volgende:
Heb een keer een klapband meegemaakt in zo'n bus, dan schrik je je ook de tering
zie hierbovenquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:46 schreef Palomar het volgende:
Wat zei die net over die zak op het dak?
Hij vroeg wie er in zatquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:46 schreef Palomar het volgende:
Wat zei die net over die zak op het dak?
Dan commentaar van Andre mis ik ook nietquote:
En die fiets vooralquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
en terecht. met al die bomen naast de weg
Je zou ook wel een ontzettende faalbaas zijn als je met die weersomstandigheden je auto door de wasstraat haaltquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:58 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Echte bazen halen hun auto niet door de wasstraat.![]()
[ afbeelding ]
Zo die is smerig!quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:58 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Echte bazen halen hun auto niet door de wasstraat.![]()
[ afbeelding ]
Binnen 10 dagen krijg je bericht van de OvJ over wat er met je rijbewijs gaat gebeuren. Blijkbaar hebben ze nu als richtlijn dat, als het je eerste keer is, je moet rekenen op twee maanden. En terecht, want 10 dagen dat kan iedereen wel volhouden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:19 schreef Palomar het volgende:
Waarom had die knakker van net eigenlijk 2 maanden zn rijbewijs kwijt? Normaal is dat toch 10 dagen? En vind eigenlijk dat ze voor werkverkeer dan een uitzondering moeten maken, want als iemand daadwerkelijk zijn baan verliest is niemand daarmee geholpen.
Of het moet al zijn dat ie al een voorwaardelijke rijontzegging had. Dan is het gewoon dom en verdien je het.
Denk dat het allemaal scherper is geworden ja. Binnen 10 dagen krijg je bericht. Vroeger kreeg je bij de eerste keer binnen 10 dagen je rijbewijs terug tenzij de Officier van Justitie anders besliste.quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:23 schreef ddx het volgende:
Is nieuwe regel volgens tegenwoordig, die 10 dagen is iets van vroeger ofzo.
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:46 schreef zoem het volgende:
Eerstvolgende aflevering en tevens laatste van dit seizoen is pas op maandag 30 april![]()
Is ook altijd hetzelfde op die publieke zenders. Programma's die je volgt die opeens een of meerdere weken niet uitgezonden worden, of na een paar uitzendingen helemaal gestopt zijnquote:Op donderdag 12 april 2012 20:46 schreef zoem het volgende:
Eerstvolgende aflevering en tevens laatste van dit seizoen is pas op maandag 30 april![]()
Ik vind het ook wat dubieus. Je leert je hele leven om NIET over een doorgetrokken streep te rijden. En opeens dan MOET je, omdat je anders een boete kunt krijgen voor links blijven rijden. Dat vind ik toch wat cru. Bovendien is de belijning sowieso verwarrend, vooral bij afritten. Ik ken ook zat plekken waar de beleining uberhaupt niet duidelijk is (vervaagd). Als je daar dan opeens op een spitsstrook moet rijden, dan rijd je als het ware op een stukje 'niemandsland' op de weg, want aan de belijning kun je dan niet te allen tijde duidelijk zien waar je rijdt. Best gevaarlijk, lijkt me.quote:
Frits rijdt een Ford Ka automaat ofzoquote:Op maandag 30 april 2012 22:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vooral in dit soort uitzendingen.
Durf te wedden dat Frits geen motor rijdt.
Aanrijding op de A12 bij Zoetermeer toen denk ik. Hele weg was dicht, en kop van de file mocht over de toerit de snelweg afquote:
Dat is alleen bij KOOOOOOOOOOOOOOOOOS Wegmisbruikersquote:Op maandag 30 april 2012 23:10 schreef k_man het volgende:
Een waarschuwing? Ik dacht dat een wheelie automatisch rijbewijs inleveren was. Artikel 5.
Dit is de SC niet, kleuter. Met je 'blauw blauw'.quote:Op maandag 30 april 2012 23:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat is alleen bij KOOOOOOOOOOOOOOOOOS Wegmisbruikers
Motorrijders weten hoe kwetsbaar ze zijn en hoe debiel automobilisten kunnen rijden, dus nee die gaan niet zo snel met alcohol op rijden.quote:Op maandag 30 april 2012 23:14 schreef k_man het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom BODW al jaren de motorrijders meent te moeten ophemelen. Nu ook weer.
"Zoals verwacht heeft de motorrijder geen druppel alcohol gedronken."
Hoezo was dat te verwachten? Motorrijders drinken nooit of zp?
"...zonder dat het een asociale indruk maakt."
Eh, ik zie een motorrijder een hele rij auto's voorbij rijden op een plek waar dat niet mag. Hoezo niet asociaal?
Is goed.quote:Op maandag 30 april 2012 23:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Dit is de SC niet, kleuter. Met je 'blauw blauw'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hele uitzending toont aan dat motorrijders voor een groot deel idioten zijn en dat is ook het imago dat ze in de praktijk hebben opgebouwd. Dus drinken zou niks moeten verbazen.quote:Op maandag 30 april 2012 23:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Motorrijders weten hoe kwetsbaar ze zijn en hoe debiel automobilisten kunnen rijden, dus nee die gaan niet zo snel met alcohol op rijden.
De hele uitzending toont de krenten uit de pap. Je ziet niets van de motorrijders die wel normaal rijden.quote:Op maandag 30 april 2012 23:56 schreef k_man het volgende:
[..]
De hele uitzending toont aan dat motorrijders voor een groot deel idioten zijn en dat is ook het imago dat ze in de praktijk hebben opgebouwd. Dus drinken zou niks moeten verbazen.
En voor mensen die het gemist hebben zaterdag 15:10 hh op ned1.quote:
Was het een R1, CBR1000RR of een suzuki gsr1000R?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:11 schreef k_man het volgende:
De krenten uit de pap? Dus de rest is nog erger? Of begrijp je het gezegde niet helemaal?
Hoe dan ook; het behoeft geen betoog dat het aandeel idioten onder motorrijders significant hoger ligt dan onder automobilisten. BODW probeert al jaren tevergeefs te vertellen dat het niet zo is, maar de praktijk toont de ware aard.
Willekeurig voorbeeld: de enige motorrijder die ik vandaag tegenkwam op de A2 was met circa 150 zwaar aan het kleven bij de auto ervoor, ging er uiteindelijk met een wheelie over de redreseerstrook langs en spoot toen met hoge snelheid weg. Maar ja, dat zal wel weer net die uitzondering geweest zijn hè?
Alsof ik me ga verdiepen in motoren.. Het was een blauw-witte.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:30 schreef densmee het volgende:
Was het een R1, CBR1000RR of een suzuki gsr1000R?
99% van de motoren heeft echt niet genoeg vermogen om bij 150
Kmh hem nog op zijn achterwiel te krijgen.
Tja, op het stuk A2 waar ik reed was het er echt maar eentje. Je mag daar 130, ik reed ongeveer 140, werd ingehaald door een auto die ongeveer 150 gereden zal hebben en daarachter zat dus die mafkees op z'n motor.quote:En als je maar 1 motor hebt gezien vandaag heb je niet echt opgelet ik heb 50 km gereden en ik heb er zeker 20 gezien
Wat een mafkeesquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Alsof ik me ga verdiepen in motoren.. Het was een blauw-witte.
[..]
Tja, op het stuk A2 waar ik reed was het er echt maar eentje. Je mag daar 130, ik reed ongeveer 140, werd ingehaald door een auto die ongeveer 150 gereden zal hebben en daarachter zat dus die mafkees op z'n motor.
Digitale tv - recordquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooi zo![]()
Wel jammer dat het tijdens het voetbal is.
Naja..blik op de weg is er een paar jaar niet op geweest. Maar goed, hopen dat er vele uitzendingen volgenquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Vind je dat te oud oid?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:32 schreef Piles het volgende:
Geduldige agenten, ik hang meteen op de claxon
Niet gezien
Eerst doen alsof je het niet ziet, uitgenodigd in de auto worden en ze weet het opeens weer![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:34 schreef Pino112 het volgende:
Ik herkende het al ja. Buslijn 29 naar Zwolle.
Nee volgens mij ergens bij Coevorden in de buurtquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
De oprit naar de snelweg daar bij de lichtmis?
Ohquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee volgens mij ergens bij Coevorden in de buurt
PRINCIPES JA!quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:38 schreef trovey het volgende:
Sommige mensen doen gewoon moeilijk om het moeilijk doen.
Die vent niet, dat is gewoon een idioot.quote:
jepquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dit soort reportages maken blik op de weg stukken beter dan WMB
jaa dat klopt idd.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Leek ook erger hoor, met dat ingezoomde.
Zulk soort mensen moet je toch het rijbewijs innemen. Veel gevaarlijker dan oplettend te hard rijdenquote:
Ja toch, als er opeens 1 uit de rij op de snelweg komt weet je genoegquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik snap het niet...
Als ik hard ga rijden, check ik altijd ff mn binnenspiegel als iemand mij gaat achtervolgen ofzo
Ja ik ookquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik snap het niet...
Als ik hard ga rijden, check ik altijd ff mn binnenspiegel als iemand mij gaat achtervolgen ofzo
klopt, maar soms dan is het ook iemand die ook hard wil rijden en dan ontstaat er een soort wedstrijdelement, waarbij je hard blijft rijdenquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik snap het niet...
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja toch, als er opeens 1 uit de rij op de snelweg komt weet je genoeg
En in dit geval ook wel.
Hij had de politie ook nog gezienquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja ik ook
Maar zo'n josti doet dat dus niet.
Nee, Noord-Beveland. Vanaf Haamstede over de Oosterscheldekering (N57) naar Kamperland, daar de Oostwestweg (N255) richting Colijnsplaatquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
kamperland..onderin zeeland ergens
Ja klopt, was net bij de Deltawerken he.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
kamperland..onderin zeeland ergens
Deltawerken onderin Zeeland ja?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja klopt, was net bij de Deltawerken he.
Oh ja, was nog iets te ingezoomdquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, Noord-Beveland. Vanaf Haamstede over de Oosterscheldekering (N57) naar Kamperland, daar de Oostwestweg (N255) richting Colijnsplaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |