quote:Op donderdag 12 april 2012 20:46 schreef zoem het volgende:
Eerstvolgende aflevering en tevens laatste van dit seizoen is pas op maandag 30 april![]()
Is ook altijd hetzelfde op die publieke zenders. Programma's die je volgt die opeens een of meerdere weken niet uitgezonden worden, of na een paar uitzendingen helemaal gestopt zijnquote:Op donderdag 12 april 2012 20:46 schreef zoem het volgende:
Eerstvolgende aflevering en tevens laatste van dit seizoen is pas op maandag 30 april![]()
Ik vind het ook wat dubieus. Je leert je hele leven om NIET over een doorgetrokken streep te rijden. En opeens dan MOET je, omdat je anders een boete kunt krijgen voor links blijven rijden. Dat vind ik toch wat cru. Bovendien is de belijning sowieso verwarrend, vooral bij afritten. Ik ken ook zat plekken waar de beleining uberhaupt niet duidelijk is (vervaagd). Als je daar dan opeens op een spitsstrook moet rijden, dan rijd je als het ware op een stukje 'niemandsland' op de weg, want aan de belijning kun je dan niet te allen tijde duidelijk zien waar je rijdt. Best gevaarlijk, lijkt me.quote:
Frits rijdt een Ford Ka automaat ofzoquote:Op maandag 30 april 2012 22:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vooral in dit soort uitzendingen.
Durf te wedden dat Frits geen motor rijdt.
Aanrijding op de A12 bij Zoetermeer toen denk ik. Hele weg was dicht, en kop van de file mocht over de toerit de snelweg afquote:
Dat is alleen bij KOOOOOOOOOOOOOOOOOS Wegmisbruikersquote:Op maandag 30 april 2012 23:10 schreef k_man het volgende:
Een waarschuwing? Ik dacht dat een wheelie automatisch rijbewijs inleveren was. Artikel 5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |