of een bontjas.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Brabo Britt kan beter een badpak aantrekken.
Ligt niet aan jou, uitzonderingen daar gelaten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:41 schreef ZuidGrens het volgende:
Die modellen zijn zo vies mager héOf ben ik de enige man die dat vindt...dan zie ik persoonlijk liver zo'n Britt.
Tessa valt wel mee. Die is gelukkig niet graatmager.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:41 schreef ZuidGrens het volgende:
Die modellen zijn zo vies mager héOf ben ik de enige man die dat vindt...dan zie ik persoonlijk liver zo'n Britt.
Nee, maar er zijn er echt bij die het lichaam van een jongetje van elf hebben.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:42 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Tessa valt wel mee. Die is gelukkig niet graatmager.
Ah gadver.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:41 schreef ZuidGrens het volgende:
Ad Visser is een baasquote:
aan haar en borsten, en dan nog staand poepen ook!quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:55 schreef Karina het volgende:
Ik erger me kapot aan dat haarfrunniken wat Danielle steeds doet.
Daniella doet dat volgens mij omdat ze er niet tegen kan dat haar haar steeds dooier aanvoelt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:55 schreef Karina het volgende:
Jawel. Die zie ik lieve rdan zo'n graatmagere zak botten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah gadver.Je bedoelt toch niet brabo britt.
Het is wel door een Chinees kindje verkochtquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Daniella doet dat volgens mij omdat ze er niet tegen kan dat haar haar steeds dooier aanvoelt.
Ja ik vond het juist wel grappig als zij dat doet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:56 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Jawel. Die zie ik lieve rdan zo'n graatmagere zak botten.
Trouwens; vrouwen die over poepen/schijten praten![]()
Was me niet eens opgevallen. Ik weet niet eens hoe haar gezicht eruit ziet, mijn blik glijdt steeds naar beneden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:55 schreef Karina het volgende:
Die transseksuele kop is dan ook niet om aan te zien.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Was me niet eens opgevallen. Ik weet niet eens hoe haar gezicht eruit ziet, mijn blik glijdt steeds naar beneden.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:57 schreef Chai het volgende:
En heb liever een zak botten dan brabo Britt. Dat vind ik echt net zo'n varken.
De ondertiteling is ook gedaan door Brit. En haar pindakaasquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
Ze ZEI hun, maar bij de ondertiteling stond zij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |