Ah gadver.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:41 schreef ZuidGrens het volgende:
Die modellen zijn zo vies mager héOf ben ik de enige man die dat vindt...dan zie ik persoonlijk liver zo'n Britt.
Ad Visser is een baasquote:
aan haar en borsten, en dan nog staand poepen ook!quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:55 schreef Karina het volgende:
Ik erger me kapot aan dat haarfrunniken wat Danielle steeds doet.
Daniella doet dat volgens mij omdat ze er niet tegen kan dat haar haar steeds dooier aanvoelt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:55 schreef Karina het volgende:
Jawel. Die zie ik lieve rdan zo'n graatmagere zak botten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah gadver.Je bedoelt toch niet brabo britt.
Het is wel door een Chinees kindje verkochtquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Daniella doet dat volgens mij omdat ze er niet tegen kan dat haar haar steeds dooier aanvoelt.
Ja ik vond het juist wel grappig als zij dat doet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:56 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Jawel. Die zie ik lieve rdan zo'n graatmagere zak botten.
Trouwens; vrouwen die over poepen/schijten praten![]()
Was me niet eens opgevallen. Ik weet niet eens hoe haar gezicht eruit ziet, mijn blik glijdt steeds naar beneden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:55 schreef Karina het volgende:
Die transseksuele kop is dan ook niet om aan te zien.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Was me niet eens opgevallen. Ik weet niet eens hoe haar gezicht eruit ziet, mijn blik glijdt steeds naar beneden.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:57 schreef Chai het volgende:
En heb liever een zak botten dan brabo Britt. Dat vind ik echt net zo'n varken.
De ondertiteling is ook gedaan door Brit. En haar pindakaasquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
Ze ZEI hun, maar bij de ondertiteling stond zij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |