SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Deed mr pas bij mijquote:
Dus jij zit straks bij ernst&young de boel door te rekenenquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij ons kwam er pas een fiscalist van een groot, heel groot kantoor: 'Ja, zoals jullie weten ligt heel de arbeidsmarkt stil, maar voor fiscalisten is dit geen probleem. Jullie kunnen allemaal bij ons terecht!'
Daar werken me toch een partij lekkere gasten nondejuquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dus jij zit straks bij ernst&young de boel door te rekenen
Hmmm is dat zo gek? Ik snap het nietquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En shifto, lees ik nou dat ik jaloers schijn te zijn op jou?
Het moet niet gekker worden
Ik zal hem zo luisteren.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:33 schreef bijdehand het volgende:
Als goedmakertje aan DJ, mijn (volgens mij oude iPod) favoriete nummer (458x beluisterd):
Als ik daar terechtkom ben ik wel binnenquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dus jij zit straks bij ernst&young de boel door te rekenen
Gelukkigquote:
Om haar te reddenquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:32 schreef shifto het volgende:
En als zij van de brug af springt doe jij het ook?
lalalaaquote:
haha, even though i hate u now..quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:33 schreef shifto het volgende:
[..]
Hmmm is dat zo gek? Ik snap het nietIk zal er morgen eens een vrij dagje over nadenken dan...
The fuckquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daar werken me toch een partij lekkere gasten nondeju![]()
Maar net lang genoeg wachten tot ze wel bewusteloos is zeker?quote:
Een kudo voor je poging danquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
haha, even though i hate u now..
Probeer ik volkomen zen te blijven, dus ik ben niet jaloers
Ligt eraan of er water onder die brug is of dat het een viaduct isquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dan ben je wel duidelijk te laat natuurlijk he
Neuj zo triest ben ik niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Maar net lang genoeg wachten tot ze wel bewusteloos is zeker?
Made me lolquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ligt eraan of er water onder die brug is of dat het een viaduct is
Ja en als ze geld en goede looks hebben.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
The fuck_! Die mannen daar hebben geen goede looks nodig, die zwaaien met hun loonstrookje en het begint spontaan naar vis te ruiken
Ik nietquote:
Redelijk true that.. Hoewel niet iedereen aan de zuidas geld als water verdient..quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
The fuck_! Die mannen daar hebben geen goede looks nodig, die zwaaien met hun loonstrookje en het begint spontaan naar vis te ruiken
Dan durven de chicks niet meer.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja en als ze geld en goede looks hebben.
De werkdagen zijn normaal, je moet alleen de ontwikkelingen blijven volgen en dat kost tijd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Redelijk true that.. Hoewel niet iedereen aan de zuidas geld als water verdient..
Plus dat je het natuurlijk ook moet willen. De hele cultuur, de ratrace en je werkdagen van 8 tot 21.
Natuurlijk ben je op je 40e al compleet binnen, aan de andere kant ben je ook volkomen op dan.
Hoe het als fiscalist zit weet ik niet..quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan durven de chicks niet meer.
[..]
De werkdagen zijn normaal, je moet alleen de ontwikkelingen blijven volgen en dat kost tijd.
Nouja, als je het vak leuk vindt is er natuurlijk niks mis mee om zoveel te werken. Mensen die zoiets puur voor het geld gaan doen die gaan echt kapot en hebben een kutleven. Zelf zou ik ook liever bij een wat kleiner bedrijf werken denk ik.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hoe het als fiscalist zit weet ik niet..
maar management/strategy-consultants draaien daar wel werkweken van minstens 60u. Het is maar wat je wil
Vind het wel prima om nu bij een kleiner bureau als consultant aan het werk te zijn. Dan heb ik ook nog een beetje een leven. Wel minder nullen op m'n bankrekening, maar ach![]()
Geld maakt niet gelukkig, probeerde hij zichzelf wijs te maken
Mooie spiegel daarquote:
Niet. Ik dacht eerst dat die tent heel groot was, liep ik ergens heen zag ik mezelf, net op tijdquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet. Ik dacht eerst dat die tent heel groot was, liep ik ergens heen zag ik mezelf, net op tijd
Raar ja. Hoezo verbaast het je niet?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Toch apart dat we elkaar die avond niet hebben gezien. Al verbaasd het me niks.
Omdat BB daar niet meer weet wat onder of boven is?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Raar ja. Hoezo verbaast het je niet?
Ja, lang geleden (iedereen maakt foutenquote:
Of ze ontweek me.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Omdat BB daar niet meer weet wat onder of boven is?
Had je zus maar niet zwart moeten zijnquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja, lang geleden (iedereen maakt fouten) maar niet meer sinds mijn zus daar een keer is geweigerd met carnaval omdat ze pinda is. Haar vriendinnen mochten nl wel naar binnen.
Jawel de vloer is als een schaakbord.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Omdat BB daar niet meer weet wat onder of boven is?
Jongens die zich schamen voor een meisje bij hun vrienden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jawel de vloer is als een schaakbord.![]()
En bdh omdat teveel van het goede.
Wtfquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja, lang geleden (iedereen maakt fouten) maar niet meer sinds mijn zus daar een keer is geweigerd met carnaval omdat ze pinda is. Haar vriendinnen mochten nl wel naar binnen.
Halfzus dan ofzo?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Huh hoezo teveel van t goede?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jawel de vloer is als een schaakbord.![]()
En bdh omdat teveel van het goede.
MohMi heeft Michael Jackson ziektequote:
wtf hoe zit het nou?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:53 schreef shifto het volgende:
[..]
MohMi heeft Michael Jackson ziekteZe is van binnen gewoon een dikke negerin!
Nee. Ik heb echt schijt tegenover hun. Hun hebben KK ook gezien toch. En zolang het niet over fok gaat vind ik het allemaal prima.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Jongens die zich schamen voor een meisje bij hun vrienden.
Zoiets?
quote:
Que pasa?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:59 schreef shifto het volgende:
BURN........................................ not the right time?
Gerumquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:59 schreef MohMi het volgende:
Lijkt me niet een onderwerp om hier te bespreken if you guys dont mind. Mn ziekte is nogal eprsoonlijk en dat weet shifto ook.
Sorry dude, DMquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:59 schreef MohMi het volgende:
Lijkt me niet een onderwerp om hier te bespreken if you guys dont mind. Mn ziekte is nogal eprsoonlijk en dat weet shifto ook.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:59 schreef MohMi het volgende:
Nee maar je verwacht zoiets ook totaal nietquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee maar je verwacht zoiets ook totaal niet
hoi handquote:
quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:30 schreef MohMi het volgende:
Eigenlijk is mijn ziekte topic killer, het is dan ook terminaal.
Alle ziektes die je voor altijd hebt zijn niet perse terminaal hoorquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:30 schreef MohMi het volgende:
Eigenlijk is mijn ziekte topic killer, het is dan ook terminaal.
Wel in mijn gevalquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Alle ziektes die je voor altijd hebt zijn niet perse terminaal hoor
Awesomequote:
White power inside?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wel in mijn gevalDe negerin in mij zal op een dag helemaal wegsterven
Had ik toch gelijk in mijn dmquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:38 schreef BarrieButsers het volgende:
Zou lullig zijn geweest als het wel echt was geweest en wij gelijk reageerde van yeah right.
Echt hé!! xD Die reactie ook van BDH; 'Dat verwacht je niet.' Priceless!! Echt kei droogquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:39 schreef DeJori het volgende:
Ik zat voetbal te kijken, kom ik hier terug; kei oncomfortabele stilte hier
Nee precies je hebt het nu verpest hoor.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:39 schreef MohMi het volgende:
Hahaha, ik weet het maar dat vond ik te ver gaan xD Als ik dan wel een keer echt dood ga dan gelooft niemand me
Nouja, dat is hetzelfde als dat je zegt dat je aids hebt. Niemand zal het geloven maar je kan niet gaan lachen ofzo want dat is triest voor als het wel zo is.quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
Echt hé!! xD Die reactie ook van BDH; 'Dat verwacht je niet.' Priceless!! Echt kei droog
Ja, mijn plan werkt!quote:
Echt hé xD typt ook veel snellerquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:41 schreef DeJori het volgende:
MohMi, ik vind het best grappig dat je op facebook naar mij refereert als DJ
Heb ik ookquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nouja, dat is hetzelfde als dat je zegt dat je aids hebt. Niemand zal het geloven maar je kan niet gaan lachen ofzo want dat is triest voor als het wel zo is.
Hoe vaak moet ik nog m'n excuses aanbieden voordat je daar over ophoudt?quote:
De rest van mijn nog korte, miserabele leven, BDH! Je hebt me mijn alles ontnomen verdomme, en daar wil je niet eens levenslang sorry voor zeggen??quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nog m'n excuses aanbieden voordat je daar over ophoudt?
Nee dat weiger ik. Het enige wat ik wil doen om het nog goed te maken is je een bosje bloemen geven maar daar houdt het ook op!quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:52 schreef MohMi het volgende:
[..]
De rest van mijn nog korte, miserabele leven, BDH! Je hebt me mijn alles ontnomen verdomme, en daar wil je niet eens levenslang sorry voor zeggen??![]()
Bloemen..? BLOEMEN?! Mijn prachtige leven is aan gruzelementen, alle toekomstdromen en ambities verpulverd in één klap en jij komt aan met een lullig bosje BLOEMEN??quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee dat weiger ik. Het enige wat ik wil doen om het nog goed te maken is je een bosje bloemen geven maar daar houdt het ook op!
Geloof me, hij heeft een erg vlezig bosje bloemen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Bloemen..? BLOEMEN?! Mijn prachtige leven is aan gruzelementen, alle toekomstdromen en ambities verpulverd in één klap en jij komt aan met een lullig bosje BLOEMEN??
Maar bloemen zijn juist het mooist. Ik vergelijk jou altijd met een bloemquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Bloemen..? BLOEMEN?! Mijn prachtige leven is aan gruzelementen, alle toekomstdromen en ambities verpulverd in één klap en jij komt aan met een lullig bosje BLOEMEN??
Aaaaaaargh, waarom zeg je zoiets!!!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:04 schreef DeJori het volgende:
[..]
Geloof me, hij heeft een erg vlezig bosje bloemen.
Brandnetel? Vleesetende plant? Treurwilg?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar bloemen zijn juist het mooist. Ik vergelijk jou altijd met een bloem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:06 schreef MohMi het volgende:
[..]
Brandnetel? Vleesetende plant? Treurwilg?Nee, jij bent als een willekeurige bloem. Als je er vaak genoeg op schijt dan boeit ie helemaal opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Oh BDH-tje, dat is het mooiste dat je ooit tegen me hebt gezegd!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, jij bent als een willekeurige bloem. Als je er vaak genoeg op schijt dan boeit ie helemaal op
En toch hou ik van jequote:Op donderdag 22 maart 2012 22:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
Oh BDH-tje, dat is het mooiste dat je ooit tegen me hebt gezegd!
QFTquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
Of course you do, I'm freaking adorable
Dat is mijn nummer 2 op mn oude ipod. Ben verliefd op dat nummer. Nummer 3 is Cocaine Blues.quote:
Kan dat nr inderdaad echt bijna de hele dag repeat laten staan. Zeer fijnquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is mijn nummer 2 op mn oude ipod. Ben verliefd op dat nummer. Nummer 3 is Cocaine Blues.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is mijn nummer 2 op mn oude ipod. Ben verliefd op dat nummer. Nummer 3 is Cocaine Blues.
Voor de eerste keer gehoord in Dawn of The Dead. Maakt heel die film een topper!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Kan dat nr inderdaad echt bijna de hele dag repeat laten staan. Zeer fijn
Goed, en met u? Al een plan van aanpak?quote:
Die werken niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:22 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
nope geen plan, heb wel een vallende ster gezien
Moet je mij niet vragen.quote:
Mijn wensen zijn wel uitgekomenquote:
Nog nooit een rondje Bijlmer gelopen zekerquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:25 schreef DeJori het volgende:
Ik zit nieuwsuur te kijken. Ze hebben blijkbaar in A'dam een wethouder "armoedebeleid".
Gaat me ook niet over de inhoud van zijn functie, maar de naam die ze eraan gevenquote:Op donderdag 22 maart 2012 22:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nog nooit een rondje Bijlmer gelopen zeker
'Bum-budget' was beter geweest idd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Gaat me ook niet over de inhoud van zijn functie, maar de naam die ze eraan geven
ah op die fiets, ja daar heb je wel gelijk in.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Gaat me ook niet over de inhoud van zijn functie, maar de naam die ze eraan geven
Die film is keigoed!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:38 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Nu memento kijken, aan te raden?
Je stelt VV een paar uur beschikbaar in ruil voor dat ik er over ophoudt?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Prima
Hoewel shifto dood moet, omdat ie loopt te zeuren over weekend terwijl ik nog een dag moet..
Maar dat valt wel buiten het topic om op te lossen![]()
Jij bent wanhopig aan het worden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Je stelt VV een paar uur beschikbaar in ruil voor dat ik er over ophoudt?
Dan wil je zeker ook nog langer leven dan 1 weekquote:
Haha, je moet wel met iets veeeeeel beters komen, wil ik VV aan u beschikbaar stellenquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Je stelt VV een paar uur beschikbaar in ruil voor dat ik er over ophoudt?
Ja en dat is donderdags en vrijdagquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:01 schreef Muisraket het volgende:
Barrie ik voel je, de Lalalaa is als het niet extreeeem druk is erg leuk.
Ik kom hier op terug. Soon.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Haha, je moet wel met iets veeeeeel beters komen, wil ik VV aan u beschikbaar stellen
Arme VV.quote:
Ooit dus eigenlijk een momentopname en heb ik dus geen recht van spreken, maar dat was echt GE-WEL-DIG. Maar goed, ik was dan ook met meisjes en twee jongens waarvan de meerderheid danste, dus dat scheelt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja en dat is donderdags en vrijdagMaar wanneer ben jij er geweest dan?
![]()
Gelukkig heeft VV een eigen wil, dus zal het altijd nog aan haar zijn wat er gebeurt.quote:
Ik hoef alleen jou te overtuigen, jij overtuigd haar dan wel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Gelukkig heeft VV een eigen wil, dus zal het altijd nog aan haar zijn wat er gebeurt.
Wat het allemaal niet hoopvoller maakt voor Shifty, dat dan weer niet
Shifto is sterker.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Gelukkig heeft VV een eigen wil, dus zal het altijd nog aan haar zijn wat er gebeurt.
Wat het allemaal niet hoopvoller maakt voor Shifty, dat dan weer niet
jij overtuigdquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:14 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik hoef alleen jou te overtuigen, jij overtuigd haar dan wel.
GE-WEL-DIG?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Arme VV.
[..]
Ooit dus eigenlijk een momentopname en heb ik dus geen recht van spreken, maar dat
was echt GE-WEL-DIG. Maar goed, ik was dan ook met meisjes en
twee jongens waarvan de meerderheid danste, dus dat scheelt.
God geeft iedereen maar zoveel kwaliteitenquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:15 schreef bijdehand het volgende:
Ik hoop dat je beter neukt dan spelt want anders heb ik medelijden met jouw slachtoffers.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:15 schreef bijdehand het volgende:
Ik hoop dat je beter neukt dan spelt want anders heb ik medelijden met jouw slachtoffers.
Jawel, maar zoals ik al zei, ik was met mensen die qua uitgaan toen best wel awesome waren.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
GE-WEL-DIG?Oke nu geloof ik je niet meer.
En jou sloeg hij overquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:16 schreef shifto het volgende:
[..]
God geeft iedereen maar zoveel kwaliteiten
xDquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Bij jou meestal vantevoren dacht ik. En het is geen goedkeuring, maar ze accepteren hun lot gewoon. Dat zijn twee verschillende zaken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd, het geweld komt pas na de goedkeuring
Maar die van jou zijn nooit verder gekomen dan lamballing-skillz op de it-afdeling?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Oke nice.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jawel, maar zoals ik al zei, ik was met mensen die qua uitgaan toen best wel awesome waren.Nu ontwijk ik ze als de ziekte, maar toen was dat echt mega gezellig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Dat zou wat zijn, 1 al VV aan je uitlenen.. die is goedquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd, het geweld komt pas na de goedkeuring
Hoewel ik hier zeer bedreven in ben (niet onderschatten!quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar die van jou zijn nooit verder gekomen dan lamballing-skillz op de it-afdeling?
Dan is er toch geen goedkeuring?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, 1 al VV aan je uitlenen.. die is goed
En dan nog geweld gebruiken ook, voor of na doesn't really matter..
Oh ja, en wie ruil jij in dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Dan is er toch geen goedkeuring?
En je moet het niet zien als uitlenen zien. Ruilen.
Klopt, klopt. Daarom zei ik "soon".quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Oh ja, en wie ruil jij in dan?
MR?![]()
Tamashi?
Je kan niet ruilen met wat je niet hebt natuurlijk he
Final fantasy, dat heeft zijn beste tijd wel gehad na de SNESquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:23 schreef shifto het volgende:
En niet zoveel posten mensen, mijn fps in final fantasy 10 droppen hard als fok er een nieuwe post bij tovert
4-5-6 kun je maar zo vaak uitspelen voordat je ze echt wel letterlijk kan dromenquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Final fantasy, dat heeft zijn beste tijd wel gehad na de SNES
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke nice.Binnenkort? Lijkt me tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk alleen niet dat veel mensen mee zullen willen.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
IK WEL.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Binnenkort? Lijkt me tof.Denk alleen niet dat veel mensen mee zullen willen.
quote:
Had niet anders verwacht.quote:
quote:
We moeten eigenlijk allemaal kei hard werken en daarom zitten we allemaal op ons werk, op stage, op school of thuis waar we hard zouden moeten werken de hele tijd te fokken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:45 schreef DuTank het volgende:
Waar is jullie leven?Een topic per dag ja?
SPREEK HAAR DAN AAN ZEMMEL!quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
![]()
![]()
DONT YOU WANT SOMEBODY TO LOVE YOU BETTER FIND SOMEBODY TO LOVE
![]()
![]()
Dan nog. Het staat zelfs in de OP jonge en het gaat niet weg voordat je haar aanspreekt. Nog een reden om het snel te doen: straks blijkt ze een bitch te zijn of een verrotte persoonlijkheid te hebben en dan heb je al die tijd lopen hopen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik was gewoon lyrics aan het neer pleuren hier__
Sorry.quote:
Is je zus eng? Je moeder? Barrie? Nee, nou dan.quote:
Dat is niet zo gek, ik schijn heel vreemd te kijken of te doen, mensen kijken me namelijk heel vaak verschrikt aan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:58 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik heb zelfs een intense angst voor jou
Dit moet wel een grap zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:59 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ben bang voor jouw onzekerheid
Gelukkig went het welquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek, ik schijn heel vreemd te kijken of te doen, mensen kijken me namelijk heel vaak verschrikt aan.
True story.
Maar MR is dan ook wel way enger dan gemiddeld hoorquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:58 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik heb zelfs een intense angst voor jou
Jij hebt er ook een intensieve psychologische behandeling voor moeten volgen?quote:
Nee de jouwe is lekkerquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:59 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ben bang voor jouw onzekerheid
Nee, de psych zei dat haar engheid en mijn schattigheid elkaar compenseren. Daarom kunnen we het zo goed vinden met elkaar.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Jij hebt er ook een intensieve psychologische behandeling voor moeten volgen?
Ik ben juist vroeg wakker als ik vrij benquote:
Daar heb ik nou nooit last van, dan kan ik zo een gat in de dag slapenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben juist vroeg wakker als ik vrij ben_!
Ik niet. Sowieso hou ik niet van slapen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nooit last van, dan kan ik zo een gat in de dag slapen
Zonde van de tijdquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik niet. Sowieso hou ik niet van slapen.
Ja. Het is heel erg fijn als je kei moe bent maar meestal is dat niet het gevalquote:
Koffie vervangt slaap wel, maar je moet wel genoeg slapen hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:33 schreef Muisraket het volgende:
Ik hou wel van slapen, maar ik ben dan ook aartslui en als ik te kort slaap is meteen mijn hele dag minder waard, zelfs met koffie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Koffie vervangt slaap wel, maar je moet wel genoeg slapen hebben natuurlijk.Bij mij toch nooit helemaal, maar bij jou dus wel, ponnoe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Bij mij wel, maar dan niet dagelijks hoor. Kan wel af en toe een nachtje overslaan en koffie drinken, maar dan moet ik de volgende nacht wel slapen, Poentje!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bij mij toch nooit helemaal, maar bij jou dus wel, ponnoe?
Nu moet ik denken aan 'sinterklaas kapoentje...'.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij mij wel, maar dan niet dagelijks hoor. Kan wel af en toe een nachtje overslaan en koffie drinken, maar dan moet ik de volgende nacht wel slapen, Poentje!
Dan noem ik jou Kapoentjequote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan 'sinterklaas kapoentje...'._!
What have I done?!quote:
Dat ga ik niet doen hoor. Omdat liefde jwzquote:
Noem je jezelf nu schattig?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, de psych zei dat haar engheid en mijn schattigheid elkaar compenseren. Daarom kunnen we het zo goed vinden met elkaar.
Ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Noem je jezelf nu schattig?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:13 schreef bijdehand het volgende:
Bij jou wilden ze in je wangetjes knijpen
Megahap: als iemand er goddelijk uit ziet maar je gewoon geen 'liefdesklik' hebt, houdt het op en zit je in de friendzone. Friendzone =/= lelijk.quote:
So truequote:
Arw ghwEGEYHDASYGHDFASDASGHRESquote:
Jow toetsenbord is kapot en je weet dat het wel zo is. Anders word je sporadisch gefriendzoned, niet altijdquote:
Bullshit. Het zou raar zijn als je met 46533 mensen een 'liefdesklik' zou hebben.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jow toetsenbord is kapot en je weet dat het wel zo is. Anders word je sporadisch gefriendzoned, niet altijd
Met het aantal meisjes dat ik ken zou je zeggen dat er wel eentje tussen had moeten zittenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bullshit. Het zou raar zijn als je met 46533 mensen een 'liefdesklik' zou hebben.
Dat dacht ik ook met het aantal mensen die ik ken, toch is het niet zo.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met het aantal meisjes dat ik ken zou je zeggen dat er wel eentje tussen had moeten zitten
Niet iedereen heeft het geluk om al jaren een vriendin te hebben hè.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:25 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Is dat een nieuwe rage tegenwoordig?
Lijkt wel alsof het complete topic aan het friendzone-virus lijdt
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook met het aantal mensen die ik ken, toch is het niet zo.
Is geen rage maar als je er op let dan merk je het wel opquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:25 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Is dat een nieuwe rage tegenwoordig?
Lijkt wel alsof het complete topic aan het friendzone-virus lijdt
Ik ken ook echt wel (meer dan) 100 mensen hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]Maar ik ken echt 100 meisjes
_!
[..]
Is geen rage maar als je er op let dan merk je het wel op
Waarom tot dan wachten?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:31 schreef bijdehand het volgende:
Bij wijze van spreken![]()
En het boeit me niet, op m'n 40e ga ik toch met DJ trouwen.
Gewoon, we hebben allebei liever een chick en niemand van ons wil zich om laten bouwen.quote:
Die deal hebben shifto en ik ook!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:31 schreef bijdehand het volgende:
Bij wijze van spreken![]()
En het boeit me niet, op m'n 40e ga ik toch met DJ trouwen.
True fact (quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft het geluk om al jaren een vriendin te hebben hè.
Jij was dan ook echt een scharrelaar. Zo zitten bdh en ik allebei niet in elkaar en als je naar iets serieus op zoek bent, word je echt wel vaak gefriendzoned/gebrozoned.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
True fact ()
Maar ik ben ook lang genoeg single geweest voordat ik VV aan de spreekwoordelijke haak sloeg. En dat is als student toch ook heul niet erg,toch zat mensen die je leert kennen. Wordt het niks, nou dan niet, dan zoek je toch gewoon verder.
En 100x gefriendzoned worden is wel heel erg unlikely
Hier precies andersom! Van de ene relatie in de andere gerolt, en nu wil ik voorlopig helemaal alleen blijvenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
True fact ()
Maar ik ben ook lang genoeg single geweest voordat ik VV aan de spreekwoordelijke haak sloeg. En dat is als student toch ook heul niet erg,toch zat mensen die je leert kennen. Wordt het niks, nou dan niet, dan zoek je toch gewoon verder.
En 100x gefriendzoned worden is wel heel erg unlikely
True dat.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:44 schreef DeJori het volgende:
Gefriendzoned is ook eigenlijk niet de goede beschrijving. Over het algemeen willen ze niet eens vrienden worden
Vertel je geheim!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:44 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hier precies andersom! Van de ene relatie in de andere gerolt, en nu wil ik voorlopig helemaal alleen blijvenOndanks dat er een leuke kerel rondloopt met wie ik best eens een biertje zou willen drinken
Simpel, dat kun jij ook. Enige voorwaarde is dat je een vrouw bent.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vertel je geheim!(Als in: hoe de f krijg je dat voor elkaar joh?
)
Tja, dan houdt het op voor mij aangezien ik een vrouwvakker ben. Maar goed, ergens is het maar goed ook dat ik niemand kan krijgen want ik kan echt geen relatie hebben atm. En ik heb er volgend jaar ook gewoon geen tijd voor (en wil er geen tijd voor maken, true).quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:45 schreef DeJori het volgende:
[..]
Simpel, dat kun jij ook. Enige voorwaarde is dat je een vrouw bent.
Er niet op zitten wachten denk ik xDDquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vertel je geheim!(Als in: hoe de f krijg je dat voor elkaar joh?
)
Maakt niet uit wat voor vrouw. Als je een vagina hebt bent jij degene met alle macht in de "dating-wereld".quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Tja, dan houdt het op voor mij aangezien ik een vrouwvakker ben.
Oké, wanneer?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:44 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hier precies andersom! Van de ene relatie in de andere gerolt, en nu wil ik voorlopig helemaal alleen blijvenOndanks dat er een leuke kerel rondloopt met wie ik best eens een biertje zou willen drinken
Ik kan me heel aardig voordoenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:44 schreef DeJori het volgende:
Gefriendzoned is ook eigenlijk niet de goede beschrijving. Over het algemeen willen ze niet eens vrienden worden
Niet als je major issues hebt en mensen niet bij je thuis uit durft te nodigen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:47 schreef DeJori het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat voor vrouw. Als je een vagina hebt bent jij degene met alle macht in de "dating-wereld".
Jij bént heel aardig.quote:
Major Issues! (HIMYMquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niet als je major issues hebt en mensen niet bij je thuis uit durft te nodigen._!
[..]
Jij bént heel aardig.
Moest er ook aan denken inderdaad.quote:
Gast dat is écht niet waar, zoals ik al zei, ik heb issues. En als ik iemand leuk vind vergroot ik die per ongeluk enorm uit en ga ik ook nog extra vreemd en irritant doen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:49 schreef bijdehand het volgende:
En ik ben wel aardig ja. Maar echt niet altijd![]()
En wtf mr, jij kan echt wel iemand krijgen en houden maar je wil gewoon niet, dat is heel wat anders
Daar kan ik natuurlijk niks over zeggen, maar het is niet erg als wij gewoon tijdje vrijgezel blijven zodat niemand tegen ons kan zeggen dat we niet meer met elkaar om mogen gaan omdat ze jaloers zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gast dat is écht niet waar, zoals ik al zei, ik heb issues. En als ik iemand leuk vind vergroot ik die per ongeluk enorm uit en ga ik ook nog extra vreemd en irritant doen.
Goed punt!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar kan ik natuurlijk niks over zeggen, maar het is niet erg als wij gewoon tijdje vrijgezel blijven zodat niemand tegen ons kan zeggen dat we niet meer met elkaar om mogen gaan omdat ze jaloers zijn
Wel een smoesje maar tochquote:
Nou dat vind ik lief dat je dat zegtquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:44 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ondanks dat er een leuke kerel rondloopt met wie ik best eens een biertje zou willen drinken
Overduidelijk dat dat over mij ging.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nou dat vind ik lief dat je dat zegt
Nou-houquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Overduidelijk dat dat over mij ging.
Been therequote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Aanpappen met een collega is echt dodelijk vind ik. De fun staat niet in verhouding tot het risico dat je elkaar nog jaren awkward moet aankijken als het allemaal niet loopt zoals gepland.
Maar dat is persoonlijk
Eens.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:23 schreef Muisraket het volgende:
Inderdaad, alleen mensen proberen te vangen als je weet dat als het gruwelijk misloopt, je je ze (grotendeels) uit je leven kunt schoppen.
Maar een andere afdeling enz. is misschien een ander verhaal, ja.
Ik ga ook niet een toffe kerel 'laten lopen' alleen omdat het mogelijk fout zou kunnen gaan, zonder risico's te nemen, krijg je nooit iets dat de moeite waard is denk ikquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:23 schreef Muisraket het volgende:
Inderdaad, alleen mensen proberen te vangen als je weet dat als het gruwelijk misloopt, je je ze (grotendeels) uit je leven kunt schoppen.
Maar een andere afdeling enz. is misschien een ander verhaal, ja.
Nee maar met collega's is dat volgens mij wel andersquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ga ook niet een toffe kerel 'laten lopen' alleen omdat het mogelijk fout zou kunnen gaan, zonder risico's te nemen, krijg je nooit iets dat de moeite waard is denk ik
Natuurlijk niet, het kan immers bij iedereen mogelijk fout gaan, of ze nou op dezelfde plek werken of niet. Het gaat er wat mij betreft meer om dat als het eindigt in enorme drama/ruzie/ander gezeur, je in ieder geval tijdelijk elkaar niet (continu) hoeft te zien.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ga ook niet een toffe kerel 'laten lopen' alleen omdat het mogelijk fout zou kunnen gaan, zonder risico's te nemen, krijg je nooit iets dat de moeite waard is denk ik
Ja daar heb je dan ook wel weer een punt ja:Pquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
Why? Theorie blijft hetzelfde, ik denk alleen dat ieder voor zich moet afwegen of het het risico waard is, dat dan weer wel : Maar ja, das met alles zo natuurlijk ^^quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee maar met collega's is dat volgens mij wel anders
Dat is zeker waar!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, het kan immers bij iedereen mogelijk fout gaan, of ze nou op dezelfde plek werken of niet. Het gaat er wat mij betreft meer om dat als het eindigt in enorme drama/ruzie/ander gezeur, je in ieder geval tijdelijk elkaar niet (continu) hoeft te zien.
Als hij echt leuk is moet je het ook doenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 11:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Why? Theorie blijft hetzelfde, ik denk alleen dat ieder voor zich moet afwegen of het het risico waard is, dat dan weer wel : Maar ja, das met alles zo natuurlijk ^^
Bij mij: lerenlerenlerenleren, soggen x 337383839 en werken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En wat voor plannen heeft iedereen voor dit geweldig mooie lenteweekend?
Zou hier eigenlijk een weekendje weg gaan, maar dat is verplaatst naar de paasdagen. Ergens wel jammer, want dan zul je zien dat het met Pasen natuurlijk weer hondenweer is.
Nu dus een helemaal leeg weekend. Maar dit mooie weer schreeuwt gewoon dat je iets moet ondernemen
Dat is ook niet echt leuk lente-achtigquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bij mij: lerenlerenlerenleren, soggen x 337383839 en werken.
Eens zien; vanavond biertjes drinken en appelflappen eten bij de overbuurman met shifto erbij. Morgen uitslapenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En wat voor plannen heeft iedereen voor dit geweldig mooie lenteweekend?
Zou hier eigenlijk een weekendje weg gaan, maar dat is verplaatst naar de paasdagen. Ergens wel jammer, want dan zul je zien dat het met Pasen natuurlijk weer hondenweer is.
Nu dus een helemaal leeg weekend. Maar dit mooie weer schreeuwt gewoon dat je iets moet ondernemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |