abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109388330
Ik heb het wel eens voorbij zien komen. Jongens die zich voor hun vriendin/vlam/verliefdheid schijnen te schamen bij hun vrienden. Vertel eens heren, hoe zijn jullie onder elkaar, en wanneer schamen jullie je onderling bij jullie vrienden? Is dat alleen als een meisje onaantrekkelijk is? Of een tegenpool? Of omdat jullie onderling de indruk wekken dat een meisje echt een ‘’chick’’ moet zijn? Of vertellen jullie elkaar gewoon niet oprecht dat jullie verliefd zijn.

Ik ben wel benieuwd naar hoe jongens onderling zijn qua meiden en hoeveel ze bespreken.

Ik weet van ons meiden dat we best vaak liegen tegen elkaar, zeg ik eerlijk. Over de meest waardeloze gast doen we soms nog alsof hij wat voorstelt, zodat we niet voor schut staan en de indruk geven gewild te zijn. (Neehee, geldt natuurlijk niet voor iedereen, maar dit heb ik vaak gezien in mijn omgeving.)

Dus heren, leer me eens wat bij op deze zonnige dag. Ik probeer in contact te komen met mijn mannelijke kant and what not. :Y
I feel so bad today
that I want to write a poem.
I don't care, any poem, this
poem.
pi_109388426
Als mannen onder elkaar wil je de alpha male zijn, tegen je vriendin wil je lief zijn en soms lukt dat niet goed tegelijk.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_109388453
Als ik me zou schamen dan zou het mijn vriendin nooit zijn. Maar er zijn wel momenten waarop ik mij voor vriendinnen geschaamd heb, maar dat heeft dan vaak betrekking op domme opmerkingen, lomp uit de hoek komen of zichzelf onsterfelijk belachelijk maken.

Wat betreft uiterlijk van een meisje heb ik me nog nooit geschaamd. Als ik haar aantrekkelijk vind dan zal de mening van mijn omgeving mij echt worst zijn.
  donderdag 22 maart 2012 @ 14:54:11 #4
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_109388601
gouden regel. je bent een loser als je je vriendin meeneemt naar de kroeg. want die hoort ten alle tijden het huishouden te doen.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_109388616
Bij mezelf gelukkig nog nooit meegemaakt maar ik heb wel jongensvrienden die zich (vooral in het begin) schaamden om het desbetreffende meisje mee te nemen/ voor te stellen. Later, als er echt gevoelens waren.. en de mening van anderen waarschijnlijk minder bepalend was, viel dat wel weg.
Niet heel onbegrijpelijk, de mening van de omgeving telt voor velen best zwaar nog.
pi_109388806
Mijn vriendin is als een nieuwe Skoda (of ander automerk)...

Als je er in zit is het lekker, maar als je er langs staat schaam je je kapot :o
Wie het laatst lacht, lacht ook!
pi_109388931
Geen probleem mee schaam me niet voor me vriendin maar misschien komt het wel doordat ze way out of my league is. :P
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
  donderdag 22 maart 2012 @ 15:05:51 #8
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109389044
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:50 schreef Mystikvm het volgende:
Als ik haar aantrekkelijk vind dan zal de mening van mijn omgeving mij echt worst zijn.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_109389279
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:49 schreef LookAtMe het volgende:
Als mannen onder elkaar wil je de alpha male zijn, tegen je vriendin wil je lief zijn en soms lukt dat niet goed tegelijk.
Wat jammer. :(
I feel so bad today
poem.
pi_109389372
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:54 schreef _GdR_ het volgende:
gouden regel. je bent een loser als je je vriendin meeneemt naar de kroeg. want die hoort ten alle tijden het huishouden te doen.
Het gaat er niet om dat je haar wel of niet meeneemt naar de kroeg. Gewoon om basale dingen, zoals: misschien vinden mijn vrienden haar niet mooi, of is ze van een totaal ander type dan waar mijn vrienden en ik het vaak over hebben. :Y

quote:
12s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:59 schreef Beul het volgende:

Als je er in zit is het lekker, maar als je er langs staat schaam je je kapot :o
Aah, hier komt de aap uit de mouw. Hoe kun je daar mee leven jungske?
I feel so bad today
poem.
pi_109389413
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:16 schreef Persepolis het volgende:

[..]

Gewoon om basale dingen, zoals: misschien vinden mijn vrienden haar niet mooi, of is ze van een totaal ander type dan waar mijn vrienden en ik het vaak over hebben. :Y

Ik bedenk me nu dat ik altijd voorzichtig ben met het afzeiken van bepaalde types vrouwen onder vrienden, want het zou zomaar kunnen dat ik er ooit met zo eentje binnen kom lopen en dan zal het hoongelach niet van de lucht zijn :')
pi_109389685
Hahaha, verstandige keuze Mystik. Maar zelf heb ik het nooit meegemaakt (in ieder geval niet gemerkt ;-) ).

Maar waar moet ik aan denken als een jongen (mannen zijn hopelijk al over dat pubergedrag heen) zich schaamt voor zijn meisje? Waarom ben je dan bij haar?
  donderdag 22 maart 2012 @ 15:28:53 #13
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_109389761
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:25 schreef Chawi het volgende:
Hahaha, verstandige keuze Mystik. Maar zelf heb ik het nooit meegemaakt (in ieder geval niet gemerkt ;-) ).

Maar waar moet ik aan denken als een jongen (mannen zijn hopelijk al over dat pubergedrag heen) zich schaamt voor zijn meisje? Waarom ben je dan bij haar?
om 1 ding ;) :')
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_109389766
mijn ex was niet echt gezellig met mijn vrienden, bleef toch de hele tijd aandacht vragen etc. Kon niet gewoon ff slap ouwehoeren. Na 2x haar meegenomen te hebben haar toch maar weggelaten.

daarnaast:
quote:
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_109389769
quote:

Dit vraag ik me ook af.

Als ik een gokje moet wagen is het omdat ze alleen even willen neuken en niet echt verliefd zijn (maar ik persoonlijk houd ik de relatieboot dan gewoon af) of omdat ze misschien wel verliefd zijn maar altijd een veel te grote bek hebben gehad over hoe ze de lekkerste wijven kunnen regelen en dan met een 'lelijk eendje' eindigen.
pi_109389772
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:16 schreef Persepolis het volgende:
Aah, hier komt de aap uit de mouw. Hoe kun je daar mee leven jungske?
Ben getrouwd met een knappe vrouw, die weet hier niks van :P . Dan mag mijn vriendin best wat lelijk zijn ;)
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 15:29:38 #17
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109389781
quote:
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_109389794
dubbel
pi_109389804
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:29 schreef Beul het volgende:

[..]

Ben getrouwd met een knappe vrouw, die weet hier niks van. Dan mag mijn vriendin best wat lelijk zijn ;)
Das best grappig _O-
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 15:30:29 #20
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109389806
quote:
12s.gif Op donderdag 22 maart 2012 14:59 schreef Beul het volgende:

je staat er dan meestal ook naast in plaats van langs :?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 22 maart 2012 @ 15:30:57 #21
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109389825
quote:

Makkelijke seks waarschijnlijk.
pi_109389838
Maar dan neem je haar toch niet mee naar je vrienden?
  donderdag 22 maart 2012 @ 15:32:10 #23
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109389872
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:31 schreef Chawi het volgende:
Al doende leert men.
pi_109389882
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 15:31 schreef Chawi het volgende:
Wel als je je in een relatie laat praten door haar.

Daarom altijd duidelijk zijn als man, en anders maar geen seks. Dan wordt het nooit awkward.
pi_109389889
Plausibel :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')