quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:50 schreef Mystikvm het volgende:
Als ik haar aantrekkelijk vind dan zal de mening van mijn omgeving mij echt worst zijn.
Wat jammer.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:49 schreef LookAtMe het volgende:
Als mannen onder elkaar wil je de alpha male zijn, tegen je vriendin wil je lief zijn en soms lukt dat niet goed tegelijk.
Het gaat er niet om dat je haar wel of niet meeneemt naar de kroeg. Gewoon om basale dingen, zoals: misschien vinden mijn vrienden haar niet mooi, of is ze van een totaal ander type dan waar mijn vrienden en ik het vaak over hebben.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:54 schreef _GdR_ het volgende:
gouden regel. je bent een loser als je je vriendin meeneemt naar de kroeg. want die hoort ten alle tijden het huishouden te doen.
Aah, hier komt de aap uit de mouw. Hoe kun je daar mee leven jungske?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:59 schreef Beul het volgende:
Mijn vriendin is als een nieuwe Skoda (of ander automerk)...
Als je er in zit is het lekker, maar als je er langs staat schaam je je kapot
Ik bedenk me nu dat ik altijd voorzichtig ben met het afzeiken van bepaalde types vrouwen onder vrienden, want het zou zomaar kunnen dat ik er ooit met zo eentje binnen kom lopen en dan zal het hoongelach niet van de lucht zijnquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:16 schreef Persepolis het volgende:
[..]
Gewoon om basale dingen, zoals: misschien vinden mijn vrienden haar niet mooi, of is ze van een totaal ander type dan waar mijn vrienden en ik het vaak over hebben.
om 1 dingquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:25 schreef Chawi het volgende:
Hahaha, verstandige keuze Mystik. Maar zelf heb ik het nooit meegemaakt (in ieder geval niet gemerkt ;-) ).
Maar waar moet ik aan denken als een jongen (mannen zijn hopelijk al over dat pubergedrag heen) zich schaamt voor zijn meisje? Waarom ben je dan bij haar?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:49 schreef LookAtMe het volgende:
Als mannen onder elkaar wil je de alpha male zijn, tegen je vriendin wil je lief zijn en soms lukt dat niet goed tegelijk.
Dit vraag ik me ook af.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:25 schreef Chawi het volgende:
Maar waar moet ik aan denken als een jongen (mannen zijn hopelijk al over dat pubergedrag heen) zich schaamt voor zijn meisje? Waarom ben je dan bij haar?
Ben getrouwd met een knappe vrouw, die weet hier niks vanquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:16 schreef Persepolis het volgende:
Aah, hier komt de aap uit de mouw. Hoe kun je daar mee leven jungske?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:49 schreef LookAtMe het volgende:
Das best grappigquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:29 schreef Beul het volgende:
[..]
Ben getrouwd met een knappe vrouw, die weet hier niks van. Dan mag mijn vriendin best wat lelijk zijn
je staat er dan meestal ook naast in plaats van langsquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:59 schreef Beul het volgende:
Mijn vriendin is als een nieuwe Skoda (of ander automerk)...
Als je er in zit is het lekker, maar als je er langs staat schaam je je kapot
Makkelijke seks waarschijnlijk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:25 schreef Chawi het volgende:
Hahaha, verstandige keuze Mystik. Maar zelf heb ik het nooit meegemaakt (in ieder geval niet gemerkt ;-) ).
Al doende leert men.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:31 schreef Chawi het volgende:
Maar dan neem je haar toch niet mee naar je vrienden?
Wel als je je in een relatie laat praten door haar.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:31 schreef Chawi het volgende:
Maar dan neem je haar toch niet mee naar je vrienden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |