quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:50 schreef Mystikvm het volgende:
Als ik haar aantrekkelijk vind dan zal de mening van mijn omgeving mij echt worst zijn.
Wat jammer.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:49 schreef LookAtMe het volgende:
Als mannen onder elkaar wil je de alpha male zijn, tegen je vriendin wil je lief zijn en soms lukt dat niet goed tegelijk.
Het gaat er niet om dat je haar wel of niet meeneemt naar de kroeg. Gewoon om basale dingen, zoals: misschien vinden mijn vrienden haar niet mooi, of is ze van een totaal ander type dan waar mijn vrienden en ik het vaak over hebben.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:54 schreef _GdR_ het volgende:
gouden regel. je bent een loser als je je vriendin meeneemt naar de kroeg. want die hoort ten alle tijden het huishouden te doen.
Aah, hier komt de aap uit de mouw. Hoe kun je daar mee leven jungske?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:59 schreef Beul het volgende:
Mijn vriendin is als een nieuwe Skoda (of ander automerk)...
Als je er in zit is het lekker, maar als je er langs staat schaam je je kapot
Ik bedenk me nu dat ik altijd voorzichtig ben met het afzeiken van bepaalde types vrouwen onder vrienden, want het zou zomaar kunnen dat ik er ooit met zo eentje binnen kom lopen en dan zal het hoongelach niet van de lucht zijnquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:16 schreef Persepolis het volgende:
[..]
Gewoon om basale dingen, zoals: misschien vinden mijn vrienden haar niet mooi, of is ze van een totaal ander type dan waar mijn vrienden en ik het vaak over hebben.
om 1 dingquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:25 schreef Chawi het volgende:
Hahaha, verstandige keuze Mystik. Maar zelf heb ik het nooit meegemaakt (in ieder geval niet gemerkt ;-) ).
Maar waar moet ik aan denken als een jongen (mannen zijn hopelijk al over dat pubergedrag heen) zich schaamt voor zijn meisje? Waarom ben je dan bij haar?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:49 schreef LookAtMe het volgende:
Als mannen onder elkaar wil je de alpha male zijn, tegen je vriendin wil je lief zijn en soms lukt dat niet goed tegelijk.
Dit vraag ik me ook af.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:25 schreef Chawi het volgende:
Maar waar moet ik aan denken als een jongen (mannen zijn hopelijk al over dat pubergedrag heen) zich schaamt voor zijn meisje? Waarom ben je dan bij haar?
Ben getrouwd met een knappe vrouw, die weet hier niks vanquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:16 schreef Persepolis het volgende:
Aah, hier komt de aap uit de mouw. Hoe kun je daar mee leven jungske?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:49 schreef LookAtMe het volgende:
Das best grappigquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:29 schreef Beul het volgende:
[..]
Ben getrouwd met een knappe vrouw, die weet hier niks van. Dan mag mijn vriendin best wat lelijk zijn
je staat er dan meestal ook naast in plaats van langsquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:59 schreef Beul het volgende:
Mijn vriendin is als een nieuwe Skoda (of ander automerk)...
Als je er in zit is het lekker, maar als je er langs staat schaam je je kapot
Makkelijke seks waarschijnlijk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:25 schreef Chawi het volgende:
Hahaha, verstandige keuze Mystik. Maar zelf heb ik het nooit meegemaakt (in ieder geval niet gemerkt ;-) ).
Al doende leert men.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:31 schreef Chawi het volgende:
Maar dan neem je haar toch niet mee naar je vrienden?
Wel als je je in een relatie laat praten door haar.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:31 schreef Chawi het volgende:
Maar dan neem je haar toch niet mee naar je vrienden?
Niet op zijn brabantsquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
je staat er dan meestal ook naast in plaats van langs
Dan rest mij de vraag: waarom in godsnaam een relatie beginnen met een persoon waar je je in feite voor schaamt? Ik heb het nog nooit meegemaakt in mijn omgeving voor zover ik weet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:54 schreef Aliana het volgende:
Bij mezelf gelukkig nog nooit meegemaakt maar ik heb wel jongensvrienden die zich (vooral in het begin) schaamden om het desbetreffende meisje mee te nemen/ voor te stellen. Later, als er echt gevoelens waren.. en de mening van anderen waarschijnlijk minder bepalend was, viel dat wel weg.
Niet heel onbegrijpelijk, de mening van de omgeving telt voor velen best zwaar nog.
Seks.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:28 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dan rest mij de vraag: waarom in godsnaam een relatie beginnen met een persoon waar je je in feite voor schaamt? Ik heb het nog nooit meegemaakt in mijn omgeving voor zover ik weet.
Waarom een relatie beginnen voor seks?quote:
Dat zeggen ze juist niet omdat ze dan geen seks meer krijgen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:31 schreef Ziba het volgende:
[..]
Waarom een relatie beginnen voor seks?Wees dan eerlijk en zeg dat je alleen maar seks van de persoon in kwestie verlangt en verder niets. Ik vind het triest.
Als je dat zegt krijg je het niet meer, dus niet slim.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:31 schreef Ziba het volgende:
[..]
Waarom een relatie beginnen voor seks?Wees dan eerlijk en zeg dat je alleen maar seks van de persoon in kwestie verlangt en verder niets. Ik vind het triest.
Dan zoek je een vrouw die ook alleen maar seks wil zonder relatie en gezeur. Zulke vrouwen zijn er genoeg. Wanneer je een relatie met iemand aangaat voor alleen maar seks ben je gewoon een ontzettend zielige nerd die geen andere vrouwen kan krijgen en daarom uit veiligheid maar bij één rare vrouw blijft om zo seks te behouden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zeggen ze juist niet omdat ze dan geen seks meer krijgen.
Meen je deze? Eerlijk, dat getuigt toch niet van respect als je vrienden je chick willen regelen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:37 schreef Cracka-ass het volgende:
Als mijn vrienden, tussen de eerste en de vijfde ontmoeting, haar niet gemiddeld 3x hebben geprobeerd te hosselen schaam ik me wel.
True, en ook dat hij dan waarschijnlijk sowieso niet eens zichzelf is. Of is dat een andere discussie?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:57 schreef Frag_adder het volgende:
dat zijn geen mannen, dat zijn jongetjes, als je met zo iemand om gaat vind hij het idee van een vriendin hebben leuk, maar niet zo belangrijk dat ie echt voor je op wilt komen. Dumpen dus
Hmm, dat snap ik ook wel. Maar het valt me op dat jongens onderling het over een bepaald type chix hebben. Zodra de jongen dane cht verliefd wordt, lijken ze zich te schamen. Dan wordt hij dus inderdaad veel minder cool bij zijn vrienden.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 04:03 schreef GSbrder het volgende:
Heeft denk ik niet met schamen voor een meisje te maken, maar twee kanten van de medaille die elke jongen heeft. Hij wil lief voor zijn vriendin zijn, voorkomend en netjes, terwijl hij stoer, mannelijk en grappig is bij zijn vrienden.
Als je je dan schaamt, is dat voor de softe kant van jezelf bij je vriendin die je vrienden dan zien, of het boerse en lompe gedrag bij je vrienden, wat je vriendin dan te zien krijgt.
Ja, beetje triest wel. Maar het is ook zo dat wanneer je tegen iemand zegt het alleen voor de seks te doen het ook weer niet goed is.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dan zoek je een vrouw die ook alleen maar seks wil zonder relatie en gezeur. Zulke vrouwen zijn er genoeg. Wanneer je een relatie met iemand aangaat voor alleen maar seks ben je gewoon een ontzettend zielige nerd die geen andere vrouwen kan krijgen en daarom uit veiligheid maar bij één rare vrouw blijft om zo seks te behouden.
klopt maar wel een leuke discussie.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:23 schreef Persepolis het volgende:
[..]
True, en ook dat hij dan waarschijnlijk sowieso niet eens zichzelf is. Of is dat een andere discussie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |