SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Deed mr pas bij mijquote:
Dus jij zit straks bij ernst&young de boel door te rekenenquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij ons kwam er pas een fiscalist van een groot, heel groot kantoor: 'Ja, zoals jullie weten ligt heel de arbeidsmarkt stil, maar voor fiscalisten is dit geen probleem. Jullie kunnen allemaal bij ons terecht!'
Daar werken me toch een partij lekkere gasten nondejuquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dus jij zit straks bij ernst&young de boel door te rekenen
Hmmm is dat zo gek? Ik snap het nietquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En shifto, lees ik nou dat ik jaloers schijn te zijn op jou?
Het moet niet gekker worden
Ik zal hem zo luisteren.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:33 schreef bijdehand het volgende:
Als goedmakertje aan DJ, mijn (volgens mij oude iPod) favoriete nummer (458x beluisterd):
Als ik daar terechtkom ben ik wel binnenquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dus jij zit straks bij ernst&young de boel door te rekenen
Gelukkigquote:
Om haar te reddenquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:32 schreef shifto het volgende:
En als zij van de brug af springt doe jij het ook?
lalalaaquote:
haha, even though i hate u now..quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:33 schreef shifto het volgende:
[..]
Hmmm is dat zo gek? Ik snap het nietIk zal er morgen eens een vrij dagje over nadenken dan...
The fuckquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daar werken me toch een partij lekkere gasten nondeju![]()
Maar net lang genoeg wachten tot ze wel bewusteloos is zeker?quote:
Een kudo voor je poging danquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
haha, even though i hate u now..
Probeer ik volkomen zen te blijven, dus ik ben niet jaloers
Ligt eraan of er water onder die brug is of dat het een viaduct isquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dan ben je wel duidelijk te laat natuurlijk he
Neuj zo triest ben ik niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Maar net lang genoeg wachten tot ze wel bewusteloos is zeker?
Made me lolquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ligt eraan of er water onder die brug is of dat het een viaduct is
Ja en als ze geld en goede looks hebben.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
The fuck_! Die mannen daar hebben geen goede looks nodig, die zwaaien met hun loonstrookje en het begint spontaan naar vis te ruiken
Ik nietquote:
Redelijk true that.. Hoewel niet iedereen aan de zuidas geld als water verdient..quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
The fuck_! Die mannen daar hebben geen goede looks nodig, die zwaaien met hun loonstrookje en het begint spontaan naar vis te ruiken
Dan durven de chicks niet meer.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja en als ze geld en goede looks hebben.
De werkdagen zijn normaal, je moet alleen de ontwikkelingen blijven volgen en dat kost tijd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Redelijk true that.. Hoewel niet iedereen aan de zuidas geld als water verdient..
Plus dat je het natuurlijk ook moet willen. De hele cultuur, de ratrace en je werkdagen van 8 tot 21.
Natuurlijk ben je op je 40e al compleet binnen, aan de andere kant ben je ook volkomen op dan.
Hoe het als fiscalist zit weet ik niet..quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan durven de chicks niet meer.
[..]
De werkdagen zijn normaal, je moet alleen de ontwikkelingen blijven volgen en dat kost tijd.
Nouja, als je het vak leuk vindt is er natuurlijk niks mis mee om zoveel te werken. Mensen die zoiets puur voor het geld gaan doen die gaan echt kapot en hebben een kutleven. Zelf zou ik ook liever bij een wat kleiner bedrijf werken denk ik.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Hoe het als fiscalist zit weet ik niet..
maar management/strategy-consultants draaien daar wel werkweken van minstens 60u. Het is maar wat je wil
Vind het wel prima om nu bij een kleiner bureau als consultant aan het werk te zijn. Dan heb ik ook nog een beetje een leven. Wel minder nullen op m'n bankrekening, maar ach![]()
Geld maakt niet gelukkig, probeerde hij zichzelf wijs te maken
Mooie spiegel daarquote:
Niet. Ik dacht eerst dat die tent heel groot was, liep ik ergens heen zag ik mezelf, net op tijdquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet. Ik dacht eerst dat die tent heel groot was, liep ik ergens heen zag ik mezelf, net op tijd
Raar ja. Hoezo verbaast het je niet?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Toch apart dat we elkaar die avond niet hebben gezien. Al verbaasd het me niks.
Omdat BB daar niet meer weet wat onder of boven is?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Raar ja. Hoezo verbaast het je niet?
Ja, lang geleden (iedereen maakt foutenquote:
Of ze ontweek me.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Omdat BB daar niet meer weet wat onder of boven is?
Had je zus maar niet zwart moeten zijnquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja, lang geleden (iedereen maakt fouten) maar niet meer sinds mijn zus daar een keer is geweigerd met carnaval omdat ze pinda is. Haar vriendinnen mochten nl wel naar binnen.
Jawel de vloer is als een schaakbord.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Omdat BB daar niet meer weet wat onder of boven is?
Jongens die zich schamen voor een meisje bij hun vrienden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jawel de vloer is als een schaakbord.![]()
En bdh omdat teveel van het goede.
Wtfquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja, lang geleden (iedereen maakt fouten) maar niet meer sinds mijn zus daar een keer is geweigerd met carnaval omdat ze pinda is. Haar vriendinnen mochten nl wel naar binnen.
Halfzus dan ofzo?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Huh hoezo teveel van t goede?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jawel de vloer is als een schaakbord.![]()
En bdh omdat teveel van het goede.
MohMi heeft Michael Jackson ziektequote:
wtf hoe zit het nou?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:53 schreef shifto het volgende:
[..]
MohMi heeft Michael Jackson ziekteZe is van binnen gewoon een dikke negerin!
Nee. Ik heb echt schijt tegenover hun. Hun hebben KK ook gezien toch. En zolang het niet over fok gaat vind ik het allemaal prima.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Jongens die zich schamen voor een meisje bij hun vrienden.
Zoiets?
quote:
Que pasa?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:59 schreef shifto het volgende:
BURN........................................ not the right time?
Gerumquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:59 schreef MohMi het volgende:
Lijkt me niet een onderwerp om hier te bespreken if you guys dont mind. Mn ziekte is nogal eprsoonlijk en dat weet shifto ook.
Sorry dude, DMquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:59 schreef MohMi het volgende:
Lijkt me niet een onderwerp om hier te bespreken if you guys dont mind. Mn ziekte is nogal eprsoonlijk en dat weet shifto ook.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:59 schreef MohMi het volgende:
Nee maar je verwacht zoiets ook totaal nietquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee maar je verwacht zoiets ook totaal niet
hoi handquote:
quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:30 schreef MohMi het volgende:
Eigenlijk is mijn ziekte topic killer, het is dan ook terminaal.
Alle ziektes die je voor altijd hebt zijn niet perse terminaal hoorquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:30 schreef MohMi het volgende:
Eigenlijk is mijn ziekte topic killer, het is dan ook terminaal.
Wel in mijn gevalquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Alle ziektes die je voor altijd hebt zijn niet perse terminaal hoor
Awesomequote:
White power inside?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wel in mijn gevalDe negerin in mij zal op een dag helemaal wegsterven
Had ik toch gelijk in mijn dmquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:38 schreef BarrieButsers het volgende:
Zou lullig zijn geweest als het wel echt was geweest en wij gelijk reageerde van yeah right.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |