abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110125041
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 april 2012 20:27 schreef Karina het volgende:
Wat plastische chirurgie, etc. betreft zijn we zeer zeker doorgeslagen. Dat zou ik zelf ook nooit doen, maar als ik kaal zou worden dan zou ik, als het zou kunnen, zeker iets aan doen.
Ik heb het filmpje nog niet gezien maar dat lijkt me ook écht een ramp hoor !
Is toch iets heel anders dan kaalheid bij mannen, ik moet er niet aan denken -O-
  Moderator dinsdag 10 april 2012 @ 08:09:22 #27
9859 crew  Karina
Woman
pi_110125053
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 april 2012 08:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik heb het filmpje nog niet gezien maar dat lijkt me ook écht een ramp hoor !
Is toch iets heel anders dan kaalheid bij mannen, ik moet er niet aan denken -O-
Wat het vooral zo wrang maakte, is dat het allebei vrij jonge vrouwen waren. De pillen moeten ze trouwens wel hun hele leven blijven slikken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_110125078
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 april 2012 08:09 schreef Karina het volgende:

[..]

Wat het vooral zo wrang maakte, is dat het allebei vrij jonge vrouwen waren. De pillen moeten ze trouwens wel hun hele leven blijven slikken.
ik ga later wel even kijken, behoorlijk naar idee ...
pi_110452741
Dusss, als ik kaal wil worden hoef ik alleenmmaar zon flesje proteinen n mn haar te smeren?
nou dat scheelt wel een paar scheermesjes op een jaar!
  Moderator woensdag 18 april 2012 @ 07:29:26 #30
9859 crew  Karina
Woman
pi_110471552
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 19:31 schreef marcotm het volgende:
Dusss, als ik kaal wil worden hoef ik alleenmmaar zon flesje proteinen n mn haar te smeren?
nou dat scheelt wel een paar scheermesjes op een jaar!
Volgens mij mis ik iets, welke proteinen word je kaal van?
niet zo tof doen
pi_110500818
Interessant topic, ik wordt dit jaar 47 en mijn haar groeit dankzij Finasteride icm Minoxidil en diverse supllementen als kool en ik verlies met twee keer uirborstelen maar hooguit 30 tot 40 haren per dag..

Mijn haartjes zijn mij heilig! :)

Niks kalende kruin, alleen lichte inhammen die de laatste jaar stabiel zijn gebleven. In 2014 hoop ik voldoende geld te hebben voor een kleine HT voor mijn inhammen. Ben met klusjes voor buren en buurtbewoners ed veel kleingeld (2 euro munten) aan het sparen hiervoor.
pi_110502838
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 april 2012 08:09 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik moet ook mij hele leven lang Finasteride en Minoxidil blijven gebruiken, deze worden niet vergoed. Maar het zijn tot nu toe de enige bewezen middelen die echt wat doen voor je haar. Tenminste ik heb er baat bij.

Er zijn zelfs mannen (en vrouwen) die het zware Dutasteride) slikken die ook nog eens vergoed wordt, maar daar wil ik pas aan denken indien de Fina na pakweg 5 tot 8 jaar gebruik minder of niet meer zou aanslaan.

Fina block DHT (het hormoon dat haaruitval veroorzaakt) voor ongeveer 70 procent. Duta blockt DHT voor ongeveer 90 procent, dus dat laatste middel werkt tegen haaruitval effectiever, maar heeft ook hogere bijwerkingen, en de lange termijn effecten zijn (nog) niet bekend.
pi_110503139
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:40 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Ik moet ook mij hele leven lang Finasteride en Minoxidil blijven gebruiken, deze worden niet vergoed. Maar het zijn tot nu toe de enige bewezen middelen die echt wat doen voor je haar. Tenminste ik heb er baat bij.

Er zijn zelfs mannen (en vrouwen) die het zware Dutasteride) slikken die ook nog eens vergoed wordt, maar daar wil ik pas aan denken indien de Fina na pakweg 5 tot 8 jaar gebruik minder of niet meer zou aanslaan.

Fina block DHT (het hormoon dat haaruitval veroorzaakt) voor ongeveer 70 procent. Duta blockt DHT voor ongeveer 90 procent, dus dat laatste middel werkt tegen haaruitval effectiever, maar heeft ook hogere bijwerkingen, en de lange termijn effecten zijn (nog) niet bekend.
je MOET helemaal niks, jij kiest ervoor, dat is iets heel anders.
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2012 @ 20:48:19 #34
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_110503300
Ik heb gewoon haar uit een spuitbus!

pi_110503527
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:48 schreef De_Kardinaal het volgende:

[ afbeelding ]
Dat noemen ze ''Toppik''. over dat middel lopen op haarweb diverse topics over...

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=15472

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=2923

Geheel overzicht...

http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=62

[ Bericht 0% gewijzigd door Fusionfreak op 18-04-2012 21:08:14 ]
pi_110503536
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:48 schreef De_Kardinaal het volgende:

[ afbeelding ]
ik dacht dat jij implantaten had? :o

Ziet er best netjes uit dan bij jou :Y
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2012 @ 20:53:35 #37
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_110503630
quote:
11s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

ik dacht dat jij implantaten had? :o

Ziet er best netjes uit dan bij jou :Y
Ik leg er eerst een toupetje op en spuit er dan wat bakkebaarden bij. :P
pi_110503705
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:53 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Ik leg er eerst een toupetje op en spuit er dan wat bakkebaarden bij. :P
Je zag er echt beeldig uit O+ serieus ! (8>
pi_110503966
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

je MOET helemaal niks, jij kiest ervoor, dat is iets heel anders.
Je moet inderdaad niks, maar indien je besluit om wel iets aan je haaruitval oid te doen is het een gevecht wat je helaas je hele leven MOET blijven voeren. Het gebruik van haargroei medicijnen is geen paar maanden kuurtje en klaar is kees. Nee je moet zelfs al heb een HT ondergaan, dan nog zullen veel patienten Fina en Minox erbij MOETEN blijven gebruiken om hun haarstatus stabiel te houden., Helaas maar waar!

Een eenmalig wondermiddel dat je na een paar weken slikken of smeren definitief van je haarverlies zou verlossen is er (nog) niet en het ziet er ook niet naar uit dat er op termijn een effectieve vervanger van Fina, Duta of Minox zal komen.

Wie het weet mag het zeggen en kan meteen opteren voor de nobelprijs voor de geneeskunde.
pi_110504196
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:57 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Wie het weet mag het zeggen en kan meteen opteren voor de nobelprijs voor de geneeskunde.
Nou de nobelprijs zou ik dan toch liever voor een ander doel bewaren :')
als je als man kaal wordt en je vind het echt heel erg dan is dat best kut natuurlijk
voor een vrouw nog 10x kutter, maar om daar de Nobelprijs nou voor te gebruiken

hmmmmm (8> kweeniethoor...
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2012 @ 21:01:47 #41
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_110504233
quote:
14s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Je zag er echt beeldig uit O+ serieus ! (8>
Ja, dat vind ik ook. Ik word steeds grijzer, zelfs zo erg dat ik mijn toupet moet haarverven.
pi_110504269
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 21:01 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik ook. Ik word steeds grijzer, zelfs zo erg dat ik mijn toupet moet haarverven.
:')
pi_110707346
Ik geloof niet zo in die wondermiddeltjes..het kost meestal klauwen met geld, en meestal helpt het geen biet..Net als die middeltjes tegen rimpels, je wordt gewoon ouder, of het is erfelijk bepaald of je vroeg of laat grijs of kalend wordt..en wat dan nog..het zit maar aan de buitenkant, als de rest maar okay is..
Ik ben een paar weken geleden begonnen met het drinken van een glaasje tarwegrassap per dag..en nee hoor, ik ben niet echt een gezondheidsfreak of zo hoor, maar kwam een paar jaar geleden in contact met iemand die dit al jaren deed..de bloedruk/cholesterol/artrose/vitamine-en andere pillen had de man van nu 78 jaar al in de wc gedumpt, en is kerngezond zonder medicijnen..dus ik dacht..niet geschoten is altijd mis..
Nu staan de bakjes tarwegras in volgorde van dagen op mijn slaapkamer te groeien en groen te wezen, waarbij ze mij s'nachts van zuurstof voorzien, tot de dag dat ik ze door mijn molentje draai, en ik voor alle moeite een vers smaragdgroen glaasje van 30cc aan pure vitaminen en mineralen mag opdrinken..
Ik begin te merken dat mijn altijd dun,slap, en flutloos haar. lekker vol en stevig begint aan te voelen, het groeit,nét als mijn nagels, harder dan anders..ik voel me fit, helder, heb energie..
Het leukste vind ik eigenlijk dat het bijna niets kost..ik kan iedereen aanraden om eens een beetje te googelen en te zoeken over dit oeroude huismiddeltje..we zoeken ons vaak tien slagen in de rondte..terwijl de oplossing vlak voor onze neus ligt..
PS..Tarwegrassap zou zelfs je haarkleur terug kunnen brengen..dus try befor you die.. :Y)
Voor het gemak een linkje..http://www.slowjuice.nl/wat-is-tarwegras

[ Bericht 2% gewijzigd door Maron op 24-04-2012 03:29:20 ]
  dinsdag 24 april 2012 @ 03:29:40 #44
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_110707539
Bier als shampoo, je moest dan wel de dubbel of de tripple gebruiken.
Maar goed als je in bad ligt, dan komt het vaak niet verder dan het laatste restje gist (laat dat nu het belangrijkste zijn).
  dinsdag 24 april 2012 @ 03:30:47 #45
89730 Drugshond
pi_110707873
is het geen middelbare leeftijd,
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  dinsdag 24 april 2012 @ 07:00:34 #47
89730 Drugshond
pi_110756314
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 02:46 schreef Maron het volgende:
Ik geloof niet zo in die wondermiddeltjes..het kost meestal klauwen met geld, en meestal helpt het geen biet..Net als die middeltjes tegen rimpels, je wordt gewoon ouder, of het is erfelijk bepaald of je vroeg of laat grijs of kalend wordt..en wat dan nog..het zit maar aan de buitenkant, als de rest maar okay is..
Ik ben een paar weken geleden begonnen met het drinken van een glaasje tarwegrassap per dag..en nee hoor, ik ben niet echt een gezondheidsfreak of zo hoor, maar kwam een paar jaar geleden in contact met iemand die dit al jaren deed..de bloedruk/cholesterol/artrose/vitamine-en andere pillen had de man van nu 78 jaar al in de wc gedumpt, en is kerngezond zonder medicijnen..dus ik dacht..niet geschoten is altijd mis..
Nu staan de bakjes tarwegras in volgorde van dagen op mijn slaapkamer te groeien en groen te wezen, waarbij ze mij s'nachts van zuurstof voorzien, tot de dag dat ik ze door mijn molentje draai, en ik voor alle moeite een vers smaragdgroen glaasje van 30cc aan pure vitaminen en mineralen mag opdrinken..
Ik begin te merken dat mijn altijd dun,slap, en flutloos haar. lekker vol en stevig begint aan te voelen, het groeit,nét als mijn nagels, harder dan anders..ik voel me fit, helder, heb energie..
Het leukste vind ik eigenlijk dat het bijna niets kost..ik kan iedereen aanraden om eens een beetje te googelen en te zoeken over dit oeroude huismiddeltje..we zoeken ons vaak tien slagen in de rondte..terwijl de oplossing vlak voor onze neus ligt..
PS..Tarwegrassap zou zelfs je haarkleur terug kunnen brengen..dus try befor you die.. :Y)
Voor het gemak een linkje..http://www.slowjuice.nl/wat-is-tarwegras
Wat een supertip ! :o _O_

Ik gebruik sinds een paar maanden Spirulina http://www.warenwelenwee.nl/supplementen_flavonolen.html

en daar voel ik me al heeeeeeel goed bij, maar deze wil ik ook proberen :P

Zelf kweken ben ik te lui voor :@

http://www.slowjuice.nl/wat-is-tarwegras

Maar gelukkig heb je het ook in pillen enzo :+

http://www.lekker-puur.nl/tarwegras-tabletten.html

Nu nog effe uitvinden waar ze dat allemaal hebben en waar ik me niet blauw betaal (8>
want er zitten nogal grote verschillen tussen als ik zo goegel :')

Je hebt ook een anti-site

er staat deze reactie tussen... :')

http://misdaadjournalist.(...)ras-het-groene-goud/

quote:
Mink015 op 9-jun-2009 op 16:02 zei:
Ik ben 47, gebruik het gras nu drie dagen en….ik neuk weer zonder bril!
:D

nah... ken nooit kwaad om eens te proberen :P
pi_110756324
Ik neuk trouwens nog steeds zonder bril (8>
  Moderator woensdag 25 april 2012 @ 09:16:27 #50
9859 crew  Karina
Woman
pi_110757371
quote:
9s.gif Op woensdag 25 april 2012 08:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik neuk trouwens nog steeds zonder bril (8>
Ik heb geen bril :+ Maar gelukkig nog wel haar.

Ik gebruik helemaal niets aan pillen, drankjes, smeerseltjes voor mijn haar, dat werkt toch allemaal niet. Het enige dat ik doe is shampoo zonder siliconen gebruiken, blijkbaar word je haar dan IETS minder snel vet. Al merk ik ook daar nog niet zoveel van.
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')