Nou, zal ik mijn verhaal van deze week ook eens posten. Dat is er ook wel een van het kaliber 'als je denkt alles gezien te hebben'.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:44 schreef SacreCoeur het volgende:
+ ik ga overal maar gewoon vanuit.
Want als je denkt in oud alles gehad te hebben dan kan het altijd nog gekker![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Ik las ook iets van jou?quote:
Omg... En nu?quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:07 schreef Pvoesss het volgende:
Ja Tico kan best dat je wat gelezen hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:07 schreef Pvoesss het volgende:
Ja Tico kan best dat je wat gelezen hebt
Dit verbaast mij eerlijk gezegd echt heel erg... Beetje heel jammer ook wel...quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:06 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja dan denk je ook alles gehad te hebben. Zolang je er samen maar achterstaat, kom je er ook wel samen uit.
ik wist het overigens al wel, niet dat dat uitmaakt maar als je iets geheim wilt houden nooit op fok vertellen iig
quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:07 schreef Spuuglokje het volgende:
Verdomme BE ik zit hiervan echt te huilen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Noli. op 22-03-2012 10:24:35 ]
Hoe kom je er bij dat dit de situatie is..quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Sorry dat ik het zeg hoor pvoess..maar hoe lang mag deze vent bij je blijven? En dan ben je straks 25 en heb je 3 kinderen van 3 verschillende vaders. Ik zou er niet trots op zijn
en dan nog? Niet jouw beslissing, en niet iedereen heeft het geluk gelijk de juiste te treffen (of ooit...) en dat wil ook niet zeggen dat je geen kinderen mag krijgen toch?quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Sorry dat ik het zeg hoor pvoess..maar hoe lang mag deze vent bij je blijven? En dan ben je straks 25 en heb je 3 kinderen van 3 verschillende vaders. Ik zou er niet trots op zijn
Nou inderdaad... Ik ben heel benieuwd...quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit verbaast mij eerlijk gezegd echt heel erg... Beetje heel jammer ook wel...Ik ging er vanuit dat de mensen die ik het verteld had het echt niet verder zouden vertellen... blijkt maar weer...
quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:10 schreef lily het volgende:
BE, heel veel sterkte
Weten dat je het goeie doet kan nog steeds verdomd veel pijn doen idd.
Nou ja dat... Ongelukje kan gebeuren, maar dan heb je ook nog keuzes die je meteen daarna kunt maken. Dat condooms wel eens scheuren ben ik ook wel achter gekomen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nee dat zeg ik niet. En als het zo loopt dan loopt het zo..maar het komt op mij onnadenkend over. Geef een relatie eerst eens wat langer de tijd en kijk of het een blijvertje is. Zoiets.
Nou dat vraag ik me eigenlijk ook wel afquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit verbaast mij eerlijk gezegd echt heel erg... Beetje heel jammer ook wel...Ik ging er vanuit dat de mensen die ik het verteld had het echt niet verder zouden vertellen... blijkt maar weer...
Jawel. we zijn samen een sterk team.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:19 schreef trui het volgende:
lily, dat moet ook heel moeilijk geweest zijn zeg...heb je ook na afloop samen goed kunnen verwerken?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:10 schreef lily het volgende:
BE, heel veel sterkte
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik was zo.lekker aan het sporten maar dat zit er nu.ook even een weekje niet in..
Ik heb een.lichte whiplash.
Vanmorgen stond ik bij het stopligt en toen knalde er eentje achterop me
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
voortaan aan 1 iemand vertellen, weet je gelijk wie de mol is.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Of jij gewoon je kwek houden. Kan me voorstellen dat degene die het aan jou verteld heeft zich nu ook best bescheten voelt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:35 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
voortaan aan 1 iemand vertellen, weet je gelijk wie de mol is.
of je lekt publiekelijk even de bronquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:35 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
voortaan aan 1 iemand vertellen, weet je gelijk wie de mol is.
waarom zou ik mn kwek moeten houden? het gaat niet over 1 persoon.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Of jij gewoon je kwek houden. Kan me voorstellen dat degene die het aan jou verteld heeft zich nu ook best bescheten voelt.
Ik snap sowieso die neiging niet dat mensen altijd op de een of andere manier moeten laten dooschijnen dat je het al wel wist. Voelt dat nou echt lekkerder, dat je aan de rest moet laten weten blijkbaar in iemands inner circle zit?
Nou... Dat lijkt mij nog veel sterker.. Volgens mij zit jij gewoon mensen door elkaar te halen, of zit je de boel te stoken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:38 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
waarom zou ik mn kwek moeten houden? het gaat niet over 1 persoon.
wow dus er lekken meerderequote:Op donderdag 22 maart 2012 10:38 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja die allemaal meteen naar SC rennen?? Weinig kans..quote:
oké, nou ik stop al hoor als iedereen gelijk zo op zn pik is getraptquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou... Dat lijkt mij nog veel sterker.. Volgens mij zit jij gewoon mensen door elkaar te halen, of zit je de boel te stoken.
Dat weet ik niet ik ken SC niet dus ik weet niet met wie zij kliekjes vormt... maar kennelijk is ze goed op de hoogte dus ik vraag me af wat ze nog meer weet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja die allemaal meteen naar SC rennen?? Weinig kans..
tjeeminee vix!quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:33 schreef Vicky het volgende:
ik was zo.lekker aan het sporten maar dat zit er nu.ook even een weekje niet in..
Ik heb een.lichte whiplash.
Vanmorgen stond ik bij het stopligt en toen knalde er eentje achterop me
Meer dan 1 persoon zelfs?quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:38 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Och jezus BE....quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Weten dat je het goeie doet kan nog steeds verdomd veel pijn doen idd.
o ja hoor, ik geniet hier echt van.. k ben ook echt een rellerquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Meer dan 1 persoon zelfs?Dat vind ik echt heel knap.
Ik heb het nl op FOK zelf aan 3 (drie!!!) mensen verteld. De anderen zijn van de leesclub en ik dacht altijd dat we daar de regel hadden dat dat wat daar staat echt niet verder komt. En het leek mij ook dat dat helemaal geen grote moeite zou hoeven zijn omdat dat maar een klein groepje is, veel minder groot iig dan D&V.
Maar goed, geniet jij lekker verder van het feit dat je dingen hoort en dat je dat dan ook nog even moet melden.
Je bent een zielig stuk vreten dat alles aangrijpt om wat aandacht te krijgen. Edit BE: *niet nodig*quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:56 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
o ja hoor, ik geniet hier echt van.. k ben ook echt een reller
quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
Je bent een zielig stuk vreten dat alles aangrijpt om wat aandacht te krijgen. Edit BE: *niet nodig*
Ik moet eerst waslijnen kopen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:19 schreef Vicky het volgende:
Ik.moet eerst de waslijnen een flinke schoonmaakbeurt geven voordat ikiets buiten kanhangen.
quote:
Hendig sjiek wasrek voor op je balkon!quote:
Nee, dat is nog best ingewikkeld. Je moet aan een boel eisen voldoen, dat idiote inburgeringsexamen halen (er is een topic over in KAA. De meeste KAAers halen het niet).... het is een hoop gedoe, zelfs als je helemaal legitiem wij-houden-van-elkaar getrouwd bent en een welgevulde bankrekening hebt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:56 schreef Ticootje het volgende:
Maar als je trouwt heb je toch bijna automagisch een verblijftvergunning? Toch?
Niet overalquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:10 schreef Brighteyes het volgende:
Oeh, dat ruikt altijd zo lekker, buiten-was!
41!quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:57 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Niet overal![]()
Mja, er stond vanmiddag ook niet overal 41 graden op de thermometer, gok ik zo
Dat dus, de arts heeft me echt gewaarschuwd dat koperspiraal echt problemen gaat geven. Kan ik met kraamverbanden gaan lopen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:21 schreef Pvoesss het volgende:
Dat is lastig..hier ben ik helemaal ziek van de hormonen..
Van prikpil tot normale pill alles word ik doodziek van en het werkt niet ik heb toch eisprongen![]()
En de enige optie is dus idd koper spiraal.. Maar ik bloed al zo enorm hevig dat het dus ook weer niet echt de fijnste keus is.
Die kunnen best scheuren, en uiteraard doen die krengen dat precies op het moment dat het echt echt niet mag...quote:
die zou ik geheid vergeten ...quote:
Koperspiraal haken ze ook in de baarmoeder.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:26 schreef Pvoesss het volgende:
Ja de gynefix lijkt mij ook inderdaad dan van spiraaltjes de enige optie..
Die haken ze in de baarmoeder, maar daar ben ik weer van dat hij heel erg kwijtraakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm so glamourous I piss glitter!
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Mehaan mijn aars geen.polonaise..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar komt alleen iets uit, daar gaat niks in..no way!♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
vibrator?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:33 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind de nonlatex condooms al afschuwelijk voelen en dan bloed ik dus dood door het spiraal.
Waarom is er geen fijnere optie
whaha... Ja oke..quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:35 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Vergeten? Hoe kan dat nou? Het wordt gewoon een Pavlov reactie als je een stijve ziet.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:35 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Vergeten? Hoe kan dat nou? Het wordt gewoon een Pavlov reactie als je een stijve ziet.
De mensen die het het hardst roepen he....quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
aan mijn aars geen.polonaise..
Daar komt alleen iets uit, daar gaat niks in..no way!
zou tijd wordenquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:38 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een seks-speektje gebruikt![]()
nou ik echt niet.hoor!!quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:38 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
De mensen die het het hardst roepen he....
tijd om te bgeinnen danquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:38 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een seks-speektje gebruikt![]()
Doe je eerst gezellig met vriendinnen een lady's night. Lachen, gieren, brullen en dan gewoon voor de fun bestellen en keihard roepen, neeeeee ik ga het niet gebruiken hoor, om naar een jaar te balen dat het ding op de grond stuiterd en kapot is [/einde biecht]quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:40 schreef simmu het volgende:
[..]
tijd om te bgeinnen dan![]()
hoeft niet alleen he
Ja, ik heb dus gemaild naar het AMK of zij dat konden doen. Nee dus, zegt ze. Ik denk dat zo'n instantie dat sneller voor elkaar krijgt dan dat ik dat kan. Ik kan me niet voorstellen dat ze die IP gegevens aan mij gaan geven..en om het nu bij de politie te melden; er is (nog) geen misdrijf gepleegd dus ik kan me niet voorstellen dat die er wat mee doenquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:58 schreef E.T. het volgende:
de admins van die site inschakelen om IPgegevens te achterhalen?
Tja, en dat is dus waarom er dingen gebeuren zoals met een Savannah . "Wat kan IK er nu aan doen.."?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:51 schreef Pvoesss het volgende:
Je kan zo weinig doen..
Ik denk dat je alles al gedaan hebt wat er te doen is.
Thnx, ik heb haar een berichtje gestuurd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:09 schreef Pvoesss het volgende:
http://www.topgeheimen.nl/?p=7&uid=1432
oh, zo bedoel ik het niet hoor! meer zo van dat je domweg niet weet wat er achter steekt. ik denk niet dat je meer kan doen dan een hand uit steken en hopen dat ze die aanpaktquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:18 schreef Vivi het volgende:
Kan, en dat heb ik natuurlijk ook bedacht, maar ja, om zoiets te laten liggen met het idee "het zal wel meevallen.."
Als ze reageert zal ik even bij je terugkomen om te vragen hoe dat moetquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:20 schreef Kleurdoos het volgende:
je kan r naar een ander plekje 'lokken' om zo t IP te achterhalen, volgens mij kan het wel via mail?
Hahah, ik heb nog even gezocht en dat wordt toch een lastig klusje, je zou evt. wel achter de provider kunnen komen maar of die het Ipadres geeft is een tweede.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Als ze reageert zal ik even bij je terugkomen om te vragen hoe dat moet
t is wel 18 jaar geleden he?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:55 schreef Vivi het volgende:
Ik heb het 2 x meegemaakt (overtijdbehandeling dmv zuigcurretage) toen was ik voor in de 20 en blijkbaarpilresistentOok onder lokale verdoving en het deed bij mij niet echt pijn. Lijkt me ook niet zo fijn om te horen voor BE nu.
meestal, hoeft niet en dan kom je nog geen klap verder, want geen verdere gegevens en privacy van de provider e.d.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:47 schreef moussy het volgende:
IP kan je uit de header van de mail halen.. en dan...?
wat is dit nu weer voor rare reactie!? Bij mij is het ook 18 jaar geleden en ik had de keuze tussen een roesje of niet. Ik zag alleen de vrouwen die voor me aan de beurt waren die een roesje hadden gehad heel naar wakker worden; gedesorienteerd. Dus dat heb ik niet gedaan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
t is wel 18 jaar geleden he?
vroeger werden kiezen ook zonder verdoving getrokken.
is die curretage dan wel onder verdoving/roesje?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:04 schreef Brighteyes het volgende:
Heel eerlijk gezegd zou ik liever de zuigcurrettage hebben ipv de pillen. Nu moet ik gaan wachten tot het vanzelf op gang komt en daar zie ik best tegenop, maar toen ik gisteren aan de gyn vroeg of het in het ziekenhuis kon zei hij 'ja hoor, je krijgt pillen en dan is het zo gebeurd, je hoeft iig niet naar een aparte kliniek' heb ik maar niet meer gevraagd of het ook anders kon. Had niet echt het idee dat ik iets te kiezen had.
o sorry hoor, was niet raar bedoeld in elk geval.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
wat is dit nu weer voor rare reactie!? Bij mij is het ook 18 jaar geleden en ik had de keuze tussen een roesje of niet. Ik zag alleen de vrouwen die voor me aan de beurt waren die een roesje hadden gehad heel naar wakker worden; gedesorienteerd. Dus dat heb ik niet gedaan.
5 of 6 weken.quote:
ik vind je dapper en ik wens jullie allebei heel veel sterktequote:Op donderdag 22 maart 2012 14:09 schreef Brighteyes het volgende:
Lady, wat moeilijk ook zeg.
[..]
5 of 6 weken.
Dat was gisteren niet heel duidelijk. Vruchtzakje klopte wel voor 6 weken, vruchtje niet. Dus het kan ook zomaar zijn dat het sws al niet helemaal goed zit. Daar was ook die anderhalve week wachten op gebaseerd eigenlijk. Maar omdat we er nu toch wel helemaal uit zijn mag het van mij nu over and done zijn.
Maar goed, vanmiddag de pillen halen en dan zie ik het wel. Ik wilde niet weer een 'haast'consult vragen om het maar achter de rug te hebben. Was allang blij dat de assistente zei dat ik de pillen kon komen halen zonder eerst weer met de gyn te moeten overleggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat trui zegt, ik kan het me voorstellen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook een afspraak met bureau jeugdzorg voor hen gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:20 schreef lady-wrb het volgende:
* lady-wrb haalt vast breinaalden en oranje wol tevoorschijn
ik moest even nadenken waar jij het nou weer over hadquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:23 schreef Keshet het volgende:
Lady, die opmerking las ik dus eerst echt heel, heel anders he!![]()
Wow.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:18 schreef Diaan73 het volgende:
Zal ik er dan wat leuks en ook een grote verrassing ingooien? Voor de mensen die het niet op facebook-Fok! hebben gelezen:gefeliciteerd Diaan, ik vind 't zo geweldig voor jullie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ik vroeg me al af of je het hier ook al zou vertellen. en hoe al die berichten hier bij jou zouden vallen.
wat hing er in de lucht joh, een paar weken geleden. zoveel mensen onverwacht zwanger..!
)
in de haak.
Zal ik er dan wat leuks en ook een grote verrassing ingooien? Voor de mensen die het niet op facebook-Fok! hebben gelezen:wat tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
Dankjewel. Het is idd vreemd om te lezen, maar ik snap de anderen wel. Ik heb ook soms wel twijfels over hoe het allemaal (praktisch) moet. Maar wij waren "bewust" bezig geweest en ik zou deze maand spiraaltje krijgen. Was er de laatste maanden ook niet meer bezig en klaar mee. Nu moet ik in mn hoofd nog wel om dat ik zwanger ben en dat er een 3e gaat komen, mits alles goed gaat. Is erg onwerkelijk nog... alsof het mij niet is overkomen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:26 schreef trui het volgende:
[..]
gefeliciteerd Diaan, ik vind 't zo geweldig voor jullie!(ik vroeg me al af of je het hier ook al zou vertellen. en hoe al die berichten hier bij jou zouden vallen.
wat hing er in de lucht joh, een paar weken geleden. zoveel mensen onverwacht zwanger..!
)
Zal ik er dan wat leuks en ook een grote verrassing ingooien? Voor de mensen die het niet op facebook-Fok! hebben gelezen:Echt zo supergefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel, heel erg gaaf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diaan van harte, wat ontzettend leeeeuhhheeeuukk, een kleine Yoko met oranje vlechtjes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:34 schreef Brighteyes het volgende:
Even onder een spoiler want het loopt nu wel heel raar door elkaar met de felicitaties voor Diaan.Joh, geeft niets... fijn dat je nu een datum hebt en doet waar jij je goed bij voelt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make love, not war ☮
quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:34 schreef Brighteyes het volgende:
Even onder een spoiler want het loopt nu wel heel raar door elkaar met de felicitaties voor Diaan.Ik kan me voorstellen dat dat "prettiger" isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze vroeg narcose of lokale verdoving, heb voor het laatste gekozen. Narcose vind ik helemaal weer zo wat. En F. gaat uiteraard mee.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Spring wat achterlijkIk zou bijna zeggen, wees blij dat je daar weg gaat!
BE een curretage is an sich een eitje. Roesje erbij, is peanuts. Zorg wel voor iemand die je naar huis kan brengen he, dat gaat niet zelf
Komt helemaal goed danquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ze vroeg narcose of lokale verdoving, heb voor het laatste gekozen. Narcose vind ik helemaal weer zo wat. En F. gaat uiteraard mee.
Ik ga mee met Springquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:09 schreef -Spring het volgende:
Moeilijk, Be. Zou het voor de verwerking niet beter zijn om het juist mee te krijgen? Zomaar een gedachte hoor. En psychologie van de koude grond.
Ja, zo dacht ik ook al wel hoor, en ik heb net nog even gebeld, het is heel goed ook zonder te doen en dat ik het mee krijg vind ik geloof ik helemaal niet zo heel erg. Het was meer dat iedereen hier ineens over een roesje begon dat ik ging twijfelen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:09 schreef -Spring het volgende:
Moeilijk, Be. Zou het voor de verwerking niet beter zijn om het juist mee te krijgen? Zomaar een gedachte hoor. En psychologie van de koude grond.
ik zou er geen behoefte aan hebben om 't zo bewust mee te krijgen eerlijk gezegd. het lijkt me wat te simpel gesteld, dat dat per definitie goed is voor de verwerking, ik kan me ook goed voorstellen dat dat het juist onnodig moeilijk maakt. maar goed, er zal heus ervaring mee zijn daar, ze bieden die optie niet zomaar aan. sterkte BE'tje!quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:09 schreef -Spring het volgende:
ja, da's waar. maar het lukt niet altijd met die pillenquote:Op donderdag 22 maart 2012 15:24 schreef Pvoesss het volgende:
ik vind een abortuspil dan weer een fijner idee een curettage lijkt mij weer heel heftig.
Ookal maak je het bij de pillen wel weer bewust mee maar het kan thuis, samen.
Nee dat is ook weer waar..quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:27 schreef simmu het volgende:
[..]
ja, da's waar. maar het lukt niet altijd met die pillen
Ik ben meer van het weten waar ik aan toe ben.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:24 schreef Pvoesss het volgende:
ik vind een abortuspil dan weer een fijner idee een curettage lijkt mij weer heel heftig.
Ookal maak je het bij de pillen wel weer bewust mee maar het kan thuis, samen.
dat dus.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:51 schreef Keshet het volgende:
Je bent te goed om zo met je te laten sollen Sspringetje.
wie niet?!quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:37 schreef miss_sly het volgende:
Spring, ik heb het gemist, maar sowieso ben je te goed om met je te laten sollen!
hahah! nee ik had het nog wel gelezen, maar zo erg was 't nou ook niet. wel ook heel erg hoor. belachelijk zelfs.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:41 schreef Estrys het volgende:
Ik heb het ook gemist maar ik lees steeds opmerkingen over verkleden. En nu stel ik me voor dat Spring in een mega Mindy pak de bezoeken doet.Maar dat zal het niet zijn.
oh ik dacht al meer aan sister act of zo, lekker vroomquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:41 schreef Estrys het volgende:
Ik heb het ook gemist maar ik lees steeds opmerkingen over verkleden. En nu stel ik me voor dat Spring in een mega Mindy pak de bezoeken doet.Maar dat zal het niet zijn.
Rot Piep! We wisselen tegenwoordig bijna elkemaand van contactpersoon bij ze.quote:
Dat je zwanger bent of hoe je zwanger wordt enzoquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:23 schreef Diaan73 het volgende:
Lois en Saffier, dankjulliewel. Vanavond hebben we het Twan verteld. Die reageerde zo leuk.. maar wilde ook weten hoe je zwanger kunt worden. Dus maar even een beetje verteld. En ik moest uitleggen hoe ik dan wist dat ik zwanger was.. dus werking van de tests proberen uit te leggen. Hij vroeg ook of hij het morgen op school en zaterdag bij de voetbal mocht vertellen.Zo leuk.
Van die instappers of ballerina's? Die zijn laag, maar toch dichtquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:22 schreef E.T. het volgende:
Spring, wat waardeloos zeg! Had al wel eerder e.e.a gelezen, maar het blijkt verder te gaan dus![]()
Ik heb vanmorgen van (bijna) alle Jamin-paaseitjes 2 stuks gekocht.. En nu hebben Jeroen en ik ons eigen bakje![]()
En ik wil nieuwe schoenen; Laarzen is het nu te mooi voor en open zomerschoenen is het ook nog niet. Maar wat moet ik dan onder m'n spijkerbroek?? Ik dacht aan zwarte palladiums (van die hoge, omgevouwen), maar Jeroen zegt dat het winterschoenen zijn
Hij weet dat je van "sex" zwanger wordt. Jullie hebben dus gesexed?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat je zwanger bent of hoe je zwanger wordt enzo![]()
He bah, gesekst?? Dat is smerig!!! Ruben had het er pas ook over. Dat een baby uit een buik kwam, maar dat hij dan wel wilde zien waaruit dan, want het was niet uit de navel. Heb helaas nog niet echt een geschikt boek gevondenquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij weet dat je van "sex" zwanger wordt. Jullie hebben dus gesexed?Hij wilde weten hoe je er dan achter kwam dat je weet dat je misschien zwanger bent.
saffier, inderdaad. erg wijze vragen. Maar hij wist wel hoe een embryo van 6 weken eruit zag, dat had hij gezien in biologieboek.
Hij weet wel dat ouders dat doen... ik denk alleen dat hij het niet wil zien. Wij ook niet trouwens.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:28 schreef Saffier het volgende:
![]()
maar dat dóén ouders toch nooit????
![]()
![]()
![]()
![]()
Het moment dat je kind daar achterkomt![]()
Nou dat dus. Je wéét dat 'ouders' dat doen, maar het moment dat je beseft dat jouw éígen ouders dat óók doen... Dat lijkt me een mooie om te zienquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij weet wel dat ouders dat doen... ik denk alleen dat hij het niet wil zien. Wij ook niet trouwens.
Ik heb deze, heerlijk!! (ook als het 's avonds en 's morgens vroeg nog koud is)quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:22 schreef E.T. het volgende:
Spring, wat waardeloos zeg! Had al wel eerder e.e.a gelezen, maar het blijkt verder te gaan dus![]()
Ik heb vanmorgen van (bijna) alle Jamin-paaseitjes 2 stuks gekocht.. En nu hebben Jeroen en ik ons eigen bakje![]()
En ik wil nieuwe schoenen; Laarzen is het nu te mooi voor en open zomerschoenen is het ook nog niet. Maar wat moet ik dan onder m'n spijkerbroek?? Ik dacht aan zwarte palladiums (van die hoge, omgevouwen), maar Jeroen zegt dat het winterschoenen zijn
Ik heb het idee dat ze op school ook al bezig zijn met uitleggen bij biologie. Twan kan ook veel aan, hij vindt het ook donders interessant. Ow en praten over meisjes door zijn vriendengroepje is nu ook erg hot. Best leuk om te horen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:30 schreef E.T. het volgende:
Diaan![]()
Saskia begint nu ook wel eens zulke vragen te stellen en ik heb daar nog wel wat moeite mee om in te schatten hoe 'ver' ze is en aankan.
All Stars zijn idd m'n twee optie, snoop(er komen sws wel simpele goedkope ballerina'tjes en misschien ook nog wel van die goedkope, lage wijde laarsjes.. even kijken wat de primark heeft
)
Nu mijn ouders nog...quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:31 schreef Deepfreeze het volgende:
Wat fijn dat Twan zo positief reageerde..
hadden op de ontmoetingsgroep net thema seksuele voorlichting, toeval![]()
Spring, geen idee wat er aan de hand is, maar sterkte
Bedoel je nou met niet willen zien ook écht zien? Ik heb van niemand echt de behoefte om de sex te zien als je het niet erg vindquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij weet wel dat ouders dat doen... ik denk alleen dat hij het niet wil zien. Wij ook niet trouwens.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Bedoel je nou met niet willen zien ook écht zien? Ik heb van niemand echt de behoefte om de sex te zien als je het niet erg vind
Of lees ik het nu heel gek?
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nu mijn ouders nog...Ik denk echt dat ze geschokt zullen zijn.
Nee, je hebt wel gelijk. Ik heb die behoefte ook nietquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Bedoel je nou met niet willen zien ook écht zien? Ik heb van niemand echt de behoefte om de sex te zien als je het niet erg vind
Of lees ik het nu heel gek?
Kan allebei, maar voor de winter zijn ze net niet warm genoeg vind ik.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:22 schreef E.T. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |