Nou, zal ik mijn verhaal van deze week ook eens posten. Dat is er ook wel een van het kaliber 'als je denkt alles gezien te hebben'.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:44 schreef SacreCoeur het volgende:
+ ik ga overal maar gewoon vanuit.
Want als je denkt in oud alles gehad te hebben dan kan het altijd nog gekker![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Ik las ook iets van jou?quote:
Omg... En nu?quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:07 schreef Pvoesss het volgende:
Ja Tico kan best dat je wat gelezen hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:07 schreef Pvoesss het volgende:
Ja Tico kan best dat je wat gelezen hebt
Dit verbaast mij eerlijk gezegd echt heel erg... Beetje heel jammer ook wel...quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:06 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja dan denk je ook alles gehad te hebben. Zolang je er samen maar achterstaat, kom je er ook wel samen uit.
ik wist het overigens al wel, niet dat dat uitmaakt maar als je iets geheim wilt houden nooit op fok vertellen iig
quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:07 schreef Spuuglokje het volgende:
Verdomme BE ik zit hiervan echt te huilen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Noli. op 22-03-2012 10:24:35 ]
Hoe kom je er bij dat dit de situatie is..quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Sorry dat ik het zeg hoor pvoess..maar hoe lang mag deze vent bij je blijven? En dan ben je straks 25 en heb je 3 kinderen van 3 verschillende vaders. Ik zou er niet trots op zijn
en dan nog? Niet jouw beslissing, en niet iedereen heeft het geluk gelijk de juiste te treffen (of ooit...) en dat wil ook niet zeggen dat je geen kinderen mag krijgen toch?quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Sorry dat ik het zeg hoor pvoess..maar hoe lang mag deze vent bij je blijven? En dan ben je straks 25 en heb je 3 kinderen van 3 verschillende vaders. Ik zou er niet trots op zijn
Nou inderdaad... Ik ben heel benieuwd...quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit verbaast mij eerlijk gezegd echt heel erg... Beetje heel jammer ook wel...Ik ging er vanuit dat de mensen die ik het verteld had het echt niet verder zouden vertellen... blijkt maar weer...
quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:10 schreef lily het volgende:
BE, heel veel sterkte
Weten dat je het goeie doet kan nog steeds verdomd veel pijn doen idd.
Nou ja dat... Ongelukje kan gebeuren, maar dan heb je ook nog keuzes die je meteen daarna kunt maken. Dat condooms wel eens scheuren ben ik ook wel achter gekomen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nee dat zeg ik niet. En als het zo loopt dan loopt het zo..maar het komt op mij onnadenkend over. Geef een relatie eerst eens wat langer de tijd en kijk of het een blijvertje is. Zoiets.
Nou dat vraag ik me eigenlijk ook wel afquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit verbaast mij eerlijk gezegd echt heel erg... Beetje heel jammer ook wel...Ik ging er vanuit dat de mensen die ik het verteld had het echt niet verder zouden vertellen... blijkt maar weer...
Jawel. we zijn samen een sterk team.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:19 schreef trui het volgende:
lily, dat moet ook heel moeilijk geweest zijn zeg...heb je ook na afloop samen goed kunnen verwerken?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:10 schreef lily het volgende:
BE, heel veel sterkte
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik was zo.lekker aan het sporten maar dat zit er nu.ook even een weekje niet in..
Ik heb een.lichte whiplash.
Vanmorgen stond ik bij het stopligt en toen knalde er eentje achterop me
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
voortaan aan 1 iemand vertellen, weet je gelijk wie de mol is.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Of jij gewoon je kwek houden. Kan me voorstellen dat degene die het aan jou verteld heeft zich nu ook best bescheten voelt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:35 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
voortaan aan 1 iemand vertellen, weet je gelijk wie de mol is.
of je lekt publiekelijk even de bronquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:35 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
voortaan aan 1 iemand vertellen, weet je gelijk wie de mol is.
waarom zou ik mn kwek moeten houden? het gaat niet over 1 persoon.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Of jij gewoon je kwek houden. Kan me voorstellen dat degene die het aan jou verteld heeft zich nu ook best bescheten voelt.
Ik snap sowieso die neiging niet dat mensen altijd op de een of andere manier moeten laten dooschijnen dat je het al wel wist. Voelt dat nou echt lekkerder, dat je aan de rest moet laten weten blijkbaar in iemands inner circle zit?
Nou... Dat lijkt mij nog veel sterker.. Volgens mij zit jij gewoon mensen door elkaar te halen, of zit je de boel te stoken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:38 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
waarom zou ik mn kwek moeten houden? het gaat niet over 1 persoon.
wow dus er lekken meerderequote:Op donderdag 22 maart 2012 10:38 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja die allemaal meteen naar SC rennen?? Weinig kans..quote:
oké, nou ik stop al hoor als iedereen gelijk zo op zn pik is getraptquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou... Dat lijkt mij nog veel sterker.. Volgens mij zit jij gewoon mensen door elkaar te halen, of zit je de boel te stoken.
Dat weet ik niet ik ken SC niet dus ik weet niet met wie zij kliekjes vormt... maar kennelijk is ze goed op de hoogte dus ik vraag me af wat ze nog meer weet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja die allemaal meteen naar SC rennen?? Weinig kans..
tjeeminee vix!quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:33 schreef Vicky het volgende:
ik was zo.lekker aan het sporten maar dat zit er nu.ook even een weekje niet in..
Ik heb een.lichte whiplash.
Vanmorgen stond ik bij het stopligt en toen knalde er eentje achterop me
Meer dan 1 persoon zelfs?quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:38 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Och jezus BE....quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Weten dat je het goeie doet kan nog steeds verdomd veel pijn doen idd.
o ja hoor, ik geniet hier echt van.. k ben ook echt een rellerquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Meer dan 1 persoon zelfs?Dat vind ik echt heel knap.
Ik heb het nl op FOK zelf aan 3 (drie!!!) mensen verteld. De anderen zijn van de leesclub en ik dacht altijd dat we daar de regel hadden dat dat wat daar staat echt niet verder komt. En het leek mij ook dat dat helemaal geen grote moeite zou hoeven zijn omdat dat maar een klein groepje is, veel minder groot iig dan D&V.
Maar goed, geniet jij lekker verder van het feit dat je dingen hoort en dat je dat dan ook nog even moet melden.
Je bent een zielig stuk vreten dat alles aangrijpt om wat aandacht te krijgen. Edit BE: *niet nodig*quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:56 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
o ja hoor, ik geniet hier echt van.. k ben ook echt een reller
quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
Je bent een zielig stuk vreten dat alles aangrijpt om wat aandacht te krijgen. Edit BE: *niet nodig*
Ik moet eerst waslijnen kopen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:19 schreef Vicky het volgende:
Ik.moet eerst de waslijnen een flinke schoonmaakbeurt geven voordat ikiets buiten kanhangen.
quote:
Hendig sjiek wasrek voor op je balkon!quote:
Nee, dat is nog best ingewikkeld. Je moet aan een boel eisen voldoen, dat idiote inburgeringsexamen halen (er is een topic over in KAA. De meeste KAAers halen het niet).... het is een hoop gedoe, zelfs als je helemaal legitiem wij-houden-van-elkaar getrouwd bent en een welgevulde bankrekening hebt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:56 schreef Ticootje het volgende:
Maar als je trouwt heb je toch bijna automagisch een verblijftvergunning? Toch?
Niet overalquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:10 schreef Brighteyes het volgende:
Oeh, dat ruikt altijd zo lekker, buiten-was!
41!quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:57 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Niet overal![]()
Mja, er stond vanmiddag ook niet overal 41 graden op de thermometer, gok ik zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |