abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109561451
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 11:27 schreef error_404 het volgende:

[..]

Jij stond ernaast bij het stoplicht of zo?
Of die chauffeur was weer eens niet aan het opletten en reed niet netjes op z'n baan. Of hij wilde niet ingehaald worden door een voertuig dat beter kan optrekken dan hij kan (want die heb je ook!)

Ik moet eerlijk zeggen, ik heb die motorrijder liever voor me dan achter me, kan ik hem beter in de gaten houden (er zijn mij teveel motorrijders die plakken en daar houd ik niet van, helemaal niet bij motorrijders) Als ze voor me rijden kan ik tenminste meer afstand nemen in het geval er iets voor me gebeurt (en ik dus meer ruimte krijg om die motorrijder niet te overrijden)
pi_109561697
Als motorrijders plakken betekent het dat je te langzaam rijdt *)
pi_109561888
Dan moeten ze er maar langs gaan ;)
pi_109562008
maar dat kan niet altijd ;(
pi_109562483
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 11:42 schreef Yreal het volgende:
Als motorrijders plakken betekent het dat je te langzaam rijdt *)
Tja, ik kan nog steeds niet over m'n voorgangers springen met m'n auto... En als een motorrijder niet eens kan inhalen, zou ik dat dan wel moeten kunnen?
  dinsdag 27 maart 2012 @ 12:10:57 #130
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_109562503
Chauffeur kwam gewoon naar links.
Eerst een klein beetje dus ik dacht dat ging perongeluk en gaf gas bij.
daarna kwam die ineens veel verder naar links toen ik net een stukje naast hem reed waardoor ik dus vol in de remmen moest, voelde heel de achterband wegglijden.
Denk dat hij gewoon niet ingehaald wilde worden, want zag hem in zijn spiegel naar mij kijken dus hij had mij wel gezien.
Gewoonweg idioot.

[ Bericht 4% gewijzigd door lipjes op 27-03-2012 12:18:18 ]
pi_109563147
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 12:10 schreef lipjes het volgende:
Chauffeur kwam gewoon naar links.
Eerst een klein beetje dus ik dacht dat ging perongeluk en gaf gas bij.
daarna kwam die ineens veel verder naar links toen ik net een stukje naast hem reed waardoor ik dus vol in de remmen moest, voelde heel de achterband wegglijden.
Denk dat hij gewoon niet ingehaald wilde worden, want zag hem in zijn spiegel naar mij kijken dus hij had mij wel gezien.
Gewoonweg idioot.
Als ik in de file sta en ik zie een motorrijder in het midden aankomen dan ga ik ook altijd in het midden staan zodat hij er niet langskomt. Je sluit maar gewoon achteraan in de rij...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 12:36:19 #132
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_109563300
ja ik had er eerst respect voor, heb zelf ook eens in een 12tonner door eindhoven gereden.
Maar dat is nu compleet weg.
pi_109563849
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 12:36 schreef lipjes het volgende:
ja ik had er eerst respect voor, heb zelf ook eens in een 12tonner door eindhoven gereden.
Maar dat is nu compleet weg.
Ik vind mensen die alles wat ze over iets vinden overboord gooien na een slechte ervaring een beetje :')
  dinsdag 27 maart 2012 @ 12:57:03 #134
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_109563960
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 12:31 schreef resque het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is geen excuus om je als een volslagen idioot te gedragen op de weg, maar goed, heb nog nooit één enkel zinnig woord uit de mond van een vrachtwagenchauffeur horen komen...
Don't let my username fool you...
  dinsdag 27 maart 2012 @ 15:08:37 #135
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_109568442
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 12:53 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ik vind mensen die alles wat ze over iets vinden overboord gooien na een slechte ervaring een beetje :')
Mwa had wel meer slechte ervaringen met vrachtwagens, maar dit was de druppel.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 16:20:20 #136
252108 Len93
That's what she said.
pi_109571407
Reed zojuist hier, op de middelste rijbaan - ik moest naar Hilversum. Dan verbreed de 'aftakking' naar de A27, er komt een rijbaan bij, een of andere prutser met een gehuurde Iveco met aanhanger (Boele, verhuurbedrijf) dacht dat het wel erg handig was om lekker links te blijven rijden. Met een beetje improvisatie er wel netjes langsgekomen, maar ik weet nu wel weer dat bepaalde personen alleen maar aan zichzelf denken tijdens het rijden. (Zal wel komen omdat 500m daarna beide rijstroken een andere richting uitgaan, meneer vond het waarschijnlijk teveel gedoe om weer in te moeten voegen zoals iedereen dat moet).
Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef Tijgertje. het volgende:
Aandachtshoer.
pi_109572057
Parkeren....

Jeweetwel, je auto ergens dumpen en overal schijt aan hebben.

Net ook, dikke Alfa die 2 plekken nodig had. Kut voor de chauffeur maar Gummie komt eraan met zn Cuore koekblik. Beetje passen en meten en voila! Alfa bestuurder moet via de passagierskant instappen. :')

Alsof ik bang ben voor deuken op mn Cuore grafbak. :+
Meestal kijk ik toe hoe zo'n persoon alle moeite neemt om weg te komen, gegarandeerd plezier ende vreugde.

w/
  Moderator dinsdag 27 maart 2012 @ 16:45:48 #138
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_109572388
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 16:37 schreef Gummiebeer het volgende:
Parkeren....

Jeweetwel, je auto ergens dumpen en overal schijt aan hebben.

Net ook, dikke Alfa die 2 plekken nodig had. Kut voor de chauffeur maar Gummie komt eraan met zn Cuore koekblik. Beetje passen en meten en voila! Alfa bestuurder moet via de passagierskant instappen. :')

Alsof ik bang ben voor deuken op mn Cuore grafbak. :+
Meestal kijk ik toe hoe zo'n persoon alle moeite neemt om weg te komen, gegarandeerd plezier ende vreugde.

w/
Nou nou, dat zal 'm leren! :')

En met een beetje pech is het een leaserijder, alsof die zich druk maakt over schade aan z'n auto :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_109572437
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 16:45 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou nou, dat zal 'm leren! :')

En met een beetje pech is het een leaserijder, alsof die zich druk maakt over schade aan z'n auto :')
Kwestie van lezen....Cuore koekblik, krassen, deuken en aftrappen. Who cares?
Wedden dat het gastje zuiniger is op zn Alfa dan ik op mn grafbak?

:')
pi_109572507
Ow...en je onderschrift klopt.

Ik kwam, ik zag, en het was kut. VW, das auto :')
  Moderator dinsdag 27 maart 2012 @ 17:00:33 #141
16180 crew  CoolGuy
pi_109572923
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 16:47 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Kwestie van lezen....Cuore koekblik, krassen, deuken en aftrappen. Who cares?
Wedden dat het gastje zuiniger is op zn Alfa dan ik op mn grafbak?

:')
Alleen al de denigrerende toon waar je op praat. Want het doet er niet toe dat die gozer een Alfa rijdt voor het verhaal, want het verhaal is gewoon dat hij 2 parkeerplaatsen gebruikte. Of hij dat deed in een Alfa, mercedes of een skelter doet er niet toe.
  Moderator dinsdag 27 maart 2012 @ 17:01:26 #142
16180 crew  CoolGuy
pi_109572959
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 16:48 schreef Gummiebeer het volgende:
Ow...en je onderschrift klopt.

Ik kwam, ik zag, en het was kut. VW, das auto :')
Het zit je hoog he, dat je in een Cuore rijdt :')
pi_109572993
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 17:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Alleen al de denigrerende toon waar je op praat. Want het doet er niet toe dat die gozer een Alfa rijdt voor het verhaal, want het verhaal is gewoon dat hij 2 parkeerplaatsen gebruikte. Of hij dat deed in een Alfa, mercedes of een skelter doet er niet toe.
Correct en tevens juist. ^O^

Poep aan het merk enzo. Ik wil gewoon verdomme fatsoenlijk parkeren! :(
pi_109573023
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 17:01 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Het zit je hoog he, dat je in een Cuore rijdt :')
Nee hoor. ;)

Heb verschillende VAG producten bereden, allemaal was het kut en net niet.
  Moderator dinsdag 27 maart 2012 @ 17:02:58 #145
16180 crew  CoolGuy
pi_109573030
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 17:02 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Correct en tevens juist. ^O^

Poep aan het merk enzo. Ik wil gewoon verdomme fatsoenlijk parkeren! :(
Alsof je die fohn op wielen niet gemakkelijk geparkeerd krijgt :') Ligt dan toch echt aan de bestuurder.
  Moderator dinsdag 27 maart 2012 @ 17:03:30 #146
16180 crew  CoolGuy
pi_109573042
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 17:02 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Nee hoor. ;)

Heb verschillende VAG producten bereden, allemaal was het kut en net niet.
Nee, maar een Cuore, dat is het helemaal, vooral vergeleken met een Audi natuurlijk 8)7
pi_109573114
Ach, ik rijd goedkoop van A naar B. Denk je nou echt dat ik die Cuore in een vlaag van emotie heb gekocht? :')

En mijn waarde heer...als een leasebak rijder 2 plekken nodig heeft, dan krijg ik mijn gebakje er wel tussen.

* mompelt iets met 12ton daily driver enzo*
  Moderator dinsdag 27 maart 2012 @ 17:12:03 #148
16180 crew  CoolGuy
pi_109573311
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 17:05 schreef Gummiebeer het volgende:
Ach, ik rijd goedkoop van A naar B. Denk je nou echt dat ik die Cuore in een vlaag van emotie heb gekocht? :')

En mijn waarde heer...als een leasebak rijder 2 plekken nodig heeft, dan krijg ik mijn gebakje er wel tussen.

* mompelt iets met 12ton daily driver enzo*
Nee natuurlijk niet, die heb je gekocht met je verstand omdat het 3x niks kost. Maar de manier waarop je dan praat over iedereen die een grotere auto heeft (want dat merk moet er toch steeds bij betrokken worden) is niets meer dan afgunst.

Oh dat zal vast wel dat je 'm er dan tussen krijgt. Maar dat is gewoon verkapte frustratie, want er zal vast nog wel een plekje in de buurt zijn waar je makkelijker kunt parkeren, maar je vind het -getuige je verhaal- prachtig om iemand dan 'dwars' te zitten ofzo.

Beetje simpel.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 17:42:48 #149
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_109574306
oh, en naar aanleiding van mijn vrolijke ervaring met een vrachtwagen
Auto's die je snel en dichtlangs voorbij komen als je als motorrijder wilt afslaan, wilde mijn bocht even wat wijder maken en kwam er echt net niet tegenaan :r
en dat om 3 seconden sneller thuis te zijn
pi_109574403
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 17:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, die heb je gekocht met je verstand omdat het 3x niks kost. Maar de manier waarop je dan praat over iedereen die een grotere auto heeft (want dat merk moet er toch steeds bij betrokken worden) is niets meer dan afgunst.

Oh dat zal vast wel dat je 'm er dan tussen krijgt. Maar dat is gewoon verkapte frustratie, want er zal vast nog wel een plekje in de buurt zijn waar je makkelijker kunt parkeren, maar je vind het -getuige je verhaal- prachtig om iemand dan 'dwars' te zitten ofzo.

Beetje simpel.
Ik snap alleen je afgunst verhaal niet.
Mijn inziens zijn toch echt de mensen met de grotere bakken die gefrustreerd zijn en vinden dat je met een klein koekblikje niet waardig bent.
pi_109574464
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 17:42 schreef lipjes het volgende:
oh, en naar aanleiding van mijn vrolijke ervaring met een vrachtwagen
Auto's die je snel en dichtlangs voorbij komen als je als motorrijder wilt afslaan, wilde mijn bocht even wat wijder maken en kwam er echt net niet tegenaan :r
en dat om 3 seconden sneller thuis te zijn
Je weet hoe het is als motorrijder.
Jij moet de fouten opvangen van de overige verkeersdeelnemers, zo zal het altijd zijn, anders beland je op de IC helaas.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 17:51:18 #152
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_109574593
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 17:47 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Je weet hoe het is als motorrijder.
Jij moet de fouten opvangen van de overige verkeersdeelnemers, zo zal het altijd zijn, anders beland je op de IC helaas.
Ja helaas wel ;(
Blijft gevaarlijk, maar gelukkig is er bij ons in de familie nog nooit een ongeluk gebeurd.
en dat terwijl mijn vader al meer dan 40 jaar rijd.
pi_109574901
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 17:51 schreef lipjes het volgende:

[..]

Ja helaas wel ;(
Blijft gevaarlijk, maar gelukkig is er bij ons in de familie nog nooit een ongeluk gebeurd.
en dat terwijl mijn vader al meer dan 40 jaar rijd.
Gezond verstand gebruiken.
Als die ene in de auto jouw ervoorlangs wil klappen, laat hem... 500 meter later ben je hem allang weer voorbij. Dat is de kracht van een motor.
Ik heb al zoveel dingen meegemaakt op de weg als motorrijder, ik had allang 10x dood kunnen zijn.
Rust pakken, even die arrogante medeweg gebruiker verrot schelden( je hebt tenslotte een helm op, niemand kan je horen) en er later langsheen klappen met de schuif vol open. Ze schrikken zich verrot als je met een open pijp langs hun open raampje ragt. :+
pi_109575108
Ook zoiets.
Je hebt bumperklevers, das niet eens zo erg. Maar je hebt ook bandklevers. Automoblisiten die minder als een meter op je achterband zitten.

Dan vraag ik mij af?

Ben je als automoblist zo gefrustreerd dat je een motorrijder in de wielen gaat rijden?
Stel...de motorrijder flikkerd op zn muil, en jij rijd er als automoblisit overheen.. was dat jouw doel?

Mafkezen.... ik had er 1 achter mij. Ben gestopt en heb hem gevraagd waarom hij dat deed. Anwoord was: Dat vind ik leuk. Ow... :? Kopstoot gegeven met mn helm op en weg gereden.
Wat een randdebiel zeg... :|W
pi_109579560
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:06 schreef Gummiebeer het volgende:
Ook zoiets.
Je hebt bumperklevers, das niet eens zo erg. Maar je hebt ook bandklevers. Automoblisiten die minder als een meter op je achterband zitten.

Dan vraag ik mij af?

Ben je als automoblist zo gefrustreerd dat je een motorrijder in de wielen gaat rijden?
Stel...de motorrijder flikkerd op zn muil, en jij rijd er als automoblisit overheen.. was dat jouw doel?

Mafkezen.... ik had er 1 achter mij. Ben gestopt en heb hem gevraagd waarom hij dat deed. Anwoord was: Dat vind ik leuk. Ow... :? Kopstoot gegeven met mn helm op en weg gereden.
Wat een randdebiel zeg... :|W
:{
Nu snap ik dat je nogal emotioneel kan zijn als je net heel erg bent geschrokken, echt, maar een kopstoot uitdelen vanuit het niets? Ik denk dat hij jou ook wel even een randdebiel vond...

Nou ja, ik vind motorrijders nog steeds doodeng omdat je ze zo makkelijk over het hoofd ziet en ze een stuk kwetsbaarder zijn. Het gros rijdt netjes en op overzicht daarom, maar je hebt er dus ook tussen zitten die -net als automobilisten- de raarste dingen uithalen.

Tussen de rijbanen in de file doorrijden kan best, maar soms gaan ze echt heel hard, dat snap ik echt niet. Of plakkende motoren. Ja, ik wil ook best harder, maar nee ik breek mijn inhaalmanoeuvre niet af om in te voegen tussen de grote boze vrachtauto's, ook niet als er eentje mijn bumper aan het aflikken is. Ik wil geen ongelukken en al is het honderdduizend keer je eigen stomme schuld, ik zou me toch behoorlijk klote voelen als ik in een auto zit waar iemand zich op te pletter rijdt...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')