Of die chauffeur was weer eens niet aan het opletten en reed niet netjes op z'n baan. Of hij wilde niet ingehaald worden door een voertuig dat beter kan optrekken dan hij kan (want die heb je ook!)quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:27 schreef error_404 het volgende:
[..]
Jij stond ernaast bij het stoplicht of zo?
Tja, ik kan nog steeds niet over m'n voorgangers springen met m'n auto... En als een motorrijder niet eens kan inhalen, zou ik dat dan wel moeten kunnen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:42 schreef Yreal het volgende:
Als motorrijders plakken betekent het dat je te langzaam rijdt
Als ik in de file sta en ik zie een motorrijder in het midden aankomen dan ga ik ook altijd in het midden staan zodat hij er niet langskomt. Je sluit maar gewoon achteraan in de rij...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:10 schreef lipjes het volgende:
Chauffeur kwam gewoon naar links.
Eerst een klein beetje dus ik dacht dat ging perongeluk en gaf gas bij.
daarna kwam die ineens veel verder naar links toen ik net een stukje naast hem reed waardoor ik dus vol in de remmen moest, voelde heel de achterband wegglijden.
Denk dat hij gewoon niet ingehaald wilde worden, want zag hem in zijn spiegel naar mij kijken dus hij had mij wel gezien.
Gewoonweg idioot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind mensen die alles wat ze over iets vinden overboord gooien na een slechte ervaring een beetjequote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:36 schreef lipjes het volgende:
ja ik had er eerst respect voor, heb zelf ook eens in een 12tonner door eindhoven gereden.
Maar dat is nu compleet weg.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:31 schreef resque het volgende:
[..]Dat is geen excuus om je als een volslagen idioot te gedragen op de weg, maar goed, heb nog nooit één enkel zinnig woord uit de mond van een vrachtwagenchauffeur horen komen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't let my username fool you...
Mwa had wel meer slechte ervaringen met vrachtwagens, maar dit was de druppel.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik vind mensen die alles wat ze over iets vinden overboord gooien na een slechte ervaring een beetje
Nou nou, dat zal 'm leren!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:37 schreef Gummiebeer het volgende:
Parkeren....
Jeweetwel, je auto ergens dumpen en overal schijt aan hebben.
Net ook, dikke Alfa die 2 plekken nodig had. Kut voor de chauffeur maar Gummie komt eraan met zn Cuore koekblik. Beetje passen en meten en voila! Alfa bestuurder moet via de passagierskant instappen.![]()
Alsof ik bang ben voor deuken op mn Cuore grafbak.![]()
Meestal kijk ik toe hoe zo'n persoon alle moeite neemt om weg te komen, gegarandeerd plezier ende vreugde.
Kwestie van lezen....Cuore koekblik, krassen, deuken en aftrappen. Who cares?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou nou, dat zal 'm leren!![]()
En met een beetje pech is het een leaserijder, alsof die zich druk maakt over schade aan z'n auto
Alleen al de denigrerende toon waar je op praat. Want het doet er niet toe dat die gozer een Alfa rijdt voor het verhaal, want het verhaal is gewoon dat hij 2 parkeerplaatsen gebruikte. Of hij dat deed in een Alfa, mercedes of een skelter doet er niet toe.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:47 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Kwestie van lezen....Cuore koekblik, krassen, deuken en aftrappen. Who cares?
Wedden dat het gastje zuiniger is op zn Alfa dan ik op mn grafbak?
Het zit je hoog he, dat je in een Cuore rijdtquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:48 schreef Gummiebeer het volgende:
Ow...en je onderschrift klopt.
Ik kwam, ik zag, en het was kut. VW, das auto
Correct en tevens juist.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Alleen al de denigrerende toon waar je op praat. Want het doet er niet toe dat die gozer een Alfa rijdt voor het verhaal, want het verhaal is gewoon dat hij 2 parkeerplaatsen gebruikte. Of hij dat deed in een Alfa, mercedes of een skelter doet er niet toe.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het zit je hoog he, dat je in een Cuore rijdt
Alsof je die fohn op wielen niet gemakkelijk geparkeerd krijgtquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:02 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Correct en tevens juist.![]()
Poep aan het merk enzo. Ik wil gewoon verdomme fatsoenlijk parkeren!
Nee, maar een Cuore, dat is het helemaal, vooral vergeleken met een Audi natuurlijkquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:02 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Nee hoor.
Heb verschillende VAG producten bereden, allemaal was het kut en net niet.
Nee natuurlijk niet, die heb je gekocht met je verstand omdat het 3x niks kost. Maar de manier waarop je dan praat over iedereen die een grotere auto heeft (want dat merk moet er toch steeds bij betrokken worden) is niets meer dan afgunst.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:05 schreef Gummiebeer het volgende:
Ach, ik rijd goedkoop van A naar B. Denk je nou echt dat ik die Cuore in een vlaag van emotie heb gekocht?![]()
En mijn waarde heer...als een leasebak rijder 2 plekken nodig heeft, dan krijg ik mijn gebakje er wel tussen.
* mompelt iets met 12ton daily driver enzo*
Ik snap alleen je afgunst verhaal niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, die heb je gekocht met je verstand omdat het 3x niks kost. Maar de manier waarop je dan praat over iedereen die een grotere auto heeft (want dat merk moet er toch steeds bij betrokken worden) is niets meer dan afgunst.
Oh dat zal vast wel dat je 'm er dan tussen krijgt. Maar dat is gewoon verkapte frustratie, want er zal vast nog wel een plekje in de buurt zijn waar je makkelijker kunt parkeren, maar je vind het -getuige je verhaal- prachtig om iemand dan 'dwars' te zitten ofzo.
Beetje simpel.
Je weet hoe het is als motorrijder.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:42 schreef lipjes het volgende:
oh, en naar aanleiding van mijn vrolijke ervaring met een vrachtwagen
Auto's die je snel en dichtlangs voorbij komen als je als motorrijder wilt afslaan, wilde mijn bocht even wat wijder maken en kwam er echt net niet tegenaan
en dat om 3 seconden sneller thuis te zijn
Ja helaas welquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:47 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Je weet hoe het is als motorrijder.
Jij moet de fouten opvangen van de overige verkeersdeelnemers, zo zal het altijd zijn, anders beland je op de IC helaas.
Gezond verstand gebruiken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja helaas wel
Blijft gevaarlijk, maar gelukkig is er bij ons in de familie nog nooit een ongeluk gebeurd.
en dat terwijl mijn vader al meer dan 40 jaar rijd.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:06 schreef Gummiebeer het volgende:
Ook zoiets.
Je hebt bumperklevers, das niet eens zo erg. Maar je hebt ook bandklevers. Automoblisiten die minder als een meter op je achterband zitten.
Dan vraag ik mij af?
Ben je als automoblist zo gefrustreerd dat je een motorrijder in de wielen gaat rijden?
Stel...de motorrijder flikkerd op zn muil, en jij rijd er als automoblisit overheen.. was dat jouw doel?
Mafkezen.... ik had er 1 achter mij. Ben gestopt en heb hem gevraagd waarom hij dat deed. Anwoord was: Dat vind ik leuk. Ow...Kopstoot gegeven met mn helm op en weg gereden.
Wat een randdebiel zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |