En die wordt op het rijbewijs dus ook T genoemd. Overigens, achterop mijn rijbewijs staat ook een T met een streepje erachter. Dus je verhaal klopt niet helemaal.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
T kun je helemaal nog niet hebben, aangezien die categorie er waarschijnlijk pas in 2014 komt en er dus ook nog geen examens voor worden afgelegd. Er bestaat wel een certificaat, maar die is alleen verplicht voor bestuurders <18 jaar (en minimaal 16) of niet in bezit van het rijbewijs B, en voor dat certificaat wordt enkel gekeken naar de voertuigbeheersing, niet naar de omgang met de verkeersregels. Je kunt dan ook zeker niet van een rijbewijs spreken.
Op eigen terrein mag je inderdaad gewoon aanklooien.
Sleepertje of rat dus.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:25 schreef resque het volgende:
[..]
Jups, leuker is juist andersom... lelijk ding en dan teringsnel :-)
dmv het door het midden rijden in een file of een ' normale' situatie?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:07 schreef Gummiebeer het volgende:
Mensen die jouw niet zien aankomen op de motor, inclusief dimlicht, derhalve zo ingesteld op verblindings standje.
Oh nee, ik had u niet gezien....
Edit: Zo ben ik derhalve een maat kwijtgeraakt, dood... omdat mevrouw hem niet zag aankomen...
![]()
Normale situatie.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:12 schreef resque het volgende:
[..]
dmv het door het midden rijden in een file of een ' normale' situatie?
Naja, in principe mag je max 50 binnen de bebouwde kom. Dus ze doen niks verkeerd..quote:Op maandag 26 maart 2012 16:17 schreef Sounddragon het volgende:
Lamballen die 35 - 40 rijden binnen de bebouwde kom, omdat ze zitten te ouwehoeren met hun passagier(s)![]()
En dan het liefst op een punt waar je ze niet in kunt halen
Ja, net als C1 en D1, en daar kun je ook nog geen examen voor doen. Het is er wel vast opgezet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:24 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
En die wordt op het rijbewijs dus ook T genoemd. Overigens, achterop mijn rijbewijs staat ook een T met een streepje erachter. Dus je verhaal klopt niet helemaal.
Sowiso iedereen die door rood knalt beboeten, maakt niet uit of ze in een rolstoel zitten of niet. En verder was het in de VS.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:34 schreef Gummiebeer het volgende:
Gisteren op tv trouwens, met "politie op je hielen"... wout knalt op een invalide met rolstoel.
Wout reed hem aan. Sowieso al fout. Derhalve kreeg de invalide wel een boete vanwege het negeren van rood licht. Daarna werd de boete ingetrokken.
Maar dan vraag ik me af...
Waar gaat dit heen?
Had ik gezegd dat het in de EU was?quote:Op maandag 26 maart 2012 18:03 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Sowiso iedereen die door rood knalt beboeten, maakt niet uit of ze in een rolstoel zitten of niet. En verder was het in de VS.
En zodra je wel enigszins normaal kunt inhalen weten ze ineens het gas *wel* te vinden waardoor je er haast niet meer langs komt, en dan krijg je vaak nog een middelvinger te zien ook.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:17 schreef Sounddragon het volgende:
Lamballen die 35 - 40 rijden binnen de bebouwde kom, omdat ze zitten te ouwehoeren met hun passagier(s)![]()
En dan het liefst op een punt waar je ze niet in kunt halen
terechte klacht. Vanmiddag ook weer, ik 3kwart de rotonde rond. Vrouw tegenover me kijkt me recht aan. Kwart rond, kijkt me nog steeds aan. Begint daarna te rollen om uiteindelijk midden op de baan tot stilstand te komen terwijl ik mezelf castreer.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:07 schreef Gummiebeer het volgende:
Mensen die jouw niet zien aankomen op de motor, inclusief dimlicht, derhalve zo ingesteld op verblindings standje.
Oh nee, ik had u niet gezien....
Edit: Zo ben ik derhalve een maat kwijtgeraakt, dood... omdat mevrouw hem niet zag aankomen...
![]()
Da's een autoweg... En als ze daar 80 rijden vind ik dat hun rijbewijs afgepakt moet worden (tenzij het vrachtwagen chauffeurs zijn).quote:Op maandag 26 maart 2012 23:44 schreef Palomar het volgende:
Die provinciale wegen zijn idd irritant. Hele stukken waar je niet in mag halen. En op een recht stuk waar je wel in mag halen komt dan altijd net een hele rij tegenliggers aan
Krijg dan wel eens de neiging om toch over die vierdubbel doorgetrokken streep met groene verf ertussen te gaan, want toch niemand die het ziet.... (maar doe het toch maar niet).
Jij stond ernaast bij het stoplicht of zo?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:44 schreef lipjes het volgende:
Zojuist op de motor naar kantoor.
Wilde een vrachtwagen inhalen die nog aan het optrekken was op een provicionale weg, dus denk haal hem even in.
Of die chauffeur was weer eens niet aan het opletten en reed niet netjes op z'n baan. Of hij wilde niet ingehaald worden door een voertuig dat beter kan optrekken dan hij kan (want die heb je ook!)quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:27 schreef error_404 het volgende:
[..]
Jij stond ernaast bij het stoplicht of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |