abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf vrijdag 23 maart 2012 @ 20:24:11 #101
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_109440707
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 00:48 schreef Ferdo het volgende:

[..]

T kun je helemaal nog niet hebben, aangezien die categorie er waarschijnlijk pas in 2014 komt en er dus ook nog geen examens voor worden afgelegd. Er bestaat wel een certificaat, maar die is alleen verplicht voor bestuurders <18 jaar (en minimaal 16) of niet in bezit van het rijbewijs B, en voor dat certificaat wordt enkel gekeken naar de voertuigbeheersing, niet naar de omgang met de verkeersregels. Je kunt dan ook zeker niet van een rijbewijs spreken.

Op eigen terrein mag je inderdaad gewoon aanklooien. :Y
En die wordt op het rijbewijs dus ook T genoemd. Overigens, achterop mijn rijbewijs staat ook een T met een streepje erachter. Dus je verhaal klopt niet helemaal.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  FOK!fotograaf vrijdag 23 maart 2012 @ 20:24:43 #102
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_109440729
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 17:25 schreef resque het volgende:

[..]

Jups, leuker is juist andersom... lelijk ding en dan teringsnel :-)
Sleepertje of rat dus. :)
The summer is magic!

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  maandag 26 maart 2012 @ 11:43:28 #103
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_109524455
ja genoeg gelul over pk's en de lengte van je piemel, irritatieverhalen svp.
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
pi_109532902
Mensen die jouw niet zien aankomen op de motor, inclusief dimlicht, derhalve zo ingesteld op verblindings standje.

Oh nee, ik had u niet gezien.... :{w

Edit: Zo ben ik derhalve een maat kwijtgeraakt, dood... omdat mevrouw hem niet zag aankomen...
:|W
pi_109533115
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:07 schreef Gummiebeer het volgende:
Mensen die jouw niet zien aankomen op de motor, inclusief dimlicht, derhalve zo ingesteld op verblindings standje.

Edit: Zo ben ik derhalve een maat kwijtgeraakt, dood... omdat mevrouw hem niet zag aankomen...

dmv het door het midden rijden in een file of een ' normale' situatie?
pi_109533187
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:12 schreef resque het volgende:

[..]

dmv het door het midden rijden in een file of een ' normale' situatie?
Normale situatie.

Maat reed rechtdoor in de bebouwde kom, reed netjes 50. Mokkel wil linksaf slaan. Ziet mijn maat niet. Rijdt hem aan en hij schuift door tegen een paal. Milt kapot en dood. :'(
27 jaartjes jong...
  maandag 26 maart 2012 @ 16:17:57 #107
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_109533326
Lamballen die 35 - 40 rijden binnen de bebouwde kom, omdat ze zitten te ouwehoeren met hun passagier(s) :r
En dan het liefst op een punt waar je ze niet in kunt halen }:|
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_109533458
Ikzelf ben nu wel heel bedacht op dit soort situaties. Als ik een automobilist op een kruising of rechtdoorgaande weg zie met knippertje uit, dan gaat mijn rechterhand gas terug geven. Dan maar ff treuzelen, maar mijn leven is iets meer waard dan 5 minuten eerderop bestemming.

Ook al heb je 3 lampen op je brommert/chopper, ze zien je domweg niet!

Ook al eens aangehouden door politie, waarom ik zoveel lampen heb... verhaaltje uitgelegd en ze begrepen het wel. Maar volgens de wet mag het niet....
pi_109533566
quote:
13s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:17 schreef Sounddragon het volgende:
Lamballen die 35 - 40 rijden binnen de bebouwde kom, omdat ze zitten te ouwehoeren met hun passagier(s) :r
Naja, in principe mag je max 50 binnen de bebouwde kom. Dus ze doen niks verkeerd..
Dat het irritant is.. tja, das waar.

Erger is nog dat ze niet bij het verkeer zijn met hun hoofd.... er zal maar net een klein kindje oversteken met die fiets ofzo. "Ow, sorry" neemt alles niet weg dan....

[ Bericht 5% gewijzigd door Gummiebeer op 26-03-2012 16:30:09 ]
pi_109534045
Gisteren op tv trouwens, met "politie op je hielen"... wout knalt op een invalide met rolstoel.
Wout reed hem aan. Sowieso al fout. Derhalve kreeg de invalide wel een boete vanwege het negeren van rood licht. Daarna werd de boete ingetrokken.

Maar dan vraag ik me af...

Waar gaat dit heen?
pi_109537056
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 20:24 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

En die wordt op het rijbewijs dus ook T genoemd. Overigens, achterop mijn rijbewijs staat ook een T met een streepje erachter. Dus je verhaal klopt niet helemaal.
Ja, net als C1 en D1, en daar kun je ook nog geen examen voor doen. Het is er wel vast opgezet.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  FOK!fotograaf maandag 26 maart 2012 @ 18:03:36 #112
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_109537398
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:34 schreef Gummiebeer het volgende:
Gisteren op tv trouwens, met "politie op je hielen"... wout knalt op een invalide met rolstoel.
Wout reed hem aan. Sowieso al fout. Derhalve kreeg de invalide wel een boete vanwege het negeren van rood licht. Daarna werd de boete ingetrokken.

Maar dan vraag ik me af...

Waar gaat dit heen?
Sowiso iedereen die door rood knalt beboeten, maakt niet uit of ze in een rolstoel zitten of niet. En verder was het in de VS.
The summer is magic!

pi_109540521
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 18:03 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Sowiso iedereen die door rood knalt beboeten, maakt niet uit of ze in een rolstoel zitten of niet. En verder was het in de VS.
Had ik gezegd dat het in de EU was?
En bij de weg... een invalide aanknallen... Why?
Kerel is al naar de klote en zal je hem nog verder de shit in rammen? Doe het dan verdomme goed en rijd hem dan gelijk dood ipv dat halfgebakken tikje waardoor die uit zijn rolstoel flikkerd. w/
  FOK!fotograaf maandag 26 maart 2012 @ 20:20:01 #114
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_109543029
Ik praat de agent zijn gedrag niet goed, ik zeg alleen dat iedereen die door rood vliegt op zijn lazerus kan krijgen wat mij betrefd.
The summer is magic!

pi_109543332
quote:
13s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:17 schreef Sounddragon het volgende:
En zodra je wel enigszins normaal kunt inhalen weten ze ineens het gas *wel* te vinden waardoor je er haast niet meer langs komt, en dan krijg je vaak nog een middelvinger te zien ook.

Ook superirritant - slapers bij stoplichten :-( Had er net eentje voor me, ik zie dat 'ie zit te beppen met passagier, hij kijkt niet eens in de richting van het stoplicht. Springt op groen, gebeurt uiteraard niets. Na seconde of 10 maar eventjes kort toetertje, anders staan we zometeen weer voor rood. Krijg ik een middelvinger van 'm... Dan begint m'n bloed echt te koken.
Vervolgens trekt meneer lekker langzaam op, dus ik wil 'm inhalen. Vond 'ie niet goed - hij trapt ineens vol gas mee en stuurt doodleuk naar links om me van de weg te drukken :-( Ben er relatief simpel langsgekomen dankzij 'iets' meer vermogen, maar godsamme wat heb ik me moeten inhouden om daarna niet vol op de rem te trappen en verhaal te gaan halen... Ik vind 't prima dat je niet gelijk wegsprint als 't licht groen wordt, iedereen is wel eens afgeleid, maar is het nou zo moeilijk om gewoon even je hand op te steken als 'sorry' als iemand je daarop attendeert en daarna weer normaal te doen?
pi_109543487
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:07 schreef Gummiebeer het volgende:

terechte klacht. Vanmiddag ook weer, ik 3kwart de rotonde rond. Vrouw tegenover me kijkt me recht aan. Kwart rond, kijkt me nog steeds aan. Begint daarna te rollen om uiteindelijk midden op de baan tot stilstand te komen terwijl ik mezelf castreer.

Kijkt ze daarna ook nog zo van OE OE WAT GEBEURD ER AAAAH.

Afschieten.
pi_109543617
http://maps.google.nl/map(...)cbp=12,200.19,,0,4.8

Ik kwam van goedhart, wilde weer de a12 op richting den haag. Hopeloos. Altijd in een opel agila trouwens. ALTIJD IN EEN AGILA. Minstens 2x per dag kom ik zo'n debiel tegen in een agila. En als ze mij niet dood rijden, rijden ze wel 20 waar je 80 mag ofzo :r
pi_109546283
Als we toch over merken gaan praten: ik heb werkelijk nog niemand normaal en niet-irritant zien rijden in een Ford Kah. Altijd met max 100 op de snelweg in gaan halen, dooie hoeken niet checken en met dat nietapparaat op wielen mensen bijna om zeep helpen, zwabberen tussen twee rijstroken, onnodig remmen. :r
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 26 maart 2012 @ 21:22:52 #119
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_109546535
Geen richting aangeven bij rotondes

wel richting aangeven op rotondes maar er toch niet afgaan. }:|
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_109553240
Op weg naar m'n werk moet ik het grootste deel langs een 80 km weg, waar zo'n beetje iedereen het nodig vindt om 60 te rijden. En redelijk vaak trekkers voor je neus ook nog eens.

En dan is het weer zo'n leuke weg waar je echt nergens fatsoenlijk in kan halen.

In de bochten kan je niet inhalen, geen overzicht. Op een paar rechte stukken heb je middenbermen, dus dat gaat ook al niet. En de stukken waar het dan wel zou kunnen zit je uiteraard met tegenliggers }:|
pi_109553576
Die provinciale wegen zijn idd irritant. Hele stukken waar je niet in mag halen. En op een recht stuk waar je wel in mag halen komt dan altijd net een hele rij tegenliggers aan :')

Krijg dan wel eens de neiging om toch over die vierdubbel doorgetrokken streep met groene verf ertussen te gaan, want toch niemand die het ziet.... (maar doe het toch maar niet :') ).
pi_109557061
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 23:44 schreef Palomar het volgende:
Die provinciale wegen zijn idd irritant. Hele stukken waar je niet in mag halen. En op een recht stuk waar je wel in mag halen komt dan altijd net een hele rij tegenliggers aan :')

Krijg dan wel eens de neiging om toch over die vierdubbel doorgetrokken streep met groene verf ertussen te gaan, want toch niemand die het ziet.... (maar doe het toch maar niet :') ).
Da's een autoweg... En als ze daar 80 rijden vind ik dat hun rijbewijs afgepakt moet worden (tenzij het vrachtwagen chauffeurs zijn).

Zag er vanmorgen dus weer een die het nodig vond om in te voegen terwijl dat niet kon. Zon' dubbele oprit, waarbij de linkerbaan op houdt en dan vanaf de rechterbaan proberen in te voegen terwijl die linkerbaan nog niet helemaal weg is...
  dinsdag 27 maart 2012 @ 10:44:46 #123
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_109560035
Zojuist op de motor naar kantoor.
Wilde een vrachtwagen inhalen die nog aan het optrekken was op een provicionale weg, dus denk haal hem even in.
Begint die ineens naar links te komen, kon zo hard in de remmen tot mijn banden slipte.
Die gast had volgens mij echt geen idee wat er kon gebeuren als het mis ging, het is dat ik naar mijn werk moest anders was ik hem wel even achterna gegaan
  dinsdag 27 maart 2012 @ 11:27:05 #124
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_109561250
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 10:44 schreef lipjes het volgende:
Zojuist op de motor naar kantoor.
Wilde een vrachtwagen inhalen die nog aan het optrekken was op een provicionale weg, dus denk haal hem even in.
Jij stond ernaast bij het stoplicht of zo?
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_109561451
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 11:27 schreef error_404 het volgende:

[..]

Jij stond ernaast bij het stoplicht of zo?
Of die chauffeur was weer eens niet aan het opletten en reed niet netjes op z'n baan. Of hij wilde niet ingehaald worden door een voertuig dat beter kan optrekken dan hij kan (want die heb je ook!)

Ik moet eerlijk zeggen, ik heb die motorrijder liever voor me dan achter me, kan ik hem beter in de gaten houden (er zijn mij teveel motorrijders die plakken en daar houd ik niet van, helemaal niet bij motorrijders) Als ze voor me rijden kan ik tenminste meer afstand nemen in het geval er iets voor me gebeurt (en ik dus meer ruimte krijg om die motorrijder niet te overrijden)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')