Niemand verplicht je om tweets te lezen hoorquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Terechte klacht. Maar TS dit gedrag stopt niet als ze afgestudeerd zijn, neeeeeeee. Nee dan worden het van die overactieve en gemotiveerde arbeiders. En dan gaan ze de hele dag van die kankertweets plaatsen dat ze zo een 'leuke cursus hebben over het sneller configureren van een printer hebben, leuk hoor!' of dat ze net een 'fijne vergadering hebben gehad, helemaal gemotiveerd nu'.
Je kan die tweets ook niet lezen. Of geen twitter hebben.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Terechte klacht. Maar TS dit gedrag stopt niet als ze afgestudeerd zijn, neeeeeeee. Nee dan worden het van die overactieve en gemotiveerde arbeiders. En dan gaan ze de hele dag van die kankertweets plaatsen dat ze zo een 'leuke cursus hebben over het sneller configureren van een printer hebben, leuk hoor!' of dat ze net een 'fijne vergadering hebben gehad, helemaal gemotiveerd nu'.
Op de rails is zo saai.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:53 schreef Hyperdude het volgende:
Jullie mindset spoort niet.
Andere mensjes haten omdat die wel op de rails staan.
Mensen waarbij het alleen maar draait om een ''goede baan''quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je hebt bijzonder gemotiveerde studenten, krijgen doorgaans op latere leeftijd een goede baan. Maken niet veel mee maar zijn daar tevreden mee.
Je hebt ook mensen als ts, die ipv hun tijd te gebruiken om te studeren deze tijd investeren om te trollen op een forum. Dit persoon maakt ook niet veel mee maar is daar schijnbaar niet tevreden over. Het soort mensen als ts hebben doorgaans mindere kansen op een goede baan.
Hard werken om iets te bereiken, hoe durven ze? Je gaat immers toch studeren om heel de dag niets te doen en maar betalen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:12 schreef Cher- het volgende:
Van die hyperactieve studenten die alles goed willen doen en alleen maar willen studeren.Wanneer je samen werkt in een project MOET het perse dan en dan af en er mag geen foutje in zitten.
Altijd vrolijk
gaan vaak om 22:00-23:00
naar bed en hebben niks meegemaakt in het leven
Uiterlijk zijn het standaard Nederlandse meisjes en jongens. Altijd dun (soms ook wel dik trouwes) en altijd maar slijmen bij iedereen, meepraten met iedereen en maar actief zijn. Later worden het van die mensen met 2 of 3 kinderen, huis, auto, baan, enz. En de kinderen worden net zo braaf.
![]()
Bijdrage van luckass:
Mensen die de hele ochtend naar alle colleges gaan, daarbij de collegesheets van te voren hebben uitgeprint om aantekeningen op te kunnen maken (terwijl ze godverdomme gewoon online staan), deze vervolgens in hun mapje stoppen waarin alles netjes op vak gesorteerd is. Dan om half 1 kunnen ze even een snelle lunch doen, maar niet te lang natuurlijk want er moet nog een hoop voor het project gebeuren! En om 1 uur zitten ze weer klaar in een projectruimte om alles nog ingewikkelder te maken dan het al was, tot grote ergernis van alle groepsgenoten. Om 6 uur zijn ze nog laaang niet klaar met alle taken want die ene commissievergadering liep toch wat uit. Na thuis een maaltijdsalade te hebben genuttigd doen ze nog even een paar mailtjes de deur uit. Nog even lekker een uurtje sporten en dan liggen ze om half 11 weer in bed, om de volgende dag alles weer te herhalen.![]()
Die mensen.
En dit:
[..]
Dan vertel ik hem dat hij het gogme mist om zich omhoog te neuken...quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
TS komt hier over een tijdje klagen dat hij geen baan kan krijgen
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:12 schreef mymoodfentje het volgende:
Eng he ambitie? jij floreert alleen in een zesjescultuurwalgelijk.
En helaas zijn mensen die dat héél goed kunnen - en die ook de sociale vaardigheden en/of acteerkwaliteiten hebben om dat heel goed te verbergen - vaak de mensen die uiteindelijk bakken met geld gaan verdienen. Goed kunnen delegeren, het ís een vaardigheid.quote:Op donderdag 22 maart 2012 06:17 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Enigszins terechte klacht. Wat TS echter niet begrijpt, is dat je zet te vriend moet houden en moet zorgen dat je optimaal parasiteert op hun werk en moeite. Als je verder gewoon relaxt doet, dan doen ze vaak dat beetje extra wel voor je.
Ik snap het maar soms gaat dat niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 06:17 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Enigszins terechte klacht. Wat TS echter niet begrijpt, is dat je zet te vriend moet houden en moet zorgen dat je optimaal parasiteert op hun werk en moeite. Als je verder gewoon relaxt doet, dan doen ze vaak dat beetje extra wel voor je.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 03:44 schreef computerprobleem het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
COMPUTERPROBLEEMS KLAAGBAAK CERTIFICATIES
![]()
De Heilige Leider verklaarde het topic Overactieve en gemotiveerde studenten als een topic met een
TERECHTE KLACHT. De TS (Topic Starter) mag trots zijn op dit felbegeerde
certificaat, want door dit certificaat zal zijn gehele familie voortaan geëerd worden door
andere families, die slechts dromen van een certificaat van de Geniale Aanvoerder.
![]()
Hoogachtend,
![]()
De Nobele Strateeg, Computerprobleem
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
****************************************************************************************************************
Dit certificaat is uitgevaardigd aan Cher- , mocht Cher- in de toekomst topics maken die
niet in de goede aard vallen bij de Zon van de Zon, dan zal dit certificaat afgenomen worden en
zal zijn/haar familie voor eeuwig in schande en schaamt moeten leven.
****************************************************************************************************************
Schandalig inderdaad, hoe halen ze het in hun hoofd?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:12 schreef Cher- het volgende:
Later worden het van die mensen met 2 of 3 kinderen, huis, auto, baan, enz.
hun.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:16 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Wees gewoon dankbaar dat je dat niet hoeft te doen, hun kunnen waarschijnlijk nooit meer anders ! Niet dat dat slecht is, zo zijn hun.
Je hebt werkpaarden en je hebt sierpaarden
quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Schandalig inderdaad, hoe halen ze het in hun hoofd?![]()
![]()
_!
Dit. In tijden van weinig werknemers en veel vraag maakt het niet veel uit, in de huidige situatie is het 1 van de manieren om op te vallen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:02 schreef Ludachrist het volgende:
Wacht maar tot jij over drie jaar een topbaan ziet, maar er dan achter komt dat ze naar je cijferlijst vragen.
Zo herkenbaar ditquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:36 schreef luckass het volgende:
Mensen die de hele ochtend naar alle colleges gaan, daarbij de collegesheets van te voren hebben uitgeprint om aantekeningen op te kunnen maken (terwijl ze godverdomme gewoon online staan), deze vervolgens in hun mapje stoppen waarin alles netjes op vak gesorteerd is. Dan om half 1 kunnen ze even een snelle lunch doen, maar niet te lang natuurlijk want er moet nog een hoop voor het project gebeuren! En om 1 uur zitten ze weer klaar in een projectruimte om alles nog ingewikkelder te maken dan het al was, tot grote ergernis van alle groepsgenoten. Om 6 uur zijn ze nog laaang niet klaar met alle taken want die ene commissievergadering liep toch wat uit. Na thuis een maaltijdsalade te hebben genuttigd doen ze nog even een paar mailtjes de deur uit. Nog even lekker een uurtje sporten en dan liggen ze om half 11 weer in bed, om de volgende dag alles weer te herhalen.
Die mensen.
Mijn inzet is zo goed dat ik nog nieteens aan studeren toegekomen benquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Ja het is inderdaad jaloersmakend waar halen de mensen de energie vandaan? Toen ik studeerde was ik eigenlijk alleen maar bezig zo snel mogelijk naar de kroeg te komen om te schaken en koffie of bier te drinken...
Een echte baas doet dat gewoon 's middags, zodat hij die avond ervoor relaxed bier kan drinken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:48 schreef Catch_me het volgende:
goeden klacht
een echte baas begint pas de nacht van te voren met zo'n pauper project
Wat lul je ik heb jou altijd al een toppertje gevonden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:13 schreef Cher- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FOK! is net als een relatie met een borderliner of een carrière in de modellen wereld. Het ene moment ben je helemaal een topper en het andere moment kan iedereen je schieten.
En een breezer ananas, en een dubbele whiskey erbij.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:10 schreef Sinosappel het volgende:
Wat lul je ik heb jou altijd al een toppertje gevonden.
In mijn afstudeerrichting staan ze gelukkig te springen om werknemers.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit. In tijden van weinig werknemers en veel vraag maakt het niet veel uit, in de huidige situatie is het 1 van de manieren om op te vallen.
Beta?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:29 schreef luckass het volgende:
[..]
In mijn afstudeerrichting staan ze gelukkig te springen om werknemers.
studie tot tandarts?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:29 schreef luckass het volgende:
[..]
In mijn afstudeerrichting staan ze gelukkig te springen om werknemers.
Ach daar is ook geen werk in.quote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:31 schreef Ritmo het volgende:
Je hebt ook weer het andere uiterste natuurlijk. Van die nietsnutten die alleen maar wat doelloos rondhangen en gamen, 7 jaar over hun Hbo-studie doen en alleen maar liften. Dat soort losers zijn even erg.
Je kent AEGEE?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:31 schreef Ritmo het volgende:
Je hebt ook weer het andere uiterste natuurlijk. Van die nietsnutten die alleen maar wat doelloos rondhangen en gamen, 7 jaar over hun Hbo-studie doen en alleen maar liften. Dat soort losers zijn even erg.
Ze zijn niet flexibel.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:37 schreef SuperWeber het volgende:
Btw types als omschreven in de OP kunnen 1 ding absoluut niet... En daarom zijn wij de opperhoofden der chaos uiteindelijk toch hun leider...
Drie maal raden, over 5 min. kom ik met het antwoord...
Goed punt, maar dit is niet de reden waarom de opperhoofden der chaos beter zijnquote:
Klopt. Een docent zei eens tegen mij en een mede-student dat hij het mooi vindt, hoe wij ons door het studentenleven heen slaan. Dat studenten die een beetje lobbyen en het slim aanpakken vaak verder komen dan de brave mensjes altijd voor in de klas.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:37 schreef SuperWeber het volgende:
Btw types als omschreven in de OP kunnen 1 ding absoluut niet... En daarom zijn wij de opperhoofden der chaos uiteindelijk toch hun leider...
Ze kunnen niet improviserenquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:37 schreef SuperWeber het volgende:
quote:
Dat bedoelde ik toch met niet flexibel, lulquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:43 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Precies, ze hebben een ontzettend groot gebrek aan creativiteit. 1 kleine wijziging in hun routine en hun volledige schema is naar de knoppen. Resultaat? Ze zijn niet meer in staat om hun kinderen van de chreche te halen op zo'n dag, vervolgens verliezen ze hun baan en uiteindelijk kunnen wij ze nog net van de wal in de sloot trappen.
Nederland gaat ten onder aan dit soort types!!Chaos
Kies dan ook de juiste omschrijving...quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik toch met niet flexibel, lulIk win
Waar vallen de lui onder die hun studie amper halen en ook nauwelijks iets uitvoeren?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:45 schreef SuperWeber het volgende:
Types als beschreven in de OP zouden het goed doen als slaaf op een katoenveld...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Drop outs, het beste kunnen deze gevallen afgevoerd worden naar electronicafabrieken, bij voorkeur in China...quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waar vallen de lui onder die hun studie amper halen en ook nauwelijks iets uitvoeren?
Hoeft ook niet, daarvoor hebben we katoenvelden en electronicafabrieken...quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:48 schreef Bosbeetle het volgende:
Tja we zijn nou eenmaal niet allemaal super, weber!
quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:49 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, daarvoor hebben we katoenvelden en electronicafabrieken...
Ik ben hard op weg een net-niet drop out te wordenquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:47 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Drop outs, het beste kunnen deze gevallen afgevoerd worden naar electronicafabrieken, bij voorkeur in China...
Thailandquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]Misschien moet ik maar eens soliciteren in taiwan
quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:46 schreef AldoTheApache het volgende:
tregte klacht TS,
studenten moeten zuipen en corporale 10en gaan halen![]()
5,8 hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als ze er niet bij is gaat het alleen maar over bier, voetbal en vrouwenquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:53 schreef Bonkers. het volgende:
Van die wijven die over ieder detail een hele vergadering willen houdenEn helemaal mooi is als ze die vergadering missen (met een of andere kutreden), gaan ze over de mail stalken zodat maar weet wat haar mening is, en dat we die toch eigenlijk moeten volgen. Bitch, mis die vergadering dan niet.
Nee, de mensen waar de TS het over heeft, die gaan 'het ver schoppen'.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:37 schreef Kakpizza het volgende:
TS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je gaat het ver schoppen, jongen.
Supermarktje? Buschauffeur? Woah.
Bruisend leven is zo 1972quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, de mensen waar de TS het over heeft, die gaan 'het ver schoppen'.
60 uur per week werken, en elke nacht in een leeg huis thuiskomen... geen bruisend leven, geen vrienden, geen vriend(in) of man/vrouw... en degenen die in je 'geinteresseerd' zijn, zijn dat om je geld.
Alsof iedereen die hard werkt aan zijn studie zo eindigt. Generaliseren gaat twee kanten op, he.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, de mensen waar de TS het over heeft, die gaan 'het ver schoppen'.
60 uur per week werken, en elke nacht in een leeg huis thuiskomen... geen bruisend leven, geen vrienden, geen vriend(in) of man/vrouw... en degenen die in je 'geinteresseerd' zijn, zijn dat om je geld.
We hebben ook mensen die al werken, maar waarvan de baas betaalt om een vakje te mogen volgen. Die lui helemaal sheets uitprinten, overal aantekeningen van maken en ook helemaal vooraan zitten terwijl de docent van zijn dictaat sheets heeft gemaakt die compleet overeen komen. En dan wordt er een vraag aan die persoon gesteld en dikke kans dat er geen zinnig antwoord uit komt. En alle echte studenten chillen hem; vaak zonder aantekeningen te maken en een beetje lui in de stoel zittend, wachtend op de pauze. Wij gaan dan lekker leren in de tentamenweek en koppen het vak je binnen, hoe het die lui van de bedrijven vergaat weet ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:14 schreef luckass het volgende:
Die collegeverhalen zijn nog wel het ergste inderdaad.
Hier ben ik wel mee eens. Tot een zekere hoogte en binnen bepaalde tijden werk ik wel hard, maar dan is het ook een keer klaar en tijd voor bier.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:19 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom die mensen beschreven in de OP hun hele hebben en houwen op hun studie willen gooien. Is negens halen dan echt het hoogste goed in hun leven? Met een sociaal leven en 7's plezier je jezelf toch alleen maar meer? Want de mens is tenslotte grotendeels hedonistisch ingesteld.
Sowieso in de eerste week van een nieuwe periode een schifting maken van welke colleges je gaat volgen, afhankelijk van hoe capabel de docent is. En naar college neem ik sowieso nooit iets mee.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
We hebben ook mensen die al werken, maar waarvan de baas betaalt om een vakje te mogen volgen. Die lui helemaal sheets uitprinten, overal aantekeningen van maken en ook helemaal vooraan zitten terwijl de docent van zijn dictaat sheets heeft gemaakt die compleet overeen komen. En dan wordt er een vraag aan die persoon gesteld en dikke kans dat er geen zinnig antwoord uit komt. En alle echte studenten chillen hem; vaak zonder aantekeningen te maken en een beetje lui in de stoel zittend, wachtend op de pauze. Wij gaan dan lekker leren in de tentamenweek en koppen het vak je binnen, hoe het die lui van de bedrijven vergaat weet ik eigenlijk niet.
Dit heb ik ook nooit begrepen, zijn meestal eerstejaars die dit doen. Betere truc is meestal om de intuïtie te krijgen tijdens een les zonder aantekeningen te maken, om vervolgens de formules e.d. later na te lezen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:12 schreef Niltag het volgende:
Achjoh, die mensen geven je aan het begin inderdaad de kriebels. Beetje het gevoel dat je te weinig doet terwijl elke vezel in je lichaam zegt dat het onzin is om die sheets die gewoon online staan over te schrijven.
Klopt, maar dat zijn ook vaak de strebers. Die vergaderen uren over één puntje, willen alles perfect hebben (terwijl het al behoorlijk goed is) en worden kwaad als iets niet precies 100% gaat zoals ze hebben gedacht. Die willen zich ook altijd als eerste inschrijven bij dingen waarvoor je jezelf in kan schrijven (zoals bepaalde coachmomenten etc). En dan kwaad worden als ze als tweede zijn en dus twintig minuten moeten wachten.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:40 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Het probleem met mensen die hun best doen, is dat ze vaak (niet altijd, maar vaak) vreselijk inefficient zijn. Vergaderen zonder dat de groep er echt iets mee opschiet, taken niet logisch verdelen, eindeloos mierenneuken en niet kunnen zeggen 'zo, goed genoeg, volgende opdracht!'. En dat is gewoon vreselijk irrinant.
Jij bent wel een doctor dus je bent ook wel een strebertje geweest.. ofnie? :-pquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:33 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zijn ook vaak de strebers. Die vergaderen uren over één puntje, willen alles perfect hebben (terwijl het al behoorlijk goed is) en worden kwaad als iets niet precies 100% gaat zoals ze hebben gedacht. Die willen zich ook altijd als eerste inschrijven bij dingen waarvoor je jezelf in kan schrijven (zoals bepaalde coachmomenten etc). En dan kwaad worden als ze als tweede zijn en dus twintig minuten moeten wachten.
Sinds wanneer zijn doctors nou weer strebersquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:35 schreef shiftknop het volgende:
[..]
Jij bent wel een doctor dus je bent ook wel een strebertje geweest.. ofnie? :-p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |