abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109368304
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 22:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Terechte klacht. Maar TS dit gedrag stopt niet als ze afgestudeerd zijn, neeeeeeee. Nee dan worden het van die overactieve en gemotiveerde arbeiders. En dan gaan ze de hele dag van die kankertweets plaatsen dat ze zo een 'leuke cursus hebben over het sneller configureren van een printer hebben, leuk hoor!' of dat ze net een 'fijne vergadering hebben gehad, helemaal gemotiveerd nu'.

:r
Niemand verplicht je om tweets te lezen hoor :')

Wat een afgunst in dit topic. Je haalt er precies de type mensen uit die geen reet van hun leven maken :7 Live and let live enzo..
  woensdag 21 maart 2012 @ 22:14:11 #102
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_109368305
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 22:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Terechte klacht. Maar TS dit gedrag stopt niet als ze afgestudeerd zijn, neeeeeeee. Nee dan worden het van die overactieve en gemotiveerde arbeiders. En dan gaan ze de hele dag van die kankertweets plaatsen dat ze zo een 'leuke cursus hebben over het sneller configureren van een printer hebben, leuk hoor!' of dat ze net een 'fijne vergadering hebben gehad, helemaal gemotiveerd nu'.

:r
Je kan die tweets ook niet lezen. Of geen twitter hebben.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_109368432
De tweets zijn maar een voorbeeld en slechts 1 vd vele uitingen, verdomme :r

Tweets zijn te skippen maar het gedrag van kut-collega's niet :r
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  woensdag 21 maart 2012 @ 22:47:10 #104
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_109369785
Zo'n terechte klacht!

Vooral in mijn mbo tijd. Dan moesten we met een groepje projecten maken. Maar dan zat er weer 1 iemand tussen die ''carriere'' wilde maken. Kortom, waar we normaal gesproken het project 1 dag van te voren copy/pasten ,overschrijven uit boek,plaatjes toevoegen,klaar is kees, in elkaar zetten. Moest dat nu ineens al 1 week van te voren.
Daar ging mijn chille tijd.

En dan waren ers ook nog bij die mijn werk gingen controleren. Of dan had je van die types erbij dan gingen zeuren bij de mentor dat iemand zijn best niet deed.

Jaja, ik heb wat mee gemaakt met dat soort types.

Ik snapte zowiezo nooit waarom sommige zo super serieus zijn . 1 dag van te voren in elkaar flansen, copy/pasten, wat ik net zei. Haalden we vaak gewoon een 6 of 7. Nog nooit een onvoldoende voor een project gehaald :') (alsof die leraren 750 projecten van 50 pagina's dik gingen nalezen :') ). Mensen die zelf tekst schreven,allemaal moeite deden, kregen dan een 8 ofzo.

Dan denk ik, laat gaan joh, geniet wat meer van je leven.
Paardelul !!!
  woensdag 21 maart 2012 @ 22:51:05 #105
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_109369976
Cher _O_
luckass _O_
Heaven is a place on earth with you
  woensdag 21 maart 2012 @ 22:53:00 #106
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_109370076
Jullie mindset spoort niet.
Andere mensjes haten omdat die wel op de rails staan. :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 21 maart 2012 @ 22:59:59 #107
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_109370415
Herkenbaar. Overigens vaak vrouwen. Dat worden later van die pitjes die hun kroost achterlaten bij de ballenbak van de IKEA om een hele foute sierlamp met roze ornamentjes te kopen, 'want dat staat zo leuk op onze side-table van Riviera Maison'.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_109370728
Die mensen werken inderdaad wel hard, maar inefficiënt. Dit zijn de mensen die later het type kantoorpik worden die de hele dag met papieren in de weer zijn, zonder dat iemand er het concrete nut van begrijpt. Is allemaal schijn: kijk mij eens even daadkrachtig en voortvarend zijn.
  woensdag 21 maart 2012 @ 23:15:15 #109
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_109371153
Je hebt bijzonder gemotiveerde studenten, krijgen doorgaans op latere leeftijd een goede baan. Maken niet veel mee maar zijn daar tevreden mee.
Je hebt ook mensen als ts, die ipv hun tijd te gebruiken om te studeren deze tijd investeren om te trollen op een forum. Dit persoon maakt ook niet veel mee maar is daar schijnbaar niet tevreden over. Het soort mensen als ts hebben doorgaans mindere kansen op een goede baan.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_109371269
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 22:53 schreef Hyperdude het volgende:
Jullie mindset spoort niet.
Andere mensjes haten omdat die wel op de rails staan. :')
Op de rails is zo saai.
  woensdag 21 maart 2012 @ 23:21:53 #111
333740 zeefkreeft
FC Den Haag DE BEST
pi_109371422
DEZE KLACHT HELEMAAL MOOI
  woensdag 21 maart 2012 @ 23:22:00 #112
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_109371429
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 23:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je hebt bijzonder gemotiveerde studenten, krijgen doorgaans op latere leeftijd een goede baan. Maken niet veel mee maar zijn daar tevreden mee.
Je hebt ook mensen als ts, die ipv hun tijd te gebruiken om te studeren deze tijd investeren om te trollen op een forum. Dit persoon maakt ook niet veel mee maar is daar schijnbaar niet tevreden over. Het soort mensen als ts hebben doorgaans mindere kansen op een goede baan.
Mensen waarbij het alleen maar draait om een ''goede baan'' :')

Dat zijn dezelfde mensen die dan een huisje kopen in een wijk waar alle huizen hetzelfde zijn. Ze 2 kinderen krijgen. Ze in het weekend op de bank gaan zitten. 1x in het jaar gaan ze op vakantie. Dan begint alles weer opnieuw.
Waarschijnlijk een kantoorbaantje, 9 tot 5.
Paardelul !!!
  woensdag 21 maart 2012 @ 23:22:38 #113
309762 Schpast
Kritisch en rancuneus
pi_109371456
Gelukkig zit ik op een school met een hoop buitenlanders. :') Fucking terechte klacht.
Op dinsdag 6 maart 2012 20:18 schreef Arcadia het volgende:
... de gouden autist gaat naar Schpast.
Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef tralalala het volgende:
  woensdag 21 maart 2012 @ 23:38:06 #114
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_109372177
Wij hadden er ook zo één. Echt zo'n brave borst die nu een onbeschrijflijk suf Jan Doorzon 'leven' heeft. Op moeten draven op vrije dagen, vergaderen over de vergadering die bepaalt waar de vergadering over gaat en nooit tijd om eens lekker te kutten. Wat een saaie figuren zijn dat toch :O
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 21 maart 2012 @ 23:39:43 #115
333740 zeefkreeft
FC Den Haag DE BEST
pi_109372253
Jullie zijn allemaal hele saaie mensen.
  woensdag 21 maart 2012 @ 23:47:45 #116
354073 Charlea
te hipster voor die stringz.
pi_109372616
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 20:12 schreef Cher- het volgende:
Van die hyperactieve studenten die alles goed willen doen en alleen maar willen studeren. :r Wanneer je samen werkt in een project MOET het perse dan en dan af en er mag geen foutje in zitten. :r Altijd vrolijk :r gaan vaak om 22:00-23:00 :r naar bed en hebben niks meegemaakt in het leven :r Uiterlijk zijn het standaard Nederlandse meisjes en jongens. Altijd dun (soms ook wel dik trouwes) en altijd maar slijmen bij iedereen, meepraten met iedereen en maar actief zijn. Later worden het van die mensen met 2 of 3 kinderen, huis, auto, baan, enz. En de kinderen worden net zo braaf. :r

Bijdrage van luckass:

Mensen die de hele ochtend naar alle colleges gaan, daarbij de collegesheets van te voren hebben uitgeprint om aantekeningen op te kunnen maken (terwijl ze godverdomme gewoon online staan), deze vervolgens in hun mapje stoppen waarin alles netjes op vak gesorteerd is. Dan om half 1 kunnen ze even een snelle lunch doen, maar niet te lang natuurlijk want er moet nog een hoop voor het project gebeuren! En om 1 uur zitten ze weer klaar in een projectruimte om alles nog ingewikkelder te maken dan het al was, tot grote ergernis van alle groepsgenoten. Om 6 uur zijn ze nog laaang niet klaar met alle taken want die ene commissievergadering liep toch wat uit. Na thuis een maaltijdsalade te hebben genuttigd doen ze nog even een paar mailtjes de deur uit. Nog even lekker een uurtje sporten en dan liggen ze om half 11 weer in bed, om de volgende dag alles weer te herhalen. :r

Die mensen :') .

En dit:

[..]

Hard werken om iets te bereiken, hoe durven ze? Je gaat immers toch studeren om heel de dag niets te doen en maar betalen?
pi_109372668
ja dit is toch wel een terechte klacht, allemaal tegen de muur en laten verdwijnen
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_109372683
TS komt hier over een tijdje klagen dat hij geen baan kan krijgen :')
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:03:34 #119
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_109373184
quote:
10s.gif Op woensdag 21 maart 2012 23:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
TS komt hier over een tijdje klagen dat hij geen baan kan krijgen :')
Dan vertel ik hem dat hij het gogme mist om zich omhoog te neuken...
pi_109373564
quote:
14s.gif Op woensdag 21 maart 2012 20:12 schreef mymoodfentje het volgende:
Eng he ambitie? jij floreert alleen in een zesjescultuur :r walgelijk.
:')
-
pi_109373574
Terechte klacht.
Sowieso, er zijn belangrijkere dingen in het leven dan je studie/werk.
Een sociaal leven, een goede relatie/huwelijk en gelukkig zijn, is belangrijker :)

Wil overigens niet zeggen dat studie/werk niet belangrijk zijn ofzo.
-
  FOK!fotograaf donderdag 22 maart 2012 @ 00:23:19 #122
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_109373661
TS is een profiteur... :')
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_109374713
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 22:51 schreef Sinosappel het volgende:
Cher _O_
luckass _O_
Ik word een beetje verlegen van alle lof :@ .

Was een gezellige avond, lekker uitslapen.
pi_109375272
Fucking care, beter van dan van dat ongemotiveerde kutjesvolk wat hun stukken vol met tikfouten later stuurt dan de afspraken.

Het hoeven niet je beste vrienden te worden ofzo. Gewoon lekker aan het project werken inleveren en weer een 7/8 op je conto.
  donderdag 22 maart 2012 @ 03:44:48 #125
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_109375425
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* COMPUTERPROBLEEMS KLAAGBAAK CERTIFICATIES
*O*
*O* De Heilige Leider verklaarde het topic Overactieve en gemotiveerde studenten als een topic met een
*O* TERECHTE KLACHT. De TS (Topic Starter) mag trots zijn op dit felbegeerde
*O* certificaat, want door dit certificaat zal zijn gehele familie voortaan geëerd worden door
*O* andere families, die slechts dromen van een certificaat van de Geniale Aanvoerder.
*O*
*O* Hoogachtend,
*O*
*O* De Nobele Strateeg, Computerprobleem

****************************************************************************************************************
Dit certificaat is uitgevaardigd aan Cher- , mocht Cher- in de toekomst topics maken die
niet in de goede aard vallen bij de Zon van de Zon, dan zal dit certificaat afgenomen worden en
zal zijn/haar familie voor eeuwig in schande en schaamt moeten leven.

****************************************************************************************************************

[ Bericht 36% gewijzigd door computerprobleem op 22-03-2012 03:50:37 ]
  donderdag 22 maart 2012 @ 04:14:47 #126
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_109375521
computerprobleem, moet je niet slapen en straks naar je derderangs hogeschool/uni? :|W
  donderdag 22 maart 2012 @ 04:22:38 #127
326881 mpc007
Bingo.... How fun!
pi_109375546
Idd ;p
...(Bijna) op vakantie naar het hoge Noorden!
pi_109375672
Enigszins terechte klacht. Wat TS echter niet begrijpt, is dat je zet te vriend moet houden en moet zorgen dat je optimaal parasiteert op hun werk en moeite. Als je verder gewoon relaxt doet, dan doen ze vaak dat beetje extra wel voor je. ;)
pi_109376009
quote:
7s.gif Op donderdag 22 maart 2012 06:17 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Enigszins terechte klacht. Wat TS echter niet begrijpt, is dat je zet te vriend moet houden en moet zorgen dat je optimaal parasiteert op hun werk en moeite. Als je verder gewoon relaxt doet, dan doen ze vaak dat beetje extra wel voor je. ;)
En helaas zijn mensen die dat héél goed kunnen - en die ook de sociale vaardigheden en/of acteerkwaliteiten hebben om dat heel goed te verbergen - vaak de mensen die uiteindelijk bakken met geld gaan verdienen. Goed kunnen delegeren, het ís een vaardigheid. :{

Verder was ik zelf ook nogal streberig op school (wel in de hand gewerkt doordat het niet goed ging, en ik er dus extra hard aan moest trekken om het te redden, maar perfectionisme zit er sowieso in gebakken...), en herken ik mezelf dus wel in bepaalde dingen die in de OP genoemd zijn. :@

Níet in het überburgerlijke leventje dat aangestipt werd, maar wel in het fanatieke.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2012 07:35:47 ]
pi_109376341
quote:
7s.gif Op donderdag 22 maart 2012 06:17 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik snap het maar soms gaat dat niet. :') Ik was vannacht om 3 uur thuis en heb amper 3/4 uurtjes geslapen. Een zeug uit mijn projectgroep wil perse om 8.30 beginnen om te praten over het project terwijl we niks hebben. :r Ten eerste vergeet zij dat ik ongeveer anderhalf uur aan het reizen ben EN alles is al gezegd, in die tijd is niks te doen en ik heb mijn deel perfect ingeleverd. :') Toch begint het wijf te zeiken dat iedereen moet komen via groepswhatsapp. Ik zeg ik kom sowieso niet want ben vannacht niet thuis. Zegt zij a kom op zeg dat zijn keuzes die je maakt blabla. Ze heeft gelijk maar ik ga daar niet om 8.30 zitten om te luisteren naar gezever waar vervolgens niks mee wordt gedaan omdat alles toch al bijna klaar is en we de rest van de dag sowieso tot 6u de tijd hebben om ermee bezig te gaan.

Overijverige mensen. :r
pi_109376399
quote:
8s.gif Op donderdag 22 maart 2012 03:44 schreef computerprobleem het volgende:
*O* COMPUTERPROBLEEMS KLAAGBAAK CERTIFICATIES
*O*
*O* De Heilige Leider verklaarde het topic Overactieve en gemotiveerde studenten als een topic met een
*O* TERECHTE KLACHT. De TS (Topic Starter) mag trots zijn op dit felbegeerde
*O* certificaat, want door dit certificaat zal zijn gehele familie voortaan geëerd worden door
*O* andere families, die slechts dromen van een certificaat van de Geniale Aanvoerder.
*O*
*O* Hoogachtend,
*O*
*O* De Nobele Strateeg, Computerprobleem

Dit certificaat is uitgevaardigd aan Cher- , mocht Cher- in de toekomst topics maken die
niet in de goede aard vallen bij de Zon van de Zon, dan zal dit certificaat afgenomen worden en
zal zijn/haar familie voor eeuwig in schande en schaamt moeten leven.

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_

FOK! is net als een relatie met een borderliner of een carrière in de modellen wereld. Het ene moment ben je helemaal een topper en het andere moment kan iedereen je schieten.
pi_109376435
Wees gewoon dankbaar dat je dat niet hoeft te doen, hun kunnen waarschijnlijk nooit meer anders ! Niet dat dat slecht is, zo zijn hun.

Je hebt werkpaarden en je hebt sierpaarden ~:)
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_109376667
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 20:12 schreef Cher- het volgende:
Later worden het van die mensen met 2 of 3 kinderen, huis, auto, baan, enz.
Schandalig inderdaad, hoe halen ze het in hun hoofd? :r :r :r

:')_!
  donderdag 22 maart 2012 @ 09:34:38 #134
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_109377831
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 08:16 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Wees gewoon dankbaar dat je dat niet hoeft te doen, hun kunnen waarschijnlijk nooit meer anders ! Niet dat dat slecht is, zo zijn hun.

Je hebt werkpaarden en je hebt sierpaarden ~:)
hun.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 22 maart 2012 @ 09:38:57 #135
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109377928
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 08:33 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Schandalig inderdaad, hoe halen ze het in hun hoofd? :r :r :r

:')_!
_O-
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_109378467
Wacht maar tot jij over drie jaar een topbaan ziet, maar er dan achter komt dat ze naar je cijferlijst vragen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_109378623
quote:
7s.gif Op donderdag 22 maart 2012 10:02 schreef Ludachrist het volgende:
Wacht maar tot jij over drie jaar een topbaan ziet, maar er dan achter komt dat ze naar je cijferlijst vragen.
Dit. In tijden van weinig werknemers en veel vraag maakt het niet veel uit, in de huidige situatie is het 1 van de manieren om op te vallen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_109379031
Door idioten als TS gaat het ook mis in dit land. De studenten waar jij over klaagt TS maken later carrière. Kan jij nog wat van leren.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_109379657
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 20:36 schreef luckass het volgende:
Mensen die de hele ochtend naar alle colleges gaan, daarbij de collegesheets van te voren hebben uitgeprint om aantekeningen op te kunnen maken (terwijl ze godverdomme gewoon online staan), deze vervolgens in hun mapje stoppen waarin alles netjes op vak gesorteerd is. Dan om half 1 kunnen ze even een snelle lunch doen, maar niet te lang natuurlijk want er moet nog een hoop voor het project gebeuren! En om 1 uur zitten ze weer klaar in een projectruimte om alles nog ingewikkelder te maken dan het al was, tot grote ergernis van alle groepsgenoten. Om 6 uur zijn ze nog laaang niet klaar met alle taken want die ene commissievergadering liep toch wat uit. Na thuis een maaltijdsalade te hebben genuttigd doen ze nog even een paar mailtjes de deur uit. Nog even lekker een uurtje sporten en dan liggen ze om half 11 weer in bed, om de volgende dag alles weer te herhalen.

Die mensen :').
Zo herkenbaar dit _O-

Toch had ik wel zo'n motivatie en inzet willen hebben ;(
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 10:46:46 #140
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109379731
Ja het is inderdaad jaloersmakend waar halen de mensen de energie vandaan? Toen ik studeerde was ik eigenlijk alleen maar bezig zo snel mogelijk naar de kroeg te komen om te schaken en koffie of bier te drinken... :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 22 maart 2012 @ 10:48:23 #141
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_109379779
goeden klacht

een echte baas begint pas de nacht van te voren met zo'n pauper project
Op elke fokker past een bril.
pi_109379791
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_109380021
quote:
2s.gif Op donderdag 22 maart 2012 10:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Ja het is inderdaad jaloersmakend waar halen de mensen de energie vandaan? Toen ik studeerde was ik eigenlijk alleen maar bezig zo snel mogelijk naar de kroeg te komen om te schaken en koffie of bier te drinken... :D
Mijn inzet is zo goed dat ik nog nieteens aan studeren toegekomen ben :')
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 10:59:29 #144
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109380062
Tja ik heb me er maar bij neergelegd dat ik nooit iets zal presteren -O-
pi_109380237
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 10:48 schreef Catch_me het volgende:
goeden klacht

een echte baas begint pas de nacht van te voren met zo'n pauper project
Een echte baas doet dat gewoon 's middags, zodat hij die avond ervoor relaxed bier kan drinken.
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:10:35 #146
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_109380365
quote:
8s.gif Op donderdag 22 maart 2012 08:13 schreef Cher- het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_

FOK! is net als een relatie met een borderliner of een carrière in de modellen wereld. Het ene moment ben je helemaal een topper en het andere moment kan iedereen je schieten.
Wat lul je ik heb jou altijd al een toppertje gevonden.
Heaven is a place on earth with you
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:17:21 #147
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_109380540
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:10 schreef Sinosappel het volgende:
Wat lul je ik heb jou altijd al een toppertje gevonden.
En een breezer ananas, en een dubbele whiskey erbij.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_109380754
Spoorknorrentopic :')
pi_109380926
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 10:07 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dit. In tijden van weinig werknemers en veel vraag maakt het niet veel uit, in de huidige situatie is het 1 van de manieren om op te vallen.
In mijn afstudeerrichting staan ze gelukkig te springen om werknemers.
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:30:16 #150
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_109380948
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:29 schreef luckass het volgende:

[..]

Beta?
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:30:20 #151
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_109380953
TS:
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 11:30:41 #152
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109380977
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:29 schreef luckass het volgende:

[..]

studie tot tandarts?
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 11:30:59 #153
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109380987
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:30 schreef CommissarisMissionaris het volgende:

[..]

Beta?
Ach daar is ook geen werk in.
pi_109380989
Je hebt ook weer het andere uiterste natuurlijk. Van die nietsnutten die alleen maar wat doelloos rondhangen en gamen, 7 jaar over hun Hbo-studie doen en alleen maar liften. Dat soort losers zijn even erg.
-
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:33:08 #155
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_109381046
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:31 schreef Ritmo het volgende:
Je hebt ook weer het andere uiterste natuurlijk. Van die nietsnutten die alleen maar wat doelloos rondhangen en gamen, 7 jaar over hun Hbo-studie doen en alleen maar liften. Dat soort losers zijn even erg.
:')
pi_109381063
quote:
Aggut, voelt het autistje zich niet speciaal meer nu?
-
pi_109381149
Ik ben zelf een vrij luie student, die op goede dagen nog wel eens actief kan zijn. Maar geef mij maar een projectgroep waar de mensen hard werken en gemotiveerd zijn en waar de afspraken gewoon duidelijk zijn. Veel beter dan zo'n groepje waar je alles in het werk moet stellen om maar iets fatsoenlijks op papier te krijgen voor uiteindelijk een zesje.
Aan de andere kant zijn van die mensen die op belachelijk korte termijn afspraken maken en dan ook echt verwachten dat je er dan bent en iets af hebt een grote bron van ergernis. Gelukkig heb ik geleerd duidelijk te zeggen of ik iets af kan krijgen of niet en die lui daarmee af te schepen.
Maar een projectgroep gaat eigenlijk gewoon om goodwill kweken. Zorg dat je je best doet en houd je vooral aan afspraken. Zorg dat die haalbaar zijn en als ze dat niet zijn geef dat tijdig aan. Als je goodwill hebt dan komt het moment dat je mag falen en niemand het echt erg vindt op een dikke zeug na. Uiteindelijk doe je evenveel werk als de rest ongeveer, maar word je in de projectgroep gezien als de betrouwbare dude, die uiteindelijk echt heeft bijgedragen aan die 7,5 of 8.
pi_109381172
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:31 schreef Ritmo het volgende:
Je kent AEGEE?
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:37:13 #159
282544 Kakpizza
haha ja doei
pi_109381183
TS _O- _O- :') :'( :D _O-
Je gaat het ver schoppen, jongen.
Supermarktje? Buschauffeur? Woah.
Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:37:45 #160
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_109381208
Btw types als omschreven in de OP kunnen 1 ding absoluut niet... En daarom zijn wij de opperhoofden der chaos uiteindelijk toch hun leider...

Drie maal raden, over 5 min. kom ik met het antwoord...
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_109381234
quote:
6s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:37 schreef SuperWeber het volgende:
Btw types als omschreven in de OP kunnen 1 ding absoluut niet... En daarom zijn wij de opperhoofden der chaos uiteindelijk toch hun leider...

Ze zijn niet flexibel.
pi_109381235
Inderdaad om te janken zijn ze. Dan printen ze voor de les alle sheets uit en schrijven letter voor letter op wat de docent te melden heeft. Wanneer de docent dan aan het einde van alle colleges aangeeft dat de aantekeningen mee mogen naar de tentamens zijn ze te beroerd om de aantekeningen even voor mij te kopiëren, egoïsten zijn het!
Maar ik kan 't mis hebben...
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:39:58 #163
27167 SuperWeber
pi_109381294
quote:
17s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:38 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ze zijn niet flexibel.
Goed punt, maar dit is niet de reden waarom de opperhoofden der chaos beter zijn 8-)
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_109381333
quote:

Klopt. Een docent zei eens tegen mij en een mede-student dat hij het mooi vindt, hoe wij ons door het studentenleven heen slaan. Dat studenten die een beetje lobbyen en het slim aanpakken vaak verder komen dan de brave mensjes altijd voor in de klas.
Maar ik kan 't mis hebben...
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 11:42:17 #165
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109381381
quote:

Ze kunnen niet improviseren :) / dingen uit handen geven / ontspannen.
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:43:59 #166
27167 SuperWeber
pi_109381453
quote:
2s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:42 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ze kunnen niet improviseren :)
*O*

Precies, ze hebben een ontzettend groot gebrek aan creativiteit. 1 kleine wijziging in hun routine en hun volledige schema is naar de knoppen. Resultaat? Ze zijn niet meer in staat om hun kinderen van de chreche te halen op zo'n dag, vervolgens verliezen ze hun baan en uiteindelijk kunnen wij ze nog net van de wal in de sloot trappen.

Nederland gaat ten onder aan dit soort types!!

*O* Chaos *O*
pi_109381482
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:43 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

*O*

Precies, ze hebben een ontzettend groot gebrek aan creativiteit. 1 kleine wijziging in hun routine en hun volledige schema is naar de knoppen. Resultaat? Ze zijn niet meer in staat om hun kinderen van de chreche te halen op zo'n dag, vervolgens verliezen ze hun baan en uiteindelijk kunnen wij ze nog net van de wal in de sloot trappen.

Nederland gaat ten onder aan dit soort types!!

*O* Chaos *O*
Dat bedoelde ik toch met niet flexibel, lul :P Ik win
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:45:05 #168
27167 SuperWeber
pi_109381502
Types als beschreven in de OP zouden het goed doen als slaaf op een katoenveld...
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:45:42 #169
27167 SuperWeber
pi_109381529
quote:
17s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:44 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik toch met niet flexibel, lul :P Ik win
Kies dan ook de juiste omschrijving...
pi_109381545
quote:
6s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:45 schreef SuperWeber het volgende:
Types als beschreven in de OP zouden het goed doen als slaaf op een katoenveld...
Waar vallen de lui onder die hun studie amper halen en ook nauwelijks iets uitvoeren?
pi_109381546
tregte klacht TS,

studenten moeten zuipen en corporale 10en gaan halen :') :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_109381560
Opzich redelijk herkenbare klacht.

En wat SuperWeber zegt is deels waar. Van die strevertjes die alles goed willen doen, maar zodra iets niet helemaal lukt raken ze in paniek en lopen ze vast.

Ik doe dan wel iets minder in zo'n groep maar kan wel altijd knopen doorhakken en de boel weer op gang krijgen. Effectief werken heet dat. Een baantje als project manager lijkt mij later dan ook wel iets, lekker jongleren met deadlines en leveranciers.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_109381596
Wel relaxted dat onderwijs wordt versimpeld. Een bacheloropdracht gaat weer op tijd af gemaakt kunnen worden, net als de masteropdracht. Dat is wel vooruitgang.
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:47:41 #174
27167 SuperWeber
pi_109381616
quote:
17s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:46 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Waar vallen de lui onder die hun studie amper halen en ook nauwelijks iets uitvoeren?
Drop outs, het beste kunnen deze gevallen afgevoerd worden naar electronicafabrieken, bij voorkeur in China...
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 11:48:32 #175
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109381651
Tja we zijn nou eenmaal niet allemaal super, weber!
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:49:56 #176
27167 SuperWeber
pi_109381708
quote:
2s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:48 schreef Bosbeetle het volgende:
Tja we zijn nou eenmaal niet allemaal super, weber!
Hoeft ook niet, daarvoor hebben we katoenvelden en electronicafabrieken...
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 11:51:00 #177
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109381745
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:49 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

Hoeft ook niet, daarvoor hebben we katoenvelden en electronicafabrieken...
:D Misschien moet ik maar eens solliciteren in Taiwan

[ Bericht 0% gewijzigd door Bosbeetle op 22-03-2012 11:57:45 ]
pi_109381813
quote:
6s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:47 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

Drop outs, het beste kunnen deze gevallen afgevoerd worden naar electronicafabrieken, bij voorkeur in China...
Ik ben hard op weg een net-niet drop out te worden :')
pi_109381826
quote:
2s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:51 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

:D Misschien moet ik maar eens soliciteren in taiwan
Thailand :9~
pi_109381863
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:46 schreef AldoTheApache het volgende:
tregte klacht TS,

studenten moeten zuipen en corporale 10en gaan halen :') :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5,8 hier.

SPOILER
pi_109381877
Van die wijven die over ieder detail een hele vergadering willen houden :') En helemaal mooi is als ze die vergadering missen (met een of andere kutreden), gaan ze over de mail stalken zodat maar weet wat haar mening is, en dat we die toch eigenlijk moeten volgen. Bitch, mis die vergadering dan niet. :')
pi_109381925
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:53 schreef Bonkers. het volgende:
Van die wijven die over ieder detail een hele vergadering willen houden :') En helemaal mooi is als ze die vergadering missen (met een of andere kutreden), gaan ze over de mail stalken zodat maar weet wat haar mening is, en dat we die toch eigenlijk moeten volgen. Bitch, mis die vergadering dan niet. :')
En als ze er niet bij is gaat het alleen maar over bier, voetbal en vrouwen _O_.
En dan toch gewoon kwaliteitswerk afleveren.
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:56:51 #183
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_109381996
gewoon de porno-industrie in gaan
Op elke fokker past een bril.
pi_109382129
quote:
10s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:37 schreef Kakpizza het volgende:
TS _O- _O- :') :'( :D _O-
Je gaat het ver schoppen, jongen.
Supermarktje? Buschauffeur? Woah.
Nee, de mensen waar de TS het over heeft, die gaan 'het ver schoppen'.
60 uur per week werken, en elke nacht in een leeg huis thuiskomen... geen bruisend leven, geen vrienden, geen vriend(in) of man/vrouw... en degenen die in je 'geinteresseerd' zijn, zijn dat om je geld.
-
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 12:02:12 #185
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109382243
quote:
10s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:59 schreef Ritmo het volgende:

[..]

60 uur per week werken, en elke nacht in een leeg huis thuiskomen... geen bruisend leven, geen vrienden, geen vriend(in) of man/vrouw... en degenen die in je 'geinteresseerd' zijn, zijn dat om je geld.
Bruisend leven is zo 1972
pi_109382271
quote:
15s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:02 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Bruisend leven is zo 1972
:?
-
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:11:15 #187
192481 Core2
Happiness is the road
pi_109382593
TS, ga in een fabriek werken ofzo. Het is in ieder geval duidelijk dat je niets bijzonders te bieden hebt voor een leuker beroep.
pi_109382623
Achjoh, die mensen geven je aan het begin inderdaad de kriebels. Beetje het gevoel dat je te weinig doet terwijl elke vezel in je lichaam zegt dat het onzin is om die sheets die gewoon online staan over te schrijven.

Gelukkig heb ik me hier verder nooit echt aan gestoord. Gewoon 2 minuten voor college binnen rollen, bakkie pleur uit de automaat trekken en zonder boek of schrift het college volgen. Even aan je overijverige matties vragen wat de meest recente huishoudelijke mededelingen zijn, om vervolgens na het eerste uur te bepalen of je het 2e uur nog de moeite waard vind. Tijdens projecten leg je ze even uit hoe ze hun deel moeten voltooien (anders zitten ze daar weer 3 weken over te piekeren). Vervolgens maak je op de meest efficiente manier jouw deel af en vertrek je weer.
Na 't tentamen spreek je ze weer en dan blijkt dat ze met al dat werk een mager 7,5'je hebben gehaald terwijl jij gewoon een dikke 8 in de boeken zet.

Dit werkt trouwens alleen als je geen domme lapzwans bent die iets 4x moet lezen voor hij het snapt. Anders faal je gewoon.

Nu lekker afstuderen. Geen domme projectgroepjes meer die je op de meest onlogische tijden voor een vergadering verwachten, maar lekker zelf je tijd inplannen.
pi_109382703
Die collegeverhalen zijn nog wel het ergste inderdaad _O-.
pi_109382814
quote:
10s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:59 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Alsof iedereen die hard werkt aan zijn studie zo eindigt. Generaliseren gaat twee kanten op, he.
pi_109382907
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:14 schreef luckass het volgende:
Die collegeverhalen zijn nog wel het ergste inderdaad _O-.
We hebben ook mensen die al werken, maar waarvan de baas betaalt om een vakje te mogen volgen. Die lui helemaal sheets uitprinten, overal aantekeningen van maken en ook helemaal vooraan zitten terwijl de docent van zijn dictaat sheets heeft gemaakt die compleet overeen komen. En dan wordt er een vraag aan die persoon gesteld en dikke kans dat er geen zinnig antwoord uit komt. En alle echte studenten chillen hem; vaak zonder aantekeningen te maken en een beetje lui in de stoel zittend, wachtend op de pauze. Wij gaan dan lekker leren in de tentamenweek en koppen het vak je binnen, hoe het die lui van de bedrijven vergaat weet ik eigenlijk niet.
pi_109382925
Ik snap trouwens niet waarom die mensen beschreven in de OP hun hele hebben en houwen op hun studie willen gooien. Is negens halen dan echt het hoogste goed in hun leven? Met een sociaal leven en 7's plezier je jezelf toch alleen maar meer? Want de mens is tenslotte grotendeels hedonistisch ingesteld.
pi_109382956
quote:
3s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:19 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom die mensen beschreven in de OP hun hele hebben en houwen op hun studie willen gooien. Is negens halen dan echt het hoogste goed in hun leven? Met een sociaal leven en 7's plezier je jezelf toch alleen maar meer? Want de mens is tenslotte grotendeels hedonistisch ingesteld.
Hier ben ik wel mee eens. Tot een zekere hoogte en binnen bepaalde tijden werk ik wel hard, maar dan is het ook een keer klaar en tijd voor bier.
pi_109383000
quote:
17s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:19 schreef debeterebob het volgende:

[..]

We hebben ook mensen die al werken, maar waarvan de baas betaalt om een vakje te mogen volgen. Die lui helemaal sheets uitprinten, overal aantekeningen van maken en ook helemaal vooraan zitten terwijl de docent van zijn dictaat sheets heeft gemaakt die compleet overeen komen. En dan wordt er een vraag aan die persoon gesteld en dikke kans dat er geen zinnig antwoord uit komt. En alle echte studenten chillen hem; vaak zonder aantekeningen te maken en een beetje lui in de stoel zittend, wachtend op de pauze. Wij gaan dan lekker leren in de tentamenweek en koppen het vak je binnen, hoe het die lui van de bedrijven vergaat weet ik eigenlijk niet.
Sowieso in de eerste week van een nieuwe periode een schifting maken van welke colleges je gaat volgen, afhankelijk van hoe capabel de docent is. En naar college neem ik sowieso nooit iets mee.
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:24:29 #195
192481 Core2
Happiness is the road
pi_109383097
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:12 schreef Niltag het volgende:
Achjoh, die mensen geven je aan het begin inderdaad de kriebels. Beetje het gevoel dat je te weinig doet terwijl elke vezel in je lichaam zegt dat het onzin is om die sheets die gewoon online staan over te schrijven.
Dit heb ik ook nooit begrepen, zijn meestal eerstejaars die dit doen. Betere truc is meestal om de intuïtie te krijgen tijdens een les zonder aantekeningen te maken, om vervolgens de formules e.d. later na te lezen.
pi_109383198
Zeker wel eens met de klacht!

Ik zie ze ook altijd helemaal vooraan zitten hoor met hun lelijke koppen. Alles uitgeprint en alles overschrijven terwijl de docent een mooi dictaat heeft gemaakt. En dat geslijm... helpen met elke open dag :r

Het vergaderen in projecten is ook altijd drama met die mensen. Ik kom graag om half 9 op school zodat we rond 4uur weer weg kunnen en 's avonds nog kunnen werken bijvoorbeeld. Zij niet, zij willen van 9 tot 6 op school zitten. Zij wonen om de hoek en werken alleen in het weekend, de rest vult pappie aan. Triest.

Ook beslissingen nemen gaat inderdaad moeizaam. Als er 3 aanpakken zijn voor een project van 2 weken willen ze 1 week besteden over welke aanpak het beste is. Zeker als je er een wijf bij hebt zitten is het al helemaal drama.

Daarbij vind ik het dus wel erg fijn om op school te werken met elkaar. Ook al heeft iedereen zijn "eigen" deel. Thuis werken werkt gewoon niet omdat je vaak wat informatie nodig hebt van je collega die net onderdeel X heeft uitgezocht. Bellen/whatsapp e.d. zorgt alleen voor misverstanden.
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:33:53 #197
353609 Doctor_Neo_Cortex
Playtime is over!
pi_109383472
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 20:40 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

Het probleem met mensen die hun best doen, is dat ze vaak (niet altijd, maar vaak) vreselijk inefficient zijn. Vergaderen zonder dat de groep er echt iets mee opschiet, taken niet logisch verdelen, eindeloos mierenneuken en niet kunnen zeggen 'zo, goed genoeg, volgende opdracht!'. En dat is gewoon vreselijk irrinant.
Klopt, maar dat zijn ook vaak de strebers. Die vergaderen uren over één puntje, willen alles perfect hebben (terwijl het al behoorlijk goed is) en worden kwaad als iets niet precies 100% gaat zoals ze hebben gedacht. Die willen zich ook altijd als eerste inschrijven bij dingen waarvoor je jezelf in kan schrijven (zoals bepaalde coachmomenten etc). En dan kwaad worden als ze als tweede zijn en dus twintig minuten moeten wachten. :')
You should go clone yourself, so you can go fuck yourself.
pi_109383541
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:33 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:

[..]

Klopt, maar dat zijn ook vaak de strebers. Die vergaderen uren over één puntje, willen alles perfect hebben (terwijl het al behoorlijk goed is) en worden kwaad als iets niet precies 100% gaat zoals ze hebben gedacht. Die willen zich ook altijd als eerste inschrijven bij dingen waarvoor je jezelf in kan schrijven (zoals bepaalde coachmomenten etc). En dan kwaad worden als ze als tweede zijn en dus twintig minuten moeten wachten. :')
Jij bent wel een doctor dus je bent ook wel een strebertje geweest.. ofnie? :-p
  Moderator donderdag 22 maart 2012 @ 12:36:19 #199
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109383570
quote:
7s.gif Op donderdag 22 maart 2012 12:35 schreef shiftknop het volgende:

[..]

Jij bent wel een doctor dus je bent ook wel een strebertje geweest.. ofnie? :-p
Sinds wanneer zijn doctors nou weer strebers }:|
  donderdag 22 maart 2012 @ 12:37:37 #200
302853 themole
graaft totaal door.
pi_109383626
Ik probeer dit soort mensen binnen projecten altijd te vermijden, werkt tot nu toe vrij goed. Werk het liefst met studenten die even vergaderen en dan gewoon doen. Niet te lang over details zeuren, maar gewoon vertrouwen op anderen.

Tot nu toe altijd minimaal een 7,5 gehaald voor mijn projecten. :)
Niet altijd serieus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')