En helaas zijn mensen die dat héél goed kunnen - en die ook de sociale vaardigheden en/of acteerkwaliteiten hebben om dat heel goed te verbergen - vaak de mensen die uiteindelijk bakken met geld gaan verdienen. Goed kunnen delegeren, het ís een vaardigheid.quote:Op donderdag 22 maart 2012 06:17 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Enigszins terechte klacht. Wat TS echter niet begrijpt, is dat je zet te vriend moet houden en moet zorgen dat je optimaal parasiteert op hun werk en moeite. Als je verder gewoon relaxt doet, dan doen ze vaak dat beetje extra wel voor je.
Ik snap het maar soms gaat dat niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 06:17 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Enigszins terechte klacht. Wat TS echter niet begrijpt, is dat je zet te vriend moet houden en moet zorgen dat je optimaal parasiteert op hun werk en moeite. Als je verder gewoon relaxt doet, dan doen ze vaak dat beetje extra wel voor je.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 03:44 schreef computerprobleem het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
COMPUTERPROBLEEMS KLAAGBAAK CERTIFICATIES
![]()
De Heilige Leider verklaarde het topic Overactieve en gemotiveerde studenten als een topic met een
TERECHTE KLACHT. De TS (Topic Starter) mag trots zijn op dit felbegeerde
certificaat, want door dit certificaat zal zijn gehele familie voortaan geëerd worden door
andere families, die slechts dromen van een certificaat van de Geniale Aanvoerder.
![]()
Hoogachtend,
![]()
De Nobele Strateeg, Computerprobleem
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
****************************************************************************************************************
Dit certificaat is uitgevaardigd aan Cher- , mocht Cher- in de toekomst topics maken die
niet in de goede aard vallen bij de Zon van de Zon, dan zal dit certificaat afgenomen worden en
zal zijn/haar familie voor eeuwig in schande en schaamt moeten leven.
****************************************************************************************************************
Schandalig inderdaad, hoe halen ze het in hun hoofd?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:12 schreef Cher- het volgende:
Later worden het van die mensen met 2 of 3 kinderen, huis, auto, baan, enz.
hun.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:16 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Wees gewoon dankbaar dat je dat niet hoeft te doen, hun kunnen waarschijnlijk nooit meer anders ! Niet dat dat slecht is, zo zijn hun.
Je hebt werkpaarden en je hebt sierpaarden
quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Schandalig inderdaad, hoe halen ze het in hun hoofd?![]()
![]()
_!
Dit. In tijden van weinig werknemers en veel vraag maakt het niet veel uit, in de huidige situatie is het 1 van de manieren om op te vallen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:02 schreef Ludachrist het volgende:
Wacht maar tot jij over drie jaar een topbaan ziet, maar er dan achter komt dat ze naar je cijferlijst vragen.
Zo herkenbaar ditquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:36 schreef luckass het volgende:
Mensen die de hele ochtend naar alle colleges gaan, daarbij de collegesheets van te voren hebben uitgeprint om aantekeningen op te kunnen maken (terwijl ze godverdomme gewoon online staan), deze vervolgens in hun mapje stoppen waarin alles netjes op vak gesorteerd is. Dan om half 1 kunnen ze even een snelle lunch doen, maar niet te lang natuurlijk want er moet nog een hoop voor het project gebeuren! En om 1 uur zitten ze weer klaar in een projectruimte om alles nog ingewikkelder te maken dan het al was, tot grote ergernis van alle groepsgenoten. Om 6 uur zijn ze nog laaang niet klaar met alle taken want die ene commissievergadering liep toch wat uit. Na thuis een maaltijdsalade te hebben genuttigd doen ze nog even een paar mailtjes de deur uit. Nog even lekker een uurtje sporten en dan liggen ze om half 11 weer in bed, om de volgende dag alles weer te herhalen.
Die mensen.
Mijn inzet is zo goed dat ik nog nieteens aan studeren toegekomen benquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Ja het is inderdaad jaloersmakend waar halen de mensen de energie vandaan? Toen ik studeerde was ik eigenlijk alleen maar bezig zo snel mogelijk naar de kroeg te komen om te schaken en koffie of bier te drinken...
Een echte baas doet dat gewoon 's middags, zodat hij die avond ervoor relaxed bier kan drinken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:48 schreef Catch_me het volgende:
goeden klacht
een echte baas begint pas de nacht van te voren met zo'n pauper project
Wat lul je ik heb jou altijd al een toppertje gevonden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:13 schreef Cher- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FOK! is net als een relatie met een borderliner of een carrière in de modellen wereld. Het ene moment ben je helemaal een topper en het andere moment kan iedereen je schieten.
En een breezer ananas, en een dubbele whiskey erbij.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:10 schreef Sinosappel het volgende:
Wat lul je ik heb jou altijd al een toppertje gevonden.
In mijn afstudeerrichting staan ze gelukkig te springen om werknemers.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit. In tijden van weinig werknemers en veel vraag maakt het niet veel uit, in de huidige situatie is het 1 van de manieren om op te vallen.
Beta?quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:29 schreef luckass het volgende:
[..]
In mijn afstudeerrichting staan ze gelukkig te springen om werknemers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |