quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:42 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
En elke ochtend een kleintje yakult of een emmer activiazooi om het allemaal vol te houden.
Ik vind van niet, ik werk liever met dat soort types samen dan van die ongemotiveerde luilakken.quote:Klacht is duidelijk.
Die zijn NOG VEEL erger ja maar overactiviteit is ook hinderlijkquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind van niet, ik werk liever met dat soort types samen dan van die ongemotiveerde luilakken.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:12 schreef mymoodfentje het volgende:
Eng he ambitie? jij floreert alleen in een zesjescultuurwalgelijk.
Inderdaad.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind van niet, ik werk liever met dat soort types samen dan van die ongemotiveerde luilakken.
Ey, 5,5 is voldoende jong.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:12 schreef mymoodfentje het volgende:
Nee, jij kan er gewoon niet mee omgaan.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:13 schreef Cher- het volgende:
[..]
Die zijn NOG VEEL erger ja maar overactiviteit is ook hinderlijk
Zo wil ik ook wel zijn, daar niet van.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik wou dat ik zo was als de mensen die jij omschrijft in je OP
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:12 schreef Cher- het volgende:
Van die hyperactieve studenten die alles goed willen doen en alleen maar willen studeren.Wanneer je samen werkt in een project MOET het perse dan en dan af en er mag geen foutje in zitten.
Altijd vrolijk
gaan vaak om 22:00-23:00
naar bed en hebben niks meegemaakt in het leven
Uiterlijk zijn het standaard Nederlandse meisjes en jongens. Altijd dun (soms ook wel dik trouwes) en altijd maar slijmen bij iedereen, meepraten met iedereen en maar actief zijn. Later worden het van die mensen met 2 of 3 kinderen, huis, auto, baan, enz. En de kinderen worden net zo braaf.
![]()
Klacht is duidelijk.
Ik kan er wel mee omgaan en kom altijd mijn afspraken na maar sommige studenten zijn te actief. Lakse studenten die letterlijk niks inleveren zijn nog erger maar die zet je gewoon je groepje uit. Ik kan niet samenwerken met dit soort brave types iigquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, jij kan er gewoon niet mee omgaan.Beter zit er iemand achter je reet aan dat het af moet in plaats van dat alles op het laatste moment moet gebeuren en je maar een magere zes al.
Ga klagen bij je docent dan in plaats van een topic op FOK! te openen, misschien mag je naar een ander groepje.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:16 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik kan er wel mee omgaan en kom altijd mijn afspraken na maar sommige studenten zijn te actief. Lakse studenten die letterlijk niks inleveren zijn nog erger maar die zet je gewoon je groepje uit. Ik kan niet samenwerken met dit soort brave types iig
Ik ook niet. Sowieso leer ik meestal 1/2 dag(en) van te voren maar gadverdamme dit soort ijverige mensen blijf je ook gewoon tegenkomenquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:15 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Terechte klacht! en dan zeggen dat ze uitstellers zijn als ze 2 weken van tevoren beginnen met leren...
ik mag ze gewoon echt niet
Ja die zesjescultuur komt door het systeem op veel scholen. Ik krijg punten voor een een voldoende. Of dat nou een 5,5 of een 8 is. Alles boven de 5,5 is eigenlijk gewoon verspilde moeite.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:12 schreef mymoodfentje het volgende:
En dat jij een uur reistijd hebt en zij tien minuten vergeten ze vaak even.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:14 schreef Cher- het volgende:
En dan bijvoorbeeld 1 uur van tevoren op school willen komen terwijl we vrij zijn en dan subtiel drama maken omdat ik niet wil
zoek een leven denk ik dan
ditquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik wou dat ik zo was als de mensen die jij omschrijft in je OP
Of dan een gesprek houden van 5 minuten en dan weer zeggen dat alles weer via de mail geregeld gaat worden.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:18 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
En dat jij een uur reistijd hebt en zij tien minuten vergeten ze vaak even.
Ook altijd leuk: van die lui die denken dat 'overleg' hetzelfde is als eerst drie keer koffie halen, een rookpauze van vijf jaar houden en vervolgens drie zinnetjes zeggen die ze ook via de email hadden kunnen sturen. Niks beters te doen ofzo?
ECHT HE! Gisteren toevallig nog meegemaakt! Wijf wil perse dat ik om 8.30 kom terwijl ik 3 kwartier in de trein zit. Ik ruzie maken met haar via groepswhatsapp omdat ik niet wil komen, gelukkig was iedereen het met mij eens dat het simpelweg een dom schijtwijf is. Als ze zo graag bezig wil met project doet ze dat maar alleen om 8.30quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:18 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Ook altijd leuk: van die lui die denken dat 'overleg' hetzelfde is als eerst drie keer koffie halen, een rookpauze van vijf jaar houden en vervolgens drie zinnetjes zeggen die ze ook via de email hadden kunnen sturen. Niks beters te doen ofzo?
Rook pauzes zijn stom, en drie keer koffie halen in een uur is veels te weinig... je moet niet zeuren een beetje overleg bestaat alleen uit koffie halen en drinkenquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:18 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Groepswhatsapp wat ben ik blij dat ik niet meer op school zitquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:20 schreef Cher- het volgende:
[..]
ECHT HE! Gisteren toevallig nog meegemaakt! Wijf wil perse dat ik om 8.30 kom terwijl ik 3 kwartier in de trein zit. Ik ruzie maken met haar via groepswhatsapp omdat ik niet wil komen, gelukkig was iedereen het met mij eens dat het simpelweg een dom schijtwijf is. Als ze zo graag bezig wil met project doet ze dat maar alleen om 8.30
Ook.
Laatst zei gewoon een klasgenootje: "U moet ons echt meer huiswerk geven, anders krijgen we de stof echt niet af!" LIKE WTF?!quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:17 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik ook niet. Sowieso leer ik meestal 1/2 dag(en) van te voren maar gadverdamme dit soort ijverige mensen blijf je ook gewoon tegenkomen
Ja, echte wtf! Je zou je maar zorgen maken over je onderwijs, oh noes!quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:22 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
Laatst zei gewoon een klasgenootje: "U moet ons echt meer huiswerk geven, anders krijgen we de stof echt niet af!" LIKE WTF?!
het erge is dit klinkt echt als eergisterenquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:22 schreef KritischeMassa het volgende:
In mijn tijd was het de week voor de tentamen week altijd projectweek (HTS 1995-1999).
Ja moet welquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Groepswhatsapp wat ben ik blij dat ik niet meer op school zit
En dat je die drie kwartier (aangenomen dat je anders geen les zou hebben), anderhalf uur zelfs als je de terugweg ook meetelt, ook thuis aan het project had kunnen werken, lijkt er ook vaak niet in te gaan. Want iedereen weet dat je pas écht efficient bezig bent als je met z'n drieën achter een brakke schoolcomputer kruipt en één iemand al het typwerk doet terwijl de andere twee alleen af en toe braaf knikken of op een spelfout wijzen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:20 schreef Cher- het volgende:
[..]
ECHT HE! Gisteren toevallig nog meegemaakt! Wijf wil perse dat ik om 8.30 kom terwijl ik 3 kwartier in de trein zit. Ik ruzie maken met haar via groepswhatsapp omdat ik niet wil komen, gelukkig was iedereen het met mij eens dat het simpelweg een dom schijtwijf is. Als ze zo graag bezig wil met project doet ze dat maar alleen om 8.30
Ook.
Precies. Boeken koop je gewoon een half uurtje voor je tentamen, blader even de inhoudsopgave door en haalt je tentamen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja die zesjescultuur komt door het systeem op veel scholen. Ik krijg punten voor een een voldoende. Of dat nou een 5,5 of een 8 is. Alles boven de 5,5 is eigenlijk gewoon verspilde moeite.
4/4 jaar je bedoeld één jaar?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:24 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja moet welik ben ook blij wanneer ik over 4/4 jaar ongeveer klaar ben
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het erge is dit klinkt echt als eergisterenik ben oud
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |