quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:42 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
En elke ochtend een kleintje yakult of een emmer activiazooi om het allemaal vol te houden.
Ik vind van niet, ik werk liever met dat soort types samen dan van die ongemotiveerde luilakken.quote:Klacht is duidelijk.
Die zijn NOG VEEL erger ja maar overactiviteit is ook hinderlijkquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind van niet, ik werk liever met dat soort types samen dan van die ongemotiveerde luilakken.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:12 schreef mymoodfentje het volgende:
Eng he ambitie? jij floreert alleen in een zesjescultuurwalgelijk.
Inderdaad.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind van niet, ik werk liever met dat soort types samen dan van die ongemotiveerde luilakken.
Ey, 5,5 is voldoende jong.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:12 schreef mymoodfentje het volgende:
Eng he ambitie? jij floreert alleen in een zesjescultuurwalgelijk.
Nee, jij kan er gewoon niet mee omgaan.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:13 schreef Cher- het volgende:
[..]
Die zijn NOG VEEL erger ja maar overactiviteit is ook hinderlijk
Zo wil ik ook wel zijn, daar niet van.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik wou dat ik zo was als de mensen die jij omschrijft in je OP
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:12 schreef Cher- het volgende:
Van die hyperactieve studenten die alles goed willen doen en alleen maar willen studeren.Wanneer je samen werkt in een project MOET het perse dan en dan af en er mag geen foutje in zitten.
Altijd vrolijk
gaan vaak om 22:00-23:00
naar bed en hebben niks meegemaakt in het leven
Uiterlijk zijn het standaard Nederlandse meisjes en jongens. Altijd dun (soms ook wel dik trouwes) en altijd maar slijmen bij iedereen, meepraten met iedereen en maar actief zijn. Later worden het van die mensen met 2 of 3 kinderen, huis, auto, baan, enz. En de kinderen worden net zo braaf.
![]()
Klacht is duidelijk.
Ik kan er wel mee omgaan en kom altijd mijn afspraken na maar sommige studenten zijn te actief. Lakse studenten die letterlijk niks inleveren zijn nog erger maar die zet je gewoon je groepje uit. Ik kan niet samenwerken met dit soort brave types iigquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, jij kan er gewoon niet mee omgaan.Beter zit er iemand achter je reet aan dat het af moet in plaats van dat alles op het laatste moment moet gebeuren en je maar een magere zes al.
Ga klagen bij je docent dan in plaats van een topic op FOK! te openen, misschien mag je naar een ander groepje.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:16 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik kan er wel mee omgaan en kom altijd mijn afspraken na maar sommige studenten zijn te actief. Lakse studenten die letterlijk niks inleveren zijn nog erger maar die zet je gewoon je groepje uit. Ik kan niet samenwerken met dit soort brave types iig
Ik ook niet. Sowieso leer ik meestal 1/2 dag(en) van te voren maar gadverdamme dit soort ijverige mensen blijf je ook gewoon tegenkomenquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:15 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Terechte klacht! en dan zeggen dat ze uitstellers zijn als ze 2 weken van tevoren beginnen met leren...
ik mag ze gewoon echt niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |