Ik zou degene die je wil kopen wel even proberen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:55 schreef yvonne het volgende:
Samsung Galaxy S II
Sony Xperia S
of de
Nokia Lumia 800
m'n man heeft een HTC en die vind ik erg prettigquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:56 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
Ik zou degene die je wil kopen wel even proberen.
Misschien vind je Android / Windows Phone 7 achteraf niet goed werken....
Waarom is dat dan geen keuze?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
m'n man heeft een HTC en die vind ik erg prettig
Stimmt,quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:57 schreef roos94 het volgende:
yvonne ik ging vandaag zo een FOK! documentaire kijken van 2005 ofzo dat was jij toch erin ? met een sigaret en het ging over een jongen die ging bijna zelfmoord plegen
quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:57 schreef roos94 het volgende:
yvonne ik ging vandaag zo een FOK! documentaire kijken van 2005 ofzo dat was jij toch erin ? met een sigaret en het ging over een jongen die ging bijna zelfmoord plegen
aaahhh cooollquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stimmt,
roken doe ik al 3 jaar niet meer btw
M'n lijstje gebaseerd op aanbiedingen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:58 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
In jou lijstje specifiek?
Of in de aanbiedingen.
Welke provider?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
M'n lijstje gebaseerd op aanbiedingen.
Rest is dus geen optie meer, en Apple al helemaal niet meer. man man man, wat ben ik dat gezeik beu.
Gebruikersgemak, blurgh!
Dan ga je de samsung ook erg prettig vindenquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dezen toch?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:57 schreef roos94 het volgende:
Prima toch?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:59 schreef yvonne het volgende:
Maar wáárom de Samsung, ik wil gebruikersgemak.
Sinds Windows Mobile uitgestorven is, is dat wel over jaquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Prima toch?
Ik zelf zou voor de S3 wachten marja die keuze heb je er niet tussen staan.
Net of er tegenwoordig nog smartphones bestaan die moeilijk te besturen zijn?
Geen idee, 'k kom wel bekenden tegen, maar of ze allemaal nog actief zijn weet ik niet.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
jazitten die andere nu ook nog op FOK!?
Is dat een compliment?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:05 schreef Rekkie het volgende:
Dan ben je echt een opperjosti als je een smartphone moeilijk vind....
Voor jou wel..... ik had je lager ingeschat.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:08 schreef Aliana het volgende:
[..]
Is dat een compliment? [ afbeelding ]
quote:
Ik ben het gepier met aaifoon zat. Ik merk dat bv een HTC stukken makkelijker is, ook wat apps aangaat.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:05 schreef Rekkie het volgende:
Dan ben je echt een opperjosti als je een smartphone moeilijk vind....
Zoveel complimenten, ik kan er niet mee omgaan.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Voor jou wel..... ik had je lager ingeschat.
Ja, zelfs een overschotquote:
Goeie vraag, deze maand nog meen ik.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nice. Heb je al een idee wanneer hij open gaat?
iPhone maar ik zou voor de Samsung gaan uit dat lijstje.quote:
Een Windows Phone.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:17 schreef Klonk het volgende:
Zal ik dan maar ff een lans komen breken voor de Xperia S, supercamera, een mooie niet debiel zware eigen interface die er naar mijn bescheiden mening mooier uitziet dan Sense van HTC. Wat wil een mens nog meer?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goeie vraag, deze maand nog meen ik.
Een ZTE Blade.quote:
Waarom zou jij overstappen? Ik ben gewoon apple beu, het zal allemaal wel met Itunes en App store en dit dat zus zo, ben het zat.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
iPhone maar ik zou voor de Samsung gaan uit dat lijstje.
oei, daar heb je gelijk inquote:
Tja.. Appstore en Play Store (waar je de Android-apps vandaan haalt) verschilt ook niet echt ofzo.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom zou jij overstappen? Ik ben gewoon apple beu, het zal allemaal wel met Itunes en App store en dit dat zus zo, ben het zat.
Waarom ik zou overstappen? Ik kan geen reden bedenken ik ben zeer tevreden met mijn iPhone. Het heeft alles wat ik nodig heb maar als ik zou moeten kiezen tussen die 3 zou ik voor Samsung gaan.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom zou jij overstappen? Ik ben gewoon apple beu, het zal allemaal wel met Itunes en App store en dit dat zus zo, ben het zat.
Tieft op, dit is geen bagger, ga je moeder pesten, vort.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:28 schreef 2Happy4U het volgende:
admins die baggeren
geen sony ericson hebben uit '05casuals
Dat "bijna-zelfmoord-verhaal" uit die docu is wel schokkend zegquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tieft op, dit is geen bagger, ga je moeder pesten, vort.
Ja idd, ik was het ook net aan het kijken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:34 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dat "bijna-zelfmoord-verhaal" uit die docu is wel schokkend zeg![]()
![]()
Wel goed gehandeld trouwens![]()
Het is hier na 6-en, alles dichtquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:32 schreef popolon het volgende:
Gaat heen met die iKamper phones.
Galaxy. Hop nu naar de winkel dan.
Waarom in ONZ dan, waarom niet in DIG.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tieft op, dit is geen bagger, ga je moeder pesten, vort.
Omdat ik niet in DIG komquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom in ONZ dan, waarom niet in DIG.
En daarnaast, Sony Ericson > Alles.
Tevens Bart en LHquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat ik niet in DIG komIn ONZ ben ik ook aan m'n E-reader geholpen
quote:
ONZ die daadwerkelijk mensen helptquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat ik niet in DIG komIn ONZ ben ik ook aan m'n E-reader geholpen
welke docu?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:34 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dat "bijna-zelfmoord-verhaal" uit die docu is wel schokkend zeg![]()
![]()
Wel goed gehandeld trouwens![]()
Deze http://video.google.nl/videoplay?docid=-695007947442659762quote:
ah, die. dankjequote:Op woensdag 21 maart 2012 19:47 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
Deze http://video.google.nl/videoplay?docid=-695007947442659762
Vanaf 22 minuten ongeveer gaat het over het 'bijna-zelfmoord-verhaal'
Dat is al jaren zo, dat jij dat niet weet ligt dus aan jouquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ONZ die daadwerkelijk mensen helpt
Nu je hier toch bent, kan je mij zeggen waarom die (#) in de tabbladen niet weggaan ook al zit ik in dat topic? Het is erg vervelend.
Alleen maar omdat jij Admin bentquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo, dat jij dat niet weet ligt dus aan jou
En verder heb ik geen idee wat je bedoeld.
En dat ligt dan aan Sony?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:52 schreef egeltje1985 het volgende:
Mijn sony ging kapot, dus die zijn stom.
uhuh, laadde ineens niet meer op. Reparatie zou ik zelf moeten betalen, terwijl online bleek dat velen hetzelfde probleem hadden.quote:
Aan de persoon zelf. Ligt er net aan hoe je met je telefoon omgaat. Als je met een vrachtwagen over je telefoon rijdt lijkt het me logisch dat er weinig tot geen leven meer in zit.quote:
Kijk, dan wordt het andersquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:14 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
uhuh, laadde ineens niet meer op. Reparatie zou ik zelf moeten betalen, terwijl online bleek dat velen hetzelfde probleem hadden.
Ik verwacht van mijn telefoon dat 'ie dat aan kan.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:35 schreef strontboer het volgende:
[..]
Aan de persoon zelf. Ligt er net aan hoe je met je telefoon omgaat. Als je met een vrachtwagen over je telefoon rijdt lijkt het me logisch dat er weinig tot geen leven meer in zit.
Dan heb je hoge verwachtingen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:37 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ik verwacht van mijn telefoon dat 'ie dat aan kan.Hoge verwachtingen, jazeker, maar dan heb je ook een kwaliteitsproduct.
WAAROP DAN?!quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:12 schreef zarGon het volgende:
Kun je nog heel even wachten? Wacht dan.
Samsung Galaxy S III. Al is het maar om de S II dan goedkoper te kunnen krijgen.quote:
Weinig apps. Staat echt in kinderschoenen vergeleken met Android en iOS. (Is ook logisch, die laatste twee zijn er jaren.)quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nokia lumia omdat Windows phone en Het een lekkere vlotte interface en gebruikersgemak is.
+1 ik wacht ook alquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
oei, daar heb je gelijk inmaar ik zou in dat geval nog even wachten op Lumia 900
In december 2011 had je al 50000 apps. Maar goed op je iPhone wil je natuurlijk 1800000 apps inladen en gebruiken dus het is inderdaad een tekortkomingquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weinig apps. Staat echt in kinderschoenen vergeleken met Android en iOS. (Is ook logisch, die laatste twee zijn er jaren.)
Voordat de app uitkomt op Windows Phone is de hype alweer voorbij..quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:23 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
In december 2011 had je al 50000 apps. Maar goed op je iPhone wil je natuurlijk 1800000 apps inladen en gebruiken dus het is inderdaad een tekortkoming
Het gaat niet om het aantal, maar echt om de apps. Apps voor het openbaar vervoer (9292.nl / Reisplanner van de NS), games (schrale aanbod), schrale social media apps (Facebook, Twitter, Linked IN), magere IM's, weinig apps om het laatste nieuws te lezen etc.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:23 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
In december 2011 had je al 50000 apps. Maar goed op je iPhone wil je natuurlijk 1800000 apps inladen en gebruiken dus het is inderdaad een tekortkoming
Ik hoef niet te gamen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Samsung Galaxy S III. Al is het maar om de S II dan goedkoper te kunnen krijgen.
Ik raad je aan om geen Nokia Lumia te gaan nemen, omdat Windows Phone. Werkt wel lekker, daar niet van, maar is heel kaal vergeleken met Android en iOS.
Wat zijn je eisen? Ik heb namelijk het idee dat een budgettoestel ook voldoet.
Smartphones smsen voor geen meter op de fiets. Dan kan je beter zon toestel met druk knoppies kopen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik hoef niet te gamen.
Social media
fotootjesen i maken
en het allerbelangrijkste, hij moet in broekzakken, jaszakken kunnen, zonder dat ik heel nederland bel, duidelijk en helder scherm omdat ik al fietsend moet kunnen lezen wat kantoor me doorgeeft, en ik moet al fietsend makkelijk kunnen texten zonder al te gevaarlijke toeren te moeten uithalen.
wtf heb jij een man ?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb geen Nokia Lumia gebruikt en heb hier een Samsun Omnia 7 (hebben allebei hetzelfde OS) en ik moet eerlijk bekennen dat het toetsenbord van Windows Phone een hel is voor mij. Ik kan er niet mee omgaan, het toetsenbord van de iPhones en Android-toestellen zijn vele malen fijner.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik hoef niet te gamen.
Social media
fotootjesen i maken
en het allerbelangrijkste, hij moet in broekzakken, jaszakken kunnen, zonder dat ik heel nederland bel, duidelijk en helder scherm omdat ik al fietsend moet kunnen lezen wat kantoor me doorgeeft, en ik moet al fietsend makkelijk kunnen texten zonder al te gevaarlijke toeren te moeten uithalen.
En dit inderdaad. Je kunt beter even stoppen met fietsen, want fietsen en een touchscreen bedienen tegelijk verloopt niet vloeiend.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:30 schreef Fopje het volgende:
[..]
Smartphones smsen voor geen meter op de fiets. Dan kan je beter zon toestel met druk knoppies kopen.
Ik heb dat ook maar dan andersom, ik vind het keyboard in Windows Phone fijner....quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb geen Nokia Lumia gebruikt en heb hier een Samsun Omnia 7 (hebben allebei hetzelfde OS) en ik moet eerlijk bekennen dat het toetsenbord van Windows Phone een hel is voor mij. Ik kan er niet
Ik stoor me vooral aan het feit dat ik niets binnen een tekstvak kan kopiëren in de browser en dat het kopiëren en plakken sowieso niet fijn werkt. Verder heb ik moeite met de letter 'm' en 'Backspace', dat gaat vaak verkeerd.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:36 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik heb dat ook maar dan andersom, ik vind het keyboard in Windows Phone fijner....
Ja, een stuk of zesquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:30 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
wtf heb jij een man ?
[ afbeelding ]
Het antwoord staat in de docu ( toch?)quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:33 schreef roos94 het volgende:
Yvonne ik wil graag wetenhoe het met die zelfmoord persoon is afgelopen, in welk jaar is dat gebeurd en fok!t diegene nog? Wat is er na die overdosis gebeuird
ja dat hij paar dagen later poste vanuit het ziekenhuis.. Maar daarna? Kwam hij nog op fok! Heb je hem nog gesproken? Leeft hij nog?quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het antwoord staat in de docu ( toch?)
lees DM!quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
ja dat hij paar dagen later poste vanuit het ziekenhuis.. Maar daarna? Kwam hij nog op fok! Heb je hem nog gesproken? Leeft hij nog?
Kantoor, ja zuster op de fiets jeweets, dus een smsje wat ik extra, of urgent moet doen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb geen Nokia Lumia gebruikt en heb hier een Samsun Omnia 7 (hebben allebei hetzelfde OS) en ik moet eerlijk bekennen dat het toetsenbord van Windows Phone een hel is voor mij. Ik kan er niet mee omgaan, het toetsenbord van de iPhones en Android-toestellen zijn vele malen fijner.
Wat bedoel je met "wat kantoor me doorgeeft"? Je mailberichten?
Het voordeel van een Nokia is de immergoede kwaliteit die de camera's leveren, maar Samsung kan dat wel bijbenen. (Neem geen HTC als je veel foto's maakt. De camera's van HTC zijn slechter.)
Ben je iemand die veel producten van Google gebruikt? Zo ja, dan zou ik meer neigen naar Android.
Nee, staat in de docu dat het hem jaren later toch nog gelukt was, hij lag 10 dagen dood in z'n huis.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
ja dat hij paar dagen later poste vanuit het ziekenhuis.. Maar daarna? Kwam hij nog op fok! Heb je hem nog gesproken? Leeft hij nog?
Ja, die is ook handig denk ik, moet ik gewoon uitproberen, die aanraak/wrijf toetsjes is op je werk een ramp.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:40 schreef zarGon het volgende:
Je zou eventueel ook een toestel met een hardware toetsenbord kunnen nemen, Yv.
Zoiets als het toestel rechts op het plaatje:
[ afbeelding ]
ow..shit. Heftig.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, staat in de docu dat het hem jaren later toch nog gelukt was, hij lag 10 dagen dood in z'n huis.
In de tussenliggende tijd heeftie nog gepost op FOK! ja.
Sowieso eerst uitproberen in de winkel. Ja, het toestel rechts is een HTC Desire Z, één van de telefoons met een hardware toetsenbord. Er zijn andere toestellen met een hardware toetsenbord.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, die is ook handig denk ik, moet ik gewoon uitproberen, die aanraak/wrijf toetsjes is op je werk een ramp.
Ook HTC zie ik.
Ah, kijk, dat is toch een ruime keuze.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sowieso eerst uitproberen in de winkel. Ja, het toestel rechts is een HTC Desire Z, één van de telefoons met een hardware toetsenbord. Er zijn andere toestellen met een hardware toetsenbord.
Lief, maar ik heb geen idee waar ik een s2 topic zou moeten vindenquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:45 schreef Prof_Hoax het volgende:
ik zou zelf gaan voor de galaxy S2, maarja ik ben zelf een S2 gebruiker.
Prima toestel, vrij met apps (wat hiervoor al aangegeven is, windows is daar beperkter in, maar wel in opmars.)
Heb je echter thuis een servertje draaien (w2k8 ofzo) moet je voor windows phone gaan.
Tevens, als je voor de S2 gaat, moet je eens komen kijken in het s2 topic, staan leuke weetjes. En als je dingen niet snapt kan je het daar altijd vragen
Ik moet in extreme situaties toch m'n scherm kunnen lezen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:51 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik zag ergens dat je voor helderheid van het scherm ging.. dan blijft er eigenlijk maar 1 over.. SII
Geen idee, zit DM wel ingebakken op mobiel?quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:52 schreef roos94 het volgende:
Yvonne hoe kan ik mijn dm`s bekijken op blackberry? Ik zie alleen een pm knopje
Samsung Galaxy S2 #20 - Bezig met ICSquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lief, maar ik heb geen idee waar ik een s2 topic zou moeten vinden
http://dm.fok.nl/.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:52 schreef roos94 het volgende:
Yvonne hoe kan ik mijn dm`s bekijken op blackberry? Ik zie alleen een pm knopje
Ja dat zit er, rechtsboven, je UI. Als je een DM hebt staat er een blauw 1tje, een PM is een rood 1tje.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen idee, zit DM wel ingebakken op mobiel?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:49 schreef yvonne het volgende:
Intermezzo:
Moet je nou toch zien, zo ongelooflijk mooi
[ afbeelding ]
Ik gok dat de browser van haar BlackBerry niet de nieuwe mobiele lay-out toont.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:54 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja dat zit er, rechtsboven, je UI. Als je een DM hebt staat er een blauw 1tje, een PM is een rood 1tje.
Als je geen berichten hebt en er op drukt krijg je je inbox (PM) te zien
Links naast je UI kan je je menu uitklappen (daar staat DM bij).
Althans, op mijn gsm dan toch.
Zou kunnen, dan inderdaad wat jij aangaf. http://dm.fok.nlquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik gok dat de browser van haar BlackBerry niet de nieuwe mobiele lay-out toont.
Ik ga 'm niet bewerken, vind het contrast wel mooi zo.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:54 schreef zarGon het volgende:
[..].
Wel een donkere foto, zal wel gekomen zijn door de zon. Maar alsnog, wat een uitzicht..
Ja bedankt!quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:06 schreef Prof_Hoax het volgende:
succes, en als je nog vragen hebt over de S2, je weet het topic nu
Het zou me niet eens opgevallen zijn dat jij in de foto zat als je er niets over had gezegd.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga 'm niet bewerken, vind het contrast wel mooi zo.
Ik pas er toch goed tussen zo?! Ik ga gewoon asiel aanvragen!
[ afbeelding ]
Hallo, rode schoenenquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het zou me niet eens opgevallen zijn dat jij in de foto zat als je er niets over had gezegd..
Dat valt op, maar ik heb veel opvallende kleding gezien in Turkije dat ik daar niet van opkijk. Ik zou hoogstens 'wat een gekke mevrouw met haar gekke rode schoenen' denken.quote:
dat is een samsung starquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:15 schreef yvonne het volgende:
Volgende keer maken we een hele reeks met telefonerende turken, ongelooflijk, je kunt niet missen. Allemaal een smartphone.
[ afbeelding ]
Dat lijkt op een Samsung Star. Mits zo, is dat geen smartphone.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:15 schreef yvonne het volgende:
Volgende keer maken we een hele reeks met telefonerende turken, ongelooflijk, je kunt niet missen. Allemaal een smartphone.
[ afbeelding ]
I kid you not, ook al verstaan we elkaar niet, ik heb met veel vrouwen 'contact' gehad en diverse malen kreeg ik een thumbs up voor m'n outfitquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat valt op, maar ik heb veel opvallende kleding gezien in Turkije dat ik daar niet van opkijk. Ik zou hoogstens 'wat een gekke mevrouw met haar gekke rode schoenen' denken.
bedankt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:33 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is een muur van cement waar planten voor staan, geen meer.
en dan een blauw scherm krijgen zekerquote:
ik heb mijn computer op de grond gegooid en nu is hij kapot. kut HP.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:52 schreef egeltje1985 het volgende:
Mijn sony ging kapot, dus die zijn stom.
Welnee, prima toestelletje. Hij ging alleen vaak uit zichzelf aan in mijn broekzak.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb dat ding zelf 1,5 jaar gehad
rotzooi
De Samsung Star? Prima? Met zijn resistieve scherm?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:35 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Welnee, prima toestelletje. Hij ging alleen vaak uit zichzelf aan in mijn broekzak.
Ja hallo, het is geen Smartphone, beoordeel 'm dan ook niet zo. Je gaat een Nokia 3310 toch ook niet zo beoordelen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
De Samsung Star? Prima? Met zijn resistieve scherm?.
Mocht ik een Nokia 3310 beoordelen, dan beoordeel ik het met de toestellen uit die tijd. Wat dan naar voren komt is de bouwkwaliteit, kwaliteit van het geluid tijdens het bellen en het gebruiksgemak (o.a. het menu).quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja hallo, het is geen Smartphone, beoordeel 'm dan ook niet zo. Je gaat een Nokia 3310 toch ook niet zo beoordelen?
Vastlopen zijn kutapps (niet de fout van samsung)quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:12 schreef skdevil het volgende:
Ik zou de Galaxy 2 ook omzeilen
2 vrienden van me hebben er 1, de ene loopt vaakt vast.
De andere herstart gewoon op willekeurige momenten (zelfs tijdens bellen)
En hij is al eens opgestuurd ter reparatie.
Maar kan uiteraard gewoon pech zijn!
Thanks, ik zal het doorgeven!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:15 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Vastlopen zijn kutapps (niet de fout van samsung)
En het herstarten is inderdaad wel een bekend probleem maar er zijn 2 oplossingen voor:
- Wifi uitzetten als je het niet gebruikt
- Apps VAN je sd kaartje afhalen en op je telefoon zetten, en dan je SD kaartje formatteren![]()
Opgelost, of wachten op ICS.
Wat hierboven gezegd is, even reviews lezen.
De SII is al een jaar de beste en snelste smartphone, niet voor niets toestel van het jaar 2011
Beste? Vertel, hoe meet je dat? En hoe weet je dat dat relevant voor mij is?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:15 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
En het herstarten is inderdaad wel een bekend probleem maar er zijn 2 oplossingen voor:
- Apps VAN je sd kaartje afhalen en op je telefoon zetten, en dan je SD kaartje formatteren![]()
De SII is al een jaar de beste en snelste smartphone, niet voor niets toestel van het jaar 2011
Het hoort gewoon niet te gebeuren, toch?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:15 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Uiteraard niet, maar in windows zitten ook bugs, in iOs zitten ook bugs, die worden eruit gehaald door een update uit te brengen. Of tijdelijke work-arounds aan te geven. Maar ik ben het met je eens, het zou niet moeten mogen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het hoort gewoon niet te gebeuren, toch?
Ik zeg dat het de beste telefoon is, niet het beste aansluit op jouw behoeftenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Beste? Vertel, hoe meet je dat? En hoe weet je dat dat relevant voor mij is?
Klopt, maar hoe lang is die bug er al nu?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:26 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Uiteraard niet, maar in windows zitten ook bugs, in iOs zitten ook bugs, die worden eruit gehaald door een update uit te brengen. Of tijdelijke work-arounds aan te geven. Maar ik ben het met je eens, het zou niet moeten mogen.
Vergelijk iPhone 4 eens met Samsung Galaxy S II en doe dat zonder iets te zeggen over de hardware.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:26 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Uiteraard niet, maar in windows zitten ook bugs, in iOs zitten ook bugs, die worden eruit gehaald door een update uit te brengen. Of tijdelijke work-arounds aan te geven. Maar ik ben het met je eens, het zou niet moeten mogen.
[..]
Ik zeg dat het de beste telefoon is, niet het beste aansluit op jouw behoeften![]()
En hoe je dat meet? wat dacht je van vergelijken ?![]()
Ik heb het dus juist over de hardwarequote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vergelijk iPhone 4 eens met Samsung Galaxy S II en doe dat zonder iets te zeggen over de hardware.
Hoe kan iets de beste zijn zonder dat jij de wensen van de gebruiker weet?
Veul te langquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Klopt, maar hoe lang is die bug er al nu?
En dat is dus waar jij je blind op staart. Tegenwoordig draait het niet alleen om de hardware, de software is net zo belangrijk. Dat bepaalt namelijk o.a. het gebruiksgemak.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:53 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik heb het dus juist over de hardwarehoe wil je anders iets vergelijken?
Beste is subjectief en slaat dus op peop.. Tenzij je veel subjectieve meningen bij elkaar zet en aan de hand daarvan beoordeelt (zoals hier)quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
En dat is dus waar jij je blind op staart. Tegenwoordig draait het niet alleen om de hardware, de software is net zo belangrijk. Dat bepaalt namelijk o.a. het gebruiksgemak.
Dit is net zoals een MacBook alleen beoordelen op de hardware en de prijs, waarbij je geen rekening houdt met het besturingssysteem. Of een camera alleen beoordelen op het aantal pixels, terwijl dat tegenwoordig allang niet meer voldoende is. Of een processor alleen beoordelen op het aantal Ghz, precies hetzelfde verhaal.
'De beste' is persoonlijk. Jouw beste is niet mijn beste en er zijn een aantal zaken die je niet één op één kunt vergelijken.
http://www.fwdmagazine.be/fwd/130238/eisa-awards-2011-2012/quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:11 schreef p0wmia het volgende:
[..]
Beste is subjectief en slaat dus op peop.. Tenzij je veel subjectieve meningen bij elkaar zet en aan de hand daarvan beoordeelt (zoals hier)
Conclusie:
Apple is kut en Samsung roeleert.
En nou weekend vieren
Hoe subjectief wil je het hebben?quote:EISA is een unieke vereniging van vijftig gespecialiseerde tijdschriften uit 19 Europese landen. Per land kan slechts één magazine lid zijn van een van de vijf 'Panels' van de EISA: Photo, Video, Audio & Home Theater, In-Car Electronics, Mobile Devices. Sinds dit jaar is FWD Magazine één van de veertien leden van het Video Panel.
Uhm, zoals ik aangeef, ik staar me nergens blind op.. de galaxy is verkozen door een aantal bedrijven.. dus niet door mij..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
En dat is dus waar jij je blind op staart. Tegenwoordig draait het niet alleen om de hardware, de software is net zo belangrijk. Dat bepaalt namelijk o.a. het gebruiksgemak.
Dit is net zoals een MacBook alleen beoordelen op de hardware en de prijs, waarbij je geen rekening houdt met het besturingssysteem. Of een camera alleen beoordelen op het aantal pixels, terwijl dat tegenwoordig allang niet meer voldoende is. Of een processor alleen beoordelen op het aantal Ghz, precies hetzelfde verhaal.
'De beste' is persoonlijk. Jouw beste is niet mijn beste en er zijn een aantal zaken die je niet één op één kunt vergelijken.
Niet zo truttig.. Het is niet afhankelijik van je wensen.. Galaxy is gewoonj BY-FAR! de beste..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:15 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
http://www.fwdmagazine.be/fwd/130238/eisa-awards-2011-2012/
[..]
Hoe subjectief wil je het hebben?[ afbeelding ]
[..]
Uhm, zoals ik aangeef, ik staar me nergens blind op.. de galaxy is verkozen door een aantal bedrijven.. dus niet door mij..
Verder heb ik ook aangegeven dat het afhankelijk van je wensen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:19 schreef p0wmia het volgende:
[..]
Niet zo truttig.. Het is niet afhankelijik van je wensen.. Galaxy is gewoonj BY-FAR! de beste..Het is wel afhankelijk van je wensen, als je hard genaaid wilt worden vanaf het moment dat je een telefoon koopt kan je beter voor apple gaan, genaaid vanaf koop (garantie) tot update naar nieuw OS (trage phone, problem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klaar.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:39 schreef yvonne het volgende:
En dan gaat m'n persoonlijke voorkeur uit naar de Sony, ik vind de vormgeving helemaal
quote:
lezen, geen optie/quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:46 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Beslissen geen optie ? [ afbeelding ]
Oh wacht, vrouw, da's waar ja
Hardware is helemaal niet zo belangrijk als dat al die 'vergelijk'-sites en reviewers denken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:53 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik heb het dus juist over de hardwarehoe wil je anders iets vergelijken?
Kijk hier even:
http://www.fwdmagazine.be/fwd/130238/eisa-awards-2011-2012/
[..]
Veul te lang
zo denk ik ook over jouw lichaamquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hardware is helemaal niet zo belangrijk als dat al die 'vergelijk'-sites en reviewers denken.
Lees dan ook even verderquote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:15 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Uhm, zoals ik aangeef, ik staar me nergens blind op.. de galaxy is verkozen door een aantal bedrijven.. dus niet door mij..
Verder heb ik ook aangegeven dat het afhankelijk van je wensen is.
Ja, vormeloosquote:
emmers zaad kom ik elk weekend weer om die foto's van jouquote:
quote:Per ejaculatie wordt ongeveer 3 tot 5 ml sperma geloosd (een vingerhoedje vol)
Ik ruk meerdere keren op een dag, je moet wat wanneer je geen salaris hebt gekregenquote:
ik heb mie grootte vingersquote:
Oja daar stond ik niet bij stilquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:43 schreef yvonne het volgende:
[..]Neeheee, ik ben vrouw, dus ik wil nog een hoop ja doen , nee niet doen want horen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |