Ik zou degene die je wil kopen wel even proberen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:55 schreef yvonne het volgende:
Samsung Galaxy S II
Sony Xperia S
of de
Nokia Lumia 800
m'n man heeft een HTC en die vind ik erg prettigquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:56 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
Ik zou degene die je wil kopen wel even proberen.
Misschien vind je Android / Windows Phone 7 achteraf niet goed werken....
Waarom is dat dan geen keuze?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
m'n man heeft een HTC en die vind ik erg prettig
Stimmt,quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:57 schreef roos94 het volgende:
yvonne ik ging vandaag zo een FOK! documentaire kijken van 2005 ofzo dat was jij toch erin ? met een sigaret en het ging over een jongen die ging bijna zelfmoord plegen
quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:57 schreef roos94 het volgende:
yvonne ik ging vandaag zo een FOK! documentaire kijken van 2005 ofzo dat was jij toch erin ? met een sigaret en het ging over een jongen die ging bijna zelfmoord plegen
aaahhh cooollquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stimmt,
roken doe ik al 3 jaar niet meer btw
M'n lijstje gebaseerd op aanbiedingen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:58 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
In jou lijstje specifiek?
Of in de aanbiedingen.
Welke provider?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
M'n lijstje gebaseerd op aanbiedingen.
Rest is dus geen optie meer, en Apple al helemaal niet meer. man man man, wat ben ik dat gezeik beu.
Gebruikersgemak, blurgh!
Dan ga je de samsung ook erg prettig vindenquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
m'n man heeft een HTC en die vind ik erg prettig
Dezen toch?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:57 schreef roos94 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |