Ik zou degene die je wil kopen wel even proberen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:55 schreef yvonne het volgende:
Samsung Galaxy S II
Sony Xperia S
of de
Nokia Lumia 800
m'n man heeft een HTC en die vind ik erg prettigquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:56 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
Ik zou degene die je wil kopen wel even proberen.
Misschien vind je Android / Windows Phone 7 achteraf niet goed werken....
Waarom is dat dan geen keuze?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
m'n man heeft een HTC en die vind ik erg prettig
Stimmt,quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:57 schreef roos94 het volgende:
yvonne ik ging vandaag zo een FOK! documentaire kijken van 2005 ofzo dat was jij toch erin ? met een sigaret en het ging over een jongen die ging bijna zelfmoord plegen
quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:57 schreef roos94 het volgende:
yvonne ik ging vandaag zo een FOK! documentaire kijken van 2005 ofzo dat was jij toch erin ? met een sigaret en het ging over een jongen die ging bijna zelfmoord plegen
aaahhh cooollquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stimmt,
roken doe ik al 3 jaar niet meer btw
M'n lijstje gebaseerd op aanbiedingen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:58 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
In jou lijstje specifiek?
Of in de aanbiedingen.
Welke provider?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
M'n lijstje gebaseerd op aanbiedingen.
Rest is dus geen optie meer, en Apple al helemaal niet meer. man man man, wat ben ik dat gezeik beu.
Gebruikersgemak, blurgh!
Dan ga je de samsung ook erg prettig vindenquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
m'n man heeft een HTC en die vind ik erg prettig
Dezen toch?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:57 schreef roos94 het volgende:
Prima toch?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:59 schreef yvonne het volgende:
Maar wáárom de Samsung, ik wil gebruikersgemak.
Sinds Windows Mobile uitgestorven is, is dat wel over jaquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Prima toch?
Ik zelf zou voor de S3 wachten marja die keuze heb je er niet tussen staan.
Net of er tegenwoordig nog smartphones bestaan die moeilijk te besturen zijn?
Geen idee, 'k kom wel bekenden tegen, maar of ze allemaal nog actief zijn weet ik niet.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
jazitten die andere nu ook nog op FOK!?
Is dat een compliment?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:05 schreef Rekkie het volgende:
Dan ben je echt een opperjosti als je een smartphone moeilijk vind....
Voor jou wel..... ik had je lager ingeschat.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:08 schreef Aliana het volgende:
[..]
Is dat een compliment? [ afbeelding ]
quote:
Ik ben het gepier met aaifoon zat. Ik merk dat bv een HTC stukken makkelijker is, ook wat apps aangaat.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:05 schreef Rekkie het volgende:
Dan ben je echt een opperjosti als je een smartphone moeilijk vind....
Zoveel complimenten, ik kan er niet mee omgaan.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Voor jou wel..... ik had je lager ingeschat.
Ja, zelfs een overschotquote:
Goeie vraag, deze maand nog meen ik.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nice. Heb je al een idee wanneer hij open gaat?
iPhone maar ik zou voor de Samsung gaan uit dat lijstje.quote:
Een Windows Phone.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:17 schreef Klonk het volgende:
Zal ik dan maar ff een lans komen breken voor de Xperia S, supercamera, een mooie niet debiel zware eigen interface die er naar mijn bescheiden mening mooier uitziet dan Sense van HTC. Wat wil een mens nog meer?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goeie vraag, deze maand nog meen ik.
Een ZTE Blade.quote:
Waarom zou jij overstappen? Ik ben gewoon apple beu, het zal allemaal wel met Itunes en App store en dit dat zus zo, ben het zat.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
iPhone maar ik zou voor de Samsung gaan uit dat lijstje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |