ik kan het niet goed zien met de laag zalf erop. Vanavond voor het slapen zal ik eens kijken hoe en wat. En dan is morgenochtend wel weer een mooie graadmeter denk ik.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:02 schreef Asyniur het volgende:
oeke, zet 'em op!
Ik krijg frietjes!![]()
Kuuks, hoe is het met je blaasjes?
En dit is goddelijkquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:35 schreef Sorbootje het volgende:
Oh ik heb zin in iets heel fouts. Wit bolletje met een kaassouffle met pindasaus én mayo. (wat nou culinaire snob?)
Uhm vanaf nuquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:30 schreef Gerberaatje het volgende:
Wij eten nasi en als toetje heb ik B&J ijsen een hele doos nep cornetto's
Ik zit nog steeds op +1 kilo, ben benieuwd wanneer daar verandering in komt
Kan... als jij je gestressed bent, kun je de bevalling tegenhoudenquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
ik kan het niet goed zien met de laag zalf erop. Vanavond voor het slapen zal ik eens kijken hoe en wat. En dan is morgenochtend wel weer een mooie graadmeter denk ik.
Zou ik de bevalling op de een of andere manier tegenhouden door eerst die KL weg te willen hebben? Of komt ie gewoon echt niet.
JD laat net weten dat ie voorlopig nog niet thuis is, dus ik ga eens kijken wat we dan gaan eten. En wat ik op tv ga kijken.
Hoe voel jij je inmiddels Asy?
Hangt er vanaf hoe koud dat ijs is, softijs mag volgens mij niet omdat dat niet koud genoeg is en bacteriën enzo. Maar als dat ijs gewoon met gepasteuriseerde melk gemaakt is..quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:12 schreef Kuukske het volgende:
Spannend As.
Hè maar mensen, mag ik bij de Italiaanse ijssalon waar ze vers ijs maken enzo ijs eten? Of is dat eh.. Te rauw enzo / ofzo?
Oh en en uhh.. Ik had nog iets.. Uhh. O ja, enf, das dus een stempel in de pocket?
oh jammer! Gelukkig smaakt B&J altijd.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:19 schreef Gerberaatje het volgende:
De nasi was bami en smaakte me echt heel erg nietdan stort ik me maar op de b en j straks.....
Softijs mag welquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe koud dat ijs is, softijs mag volgens mij niet omdat dat niet koud genoeg is en bacteriën enzo. Maar als dat ijs gewoon met gepasteuriseerde melk gemaakt is..
Nouja, dus dat weet je gewoon nietquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:34 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Softijs mag welAlleen wel bij een drukbezocht punt waarvan het apparaat met grote regelmaat schoongemaakt wordt. Softijs wordt namelijk ook van gepasteuriseerde melk gemaakt, alleen schuilt het gevaar in het apparaat waar bacteriën bij minder grondig schoonmaken tieren, terwijl standaard vers ijs in de vriezer gezet wordt en vaak dezelfde dag nog op gaat.
Hier net 2 hele crackers gegeten als avondeten met een beker melk... zo werken en ik heb helemaaaaaaaaaaaaaaaal geen zin
Dat zou leuk zijn, tegelijk met Kuuks, die zag het ook wel zitten komend weekend.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:09 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Kan... als jij je gestressed bent, kun je de bevalling tegenhouden
Ik voel me harde buikerig maar verder niks. Ga zo mijn peuter douchen en voorzien van neusspray, hoestdrank en pcm en dan op hoop van zegen naar bed.
Morgen hoop ik me nóg fitter dan vandaag te voelen . Misschien kan ik dan zelfs dit weekend al bevallen
Ik kon het niet weerstaan, maar het heeft alweer een enkele reis wc gekregenquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:36 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
En dit is goddelijkbeetje uitjes er nog bij
nomnomnom
He jakkes Oeke!quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:40 schreef oeke het volgende:
niks hier. De vk is er nu en draagt me over aan de volgend. En ik ga zo naar bed.
Hopelijk zet het vannacht door.
Af en toe scherpe weeen maar schiet niet op.
En ik mis mijn Kootje zo!
Wie weet verweekthet de boel en heb je zo een paar cm te pakken. . .?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:40 schreef oeke het volgende:
niks hier. De vk is er nu en draagt me over aan de volgend. En ik ga zo naar bed.
Ach jee, kwam hier om je succes te wensen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:40 schreef oeke het volgende:
Het moment?quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:52 schreef flugeltje het volgende:
Ik wil niet zomaar gaan slapen en 'het' moment missen, maar ik ben zo moe....
Hey, hormonen hequote:Op woensdag 21 maart 2012 23:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het moment?![]()
Srsly!
Het zal hier toch mss ok niet du moment dat het er is komen staan.
En nou ja... dan ben je niet de eerste die feliciteert! Lekker gaan slapen, wie weet waar jij je energie morgen nog voor nodig hebt.
Komt ze me gewoon naar bed sturenquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:23 schreef oeke het volgende:
Fluugs ga naar bed!
Het begint op te schieten maar het duurt nog wel een paar uur!
Prachtige post dit.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:23 schreef oeke het volgende:
Fluugs ga naar bed!
Het begint op te schieten maar het duurt nog wel een paar uur!
quote:Op donderdag 22 maart 2012 06:36 schreef Marrije het volgende:
Oh en vandaag 37 weken, mn bed moet op klossen en meld
Ach ja, troost je met de woorden dan ik de eerste 16 weken veel heb lopen braken en zelfs daarna nog af en toe (zelfs ergens in week 30)quote:Op donderdag 22 maart 2012 07:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Wat SPANNUND!!
Loop zelf vanaf gister aan het einde van de middag te braken. Het warm maken van de nasi was de trigger..
Vannacht ook alleen maar tussen twee en vier kunnen slapen daardoor.
Dacht al haast dat ik er weer vanaf was.. zondag voor de laatste keer gehad maar nee :-(
Mja als je klaar bent mag hè hier nog wel een badkamer komen doen hoor.quote:
Oh hell no ;-) dit was echt de eerste, en laatste badkamerverbouwing ooit!quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja als je klaar bent mag hè hier nog wel een badkamer komen doen hoor.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:08 schreef Kleurdoos het volgende:
maak je er zoontjes van
opgelost slotje
Ik weet de tijd niet, maar in ieder geval in de ochtend.quote:
Same here!quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik weet de tijd niet, maar in ieder geval in de ochtend.
Mijn duimen draaien mee![]()
.
Ik hoop het, vandaag is zo'n mooie dag om geboren te zijnquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:30 schreef Sorbootje het volgende:
Ben benieuwd naar kleine Koba, van OekeZou ze er al zijn?
Dit!quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:30 schreef Sorbootje het volgende:
Ben benieuwd naar kleine Koba, van OekeZou ze hij er al zijn?
Acht weken zwanger en nesteldrang ten topquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Vanmorgen beetje gemopper gehad met mijn... Voor mijn gevoel moet er nog zoveel gebeuren, en eigenlijk is de tijd nog relatief kort (over 7 maanden is de beeb er al als het goed is
).
Weet je hoe ik dat tijdens de zwangerschap van Willem bij mij opgelost heb?quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Vanmorgen beetje gemopper gehad met mijn... Voor mijn gevoel moet er nog zoveel gebeuren, en eigenlijk is de tijd nog relatief kort (over 7 maanden is de beeb er al als het goed is
).
Ik moet hem echt achter de broek aan zitten soms terwijl ik zelf niet veel kan/mag. Tuin moet opnieuw aangelegd worden maar eerst moet alles eruit gehaald worden. Op het moment is het een grote zwarte zandbak met hier en daar een flinke tegel.
Heb hem net onze voortuin ingeschopt omdat het onkruid daar ook tot ene meter hoog staat bij wijze van. Wil het allemaal zelf heel graag doen maar heb de fut er niet voor. En als ik hem niet achter zijn vodden aan zit, dan gebeurt er niks. En dan voelt hij zich weer door me opgejaagd blablabla... voel me zo schuldig maar bedoel het zo goed![]()
We hebben ook al 2 jaar een hangtoilet in de schuur staan .. nou kun je denken hoe moeilijk is het nu om een hangtoilet te plaatsen? Nah niet moeilijk. Heb al eens gezegd tegen hem dat ik in staat ben om de klus zelf te klaren. Maar nee dat wil hij dan weer niet. Ondertussen 2 jaar verder en het is nog niet gebeurd. Dus ben wat klusjesmannen aan het benaderen of zij dat niet kunnen en voor welke prijs.
Voel me zo schuldig dat ik hem zo achter de vodden aan moet zitten maar zelf steek ik voor mijn gevoel geen poot uit. Zeker nu niet![]()
Ik haat het om afhankelijk te zijn van anderen.. denk dat dat hem is.
Zo, en nu weer over naar de orde van de dag ... genieten van de zon die op mijn gezicht schijnt ... slaap inhalen ... hopen dat de misselijkheid weg trekt. Maar vooral genieten en wachten op het geweldige nieuws dat Oeke haar kindje heeft! Dat alles goed gaat met Coco... dat het vocht bij Asy een beetje weg wil trekken.. dat Zoe wat meer rust in haar lijf heeft gekregen, wetende dat ze nu een vast contract krijgt. Dat Kuuk lekker aan het nestelen is zodat ze van het weekend haar kindje kan verwelkomen zonder koortslip
quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Weet je hoe ik dat tijdens de zwangerschap van Willem bij mij opgelost heb?
Ik moet toch een aantal dingen positief bekijken niet danquote:
Jaaa psies! Je kunt max. 18 weken krijgen geloof ik? Niet dat ik daar dan weer op uit ben.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:59 schreef Aventura het volgende:
Kuukske, ja je krijtg vanaf de geboorte standaard tien weken. Ik beviel met 41 weken, op die manier had ik 7 weken zwangerschaps- en 10 weken bevallingsverlof.
dat kan natuurlijk ook! Eigenlijk kom je er pas na de bevalling achter wat het prettigstst is volgens mij. Opvang tijdig regelen is een goede. Wekrte bij mij heel stressverhogend dat de opvang begon toen ik begon te werken. Erg grote overgang. Een week eerder beginnen met opvang is een goed idee inderdaad.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:10 schreef flugeltje het volgende:
Het is voor iedereen anders Aventura... Hier was het na m'n verlof echt genoeg geweest en was ik heel blij dat ik weer mocht gaan werken...
Wat ik wél gedaan heb is Willem een weekje eerder naar de opvangadressen brengen zodat ik nog een weekje echt voor mezelf had... Dat was erg fijn kan ik je zeggen...
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:20 schreef oeke het volgende:
he he, weer thuis!
We zijn om 4.42 thuis bevallen van een prachtige dochter, Lizzie Afra!
Helaas bleef een deel van de placenta achter, en moest ik in de ambulance naar het ziekenhuis om daar onder narcose geschoond te worden.
Alles is goed met Lizzie, ze drinkt gulzig aan de borst en ze is klein: 2950 gram.
Net thuis en P is Ko halen.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:20 schreef oeke het volgende:
he he, weer thuis!
Helaas bleef een deel van de placenta achter, en moest ik in de ambulance naar het ziekenhuis om daar onder narcose geschoond te worden.
Alles is goed met Lizzie, ze drinkt gulzig aan de borst en ze is klein: 2950 gram.
Oeke van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Wat een mooie naamquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:20 schreef oeke het volgende:
he he, weer thuis!
komt goed, komt goedquote:
oja, ik pak even de camera! goed idee, dat zou ik haast vergeten!quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:35 schreef Kleurdoos het volgende:
komt goed, komt goedWat fijn dat ze zo stoer drinkt! En vergeet geen kennismakingsfoto's te maken met kobus en zijn zusje <3
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Oeke, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje! Wat heeft ze een prachtige naam en wat een heerlijke dag om op geboren te zijn(mijn kleine is op 17 maart geboren, en toen was het ook zulk prachtig lenteweer. Ik voelde me net een schaapje, alsof het hoort, bij zulk weer, babies baren
)
dus LLM
Och tis sund het ventje.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:39 schreef Asyniur het volgende:
Ooh en ik ga voorlopig niet bevallen. Eerst moet mijn jongetje weer heel zijn...
Yup! Net terug van de gyn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, weet je, ergens kan ik het me ook wel voorstellen. Althans, ik denk dat het dan vanuit de machteloosheid van de man komt. Hij kan er zo weinig aan doen. En als je dan (heel begrijpelijk wel!) daar zelf een minder humeur door hebt, voelt hij zich zelf misschien ook nóg rotter omdat hij je helemaal niet goed kan helpen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:41 schreef Twinkle20 het volgende:
Buhh maar goed dat mannie is gaan werken... hij zei dat hij hoopte dat ik mij gauw weer beter zou gaan voelen want hij was mijn humeur nu al beu...
Nee net of ik op al dat gekots zit te wachten *zucht*
Heb al tegen hem gezegd dat we met de volgende xouden ruilen...
prachtig nieuws!quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:20 schreef oeke het volgende:
he he, weer thuis!
Ja, absoluut verrast. Was er écht van overtuigd dat het mis was. Blijkbaar niet dus. Al ben ik nog steeds heel voorzichtig blij, merk ik. Maar toch: hurrahquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:01 schreef Twinkle20 het volgende:
Waaah coco echt waar??? Oew men ben super blij voor je!
Was je niet verrast? Want je klonk eerst vrij stellig toen je zei dat je dacht dat het een miskraam was. Wat een opluchting!
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oeke, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!![]()
[..]
Yup! Net terug van de gyn.WHAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat fantastisch vrouw!!
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |