Gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:20 schreef oeke het volgende:
he he, weer thuis!
We zijn om 4.42 thuis bevallen van een prachtige dochter, Lizzie Afra!
Helaas bleef een deel van de placenta achter, en moest ik in de ambulance naar het ziekenhuis om daar onder narcose geschoond te worden.
Alles is goed met Lizzie, ze drinkt gulzig aan de borst en ze is klein: 2950 gram.
Net thuis en P is Ko halen.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:20 schreef oeke het volgende:
he he, weer thuis!
Helaas bleef een deel van de placenta achter, en moest ik in de ambulance naar het ziekenhuis om daar onder narcose geschoond te worden.
Alles is goed met Lizzie, ze drinkt gulzig aan de borst en ze is klein: 2950 gram.
Oeke van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Wat een mooie naamquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:20 schreef oeke het volgende:
he he, weer thuis!
komt goed, komt goedquote:
oja, ik pak even de camera! goed idee, dat zou ik haast vergeten!quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:35 schreef Kleurdoos het volgende:
komt goed, komt goedWat fijn dat ze zo stoer drinkt! En vergeet geen kennismakingsfoto's te maken met kobus en zijn zusje <3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |