Gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:20 schreef oeke het volgende:
he he, weer thuis!
We zijn om 4.42 thuis bevallen van een prachtige dochter, Lizzie Afra!
Helaas bleef een deel van de placenta achter, en moest ik in de ambulance naar het ziekenhuis om daar onder narcose geschoond te worden.
Alles is goed met Lizzie, ze drinkt gulzig aan de borst en ze is klein: 2950 gram.
Net thuis en P is Ko halen.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:20 schreef oeke het volgende:
he he, weer thuis!
Helaas bleef een deel van de placenta achter, en moest ik in de ambulance naar het ziekenhuis om daar onder narcose geschoond te worden.
Alles is goed met Lizzie, ze drinkt gulzig aan de borst en ze is klein: 2950 gram.
Oeke van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Wat een mooie naamquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:20 schreef oeke het volgende:
he he, weer thuis!
komt goed, komt goedquote:
oja, ik pak even de camera! goed idee, dat zou ik haast vergeten!quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:35 schreef Kleurdoos het volgende:
komt goed, komt goedWat fijn dat ze zo stoer drinkt! En vergeet geen kennismakingsfoto's te maken met kobus en zijn zusje <3
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Oeke, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje! Wat heeft ze een prachtige naam en wat een heerlijke dag om op geboren te zijn(mijn kleine is op 17 maart geboren, en toen was het ook zulk prachtig lenteweer. Ik voelde me net een schaapje, alsof het hoort, bij zulk weer, babies baren
)
dus LLM
Och tis sund het ventje.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:39 schreef Asyniur het volgende:
Ooh en ik ga voorlopig niet bevallen. Eerst moet mijn jongetje weer heel zijn...
Yup! Net terug van de gyn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, weet je, ergens kan ik het me ook wel voorstellen. Althans, ik denk dat het dan vanuit de machteloosheid van de man komt. Hij kan er zo weinig aan doen. En als je dan (heel begrijpelijk wel!) daar zelf een minder humeur door hebt, voelt hij zich zelf misschien ook nóg rotter omdat hij je helemaal niet goed kan helpen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:41 schreef Twinkle20 het volgende:
Buhh maar goed dat mannie is gaan werken... hij zei dat hij hoopte dat ik mij gauw weer beter zou gaan voelen want hij was mijn humeur nu al beu...
Nee net of ik op al dat gekots zit te wachten *zucht*
Heb al tegen hem gezegd dat we met de volgende xouden ruilen...
prachtig nieuws!quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:20 schreef oeke het volgende:
he he, weer thuis!
Ja, absoluut verrast. Was er écht van overtuigd dat het mis was. Blijkbaar niet dus. Al ben ik nog steeds heel voorzichtig blij, merk ik. Maar toch: hurrahquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:01 schreef Twinkle20 het volgende:
Waaah coco echt waar??? Oew men ben super blij voor je!
Was je niet verrast? Want je klonk eerst vrij stellig toen je zei dat je dacht dat het een miskraam was. Wat een opluchting!
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oeke, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!![]()
[..]
Yup! Net terug van de gyn.WHAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat fantastisch vrouw!!
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |