abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109377467
nee, toch wel fijn om met 30 weken weer even te gluren O+
En Mex had een groot hoofd, dus als dit hoofdje kleiner is floept ze er misschien zo uit :+

Ik moet mijn fiets ook weer in orde maken, nu kan ik nog ff fietsen met Mex voorop, dat vind ie zo leuk
pi_109377493
Ohhh nog geen nieuws! En ben speciaal uit bed gekomen, ja nu pas ja! :')

Oeke ik hoop ook dat je lekker met je gezinnetje aan t genieten bent. O+ *denkt weer aan zonnestraalverhaal en begint weer te janken*
pi_109377498
Oh het geboortekaartjes dilemma van bijtje helemaal over het hoofd gezien.

Ik stem ook voor zoontjes, of gewoon stoer: jongens!

Succes!
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_109377563
Ja ik vind het ook echt een stoere maar toch een lieve optie: Jongens. :)

Troeta past dat nog wel dan? Met buik en kind voorop de fiets?
pi_109377591
*O* voor marrije

:* voor asy

Kuuks hoop dat je kl snel weg is!

Hier weer meer bekken pijn en slecht slapen enz
Gelukkig maakt de zon veel goed O+ wordt er helemaal happy van.

M'n lief blijft vanaaf/vannacht weg, das minder :@
pi_109377592
Ik zou ook 'jongens' doen .. maar da's zo persoonlijk!

Doe waar je je goed bij voelt ... en anders laat je je hormonen even van zich horen :') ... Geeft (8> wel toe hahaha.

Oeke ligt nu gewoon met een vers babytje in haar handen veilig in haar eigen bed O+ (hoop ik dan voor haar.. tis 9 uur geweest)
pi_109377597
Ja ga ik ook wel doen ;) ik ben ook grieperig (gisterenavond ging ik klappertandend naar bed terwijl ik gewoon warm aanvoelde :?) kop zit dicht, klieren opgezet, oren doen pijn :( zo ver voor de lente -O- ) dus relaxed aan doen is sowieso wel verstandig...
  donderdag 22 maart 2012 @ 09:31:28 #158
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109377774
Oeks, ik hoop dat je Kobientje inmiddels al lekker in je armen hebt.... O+

Die voetmassage heeft niets voor weeën gedaan, maar darn wat heb ik heeeeeeerlijk geslapen. Heb zelfs maar 1 keer hoeven piesen :D

Klote Asy, als het zo strak staat word je er ook niet blij van...

Marrije, meldplicht *O* *O* *O*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_109377859
Twinkle dat is het ook, het is zo persoonlijk. De 1 zou het zo doen en de ander niet. Maar goed toch wel frapant dan dat iedereen hier ook voor zonen zou gaan ;)
En waarschijnlijk zou dat ook de uitkomst zijn hoor ;) dat we hier nog een week of 10 over gaan steggelen en dan win ik uiteindelijk hihi >:)
Maar een compromis ben ik in deze wel een voorstander van :)

Fluug he bah geen weeen dus :( jammer. Had gehoopt dat jij ook bezig zou zijn nu! Nou ja, een heerlijke nachtrust is ook een hoop waard!
  donderdag 22 maart 2012 @ 09:39:08 #160
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109377933
Mooie timing ook wel, Oeke LLM-af (ga ik maar even vanuit), ik erbij en morgen komt Rixt er ook bij, dus wie maakt er plaats voor haar? *O*

Asy, als het goed is weet ik vandaag meer. Of ik meteen een exacte datum te horen krijg denk ik niet, maar hoop wel dat die geprikt kan worden.
Vervelend zeg dat vocht vast houden. Bij mij is het ook wat toegenomen, misschien dat het weer er ook mee te maken heeft? Of zeg ik nou iets stoms :')

Twinkel, duidelijk de verkeerde chinees dus. Sterkte ermee.

Bijtje: jongens O+

Zoe, ja, ik geniet ook echt van het weer, word er ook vrolijk van. Balen van je bekkenpijn :(

Gerbera, beterschap!

Flugel. . .alles onder controle? -edit- ja dus
pi_109378036
nee hoor marrije, vanaf 24 graden zwel ik ook helemaal op.

Ik heb een moederfiets bijtje, dus wel wat meer ruimte, maar m'n buik is ook nog niet zo groot.
pi_109378106
Ik denk wel dat het weer er invloed op heeft. Had vorige keer meer last van vocht en eerder maar wat wil je in de zomer.

Nog 1 nachtje en dan mag ik thuis bevallen! *O*
pi_109378176
Oh trouwens coco succes vandaag, duim nog even extra!
  donderdag 22 maart 2012 @ 09:50:10 #164
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109378184
Dit is de eerste zwangerschap dat ik nog in mn gewone schoenen pas, last van opgezwollen voeten heb ik dus niet. Maar ik voel het wel een beetje aan mn handen (vingers met name).

Wil je ook echt thuis bevallen Rixt?
pi_109378242
Hoe laat moest Coco?

Duimstand aan!
pi_109378244
Wat een sneltrein hier. Zelfs gewoon bijlezen kostte me bijna 'n uur! :o

Ik hoop zo dat Oeke al met haar kleintje in haar armen ligt. Zou inderdaad geweldig zijn met dit weer!

Verder heb ik een vast contract zien voorbijkomen *O* en ook veel mijlpalen *O*.

En ook wayyyy to much food! Vorige zwangerschap kwam ik 35kg bij en dat wil ik liever niet meer meemaken, dus ik let erg op dat ik gezond eet! De misselijkheid helpt ook wel behoorlijk ;).
pi_109378270
Ow en ik vind "onze jongens" ook helemaal stoer-maar-toch-emo!
pi_109378305
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 09:52 schreef Fieder het volgende:
Hoe laat moest Coco?

Duimstand aan!
Ik weet de tijd niet, maar in ieder geval in de ochtend.

Mijn duimen draaien mee :Y :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109378400
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 09:55 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik weet de tijd niet, maar in ieder geval in de ochtend.

Mijn duimen draaien mee :Y :*.
Same here!
  donderdag 22 maart 2012 @ 10:16:58 #170
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109378847
Ik duim ook voor Coco!

Zo, bloed geprikt. Mag volgende week bellen voor de uitslag...

Of het weer er iets mee te maken heeft? Geen idee. Bij Harry hield ik ook vocht vast op het einde en toen lag er een pak sneeuw :D
Maar ik kan me niet herinneren dat het zo erg was als nu.

flugel, wat fijn dat je goed geslapen hebt!

Zoë, jammer dat je lief vannacht niet thuis is :*
pi_109379223
Coco moest rond 11 uur
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_109379249
Ben benieuwd naar kleine Koba, van Oeke O+ Zou ze er al zijn?
pi_109379254
Okay.. hopen dat alles goed gaat met haar
pi_109379265
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 10:30 schreef Sorbootje het volgende:
Ben benieuwd naar kleine Koba, van Oeke O+ Zou ze er al zijn?
Ik hoop het, vandaag is zo'n mooie dag om geboren te zijn O+
pi_109379290
Ik ben ook zó benieuwd.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 22 maart 2012 @ 10:34:12 #176
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109379351
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 09:58 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Same here!
And here!
pi_109379401
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 10:30 schreef Sorbootje het volgende:
Ben benieuwd naar kleine Koba, van Oeke O+ Zou ze hij er al zijn?
Dit!
Ik hoop dat het ''fijn'' thuis gelukt is.
Pfff ben echt rete nieuwsgierig ik f5 gewoon net zo lang door
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_109379449
Vanmorgen beetje gemopper gehad met mijn (8> ... Voor mijn gevoel moet er nog zoveel gebeuren, en eigenlijk is de tijd nog relatief kort (over 7 maanden is de beeb er al als het goed is :o ).

Ik moet hem echt achter de broek aan zitten soms terwijl ik zelf niet veel kan/mag. Tuin moet opnieuw aangelegd worden maar eerst moet alles eruit gehaald worden. Op het moment is het een grote zwarte zandbak met hier en daar een flinke tegel.

Heb hem net onze voortuin ingeschopt omdat het onkruid daar ook tot ene meter hoog staat bij wijze van. Wil het allemaal zelf heel graag doen maar heb de fut er niet voor. En als ik hem niet achter zijn vodden aan zit, dan gebeurt er niks. En dan voelt hij zich weer door me opgejaagd blablabla... voel me zo schuldig maar bedoel het zo goed ;(

We hebben ook al 2 jaar een hangtoilet in de schuur staan .. nou kun je denken hoe moeilijk is het nu om een hangtoilet te plaatsen? Nah niet moeilijk. Heb al eens gezegd tegen hem dat ik in staat ben om de klus zelf te klaren. Maar nee dat wil hij dan weer niet. Ondertussen 2 jaar verder en het is nog niet gebeurd. Dus ben wat klusjesmannen aan het benaderen of zij dat niet kunnen en voor welke prijs.

Voel me zo schuldig dat ik hem zo achter de vodden aan moet zitten maar zelf steek ik voor mijn gevoel geen poot uit. Zeker nu niet ;(

Ik haat het om afhankelijk te zijn van anderen.. denk dat dat hem is.

Zo, en nu weer over naar de orde van de dag ... genieten van de zon die op mijn gezicht schijnt ... slaap inhalen ... hopen dat de misselijkheid weg trekt. Maar vooral genieten en wachten op het geweldige nieuws dat Oeke haar kindje heeft! Dat alles goed gaat met Coco... dat het vocht bij Asy een beetje weg wil trekken.. dat Zoe wat meer rust in haar lijf heeft gekregen, wetende dat ze nu een vast contract krijgt. Dat Kuuk lekker aan het nestelen is zodat ze van het weekend haar kindje kan verwelkomen zonder koortslip :)
  donderdag 22 maart 2012 @ 10:41:51 #179
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109379583
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 10:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Vanmorgen beetje gemopper gehad met mijn (8> ... Voor mijn gevoel moet er nog zoveel gebeuren, en eigenlijk is de tijd nog relatief kort (over 7 maanden is de beeb er al als het goed is :o ).

Acht weken zwanger en nesteldrang ten top :D
pi_109379608
*duimt ook mee voor Coco!*

Lastig Twinkle. Maar niet onterecht dat je je (8> nu een beetje achter zn vodden aan zit hoor. Kom op, 2 jaar een wc in je schuur en m niet ophangen. Dat was vast niet de insteek toen hij gekocht werd. Dus ik geef je groot gelijk dat je klusjesmannen aan het benaderen bent.
(8> misschien een ultimatum stellen als je de prijzen binnen hebt? Als hij het niet zelf binnen 2 maanden doet dan neem je iemand in de arm. Zoiets?
  donderdag 22 maart 2012 @ 10:50:43 #181
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109379848
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 10:38 schreef Twinkle20 het volgende:

Ik moet hem echt achter de broek aan zitten soms terwijl ik zelf niet veel kan/mag. Tuin moet opnieuw aangelegd worden maar eerst moet alles eruit gehaald worden. Op het moment is het een grote zwarte zandbak met hier en daar een flinke tegel.

Heb hem net onze voortuin ingeschopt omdat het onkruid daar ook tot ene meter hoog staat bij wijze van. Wil het allemaal zelf heel graag doen maar heb de fut er niet voor. En als ik hem niet achter zijn vodden aan zit, dan gebeurt er niks. En dan voelt hij zich weer door me opgejaagd blablabla... voel me zo schuldig maar bedoel het zo goed ;(

We hebben ook al 2 jaar een hangtoilet in de schuur staan .. nou kun je denken hoe moeilijk is het nu om een hangtoilet te plaatsen? Nah niet moeilijk. Heb al eens gezegd tegen hem dat ik in staat ben om de klus zelf te klaren. Maar nee dat wil hij dan weer niet. Ondertussen 2 jaar verder en het is nog niet gebeurd. Dus ben wat klusjesmannen aan het benaderen of zij dat niet kunnen en voor welke prijs.

Voel me zo schuldig dat ik hem zo achter de vodden aan moet zitten maar zelf steek ik voor mijn gevoel geen poot uit. Zeker nu niet ;(

Ik haat het om afhankelijk te zijn van anderen.. denk dat dat hem is.

Zo, en nu weer over naar de orde van de dag ... genieten van de zon die op mijn gezicht schijnt ... slaap inhalen ... hopen dat de misselijkheid weg trekt. Maar vooral genieten en wachten op het geweldige nieuws dat Oeke haar kindje heeft! Dat alles goed gaat met Coco... dat het vocht bij Asy een beetje weg wil trekken.. dat Zoe wat meer rust in haar lijf heeft gekregen, wetende dat ze nu een vast contract krijgt. Dat Kuuk lekker aan het nestelen is zodat ze van het weekend haar kindje kan verwelkomen zonder koortslip :)
Weet je hoe ik dat tijdens de zwangerschap van Willem bij mij opgelost heb? ~O>
  donderdag 22 maart 2012 @ 10:53:24 #182
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109379908
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 10:50 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Weet je hoe ik dat tijdens de zwangerschap van Willem bij mij opgelost heb? ~O>
_O-
  donderdag 22 maart 2012 @ 10:53:58 #183
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_109379920
@Flugel, zelfs ik ken dat verhaal! :D

Pompom, lientje wou om 06.00 drinken, dus ik toen al spieken hier, maar nog niets. Zal vast niet lang meer duren nu voordat we wat horen.

Wat een geweldige dagen om in je kraambed door te brengen, stralend weer. O+
pi_109379972
Hé even een suffe vraag hoor. Maar ik verveel me. :+.
Ik loop nu overtijd hm. Loopt dan m'n bevallingsverlof niet langer door?

Ik heb al op de site van rijksoverheid gekeken en dat zou inderdaad zo moeten zijn. Geloof ik. Ik ga zo eens in m'n brief van het werk kijken. Maar ik ben wel benieuwd want ik heb er vakantie achteraan geplakt, en alles wat verlof is wat ik 'krijg' gaat natuurlijk boven verlof wat ik 'neem'. Want ik wil m'n begindatum bij het werk wel gelijk houden.

Edit: ik heb het al gevonden. M'n verlof wordt inderdaad verlengd met de hoeveelheid dagen die de bevalling later plaatsvindt. Al 1 vakantiedag terugverdiend. Whoei :+.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  donderdag 22 maart 2012 @ 10:58:11 #185
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109380028
That's the spirit Kuuks :D
  donderdag 22 maart 2012 @ 10:59:11 #186
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_109380049
Kuukske, ja je krijtg vanaf de geboorte standaard tien weken. Ik beviel met 41 weken, op die manier had ik 7 weken zwangerschaps- en 10 weken bevallingsverlof.
pi_109380081
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 10:58 schreef flugeltje het volgende:
That's the spirit Kuuks :D
Ik moet toch een aantal dingen positief bekijken niet dan :D.
Hij blijft langer zitten dus kan mn lip genezen en ik verdien m'n vakantiedagen terug. :D. Relaxed. 8-)

quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 10:59 schreef Aventura het volgende:
Kuukske, ja je krijtg vanaf de geboorte standaard tien weken. Ik beviel met 41 weken, op die manier had ik 7 weken zwangerschaps- en 10 weken bevallingsverlof.
Jaaa psies! Je kunt max. 18 weken krijgen geloof ik? Niet dat ik daar dan weer op uit ben.
Ik heb gelukkig m'n verlofkaart in excel staan, en ik kan dat dus mooi aanpassen :+. Sowieso stond het daar verkeerd in, want ik had tot 30 mei verlof ingevuld met de P&O-assistent. En in de brief van het UWV en werkgever staat tot 31 mei.
Altijd fijn, dubbelchecken.
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:01:13 #188
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_109380101
Hehe, ik vond t ook een pleister op de wonde.
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:02:18 #189
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109380128
Ik heb bij Willem ook 2 volle weken verdiend ja... Ik heb nu overigens vrijwel al m'n dagen nog over, heb geloof ik maar een paar daagjes vrijgenomen voor m'n verlof. Wel fijn, dan heb je altijd effe wat overschot voor als het effe te heftig wordt met wennen. En ik ga de eerst week of twee weken na m'n verlof ook halve dagen werken, dat vond ik na Willem ook wel heel lekker. Effe weer wennen...
pi_109380144
Hihi die kun je inderdaad alvast in je zak steken Kuuks!
Het is inderdaad gewoon heel simpel, 10 weken verlof na je bevallingsdatum. Dus alle dagen tussen nu en de dag dat je bevalt zijn een cadeautje ;) en die krijg je niet vaak dus geniet ervan!
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:03:12 #191
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109380185
Ja precies. Ik zag het ook wel zitten die vakantie. Plus dat het moest van mn baas :{w. Hork. Omdat ik niet teveel mee mag nemen eind van het jaar. Dat ik daar alle recht op heb dat wrijf ik hem tzt wel onder z'n neus.

Nja, ik vind het ook wel lekker ook. Misschien komen we in juli en aug. wat lastiger uit met opvang omdat JD een tijdelijke baan gevonden heeft, dus kan ik dat mooi opvangen met m'n verdiende dagen. :)
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:09:10 #193
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_109380312
Als er ooit een volgende x komt, ga ik niet na tien weken weer werken. In mijn naiviteit leek die periode me een eeuwigheid, en zou ik er vast weer aan toe zijn. Ik ben weliswaar de eerste weken heel rustig begonnen, maar een maand extra was fijner geweest. Ook qua borstvoeding, bijvoorbeeld. Denk er goed over na, is wat ik wil aangeven. En neem wat extra tijd, als dat in jouww situatie mogelijk is. Tien weken is écht kort.
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:10:43 #194
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109380369
Het is voor iedereen anders Aventura... Hier was het na m'n verlof echt genoeg geweest en was ik heel blij dat ik weer mocht gaan werken... ;)

Wat ik wél gedaan heb is Willem een weekje eerder naar de opvangadressen brengen zodat ik nog een weekje echt voor mezelf had... Dat was erg fijn kan ik je zeggen...
pi_109380380
Ja gek genoeg besef ik me dat nu al. Hoe kort het eigenlijk is. Ik zit al 6 weken thuis. Die tijd is omgevlogen! :o.
pi_109380463
Aventura ik denk wel dat voor de een anders is/voelt dan de ander. Bij mijn dochter vijf jaar geleden vond ik het absoluut geen straf om weer aan het werk te 'mogen' na tien weken. Alleen was het direct terug naar fulltime en dat zou ik inderdaad echt niet meer doen. En nu ik er dus al 1 heb rondlopen en ik er 2 bij krijg heb ik ook al besloten dat ik er 4 weken vakantie achteraan plak, en daarna niet meteen volle dagen werken, maar opbouwen.
Nu moet het natuurlijk ook wel kunnen, voor sommige zal dat financieel gezien misschien gewoon niet kunnen. Maar wat je zegt, als het kan, doen!

Fluug dat ook inderdaad, het laten wennen op de creche en daarmee nog even wat bijkom tijd voor jezelf vond ik ook erg lekker!
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:16:31 #197
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_109380515
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:10 schreef flugeltje het volgende:
Het is voor iedereen anders Aventura... Hier was het na m'n verlof echt genoeg geweest en was ik heel blij dat ik weer mocht gaan werken... ;)

Wat ik wél gedaan heb is Willem een weekje eerder naar de opvangadressen brengen zodat ik nog een weekje echt voor mezelf had... Dat was erg fijn kan ik je zeggen...
dat kan natuurlijk ook! Eigenlijk kom je er pas na de bevalling achter wat het prettigstst is volgens mij. Opvang tijdig regelen is een goede. Wekrte bij mij heel stressverhogend dat de opvang begon toen ik begon te werken. Erg grote overgang. Een week eerder beginnen met opvang is een goed idee inderdaad.
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:25:34 #198
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109380792
ik vind 10 weken ook te kort. Dan zou ik vandaag alweer moeten beginnen. Gelukkig nog 1,5 week vakantie maar de tijd vliegt echt voorbij....

en inderdaad, je weet pas echt wat je wil als de kleine er eenmaal is, zeker als het je 1e is. Ik had niet gedacht dat ik zo'n oermoeder zou zijn.
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:27:09 #199
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109380849
Als ik echt nog niet genoeg gehad heb na m'n verlof kan ik er nog wel een weekje of wat aan vastplakken. Als ik tenminste niet te ver over tijd ga lopen. Mijn verlof loopt midden in de vakantieperiode af en ik moet dan ook kijken naar de vakantieplanning van m'n collega's, als ik over tijd ga zal het waarschijnlijk allemaal niet lukken om extra vrij te nemen....
pi_109380899
Ik denk dat ik er na mijn verlof wel weer klaar voor ben. Langer hoeft van mij niet, zo zonder baby. Alsthans, daar ga ik nu vanuit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')