Ik weet de tijd niet, maar in ieder geval in de ochtend.quote:
Same here!quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik weet de tijd niet, maar in ieder geval in de ochtend.
Mijn duimen draaien mee![]()
.
Ik hoop het, vandaag is zo'n mooie dag om geboren te zijnquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:30 schreef Sorbootje het volgende:
Ben benieuwd naar kleine Koba, van OekeZou ze er al zijn?
Dit!quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:30 schreef Sorbootje het volgende:
Ben benieuwd naar kleine Koba, van OekeZou ze hij er al zijn?
Acht weken zwanger en nesteldrang ten topquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Vanmorgen beetje gemopper gehad met mijn... Voor mijn gevoel moet er nog zoveel gebeuren, en eigenlijk is de tijd nog relatief kort (over 7 maanden is de beeb er al als het goed is
).
Weet je hoe ik dat tijdens de zwangerschap van Willem bij mij opgelost heb?quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Vanmorgen beetje gemopper gehad met mijn... Voor mijn gevoel moet er nog zoveel gebeuren, en eigenlijk is de tijd nog relatief kort (over 7 maanden is de beeb er al als het goed is
).
Ik moet hem echt achter de broek aan zitten soms terwijl ik zelf niet veel kan/mag. Tuin moet opnieuw aangelegd worden maar eerst moet alles eruit gehaald worden. Op het moment is het een grote zwarte zandbak met hier en daar een flinke tegel.
Heb hem net onze voortuin ingeschopt omdat het onkruid daar ook tot ene meter hoog staat bij wijze van. Wil het allemaal zelf heel graag doen maar heb de fut er niet voor. En als ik hem niet achter zijn vodden aan zit, dan gebeurt er niks. En dan voelt hij zich weer door me opgejaagd blablabla... voel me zo schuldig maar bedoel het zo goed![]()
We hebben ook al 2 jaar een hangtoilet in de schuur staan .. nou kun je denken hoe moeilijk is het nu om een hangtoilet te plaatsen? Nah niet moeilijk. Heb al eens gezegd tegen hem dat ik in staat ben om de klus zelf te klaren. Maar nee dat wil hij dan weer niet. Ondertussen 2 jaar verder en het is nog niet gebeurd. Dus ben wat klusjesmannen aan het benaderen of zij dat niet kunnen en voor welke prijs.
Voel me zo schuldig dat ik hem zo achter de vodden aan moet zitten maar zelf steek ik voor mijn gevoel geen poot uit. Zeker nu niet![]()
Ik haat het om afhankelijk te zijn van anderen.. denk dat dat hem is.
Zo, en nu weer over naar de orde van de dag ... genieten van de zon die op mijn gezicht schijnt ... slaap inhalen ... hopen dat de misselijkheid weg trekt. Maar vooral genieten en wachten op het geweldige nieuws dat Oeke haar kindje heeft! Dat alles goed gaat met Coco... dat het vocht bij Asy een beetje weg wil trekken.. dat Zoe wat meer rust in haar lijf heeft gekregen, wetende dat ze nu een vast contract krijgt. Dat Kuuk lekker aan het nestelen is zodat ze van het weekend haar kindje kan verwelkomen zonder koortslip
quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Weet je hoe ik dat tijdens de zwangerschap van Willem bij mij opgelost heb?
Ik moet toch een aantal dingen positief bekijken niet danquote:
Jaaa psies! Je kunt max. 18 weken krijgen geloof ik? Niet dat ik daar dan weer op uit ben.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:59 schreef Aventura het volgende:
Kuukske, ja je krijtg vanaf de geboorte standaard tien weken. Ik beviel met 41 weken, op die manier had ik 7 weken zwangerschaps- en 10 weken bevallingsverlof.
dat kan natuurlijk ook! Eigenlijk kom je er pas na de bevalling achter wat het prettigstst is volgens mij. Opvang tijdig regelen is een goede. Wekrte bij mij heel stressverhogend dat de opvang begon toen ik begon te werken. Erg grote overgang. Een week eerder beginnen met opvang is een goed idee inderdaad.quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:10 schreef flugeltje het volgende:
Het is voor iedereen anders Aventura... Hier was het na m'n verlof echt genoeg geweest en was ik heel blij dat ik weer mocht gaan werken...
Wat ik wél gedaan heb is Willem een weekje eerder naar de opvangadressen brengen zodat ik nog een weekje echt voor mezelf had... Dat was erg fijn kan ik je zeggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |