Toevoeging: De 300km vindt plaats op paaszondag, 8 april om 7 uur. 3 weken eerder, op zondag 18 maart, start er een 200km rit met wat minder hoogtemeters, eveneens vanuit Maastricht.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:17 schreef ultra_ivo het volgende:
In de winter zul je wat langere eenheden moeten rijden, rond de 100-150km, een beetje afhankelijk van het weer deze winter. Dan in maart een keertje 200km. Kan een georganiseerde rit zijn (ik heb er eentje in maart), dat kan ook individueel. Gezien het parcours van de 300 is het handig wat hellingen in je training in te bouwen.
Op het technische vlak zorgen voor voldoende kleine hellingen (na 250km klim je niet meer zo makkelijk op de macht) en verlichting. Het is maar weinigen gegeven om deze 300 bij daglicht te rijden. En dan nog, een paar lekke banden en je komt op het eind in het donker te zitten. Tussen de velden ten zuiden van Tongeren is het dan aardedonker.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:25 schreef ultra_ivo het volgende:
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=ksvhxvhwykmoplxg
Dit is de route van vorig jaar. Tussen Gouvy en Bastenaken ga ik er nog aan sleutelen. Daar is de Ravel verlengd richting Gouvy.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:18 schreef Blik het volgende:
[..]
Voor winterschoenen fiets ik te weinig in de kou. Maar 50% korting is genoeg reden om nu overschoenen te kopen
quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is daar nu weer, soigneegewijs, mis mee?
Niks, mits ze goed aansluiten en een randje sok boven de overschoen uitkomt.quote:
Dus je sokken doe je nog over je lange broek? Dat ziet er toch juist erg suf uit?quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niks, mits ze goed aansluiten en een randje sok boven de overschoen uitkomt.
Hoeft niet. Doe het zelf nooit, maar zie sommigen het wel doen en lijkt niet gek.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dus je sokken doe je nog over je lange broek? Dat ziet er toch juist erg suf uit?
Wat daar mis mee is?quote:
Ik vind het anders nog behoorlijk koud, als ik 's ochtends om half 7 op de racer kruip. Mis m'n overschoenen op zo'n moment behoorlijk.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat daar mis mee is?
Niks, 't is alleen 14 graden.
Ik heb deze winter precies 0x overschoenen gedragen. Ik heb ze wel maar zo gaan ze langer mee.
Haha of hij kan geen fiets meer zeggenquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zou Freddeh z'n rondje Rottemeren wel overleefd hebben?
Hoe is dat mogelijk? Hoe zit het dan met je schoenen? Ik draag overschoenen van de herfst tot in het voorjaar, als er nattigheid is, of valt te verwachten. Ze zijn gestroomlijnd, mooi strak, gesoigneerd .. , makkelijk schoon te maken en de schoenen blijven schoon en droog.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat daar mis mee is?
Niks, 't is alleen 14 graden.
Ik heb deze winter precies 0x overschoenen gedragen. Ik heb ze wel maar zo gaan ze langer mee.
Zit allicht uit te puffen bij Meerenbos (Bleiswijkse kant) of de Roerdomp (Zevenhuizer kant).quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zou Freddeh z'n rondje Rottemeren wel overleefd hebben?
Misschien hier eens informeren: http://maps.google.nl/map(...)p=12,184.14,,0,13.33quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:46 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Zit allicht uit te puffen bij Meerenbos (Bleiswijkse kant) of de Roerdomp (Zevenhuizer kant).
Zeker altijd je opties open houden, maar mijn suggesties liggen direct langs de Rotte-route en Meerenbos is zelfs route omvattend! Oppassen voor overstekende serveertster!quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien hier eens informeren: http://maps.google.nl/map(...)p=12,184.14,,0,13.33
Drie lijnen in een grafiek, waarvan de rode bijna in het rood gaat en de blauwe bijna in het groen en de groene bijna in het blauw oid?quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:23 schreef Patroon het volgende:
Net lekker 2,5uren met 2 blokken van 3x 5minuten in D3.
[ afbeelding ]
Rode lijn is hartslag.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:06 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Drie lijnen in een grafiek, waarvan de rode bijna in het rood gaat en de blauwe bijna in het groen en de groene bijna in het blauw oid?
Een regenboogtrui moet je verdienen.
Ik heb gene tacx, ik fiets enkel buiten.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:43 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Hoe is dat mogelijk? Hoe zit het dan met je schoenen? Ik draag overschoenen van de herfst tot in het voorjaar, als er nattigheid is, of valt te verwachten. Ze zijn gestroomlijnd, mooi strak, gesoigneerd .. , makkelijk schoon te maken en de schoenen blijven schoon en droog.
Misschien zit je teveel op de tacx in de winter. Op de tacx zou ik ze ook niet aan doen.
Verder heeft een lekkere lange broek van die bandje om de voeten. Die bandjes gaan over de sok, maar uiteraard in de schoen en daarmee in de overschoen.
Fixed.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb gene tacx, ik fiets enkel buiten zit in de winter binnen op de bank.
Kleinzerige homo's? Je bedoelt gesoigneerd recreatieve fietsers, bijna hetzelfde ..quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:01 schreef kaasplankje het volgende:
Ha, ik heb met min 15 de hele dag buiten gefietst deze winter. Zonder overschoenen. Jullie zijn gewoon kleinzerige homo's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |