ik heb er een tijdje mee gelopen, het beviel mij niet.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:49 schreef Jahr00n het volgende:
Loopt iemand hier met een hartslagmeter? Wil zelf wel eens beginnen hiermee.
Mijn Garmin heeft ook een hartslagmeter. Ik kijk er niet obsessief naar maar het geeft me wel een idee hoe ik mezelf belast met een loop. Het zorgt ervoor dat ik me ervan bewust ben hoe zwaar ik op het pedaal trap. Een reden om toch wat gas terug te nemen als de training erom vraagt. Heb erg sterk de neiging om tot het gaatje te gaan wat zeker niet altijd wenselijk is.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:49 schreef Jahr00n het volgende:
Loopt iemand hier met een hartslagmeter? Wil zelf wel eens beginnen hiermee.
Ik ook, Viking! Ik denk steeds dat een tanktop nog wat te koud is maar morgen misschien wel?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet me er nog maar eens in verdiepen, in die hartslagzones. Maar geen idee of ik er iets mee wil doen, want zelfs in een rustig tempo heb ik een vrij hoge hartslag, dus ik weet niet hoe traag ik moet lopen, wil ik in de juiste hartslagzone trainen.
Echt zin in morgen trouwens. Hardlopen in korte broek en shirtje!.
oh dat klinkt wel gaaf! Wil ik ook wel eens doen. Was dat via eem organisatie?quote:Op zondag 25 maart 2012 03:10 schreef Klonterpot het volgende:
Vanavond een soort survivaltocht gedaan over een dijk waarbij we gezocht werden door auto's met zoeklampen. Dit doe ik al jaren, maar dit was het eerste jaar dat ik niet gesloopt en buiten adem was. Uiteraard te danken aan het stoppen met roken en het hardlopen. Ik had het de laatste dagen een beetje moeilijk, maar dit was écht een motivatieboost.
Niet meer/minder dan het zweet normaalgesproken in je ogen loopt geloof ik. /lang geleden. En je hebt ook speciale waterproof zonnebrand, eigenlijk gemaakt voor watersporters.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:00 schreef Viking84 het volgende:
Iemand ervaring met zonnebrandcrème tijdens het hardlopen? Gaat dat niet in je ogen lopen zodra je begint te zweten?
Maar zonnebrandcrème prikt in je ogen, denk ik, zweet niet. Dus ik zou idd even op zoek moeten gaan naar de waterproofvariant, thanksquote:Op zondag 25 maart 2012 11:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Niet meer/minder dan het zweet normaalgesproken in je ogen loopt geloof ik. /lang geleden. En je hebt ook speciale waterproof zonnebrand, eigenlijk gemaakt voor watersporters.
... zweet gaat misschien nog wel maar zonnebrand creme in je ogen, zeker als je lensen hebt, is niet fijn!quote:Op zondag 25 maart 2012 11:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar zonnebrandcrème prikt in je ogen, denk ik, zweet niet. Dus ik zou idd even op zoek moeten gaan naar de waterproofvariant, thanks.
quote:Op zondag 25 maart 2012 09:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
Happy birthday Guppy
Dank jullie welquote:Op zondag 25 maart 2012 09:52 schreef Viking84 het volgende:
Gefeliciteerd Guppy!(nu mag het wel hè?
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |