Ik trouwens ook wel een beetje. Qua warmte dan. Ik trek dat erg slecht, altijd.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
En ik heb gelopen in tanktop. Op mijn dooie gemakt, want ik heb al een week niks gedaan. Warm! Ik zie op tegen de zomer.
Trouwens ook best lekker gelopen na zo'n week van inactiviteit, stress en weinig slaap. Het blijft vreemd.
veel plezier Guppersquote:Op zaterdag 24 maart 2012 07:15 schreef Guppyfriend het volgende:
Goed![]()
Ik ga zo naar les drie van m'n Start to Run klasjeen meteen daarna, in sporttenue, langs de Multivlaai om m'n verjaardagstaartjes op te halen
Het sluipt er geleidelijk in he?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 07:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Stiekem ben ik daar toen al een beetje geinfecteerd met het hardloopvirus.
Gewoon aan overgeven. Ik trek warmte erg slecht in zijn algemeenheid. Maar ook vorig jaar met 27 graden in april, gewoon hardgelopen. En ja, je gaat kapot, maar de enige manier om eraan te wennen is het gewoon doen...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 07:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik trouwens ook wel een beetje. Qua warmte dan. Ik trek dat erg slecht, altijd.
En m'n moeder en zusje hebben me uitgedaagd om in juni met ze mee te lopen met de 10km, dus daar wil ik geleidelijk naar toe training. Maar god weet hoe WARM het dan is...
Overigens is dat dezelfde run als waar ik vorig jaar bij ben gaan kijken, toen zij hem voor het eerst liepen. Stiekem ben ik daar toen al een beetje geinfecteerd met het hardloopvirus.
Ik las 'gewoon even overgeven' en dacht 'wtf am I reading'quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gewoon aan overgeven. Ik trek warmte erg slecht in zijn algemeenheid. Maar ook vorig jaar met 27 graden in april, gewoon hardgelopen. En ja, je gaat kapot, maar de enige manier om eraan te wennen is het gewoon doen...
Ja, zeker! Al die mensen zagen er ook zo blij uitquote:
Ik ga ook gewoon doorquote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gewoon aan overgeven. Ik trek warmte erg slecht in zijn algemeenheid. Maar ook vorig jaar met 27 graden in april, gewoon hardgelopen. En ja, je gaat kapot, maar de enige manier om eraan te wennen is het gewoon doen...
Fijne verjaardag!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, zeker! Al die mensen zagen er ook zo blij uitDat wilde ik ook!
[..]
Ik ga ook gewoon doortoen ik begon heb ik eigenlijk maar twee echt warme dagen gehad, in september was dat. Daarna was het vrij snel kouder. Maar ik ga nu gewoon ook weer verder.
Was allang blij dat ik me vanmorgen niet te warm had aangekleed. Veel van de andere Start to Run mensen hadden alles lang, ik had er niet aan moeten denken!
Morgenquote:
Thanks!quote:
Yep...klik maar eens op een van de linkjes in mn post van daarnetquote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:49 schreef Jahr00n het volgende:
Loopt iemand hier met een hartslagmeter? Wil zelf wel eens beginnen hiermee.
Ik heb er een keer mee gelopen. Ik vond het nog geen meerwaarde. Misschien ga ik het wel gebruiken als ik Evy heb afgelopen..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 16:49 schreef Jahr00n het volgende:
Loopt iemand hier met een hartslagmeter? Wil zelf wel eens beginnen hiermee.
Uiteraard!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Je hoeft ook niet per se elke keer 5km natuurlijk, belangrijker is dat je heel blijft
inderdaad, ik wilde gister een 10km race gebruiken om mijn knie te testen voor volgende week maar kon het toch niet laten om sneller te lopen dan geplannedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |