Die van mij eigenlijk ookquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Neemaar die van mij komt morgenavond pas weer thuis
Dat zou de nerd in mij ook wakker makenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:02 schreef An24 het volgende:
Grrrr, ben er klaar mee. Ik probeer al de hele avond iets in mijn site aan te passen, maar het lukt niet. Ik kan dat soort dingen ook niet makkelijk loslaten
Mjah, ik ben niet eens een nerd, maar ik vind dan dat ik dat moet kunnen. Gelukkig ist alsnog gelukt, dus ik kan rustig slapen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat zou de nerd in mij ook wakker maken
Ikea is altijd wel fijn met bakjes..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:50 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren nieuwe bakjes gekocht bij de Action hopelijk zijn ze ook een beetje lekbestendig.
leuk shirtje!! waar is ie van?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:03 schreef conleche het volgende:
Lief. Maar vinden jullie m'n shirt ook mooi?
Ik heb er ook nog een besteld in een grotere maat omdat ik niet altijd zin heb in strak. Was maar 14,95. Dus dat kon wel vond ik. Niet vaak meer dat ik verliefd ben op een kledingstuk.
Oke. Nu echt, ietwat verlaat, aan de administratie.![]()
edit: en ik ben dus echt dol op de Sugababes.vind dat by far de leukste meidengroep
De Ikea zit hier helaas nergens in de buurt, maar mocht ik er ooit komen zal ik het onthoudenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:54 schreef Probability het volgende:
[..]
Ikea is altijd wel fijn met bakjes..
Ach.. stiekem is het heel leuk allemaal, behalve het werken er voor..quote:
Okay! Ik had al geen idee. Niet iets voor mij, maar ik kan me voorstellen dar jou werk wel leuk is.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ach.. stiekem is het heel leuk allemaal, behalve het werken er voor..Zit op hete kolen nu om te gaan helpen met de opbouw.
impressie van vorig jaar:
Ik had ooit een aquarium (meerdere) en paludarium, maar nu geen tijd meer voor door de drukte van de beursquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:08 schreef An24 het volgende:
[..]
Okay! Ik had al geen idee. Niet iets voor mij, maar ik kan me voorstellen dar jou werk wel leuk is.
Ja, het helpt wel, geen afleidingquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:36 schreef V1z0R het volgende:
Zo zonder die afleiding heb ik al zo'n 70% van m'n taken af voor vandaag
Ik vind het ook wel heel zielig, dat 'ie zo van slag is door het wegvallen van de andere poes... Midden in de nacht overheerst nu wel irritatie, maar om na een halve week al maatregelen te nemen vind ik ook een beetje sneu. Hopelijk wordt het vanzelf minder als de geur van de andere poes vervaagt. Zo niet, kan ik altijd jouw tip nog gebruikenquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Phaidra: katten krabben aan deur
Misschien heb je er wat aan?
Nee, dit heb ik nooit gehad. Ik stop ook bij pijn!quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:49 schreef Novem het volgende:
Ah hij doet het weer....blijkt maar weer dat ik zonder Fok geen reet te doen heb op m'n werk
Lijstje:
O - kom Griekse yoghurt met gemende noten en honing
L - 3 vk bth hummus/kaas/vlees/tom&kom
T - banaan
S - kracht en cardio
D - kip/paprika/ui/mais/tomaat mengseltje met gerookte paprikapoeder en oregano met een avocado en geraspte cheddar
T - koffie verkeerd
Maandag armen/rug/schouders gedaan na een weekje rust ivm elleboogklachten en gisteren gewoon WEER de hele tijd een zeurend gevoel in mijn ellebogen en bij beweging echt stekende (zenuw)pijnscheuten....lijkt me niet echt normaal...v1z/aurum/an, hebben jullie dat ook weleens (gehad)?
M'n trainer doet er heel laconiek over "oh gaat wel weg", maar ik vind het echt niet leuk om na iedere training pijn te hebben, bij deadliften en squaten doet het ook zeer, zelfs bij wandelen bij de verkeerde beweging schiet ik even door het plafond.
Na een paar dagen rust is het weer weg en dan begint het weer van voren af aan.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:45 schreef progje het volgende:
ik heb echt amper tijd op mijn werk voor FOK helaas, op sommige dagen is het wel eens wat rustiger, maar de laatste tijd lukt het me amper ook om bij te lezen
Dank je! Ik kende het inderdaad wel, maar totaal niet aan gedacht nuquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:53 schreef DarkElf het volgende:
@Phaidra, misschien een feliway stekker kopen? Schijnt stressverminderend te werken, heb er veel goede dingen over gelezen/gehoord.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]Maar jij bent gewoon super bezig! Managen van lastige ontwikkelaars in verschillende landen en zulks!
Hoop dat het werktquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:58 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dank je! Ik kende het inderdaad wel, maar totaal niet aan gedacht nu. Is zeker het proberen waard.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh haai!
Lijstje gisteren:
Laat Ontbijt: kip siam
Late L: 2 boterhammen met chocoladepasta
D: biefstuk, aardappeltjes & boontjes
T: appeltje
T: halve liter versgeperste sinaasappelsap
Vandaag:
Late O: Kip siam
L: omelet (van 2 eieren)
T: appeltje
D: nog geen idee
T: nog geen idee
Ik ben 2 maanden geleden lager gegaan met carbs, ik at teveel en bewoog te weinig.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:06 schreef V1z0R het volgende:
Aurum, ligt het aan mij of zit jij de laatste tijd wat lager in de KH's
(had ik dit al niet een keer gevraagd? /IR Confused)
Die burgers zien er erguit trouwens!
En hoe smaakt ie?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb een verse groene smooothie want we hebben een blender op het werk!Spinazie, kiwi en bananananana!
Dumbell bench press/shoulder press met 8 kg per arm, maar dat gaat heel makkelijk hoor, het voelt niet heel erg zwaar en we hebben ook ruim 2 maanden opgebouwd, maar wie weet toch wel overwerkt?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:14 schreef Perruche het volgende:
Minilot oeh die smoothie! Heb je een beschrijving hoe je dat maakt? En waar kocht jekumquats
?
Novem hoeveel kg doe je dan liften? Rustig beginnen enzo, misschien overwerkt?
Ja, ik heb er niet zo'n lekker gevoel bij. Ik doe 1 keer per week armen, misschien dan gewoon een stuk lager gewicht pakken en squats en deadlifts op benendag ook vermijden.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:18 schreef loveli het volgende:
Novem, bij pijn niet doorgaan. Probeer langer rust te nemen dan een paar dagen. Of dokter. Je hoeft niet kapot.
Lekker!quote:
Ik vind m wel mooi. Niets teveel in elk geval. Kokosquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:17 schreef Perruche het volgende:
Mijn lijstje:
O: 200 ml rijstmelk met 40 gr havermout en kokos
T: 2 bth grillworst
T: 4 paaseitjes
L: grote kom soep met veel verse groenten + snee brood + 1 plak kaas
B: 3x20 minuten fietsen
D: grote salade met veel groenten
T: 2 bier
T: appel
Maria, dat is van de kiwi! dat hebben meer mensen. Net zoals sommige mensen een zeperige smaak in de mond krijgen van pijnboompitten.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Lekker!Niet megazoet zoals gesuikerde drankjes, maar zoet genoeg door fruit en de spinazie valt niet op (al voel ik mijn lippen en tong wel een beetje tintelen?
Misschien door de onverwachte stroom vitamientjes
).
Co, dat shirtje!En dat figuur
![]()
Ja beetje rare dag ivm drukke dag op werk en geen tijd voor D. Jammer van die paaseitjes, volgende keer neem ik er maar 2 mee! maar het zijn van die lekkere met suiker eromquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:25 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik vind m wel mooi. Niets teveel in elk geval. Kokos
Oh! Ik heb wel eens dat ik een zere mond krijg van verse ananas, maar van kiwi had ik nog nooit last! Achja, smaakpapil-evolutie ofzoquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Maria, dat is van de kiwi! dat hebben meer mensen. Net zoals sommige mensen een zeperige smaak in de mond krijgen van pijnboompitten.
Paaseitjesquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:17 schreef Perruche het volgende:
Mijn lijstje:
Ananas is er ook zo'n gevalletje inderdaad!quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh! Ik heb wel eens dat ik een zere mond krijg van verse ananas, maar van kiwi had ik nog nooit last! Achja, smaakpapil-evolutie ofzo
Ik vind rijstmelk wat wateriger van structuur dan amandelmelk. Het is ook wat zoetig maar dat vind ik door de havermout wel lekker. Pannekoekjes met rijstmelk waren niet zo'n succes vond ik!quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:32 schreef Novem het volgende:
[..]
Paaseitjes
Werkt rijstmelk hetzelfde als gewone melk, zelfde "gevoel" als je het gebruikt voor havermout?
Ik heb laatst amandelmelk gebruikt voor pannekoeken en smoothies en dat ging goed en smaakte prima, heb het alleen nog niet gebruikt voor Brinta, ga ik morgen denk ik doen!
Ah thanks, dan laat ik rijstmelk even voor wat het is.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:35 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik vind rijstmelk wat wateriger van structuur dan amandelmelk. Het is ook wat zoetig maar dat vind ik door de havermout wel lekker. Pannekoekjes met rijstmelk waren niet zo'n succes vond ik!
Jij gaat weer richting low-carb, Co?! En is inderdaad aan de magere kant, zou zeggen gooi er nog iets met KH's bij na je hardlopen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:31 schreef conleche het volgende:
Yesterday:
O: 2x 1x geroosterd Allinson met filet A. en ui
S: stepshape interval
L: smoothie van volle kwark, mango, sinaasappel, aardbei en framboos1x geroosterd Allinson met filet A. en ui
T: 1x geroosterd Allinson met geitenkaas, prei en honing
T: wodka, katjang
D: kippenpoot met broccoli uit de oven. doperwtjes met citroenmayo en mosterd.
Beetje weinig zie ik nu.
Vandaag:
O: 1x geroosterd Allinson met filet A. en ui
L: salade met geitenkaas, prei en 1x geroosterd Allinson
T: gehaktballetje
T: volle kwark met limoen en framboos
S: hardlopen
T: wodka, katjang
D: gehakt met gewokte wilde spinazie.
Buren die een hekel aan je hebben en voer op je auto strooien?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:41 schreef V1z0R het volgende:
het weer
, was zelfs niet chagrijnig dat vogels m'n bolide als openbare toilet blijken te gebruiken
Gaat goed he, met jou lijstjes?!quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:43 schreef Jagärtrut het volgende:
lijstje:
O: havermout met banaan en lijnzaad.
T: knackebrod met pindakaas
S: 6 km. hardlopen
L: broccoli/sperciebonen/doperwten met tonijn, kikkererwten en zonnebloempitten.
T: gekookt ei
T: bak yoghurt met meusli
L: kipfilet, ovenfrietjes, coleslaw.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:46 schreef conleche het volgende:
@ Viezzz: ik wil een paar kilo kwijt en ik probeer het te doen met iets minder carbs dan normaal. Maar ik eet ze nog wel. Als het werkt op deze manier, des te beter, zo niet, dan ga ik weer een paar weken streng, ben ik er weer van af voor een jaar. Ik heb er alleen zoooooo geen zin in om full blown low carb te gaan, dus ik probeer het eerst even zo.
Vogels met nestjes vlakbij de parkeerplekquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Buren die een hekel aan je hebben en voer op je auto strooien?
Op mijn afdeling zijn de mannen juist de grote snoepkontenquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:36 schreef anna82 het volgende:
Oh ik probeer weer geen paaseitjes te eten, behalve op de twee paasdagen! Fijne van mijn mannelijke werkomgeving: ik heb nog nooit een man iets om te snoepen mee zien nemen naar zijn werk.
De vraag is dan: zijn de mannen te dik en de vrouwen slank?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Op mijn afdeling zijn de mannen juist de grote snoepkonten. en proberen sommige vrouwen te overleven op komkommer, wortel en bouillon, maar dat terzijde
Nee en neequote:Op woensdag 21 maart 2012 13:00 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
De vraag is dan: zijn de mannen te dik en de vrouwen slank?
Nee, maar dat heb ik ook nooit beweerdquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:02 schreef loveli het volgende:
Is de populatie op je werk zo groot dat het statistisch significant is?
Wel mooi lijstje idd! Hoe bevalt t brood weer?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:05 schreef Viking84 het volgende:
Arme Phaidrapoes.
Hier nog steeds flink aan het doorpakken en mag ook weer langer blijven zitten vandaag, dus ik heb ook geen tijd voor jullie, helaas. Maar ik heb best wel mooie lijstjes, dus ik post 'm weer even
. Al val ik geen donder af
.
T: mandarijntje
O: yoghurt, banaan, muesli, honing
T: twee bth sandwichspread
L: twee bth kaas
T: vast nog wel een bth
T: nog een mandarijntje
D: ratatouille met brie
Dit wordt al de derde dag dat ik geen aardappelen/pasta/rijst eet bij het avondeten en ik heb in ieder geval sinds zaterdag elke dag voldoende groente gehad.
Goed, geen last meer van een opgeblazen gevoel.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:11 schreef Nallie het volgende:
[..]
Wel mooi lijstje idd! Hoe bevalt t brood weer?
Haha, hier is het juist andersomquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
het gaat de goede kant op! Vandaag werk ik thuis, dus dan is het ook makkelijker...
Ik zou misschien eerder twee bh vervangen door iets; omeletje/salade ofzo!quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goed, geen last meer van een opgeblazen gevoel.
Hetgaat beter, maar nog niet zoals het was. Misschien moet ik maar weer terug naar de yoghurt met frambozen als ontbijt en de muesli voor het weekend bewaren? Zou ik wel jammer vinden, want het is wel een lekker ontbijt
.
ik las de bh als beha en dat wth?!quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:17 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik zou misschien eerder twee bh vervangen door iets; omeletje/salade ofzo!
grappig mijn collega's (alleen mannen) halen juist altijd snoep & koekjes om te snaaienquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:36 schreef anna82 het volgende:
Oh ik probeer weer geen paaseitjes te eten, behalve op de twee paasdagen! Fijne van mijn mannelijke werkomgeving: ik heb nog nooit een man iets om te snoepen mee zien nemen naar zijn werk.
Nou ja, punt is dat vier bth en yoghurt met frambozen voorheen werkten. Maar ja, toen viel ik ook niet af (al at ik toen weer meer carbs bij het avondeten). Ik denk dat ik gewoon wat geduld moet hebben ook. Ik zit echt met smart te wachten tot ik naar de sportschool kan in juliquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:17 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik zou misschien eerder twee bh vervangen door iets; omeletje/salade ofzo!
Hier ook.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:18 schreef progje het volgende:
[..]
grappig mijn collega's (alleen mannen) halen juist altijd snoep & koekjes om te snaaien
Moet je anders in het register kijken of het een officiële MBO-kwalificatie is?!quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:21 schreef Siral het volgende:
Zou deze opleiding to good to be true zijn?Klinkt echt leuk.
http://www.helicon.nl/mbo(...)h/Wellness_Lifestyle
Maar aan de ene kant denk ik dat de kans op een baan er niet echt is..
Maargoed zit dan nog wel 4 jaar op school zeker...
Je kan altijd navraag doen bij sportscholen/healthcenters etc. in de buurt. Dan heb je iig een beetje een beeld van de vraag naar personeel en of deze opleiding geaccepteerd wordt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:21 schreef Siral het volgende:
Ziet er wel grappig uit, maar misschien kan je meer met een opleiding specifiek fitnessinstructeur, personal trainer of dietiek?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:21 schreef Siral het volgende:
Ik doe een cursus voedingsleer van de LOI naast m'n werk. Is goed te doen en leuk!quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:25 schreef Novem het volgende:
[..]
Ziet er wel grappig uit, maar misschien kan je meer met een opleiding specifiek fitnessinstructeur, personal trainer of dietiek?
Ik wil ook wel voedingsleer studeren, lijkt me leuk
Rijstmelk met havermout boks! Vond het wel een mooie O voor het sporten. Had er ook nog wat banaan bijgedaan, maar kokos lijkt me ook superlekker!quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:17 schreef Perruche het volgende:
Mijn lijstje:
Het is officieelquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Moet je anders in het register kijken of het een officiële MBO-kwalificatie is?!
Over je lijstje, omdat je ook bij een dietist loopt, vind die dan niet dat je na je sporten ook gewoon KH's moet gaan aanvullen?! Helemaal met jouw sportregime?
EEn boterham ofzo, Perruche? Met een gebakken ei?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:36 schreef Perruche het volgende:
Lijstjes update:
Mijn lijstje:
L: wrap met rundergehalt en bonen + 200 gr salade
T: 1 bth grillworst
T: 150 gr yoghurt met 1 peer en druiven
Ik heb alleen geen D. Ik moet nog even kijken hoe ik dat ga fixen
Savonds eet ik meestal echt alleen zuivel, groente en fruit. Maar aangezien ik overdag zo'n craving naar fruit heb laat ik het meestal savonds liggenquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Moet je anders in het register kijken of het een officiële MBO-kwalificatie is?!
Over je lijstje, omdat je ook bij een dietist loopt, vind die dan niet dat je na je sporten ook gewoon KH's moet gaan aanvullen?! Helemaal met jouw sportregime?
Ja ik heb al zoveel "brodigs"... en ik kom niet thuis tot 10 uur! Misschien haal ik bij de AH to go nog een yoghurt smoothie ofzo, eens kijken... zit nu aan 1800 kcals met als D bier en 2 bitterballenquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
EEn boterham ofzo, Perruche? Met een gebakken ei?
Sojamelk heb ik nooit gehad! Ik ga ze allemaal maar eens proberenquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:34 schreef Perruche het volgende:
Ah nallie zoiets lijkt me echt superleuk!
Novem ik vind rijstmelk heel lekker maar eigenlijk vind ik sojamelk lekkerder als het in iets warms gaat. Rijstmelk is win voor in smoothies enzo! Of bij cornflakes.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:41 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja ik heb al zoveel "brodigs"... en ik kom niet thuis tot 10 uur! Misschien haal ik bij de AH to go nog een yoghurt smoothie ofzo, eens kijken... zit nu aan 1800 kcals met als D bier en 2 bitterballen.
Dan spoor ik jou aan om vanavond na je S een lekkere dikke plak waldkorn met laag Philadelphia kruiden en paar plakjes Schwarzwalder schinken of zo te nemen!quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:48 schreef Perruche het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Het verschil van x duizend euro viel niet op?
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:48 schreef Perruche het volgende:
Haha, nou als je het per ongeluk deed dan was t vast niet extreem duur. Heb wel eens naar het verschil gekeken naar 'normaal' en business class naar New York.. Maar voor dat verschil kon ik bijna 2x economy..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht wel van he dat is duurder dan gewoon maar het scheelt niet zo super veel gelukkig.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]. Het verschil van x duizend euro viel niet op?
DAT IS OOK LEKKER HAHA! Ik eet dat regelmatig bij de lunch: boterham met philadelphia, kipfilet of ham dus, komkommer, peper en knoflookpoeder. ONNOM. En op waldkorn is het nog lekkerder ik geloof het heusquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:48 schreef V1z0R het volgende:
Kijk! Kunnen anderen straks mooi commentaar geven, en ga ik lekker achterover leunen!
[..]...
...
...
[..]
Dan spoor ik jou aan om vanavond na je S een lekkere dikke plak waldkorn met laag Philadelphia kruiden en paar plakjes Schwarzwalder schinken of zo te nemen!
Nee maar serieus, moet je gewoon eens proeven!net een uur geleden gehad, nu al weer zin in aan!
Herkenbaar. Als ik thuis werk kan ik verse dingen maken, zoals salades en soep etc. Ik ben niet zo'n van tevoren plannertquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
het gaat de goede kant op! Vandaag werk ik thuis, dus dan is het ook makkelijker...
Sojamelk vind ik de lekkerste melkvervanger! Maar ik wissel het af met rijstemelk omdat ik niet elke dag soja moet hebben, want dat vind mn buik niet zo leukquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:44 schreef Novem het volgende:
[..]
Sojamelk heb ik nooit gehad! Ik ga ze allemaal maar eens proberen
@Nallie, leuk!! Maak je dan ook echt opdrachten enzo? Of gebruik je het alleen als naslagwerk?
Ben net klaar met een opleiding naast mijn werk en werd helemaal gek van al het huiswerk
Ik ga er eens naar kijken bij de LOI.
Je hebt mij geinspireerd om ook iets met ei te gaan bakken. Dus tx.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tien minuten geleden: Ik ga scrambled egg maken!![]()
Tijdens het bakken: Dit gaat zo omnomnom worden![]()
Nu, tijdens het eten:![]()
Het leek zo lekker, maar op de een of andere manier krijg ik het niet af. Ik ben echt een beetje teleurgesteld
Cameltoe?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:52 schreef Siral het volgende:
Nieuwe capri tights van Nike is binnen, damn dat ding heeft een nice fit
Ik heb alleen altijd het idee dat iedereen naar je kruis staart als je zoiets aan hebt, ben ik de enige?
Kijk!quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:51 schreef Siral het volgende:
[..]
DAT IS OOK LEKKER HAHA! Ik eet dat regelmatig bij de lunch: boterham met philadelphia, kipfilet of ham dus, komkommer, peper en knoflookpoeder. ONNOM. En op waldkorn is het nog lekkerder ik geloof het heus
Probleem is dat ik niet zo veel in huis heb atm. Dus dan moet ik me aankleden en naar de supermarkt huppelen. En dan betekent dat ik me moet douchen en fatsoenlijk aan moet kledenquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:02 schreef V1z0R het volgende:
Aw CococakesNeem je toch nog lekker wat anders? Bak yoghurt met fruit ofzo
quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:03 schreef uniekhoorn het volgende:
VAnmorgen dus in capri gerend, moest eerst de wintervacht eraf epileren
Good busy!quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:07 schreef Perruche het volgende:
Cocozie je er tegenop morgen?
Ik ga dit weekend evy les 1 en 2 doen! Misschien begin ik zelfs vrijdag al. Whoei!
quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Probleem is dat ik niet zo veel in huis heb atm. Dus dan moet ik me aankleden en naar de supermarkt huppelen. En dan betekent dat ik me moet douchen en fatsoenlijk aan moet kleden
Maar, no worries. Ik heb nog brood in huis. En aardappeltjes. En wat andere dingetjes waar ik wel een lunch mee in elkaar kan flansen. Die drie hapjes ei gaan 't 'm niet doen in ieder geval
Nog nietquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:07 schreef Perruche het volgende:
Cocozie je er tegenop morgen?
Ik ga dit weekend evy les 1 en 2 doen! Misschien begin ik zelfs vrijdag al. Whoei!
Hmm ok interessant. Alleen kan je niet zoveel met dat diploma lijkt het? Ze hebben het er over dat gewichtsconsulent wel erkend is, maar dat is dan wat minder interessant. Dietist is geen beschermd beroep geloof ik..quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:58 schreef Nallie het volgende:
[..]
Sojamelk vind ik de lekkerste melkvervanger! Maar ik wissel het af met rijstemelk omdat ik niet elke dag soja moet hebben, want dat vind mn buik niet zo leuk
En ja je maakt opdrachtjes na elk hoofdstuk en dan na een paar hoofdstukken een soort van toets. En aan het eind een examen!
Bij inwendige echo's wel.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:09 schreef V1z0R het volgende:
True that!
[..]Met die 45min. douchen van jou gaat dat te lang duren inderdaad!
bij een echo gaat je broek toch niet uit?!
Mijn vriend heeft 3 Michelinsterren scrambled eggs makenquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Tien minuten geleden: Ik ga scrambled egg maken!![]()
Tijdens het bakken: Dit gaat zo omnomnom worden![]()
Nu, tijdens het eten:![]()
Het leek zo lekker, maar op de een of andere manier krijg ik het niet af. Ik ben echt een beetje teleurgesteld
Zeker wel!!quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:11 schreef Novem het volgende:
Hmm ok interessant. Alleen kan je niet zoveel met dat diploma lijkt het? Ze hebben het er over dat gewichtsconsulent wel erkend is, maar dat is dan wat minder interessant. Dietist is geen beschermd beroep geloof ik..
Kijk aan. Ik heb het vuur zo hoog mogelijk gezet en als een bezetene door die eieren staan roeren tot ze gaar warenquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft 3 Michelinsterren scrambled eggs maken
Het draait vooral om geduld (vuur continue laag) en de eieren van het vuur afhalen als ze nog niet gaar zijn!
Die van hem zijn zo romig en zooo lekkerquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
Kijk aan. Ik heb het vuur zo hoog mogelijk gezet en als een bezetene door die eieren staan roeren tot ze gaar waren
Krijg je dan een erkend diploma als dietiste?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:26 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik doe een cursus voedingsleer van de LOI naast m'n werk. Is goed te doen en leuk!
Nee ik geloof dat Sonja Bakker deze ook heeftquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:11 schreef Novem het volgende:
[..]
Hmm ok interessant. Alleen kan je niet zoveel met dat diploma lijkt het? Ze hebben het er over dat gewichtsconsulent wel erkend is, maar dat is dan wat minder interessant. Dietist is geen beschermd beroep geloof ik..
De beroepsuitoefening van een dietist is niet beschermd (iedereen mag dieetadvies geven), maar de titel dietist is wel beschermd.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:15 schreef Siral het volgende:
Krijg je dan een erkend diploma als dietiste?
Oh ik lees dat de titel beschermd is maar dat de wet BIG de beroepsuitoefening niet meer beschermd, is dat iets anders dan? Betekent toch dat iedereen het beroep kan uitoefenen, maar dat je jezelf dan voedingsadviseur noemt ofzo?quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zeker wel!!Dietist is wèl een beschermd beroep.
Nee dan moet je voeding en diëtiek doen geloof ikquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:15 schreef Siral het volgende:
[..]
Krijg je dan een erkend diploma als dietiste?
Ja, of voedingsconsulente. Zoiets, maar je mag jezelf zonder diploma geen dietiste noemen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:16 schreef Novem het volgende:
Oh ik lees dat de titel beschermd is maar dat de wet BIG de beroepsuitoefening niet meer beschermd, is dat iets anders dan? Betekent toch dat iedereen het beroep kan uitoefenen, maar dat je jezelf dan voedingsadviseur noemt ofzo?
Ja precies... dat wilde ik graag alleen word niet meer deeltijd aangeboden.. baal ik wel van!quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:16 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nee dan moet je voeding en diëtiek doen geloof ik
Boterhammen geinspireerd door Ramstein, weetjewel!quote:
Mijn garp, wat doe jequote:Op woensdag 21 maart 2012 14:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Boterhammen geinspireerd door Ramstein, weetjewel!
quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Boterhammen geinspireerd door Ramstein, weetjewel!
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:33 schreef motorbloempje het volgende:
O: 2 plakken roggebrood met pindakaas
T: 2 gekookte eitjes
L: Griekse yoghurt met walnoten restje kikkererwtencurry met wat creme fraiche
T: geroosterde boterham met hummus
S: Jillian
S: spinningles
D: burritos (gemaakt van volkorenwraps, uiteraard, met vooral veel groente en wat gehakt)
T: volkoren blauwebessenmuffin
En begin nu aan de eitjes
Lastig in te schatten, maar m'n pief-paf-poef-inschatter-de-patter zegt dat er wel iets meer eiwitten bij mogen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:23 schreef Nallie het volgende:
Oh ja lijstje![]()
O: appel, kiwi, muesli, yoghurt
T: koffie verkeerd, 2 abrikozen, 3 pruimen en wat kokos
L: roggebrood pindakaas, hard meergranenbroodje geitenkaas
T: half bakje cherrytomaatjes, bioreepje
D: zelfgemaakte pizza met gegrilde aubergine/courgette
T: popcorn in de bios misschien
ik heb nog steeds een voorraad Lindt chocolaquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:59 schreef loveli het volgende:
Als ze rond hemelvaart voor 50 cent per pond gaan koop ik paaseitjes. Heb er nu niet eens zin in.
mwhaha dat deed ik dus ook toen ik voor mijn uitstrijkje moestquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]![]()
![]()
Morgen heb ik die echo he? Morgenvroeg ga ik 'daar beneden' de boel eens netjes op orde brengen. Heb het bewust uitgesteld zodat ik het voor de echo mooi in orde kon maken![]()
Ja ik weet t, maar gister had ik veul eiwitten en morgen ookquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Lastig in te schatten, maar m'n pief-paf-poef-inschatter-de-patter zegt dat er wel iets meer eiwitten bij mogen.
die heeft mijn lief voor 1 maand gedaan is toen overgestapt naar wat anders. Alles valt en staat met het voedingscentrum op die opleiding....en vrienden van unilever /kortdoordebocht.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:35 schreef Siral het volgende:
Ik zat te denken aan de hbo opleding voeding en dietiekMaar die word nergens meer deeltijd aangeboden..
Nou... Tja... Goede vetten had je al en zulks... Hmmm.... Nou vooruit dan maarquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:35 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja ik weet t, maar gister had ik veul eiwitten en morgen ookAnders neem ik nog wat nootjes, kan er wel bij. Is dat goed?
Ohquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:35 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
die heeft mijn lief voor 1 maand gedaan is toen overgestapt naar wat anders. Alles valt en staat met het voedingscentrum op die opleiding....en vrienden van unilever /kortdoordebocht.
Ja uh ik kan ook een ei koken als je daar blij van wordt, of wat kaas op de pizza doenquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nou... Tja... Goede vetten had je al en zulks... Hmmm.... Nou vooruit dan maar
Streng heur, Viz!quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nou... Tja... Goede vetten had je al en zulks... Hmmm.... Nou vooruit dan maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Dat verhaal heb ik ook eerder gehoord, bij de cursus van het LOI wordt ook nogal uitgegaan van de schijf van vijf zag ik net. Alle overige informatie in die cursus lijkt me dan weer wel handig.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:35 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
die heeft mijn lief voor 1 maand gedaan is toen overgestapt naar wat anders. Alles valt en staat met het voedingscentrum op die opleiding....en vrienden van unilever /kortdoordebocht.
Klopt, maar is maar een klein deel inderdaad. En ze nemen dat als basis. Verder leer je gewoon veel over wat voeding doet in je lichaam en alle voedingsstoffen/vitamines/mineralen etc in het eerste deel. Ben net met deel twee begonnen; daar gaat het over dieten voor speciale behoeftes, zoals bij zwangerschap enzo.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:48 schreef Novem het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik ook eerder gehoord, bij de cursus van het LOI wordt ook nogal uitgegaan van de schijf van vijf zag ik net. Alle overige informatie in die cursus lijkt me dan weer wel handig.
Zie m'n edit!quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:38 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja uh ik kan ook een ei koken als je daar blij van wordt, of wat kaas op de pizza doen
Eensquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zie m'n edit!
Hoeft het echt niet voor mij te doen hoor! Gewoon doen wat je zelf het beste lijkt.
Zag 'm laatst voorbij komen bij Dieet, Baz Luhrmann - Everybody's free (to wear sunscreen)
Zit wel een goed stukje in, "Be careful whose advice you buy, but, be patient with those who supply it"
In Bremen zit ook een Lindt outlet...quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:33 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik heb nog steeds een voorraad Lindt chocola
én een van mijn lief z'n vrienden die in Aken woont komt eind van de maand langs. Dus ik heb wel goede hoop dat mijn voorraad nog aangevuld gaat worden
quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:41 schreef _aurum_ het volgende:
dat deed ik ook toen m'n mirena geplaatst werd. Ideaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:45 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat deed ik ook toen m'n mirena geplaatst werd. Ideaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik dat eerder geweten...quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:44 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
In Bremen zit ook een Lindt outlet...
quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:52 schreef Ml-etje het volgende:
Oh en ik ben een blij ei![]()
Medewerker met wat ontsierende jeugdgevalletjes en face geholpen en hij was er nog blij mee ook.
En dat terwijl ik bang was dat hij boos zou zijn toen ik het aankaartte.
medewerker had ontstekende jeugdpuisten, en ze heeft geholpen daarmee, middeltje gegeven ofzo. Tenminste, na 3x lezen haalde ik dat eruit..quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha. Bij mij bevalt ie uitermate goed
~ Bonito La Risa ~
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Daar zijn die broeken voor gemaakt. Om te kijken dus.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:52 schreef Siral het volgende:
Nieuwe capri tights van Nike is binnen, damn dat ding heeft een nice fit
Ik heb alleen altijd het idee dat iedereen naar je kruis staart als je zoiets aan hebt, ben ik de enige?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Doet me altijd weer denken aan een leuk stukje uit de NRC:
http://www.nrc.nl/ik/2007/06/06/glitter/
quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:56 schreef Ml-etje het volgende:
nee joh!
Bijwerking: "vochtophopingen" dus ik hoop dat de verminderen.ik hoop dat dat ding bij jou wel goed gaat werken. Bij DaD ging het geloof ik niet goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Zoiets dacht ik ook, tot de laatste zin...quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
medewerker had ontstekende jeugdpuisten, en ze heeft geholpen daarmee, middeltje gegeven ofzo. Tenminste, na 3x lezen haalde ik dat eruit..
Omdat diegene wellicht niet blij is erop aangesproken te worden?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook, tot de laatste zin...
Waarom zou iemand niet blij zijn als je hem van puisten kan afhelpen
quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:01 schreef _aurum_ het volgende:
bij mij zijn er 4 stukken van die dadelbrownies mijn mond in gevallen
ja, ik voel me niet schuldig omdat ze goed voor me zijnquote:
Mooi!quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:02 schreef the85mc het volgende:
Werd net gebeld door bedrijf van de carrieredag, 2 maanden voor het eind van mn studie willen ze graag een afspraak maken. Nice! Bedrijf #3 voor gesprek. Gaat lekker!
Even ontopic: heb zin in slecht voer.. maar das niet zo verstandig natuurlijk.. moeilijk zo rond 4 uur.
Welke tip heb je gegeven? De behind hebben van een 18-jarige is niet echt een probleem, maar dat m'n huid er dezelfde leeftijd op nahoudt maakt me minder vrolijk.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Omdat diegene wellicht niet blij is erop aangesproken te worden?
En ik kan hem niet helpen hé alleen sturen. Ben geen dokter tenslotte
Ja, allemaal interessant. Ik zoek sowieso geen contact met bedrijven waar ik niet voor zou willen werken. Zonde van mn tijd. Misschien dat ik dat wel ga doen als ik echt geen baan kan vinden. Maar eerst focus ik op bedrijven die ik leuk vind.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mooi!Zijn het ook bedrijven waar je voor zou willen werken?
Bij mij gaat op dat gebied niks goed, dus of je mij nou als referentie moet gebruiken...quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:59 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik hoop dat dat ding bij jou wel goed gaat werken. Bij DaD ging het geloof ik niet goed.
Was dat geen beton?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:07 schreef Sjaapje het volgende:
Ik ben een beetje aan het afkicken van slank maar zo af en toe nog een lijstje moet wel kunnen.
O: 200 gram magere kwark, 3 lepels havermout.
L: kom tomatensoep. Geroosterde kip met wat 'salade' en 2 schelletjes ananas.
T: Klein stukje zelfgemaakte appelcake.
T: 200 gram magere kwark, peer, kiwi, klein beetje muesli
T: 800 gram rauwe groenten (komkommer, selderij, paprika, wortel, bloemkool)
S: kracht of eens die Gillian proberen.
D: groot bord salade met wat bolognaise saus (indien honger met pasta)
wat een eikel die vent zegquote:
Die zag ik vanochtend ook ja... Jesus H. Christ.quote:
Hij is 3 jaar ouder dan dat en ik had altijd veel baat bij eryacne op die leeftijd (nog steeds wel) en goed schoonmaken met 1 zo'n lijn (in mijn geval dermalogica of shiseido).quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Welke tip heb je gegeven? De behind hebben van een 18-jarige is niet echt een probleem, maar dat m'n huid er dezelfde leeftijd op nahoudt maakt me minder vrolijk.
MI-etje doet aan tijdreizenquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij is 3 jaar ouder en ik had altijd veel baat bij eryacne op die leeftijd
Ben jij die gynefix kwijtgeraakt dan?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bij mij gaat op dat gebied niks goed, dus of je mij nou als referentie moet gebruiken....
quote:
Nee, de T-safe besloot dat 'ie liever in m'n baarmoederhals klem zat. Van de Gynefix ben ik een half jaar aan een stuk ongesteld geweest. Toen ging m'n relatie uit en heb ik 'm laten verwijderen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ben jij die gynefix kwijtgeraakt dan?
Oh getver zeg, jij hebt echt pech gehad dan ja!quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, de T-safe besloot dat 'ie liever in m'n baarmoederhals klem zat. Van de Gynefix ben ik een half jaar aan een stuk ongesteld geweest. Toen ging m'n relatie uit en heb ik 'm laten verwijderen.
Ligt toch ook aan de manier hoe je het zegt?!quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Omdat diegene wellicht niet blij is erop aangesproken te worden?
En ik kan hem niet helpen hé alleen sturen. Ben geen dokter tenslotte
Dan heb je die "pret" dus wel elke maand.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh getver zeg, jij hebt echt pech gehad dan ja!
Ik heb het "geluk" dat ik van hormoon over ga naar niet hormoon waardoor ik dat half jaar pret wellicht ontloop.
Condooms only ja?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:59 schreef kwakz0r het volgende:
ah, val ik in de anticonceptiediscussie? buiten het stressmoment eerder deze week ben ik sinds ik ontpild ben heel tevreden over simpelweg condooms gebruiken. geen hormonen meer voor, aan of in mijn jodelekokus.
jup. vriendje vindt t geen probleem, en aangezien ik nu ook van andere condoomloosvrijen klachten (zoals de nodige narige gisten en andere zuurgraadgerelateerde problemen) af ben, ben ik er alleen maar blij mee.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:00 schreef Siral het volgende:
[..]
Condooms only ja?
Ik ben een paar maanden geleden gestopt met de pil vanwege depressie klachten die ik eigenlijk al jaaaaaren heb (zit al vanaf mijn 14e aan een enorm zware pil). En wonder boven wonder voel ik me echt al beter na een maand of 3... Nu ben ik alleen anticonceptie loos..
Hmm, ik vrij nog liever met de pil/zonder condoom, dan met condoom/zonder pil. Is dat raar?quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jup. vriendje vindt t geen probleem, en aangezien ik nu ook van andere condoomloosvrijen klachten (zoals de nodige narige gisten en andere zuurgraadgerelateerde problemen) af ben, ben ik er alleen maar blij mee.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
For some reason vind ik condooms ook niet zo tof meer..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Had ik ook (vanaf m'n 15e een zware pil), en ik merk zo'n verschil nu ik van de hormonen af ben. De "bijwerkingen" van heviger ongesteld zijn en het niet kunnen timen neem ik dan graag voor lief.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:00 schreef Siral het volgende:
[..]
Condooms only ja?
Ik ben een paar maanden geleden gestopt met de pil vanwege depressie klachten die ik eigenlijk al jaaaaaren heb (zit al vanaf mijn 14e aan een enorm zware pil). En wonder boven wonder voel ik me echt al beter na een maand of 3... Geen idee of het ook echt door het stoppen van de pil is of omdat de zon weer schijnt buitenMaar ik lijk me beter te voelen!
![]()
Nu ben ik alleen anticonceptie loos..
Klopt hoor, maar als je niet veel zelfvertrouwen hebt dan komt ook het laatste hard aan en ik ben nu eenmaal niet het moederlijke typequote:Op woensdag 21 maart 2012 16:46 schreef V1z0R het volgende:
Nice, Mc!
Ik wordt al de hele week doodgespammed met mailtjes van de carrierebeurs en technisch weekblad en zulks
[..]
Ligt toch ook aan de manier hoe je het zegt?!
"Goh, wat een puisten heb jij in je vretert zeg, moeje nodig wat an doen kerol!" of
"Heej, heb zelf eerder ook boel last gehad, dit en dit heeft me geholpen"...
Ja zo keek ik er ook tegenaan, maar toen ik een serieuze relatie had die condoom weggelaten. En dat is jaaaaren goed gegaan. Achteraf denk ik, omg whut, why! You fool, haha. Maargoed. Niks gebeurd.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:04 schreef motorbloempje het volgende:
Getrouwd en condoom + pil.het zekere voor het onzekere!
Ik ben alleen nog steeds niet ongesteld geworden sinds het stoppen...quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:04 schreef Mini. het volgende:
[..]
Had ik ook (vanaf m'n 15e een zware pil), en ik merk zo'n verschil nu ik van de hormonen af ben. De "bijwerkingen" van heviger ongesteld zijn en het niet kunnen timen neem ik dan graag voor lief.
Dat jaquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:04 schreef conleche het volgende:
Ik vind condooms ondingen. Echt geen bal (of zak) aan.
@ Mo: echt waar?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, we willen geen énkel risico lopenen dit is toch wel redelijk veilig me dunkt.
Spiraaltje, klem op je eileiders, knipje bij Mr Mo, pil, zaaddodende pasta, condoom en pessarium. En onthouding van dag 10 tot dag 17. Sneaky basterd die jou nog zwanger krijgt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, we willen geen énkel risico lopen
quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Spiraaltje, klem op je eileiders, knipje bij Mr Mo, pil, zaaddodende pasta, condoom en pessarium. En onthouding van dag 10 tot dag 17. Sneaky basterd die jou nog zwanger krijgt.
Spiraaltje doe ik niet aan, het idee alleen al, de klem en de knip komen er nog wel; voorlopig vinden we dit wel afdoende. Ik mag nog niet eens een knip, volgens mijquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Spiraaltje, klem op je eileiders, knipje bij Mr Mo, pil, zaaddodende pasta, condoom en pessarium. En onthouding van dag 10 tot dag 17. Sneaky basterd die jou nog zwanger krijgt.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:07 schreef loveli het volgende:
[..]
de mirena maakt dat m'n huid veel onrustiger is. Het enige stomme effect van dat hele ding..quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Welke tip heb je gegeven? De behind hebben van een 18-jarige is niet echt een probleem, maar dat m'n huid er dezelfde leeftijd op nahoudt maakt me minder vrolijk.
Die kan zo bij in de sig van Cat22quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Het was een vent toch? Wel gigantisch zacht ei die niet tegen het laatste kan dan...quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klopt hoor, maar als je niet veel zelfvertrouwen hebt dan komt ook het laatste hard aan en ik ben nu eenmaal niet het moederlijke type
Sssst stil liggen schat, straks hoort de ooievaar ons!quote:
Jep, lang leve de puistjes op mijn rugquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
de mirena maakt dat m'n huid veel onrustiger is. Het enige stomme effect van dat hele ding..
^^ condooms ben ik ook niet weg van.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:10 schreef Mini. het volgende:
[..]![]()
Grappig, ik heb dan weer véél liever dat spiraaltje dan altijd met condooms te moeten klooien. Ach ja, ieder het zijne inderdaad.
wat heeft het getrouwd zijn voor invloed op het zekere?quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:04 schreef motorbloempje het volgende:
Getrouwd en condoom + pil.het zekere voor het onzekere!
Jongen V1zquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:13 schreef V1z0R het volgende:
Condooms ook geen fan vanWel ontdekt dat je beter goed geld uit kunt geven dan kloten met die goedkope rotzooi! Durex Comfort
Pil, spiraal, pessarium dan weer geen persoonlijke ervaring mee
[..]
Het was een vent toch? Wel gigantisch zacht ei die niet tegen het laatste kan dan...
Getrouwde stellen hebben significant minder sex met elkaar.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat heeft het getrouwd zijn voor invloed op het zekere?
2e lachbui, collega kijkt steeds vreemderquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Getrouwde stellen hebben significant minder sex.
Stimmt. Met een one night stand, of een korte relatie zou ik dan ook altijd condooms gebruiken. Wij hebben bijna een jaar een condoom gebruikt, geloof ik...quote:
Wij gebruikten Durex xl. Dat doosje hebben we regelmatig voor de lol in de huiskamer laten slingeren als er vrienden langskwamen om te pokeren enzo.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:13 schreef V1z0R het volgende:
Condooms ook geen fan vanWel ontdekt dat je beter goed geld uit kunt geven dan kloten met die goedkope rotzooi! Durex Comfort
Pil, spiraal, pessarium dan weer geen persoonlijke ervaring mee
[..]
Het was een vent toch? Wel gigantisch zacht ei die niet tegen het laatste kan dan...
Die gynefix zetten ze vast hé?quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zou ook liever geen condooms hoeven te gebruiken, maar ja.
Jup. Voel je als het goed is niet veel van, hoor.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die gynefix zetten ze vast hé?
/ookiemanddiehetzekerewilde
Google eens op de pil en shbg. Vraag je dan af of de pil echt zo ideaal is (en of je 'em zou slikken als je een vrouw was)...quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:21 schreef the85mc het volgende:
Mooi dat condooms er zijn, en zeker als je elkaar nog niet zo lang kent dan gebruik ik ze. Maar ik denk dat alle mannen het er mee eens zijn (en sommige vrouwen ook wel) dat het een flink stuk beleving wegneemt.
Het is een beetje als eerst oordoppen in doen en dan naar je favoriete muziek gaan luisteren.
Maar goed, als je allemaal bijwerkingen hebt van de pil kan ik het me wel voorstellen dat je die niet wil gebruiken.
Maar jij hebt hem toch niet gehad of lees ik niet goed?quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jup. Voel je als het goed is niet veel van, hoor.
Mijn Mr zat met open mond de bijsluiter van de mirena te lezen en wilde meteen zelf naar de dokter, de schatquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Google eens op de pil en shbg. Vraag je dan af of de pil echt zo ideaal is (en of je 'em zou slikken als je een vrouw was)...
Ja, een half jaar dus. Dat zei ik toch?quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar jij hebt hem toch niet gehad of lees ik niet goed?
Mais staat niet bovenaan de lijst gezonde of slanke dingen. Kan het uitleggen, maar geen zin/tijdquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:22 schreef minilot het volgende:
Eindelijk thuis! Maïssalade maken, tortillaatje bakken.
mja, ik vind dat dat grotendeels tussen je oren zit. het voelt voor míj echt niet heel anders, en vriendje vindt t iets minder intens maar kan daardoor langer doorgaan en dat vindt ie wel leuk.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:21 schreef the85mc het volgende:
Mooi dat condooms er zijn, en zeker als je elkaar nog niet zo lang kent dan gebruik ik ze. Maar ik denk dat alle mannen het er mee eens zijn (en sommige vrouwen ook wel) dat het een flink stuk beleving wegneemt.
Het is een beetje als eerst oordoppen in doen en dan naar je favoriete muziek gaan luisteren.
Maar goed, als je allemaal bijwerkingen hebt van de pil kan ik het me wel voorstellen dat je die niet wil gebruiken.
Ik weet niet. Ook al is de pauze nog zo kort, een condoom is gewoon on-sexy. Ik kan een piem0l in erectie echt heel sexy vinden, maar zodra er zo'n rubber geval omheen zit, is dat al meteen weg. Tussendoor switchen (tussen seks en oraal bijvoorbeeld) is meteen yuk (vind ik). En ik vind het zelf ook gewoon minder prettig aanvoelen. Dus er zal heus wel een deel tussen je oren zitten, maar -in ieder geval voor mij- voor een groot deel ook niet, zeg maar.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mja, ik vind dat dat grotendeels tussen je oren zit. het voelt voor míj echt niet heel anders, en vriendje vindt t iets minder intens maar kan daardoor langer doorgaan en dat vindt ie wel leuk.
de pauze is hooguit 10 seconden (als je een beetje geoefend bent) en verder is er weinig veranderd, behalve dan dat we nu geen onsexy vlekken in t bed hebben na afloop, ik niet naar de wc hoef te rennen om te voorkomen dat ik weer blaasontsteking krijg, etc.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mja, ik vind dat dat grotendeels tussen je oren zit. het voelt voor míj echt niet heel anders, en vriendje vindt t iets minder intens maar kan daardoor langer doorgaan en dat vindt ie wel leuk.
de pauze is hooguit 10 seconden (als je een beetje geoefend bent) en verder is er weinig veranderd, behalve dan dat we nu geen onsexy vlekken in t bed hebben na afloop, ik niet naar de wc hoef te rennen om te voorkomen dat ik weer blaasontsteking krijg, etc.
en wat betreft vies smaken... dat doen we dan weer zonder want daar komen geen kindjes van![]()
Verse maïs bevat, overigens net als vrijwel elke soort graan, groenten, noten of fruit, een aantal zeer nuttige voedingsstoffen en er is mijns inziens dan ook helemaal niets mis met af en toe een half kolfje. Het isoleren van specifieke natuurlijke voedingsmiddelen als 'gezond' of 'ongezond' past, vrees ik, niet helemaal binnen mijn semiholistische manier van over eten denken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Mais staat niet bovenaan de lijst gezonde of slanke dingen. Kan het uitleggen, maar geen zin/tijd
En datquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ook al is de pauze nog zo kort, een condoom is gewoon on-sexy. Ik kan een piem0l in erectie echt heel sexy vinden, maar zodra er zo'n rubber geval omheen zit, is dat al meteen weg. Tussendoor switchen (tussen seks en oraal bijvoorbeeld) is meteen yuk (vind ik). En ik vind het zelf ook gewoon minder prettig aanvoelen. Dus er zal heus wel een deel tussen je oren zitten, maar -in ieder geval voor mij- voor een groot deel ook niet, zeg maar.
Groot voordeel is inderdaad wel dat hij langer kan, jaEn je hoeft niet uit te lekken na afloop
Oh dacht een T-safe *google aanslingertquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, een half jaar dus. Dat zei ik toch?.
Ik zeg ook niet dat de pil ideaal is. Zeker als je er bijwerkingen van hebt is het flink beroerd. Sowieso kun je je afvragen of hormonen opeten wel goed voor je is. De vrouwelijke hormonen uit de pil schijnen zelfs in het drinkwater te zitten.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Google eens op de pil en shbg. Vraag je dan af of de pil echt zo ideaal is (en of je 'em zou slikken als je een vrouw was)...
Hoe je seks beleeft zít ook grotendeels tussen je oren, dus dat deert verder niet.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ook al is de pauze nog zo kort, een condoom is gewoon on-sexy. Ik kan een piem0l in erectie echt heel sexy vinden, maar zodra er zo'n rubber geval omheen zit, is dat al meteen weg. Tussendoor switchen (tussen seks en oraal bijvoorbeeld) is meteen yuk (vind ik). En ik vind het zelf ook gewoon minder prettig aanvoelen. Dus er zal heus wel een deel tussen je oren zitten, maar -in ieder geval voor mij- voor een groot deel ook niet, zeg maar.
Ah, dan loop je nu een paar afleveringen voor. Sssssst.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ben trouwens klaar met seizoen twee van Breaking BadMartijn moet er straks maar even voor zorgen dat ik aan seizoen 3 kan beginnen. Ondertussen ben ik bezig met seizoen 1, aflevering 18 van Supernatural
Mais = diervoeder, zorgt voor te veel omega-6 in ons vlees en te veel daarvan geeft ontstekingsreacties en vergroot de kans op diabetes. Balans is zoek in de voedselketen. En verder is het de bron van alle kwaad => high fructose corn syrup.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Verse maïs bevat, net als vrijwel elke soort graan, groenten, noten en fruit, een aantal zeer nuttige voedingsstoffen en er is mijns inziens dan ook helemaal niets mis met af en toe een half kolfje. Het isoleren van specifieke natuurlijke voedingsmiddelen als 'gezond' past, vrees ik, niet helemaal binnen mijn semiholistische manier van over eten denken.
En, wat dat slank betreft, vanmorgen 59,5 kilo. Onder de zestig!
Daar is weinig eer aan te behalen hoor! Drie mineola's (uit de koelkast) geperst en in de blender gedaan. Vervolgens een stuk of vijftien kumquats in plakjes gesneden en ontpit en erbij gedaan. Tot slot drie ijsblokjes van kokoswater erbij. Blender een minuutje aan en klaar.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:14 schreef Perruche het volgende:
Minilot oeh die smoothie! Heb je een beschrijving hoe je dat maakt? En waar kocht jekumquats
Vraag 'em ten huwelijk.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een latexallergie en condooms zonder latexLaat ik zeggen dat de seks dan wel heel duur wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |