Die van mij eigenlijk ookquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Neemaar die van mij komt morgenavond pas weer thuis
Dat zou de nerd in mij ook wakker makenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:02 schreef An24 het volgende:
Grrrr, ben er klaar mee. Ik probeer al de hele avond iets in mijn site aan te passen, maar het lukt niet. Ik kan dat soort dingen ook niet makkelijk loslaten
Mjah, ik ben niet eens een nerd, maar ik vind dan dat ik dat moet kunnen. Gelukkig ist alsnog gelukt, dus ik kan rustig slapen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat zou de nerd in mij ook wakker maken
Ikea is altijd wel fijn met bakjes..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:50 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren nieuwe bakjes gekocht bij de Action hopelijk zijn ze ook een beetje lekbestendig.
leuk shirtje!! waar is ie van?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:03 schreef conleche het volgende:
Lief. Maar vinden jullie m'n shirt ook mooi?
Ik heb er ook nog een besteld in een grotere maat omdat ik niet altijd zin heb in strak. Was maar 14,95. Dus dat kon wel vond ik. Niet vaak meer dat ik verliefd ben op een kledingstuk.
Oke. Nu echt, ietwat verlaat, aan de administratie.![]()
edit: en ik ben dus echt dol op de Sugababes.vind dat by far de leukste meidengroep
De Ikea zit hier helaas nergens in de buurt, maar mocht ik er ooit komen zal ik het onthoudenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:54 schreef Probability het volgende:
[..]
Ikea is altijd wel fijn met bakjes..
Ach.. stiekem is het heel leuk allemaal, behalve het werken er voor..quote:
Okay! Ik had al geen idee. Niet iets voor mij, maar ik kan me voorstellen dar jou werk wel leuk is.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ach.. stiekem is het heel leuk allemaal, behalve het werken er voor..Zit op hete kolen nu om te gaan helpen met de opbouw.
impressie van vorig jaar:
Ik had ooit een aquarium (meerdere) en paludarium, maar nu geen tijd meer voor door de drukte van de beursquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:08 schreef An24 het volgende:
[..]
Okay! Ik had al geen idee. Niet iets voor mij, maar ik kan me voorstellen dar jou werk wel leuk is.
Ja, het helpt wel, geen afleidingquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:36 schreef V1z0R het volgende:
Zo zonder die afleiding heb ik al zo'n 70% van m'n taken af voor vandaag
Ik vind het ook wel heel zielig, dat 'ie zo van slag is door het wegvallen van de andere poes... Midden in de nacht overheerst nu wel irritatie, maar om na een halve week al maatregelen te nemen vind ik ook een beetje sneu. Hopelijk wordt het vanzelf minder als de geur van de andere poes vervaagt. Zo niet, kan ik altijd jouw tip nog gebruikenquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Phaidra: katten krabben aan deur
Misschien heb je er wat aan?
Nee, dit heb ik nooit gehad. Ik stop ook bij pijn!quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:49 schreef Novem het volgende:
Ah hij doet het weer....blijkt maar weer dat ik zonder Fok geen reet te doen heb op m'n werk
Lijstje:
O - kom Griekse yoghurt met gemende noten en honing
L - 3 vk bth hummus/kaas/vlees/tom&kom
T - banaan
S - kracht en cardio
D - kip/paprika/ui/mais/tomaat mengseltje met gerookte paprikapoeder en oregano met een avocado en geraspte cheddar
T - koffie verkeerd
Maandag armen/rug/schouders gedaan na een weekje rust ivm elleboogklachten en gisteren gewoon WEER de hele tijd een zeurend gevoel in mijn ellebogen en bij beweging echt stekende (zenuw)pijnscheuten....lijkt me niet echt normaal...v1z/aurum/an, hebben jullie dat ook weleens (gehad)?
M'n trainer doet er heel laconiek over "oh gaat wel weg", maar ik vind het echt niet leuk om na iedere training pijn te hebben, bij deadliften en squaten doet het ook zeer, zelfs bij wandelen bij de verkeerde beweging schiet ik even door het plafond.
Na een paar dagen rust is het weer weg en dan begint het weer van voren af aan.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:45 schreef progje het volgende:
ik heb echt amper tijd op mijn werk voor FOK helaas, op sommige dagen is het wel eens wat rustiger, maar de laatste tijd lukt het me amper ook om bij te lezen
Dank je! Ik kende het inderdaad wel, maar totaal niet aan gedacht nuquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:53 schreef DarkElf het volgende:
@Phaidra, misschien een feliway stekker kopen? Schijnt stressverminderend te werken, heb er veel goede dingen over gelezen/gehoord.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]Maar jij bent gewoon super bezig! Managen van lastige ontwikkelaars in verschillende landen en zulks!
Hoop dat het werktquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:58 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dank je! Ik kende het inderdaad wel, maar totaal niet aan gedacht nu. Is zeker het proberen waard.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh haai!
Lijstje gisteren:
Laat Ontbijt: kip siam
Late L: 2 boterhammen met chocoladepasta
D: biefstuk, aardappeltjes & boontjes
T: appeltje
T: halve liter versgeperste sinaasappelsap
Vandaag:
Late O: Kip siam
L: omelet (van 2 eieren)
T: appeltje
D: nog geen idee
T: nog geen idee
Ik ben 2 maanden geleden lager gegaan met carbs, ik at teveel en bewoog te weinig.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:06 schreef V1z0R het volgende:
Aurum, ligt het aan mij of zit jij de laatste tijd wat lager in de KH's
(had ik dit al niet een keer gevraagd? /IR Confused)
Die burgers zien er erguit trouwens!
En hoe smaakt ie?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb een verse groene smooothie want we hebben een blender op het werk!Spinazie, kiwi en bananananana!
Dumbell bench press/shoulder press met 8 kg per arm, maar dat gaat heel makkelijk hoor, het voelt niet heel erg zwaar en we hebben ook ruim 2 maanden opgebouwd, maar wie weet toch wel overwerkt?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:14 schreef Perruche het volgende:
Minilot oeh die smoothie! Heb je een beschrijving hoe je dat maakt? En waar kocht jekumquats
?
Novem hoeveel kg doe je dan liften? Rustig beginnen enzo, misschien overwerkt?
Ja, ik heb er niet zo'n lekker gevoel bij. Ik doe 1 keer per week armen, misschien dan gewoon een stuk lager gewicht pakken en squats en deadlifts op benendag ook vermijden.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:18 schreef loveli het volgende:
Novem, bij pijn niet doorgaan. Probeer langer rust te nemen dan een paar dagen. Of dokter. Je hoeft niet kapot.
Lekker!quote:
Ik vind m wel mooi. Niets teveel in elk geval. Kokosquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:17 schreef Perruche het volgende:
Mijn lijstje:
O: 200 ml rijstmelk met 40 gr havermout en kokos
T: 2 bth grillworst
T: 4 paaseitjes
L: grote kom soep met veel verse groenten + snee brood + 1 plak kaas
B: 3x20 minuten fietsen
D: grote salade met veel groenten
T: 2 bier
T: appel
Maria, dat is van de kiwi! dat hebben meer mensen. Net zoals sommige mensen een zeperige smaak in de mond krijgen van pijnboompitten.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Lekker!Niet megazoet zoals gesuikerde drankjes, maar zoet genoeg door fruit en de spinazie valt niet op (al voel ik mijn lippen en tong wel een beetje tintelen?
Misschien door de onverwachte stroom vitamientjes
).
Co, dat shirtje!En dat figuur
![]()
Ja beetje rare dag ivm drukke dag op werk en geen tijd voor D. Jammer van die paaseitjes, volgende keer neem ik er maar 2 mee! maar het zijn van die lekkere met suiker eromquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:25 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik vind m wel mooi. Niets teveel in elk geval. Kokos
Oh! Ik heb wel eens dat ik een zere mond krijg van verse ananas, maar van kiwi had ik nog nooit last! Achja, smaakpapil-evolutie ofzoquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Maria, dat is van de kiwi! dat hebben meer mensen. Net zoals sommige mensen een zeperige smaak in de mond krijgen van pijnboompitten.
Paaseitjesquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:17 schreef Perruche het volgende:
Mijn lijstje:
O: 200 ml rijstmelk met 40 gr havermout en kokos
T: 4 paaseitjes
L: grote kom soep met veel verse groenten + snee brood + 1 plak kaas
B: 3x20 minuten fietsen
D: grote salade met veel groenten
T: 2 bier
Ananas is er ook zo'n gevalletje inderdaad!quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh! Ik heb wel eens dat ik een zere mond krijg van verse ananas, maar van kiwi had ik nog nooit last! Achja, smaakpapil-evolutie ofzo
Ik vind rijstmelk wat wateriger van structuur dan amandelmelk. Het is ook wat zoetig maar dat vind ik door de havermout wel lekker. Pannekoekjes met rijstmelk waren niet zo'n succes vond ik!quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:32 schreef Novem het volgende:
[..]
Paaseitjes
Werkt rijstmelk hetzelfde als gewone melk, zelfde "gevoel" als je het gebruikt voor havermout?
Ik heb laatst amandelmelk gebruikt voor pannekoeken en smoothies en dat ging goed en smaakte prima, heb het alleen nog niet gebruikt voor Brinta, ga ik morgen denk ik doen!
Ah thanks, dan laat ik rijstmelk even voor wat het is.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:35 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik vind rijstmelk wat wateriger van structuur dan amandelmelk. Het is ook wat zoetig maar dat vind ik door de havermout wel lekker. Pannekoekjes met rijstmelk waren niet zo'n succes vond ik!
Jij gaat weer richting low-carb, Co?! En is inderdaad aan de magere kant, zou zeggen gooi er nog iets met KH's bij na je hardlopen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:31 schreef conleche het volgende:
Yesterday:
O: 2x 1x geroosterd Allinson met filet A. en ui
S: stepshape interval
L: smoothie van volle kwark, mango, sinaasappel, aardbei en framboos1x geroosterd Allinson met filet A. en ui
T: 1x geroosterd Allinson met geitenkaas, prei en honing
T: wodka, katjang
D: kippenpoot met broccoli uit de oven. doperwtjes met citroenmayo en mosterd.
Beetje weinig zie ik nu.
Vandaag:
O: 1x geroosterd Allinson met filet A. en ui
L: salade met geitenkaas, prei en 1x geroosterd Allinson
T: gehaktballetje
T: volle kwark met limoen en framboos
S: hardlopen
T: wodka, katjang
D: gehakt met gewokte wilde spinazie.
Buren die een hekel aan je hebben en voer op je auto strooien?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:41 schreef V1z0R het volgende:
het weer
, was zelfs niet chagrijnig dat vogels m'n bolide als openbare toilet blijken te gebruiken
Gaat goed he, met jou lijstjes?!quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:43 schreef Jagärtrut het volgende:
lijstje:
O: havermout met banaan en lijnzaad.
T: knackebrod met pindakaas
S: 6 km. hardlopen
L: broccoli/sperciebonen/doperwten met tonijn, kikkererwten en zonnebloempitten.
T: gekookt ei
T: bak yoghurt met meusli
L: kipfilet, ovenfrietjes, coleslaw.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:46 schreef conleche het volgende:
@ Viezzz: ik wil een paar kilo kwijt en ik probeer het te doen met iets minder carbs dan normaal. Maar ik eet ze nog wel. Als het werkt op deze manier, des te beter, zo niet, dan ga ik weer een paar weken streng, ben ik er weer van af voor een jaar. Ik heb er alleen zoooooo geen zin in om full blown low carb te gaan, dus ik probeer het eerst even zo.
Vogels met nestjes vlakbij de parkeerplekquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Buren die een hekel aan je hebben en voer op je auto strooien?
Op mijn afdeling zijn de mannen juist de grote snoepkontenquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:36 schreef anna82 het volgende:
Oh ik probeer weer geen paaseitjes te eten, behalve op de twee paasdagen! Fijne van mijn mannelijke werkomgeving: ik heb nog nooit een man iets om te snoepen mee zien nemen naar zijn werk.
De vraag is dan: zijn de mannen te dik en de vrouwen slank?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Op mijn afdeling zijn de mannen juist de grote snoepkonten. en proberen sommige vrouwen te overleven op komkommer, wortel en bouillon, maar dat terzijde
Nee en neequote:Op woensdag 21 maart 2012 13:00 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
De vraag is dan: zijn de mannen te dik en de vrouwen slank?
Nee, maar dat heb ik ook nooit beweerdquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:02 schreef loveli het volgende:
Is de populatie op je werk zo groot dat het statistisch significant is?
Wel mooi lijstje idd! Hoe bevalt t brood weer?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:05 schreef Viking84 het volgende:
Arme Phaidrapoes.
Hier nog steeds flink aan het doorpakken en mag ook weer langer blijven zitten vandaag, dus ik heb ook geen tijd voor jullie, helaas. Maar ik heb best wel mooie lijstjes, dus ik post 'm weer even
. Al val ik geen donder af
.
T: mandarijntje
O: yoghurt, banaan, muesli, honing
T: twee bth sandwichspread
L: twee bth kaas
T: vast nog wel een bth
T: nog een mandarijntje
D: ratatouille met brie
Dit wordt al de derde dag dat ik geen aardappelen/pasta/rijst eet bij het avondeten en ik heb in ieder geval sinds zaterdag elke dag voldoende groente gehad.
Goed, geen last meer van een opgeblazen gevoel.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:11 schreef Nallie het volgende:
[..]
Wel mooi lijstje idd! Hoe bevalt t brood weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |