Okee, jij wint met het lekkerste EVER! Nom...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:54 schreef Iemand91 het volgende:
2 aparte gerechten:
- Ovenschaal met: bladerdeeg, rode ui, appel, spruiten, ei en rookworst ()
- Pan met: spekreepjes, ui, kapucijners, prei met rookworst en gebakken ui (Captain's dinner).
Mooi!quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Okee, jij wint met het lekkerste EVER! Nom...
recept van de chick pea curry?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Links: chick pea curry (uit de vriezer) met erbij wat saag aloo(rechts dus)
Aw! Ik kwam ze bij toeval tegen op de markt in Arnhem, nog best ok geprijsd ook. Wat zijn die dingen lekker! Nouja mocht je dus in de buurt van arnhem zijn op vrijdag of zaterdag... :pquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:43 schreef minilot het volgende:
[..]
*grom* Ik ben afgelopen dinsdag de hele (grote!) markt op Blaak Rotterdam afgestruind, maar nergens ook maar één passievrucht te vinden!
#jaloersdus
Ik heb echt een jeugdtrauma van die dingen, vind ze zo niet lekker....quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:49 schreef Iemand91 het volgende:
[..]Het is lekker inderdaad
![]()
Nu 'wat' van dit:
[ afbeelding ]
Moe van Ibood hunt...
Hmm, nice! Die staat op mijn to do lijst!quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:42 schreef Lunaaa0504 het volgende:
Verrasende tatin uit Plenty. Een soort tarte tatin dus met aardappel( in karamel), ui, gedroogde tomaatjes, kaas en oregano. Het was echt superlekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |