abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 maart 2012 @ 21:59:34 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109333683
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_109333709
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 21:57 schreef LieLie het volgende:

[..]

Zei ik onbewust wat raars? :P
Nee :+ maar die van mij komt morgenavond pas weer thuis ;(
Ja doei.
pi_109333793
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 21:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nee :+ maar die van mij komt morgenavond pas weer thuis ;(
Die van mij eigenlijk ook :P
Als hij straks terug is slaap ik al zo'n beetje, morgenvroeg als hij weggaat ben ik ook nog niet zo wakker en dan komt ie dus morgenavond laat weer thuis :+
pi_109333909
Grrrr, ben er klaar mee. Ik probeer al de hele avond iets in mijn site aan te passen, maar het lukt niet. Ik kan dat soort dingen ook niet makkelijk loslaten :')
pi_109334590
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 22:02 schreef An24 het volgende:
Grrrr, ben er klaar mee. Ik probeer al de hele avond iets in mijn site aan te passen, maar het lukt niet. Ik kan dat soort dingen ook niet makkelijk loslaten :')
Dat zou de nerd in mij ook wakker maken :P
pi_109335084
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 22:13 schreef LieLie het volgende:

[..]

Dat zou de nerd in mij ook wakker maken :P
Mjah, ik ben niet eens een nerd, maar ik vind dan dat ik dat moet kunnen. Gelukkig ist alsnog gelukt, dus ik kan rustig slapen.
pi_109335447
Ik heb ook bakjes! Al heb ik de laatste 2 weken 2 bakjes geruïneerd door ze in de magnetron te zetten, met lange, witte mozzarella-achtige slierten door het eten als gevolg o|O
pi_109335938
Lijstje

O: havermout, kokos, dadels, banaan
T: koffie verkeerd, halve appel, rijstwafel pindakaas
L: meergranenbroodje geitenkaas, roggebrood pindakaas
T: halve komkommer met wat hummus
D: omelet van 2 eieren met 150 gr spinazie, halve courgette, uitje. 2x kleine getoaste bh.
S: ruim een uur boksen
T: bak yoghurt met handje cornflakes en wat gedroogd fruit
Be someone that makes you happy
pi_109335992
Ik ga morgen weer aan de havermout met pindakaas en whey vanille denk ik hehehhe :@ heb er nu al zin in.
pi_109336548
Ik ga nu slapen en morgen ochtend even een half uurtje bewegen op de sportschool. Dan heb ik iig een reden om m'n bed uit te komen en kom ik op tijd en fris op college *)!
Worry is a misuse of imagination
pi_109336709
Ik ben benieuwd naar de samengestelde lunches voor XM en naar het vegakookboek :)
pi_109336998
Gisteren nieuwe bakjes gekocht bij de Action hopelijk zijn ze ook een beetje lekbestendig.
pi_109337111
Ik heb gewoon geen tijd voor jullie..of om over mijn eten na te denken :@ Zit zelfs zomaar door de weeks aan een glas wijn omdat ik niet thuis was om op tijd mijn melatonine te nemen (slaapspul) wegens 2x college :') Er komen nog eens 5 dagen aan waarin in geen invloed heb op mijn voedsel helaas, al heb ik bij de kok gepleit voor meer groente dan vorig jaar. Wat niet moeilijk moet zijn aangezien het toen gewoonweg afwezig was :X En ergens volgende week gaan we weer eens aan een ritme denken en zo..

Oh en als je je afvraagt waarom dan: www.vivariumbeurs.nl Daar zit ik de komende dagen :+ als hoofd standhouders en informatie.. :s)
pi_109337218
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 22:50 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren nieuwe bakjes gekocht bij de Action hopelijk zijn ze ook een beetje lekbestendig.
Ikea is altijd wel fijn met bakjes..
pi_109337553
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 18:03 schreef conleche het volgende:
:D Lief. Maar vinden jullie m'n shirt ook mooi? :P Ik heb er ook nog een besteld in een grotere maat omdat ik niet altijd zin heb in strak. Was maar 14,95. Dus dat kon wel vond ik. Niet vaak meer dat ik verliefd ben op een kledingstuk.

Oke. Nu echt, ietwat verlaat, aan de administratie. ;( :')

edit: en ik ben dus echt dol op de Sugababes. :@ vind dat by far de leukste meidengroep
leuk shirtje!! waar is ie van?
pi_109337676
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 22:54 schreef Probability het volgende:

[..]

Ikea is altijd wel fijn met bakjes..
De Ikea zit hier helaas nergens in de buurt, maar mocht ik er ooit komen zal ik het onthouden :)
Altijd wel handig.
pi_109337887
Ahwww, sterkte Sun!
pi_109337912
Ik ben vaak 1.88. Met hakken. Dat wel. En dat is mooi *)
pi_109337965
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 23:04 schreef An24 het volgende:
Ahwww, sterkte Sun!
Ach.. stiekem is het heel leuk allemaal, behalve het werken er voor.. ;) Zit op hete kolen nu om te gaan helpen met de opbouw.

impressie van vorig jaar: *O*
pi_109337988
Ik moet slapen :W Lig al in bed :P
pi_109338060
Nu slapen :W tot ooit :+
pi_109338146
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 23:05 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ach.. stiekem is het heel leuk allemaal, behalve het werken er voor.. ;) Zit op hete kolen nu om te gaan helpen met de opbouw.

impressie van vorig jaar: *O*
Okay! Ik had al geen idee. Niet iets voor mij, maar ik kan me voorstellen dar jou werk wel leuk is.
pi_109338260
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 23:08 schreef An24 het volgende:

[..]

Okay! Ik had al geen idee. Niet iets voor mij, maar ik kan me voorstellen dar jou werk wel leuk is.
Ik had ooit een aquarium (meerdere) en paludarium, maar nu geen tijd meer voor door de drukte van de beurs :+ :+ Mijn vriend heeft er ook niets mee (al vond hij het aqua leuk hoor) maar is een van de actiefste leden van het kernteam :P

Ohja, slapen!!
pi_109338538
Hmm.
Vriend heeft een humeur omdat ik de telefoon niet opnam en hij wilde weten waar ik de schuurmachine gelaten had.
Voor drie kwartier.
Nou wil ik eigenlijk zeggen dat hij niet verstopt was en dat het van weinig inventiviteit getuigt dat ie in die tijd niet bemerkt heeft dat ie op plek Y lag. Maar ik doe het niet. Hmm
pi_109341520
Sunny, voor dit soort weken is het verstandig een goede kom met salade te maken :)
Kun je dan vaak goed in dagporties verpakken en meenemen.

Hoe steviger de dingen, des te houdbaarder. Dus iets met spinazie, paprika, sjalot, komkommer, knoflook, pijnboompitten... Makkelijk 5 dagen lekker te houden! :Y

Krijg je in ieder geval je groente binnen. ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_109341670
Wilde nog iets typen over dat waarom je de eerste week vaak een boel water verliest met afvallen. Neh, slapen! :z

Diegenemetdelangenaam die van de redactie van nog wattus, gewoon eens zoeken wat water wel niet doet in je lichaam.

:W
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_109343151
Snert! Hoefde er 'pas' om kwart voor zes uit, maar ben om de één of andere idiote reden nu al klaarwakker!
Let me see you stripped down to the bone
pi_109343198
Nou. We beginnen maar eens met een lijstje.. *)

O1: (Nu, om wakker te worden) Citrussmoothie van mineola's en kumquats.
O2: Glas sojamelk en een flink speltbroodje met cashewnoten-chocoladepasta
L: Heel veel ratatouille, met een paar scheppen bulghur en wat geitenkaas
D: Mijn L: was al mijn D: dus iets lichts: ik denk dat ik een salsa maak van maïs, koriander en rode ui en dat schep ik dan op met volkoren tortillachips (tortilla met wat olie, zout en komijn bakken in de koekenpan, en dan in puntjes snijden)
S: Half uur woon-werkverkeer op de fiets. Misschien nog, als ik zin heb, Jillian (dag zeven).

[ Bericht 1% gewijzigd door minilot op 21-03-2012 05:59:46 ]
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 21 maart 2012 @ 11:30:54 #29
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109343242
Hoei! Hij doettet weer!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_109343244
minilot, je lijstje was zo lekker dat 't FOK! stukmaakte :(
Ja doei.
pi_109343394
:')

Zo zonder die afleiding heb ik al zo'n 70% van m'n taken af voor vandaag :@
pi_109343466
Jeej! *O*

Zelfs zonder FOK! lukt het me om nog WOG te vertonen. :')
pi_109343476
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 11:36 schreef V1z0R het volgende:
:')

Zo zonder die afleiding heb ik al zo'n 70% van m'n taken af voor vandaag :@
Ja, het helpt wel, geen afleiding :D. En ik was ook al vroeg op het werk, want poes vond het weer nodig om ons wakker te mauwen. Om 4 uur. Tegen zessen heb ik het opgegeven en ben maar opgestaan. Ik hoop echt dat dit geen weken gaat duren :{.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 21 maart 2012 @ 11:40:38 #34
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109343564
Phaidra: katten krabben aan deur

Misschien heb je er wat aan?
pi_109343764
ik heb echt amper tijd op mijn werk voor FOK helaas, op sommige dagen is het wel eens wat rustiger, maar de laatste tijd lukt het me amper ook om bij te lezen ;(
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_109343922
Ah hij doet het weer....blijkt maar weer dat ik zonder Fok geen reet te doen heb op m'n werk :')

Lijstje:

O - kom Griekse yoghurt met gemende noten en honing
L - 3 vk bth hummus/kaas/vlees/tom&kom
T - banaan
S - kracht en cardio
D - kip/paprika/ui/mais/tomaat mengseltje met gerookte paprikapoeder en oregano met een avocado en geraspte cheddar
T - koffie verkeerd

Maandag armen/rug/schouders gedaan na een weekje rust ivm elleboogklachten en gisteren gewoon WEER de hele tijd een zeurend gevoel in mijn ellebogen en bij beweging echt stekende (zenuw)pijnscheuten....lijkt me niet echt normaal...v1z/aurum/an, hebben jullie dat ook weleens (gehad)?

M'n trainer doet er heel laconiek over "oh gaat wel weg", maar ik vind het echt niet leuk om na iedere training pijn te hebben, bij deadliften en squaten doet het ook zeer, zelfs bij wandelen bij de verkeerde beweging schiet ik even door het plafond.
Na een paar dagen rust is het weer weg en dan begint het weer van voren af aan.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_109343960
Oh haai!

Lijstje gisteren:

Laat Ontbijt: kip siam
Late L: 2 boterhammen met chocoladepasta
D: biefstuk, aardappeltjes & boontjes
T: appeltje
T: halve liter versgeperste sinaasappelsap

Vandaag:

Late O: Kip siam
L: omelet (van 2 eieren)
D: nog geen idee
T: nog geen idee
pi_109343963
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 11:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Phaidra: katten krabben aan deur

Misschien heb je er wat aan?
Ik vind het ook wel heel zielig, dat 'ie zo van slag is door het wegvallen van de andere poes... Midden in de nacht overheerst nu wel irritatie, maar om na een halve week al maatregelen te nemen vind ik ook een beetje sneu. Hopelijk wordt het vanzelf minder als de geur van de andere poes vervaagt. Zo niet, kan ik altijd jouw tip nog gebruiken :Y.

Progje, wel goed op jezelf letten he? Je klinkt wel erg uitgeblust de laatste weken :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109344053
O: smoothie met nootjes
T: rijstwafels met pindakaas
S: Lesje 4 en 15 keer opdrukken
T: havermout, kwark en bessen
D: Roasted tomato, aubergine, and halloumi burger
T: kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_109344065
Novem, dat klinkt echt niet goed hoor. Als je zo door gaat zou het heel goed iets chronisch kunnen worden. Misschien meer iets voor een fysio dan voor een trainer?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109344112
@Phaidra, misschien een feliway stekker kopen? Schijnt stressverminderend te werken, heb er veel goede dingen over gelezen/gehoord.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_109344208
Morgen, of eigenlijk al bijna middag! Ik dacht dat ik mn mobi gesloopt had, maar fok was dus gewoon kapot. Nou ja, is wel goed voor de concentratie ;)
  woensdag 21 maart 2012 @ 11:56:36 #43
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_109344254
T: glas sap + creatine + glutamine, glas water
O: banaan
L: eiwit (6x), eigeel (2x), 3x champions, 1 bosui (of lenteui), 4x plak kalkoenfilet, 3x plak salami, 2x toast, 1x toast met pindakaas, koffie, multivitamine + visolie
T: ?
D: ?
T: ?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_109344267
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 11:49 schreef Novem het volgende:
Ah hij doet het weer....blijkt maar weer dat ik zonder Fok geen reet te doen heb op m'n werk :')

Lijstje:

O - kom Griekse yoghurt met gemende noten en honing
L - 3 vk bth hummus/kaas/vlees/tom&kom
T - banaan
S - kracht en cardio
D - kip/paprika/ui/mais/tomaat mengseltje met gerookte paprikapoeder en oregano met een avocado en geraspte cheddar
T - koffie verkeerd

Maandag armen/rug/schouders gedaan na een weekje rust ivm elleboogklachten en gisteren gewoon WEER de hele tijd een zeurend gevoel in mijn ellebogen en bij beweging echt stekende (zenuw)pijnscheuten....lijkt me niet echt normaal...v1z/aurum/an, hebben jullie dat ook weleens (gehad)?

M'n trainer doet er heel laconiek over "oh gaat wel weg", maar ik vind het echt niet leuk om na iedere training pijn te hebben, bij deadliften en squaten doet het ook zeer, zelfs bij wandelen bij de verkeerde beweging schiet ik even door het plafond.
Na een paar dagen rust is het weer weg en dan begint het weer van voren af aan.
Nee, dit heb ik nooit gehad. Ik stop ook bij pijn!

Heb weleens een geirriteerd peesje, maar daar train ik dan omheen -> pas de oefeningen aan.

Als je echt pijn hebt, dan zit er iets niet lekker. Bij ellebogen denk ik gelijk aan een geirriteerde slijmbeurs.

En je trainer is imo een lompe hork :X

Als je naar je huisarts gaat, zegt hij op zeker neem 2 weken rust :') Maar imo schiet dat niet echt op. Wanneer heb je last? Als je gewicht weg moet drukken? Gewoon buigen strekken van je arm? /needmoreinformation.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_109344319
Novem, ik heb wel eens dat een zenuw daar klem zit, dan wordt m'n onderarm doof als ik m'n elleboog op een harde ondergrond laat rusten. Weet niet of jij het in die zelfde hoek moet zoeken, maar wat jij hebt klinkt mij niet echt bekend in de oren :@
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 11:45 schreef progje het volgende:
ik heb echt amper tijd op mijn werk voor FOK helaas, op sommige dagen is het wel eens wat rustiger, maar de laatste tijd lukt het me amper ook om bij te lezen ;(
:* Maar jij bent gewoon super bezig! Managen van lastige ontwikkelaars in verschillende landen en zulks! ^O^
En het is hier nu rustig, plus m'n huidige opdracht is lekker ruim ingepland :)
pi_109344337
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 11:53 schreef DarkElf het volgende:
@Phaidra, misschien een feliway stekker kopen? Schijnt stressverminderend te werken, heb er veel goede dingen over gelezen/gehoord.
Dank je! Ik kende het inderdaad wel, maar totaal niet aan gedacht nu :D. Is zeker het proberen waard.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109344385
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 11:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]

:* Maar jij bent gewoon super bezig! Managen van lastige ontwikkelaars in verschillende landen en zulks! ^O^
_O_. Die vent. :D
pi_109344432
quote:
14s.gif Op woensdag 21 maart 2012 11:58 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dank je! Ik kende het inderdaad wel, maar totaal niet aan gedacht nu :D. Is zeker het proberen waard.
Hoop dat het werkt :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 21 maart 2012 @ 12:03:35 #49
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_109344527
quote:
Fuck SB.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_109344634
Aurum, ligt het aan mij of zit jij de laatste tijd wat lager in de KH's :?
(had ik dit al niet een keer gevraagd? /IR Confused)
Die burgers zien er erg :9 uit trouwens! :D
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 11:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh haai!

Lijstje gisteren:

Laat Ontbijt: kip siam
Late L: 2 boterhammen met chocoladepasta
D: biefstuk, aardappeltjes & boontjes
T: halve liter versgeperste sinaasappelsap

Vandaag:

Late O: Kip siam
L: omelet (van 2 eieren)
D: nog geen idee
^O^ voor jouw doen toch? Verder ook geen sinas gedronken? :P
Zou zeggen, doe nog wel stukje fruit erbij! ;)
pi_109344732
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 12:06 schreef V1z0R het volgende:
Aurum, ligt het aan mij of zit jij de laatste tijd wat lager in de KH's :?
(had ik dit al niet een keer gevraagd? /IR Confused)
Die burgers zien er erg :9 uit trouwens! :D
Ik ben 2 maanden geleden lager gegaan met carbs, ik at teveel en bewoog te weinig.

Nu sport ik weer meer en ben ik langzaamaan weer wat meer carbs toe aan het voegen.

(Bijna iedere maaltijd heeft carbs en ik gooi de hoeveelheid langzaam omhoog).

Sowieso eet ik op loopdagen iets meer carbs :Y
  woensdag 21 maart 2012 @ 12:10:06 #52
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109344762
Ik heb een verse groene smooothie want we hebben een blender op het werk! *O* Spinazie, kiwi en bananananana!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_109344830
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 12:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb een verse groene smooothie want we hebben een blender op het werk! *O* Spinazie, kiwi en bananananana!
En hoe smaakt ie?
pi_109344843
Middaggg! Fok was dood.... :(...

luncheenn.
pi_109344853
Ik snap niet hoe ik moet multi-quoten :')

@Phaidra: Ja, daar ben ik dus ook bang voor, dus ben best wel voorzichtig nu, wil niet dat er iets stuk gaat.

@ V1z, nee dat is het denk ik niet, mijn arm wordt niet doof of tintelend ofzo

@Aurum: Ja ik vond het eerlijk gezegd ook wel een vlakke reactie, schijnbaar krijg ik pijn door oefeningen die hij heeft bedacht, dan zou ik het wel leuk vinden als hij dan meedenkt hoe dit op te lossen. In plaats daarvan hem ik zelf maar oefeningen aangedragen die we konden doen.

Het is begonnen bij het deadliften. Mijn rug enzo waren prima, maar tijdens het tillen deden mijn armen/ellebogen gewoon vet zeer. De paar keren daarna dat ik bijv. hammer curl en dumbell/bench press had ik tijdens de oefeningen nergens last van, alleen de dag erna. Toen een week geen armen gedaan, wel benen, maar geen deadlift of squat ivm met de armen. Pijn was helemaal weg.
Maandag weer armen en schouders gedaan en toen merkte ik wel bij dumbell press bij het duwen/strekken kleine "steekjes" rondom mijn elleboog, pezen denk ik. En dus sinds gisteren weer de hele tijd best wel erge steken bij te ver strekken, bij druk op mijn armen, tillen, aanspannen enz.
pi_109344865
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2012 12:12 schreef Nallie het volgende:

[..]

En hoe smaakt ie?
Dat vraag ik me ook af :D Kiwi en banaan = nom! Maar die spinazie? :?
pi_109344908
Minilot oeh die smoothie! Heb je een beschrijving hoe je dat maakt? En waar kocht je O+ kumquats O+?

Novem hoeveel kg doe je dan liften? Rustig beginnen enzo, misschien overwerkt?
pi_109344926
En spinazie in smoothie = nom want je proeft het niet :P
pi_109344973
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 22:59 schreef Probability het volgende:

[..]

leuk shirtje!! waar is ie van?
Blend.
pi_109345007
Mijn lijstje:
O: 200 ml rijstmelk met 40 gr havermout en kokos
T: 2 bth grillworst
T: 4 paaseitjes
L: grote kom soep met veel verse groenten + snee brood + 1 plak kaas
B: 3x20 minuten fietsen
D: grote salade met veel groenten
T: 2 bier
T: appel
  Vis een optie? woensdag 21 maart 2012 @ 12:18:42 #61
70532 loveli
N
pi_109345046
Novem, bij pijn niet doorgaan. Probeer langer rust te nemen dan een paar dagen. Of dokter. Je hoeft niet kapot.
crap in = crap out
pi_109345053
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 12:14 schreef Perruche het volgende:
Minilot oeh die smoothie! Heb je een beschrijving hoe je dat maakt? En waar kocht je O+ kumquats O+?

Novem hoeveel kg doe je dan liften? Rustig beginnen enzo, misschien overwerkt?
Dumbell bench press/shoulder press met 8 kg per arm, maar dat gaat heel makkelijk hoor, het voelt niet heel erg zwaar en we hebben ook ruim 2 maanden opgebouwd, maar wie weet toch wel overwerkt?
pi_109345183
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 12:18 schreef loveli het volgende:
Novem, bij pijn niet doorgaan. Probeer langer rust te nemen dan een paar dagen. Of dokter. Je hoeft niet kapot.
Ja, ik heb er niet zo'n lekker gevoel bij. Ik doe 1 keer per week armen, misschien dan gewoon een stuk lager gewicht pakken en squats en deadlifts op benendag ook vermijden.
  woensdag 21 maart 2012 @ 12:22:47 #64
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109345213
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2012 12:12 schreef Nallie het volgende:

[..]

En hoe smaakt ie?
Lekker! :Y Niet megazoet zoals gesuikerde drankjes, maar zoet genoeg door fruit en de spinazie valt niet op (al voel ik mijn lippen en tong wel een beetje tintelen? :? Misschien door de onverwachte stroom vitamientjes :') ).

Co, dat shirtje! O+ En dat figuur :9 :D
pi_109345310
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 12:17 schreef Perruche het volgende:
Mijn lijstje:
O: 200 ml rijstmelk met 40 gr havermout en kokos
T: 4 paaseitjes
L: grote kom soep met veel verse groenten + snee brood + 1 plak kaas
B: 3x20 minuten fietsen
D: grote salade met veel groenten
T: 2 bier
T: appel
Ik vind m wel mooi. Niets teveel in elk geval. Kokos :)
pi_109345485
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 12:22 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Lekker! :Y Niet megazoet zoals gesuikerde drankjes, maar zoet genoeg door fruit en de spinazie valt niet op (al voel ik mijn lippen en tong wel een beetje tintelen? :? Misschien door de onverwachte stroom vitamientjes :') ).

Co, dat shirtje! O+ En dat figuur :9 :D
Maria, dat is van de kiwi! dat hebben meer mensen. Net zoals sommige mensen een zeperige smaak in de mond krijgen van pijnboompitten.
pi_109345517
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2012 12:25 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik vind m wel mooi. Niets teveel in elk geval. Kokos :)
Ja beetje rare dag ivm drukke dag op werk en geen tijd voor D. Jammer van die paaseitjes, volgende keer neem ik er maar 2 mee! maar het zijn van die lekkere met suiker erom :')
pi_109345568
Yesterday:
O: 2x 1x geroosterd Allinson met filet A. en ui
S: stepshape interval
L: smoothie van volle kwark, mango, sinaasappel, aardbei en framboos1x geroosterd Allinson met filet A. en ui
T: 1x geroosterd Allinson met geitenkaas, prei en honing
T: wodka, katjang
D: kippenpoot met broccoli uit de oven. doperwtjes met citroenmayo en mosterd.
Beetje weinig zie ik nu.

Vandaag:

O: 1x geroosterd Allinson met filet A. en ui
L: salade met geitenkaas, prei en 1x geroosterd Allinson
T: gehaktballetje
T: volle kwark met limoen en framboos
S: hardlopen
T: wodka, katjang
D: gehakt met gewokte wilde spinazie.
pi_109345581
En weer thuis! Alle planning gedaan en morgen pas mijn eerste afspraak. Lekker relaxt dus!

Planning lijstje:

O: dikke plak zuurdesembrood met sandwichspread, een snee krentenbrood met boter, een gekookt ei en een beker thee met melk.
T: verse muntthee
L: verse soep van paprika, tomatenblokjes en courgette. Met een beetje parmezaan. Italiaanse bol, ranja met spa
D: spinazie, aardappeltjes, duits biefstukje
  woensdag 21 maart 2012 @ 12:32:26 #70
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109345609
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 12:29 schreef An24 het volgende:

[..]

Maria, dat is van de kiwi! dat hebben meer mensen. Net zoals sommige mensen een zeperige smaak in de mond krijgen van pijnboompitten.
Oh! Ik heb wel eens dat ik een zere mond krijg van verse ananas, maar van kiwi had ik nog nooit last! Achja, smaakpapil-evolutie ofzo :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')