Broekies. Ik ben 49 en ik denk jonger van geest.quote:
Pink Floyd, Yes, Elbow, Marillion.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:37 schreef On het volgende:
Wat luisteren je ouders? Zeker van die softrock en rock'n roll.
Pink Floyd maakt ook depressieve muziek. En Marillion ook, met conceptalbums over rare meisjes enzo.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:41 schreef Lidlchips het volgende:
[..]
Pink Floyd, Yes, Elbow, Marillion.
Van beiden word je niet vrolijk.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:07 schreef On het volgende:
[..]
Pink Floyd maakt ook depressieve muziek. En Marillion ook, met conceptalbums over rare meisjes enzo.
inderdaad, pink floyd is behoorlijk depressief. daar moet je een argument mee weten te winnen, als ze over joy division beginnen te zeuren.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:07 schreef On het volgende:
[..]
Pink Floyd maakt ook depressieve muziek. En Marillion ook, met conceptalbums over rare meisjes enzo.
Laat de ouders van TS eens naar Roadburn komenquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:26 schreef On het volgende:
Zwaarder is niet altijd zwaarmoediger. Joy Division is veel atmosferischer en beklemmender dan wat in C gestemde begrafenisriffs imo. Alhoewel Doom Metal ook bazenmuziek is.
Joy Division is vrolijke popmuziek vergeleken bij sommige funeral doom.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:26 schreef On het volgende:
Zwaarder is niet altijd zwaarmoediger. Joy Division is veel atmosferischer en beklemmender dan wat in C gestemde begrafenisriffs imo. Alhoewel Doom Metal ook bazenmuziek is.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Broekies. Ik ben 49 en ik denk jonger van geest.
En Arne Jansen op de soundtrack van Rooie Sien.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:00 schreef truthortruth het volgende:
Ik ben niet zo van het verbieden. Echter als je lijn zou doortrekken om zoveel mogelijk zelfmoord tegen te gaan kan ik me voorstellen dat je de muziek van blof en racoon zou verbieden. Het zou mij niet verbazen dat er toch wat mensen door deprimerende muziek iets sneller die stap zouden nemen.
Zo zou Corbain op de muziek van REM de trekker hebben overgehaald.
Ach, veel ouders vinden de muziek van hun kids herrie. Een leuke reactie van mijn pa toen een 15-jarige BOL Sepultura luisterde, en ik hem vertelde dat de zanger 'zong' over politieke misstanden in zijn thuisland:quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:42 schreef Lidlchips het volgende:
Nee, m'n vader vond het te depressief en m'n moeder vind het herrie.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:39 schreef Bosbeetle het volgende:
En dat terwijl het juist heel gevoelig kan zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |