SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz of Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MEET!
![]()
[Stapmeet 6 april] Ja alweer jaNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
En dit is de laatste vraag!Neen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:40 schreef ACT-F het volgende:
Als je straks groot bent om een auto te kopen, steek je dan je leuter ook in de uitlaat Erik?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Gaat het weer over seks ja?C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Zoiets?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:40 schreef ACT-F het volgende:
Als je straks groot bent om een auto te kopen, steek je dan je leuter ook in de uitlaat Erik?![]()
![]()
Omdat ik awesome ben, niet zo naar de bekende weg vragen.quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Omdat hij alle vragen beantwoord en eerlijk isquote:
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Omdat hij al zolang niet roept: "GODVERDOMME STELLETJE KLOOTZAKKEN!!! NU IS HET WEL EEN KEERTJE GENOEG GEWEEST JA!!!!"quote:![]()
![]()
Ging over homo sex ja. Jij bent nu ook ontmaagd?quote:
Niet miepen, je wilde gewoon wat bevestiging en ik gaf de voorzet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik awesome ben, niet zo naar de bekende weg vragen.![]()
quote:
C'est la vie
Ik heb eigenlijk nooit moeite gehad met een andere vrouw die aan mijn vent zit... Gewoon omdat er vanuit haar totaal geen gevoel bij kwam kijken en het puur seks was.
Prima geregeld, lijkt mij.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat was niet jouw lapo vriend.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Ik ben zo maagdelijk als de heilige maagd Maria.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ging over homo sex ja. Jij bent nu ook ontmaagd?C'est la vie
Ik ben je ook eeuwig dankbaar. Als ik de eeuwigheid in brandende poelen van vuur moet doorbrengen zal ik jouw naam roepen in mijn agonie.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet miepen, je wilde gewoon wat bevestiging en ik gaf de voorzet.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Topboek.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:43 schreef ValHallen het volgende:
Oeh Naatje, heb je Life of Pi al gelezen?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Oké, hoe laatquote:?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben zo maagdelijk als de heilige maagd Maria.Ook hoi!quote:Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Zou ik niet kunnenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit moeite gehad met een andere vrouw die aan mijn vent zit... Gewoon omdat er vanuit haar totaal geen gevoel bij kwam kijken en het puur seks was.
![]()
![]()
Deze is beterquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:44 schreef naatje_1 het volgende:
Ik besef me nu dat het al een jaar geleden is dat ik de ondertitel met gefrustreerd had...![]()
![]()
Nope, ik ben niet zo snel wat dat betreft. Nog bezig met 100 jaar eenzaamheid. Kom er niet aan toe (lees: ik zit te veel op FOK!)quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:43 schreef ValHallen het volgende:
Oeh Naatje, heb je Life of Pi al gelezen?![]()
Wegwezen jijquote:
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Trouwens Erik, aangezien je nog nooit een chickie hebt volgeblaft, beschouw je jezelf nog als maagd?![]()
![]()
Ik zou walgen en kapot gaan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
Ik kan het met uitgaan prima handelen, maar seks is me toch iets te echt.
#TeamMiley![]()
Dan moet je het ook gewoon niet doenquote:. Het moet van alle drie de kanten goed zitten.
Die ken ik, zelden zo gelachen.quote:C'est la vie
Agonie met een randje tederheid zodat het wat minder vervelend in mijn oren klinktquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben je ook eeuwig dankbaar. Als ik de eeuwigheid in brandende poelen van vuur moet doorbrengen zal ik jouw naam roepen in mijn agonie.?
![]()
Ik opende alleen een nieuw topic jaquote:Lief doen, misschien moeten we ooit nog eens samenwerken
quote:
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zou walgen en kapot gaan.Ik kan het met uitgaan prima handelen, maar seks is me toch iets te echt.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je het ook gewoon niet doen. Het moet van alle drie de kanten goed zitten.
Honey, als je een piemel in je kont hebt gehad ben je geen maagd meerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:44 schreef ToT het volgende:
Trouwens Erik, aangezien je nog nooit een chickie hebt volgeblaft, beschouw je jezelf nog als maagd?.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Mooie tijden waren dat Naatert.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:44 schreef naatje_1 het volgende:
Ik besef me nu dat het al een jaar geleden is dat ik de ondertitel met gefrustreerd had...C'est la vie
Wellichtquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik opende alleen een nieuwe topic jaLief doen, misschien moeten we ooit nog eens samenwerken
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik heb nog nooit een chickie volgeblaft. Ben ik nu maagd?Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ja jij bent maagd.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:46 schreef SiIk het volgende:
Ik heb nog nooit een chickie volgeblaft. Ben ik nu maagd?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Daarom denk ik voorlopig lekker na over of ik zelf wel wat wil doen met een andere vrouw. Ik vind het ergens ook wel hypocriet, zelfs als hij er geen problemen mee heeft.quote:#TeamMiley![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Honey, als je een piemel in je kont hebt gehad ben je geen maagd meer.
![]()
![]()
Sneller lezen dan. Life of Pi ligt echt he-le-maal in je straatje.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nope, ik ben niet zo snel wat dat betreft. Nog bezig met 100 jaar eenzaamheid. Kom er niet aan toe (lees: ik zit te veel op FOK!)![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:46 schreef SiIk het volgende:
Ik heb nog nooit een chickie volgeblaft. Ben ik nu maagd?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:46 schreef SiIk het volgende:
Ik heb nog nooit een chickie volgeblaft. Ben ik nu maagd?![]()
![]()
Hehehehequote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:46 schreef SiIk het volgende:
Ik heb nog nooit een chickie volgeblaft. Ben ik nu maagd?
Jaaa, dansen! dansen!![]()
Je mag mij wel volblaffen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:46 schreef SiIk het volgende:
Ik heb nog nooit een chickie volgeblaft. Ben ik nu maagd?![]()
Ik benniet eens ingetuned, is er nog iemand bezig?quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Maak jij anders iemand voor de tweede keer zwanger.quote:C'est la vie
Jij bent een chickie?quote:
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Frans Bauer is ongewenst zanger!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Maak jij anders iemand voor de tweede keer zwanger.![]()
![]()
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat was toch duidelijk.quote:C'est la vie
Ja onlangs dat ik een tijdje weinig aanwezig ben geweest, Radio 49
Het leven van Pi vertelt het ongelooflijke verhaal van Piscine Patel, een zestienjarige Indiase jongen, wiens vader een dierentuin in India heeft. Wanneer de familie besluit het land te verlaten wordt de hele dierentuin ingescheept. Maar het schip vergaat en de enige overlevenden op de reddingssloep zijn Pi, een hyena, een zebra met een gebroken been, een orang-oetan en een tijger van 200 kilo.
Dat einde, briljant![]()
![]()
Ja ik draaiquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik benniet eens ingetuned, is er nog iemand bezig?
Ja kloptquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:49 schreef Maisnon het volgende:
Volgens mij is meow nog bezig, tenminste ik keek even snel naar het roosterJaaa, dansen! dansen!![]()
Pics van je vagina.quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ik wil na meow wel even draaien!Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
ben jij wel lekkerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n parkiet die ik regelmatig een joint geef!
je dieren een beetje drugs voeren
114 gebeld![]()
Even kijken hoe laat ik moet.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:49 schreef Trollscience het volgende:
In mijn timeline:
[..]
AAAARGAHAHAGAHAHAAAAA STERFAl is The Big Bang Theory wel een eindbazen serie
Nouja dat normale overzicht is wel tof, maar die timeline voor je eigen pagina niet
Die cover foto is tof maar..![]()
![]()
Ik zag jouw hoofd in USquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:50 schreef Maisnon het volgende:
Nouja dat normale overzicht is wel tof, maar die timeline voor je eigen pagina niet
Die cover foto is tof maar..
WAT LIIEF
#TeamMiley![]()
Dat ik een meisje ben is toch duidelijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Doe jij dan ook pics van jouw vagina?
<--- Zie icoon.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Deed me denken aan WHAARAAAAARRGHHH OOooh roepen terwijl je een bizon omver spuit.quote:
dat heeft oerbeer ook een hele tijd gehadquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat ik een meisje ben is toch duidelijk.
<--- Zie icoon.![]()
![]()
Een chickie is automatisch een meisje?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat ik een meisje ben is toch duidelijk.
<--- Zie icoon.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deed me denken aan WHAARAAAAARRGHHH OOooh roepen terwijl je een bizon omver spuit.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deed me denken aan WHAARAAAAARRGHHH OOooh roepen terwijl je een bizon omver spuit.![]()
![]()
Wat?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Onder bepaalde hoeken liefquote:onder andere hoeken..
gelukkig vooral als ik lach, dus dan moet ik dat maar vaak doen![]()
![]()
Oerbeer is ook een meisje.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat heeft oerbeer ook een hele tijd gehadWhy get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ik ben ook een meisje, ik heb tietjes.C'est la vie
Shit, dat waren goeie tijden. Ben allang de context weer vergeten maargoed. Volgens mij heb ik er iets mee te maken.
![]()
Spijtigquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vroeger kon ik nog zeggen: zie de sig van VH, maar dat is inmiddels verleden tijd...
Ik ben ze aan te wegwerken, zo hossel ik niks natuurlijk.quote:C'est la vie
Wharargquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:52 schreef ValHallen het volgende:
Shit, dat waren goeie tijden. Ben allang de context weer vergeten maargoed. Volgens mij heb ik er iets mee te maken.
![]()
![]()
Lesbiennes misschien.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben ze aan te wegwerken, zo hossel ik niks natuurlijk.![]()
ik moest aan dit plaatje denken (of wat er op lijkt)quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deed me denken aan WHAARAAAAARRGHHH OOooh roepen terwijl je een bizon omver spuit.
Met WAAAAARGHARBRLBRLRR erbij![]()
![]()
Ik heb het ook geroepen, tijdens een zinderend orgasme.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:52 schreef ValHallen het volgende:
C'est la vie
Fuck ik ben moe.
Erik, jij gaat draaien? Ik plemp je even op het rooster dan.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Volgens mij ging het over die koe omver spuiten. Maar het kan ook gaan over het komen over je vriendin komen terwijl ze slaapt en dan als een orang oetan op je borst kloppen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:52 schreef ValHallen het volgende:
Maar nee inderdaad, ik wete de context ook niet meer precies.
Goed bezig jongen! Druk aan het sporten?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben ze aan te wegwerken, zo hossel ik niks natuurlijk.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Of was het dat rollen in je bed? VERDORIE!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het was iets tussen jou en mij, toch? En volgens mij heeft Silk er ook mee te maken.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het was iets tussen jou en mij, toch? En volgens mij heeft Silk er ook mee te maken.
Helemaal niet
Het ging toch over de oerkreet die je maakte bij het poepen?
Zelfs een biseksuele moest me niet man.quote:C'est la vie
Was het niet iets met op billen slaan?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Of was het dat rollen in je bed? VERDORIE!“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
ik moest aan dit plaatje denken (of wat er op lijkt)
[ afbeelding ]
Met WAAAAARGHARBRLBRLRR erbijDie is zo gaaf he,. met tekst er bij in ieder geval!
Volgens mij stonder whaaargarbl trouwens!![]()
![]()
Nee dat maakte naatje_1 ervan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Helemaal niet
Het ging toch over de oerkreet die je maakte bij het poepen?
dacht ik.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ja, ik weet nog niet hoe lang, maar zet maar neer tot half 12 ofzo.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:54 schreef Samzz het volgende:
Fuck ik ben moe.
Erik, jij gaat draaien? Ik plemp je even op het rooster dan.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik loop weer hard sinds vandaag.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Goed bezig jongen! Druk aan het sporten?C'est la vie
Ohquote:
Ik weet het ook niet meer...Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Done.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik weet nog niet hoe lang, maar zet maar neer tot half 12 ofzo.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:06 schreef naatje_1 het volgende:
Maar niet tijdens het fappen. Het was op de WC en ik moest poepen zo van NNNGGGNGNGNGGG WHARARGH OOoooh![]()
Ik vind je toch geil?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Zelfs een biseksuele moest me niet man.![]()
Jij wel natuurlijk, ik had het over zijn vrouwpersoon met een vagijn.quote:C'est la vie
Oh.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij wel natuurlijk, ik had het over zijn vrouwpersoon met een vagijn.Das minder natuurlijk.
![]()
Begon het niet ooit met fappen op je zij ofzo?
C'est la vie
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:56 schreef meowingtons het volgende:
Met 2 en een half minuutje ben ik klaar Erik![]()
![]()
JA DATquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:56 schreef heloef het volgende:
Begon het niet ooit met fappen op je zij ofzo?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik wacht op je goquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:56 schreef meowingtons het volgende:
Met 2 en een half minuutje ben ik klaar Erik!
Hoogachtend,
Erik.![]()
Beter op je rug, kun je je cum opvangen in je navelquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:56 schreef heloef het volgende:
Begon het niet ooit met fappen op je zij ofzo?
Ik kan het niet hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Beter op je rug, kun je je cum opvangen in je navel
C'est la vie
Als je het dan laat drogen kan je het makkelijk weggooienquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Beter op je rug, kun je je cum opvangen in je navel.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:56 schreef heloef het volgende:
Begon het niet ooit met fappen op je zij ofzo?Iemand zei dat fappen op je zij geweldig was en toen gingen we het uitproberen.
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Beter op je rug, kun je je cum opvangen in je navelDoe je dat niet met je bek dan?
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Beter op je rug, kun je je cum opvangen in je navel![]()
![]()
Kijk, een kennerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je het dan laat drogen kan je het makkelijk weggooien.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Volgens mij wel jaIemand zei dat fappen op je zij geweldig was en toen gingen we het uitproberen.
C'est la vie
Navelpoeder in plaats van pluis.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je het dan laat drogen kan je het makkelijk weggooien.
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pectusquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Beter op je rug, kun je je cum opvangen in je navel
Ik heb lekker een voordeel op jullie allemaal![]()
![]()
Cumcolaquote:![]()
![]()
.
Ipv rumcola you get it?!?!
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik geef mezelf altijd een cumshot, lastig wel want mikken gaat lastig als je aan het sjorren bent.C'est la vie
Jullie moeten even gillen als jullie me horen.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
de broer van een vriend van mij had datquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pectus
Ik heb lekker een voordeel op jullie allemaal![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pectus
Ik heb lekker een voordeel op jullie allemaalquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Cumcola![]()
![]()
.
Ipv rumcola you get it?!?!
!
Zombium, weet het zeker.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Volgens mij was het mono of insomnium die het zei.C'est la vie
Tracklistje, veel C&K omdat ik veel van de remixes uit het nieuwe remixalbum tof vind en dus een beetje een showtje eromheen deed dusquote:21:02 : Pendulum - Prelude
21:03 : Pendulum - Slam
21:06 : Xample & Lomax - Remember (feat. Ikay)
21:08 : Moving Fusion - Attention
21:10 : Camo & Krooked - The Portal (Subwave Remix)
21:13 : Camo & Krooked - Run Riot (SubZero Remix)
21:15 : Camo & Krooked - Afterlife (BCee Remix)
21:17 : Sub Focus - Verano (feat. Howtek & Brookes Brothers) (VIP Mix)
21:20 : Xample & Lomax - Contra
21:22 : Eric Prydz - Niton (The Reason) (Sigma Remix)
21:26 : Shock One & Phetsta - The Sun VIP
21:30 : Brookes Brothers - Warcry
21:35 : Dirtyphonics - French Fuck VIP
21:38 : Camo & Krooked - Watch It Burn (feat. Ayah Marar) (High Maintainance Remix)
21:40 : Camo & Krooked - The Lesson (feat. Skittles) (Body & Soul vs Fourward Remix)
21:43 : Xample - Keep Their Heads Ringing
21:46 : Camo & Krooked - All Fall Down (feat. Shaz Sparks) (Fred V & Grafix Remix)
21:48 : Camo & Krooked - Make The Call (feat. TC) (Drum & Bass Mix)
21:52 : Brookes Brothers - In Your Eyes (feat. Johnny Osbourne)
21:55 : Noisia - Split The Atom (Kito Remix)
Ik neem aan dat je jezelf wel kan pijpen met je negerlul?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:59 schreef heloef het volgende:
Ik geef mezelf altijd een cumshot, lastig wel want mikken gaat lastig als je aan het sjorren bent.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Doet me trouwens denken aan vele jaren geleden, toen had je op Teletext een pagina van "Maria weet raad". Daar kon je allerlei seksgerelateerde vragen stellen.
Zei een jochie daar dat hij lekker had liggen sjorren en dat hij in zijn eigen mond was klaargekomen, en hij vroeg of hij nou AIDS had!
Maria antwoordde ten eerste met de vraag of hij een acrobaat was!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:00 schreef ToT het volgende:
Doet me trouwens denken aan vele jaren geleden, toen had je op Teletext een pagina van "Maria weet raad". Daar kon je allerlei seksgerelateerde vragen stellen.
Zei een jochie daar dat hij lekker had liggen sjorren en dat hij in zijn eigen mond was klaargekomen, en hij vroeg of hij nou AIDS had!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:00 schreef ToT het volgende:
Maria antwoordde ten eerste met de vraag of hij een acrobaat was!
Ja makkelijk, beetje suiker er op en doen of het een chocoladeijsje is.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je jezelf wel kan pijpen met je negerlul?C'est la vie
Horen jullie iets?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Maria weet raad. Legendarisch was datquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:00 schreef ToT het volgende:
![]()
En dan met een rietje het sperma uit de holte zuigen, hmmmquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
de broer van een vriend van mij had dat![]()
![]()
Tijd voor een mooi gedichtjequote:Kennis van porno is een groot woord
Maar aan eind uit ik altijd ongehoord
Zoete klanken van genot
Kerm ik als een oorlogsgod.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Toen had je ook nog de paranormale pagina, waarop een paragnost weer antwoorden op je vragen gaf!quote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja makkelijk, beetje suiker er op en doen of het een chocoladeijsje is.Goed man
Als ik me alles goed herinner:quote:
- Insomnium zegt het
- Ik probeer het als eerste uit inclusief verslagje, waarin ik WHARHARGH typ.
- De rest moet lachen ()
- We gebruiken het een tijdje als een soort catchphrase, inclusief Naatje die het tijdens het poepen doet
- Naatje gebruikt het op de nationale radio
- het sterft een stille dood.![]()
Dude, Neequote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
En dan met een rietje het sperma uit de holte zuigen, hmmm![]()
![]()
Of het is een oude opname, of hij overstuurt iets.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:01 schreef Maisnon het volgende:
hij kraakte net wel een beetje erikalsof de kwaliteit een beetje laagstaat van het streamen
![]()
Daar keek ik bijna nooit naarquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen had je ook nog de paranormale pagina, waarop een paragnost weer antwoorden op je vragen gaf!![]()
![]()
Welke?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:02 schreef arachide. het volgende:
Mijn moeder is aan het dansen op Blondie. Verschrikkelijk.Denis? Jolene?
Blondie
Ja ik heb daar vaker last vanquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:01 schreef Maisnon het volgende:
hij kraakte net wel een beetje erikalsof de kwaliteit een beetje laagstaat van het streamen
. Geen idee hoe het op te lossen.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Arme Blondiequote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:02 schreef arachide. het volgende:
Mijn moeder is aan het dansen op Blondie. Verschrikkelijk.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:02 schreef arachide. het volgende:
Mijn moeder is aan het dansen op Blondie. Verschrikkelijk.Thx, nu visualiseer ik mijn moeder die aan het dansen is!
![]()
![]()
het is dinsdag avondquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:02 schreef arachide. het volgende:
Mijn moeder is aan het dansen op Blondie. Verschrikkelijk.
mijn moeder het huis uitgetrapt
![]()
![]()
Jouw moederquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:02 schreef arachide. het volgende:
Mijn moeder is aan het dansen op Blondie. Verschrikkelijk.
Jouw moeder die tijdens een Skype gesprek roept "Ik ben Hotter than my daughter!"
C'est la vie
Ik ga in bed liggen met je muziek Erik, heb hoofdpijn en het beeldscherm doet daar niet veel goeds mee, maar ik luister wel
Misschien was het gewoon een slechte rip ofzo.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Deze overstuurt ook iets.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien was het gewoon een slechte rip ofzo.
Ff de mastervolume een tikkie omlaag doen?![]()
![]()
Slaap lekker Trolliewollie.quote:C'est la vie
Nee want deze heeft het ooknet als je bij youtube de kwaliteit op 240p zet of hoger, dat verschil.
Heb je VDJ? Want daar kan je instellen wat de kwaliteit moet zijn van het streamen![]()
![]()
Mijn moeder beaamt nog steeds dat ze hotter is dan der daughter. Cougarquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Jouw moeder
Jouw moeder die tijdens een Skype gesprek roept "Ik ben Hotter than my daughter!"
#TeamMiley![]()
Nee dit ligt niet aan de bitrate of wat dan ook. Youtube kwaliteit heeft gewoon kwaliteitsverlies. Dit is gewoon overstuurd.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:05 schreef Maisnon het volgende:
Nee want deze heeft het ooknet als je bij youtube de kwaliteit op 240p zet of hoger, dat verschil.
Heb je VDJ? Want daar kan je instellen wat de kwaliteit moet zijn van het streamen![]()
![]()
Ik sta buiten te roken met schoonmams en pinda. Ik: Pinda, zullen we zo nog even naar de Appie gaan?"quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Jouw moeder
Schoonmams: "Is de voorraad op?"
Teehee.![]()
SAM.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:05 schreef Maisnon het volgende:
Heb je VDJ? Want daar kan je instellen wat de kwaliteit moet zijn van het streamenAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Samzz? Kun je mij misschien op het rooster zetten voor a.s. vrijdag van 22:30 uur t/m 0:00 uur. Genre: Funrock.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Neger, wat?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Samzz? Kun je mij misschien op het rooster zetten voor a.s. vrijdag van 22:30 uur t/m 0:00 uur. Genre: Funrock.![]()
![]()
Klinkt goedquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Samzz? Kun je mij misschien op het rooster zetten voor a.s. vrijdag van 22:30 uur t/m 0:00 uur. Genre: Funrock.![]()
![]()
Presidents of the USA - Peaches?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vraag heel cheesy nu alvast de Rollercoaster cover van RHCP aanquote:als dat er voor je gevoel bij past
![]()
Of tijdens het avondeten:quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik sta buiten te roken met schoonmams en pinda. Ik: Pinda, zullen we zo nog even naar de Appie gaan?"
Schoonmams: "Is de voorraad op?"
Teehee.
"je nam de telefoon niet op, ik liet hem superlang overgaan."
"tja, niet gehoord"
"Jullie waren zeker bezig met andere dingen. Moet ook gebeuren he."#TeamMiley![]()
Bwhehehe.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn moeder beaamt nog steeds dat ze hotter is dan der daughter. Cougar
Telkens als ik het woord cougar hoor, krijg ik nare associaties.
C'est la vie
*noteert.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:07 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vraag heel cheesy nu alvast de Rollercoaster cover van RHCP aanals dat er voor je gevoel bij past
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:48 schreef SiIk het volgende:
Hoi. Ik hoorde dat VH ging fappen, heb ik nog pornrecensies gemist?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Op zijn zij, dat was echt fantastsch. Hij heeft er 18 minuten over gedaan.![]()
Wie is de lange erachterquote:?
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:
Hij?
Een zeer fijn persoon voor het oog die ik nu pas zie. Ga je de volgende keer mee?#TeamMiley![]()
quote:
VH zijn recenciesIk mis ze
Misschienquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij?
Een zeer fijn persoon voor het oog die ik nu pas zie. Ga je de volgende keer mee?.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Precies mijn gedachtequote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:11 schreef Maisnon het volgende:
Is het een wassen beeld? hij stond op de andere foto precies hetzelfde![]()
![]()
Ik kan het best op een wassen beeld.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:11 schreef Maisnon het volgende:
Is het een wassen beeld? hij stond op de andere foto precies hetzelfdeAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Bedoel je Roller coaster of love?quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:39 schreef ValHallen het volgende:
Oh, heeft er iemand al geoefend op het klaarkomen terwijl je WHARHARG schreeuwt?![]()
Wel in een koelcel, anders is het van korte duur.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan het best op een wassen beeld.![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan het best op een wassen beeld.Die van Gordon is tijdelijk beschikbaar he!
![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bedoel je Roller coaster of love?de originele heet volgens mij alleen niet Rollercoaster of Love maar.. Love Rollercoaster of gewoon Rollercoaster
en ik wou het verantwoord zeggen
Hmm, volgens mij heten ze gewoon allebei Love Rollercoaster![]()
![]()
Ik deed het ook nog he.quote:C'est la vie
Echt een heel fout nummerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jade originele heet volgens mij alleen niet Rollercoaster of Love maar.. Love Rollercoaster of gewoon Rollercoaster
Hmm, volgens mij heten ze gewoon allebei Love Rollercoaster
RHCP had toch ook een love rollercoaster nummer of zo?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jade originele heet volgens mij alleen niet Rollercoaster of Love maar.. Love Rollercoaster of gewoon Rollercoaster
Hmm, volgens mij heten ze gewoon allebei Love Rollercoaster![]()
![]()
Het kwartje valt zo wel hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
RHCP had toch ook een love rollercoaster nummer of zo?![]()
![]()
Die pareltjes die ik toch vind in de krochten van uitzendinggemist, geweldig.
C'est la vie
Wat?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:16 schreef heloef het volgende:
Die pareltjes die ik toch vind in de krochten van uitzendinggemist, geweldig.![]()
Naatje luister je? Ik draai Sufjan. Is al bijna afgelopen.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Nee. Wat is het?quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Een EO programma ook nog, 40 dagen zonder seks.quote:
Wat een verschrikkelijke paupers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Dat was legendarisch, die liefdesverklaring aan Silkquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:18 schreef naatje_1 het volgende:
Waaaat, het hele fapverhaal is een paar topics ontstaan nadat VH in een dronken bui de liefde had verklaard aan SiIk![]()
Ik wist helemaal niet dat dat zo snel achter elkaar kwam
Volgende dag schaamde hij zich kapot
Op een na mooiste FOK! moment aller tijden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:18 schreef naatje_1 het volgende:
Waaaat, het hele fapverhaal is een paar topics ontstaan nadat VH in een dronken bui de liefde had verklaard aan SiIk![]()
Ik wist helemaal niet dat dat zo snel achter elkaar kwam
C'est la vie
Ik was schuldigquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat was legendarisch, die liefdesverklaring aan SilkVolgende dag schaamde hij zich kapot
![]()
![]()
Klopt maar VH beantwoorde alles met z'n dronken kopquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Een EO programma ook nog, 40 dagen zonder seks.
Wat een verschrikkelijke paupers.40 dagen zonder seks kende je niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leukquote:
Het is een jongemanuit Zweden volgens mij. Alle liedjes klinken gewoon fijn, en zijn een soort wereldje opzich, telkens een verhaaltje
Over een Indiase vrouw die vroeger zn haren knipte waar hij verliefd op was, over een etentje bij de ouders van een lesbische vriendin, waar hij zich als haar vriend moet voordoen, vrijdagavondbingo
De meest uiteenlopende dingen, de ene keer is het meer uptempo, en de andere keer mooi gitaar.
Een goed album is in ieder geval.. Night Falls Over Kortedala![]()
Dan bel ik Dana welquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
40 dagen zonder seks kende je niet?Baby darling doll face honey![]()
Jawel, destijds niet gekeken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
40 dagen zonder seks kende je niet?C'est la vie
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:20 schreef Crack_ het volgende:
Hhahahahaha vorig topic, Erik je bent echt een held.
.
Luister je ook naar de radio? Ik draai
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Zeg, eet jij je bordje eens leegquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb trouwens curry met bloemkool gemaakt en kei veel over, iemand?![]()
![]()
Bloemkoolquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb trouwens curry met bloemkool gemaakt en kei veel over, iemand?
Wat een baas die knul.quote:
C'est la vie
Tof, even onthouden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Leuk
Het is een jongemanuit Zweden volgens mij. Alle liedjes klinken gewoon fijn, en zijn een soort wereldje opzich, telkens een verhaaltje
Over een Indiase vrouw die vroeger zn haren knipte waar hij verliefd op was, over een etentje bij de ouders van een lesbische vriendin, waar hij zich als haar vriend moet voordoen, vrijdagavondbingo
De meest uiteenlopende dingen, de ene keer is het meer uptempo, en de andere keer mooi gitaar.
Een goed album is in ieder geval.. Night Falls Over KortedalaAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Belle & Sebastian.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Een EO programma ook nog, 40 dagen zonder seks.
Wat een verschrikkelijke paupers.Ik keek dat! Alleen voor arie, met die hele sekslozeliefdeboodschap had ik niet veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley![]()
Behoorlijk jaquote:
Zonder al die vragen van jou had hij de helft minder gezegd
If you're feeling sinisterquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:22 schreef Maisnon het volgende:
Van welk album van B&S komt dit? Ik moet eigenlijk gewoon heel hun discografie hebben.
Ik vind dit nummer eigenlijk een typisch herfstnummer.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:23 schreef ValHallen het volgende:
Ik blijf voor eeuwig herinnert worden aan die dronken uitbarsting.
"Hihihi ik sta er wel bekend om in Boxmeer dat ik makkelijk overstag ga hihihi"
Dan zo'n paardenbek hebben ook nog.
Tot zover mijn update over de slet van Boxmeer.C'est la vie
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:23 schreef ValHallen het volgende:
Ik blijf voor eeuwig herinnert worden aan die dronken uitbarsting.
Nu welquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..].
Luister je ook naar de radio? Ik draai
.
Das een hele bloemkool en paar aardappelen gekkiequote:Vraag me af hoeveel nummers die gast heeftquote:..
Baby darling doll face honey![]()
Boeiuh, neukuh!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:23 schreef heloef het volgende:
"Hihihi ik sta er wel bekend om in Boxmeer dat ik makkelijk overstag ga hihihi"
Dan zo'n paardenbek hebben ook nog.
Tot zover mijn update over de slet van Boxmeer.![]()
Het is echt een bekeringsprogramma.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik keek dat! Alleen voor arie, met die hele sekslozeliefdeboodschap had ik niet veel.
Maar deze mensen zijn mijn vleesgeworden voorbeelden, teh gots teh skills.C'est la vie
hihiquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
Behoorlijk ja
Zonder al die vragen van jou had hij de helft minder gezegd![]()
![]()
Discografieën vind je bij Discogs:quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:22 schreef Maisnon het volgende:
Van welk album van B&S komt dit? Ik moet eigenlijk gewoon heel hun discografie hebben
http://www.discogs.com/artist/Belle+%26+Sebastian![]()
Tevens, als Naat die TT niet had gemaakt had het wel eens heeeeel lang kunnen duren voordat ik er uberhaupt achter was gekomen
Ik ken Belle & Sebastian vooral vanwege Isobel Campbell, die ik dan weer kan van Isobel Campbell & Mark Lanegan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
If you're feeling sinister.
Ik vind dit nummer eigenlijk een typisch herfstnummer.
![]()
C'est la vie
Je noemde me gekkie (hihiquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:24 schreef Crack_ het volgende:
Das een hele bloemkool en paar aardappelen gekkie)
![]()
In die serie ziet ze er wel leuker uit, dat wel.quote:
Maar toch.
C'est la vie
Schuldig. Totaal geen spijt ook trouwens.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:25 schreef SiIk het volgende:
Tevens, als Naat die TT niet had gemaakt had het wel eens heeeeel lang kunnen duren voordat ik er uberhaupt achter was gekomen![]()
Veeleisend, hm?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:27 schreef heloef het volgende:
[..]
In die serie ziet ze er wel leuker uit, dat wel.
Maar toch.![]()
![]()
Met voldoende alcohol.quote:C'est la vie
Nou dat valt ook wel mee.quote:
C'est la vie
Ik ben ook wel blij dat je het hebt gedaan toentertijd.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Schuldig. Totaal geen spijt ook trouwens.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: