SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.18 november is er een radiomeet
zie hiervoor Radio 49 - Meet
Nee, sorryquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooi, kun je deze shit eens bekijken?
http://auto.howstuffworks.com/transmission.htm
Heb je der gezien?quote:
Diamonds and Pearls.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:14 schreef Watertornado het volgende:
Na de volgende ga ik een pareltje draaien.
Hoiquote:
Dit is geen muziek, dit Paris Hilton die praat en daar hebben ze muziek ongezet.quote:
Ja goed...maar wil nu een Cadillac Coupedeville uit 68 hebbenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe is het met je amerikaan?
Hey broertje alles goedquote:
quote:
ja hoorquote:
Kom maar door.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:24 schreef Myraela het volgende:
Mag ik even blij doen met een afbeelding van mijn clickable prototype? Er zijn behoorlijk wat uurtjes in gegaan.
Spam maar los.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:24 schreef Myraela het volgende:
Mag ik even blij doen met een afbeelding van mijn clickable prototype? Er zijn behoorlijk wat uurtjes in gegaan.
Is gewoon geil blond mokkel joh.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
Heloef, jij en ik verschillen duidelijk qua smaak af en toe...
Tof onderwerp.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:27 schreef naatje_1 het volgende:
Hé, een vriendin van me moest volgens mij voor layar een PWS doen...
Nice, ik ben trots op je skatje.quote:
Kom op, die foto's schreeuwen gewoon uit dat ze zo'n blackberry sletje isquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Is gewoon geil blond mokkel joh.
En ze heeft nog een tweelingzus.
Hé, zo praat je niet he! Als dat zo was deed ze wel vmbo..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kom op, die foto's schreeuwen gewoon uit dat ze zo'n blackberry sletje is
Zekerquote:
quote:
Disagree, ook op het vwo zitten genoeg blackberry sletjes.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hé, zo praat je niet he! Als dat zo was deed ze wel vmbo..
Paar namen van projectgenootjes, paar namen van ex-klasgenoten die de toelatingexamens niet hebben gehaald. En wat in me op kwam.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor een achterbuurtnamen allemaal?
Who cares?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kom op, die foto's schreeuwen gewoon uit dat ze zo'n blackberry sletje is
Er is een verschil tussen knap en sletterig.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Who cares?
Relatiemateriaal is het sowieso niet.
Ik kan niet tegen een vriendin die te knap is.
Hahaha.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ZekerDiegene had overigens ook gewoon op school hoe je linux op je PC moet zetten bij informatica. Kwam ik daar aan met mijn 'hoe werkt word/excel?'-opdrachtjes
Een beetje ordi kan geen kwaad.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen knap en sletterig.
Ja rot dan ook eindelijk eens op joh.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:34 schreef Dagoduck het volgende:
Tot vanavondshit man moet over kwartier aan het werk zijn,,, Faal. kutfok.
Houdoe.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:34 schreef Dagoduck het volgende:
Tot vanavondshit man moet over kwartier aan het werk zijn,,, Faal. kutfok.
Ik heb het maar 1 jaar gehad. Je moest bovendien perse die krengen inleveren, dus je had geen keus.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hahaha.Ik liep bij informatie in de 1ste en 2de zo erg voor dat ik gewoon mocht gaan chatten.
In de bovenbouw maakte ik de opdrachten gewoon iets spannender voor mezelf.
Moesten we met een of ander programmeer/teken programma een straat met huisjes maken, iedereen kwam aan met vierkantjes met een driehoek dak. Ik had een amsterdamse grachten straat gemaakt.Met die toffe huisjes met van die trap-daken. In perspectief. Inclusief elk baksteentje uitgetekend en een kerkje.
Maar ik had wel een 10.
Welke was nou voor mij bedoeld?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hierna een echt ACT-F-muziekje!
Ja, ik ownde iedereen echt. HARD! BAM! IN YOUR FACE!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb het maar 1 jaar gehad. Je moest bovendien perse die krengen inleveren, dus je had geen keus.![]()
Je had toen zeker zo'n gevoel van: HAHAHAHA, GEOWNED!
Agh, dan heb je ook wat. Als je het leuk vindt, waarom dan niet heh.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik ownde iedereen echt. HARD! BAM! IN YOUR FACE!
Behalve dan dat hun een paar uur kwijt waren en ik echt onwijs lang.
Zijn dat amsterdammers dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:40 schreef heloef het volgende:
Wanneer sluiten die joden van de KPN nou eens mijn glasvezel aan godverdomme.
De volgende keer dat ik de techniek doe bij Amsterdam FM ga ik die plaat draaien.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:37 schreef naatje_1 het volgende:
Vanavond bij Gouwestad Youth: de freakandel speciaal van deze week. Daarnaast hoop ik ook die plaat bij Michiel te laten horen, dat is me al eerder gelukt immers.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:41 schreef heloef het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik de techniek doe bij Amsterdam FM ga ik die plaat draaien.
Nee, het hoofdkantoor zit in Den Haag.quote:
Dat zou zo'n bazenactie zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]![]()
Misschien dat ik Stenders ook kan overhalen vrijdag.
Hmm, moeilijk. Even spotify bekijken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:43 schreef Insomnium het volgende:
Naatje of Faye.
Kennen jullie nog meer muziek die lijkt op Crystal Castles ?
Zal ik maar wat draaien dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:45 schreef Watertornado het volgende:
Wie gaat er rond zessen trouwens?
http://www.bol.com/nl/cat(...)209833§ion=musicquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:43 schreef Insomnium het volgende:
Naatje of Faye.
Kennen jullie nog meer muziek die lijkt op Crystal Castles ?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/cat(...)209833§ion=music
Misschien dat je hier wat aan hebt.
Ok.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, doe jij dat maar. Ik geef t.z.t. wel een go.
* rulerofdeath is benieuwdquote:
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43427485quote:
Je bent geweldigquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43427485
Hier de albumrecensie, misschien dat je daar nog iets tussen kunt vinden aan namen of stijlen.
whehequote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zelf ook. Ik zit hier in allerijl een playlist samen te stellen
Ruim je het ook weer op?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:50 schreef naatje_1 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik ken dit nummer niet eens, maar het klinkt echt hartstikke leuk!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:51 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of er iemand is die de mama appelsap heeft gevonden in de single voor dit liedje.
Ik wilde Deceiver of Fools voor je draaien, maar die duurt schier 8 minuten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken dit nummer niet eens, maar het klinkt echt hartstikke leuk!
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wilde Deceiver of Fools voor je draaien, maar die duurt schier 8 minuten.
Zou je dit nummer ff in een zippy willen doen? Ik vind hem leuk!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wilde Deceiver of Fools voor je draaien, maar die duurt schier 8 minuten.
Noorderslag, daar braken ze door in één van die achteraf tentjes. Als eerste bij Giel gehoord en daarna groeide de liefde voor deze band. Helemaal vergeten, deze.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken dit nummer niet eens, maar het klinkt echt hartstikke leuk!
Kom maar door.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:37 schreef heloef het volgende:
Ik ben benieuwd wat VH van haar vind.
Wij zitten wat vrouwen betreft altijd op 1 lijn.
Hai schat, je krijgt zo DM.quote:
Ok.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij wel, hij wel.
Tevens, ACT-F, is dit mijn laatste nummer.
Ik wist het wel!quote:
Precies geen relatiemateriaal.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:58 schreef ValHallen het volgende:
Echt zo'n meisje waar je niet van gaat houden. Haar wil je het liefst doen, overal.
Lukt voortreffelijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh, ik ging haar vandaag nadoen
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb het 10 minuten volgehouden.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb het 10 minuten volgehouden.
quote:
Je mist KARIN FUCKING KENT hè?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
Sorry ACT, ik ben nu AGT aan het luustren.
zonde, dit zijn hits jonguhquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je mist KARIN FUCKING KENT hè?
Haha. Ik hoop op wat Trea Dobbs zometeen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:03 schreef ValHallen het volgende:
Kent. Ik ga het zo moeilijk krijgen met stoppen
AGT?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
Die heb ik helaas niet, maar ik heb genoeg andere verrassingenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha. Ik hoop op wat Trea Dobbs zometeen.
Geen Ploem Ploem Jenka hebbenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die heb ik helaas niet, maar ik heb genoeg andere verrassingen
Ik wil ook niet in de jaren '60 blijven hangen. Straks iets uit de jaren '80quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geen Ploem Ploem Jenka hebbenIk twijfelde nog of ik hem wilde draaien maar ik wilde alleen maar gitaren draaien.
Je werkt nog met DOS?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:12 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, nu eens kijken of die PC wel een format c wilt doen.
DOSquote:
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:10 schreef heloef het volgende:
Tering WT wat een topmuziek maakt AGT.
Je hebt mijn muziekleven verrijkt.
Leuk hè, om die nummers te horen die je amper hoortquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:15 schreef Watertornado het volgende:
DIT NUMMER(mocht geen 2x reactie posten)
Hij draaide een nummer van Asteroids Galaxy Tourquote:
inderdaad.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die deed tenminste gewoon waar je om vroeg
Thnxquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:19 schreef rulerofdeath het volgende:
lekkere nummertjes trouwens, Teun
quote:
Helleu.quote:
Ik zit op mijn mobielquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:22 schreef ACT-F het volgende:
Faye, kun jij het rooster nog aanpassen?
Heb jij zulke grote voeten dan ?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:24 schreef heloef het volgende:
Neeeeeeee de schoenen die ik wil zijn alleen te verkrijgen tot maat 45.
Jij hebt 48?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:24 schreef heloef het volgende:
Bigfootquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:24 schreef heloef het volgende:
47quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:25 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Heb jij zulke grote voeten dan ?
Muil houden, met je kleine vuistjes.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik dacht dat negers vooral bekend waren om hun bigdick
Geen wonder dat je nog single bent man!quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen wonder dat je nog single bent man!Meiden kunnen niet eens bij je in de buurt komen zonder op je voeten te gaan staan!
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen wonder dat je nog single bent man!Meiden kunnen niet eens bij je in de buurt komen zonder op je voeten te gaan staan!
Tschuss!quote:
Jouw knuisten zijn echt reusachtigquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Muil houden, met je kleine vuistjes.
Ach je moet het zo zien: met die voeten kun je ook weer chicks aantrekken, want ze zijn wel een statussymbool he: je leeft op grote voet!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:28 schreef heloef het volgende:
Niveautje kleuterschool hier.
Word gewoon gepest omdat ik grote voeten heb.
Pesten doen we echt niet hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:28 schreef heloef het volgende:
Niveautje kleuterschool hier.
Word gewoon gepest omdat ik grote voeten heb.
Echt van die hammen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jouw knuisten zijn echt reusachtig. Ik heb altijd gedacht dat ik vrij grote handen had, totdat ik de jouwe zag.
Ach ik heb er nooit last van gehad.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Pesten doen we echt niet hoorHet is nog veel erger, we vertellen je de waarheid
Grote handen ook? Dat kan chicks weer afschrikken, want je weet wat ze zeggen over mannen met grote handen he!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jouw knuisten zijn echt reusachtig. Ik heb altijd gedacht dat ik vrij grote handen had, totdat ik de jouwe zag.
Zoiets ja. Dat je 2 basketballen op je af ziet vliegen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Echt van die hammen?
Als je een klap krijgt ben je instant KO ?
Joh ideaal toch die voeten van je, wat betreft flirten: je kunt tenminste voetje vrijen met een hot babe 3 tafels verderop!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ik heb er nooit last van gehad.
Tot vandaag dan.
Natuurlijk heeft hij grote handen. Hoe moet hij anders zijn grote lul aftrekken?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Grote handen ook? Dat kan chicks weer afschrikken, want je weet wat ze zeggen over mannen met grote handen he!
Jij maakt echt alleen maar slechte grappen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh ideaal toch die voeten van je, wat betreft flirten: je kunt tenminste voetje vrijen met een hot babe 3 tafels verderop!
Dat dus ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij grote handen. Hoe hij anders zijn grote lul aftrekken?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij maakt echt alleen maar slechte grappen.
Zo slecht, dat ze weer goed zijnquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij maakt echt alleen maar slechte grappen.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij grote handen. Hoe moet hij anders zijn grote lul aftrekken?
Oeh zo ken ik er nog een.quote:
quote:
Amai die was flauw.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Oeh zo ken ik er nog een.
VH vertel die bananengrap eens.
Waarom las ik milfs in plaats van films?quote:
Oversekst figuur!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom las ik milfs in plaats van films?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:35 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:
Heulemaal niet.quote:
Hihihihihiquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:35 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:36 schreef ValHallen het volgende:
ToT is sowieso de koning van de gniffel
Het is weer tijd voor je dagelijkse portie ontlading. Hup aan de slag met je grote tools.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:35 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:36 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hihihihihi
Jij tilt die milfs zo op met je reuzenhanden.
Om ze daarna op je reuzenpiemel te tillen.
En dan te springen op je reuzenvoeten.
Zodat ze trillend komen in je grote knuistjes
Trillend klaarkomende meisjesquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:36 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hihihihihi
Je blijft me verbazen jongen, keer op keer.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:36 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hihihihihi
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:36 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hihihihihi
Op wat voor gebied ?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Je blijft me verbazen jongen, keer op keer.
Qua schrijven.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:39 schreef ValHallen het volgende:
Oh, heeft er iemand al geoefend op het klaarkomen terwijl je WHARHARG schreeuwt?
Nee.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:39 schreef ValHallen het volgende:
Oh, heeft er iemand al geoefend op het klaarkomen terwijl je WHARHARG schreeuwt?
Dat is nog best heul lastigquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:39 schreef ValHallen het volgende:
Je hoeft het niet als MP3 op te nemen voor ons of zo hoor!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee.
Ik maak echt te grappige geluidjes als ik klaar kom.
Waar lees je dat ik dat van plan was?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hoeft het niet als MP3 op te nemen voor ons of zo hoor!
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Waar lees je dat ik dat van plan was?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:39 schreef ValHallen het volgende:
Jawel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:38 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Het viel toch wel mee dit keer ?
Het ligt eraan!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Inderdaad. Bovendien ben ik een stille komer als ik fap.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel.
Maar toch.
Het idee alleen al.![]()
Wel grappig nu hebben zowel jij als VH een verhaaltje geschreven over mij die het doet met een milf.
Wat deze man heeft.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:41 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Het ligt eraan!
Soms ben ik stil.
Maar soms kom ik zou ziekelijk hard klaar dat ik nog naschok en kreun.
En dan komen de WHARHARG's er wel uit
Welke DJ was dat ook al weer met die hoer? Giel Beelen of zo?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zie hem dat wel live doen tijdens zijn programma
Ik kan geen plaatjes instarten en fappen tegelijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zie hem dat wel live doen tijdens zijn programma
Het is dan meer diep zuchten bij mij. Oh en naschokkenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:41 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Het ligt eraan!
Soms ben ik stil.
Maar soms kom ik zou ziekelijk hard klaar dat ik nog naschok en kreun.
En dan komen de WHARHARG's er wel uit
Ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Welke DJ was dat ook al weer met die hoer? Giel Beelen of zo?
Volgens mij wel ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Welke DJ was dat ook al weer met die hoer? Giel Beelen of zo?
Dude als ik op mijn zij lig en ik fap dan knalt het bijna mijn neus in.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is dan meer diep zuchten bij mij. Oh en naschokkenAltijd bij staand fappen
Eensch.quote:
Niet eens in me opgekomen om op mijn zij te gaan fappen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:44 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dude als ik op mijn zij lig en ik fap dan knalt het bijna mijn neus in.
En dan schok ik soms zo hard dat ik moet oppassen dat ik niet van het bed flikker
Op je zij? Hmm, nooit geprobeerd. Ik heb vanavond iets te doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:44 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dude als ik op mijn zij lig en ik fap dan knalt het bijna mijn neus in.
En dan schok ik soms zo hard dat ik moet oppassen dat ik niet van het bed flikker
Het is echt heul apart.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet eens in me opgekomen om op mijn zij te gaan fappen.
Ik ga het zo uitproberen.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Op je zij? Hmm, nooit geprobeerd. Ik heb vanavond iets te doen.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Op je zij? Hmm, nooit geprobeerd. Ik heb vanavond iets te doen.
quote:
Dus we gaan met ze allen vanavond op onze zij fappen ja?quote:
En daarbij ook aan elkaar denken?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:46 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dus we gaan met ze allen vanavond op onze zij fappen ja?
De laatste keer dat ik checkte was zij mijn vriendin niet.quote:
Al WHARARGH schreeuwend.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:46 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waarom niet ?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:46 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wtfquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:46 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik sowieso wel ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:46 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee we gaan in 1 bed liggen.quote:
Dat zijn dan de 3 mannen in je leven he.quote:
Mijn vriend geeft geen gehoorquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:46 schreef heloef het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik checkte was zij mijn vriendin niet.
Dat kunnen we veranderen.quote:
2. De ander is een eikelquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zijn dan de 3 mannen in je leven he.
Ik ook.quote:
Ik al sinds dat stomme onweer.quote:
Simpel, neem een vriend die wel reageert.quote:
Het is rocket surgery.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Simpel, neem een vriend die wel reageert.
It's no rocket science gorgeous.
Ik ben nooit in 2 minuten klaarquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zal ik nog steeds in 2 minuten klaar zijn op mijn zij?
Verkapte dump-heem-en-neem-mij post!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ga dreigen met 3fmquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik niet vaak.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben nooit in 2 minuten klaar
And you are Sherlock Holmes?quote:
Ik wou dat ik er een half uur over kon doenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mwoah, meerdere keren achter elkaar in dat half uur dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wou dat ik er een half uur over kon doen
Is dit een verkapte: in ben drukquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:50 schreef naatje_1 het volgende:
Klote administrator gedoeDie C schijf moet dus verwijderd worden met toestemming van de administrator, maar als ik het zo wil doen, moet ik dus op Vista inloggen, maar dan kan je alsnog niet die C verwijderen, daar staat immers Vista op
_! AidsPC...
Ik had er ooit twee uur over gedaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wou dat ik er een half uur over kon doen
En het knalde bijna het topje van je penis eraf.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had er ooit twee uur over gedaan.![]()
Maar godallejezus wat was dat lekker.
Neuh, maar de verkapte ik ben druk kan je vinden in het feit dat ik niet op msn zit.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Is dit een verkapte: in ben druk
Ben je nu trouwens al je bierflesjes bij elkaar aan het oplijnen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neuh, maar de verkapte ik ben druk kan je vinden in het feit dat ik niet op msn zit.
Oplijnen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ben je nu trouwens al je bierflesjes bij elkaar aan het oplijnen?
Dat zit je sowieso niet vaak want je haat msn. Ik dacht dat je me weer aan het negeren was.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neuh, maar de verkapte ik ben druk kan je vinden in het feit dat ik niet op msn zit.
Toen het kwam vloog het er met een enorme vaart uit ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:53 schreef Insomnium het volgende:
[..]
En het knalde bijna het topje van je penis eraf.
Zo hard kwam je klaar denk ik
Het is mij ooit gelukt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat zit je sowieso niet vaak want je haat msn. Ik dacht dat je me weer aan het negeren was.
Die neiging krijg ik wel ja, als je gaat communiceren via FOK!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat zit je sowieso niet vaak want je haat msn. Ik dacht dat je me weer aan het negeren was.
Kusje aan je zusje!quote:
Eet ze.quote:
Ik ga je zo wel bellenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die neiging krijg ik wel ja, als je gaat communiceren via FOK!
Doenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:51 schreef ACT-F het volgende:
Zal ik hierna een uurtje De Dikke Lul band gaan draaien of zo? Lijkt me wel zo toepasselijk
Bigfuut.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:58 schreef heloef het volgende:
Ik zal godverdomme die Vans vinden in maatje 47.
Ja zeg kreng ga jij ook nog eens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |