SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.18 november is er een radiomeet
zie hiervoor Radio 49 - Meet
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:23 schreef Watertornado het volgende:
Ik had toch wel "zonder facebook" verwacht.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:23 schreef Watertornado het volgende:
Ik had toch wel "zonder facebook" verwacht.
mcdonalds is op het plein daarquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien dat je likkoekjes kan meenemen!
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
gewoon
Gerard, Michiel, Timur
met als bijrollen:
sander en ramon = klusjesmannen
ramon = plakpak
domien en annemieke = updates
supertruck = Bert
flessenpost Bart
die ga ik zoeken voor jequote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien dat je likkoekjes kan meenemen!
Ik wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:28 schreef Insomnium het volgende:
Ik heb alleen nog maar pannenkoeken mix in huis.
En ik hou niet van pannenkoeken.
Pannenkoek in je onderbroekquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:28 schreef Insomnium het volgende:
Waarom heb je dat dan in huis?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:28 schreef Insomnium het volgende:
Tony Esposito - Papa Chicoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:30 schreef naatje_1 het volgende:
https://sites.google.com/site/naatjeopjeradio/
Verzoekjes via deze site.
Haten op pannenkoekenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:28 schreef Insomnium het volgende:
Wat!quote:
Nee dat mag nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:33 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wat!
Ik vind het gewoon niet echt lekker!
Dat mag toch.
Wat wou je er tegen doen dan ?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:33 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Nee dat mag niet
Dat mag.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:33 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wat!
Dat mag toch.
Er voor zorgen dat je het lekker gaat vindenquote:
datquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Je net zo lang pannenkoeken door je strot douwen tot je ze lekker vindt!
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Er voor zorgen dat je het lekker gaat vinden
Succesquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Je net zo lang pannenkoeken door je strot douwen tot je ze lekker vindt!
Waarom vind je ze niet lekkerquote:
Beide!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom vind je ze niet lekker? Smaak? Of structuur of wat?
.
Jij altijd schatquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:33 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wat!
Dat mag toch.
Je bedoelt PATATquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:37 schreef naatje_1 het volgende:
Er zijn ook mensen die niet van friet houden, dus dan mag je ook pannekoeken niet lusten.
Dunne flensjes dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:37 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Beide!
Maar poffertjes vind ik dan wel weer lekker
Ik word misselijk na 1 pannenkoek en het smaakt gewoon nergens naar
Wat is dat, patat?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Je bedoelt PATAT
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Je bedoelt PATAT
Apart dat je poffertjes wel lustquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:37 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Beide!
Maar poffertjes vind ik dan wel weer lekker
Ik word misselijk na 1 pannenkoek en het smaakt gewoon nergens naar
quote:
Poffertjes zijn heul anders van smaakquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Apart dat je poffertjes wel lust. Mja, your loss. Pannekoeken met kaas
, of stroop
!!
Dat kennen ze bij jullie, in dat onderontwikkelde gebied, nog nietquote:
Noem je Zuid-Holland nu onderontwikkeld?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kennen ze bij jullie, in dat onderontwikkelde gebied, nog niet.
Zou kunnen jaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Poffertjes zijn heul anders van smaak
Maar dat kan ook gewoon aan mij liggen!
En dan zelf in het Oosten wonen, de ironie.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kennen ze bij jullie, in dat onderontwikkelde gebied, nog niet.
Als je patat niet kent, dan is er geen andere conclusie mogelijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Noem je Zuid-Holland nu onderontwikkeld?
Dat is friet.quote:
De wijzen komen uit het Oosten, dat weet iedereenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:40 schreef heloef het volgende:
[..]
En dan zelf in het Oosten wonen, de ironie.
nee patatquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
De wijzen komen uit het Oosten, dat weet iedereen.
Helaas merk ik daar zo weinig van.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
De wijzen komen uit het Oosten, dat weet iedereen.
Omdat jullie daar nog zo ongeletterd zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Helaas merk ik daar zo weinig van.
Je leert het nog wel.quote:
Ik kan er niks aan doen dat jij kennelijk een bord voor je hoofd hebt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Helaas merk ik daar zo weinig van.
Als ik ongeletterd ben zou ik jouw posts niet kunnen lezen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:42 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Omdat jullie daar nog zo ongeletterd zijn.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik ongeletterd ben zou ik jouw posts niet kunnen lezen.
Dus touche.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:45 schreef naatje_1 het volgende:
Als je niet weet dat de wijzen uit de omgeving van Irak/Afghanistan komen, dan woon je toch best wel in een onderontwikkeld gebied.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd ook van ToTje die draait hoor, begrijp me niet verkeerd.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:46 schreef ToT het volgende:
[..]Irak/Afghanistan, dude!!!
Als je DAT gelooft moet je de Bijbel nog eens goed gaan bestuderen!
Ze kwamen namelijk uit DUITSLAND!Duitsland ligt niet ten oosten van Israël, trollie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sure!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:48 schreef gewoonfaye het volgende:
Als mijn lieflijke vriendje zegt dat we vandaag gaan skypen, ga ik niet draaien, zo niet, dan wil ik wel een uurtje?
Dat was zondag.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:48 schreef Samzz het volgende:
Het was weer een feest gisteren bij NEC - Vitesse las ik. Triest weer.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Duitsland ligt niet ten oosten van Israël, trollie.
Oh, ik las een nieuwsbericht van gisteren dus ik dacht dat de wedstrijd ook gisteren wasquote:
Is cool, dan begin ik zo wel!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:50 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Later, denk ik, moet nog even muziekjes binnen harken.
Heb je altijd met dit soort derby's, de hel breekt los.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik las een nieuwsbericht van gisteren dus ik dacht dat de wedstrijd ook gisteren was.
Nou ja, boeiend, het was iig heel triest weer. Hooligans.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Okee!
Ondertussen is de hint naar Naatje nog niet helemaal door
GA EENS SKYPEN MET JE VRIENDIN LAMLULquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Duitsland ligt niet ten oosten van Israël, trollie.
Ik weet wel dat ik de 23ste voor feyenoord ben!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb je altijd met dit soort derby's, de hel breekt los.
Misschien dik gedrukt?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:53 schreef heloef het volgende:
[..]
GA EENS SKYPEN MET JE VRIENDIN LAMLUL
/carequote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik de 23ste voor feyenoord ben!
WT'tje!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:53 schreef Watertornado het volgende:
Leuk, van die mensen waar je even naartoe wil gaan en dat ze dan net de oversteek van Spanje naar Marokko maken.
Tuurlijk, als je voor Vites bent, ben je ook voor Feijenoord.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik de 23ste voor feyenoord ben!
Juh, ik las dat het NEC-Hooligans waren. Ik vraag me af of ze echt om voetbal geven of dat ze gewoon komen om te matten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb je altijd met dit soort derby's, de hel breekt los.
Met een roeibootje kom je zo van Spanje in Marokko. Gewoon bij Gibraltar oversteken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:53 schreef Watertornado het volgende:
Leuk, van die mensen waar je even naartoe wil gaan en dat ze dan net de oversteek van Spanje naar Marokko maken.
Nuja, tis eigenlijk alleen omdat Naat anders zo eenzaam isquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tuurlijk, als je voor Vites bent, ben je ook voor Feijenoord.
Win eerst maar eens van ADO thuis.quote:
Hij heeft C_A en Morph nog.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nuja, tis eigenlijk alleen omdat Naat anders zo eenzaam is
dat is wel triestquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Win eerst maar eens van ADO thuis.
Ja, maar ik zit nu in Nederland. En hij is daar al.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met een roeibootje kom je zo van Spanje in Marokko. Gewoon bij Gibraltar oversteken.
Ga jij maar dan, eigenlijk met iets anders bezigquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:55 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ga jij maar dan, eigenlijk met iets anders bezig
Jullie is dat ook niet gelukt hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Win eerst maar eens van ADO thuis.
Ik heb het over dit seizoen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jullie is dat ook niet gelukt hoor.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:57 schreef naatje_1 het volgende:
Om heel eruit, as always, ik roep wel go.
het hele huis deed net krrrrrrrgggggggquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt toch wel mee?Een paar dondertjes!
16.00 denk ik, aangezien anderen ook graag willen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:58 schreef Samzz het volgende:
Tot hoe lang ga jij door, ToT? Graag even doorgeven, ik ben er nu dus kan het rooster gewoon ingevuld worden.
Ja?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:56 schreef gewoonfaye het volgende:
Watertornado is echt de meest exentrieke persoon die ik ken.
* heloef slaat virtuele arm om Faye heenquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
het hele huis deed net krrrrrrrggggggg
Goedquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:59 schreef ToT het volgende:
[..]
16.00 denk ik, aangezien anderen ook graag willen.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed. Mocht je langer doorgaan dan hoor ik het wel.
Skype ze.quote:
Wat heeft hij je verteld opdat je deze conclusie hebt getrokken?quote:
Niksquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heeft hij je verteld opdat je deze conclusie hebt getrokken?
Die hint moet toch nu wel aangekomen zijnquote:
Niet dus.quote:
Ignorance is a blissquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die hint moet toch nu wel aangekomen zijn?
Als je maar geen ballerina's gaat kopen hoor! Dan onterf ik je!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
NiksAlleen dat je zn zusje wat hebt verteld over schoenen
quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:59 schreef heloef het volgende:
[..]
* heloef slaat virtuele arm om Faye heen
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:05 schreef Watertornado het volgende:
Is dit echt ToT die aan het draaien is?
Jawel hij negeert haar gewoon keihard.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die hint moet toch nu wel aangekomen zijn?
Ik wil nieuwe pumps, zal ik even een voorbeeld zoeken?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je maar geen ballerina's gaat kopen hoor! Dan onterf ik je!
Ik mag toch hopen dat deze hints wel aangekomen zijn... Anders heb je een behoorlijke taak die op je wachtquote:
Ja! Zien.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil nieuwe pumps, zal ik even een voorbeeld zoeken?
IJzeren Vuist?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil nieuwe pumps, zal ik even een voorbeeld zoeken?
Nja. Soms moet je mensen een beetje opvoeden tegen hun zin.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:03 schreef heloef het volgende:
WT zou volgens mij wel een goede leraar zijn.
Hij heeft een soort van natuurlijke drang om mensen iets bij te brengen.
Waarom?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel hij negeert haar gewoon keihard.
Zo is hij gok ik.quote:
Klinkt... Euhm... Logisch?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo is hij gok ik.
Ik denk dat misschien wel de reden is dat ze op hem viel.
Ga voor de winkel kamperen #occupyquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:10 schreef Samzz het volgende:
De Iron Fists die ik wil zijn uitverkocht!!!
"Nice guys finish last" of zoiets.quote:
Ze worden niet meer gemaaktquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga voor de winkel kamperen #occupy
Or Fee likes a challengequote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:11 schreef heloef het volgende:
[..]
"Nice guys finish last" of zoiets.
Ja, hoe durven ze de Bleeders uit het assortiment te halenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kogelbrief naar het management!
Kan allemaal.quote:
Waar blijven de schoenen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn motto: waarom makkelijk als het moeilijk kan?
Mijn motto is precies omgekeerd.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn motto: waarom makkelijk als het moeilijk kan?
Manfield; niet gekocht.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:13 schreef gewoonfaye het volgende:
heeft de manfield een online shop?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:13 schreef Watertornado het volgende:
ROZEROZEROZEROZEROZE![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als ik die toch eens zou kunnen hebbenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:13 schreef Watertornado het volgende:
ROZEROZEROZEROZEROZE![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik dacht dat ik wel een voorbeeld kon vinden, maar nee hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar blijven de schoenen?
En dat vind ik een mooi motto.
Nee, laat ze eens zien in het topic?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:15 schreef Samzz het volgende:
WT! Heb je de 'Here I Lie'platforms van Iron Fist gezien!?
Dan zet ik de Sugar Witch, Bloody Mess en de Zombie stompers er meteen bijquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, laat ze eens zien in het topic?
Nou ze kunnen nog even mee, maar de winter gaan ze niet overleven.quote:
Ik blijf liever eeuwig maagd dan dat ik ooit zo'n jas aan trek.quote:
Die Zombie Stompers zijn echt té ruig. Ik vraag me echt af bij welke gelegenheid je die kan dragen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zet ik de Sugar Witch, Bloody Mess en de Zombie stompers er meteen bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Zijn een paar monks niets voor jou?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ze kunnen nog even mee, maar de winter gaan ze niet overleven.
Past niet echt bij mijn kledingstijl he.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zijn een paar monks niets voor jou?
[ afbeelding ]
Feestjes, school, datesquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die Zombie Stompers zijn echt té ruig. Ik vraag me echt af bij welke gelegenheid je die kan dragen.
Dan ga je die toch aanpassen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Past niet echt bij mijn kledingstijl he.
Zippy?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:20 schreef Watertornado het volgende:
Ik weet wel, ToT, dat de BossHoss een bazenversie heeft.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:19 schreef Samzz het volgende:
Die here i lie vind ik zeker tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Anonimity is a bliss
Nee ik zoek schoenen die passen mijn stijl.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan ga je die toch aanpassen?
Ik zou het eerder andersom zeggen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:20 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik zoek een combinatie van deze hak
[ afbeelding ]
en deze voorkant
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Overigens moet de zus van naat een aantal eigenschappen kunnen oplepelen over die dingen.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik zoek schoenen die passen mijn stijl.
Mijn stijl veranderen tsss
Probeer het eens bij Tango.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:20 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik zoek een combinatie van deze hak
[ afbeelding ]
en deze voorkant
[ afbeelding ]
Ik vind ze allemaal heerlijkquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Die here i lie vind ik zeker tof
Nah ik heb niet zoveel met wit.quote:
Die hakken zijn me te lompquote:
Terwijl die schoenen met een goede outfit juist weer heel gaaf zijnquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:25 schreef Watertornado het volgende:
[ afbeelding ]
Deze shit waar gewoon nog net net heel groot op de zijkant HOERRRRRR staat geschreven.
Ken je haar ook sinds gister?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
hmm, tis dat ik haar langer dan vandaag ken.
mij ook net iets te, maar ik heb al zoveel superdunne hakjes, ik vind iets lomper fijnerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die hakken zijn me te lomp. Kleur is tof.
Nee, sinds 17 april.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ken je haar ook sinds gister?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:25 schreef Watertornado het volgende:
[ afbeelding ]
Deze shit waar gewoon nog net net heel groot op de zijkant HOERRRRRR staat geschreven.
Ik vind de schoen behoorlijk uit verhouding door die grote hakquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
mij ook net iets te, maar ik heb al zoveel superdunne hakjes, ik vind iets lomper fijner
Zulke schoenen zijn in de basis niet gemaakt om fijn op te lopen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
mij ook net iets te, maar ik heb al zoveel superdunne hakjes, ik vind iets lomper fijner
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zulke schoenen zijn in de basis niet gemaakt om fijn op te lopen.Die zijn ervoor zodat je kont meer naar achter gaat staan en je benen langer lijken zodat je er wat gewilliger uitziet.
Hierquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:29 schreef Watertornado het volgende:
Waar is Tha_Erik trouwens? Ik heb hem nodig.
Maar dat iddquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de schoen behoorlijk uit verhouding door die grote hak.
manmens.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zulke schoenen zijn in de basis niet gemaakt om fijn op te lopen.Die zijn ervoor zodat je kont meer naar achter gaat staan en je benen langer lijken zodat je er wat gewilliger uitziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net iets te hipster, maar stiekem wil hem hebben.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:30 schreef heloef het volgende:
Het lijken op schoenen die in een achtbaan zitten met een beugel omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net iets te hipster, maar stiekem wil hem hebben..
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Mooi!quote:
Neen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net iets te hipster, maar stiekem wil hem hebben.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net iets te hipster, maar stiekem wil hem hebben.![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooi!
[ afbeelding ]
Ga eens geld claimen. Foto rechtstreeks geklauwd uit je fobo!
quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het lijken op schoenen die in een achtbaan zitten met een beugel om.
Die back to the future schoen.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:38 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ja ga je eens richten op 1 ding
Muziek draaien
niet runescape spelen
hallo indiaanquote:
Niet doenquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:45 schreef suikertaartje het volgende:
'80's![]()
* suikertaartje doet een warmworddansje
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:46 schreef Insomnium het volgende:
RARGH
Huisarts belde net.
Ik moet per direct stoppen met mijn dieet.
Schijnbaar is mijn metabolisme op het moment zo laag dat het zelfs geen Koolhydraten of vetten verbrand om warm te worden.
Het plan van hun is om dat een kickstart te geven met vet eten
Zodat ik opeens zoveel binnenkrijg dat mijn lichaam wel MOET gaan verbranden.
En dat is nu net wat ik niet wil.
Want ik wil 15 kilo kwijt
jammerzquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:46 schreef Insomnium het volgende:
RARGH
Huisarts belde net.
Schijnbaar is mijn metabolisme op het moment zo laag dat het zelfs geen Koolhydraten of vetten verbrand om warm te worden.
Das kut.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:46 schreef Insomnium het volgende:
RARGH
Huisarts belde net.
Volhoudenquote:
Is dat even kutquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:46 schreef Insomnium het volgende:
RARGH
Huisarts belde net.
We geloven in je!quote:
Ik heb 5 rollen pepermunt gehaald voor de zuigreflexquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
VolhoudenEerste weken zijn het zwaarst
En als je daarbij sport dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:46 schreef Insomnium het volgende:
RARGH
Huisarts belde net.
Ja dat heb ik dus gister gedaan.quote:
Argh, dat is klotequote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:46 schreef Insomnium het volgende:
RARGH
Huisarts belde net.
Sowieso die hele Ellie Goulding is matig.quote:
Ik vind 'r wel tof als ze niet zo overgeproduceerd is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Sowieso die hele Ellie Goulding is matig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OH YEAH!C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
ik vond dat liedje mwah, maar ze heeft dus een nieuwe clip.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Sowieso die hele Ellie Goulding is matig.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:52 schreef heloef het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OH YEAH!![]()
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Dat dacht ik al.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ik vond dat liedje mwah, maar ze heeft dus een nieuwe clip.
ja, die was ook al hipspterquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
Ze had eerst zo'n clip waardoor de in de lucht zweefde volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |