SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.18 november is er een radiomeet
zie hiervoor Radio 49 - Meet
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:23 schreef Watertornado het volgende:
Ik had toch wel "zonder facebook" verwacht.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:23 schreef Watertornado het volgende:
Ik had toch wel "zonder facebook" verwacht.
mcdonalds is op het plein daarquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien dat je likkoekjes kan meenemen!
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
gewoon
Gerard, Michiel, Timur
met als bijrollen:
sander en ramon = klusjesmannen
ramon = plakpak
domien en annemieke = updates
supertruck = Bert
flessenpost Bart
die ga ik zoeken voor jequote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien dat je likkoekjes kan meenemen!
Ik wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:28 schreef Insomnium het volgende:
Ik heb alleen nog maar pannenkoeken mix in huis.
En ik hou niet van pannenkoeken.
Pannenkoek in je onderbroekquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:28 schreef Insomnium het volgende:
Waarom heb je dat dan in huis?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:28 schreef Insomnium het volgende:
Tony Esposito - Papa Chicoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:30 schreef naatje_1 het volgende:
https://sites.google.com/site/naatjeopjeradio/
Verzoekjes via deze site.
Haten op pannenkoekenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:28 schreef Insomnium het volgende:
Wat!quote:
Nee dat mag nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:33 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wat!
Ik vind het gewoon niet echt lekker!
Dat mag toch.
Wat wou je er tegen doen dan ?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:33 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Nee dat mag niet
Dat mag.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:33 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wat!
Dat mag toch.
Er voor zorgen dat je het lekker gaat vindenquote:
datquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Je net zo lang pannenkoeken door je strot douwen tot je ze lekker vindt!
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Er voor zorgen dat je het lekker gaat vinden
Succesquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Je net zo lang pannenkoeken door je strot douwen tot je ze lekker vindt!
Waarom vind je ze niet lekkerquote:
Beide!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom vind je ze niet lekker? Smaak? Of structuur of wat?
.
Jij altijd schatquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:33 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wat!
Dat mag toch.
Je bedoelt PATATquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:37 schreef naatje_1 het volgende:
Er zijn ook mensen die niet van friet houden, dus dan mag je ook pannekoeken niet lusten.
Dunne flensjes dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:37 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Beide!
Maar poffertjes vind ik dan wel weer lekker
Ik word misselijk na 1 pannenkoek en het smaakt gewoon nergens naar
Wat is dat, patat?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Je bedoelt PATAT
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Je bedoelt PATAT
Apart dat je poffertjes wel lustquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:37 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Beide!
Maar poffertjes vind ik dan wel weer lekker
Ik word misselijk na 1 pannenkoek en het smaakt gewoon nergens naar
quote:
Poffertjes zijn heul anders van smaakquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Apart dat je poffertjes wel lust. Mja, your loss. Pannekoeken met kaas
, of stroop
!!
Dat kennen ze bij jullie, in dat onderontwikkelde gebied, nog nietquote:
Noem je Zuid-Holland nu onderontwikkeld?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kennen ze bij jullie, in dat onderontwikkelde gebied, nog niet.
Zou kunnen jaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Poffertjes zijn heul anders van smaak
Maar dat kan ook gewoon aan mij liggen!
En dan zelf in het Oosten wonen, de ironie.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kennen ze bij jullie, in dat onderontwikkelde gebied, nog niet.
Als je patat niet kent, dan is er geen andere conclusie mogelijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Noem je Zuid-Holland nu onderontwikkeld?
Dat is friet.quote:
De wijzen komen uit het Oosten, dat weet iedereenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:40 schreef heloef het volgende:
[..]
En dan zelf in het Oosten wonen, de ironie.
nee patatquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
De wijzen komen uit het Oosten, dat weet iedereen.
Helaas merk ik daar zo weinig van.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
De wijzen komen uit het Oosten, dat weet iedereen.
Omdat jullie daar nog zo ongeletterd zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Helaas merk ik daar zo weinig van.
Je leert het nog wel.quote:
Ik kan er niks aan doen dat jij kennelijk een bord voor je hoofd hebt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Helaas merk ik daar zo weinig van.
Als ik ongeletterd ben zou ik jouw posts niet kunnen lezen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:42 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Omdat jullie daar nog zo ongeletterd zijn.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik ongeletterd ben zou ik jouw posts niet kunnen lezen.
Dus touche.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:45 schreef naatje_1 het volgende:
Als je niet weet dat de wijzen uit de omgeving van Irak/Afghanistan komen, dan woon je toch best wel in een onderontwikkeld gebied.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd ook van ToTje die draait hoor, begrijp me niet verkeerd.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:46 schreef ToT het volgende:
[..]Irak/Afghanistan, dude!!!
Als je DAT gelooft moet je de Bijbel nog eens goed gaan bestuderen!
Ze kwamen namelijk uit DUITSLAND!Duitsland ligt niet ten oosten van Israël, trollie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sure!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:48 schreef gewoonfaye het volgende:
Als mijn lieflijke vriendje zegt dat we vandaag gaan skypen, ga ik niet draaien, zo niet, dan wil ik wel een uurtje?
Dat was zondag.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:48 schreef Samzz het volgende:
Het was weer een feest gisteren bij NEC - Vitesse las ik. Triest weer.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Duitsland ligt niet ten oosten van Israël, trollie.
Oh, ik las een nieuwsbericht van gisteren dus ik dacht dat de wedstrijd ook gisteren wasquote:
Is cool, dan begin ik zo wel!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:50 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Later, denk ik, moet nog even muziekjes binnen harken.
Heb je altijd met dit soort derby's, de hel breekt los.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik las een nieuwsbericht van gisteren dus ik dacht dat de wedstrijd ook gisteren was.
Nou ja, boeiend, het was iig heel triest weer. Hooligans.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Okee!
Ondertussen is de hint naar Naatje nog niet helemaal door
GA EENS SKYPEN MET JE VRIENDIN LAMLULquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Duitsland ligt niet ten oosten van Israël, trollie.
Ik weet wel dat ik de 23ste voor feyenoord ben!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb je altijd met dit soort derby's, de hel breekt los.
Misschien dik gedrukt?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:53 schreef heloef het volgende:
[..]
GA EENS SKYPEN MET JE VRIENDIN LAMLUL
/carequote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik de 23ste voor feyenoord ben!
WT'tje!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:53 schreef Watertornado het volgende:
Leuk, van die mensen waar je even naartoe wil gaan en dat ze dan net de oversteek van Spanje naar Marokko maken.
Tuurlijk, als je voor Vites bent, ben je ook voor Feijenoord.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik de 23ste voor feyenoord ben!
Juh, ik las dat het NEC-Hooligans waren. Ik vraag me af of ze echt om voetbal geven of dat ze gewoon komen om te matten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb je altijd met dit soort derby's, de hel breekt los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |