SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz of Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MEET!
![]()
[Stapmeet 6 april] Ja alweer jaJaaa, dansen! dansen!![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ook al heb ik (dit keer) niet geluisterd, thanks Melting!
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
Trouwens nog een mooi gay gedichtje van Herman Finikers:
"Nog nooit zo genoten
als met jouw snor
tegen mijn kloten."![]()
Ben jij ook zo'n handtastelijke homo, Erik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Ik maak het goed! Even aan Erik vragen hoe je dat het beste doet
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:05 schreef naatje_1 het volgende:
Ben jij ook zo'n handtastelijke homo, Erik?Sow DIE komt uit een oude stoffige catacombe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb nog nooit een verstandelijk gehandicapte homo gezien. Betekent dit dat homo's een hogere levensvorm zijn?![]()
Nah, ik vroeg het me gewoon af omdat ik een gruwelijke hekel heb aan mensen die een ander een levensstijl op willen dringen.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:06 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb nog nooit een verstandelijk gehandicapte homo gezien. Betekent dit dat homo's een hogere levensvorm zijn?![]()
![]()
Kan iemand me trouwens helpen? Ik zoek een crossover-thrash band, die erg lijkt op S.O.D qua muziek:
Het is geloof ik een drie-letterige afkorting en op hun debuutalbum staat een soort van skelet dat op Uncle Sam lijkt.![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:06 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb nog nooit een verstandelijk gehandicapte homo gezien. Betekent dit dat homo's een hogere levensvorm zijn?
Jaaa, dansen! dansen!![]()
Je dringt sowieso niks opquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, ik vroeg het me gewoon af omdat ik een gruwelijke hekel heb aan mensen die een ander een levensstijl op willen dringen..
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:05 schreef naatje_1 het volgende:
Ben jij ook zo'n handtastelijke homo, Erik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ieder mens is sowieso homo, homo sapiens om precies te zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:07 schreef ToT het volgende:
Diepe filosofie:
"Als alle mensen homo waren geweest; waren wij er niet eens geweest!"![]()
Dit is wel héél diep.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:07 schreef ToT het volgende:
Diepe filosofie:
Dat is wel heel egocentrisch. Ik moet jou helemaal niet hebben. Sterker nog, ik had niet eens gezien dat jij het was tot reactie drie ofzoquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is zo irritant, want om een of andere reden lijk je mij altijd te moeten hebben als er een discussie is. Ik weet gewoon niet meer of je loopt te fucken of niet.Ik had op iedereen zo gereageerd. Sorry als je last hebt van mijn mening op het internet
![]()
![]()
Diepe filosofiequote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:07 schreef ToT het volgende:
Diepe filosofie:
Nee, ik hap ookquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij hapt, of was het een bevestiging dat ik hap?![]()
![]()
Meh, Erik niet plagen, Erik is liev!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Absoluut, de overgrote meerderheid.quote:Gemarmerd bruin, dan vallen de vlekken minder op.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:05 schreef Watertornado het volgende:
Welk kleur zeil prefereer jij trouwens, Erik.Alleen in geval van extreme schoonheid en als het niet te koud is.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:05 schreef arachide. het volgende:
Krijg je een harde als je een man op straat ziet lopen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:05 schreef naatje_1 het volgende:
Ben jij ook zo'n handtastelijke homo, Erik?Alleen in wederzijdse toestemming.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Absoluut.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:06 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb nog nooit een verstandelijk gehandicapte homo gezien. Betekent dit dat homo's een hogere levensvorm zijn?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Maar dat geldt ook voor autist.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:07 schreef ToT het volgende:
Diepe filosofie:
"Als alle mensen homo waren geweest; waren wij er niet eens geweest!"
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
De Homo Erectus is anders veel geiler voor homo's!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ieder mens is sowieso homo, homo sapiens om precies te zijn.![]()
![]()
Als iedereen vrouw was ookquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:07 schreef ToT het volgende:
Diepe filosofie:
"Als alle mensen homo waren geweest; waren wij er niet eens geweest!"Wat is je punt?
![]()
![]()
Een veranderlijk mens wordt niet snel gek, zegt mijn moeder altijd.quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar dat geldt ook voor autist.![]()
![]()
Ok. Ik twijfel tussen dát of juist wit ofzo zodat het beter zichtbaar is voor het spetterende effect of voor ontwijkingen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gemarmerd bruin, dan vallen de vlekken minder op.
[..]Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Erik je bent zo'n heldquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een veranderlijk mens wordt niet snel gek, zegt mijn moeder altijd.![]()
![]()
![]()
Meh, was één of andere kutopmerking van een homo-intolerante vader van één of andere kutfilm!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als iedereen vrouw was ookWat is je punt?
![]()
![]()
Is homo zijn erfelijk?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een veranderlijk mens wordt niet snel gek, zegt mijn moeder altijd.Was je vader dat ook?
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:10 schreef meowingtons het volgende:
Erik held![]()
Ook nog vragen beantwoorden![]()
Het homogedeelte in homoseksualiteit komt niet van het latijn homo (mens), maar van het Grieks homoios (gelijk).quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ieder mens is sowieso homo, homo sapiens om precies te zijn.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik voel me gewoon snel aangevallenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is wel heel egocentrisch. Ik moet jou helemaal niet hebben. Sterker nog, ik had niet eens gezien dat jij het was tot reactie drie ofzoIk had op iedereen zo gereageerd. Sorry als je last hebt van mijn mening op het internet
![]()
Het heeft me ook een tijdje gekost voordat ik weer normaal op meow durfde te reageren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley![]()
Ik zag allemaal bekende Radio 49 mensen op die foto's van de John Carter voorpremiere
No shit.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het homogedeelte in homoseksualiteit komt niet van het latijn homo (mens), maar van het Grieks homoios (gelijk).![]()
Ik draag wel eens zwarte sokken. Ik heb vrouwen wel eens zwarte sokken zien dragen. Ergo: ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:09 schreef ACT-F het volgende:
Trek je als homo wel eens vrouwenkleren aan?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Heb je het wel eens met een vrouw gedaan Erik?Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Hoaxquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zag allemaal bekende Radio 49 mensen op die foto's van de John Carter voorpremiere!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik draag wel eens zwarte sokken. Ik heb vrouwen wel eens zwarte sokken zien dragen. Ergo: ja.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Ik heb een tijdje vermoedens gehad, maar aangezien hij nog altijd met mijn moeder samen is, denk ik niet dat het erfelijk is.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Is homo zijn erfelijk?Was je vader dat ook?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon snel aangevallen![]()
Het heeft me ook een tijdje gekost voordat ik weer normaal op meow durfde te reageren.
Ik had al zo'n ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nouja, niet van de spoiler. Maar als je niet tegen kneuzen kunt moet je van FOK! wegblijven.
![]()
Heeft-ie een jarenlange studie voor moeten volgen!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe ben je homofiel geworden? En wat is precies de homofeel?Is volgens mij eerst een paar keer gezakt voor het examen toen hij een harde plasser kreeg van de lerares die hem een oraal examen aflegde!
![]()
![]()
Hoe reageert je omgeving in de biblebelt op je geaardheid?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik draag wel eens zwarte sokken. Ik heb vrouwen wel eens zwarte sokken zien dragen. Ergo: ja.![]()
Op de basisschool zeiden meisjes dat ze homo waren omdat ze jongens leuk vonden. Toen heb ik me zo geïrriteerd.#TeamMiley![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:12 schreef arachide. het volgende:
Op de basisschool zeiden meisjes dat ze homo waren omdat ze jongens leuk vonden. Toen heb ik me zo geïrriteerd._!
![]()
![]()
weeeeewooooooowweeeeewooooquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:12 schreef arachide. het volgende:
Op de basisschool zeiden meisjes dat ze homo waren omdat ze jongens leuk vonden. Toen heb ik me zo geïrriteerd.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Jij bijv.quote:En Charmed, Mono, etc.
Ik zeg ook altijd dat ik lesbisch ben omdat ik op meisjes val hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:12 schreef arachide. het volgende:
Op de basisschool zeiden meisjes dat ze homo waren omdat ze jongens leuk vonden. Toen heb ik me zo geïrriteerd.![]()
Mja, ik moet eerlijk zeggen dat jij heel vaak dequote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had al zo'n ideeNouja, niet van de spoiler. Maar als je niet tegen kneuzen kunt moet je van FOK! wegblijven.
gebruikt in een discussie of wat dan ook en ik dat ook wel als een aanval zie
.
Was maar een grapje!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje vermoedens gehad, maar aangezien hij nog altijd met mijn moeder samen is, denk ik niet dat het erfelijk is.Maar tof @ je antwoord man!
Overigens had ik een collega die na zijn 60e tegen zijn vrouw en kinderen vertelde dat hij homo was en is toen gaan samenwonen met een man die hij kort daarvoor had leren kennen. Vrij onverwacht, zoiets.![]()
Nu mag je me emo.giffen, maar ik ben licht verslaafd. Ik denk niet dat ik snel zonder FOK! kan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had al zo'n ideeNouja, niet van de spoiler. Maar als je niet tegen kneuzen kunt moet je van FOK! wegblijven.
#TeamMiley![]()
Sta ik op de fotoquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij bijv.En Charmed, Mono, etc.
?
Ik heb een test gedaan bij het CBH (Centraal Bureau voor Homoïsme) en ben toen geschikt bevonden om homo te worden, training gevolgd en the rest is history.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe ben je homofiel geworden? En wat is precies de homofeel?Absoluut niet en dat houden we graag zo.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb je het wel eens met een vrouw gedaan Erik?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Laat me denken aan Two and a half menquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Was maar een grapje!Maar tof @ je antwoord man!
Overigens had ik een collega die na zijn 60e tegen zijn vrouw en kinderen vertelde dat hij homo was en is toen gaan samenwonen met een man die hij kort daarvoor had leren kennen. Vrij onverwacht, zoiets.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd dat ik lesbisch ben omdat ik op meisjes val hoor.![]()
![]()
Contaminatiesquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:12 schreef arachide. het volgende:
Op de basisschool zeiden meisjes dat ze homo waren omdat ze jongens leuk vonden. Toen heb ik me zo geïrriteerd.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:12 schreef arachide. het volgende:
Op de basisschool zeiden meisjes dat ze homo waren omdat ze jongens leuk vonden. Toen heb ik me zo geïrriteerd._______________________________!
![]()
Je noemt me een kneusquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Neeeeeeequote:!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb een test gedaan bij het CBH (Centraal Bureau voor Homoïsme) en ben toen geschikt bevonden om homo te worden, training gevolgd en the rest is history.
[..]
Absoluut niet en dat houden we graag zo.Je bent iig wel een 100% homo! Ik vraag me dan af he. Als je een (naakte) vrouw ziet. Wat denk je dan?
Nee.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:13 schreef ValHallen het volgende:
Is Modern Talking - You can win if you want de officiële homolokroep Erik?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ja jij houdt niet van open gunshotwounds he?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Absoluut niet en dat houden we graag zo.![]()
![]()
Prolly hetzelfde wat jij denkt bij een naakte man.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Je bent iig wel een 100% homo! Ik vraag me dan af he. Als je een (naakte) vrouw ziet. Wat denk je dan?
Hahahahaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:14 schreef Watertornado het volgende:
Erik ga je hier wel eens koffie drinken? http://www.achterommetje.nl/![]()
!
Wil je verkeren?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Standaard PIVerander het al voor jou
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Valt het tegen om daar onder maar 1 gat te hebben i.t.t. 2 voor de hetero mannen?Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Huuuhuuuquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:15 schreef naatje_1 het volgende:
Gaan we trouwens het volgende topic gewoon heterovragen stellen?Ik vind namelijk wel dat de homo's nu een voorkeurspositie krijgen tov ons...
Weer een man die ik niet uit hoef te nodigen voor de sauna, verdommequote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Prolly hetzelfde wat jij denkt bij een naakte man..
Wanneer ben je hetero geworden en zo ja: Waarom?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:15 schreef naatje_1 het volgende:
Gaan we trouwens het volgende topic gewoon heterovragen stellen?Ik vind namelijk wel dat de homo's nu een voorkeurspositie krijgen tov ons...
![]()
Hebben die geen reet of wat?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Valt het tegen om daar onder maar 1 gat te hebben i.t.t. 2 voor de hetero mannen?![]()
![]()
I NEED TO GET AWAY FROM THIS!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Je bent iig wel een 100% homo! Ik vraag me dan af he. Als je een (naakte) vrouw ziet. Wat denk je dan?
Nee, ik kan de esthetiek van een vrouwenlichaam best waarderen, de lijnen die het heeft, de vormen, het zachte. Maar fysiek doet het me niets.Wounds that keep bleeding need stitches.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja jij houdt niet van open gunshotwounds he?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Daar ging m'n bierquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Valt het tegen om daar onder maar 1 gat te hebben i.t.t. 2 voor de hetero mannen?.
Ik snap nietquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Valt het tegen om daar onder maar 1 gat te hebben i.t.t. 2 voor de hetero mannen?
Hetero hebben toch een vrouw, 2 gaten daar onder. D'ohquote:quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Wounds that keep bleeding need stitches.De tering!
En I don't trust anything that bleeds for days and doesn't die!![]()
![]()
Waarom zou je uberhäupt als hetero haar in haar reet nemen? Je hebt toch al een prima gat, gebruik het dan![]()
![]()
Jij vroeg naar heteromannen met twee gaten en homomannen met éénquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hetero hebben toch een vrouw, 2 gaten daar onder. D'oh
[..]![]()
![]()
Mr. Garrisonquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]De tering!
En I don't trust anything that bleeds for days and doesn't die!![]()
![]()
![]()
![]()
Heteromannen kunnen 2 gaatjes volblaffen en homo's maar eentje, tenminste als het over "down there" gaat en je de modn niet meerekent!quote:![]()
![]()
Schijnt wat strakker te zijn. En misschien het standje ofzo?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:17 schreef Trollscience het volgende:
Waarom zou je uberhäupt als hetero haar in haar reet nemen? Je hebt toch al een prima gat, gebruik het dan#TeamMiley![]()
Afwisseling!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:17 schreef Trollscience het volgende:
Waarom zou je uberhäupt als hetero haar in haar reet nemen? Je hebt toch al een prima gat, gebruik het danNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Nouquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:17 schreef arachide. het volgende:
Geil je op jezelf? Weetjewel, omdat je op je eigen geslacht valt enzo?!! Zelfingenomenheid
YMCA.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:18 schreef ValHallen het volgende:
Even een vraagje voor de hetero's hier: Wat is jullie favoriete heteronummer?Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Waarom? Omdat het lekker is.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:17 schreef Trollscience het volgende:
Waarom zou je uberhäupt als hetero haar in haar reet nemen? Je hebt toch al een prima gat, gebruik het dan“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
YMCAquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:18 schreef ValHallen het volgende:
Even een vraagje voor de hetero's hier: Wat is jullie favoriete heteronummer?
Nauwelijks.quote:Ligt eraan, als ik een achterdeursleutel heb en het is korter kom ik wel achterom, maar het is beleefder om de voordeur en de deurbel te gebruiken.quote:Zoals al gezegd, ik kan de esthetiek waarderen op een artistiek niveauquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:15 schreef Trollscience het volgende:
Erik, ben jij echt in en in homo of kun je toch nog wel wat vrouwelijk schoon waarderen?Ik zou het niet weten. Ik mis in ieder geval niet het gat wat vrouwen hebben.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Valt het tegen om daar onder maar 1 gat te hebben i.t.t. 2 voor de hetero mannen?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Toen ik 14 was, maar ik heb er wel problemen mee gehad hoor... Iedereen om mij heen viel op hetzelfde geslacht en ik was toen ineens de enige uitzondering. Ik was ook bang dat mijn familie het niet zou accepteren, gelukkig is dat goedgekomen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wanneer ben je hetero geworden en zo ja: Waarom?![]()
Waarom zou jequote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Heteromannen kunnen 2 gaatjes volblaffen en homo's maar eentje, tenminste als het over "down there" gaat en je de modn niet meerekent!
Wat is een heteronummer?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:18 schreef ValHallen het volgende:
Even een vraagje voor de hetero's hier: Wat is jullie favoriete heteronummer?![]()
Ik eet graag. Nomnomnomquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zelfingenomenheid? Vandaar die dildo's dus. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Nee inderdaad, getver, kontjes en piemelsquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, dat nummer "Liever anaal" is ook niet aan mij besteed hoor!
Tekst van dat nummerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, dat nummer "Liever anaal" is ook niet aan mij besteed hoor!
Gek genoeg dansen ook homo's op de nummers die ik leuk vindquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nummers waar alle hetero's gek op dansen.![]()
![]()
Dat is YMCAquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nummers waar alle hetero's gek op dansen.. Zijn we nu allemaal homo
![]()
![]()
?
Negerpiemelsquote:
Oh, ik niet. Ik vind het fijnquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Echt? Ik flip al als er iets in de buurt komt. Mits met beleid in het begin, uiteraard.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Echt? Ik flip al als er iets in de buurt komt![]()
![]()
Moeilijke vraag. Ik vind mannen gewoon aantrekkelijk, daar reageert mijn lichaam fysiek op.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:17 schreef arachide. het volgende:
Wat is het precies aan een man dat je ertoe aangetrokken bent?Ik heb nog nooit Rennie gebruikt, dus nee.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:17 schreef ACT-F het volgende:
'Rennie helpt' is een bekende slogan uit een reclamecommercial. Heeft Rennie jou wel eens geholpen Erik?Niet bijzonder vaak. Maar iedere man geilt ergens wel een beetje op zichzelf, anders zou niemand zo liefdevol zijn eigen geslacht kunnen betasten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:17 schreef arachide. het volgende:
Geil je op jezelf? Weetjewel, omdat je op je eigen geslacht valt enzo?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Niggersquote:Jaaa, dansen! dansen!![]()
Het helpt dat je jezelf kent en zodoende de ander ook temeerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet bijzonder vaak. Maar iedere man geilt ergens wel een beetje op zichzelf, anders zou niemand zo liefdevol zijn eigen geslacht kunnen betasten.
Wat moet poepen dan een kwelling zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Echt? Ik flip al als er iets in de buurt komtAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Vrouwen poepen niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat moet poepen dan een kwelling zijn.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Weetje, ik kan me gewoon niet voorstellen dat je van een enigszins mooi lichaam niet gewoon warm wordt, dat ben ik dan weer als bi zijnde
#TeamMiley![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik niet. Ik vind het fijn. Mits met beleid in het begin, uiteraard.
![]()
![]()
Vrouwen poepen niet toch? TOCH?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat moet poepen dan een kwelling zijn.![]()
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:23 schreef arachide. het volgende:
Weetje, ik kan me gewoon niet voorstellen dat je van een enigszins mooi lichaam niet gewoon warm wordt, dat ben ik dan weer als bi zijnde![]()
Lekker makkelijk, Bi zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:23 schreef arachide. het volgende:
Weetje, ik kan me gewoon niet voorstellen dat je van een enigszins mooi lichaam niet gewoon warm wordt, dat ben ik dan weer als bi zijnde
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Inderdaad, die schijten alleen maar.
Is het ook.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat moet poepen dan een kwelling zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley![]()
Okee serieuzere vraag: tot wat voor mannen voel je je aangetrokken? (Leeftijd, fysieke bouw, persoonlijkheid enz.) (Als het niet te persoonlijk is)quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moeilijke vraag. Ik vind mannen gewoon aantrekkelijk, daar reageert mijn lichaam fysiek op.
[..]
Ik heb nog nooit Rennie gebruikt, dus nee.
[..]
Niet bijzonder vaak. Maar iedere man geilt ergens wel een beetje op zichzelf, anders zou niemand zo liefdevol zijn eigen geslacht kunnen betasten.![]()
Ik word net zo opgewonden van een vrouw als van een man hoor.quote:
Vrouwen
Mannen
Mensen![]()
#TeamMiley![]()
Toch de helft van het topic gevuld met vragen aan Erik
Alhoewel ik eerder denk "dat is een leuke jongen" dan "dat is een leuk meisje" gaat dat wel ongeveer voor mij op. Maar verliefdheid is iets anders.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik word net zo opgewonden van een vrouw als van een man hoor.
Vrouwen
Mannen
Mensen![]()
![]()
Je mag het ook neertypenquote:. Of je reactie uitleggen, want ik trek twee conclusies en ik ben wel benieuwd welke de juiste is
.
Ik heb hier nog wel een knuppel liggen!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Die moet nog even door iemand gemaakt worden![]()
![]()
Ik heb bewijs gezien dat het tegendeel waar is. Helaas.quote:Laat ik deze vraag zo benaderen: in de bear-scene is een polar bear (ijsbeer) een behaarde man met grijs haar, dus oud. Een bruine beel is dus een jongere beer want nog niet grijsquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:23 schreef ACT-F het volgende:
Als je moet kiezen tussen een ijsbeer of een bruine beer, welke neem je dan Erik?. Ergo, ik neem de bruine beer.
Het verschilt. Ik ben wel een persoonlijkheidspersoon, dat is voor mij het aller belangrijkste. En een leuk gezicht. Het hoeft niet perfect knap te zijn, als er maar iets is wat me aantrekt. Leeftijd ben ik wel wat ruim in, maar ik heb vooralsnog de bovengrans wel bij 35 liggen, en liever iemand die toch wel wat jonger dan dat is.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee serieuzere vraag: tot wat voor mannen voel je je aangetrokken? (Leeftijd, fysieke bouw, persoonlijkheid enz.) (Als het niet te persoonlijk is)Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Erik, even een domme vraag. Poepen jullie voor de kontseks aan? Zo niet, valt het dan onder de poepseks noemer?![]()
![]()
Nee, dan moet je niet in een poepert poeren.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
HahaNee dank u, ik wil graag kinderen dus wordt nooit wat
![]()
*Proestquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee, dan moet je niet in een poepert poeren.![]()
Ik word sneller verliefd op jongens, maar ik ben seksueel gezien evenveel tot beide aangetrokken. Bij meisjes blijft het vaker bij "ik wil met je zoenen" en bij jongens denk ik sneller aan of hij datebaar is.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Alhoewel ik eerder denk "dat is een leuke jongen" dan "dat is een leuk meisje" gaat dat wel ongeveer voor mij op. Maar verliefdheid is iets anders.#TeamMiley![]()
Maar even serieus jongens, ik heb dus altijd geroepen dat ik agnost ben, maar ik weet niet, het voelt alsof ik mezelf daardoor niet serieus neem. Alsof ik voor de makkelijkste weg kies. In Life of Pi staat wel een aardig stuk, waarin de hoofdpersoon (zelf gelovig als de tering) zegt meer waardering voor atheïsten te hebben dan voor agnosten. En ik snapte waarom.![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:27 schreef Drommeldaris het volgende:
Erik, even een domme vraag. Poepen jullie voor de kontseks aan? Zo niet, valt het dan onder de poepseks noemer?
Maar greppellikken lijkt je niet echt iets aantrekkelijks om te doen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik word sneller verliefd op jongens, maar ik ben seksueel gezien evenveel tot beide aangetrokken. Bij meisjes blijft het vaker bij "ik wil met je zoenen" en bij jongens denk ik sneller aan of hij datebaar is.![]()
![]()
Dat snap ik niet, maar de meeste homo's houden van hygiène en niet van poep.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:27 schreef Drommeldaris het volgende:
Erik, even een domme vraag. Poepen jullie voor de kontseks aan? Zo niet, valt het dan onder de poepseks noemer?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Nooit gewetenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Laat ik deze vraag zo benaderen: in de bear-scene is een polar bear (ijsbeer) een behaarde man met grijs haar, dus oud. Een bruine beel is dus een jongere beer want nog niet grijs. Ergo, ik neem de bruine beer.
Zo leer je nog eens wat
![]()
![]()
Of je voordat je een tampeloers in je sterretje gebeukt krijg nog even je bruine vrienden uitlaat in het zwembad.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, maar de meeste homo's houden van hygiène en niet van poep.![]()
Beffen ofwat? Want dat wil ik eigenlijk toch nog wel een keer doen! Dat lijkt me echt heeeeeeel geil.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar greppellikken lijkt je niet echt iets aantrekkelijks om te doen?#TeamMiley![]()
Lees dan vooral ook de wiki even door, vermakelijk ende leerzaamquote:.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bear_(gay_culture)Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Beffen ofwat? Want dat wil ik eigenlijk toch nog wel een keer doen! Dat lijkt me echt heeeeeeel geil.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Je wordt niks, je bent het. En ik baal dat ik agnost benquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:28 schreef Drommeldaris het volgende:
VH, gewoon agnost worden man hoef je je er niet druk over te maken..
![]()
Aanrader allesquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Beffen ofwat? Want dat wil ik eigenlijk toch nog wel een keer doen! Dat lijkt me echt heeeeeeel geil.![]()
Ik zou roepen dat je homo bent. Dat is misschien een uitdaging.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:28 schreef ValHallen het volgende:
Maar even serieus jongens, ik heb dus altijd geroepen dat ik agnost ben, maar ik weet niet, het voelt alsof ik mezelf daardoor niet serieus neem. Alsof ik voor de makkelijkste weg kies. In Life of Pi staat wel een aardig stuk, waarin de hoofdpersoon (zelf gelovig als de tering) zegt meer waardering voor atheïsten te hebben dan voor agnosten. En ik snapte waarom.![]()
Ohh lol ik las atheïstquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je wordt niks, je bent het. En ik baal dat ik agnost ben.
![]()
![]()
Maarre, is het niet zo dat jullie homo's vaak een klysma moeten omdat je anders poep aan je leuning hebt na de seks?
Je hebt ook een heel artikel over de gayslang "queen", rice-queen, bear-queen,quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lees dan vooral ook de wiki even door, vermakelijk ende leerzaam.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bear_(gay_culture)![]()
![]()
Dan ga je erover nadenken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je wordt niks, je bent het. En ik baal dat ik agnost ben.
Hoe kijk je eigenlijk tegenover het feit dat ik echt in God geloof?#TeamMiley![]()
Het lijkt me logisch dat je niet met een vol darmkanaal aan de slag gaat, tenzij je een fetisjist bent die daar van houdt, maar dat heeft dan weer weinig met homoseksualiteit an sich te maken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Of je voordat je een tampeloers in je sterretje gebeukt krijg nog even je bruine vrienden uitlaat in het zwembad.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Niet te lang want dan krijg je kramp in je tongquote:
Zou ik ook geil vinden hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Beffen ofwat? Want dat wil ik eigenlijk toch nog wel een keer doen! Dat lijkt me echt heeeeeeel geil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat maakt me niks uit en dat weet je alquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan ga je erover nadenken.
Hoe kijk je eigenlijk tegenover het feit dat ik echt in God geloof?![]()
![]()
Je bent niet de eerste die dat zegt, maarja, ik kan vrij weinig beffen aan een piemel.quote:#TeamMiley![]()
Gewoon oefeningen doen als je alleen bentquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet te lang want dan krijg je kramp in je tong![]()
Ik heb eerlijk gezegd ook meer waardering voor atheïsten dan agnosten, maar dat komt vooral omdat de meeste agnosten niets doen en zijn van het gruwelijke 'ietsisme'. Als er dan iets is, ga dan onderzoeken wat het is en als je er niet achterkomt wat het is, dan is het niet... Uiteraard kan je wel de pose aannemen nadat je gezocht hebt, maar niet gevonden, dat de God zich niet laat vinden en kijk, voor dat soort agnosten heb ik dan wel weer respect.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:28 schreef ValHallen het volgende:
Maar even serieus jongens, ik heb dus altijd geroepen dat ik agnost ben, maar ik weet niet, het voelt alsof ik mezelf daardoor niet serieus neem. Alsof ik voor de makkelijkste weg kies. In Life of Pi staat wel een aardig stuk, waarin de hoofdpersoon (zelf gelovig als de tering) zegt meer waardering voor atheïsten te hebben dan voor agnosten. En ik snapte waarom.
Snap je?![]()
Dan ben je ook niets gewendquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet te lang want dan krijg je kramp in je tong
Jawel maar het was echt fucking langquote:
Erik, val je op oudere of op jongere mannen?Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Is een klysma niet zo'n spoeling dat er liters vocht in je anus gepompt wordt en dat er weer uitloopt? Want dat lijkt me een beetje overbodig, je hebt wel anaaldouches (vergelijkbaar met een groot pipet).quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Maarre, is het niet zo dat jullie homo's vaak een klysma moeten omdat je anders poep aan je leuning hebt na de seks?
Verder weet ik niet zeker of ik je vraag helemaal snap.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
God is nep, oke ik ben atheïst. Je hebt me overtuigd, ik heb gezocht en niet gevondenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd ook meer waardering voor atheïsten dan agnosten, maar dat komt vooral omdat de meeste agnosten niets doen en zijn van het gruwelijke 'ietsisme'. Als er dan iets is, ga dan onderzoeken wat het is en als je er niet achterkomt wat het is, dan is het niet... Uiteraard kan je wel de pose aannemen nadat je gezocht hebt, maar niet gevonden, dat de God zich niet laat vinden en kijk, voor dat soort agnosten heb ik dan wel weer respect.
Snap je?![]()
![]()
Ja? Geen last van.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet te lang want dan krijg je kramp in je tong“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Drie minuut veertig, ik voel je pijnquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jawel maar het was echt fucking lang![]()
![]()
Ik heb graag dingen voorgekauwd en momenteel hoor ik het graag nog een keer.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat maakt me niks uit en dat weet je al#TeamMiley![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jawel maar het was echt fucking lang
Wat voel je voor apatheisten dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd ook meer waardering voor atheïsten dan agnosten, maar dat komt vooral omdat de meeste agnosten niets doen en zijn van het gruwelijke 'ietsisme'. Als er dan iets is, ga dan onderzoeken wat het is en als je er niet achterkomt wat het is, dan is het niet... Uiteraard kan je wel de pose aannemen nadat je gezocht hebt, maar niet gevonden, dat de God zich niet laat vinden en kijk, voor dat soort agnosten heb ik dan wel weer respect.
Snap je?
Je bent ook homo?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:32 schreef SiIk het volgende:
Erik, val je op oudere of op jongere mannen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is een klysma. Ik bedoel als je anale sex hebt en het is niet schoon daar dan krijg je poep aan je piemel. Neem aan dat je dat niet wilt?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is een klysma niet zo'n spoeling dat er liters vocht in je anus gepompt wordt en dat er weer uitloopt? Want dat lijkt me een beetje overbodig, je hebt wel anaaldouches (vergelijkbaar met een groot pipet).
Verder weet ik niet zeker of ik je vraag helemaal snap.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Doorgaans meer op oudere mannen, maar dat is geen vast gegeven.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:32 schreef SiIk het volgende:
Erik, val je op oudere of op jongere mannen?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
De klassieker:quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Snap je?
'Nee, ik geloof niet in God, maar ik denk wel dat er iets is daar boven! Agnowat?'![]()
Even simpel gezegd: Ik heb gezocht, niks gevonden. Maar ik wil niets uitsluiten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Snap je?![]()
Precies, daarvoor heb ik meer respect.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Even simpel gezegd: Ik heb gezocht, niks gevonden. Maar ik wil niets uitsluiten.![]()
Deze man weetquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Even simpel gezegd: Ik heb gezocht, niks gevonden. Maar ik wil niets uitsluiten.![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je bent ook homo?Op de momenten dat ik doorga voor man wel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Oh op die manier, dan klopt het. Uitspoelen is wel aan te raden vooral als je zonder condoom aan de gang gaat. Hygiène is belangrijk he. Ik neem aan dat jij een gewassen vagina ook liever penetreert dan een waar kaas in groeit.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat is een klysma. Ik bedoel als je anale sex hebt en het is niet schoon daar dan krijg je poep aan je piemel. Neem aan dat je dat niet wilt?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ja nee daarom ookquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh op die manier, dan klopt het. Uitspoelen is wel aan te raden vooral als je zonder condoom aan de gang gaat. Hygiène is belangrijk he. Ik neem aan dat jij een gewassen vagina ook liever penetreert dan een waar kaas in groeit.Duidelijk
Ach, shit happensquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh op die manier, dan klopt het. Uitspoelen is wel aan te raden vooral als je zonder condoom aan de gang gaat. Hygiène is belangrijk he. Ik neem aan dat jij een gewassen vagina ook liever penetreert dan een waar kaas in groeit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik heb gezocht en gevonden. Serieus letterlijk hardop gezegd dat Jezus en zijn kornuiten wel op de koffie mochten komen, de deur stond open.. En toen vooral oprecht ervoor opengestaan. Geen idee of ik gewoon gek ben, maar ik denk dat er een God is.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Even simpel gezegd: Ik heb gezocht, niks gevonden. Maar ik wil niets uitsluiten.#TeamMiley![]()
Dafuq lul je?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:35 schreef naatje_1 het volgende:
In weze is iemand van de monotheïstische religies ook gewoon atheïst. 'Wij' zijn atheïst tegenover 3999 goden, atheïsten tegenover 4000 goden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:36 schreef ACT-F het volgende:
Hoe ben je besmet geraakt met homofilie Erik?_!
![]()
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:36 schreef ACT-F het volgende:
Hoe ben je besmet geraakt met homofilie Erik?![]()
![]()
![]()
Heeft ooit een keer op een vieze wc-bril gezeten!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:36 schreef ACT-F het volgende:
Hoe ben je besmet geraakt met homofilie Erik?![]()
![]()
Liever paddenstoelen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh op die manier, dan klopt het. Uitspoelen is wel aan te raden vooral als je zonder condoom aan de gang gaat. Hygiène is belangrijk he. Ik neem aan dat jij een gewassen vagina ook liever penetreert dan een waar kaas in groeit.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Nergens voor nodig, komt vanzelf wel een keerquote:.
A-theïst hè, niet bijnatheïstquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:35 schreef naatje_1 het volgende:
In weze is iemand van de monotheïstische religies ook gewoon atheïst. 'Wij' zijn atheïst tegenover 3999 goden, atheïsten tegenover 4000 goden.![]()
![]()
Dat is dan weer geen optie voor mij, ik kan niet delen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:36 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Kies een leuke meid en doe trio met VH#TeamMiley![]()
Nooit gedaan?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Moet je wel veel glijmiddel gebruiken zeker met je blote tampeloeres in de anus?![]()
Egoistquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat is dan weer geen optie voor mij, ik kan niet delen.![]()
Elke monotheïst gelooft dat alle ANDERE goden niet bestaan buiten die van henzelf.quote:
Een atheïst gelooft ook dat DIE god niet bestaat. Slechts eentje extra dus!![]()
![]()
Zo moeilijk is het toch niet?quote:Stel: er zijn 4000 goden bedacht, ik ben monotheïstisch en sluit 3999 goden uit. Een atheïst sluit 4000 goden uit.
![]()
Shit, misschien ben ik dan ook besmetquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft ooit een keer op een vieze wc-bril gezeten!![]()
![]()
Is wel aan te raden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Moet je wel veel glijmiddel gebruiken zeker met je blote tampeloeres in de anus?Via stuifmeel uit roze bloemen. Anjers.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:36 schreef ACT-F het volgende:
Hoe ben je besmet geraakt met homofilie Erik?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Nee, dat was hoe ik zwanger werd.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft ooit een keer op een vieze wc-bril gezeten!Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik vroeg of Drommel het nog nooit geprobeerd had dat hij die vraag moet stellen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff op je pik tuffen en gaan met die banaan?![]()
Er zijn ook geloven die in meerdere goden gelovenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Elke monotheïst gelooft dat alle ANDERE goden niet bestaan buiten die van henzelf.
Een atheïst gelooft ook dat DIE god niet bestaat. Slechts eentje extra dus!![]()
![]()
Beetje stom wel, maar ja.. Een andere vrouw gaat niet aan mijn vriend zitten voor mijn ogen.quote:#TeamMiley![]()
Ik kan trouwens ook niet delenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat is dan weer geen optie voor mij, ik kan niet delen.
Dan ga jij aan haar zitten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Beetje stom wel, maar ja.. Een andere vrouw gaat niet aan mijn vriend zitten voor mijn ogen.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Dat zijn geen monotheïsten!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er zijn ook geloven die in meerdere goden geloven![]()
![]()
Een andere man dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Beetje stom wel, maar ja.. Een andere vrouw gaat niet aan mijn vriend zitten voor mijn ogen.![]()
![]()
Dus mannen geen probleem?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Beetje stom wel, maar ja.. Een andere vrouw gaat niet aan mijn vriend zitten voor mijn ogen.
Dit gaat dan ook om MONOtheïstische religies en nee, dat heeft niets met Monopoly te maken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er zijn ook geloven die in meerdere goden geloven![]()
![]()
Hier kan ik me meer in vinden dan meestal met jouquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Beetje stom wel, maar ja.. Een andere vrouw gaat niet aan mijn vriend zitten voor mijn ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar twijfel ik nu dus aan. Voorlopig staat het even in de ijskast, want als ik het echt wil, wil ik het over een tijdje ook nog wel.quote:
Mag hij kijken.#TeamMiley![]()
Jij bezig met andere vrouw, ik toekijken 14.gif.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Beetje stom wel, maar ja.. Een andere vrouw gaat niet aan mijn vriend zitten voor mijn ogen.![]()
Wil hij het wel?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Daar twijfel ik nu dus aan. Voorlopig staat het even in de ijskast, want als ik het echt wil, wil ik het over een tijdje ook nog wel.
Mag hij kijken.
Niet weerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:40 schreef ACT-F het volgende:
Als je straks groot bent om een auto te kopen, steek je dan je leuter ook in de uitlaat Erik?![]()
![]()
Alleen als hij veranderd is in een draak.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:40 schreef ACT-F het volgende:
Als je straks groot bent om een auto te kopen, steek je dan je leuter ook in de uitlaat Erik?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij bezig met andere vrouw, ik toekijken 14.gif.#TeamMiley![]()
Openminded ben jij.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij bezig met andere vrouw, ik toekijken 14.gif.![]()
Ja hallo.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Proestquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:40 schreef ACT-F het volgende:
Als je straks groot bent om een auto te kopen, steek je dan je leuter ook in de uitlaat Erik?
Dat is hij alquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alleen als hij veranderd is in een draak.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: