SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz of Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MEET!
![]()
[Stapmeet 6 april] Ja alweer jaJaaa, dansen! dansen!![]()
VHquote:Druk maar goed. Hoe is 't met jou? In de relatie ook alles goed?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Mja, het wordt pas erg als het Robert M-achtige proporties aan gaat nemen. Ik vind dit vrij onschuldig, en het is wel een aimabel dametje eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:57 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Dat ze van alles houdt![]()
En dit komt dan grotendeels uit 1 seizoentjeBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ook alles best hierquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
VHDruk maar goed. Hoe is 't met jou? In de relatie ook alles goed?
Relatie is KUT
![]()
![]()
Ik ken Robert M niet, maar ik heb wat afleveringen van PH's new BFF gezien en die andere show waarin ze werkjes ging doen met haar bff... Ze is echt zo dom als het achtereind van een varkenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mja, het wordt pas erg als het Robert M-achtige proporties aan gaat nemen. Ik vind dit vrij onschuldig, en het is wel een aimabel dametje eigenlijk.
Maar vaak wel doenbaar
Jaaa, dansen! dansen!![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook alles best hierRelatie is KUT
![]()
![]()
Oneens. (PI van toepassing)quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:59 schreef ToT het volgende:
Werkelijk, de jaren '90 waren de AIDS van de muziek!
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:59 schreef ToT het volgende:
Ze wil al die perverse dingen niet met je doen? Vrouwenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook alles best hierRelatie is KUT
Robert M, die babyneuker die o.a. een baby van 19 dagen heeft genomen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:59 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik ken Robert M niet, maar ik heb wat afleveringen van PH's new BFF gezien en die andere show waarin ze werkjes ging doen met haar bff... Ze is echt zo dom als het achtereind van een varken
Maar vaak wel doenbaar![]()
Dat waren de 80's op Metallica naquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:59 schreef ToT het volgende:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat waren de 80's op Metallica naDe '80 waren best tof hoor, ZEKER vergeleken met de '90s!
![]()
![]()
Zegt me nietsquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Robert M, die babyneuker die o.a. een baby van 19 dagen heeft genomen?
Heul niet ouwe!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]De '80 waren best tof hoor, ZEKER vergeleken met de '90s!
Dat soort idioten dienen kapotgeschoten te worden.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Robert M, die babyneuker die o.a. een baby van 19 dagen heeft genomen?![]()
VH noemt mij een parypooper.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ik lees op FB dat je een vriendin hebt / had?quote:
Dit.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik lees op FB dat je een vriendin hebt / had?![]()
Ik kan niet typen met al die tranen in mijn ogen, ik huil om Hannah.quote:
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Heet je opblaaspop zo?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan niet typen met al die tranen in mijn ogen, ik huil om Hannah.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:03 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Dat is waar toen die ophef over was vorig jaar?
U kijkt geen journaal/leest geen kranten/luistert geen radio/leest geen nieuws op websites?![]()
![]()
Ieder jaar heeft een aantal nummers/artiesten die gewoonzijn!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Oh, waar.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:04 schreef meowingtons het volgende:
60's&
![]()
70's&
80's&
90's&
00's&
10's&
![]()
Wel een beetje, maar dit interesseerde me niet zoveel, zeker niet genoeg om de naam van die gozer te onthoudenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
U kijkt geen journaal/leest geen kranten/luistert geen radio/leest geen nieuws op websites?
Dat is mijn nieuwe standpunt, er is overal iets goeds en slechts te vindenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa, dansen! dansen!![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:04 schreef meowingtons het volgende:
60's Hippiemuziek, eerste punk, psychedelica, folk, singer-songwriter
70's Hardrock, glorietijd punk, eerste metal, eerste dance, eerste hiphop
80's ...
90's glorietijd hiphop, glorietijd dance, grunge, shoegaze
00's Internet dus meer muziek leren kennen, ook van vroegah
10's ...![]()
Het enige wat mij persoonlijk kan boeien uit de 80s is vroeg-RHCP, Depeche Mode, laat-Joy Division, Talking Heads, Simple Minds, The Cure en wat Metallica. Bijna allemaal New Wave![]()
![]()
Simple Minds, Kate Bush en de opkomst van de alternatieve scene vanaf 1987.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:07 schreef Tchock het volgende:
Het enige wat mij persoonlijk kan boeien uit de 80s is vroeg-RHCP, Depeche Mode, laat-Joy Division, Talking Heads, Simple Minds, The Cure en wat Metallica. Bijna allemaal New Wave![]()
Een band met de naam Cutting Crew (en dan nog eens met het nummer I just died in your arms tonight) was de emoperiode al vér voor.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
00's moet zijn: Opkomst van emo/screamo.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Je mist zoveel uit de 80squote:
En er is zoveel mis met zoveel van de dance in de jaren 90, maar ik denk dan voornamelijk aan de mainstream dance en daar zit het probleem al denk ik
Denk het niet, denk dat de mensheid zichzelf dan al effectief kapot gemaakt heeftquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:09 schreef ToT het volgende:
Ik moet zeggen dat de '10s tot nu toe me veel beter bevallen dan de '90s en '00s.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
BRRRRRRquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Simple Minds, Kate Bush en de opkomst van de alternatieve scene vanaf 1987.
Nah, de 90's vind ik veruit het beste danquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:09 schreef ToT het volgende:
Ik moet zeggen dat de '10s tot nu toe me veel beter bevallen dan de '90s en '00s.Maarja toen was jij al op een respectabele leeftijd
Kan zijn, maar als zij de enigen waren is de emo pas in de 00's opgekomen hequote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een band met de naam Cutting Crew (en dan nog eens met het nummer I just died in your arms tonight) was de emoperiode al vér voor.Diamond Head was The big four ook al voor, maar toch begon thrash metal pas met haar bloei in de midden 80'er jaren.
![]()
Owja, in december vergaan wequote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:10 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Denk het niet, denk dat de mensheid zichzelf dan al effectief kapot gemaakt heeft
Het was niet serieus bedoeldquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:09 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Je mist zoveel uit de 80s
En er is zoveel mis met zoveel van de dance in de jaren 90, maar ik denk dan voornamelijk aan de mainstream dance en daar zit het probleem al denk ik. Ik erken dat de 80's belangrijk zijn, ze zijn een opmaat naar mijn persoonlijke favoriet de 90's. Maar de massa's gladde synthmuziek, hairmetal, trashmetal en heavy metal kan me gestolen worden.
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:10 schreef Tchock het volgende:
Ik denk dat we toch wel veilig kunnen vaststellen dat de '70s fucking episch waren.![]()
![]()
Over goede muziek gesproken, ik ga a.s. zaterdag naar Paul McCartney![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nah, de 90's vind ik veruit het beste danMaarja toen was jij al op een respectabele leeftijd
Studententijd jonguh!
![]()
Noem je Dinosaur Jr., Mudhoney, Sonic Youth, The Jesus and Mary chain, My Bloody Valentine nou brrr?quote:![]()
![]()
![]()
Deze draaide ik een tijd geleden op de radio! Iemand in het topic was toen net gaan douchen en had de muziek keihard aan om mee te kunnen luisteren en had de ramen open staan!
![]()
![]()
My Bloody Valentinequote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Noem je Dinosaur Jr., Mudhoney, Sonic Youth, The Jesus and Mary chain, My Bloody Valentine nou brrr?.
Ben je gek!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zijn we allemaal dood ende vergaan.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Oh ja..... dat heb ik gelezen toen..... wie was dat ook alweer?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:13 schreef ToT het volgende:
Deze draaide ik een tijd geleden op de radio! Iemand in het topic was toen net gaan douchen en had de muziek keihard aan om mee te kunnen luisteren en had de ramen open staan!
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
Dat boeit mij ook totaaaal niet. Klinkt allemaal veel te veel hetzelfde en ik zie de vermeende genialiteit er niet in.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Noem je Dinosaur Jr., Mudhoney, Sonic Youth, The Jesus and Mary chain, My Bloody Valentine nou brrr?![]()
Nee ik noem de alternatieve scene BRRR, alternatieve scene is zo 100% nietszeggendquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Noem je Dinosaur Jr., Mudhoney, Sonic Youth, The Jesus and Mary chain, My Bloody Valentine nou brrr?
Overigens heb ik niets met My Bloody Valentine en Sonic Youth viel ook tegen na alle verhalen die ik erover gehoord had...Jaaa, dansen! dansen!![]()
Toch grappig dat een 80's icoon als Broes Springsteen juist in de 80's verschrikkelijke muziek maakte.![]()
Weet ik jammer genoeg niet meer!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh ja..... dat heb ik gelezen toen..... wie was dat ook alweer?![]()
![]()
Hoe moet ik het dan noemen. Het was toen nog klein, alternatief en underground. Ik kan er ook niks aan doen dat die woorden totaal aan waarde en kracht hebben verloren in het internettijdperk.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:14 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Nee ik noem de alternatieve scene BRRR, alternatieve scene is zo 100% nietszeggend![]()
Nu ben ej gewoon aan het trollen....quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:14 schreef ValHallen het volgende:
Toch grappig dat een 80's icoon als Broes Springsteen juist in de 80's verschrikkelijke muziek maakte.![]()
![]()
Ik hoop het wel jaquote:Dan ben ik pas 41
Niet alles moet een naam hebbenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hoe moet ik het dan noemen. Het was toen nog klein, alternatief en underground. Ik kan er ook niks aan doen dat die woorden totaal aan waarde en kracht hebben verloren in het internettijdperk.![]()
Waarom moet alles in hokjes ingedeeld worden?Jaaa, dansen! dansen!![]()
^ DIT!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:16 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Niet alles moet een naam hebben![]()
Waarom moet alles in hokjes ingedeeld worden?![]()
4,17 (738)Bruce Springsteen - Born to Run (1975)quote:
4,23 (526)Bruce Springsteen - Darkness on the Edge of Town (1978)![]()
Warquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
4,17 (738)Bruce Springsteen - Born to Run (1975)
4,23 (526)Bruce Springsteen - Darkness on the Edge of Town (1978)
The river
Born in the USA![]()
Ik moet gewoon alles in een voor mij logische indeling in mijn hoofd hebben, anders word ik gek.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:16 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Niet alles moet een naam hebben![]()
Waarom moet alles in hokjes ingedeeld worden?![]()
Dus je wordt gek?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik moet gewoon alles in een voor mij logische indeling in mijn hoofd hebben, anders word ik gek.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Hehehequote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik moet gewoon alles in een voor mij logische indeling in mijn hoofd hebben, anders word ik gek.
The River vind ik wel echt by far het beste nummer van The Boss
Vooral die live versie met the E-street band, met dat verhaal over zijn vader en hem met dat lange haar, de dienstkeuring, zijn vriendinnetje, hem in de telefooncel en maar uren met haar bellen enz!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
The River vind ik wel echt by far het beste nummer van The Boss![]()
![]()
Ken ik nietquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Vooral die live versie met the E-street band, met dat verhaal over zijn vader en hem met dat lange haar, de dienstkeuring, zijn vriendinnetje, hem in de telefooncel en maar uren met haar bellen enz!Maar klinkt erg goed
Ga je hem zien op Pinkpop?Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Ik heb het zelf ook wel gehad hoor, maar ik ben het gaan haten sinds elke kleine variatie op sounds of wat dan ook een eigen genrenaam/andere scene moet hebbenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Puur mijn zwakte, geef ik grif toe
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
The River vind ik wel echt by far het beste nummer van The Boss![]()
![]()
Emobritpostpunkpoprevivalcore!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:21 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik heb het zelf ook wel gehad hoor, maar ik ben het gaan haten sinds elke kleine variatie op sounds of wat dan ook een eigen genrenaam/andere scene moet hebben![]()
Oh, dat negeer ik eigenlijk. Zolang de genres die ik eraan geef maar kloppenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:21 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik heb het zelf ook wel gehad hoor, maar ik ben het gaan haten sinds elke kleine variatie op sounds of wat dan ook een eigen genrenaam/andere scene moet hebben![]()
![]()
Omdat je het specifiek over mij hadquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik hoop het wel jaDan ben ik pas 41
.
Dus, wanneer gaan we Lord of the Rings kijken?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ken ik nietMaar klinkt erg goed
Ga je hem zien op Pinkpop?Kippenvelwerk!!!
Nee, helaas!![]()
![]()
Als ik tijd heb en die heb ik momenteel nietquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat je het specifiek over mij had.
Dus, wanneer gaan we Lord of the Rings kijken?
Ik ook niet maar ben dan ook niet zo'n hele grote Bruce fan. McCartney daarentegenquote:
Goed punt, ik ook nietquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als ik tijd heb en die heb ik momenteel niet.
Ik heb helemaal niets met Bruce Springsteen![]()
Born in the USA kan je lekker meezingen, maar daar stopt het
Ik vind het hele sympathieke, hoopvolle rock. Mooie verhalen verpakt in mooie liedjesquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:24 schreef meowingtons het volgende:
Born in the USA kan je lekker meezingen, maar daar stopt het![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:24 schreef meowingtons het volgende:
Born in the USA kan je lekker meezingen, maar daar stopt hetEn veel Amerikanen denken echt dat hij dat nummer vol TROTS zingt!
![]()
![]()
Ik vond het verhaal dat hij veel geld verdiende maar z'n band eigenlijk voor een hongerloontje werkt in vergelijking wel leuk, hij snapt hoe je dat aanpaktquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind het hele sympathieke, hoopvolle rock. Mooie verhalen verpakt in mooie liedjes
Doet ie dat niet?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]En veel Amerikanen denken echt dat hij dat nummer vol TROTS zingt!
Eerste couplet alleen alquote:
Born down in a dead man town
The first kick I took was when I hit the ground
You end up like a dog that's been beat too much
Till you spend half your life just covering up![]()
In juli staat John Fogerty in de Ziggo Dome. Ook al zo'n eindbaas maar helaas ben ik dan op vakantie
Meh, de tekst gaat feitelijk over iemand wiens leven helemaal overhoop is gegooid omdat hij naar Vietnam is gestuurd enzo, maar veel Amerikanen luisteren niet verder dan het refrein!quote:![]()
![]()
Niet echt goed de boodschap overgebracht danquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, de tekst gaat feitelijk over iemand wiens leven helemaal overhoop is gegooid omdat hij naar Vietnam is gestuurd enzo, maar veel Amerikanen luisteren niet verder dan het refrein!![]()
Ik luisterde ook nooit naar die lyrics
Ik heb eigenlijk alleen de tetten bekekenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:31 schreef Melting het volgende:
OMG!! Schokkend dit!
http://www.hln.be/hln/nl/(...)onden-voederen.dhtml
![]()
![]()
Tering, te ziekquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:31 schreef Melting het volgende:
OMG!! Schokkend dit!
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:31 schreef Melting het volgende:
OMG!! Schokkend dit!
. Doodstraf.
Spuit 11.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:33 schreef naatje_1 het volgende:
What the seriously fack at dat filmpje van insom![]()
Ernstig mooie chicks idd, maar ik heb de tekst ook gelezen en het is idd ernstig ziek!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen de tetten bekeken![]()
![]()
Wut?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:33 schreef naatje_1 het volgende:
What the seriously fack at dat filmpje van insom![]()
![]()
Voor de metalliefhebbers is dit wel een hele fijne line-up:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
Heel egoïstisch maar ik heb er nu geen zin in dat verhaalquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ernstig mooie chicks idd, maar ik heb de tekst ook gelezen en het is idd ernstig ziek!![]()
![]()
Oh kan ik ook wel begrijpen hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel egoïstisch maar ik heb er nu geen zin in dat verhaal![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:34 schreef Melting het volgende:
Voor de metalliefhebbers is dit wel een hele fijne line-up:Sunn O)))SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:34 schreef Melting het volgende:
Voor de metalliefhebbers is dit wel een hele fijne line-up:Mainstage op de 2e dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus niet alleen doodstraf, maar ook nog eentje die op ieder land te wereld verboden is? Nice.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:35 schreef arachide. het volgende:
En bij gebrek aan hel mogen ze branden op aarde.![]()
Dus jij bent voor de doodstraf ja?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee. Die lui mogen branden in de hel.![]()
En 2 van de 3 daders zouden ook nog eens vrijuit gaan omdat ze zoontjes van toppolitici zijn he!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:35 schreef arachide. het volgende:
En bij gebrek aan hel mogen ze branden op aarde.![]()
![]()
Incidenteel wel. Zoals voor Robert M.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dus jij bent voor de doodstraf ja?Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Ik weet serieus niet wat voor een straf gepast zou zijn... Ze hebben dat meisje voor haar leven verminkt. Ik vraag me serieus af of mensen die zo sadistisch zijn het recht op leven moeten hebbenquote:.
Maar, omdat ik in principe tegen de doodstraf ben, is castreren en levenslang opsluiten ook prima.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wat is dan de norm? Iedereen die hele kleine kinderen misbruikt?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Incidenteel wel. Zoals voor Robert M.![]()
Castratie is altijd wel een mooie vind ik, het schrikt iig extreem af, maar zou alleen in extreme gevallen gebruikt moeten worden... Sommige vrouwen willen nog wel eens snel verkrachting roepen als ze daar mee in het voordeel zijn of toch dachten een vergissing gemaakt te hebben
Geen idee. Per geval bekijken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is dan de norm? Iedereen die hele kleine kinderen misbruikt?Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Oh, dus als je een kind verkracht mag je dood, maar als je datzelfde doet met een volwassen vrouw, niks aan de hand?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Incidenteel wel. Zoals voor Robert M.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Zelfs dan niet. De doodstraf is altijd een brug te ver.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Incidenteel wel. Zoals voor Robert M.![]()
Nee, dat is goed voor de rechtszekerheidquote:Jij vindt kinderverkrachting de doodstraf waard. Dus dan moord, doodslag en zware mishandeling ook lijkt me?
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:37 schreef ToT het volgende:
"Gelukkig, dan hebben wij er geen last van."
Is toch ook zo?quote:
Ain't it funny how it is
Tuurlijk wel! Daders daarvan moeten minstens 48 uur schoffelen!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dus als je een kind verkracht mag je dood, maar als je datzelfde doet met een volwassen vrouw, niks aan de hand?De honden!
![]()
Nee. Die gasten in Oekraïne verdienen imo ook de doodstraf.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dus als je een kind verkracht mag je dood, maar als je datzelfde doet met een volwassen vrouw, niks aan de hand?Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Siberië is grootquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet wat voor een straf gepast zou zijn... Ze hebben dat meisje voor haar leven verminkt. Ik vraag me serieus af of mensen die zo sadistisch zijn het recht op leven moeten hebben.
Maar, omdat ik in principe tegen de doodstraf ben, is castreren en levenslang opsluiten ook prima.![]()
![]()
Trouwens, Samzz, er zijn heel veel misdaden waarvoor tegen kinderen een zwaardere straf staat dan tegen volwassenen. Dus dat zou best kunnen.![]()
Eigenlijk ben ik meer voor de optie getroffen door bliksem. Ik vind het in sommige gevallen de enige mogelijkheid. Zulke mensen mogen van mij niet leven.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dus jij bent voor de doodstraf ja?#TeamMiley![]()
Zelfs in Texas kun je niet de doodstraf krijgen voor wat Robert M. heeft gedaan, dus we gaan dan nog onder dat niveau zitten![]()
![]()
Nee weet niet eigenlijk. Toch echt per geval. Elke moord, verkrachting is verschrikkelijk maar tientallen keren en bij een baby van 19 dagen is toch echt wel te ziek voor woorden. Al snap ik dat het lastig is een grens te bepalen.... castreren is iig een begin..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat is goed voor de rechtszekerheidJij vindt kinderverkrachting de doodstraf waard. Dus dan moord, doodslag en zware mishandeling ook lijkt me?
Ja, dat weet ik, maakt niet dat ik het terecht vindquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:40 schreef Tchock het volgende:
Trouwens, Samzz, er zijn heel veel misdaden waarvoor tegen kinderen een zwaardere straf staat dan tegen volwassenen. Dus dat zou best kunnen..
Eigenlijk vind ik de doodstraf voor de dader niet eens zo heel erg. In de zin van: het is één keer een kogel door je kop en klaar. Levenslang opsluiten is wat dat betreft erger, je wordt sowieso je hele leven gekweld door eenzaamheid. Denk ik dan.![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:41 schreef Tchock het volgende:
Zelfs in Texas kun je niet de doodstraf krijgen voor wat Robert M. heeft gedaan, dus we gaan dan nog onder dat niveau zittenSrsly? Hoe weet je dat?
![]()
Kijk naar die Volkert van de G. Die heeft gewoon geen spijt. Gewoon niet. Hoe kan je zo gevoelloos zijn?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
Eigenlijk vind ik de doodstraf voor de dader niet eens zo heel erg. In de zin van: het is één keer een kogel door je kop en klaar. Levenslang opsluiten is wat dat betreft erger, je wordt sowieso je hele leven gekweld door eenzaamheid. Denk ik dan.#TeamMiley![]()
Waar inderdaad. Laat diegene iig net zoveel lijden en het liefst meer dan zijn slachtoffer(s).quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
Eigenlijk vind ik de doodstraf voor de dader niet eens zo heel erg. In de zin van: het is één keer een kogel door je kop en klaar. Levenslang opsluiten is wat dat betreft erger, je wordt sowieso je hele leven gekweld door eenzaamheid. Denk ik dan.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Dit.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
Eigenlijk vind ik de doodstraf voor de dader niet eens zo heel erg. In de zin van: het is één keer een kogel door je kop en klaar. Levenslang opsluiten is wat dat betreft erger, je wordt sowieso je hele leven gekweld door eenzaamheid. Denk ik dan.![]()
Veel lezen en onthoudenquote:In Amerika is de doodstraf vorige eeuw ingeperkt zodat je alleen voor moord nu nog de doodstraf opgelegd kunt krijgen. Dus niet voor massaverkrachtingen, extreme mishandeling of wat dan ook.
![]()
Meh, een veroordeelde dader krijgt in het algemeen niet direct in het rechtsgebouw een kogel in de bakkes: die moeten normaal gesproken vele jaren in de gevangenis leven in de wetenschap dat het binnen de kortste keren over zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
Psychiatrische aandoening, kan hij niks aan doen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Kijk naar die Volkert van de G. Die heeft gewoon geen spijt. Gewoon niet. Hoe kan je zo gevoelloos zijn?![]()
Oh dit helpt vastquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij doet een studie rechtsgeleerdheid.![]()
Dit.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Psychiatrische aandoening, kan hij niks aan doen.![]()
Nou, wat ik opperde is technisch niet haalbaar omdat het zich niet in Rusland afspeelt, maar iedereen kent de verhalen over de werkkampen in Siberië. Oekraïne is groot en koud, levenslange opsluiting in het meest dorre en barre gebied van dat land lijkt me een passender straf dan de doodstraf. Laat ze maar levenslang lijden op minimale middelen.quote:![]()
Assburgersquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Kijk naar die Volkert van de G. Die heeft gewoon geen spijt. Gewoon niet. Hoe kan je zo gevoelloos zijn?
Oh, zo. Ik legde de link werkkampen en Siberië niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nou, wat ik opperde is technisch niet haalbaar omdat het zich niet in Rusland afspeelt, maar iedereen kent de verhalen over de werkkampen in Siberië. Oekraïne is groot en koud, levenslange opsluiting in het meest dorre en barre gebied van dat land lijkt me een passender straf dan de doodstraf. Laat ze maar levenslang lijden op minimale middelen.
Mja, ik vind nog steeds dat dit soort mensen het niet verdient om te leven. Maar levenslang werken onder barre omstandigheden, ook prima. Maar goed, ik ben geen rechter.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Weet ik, maar dan nog vind ik een doodstraf mild. Men gaat veels te vaak uit van het principe dat leven het allerbeste is, maar dat geldt meestal als je ook vrienden en familie hebt, die jou zullen missen als je dood bent. Als je achter de tralies zit met levenslang en geen contact meer mag, dan word je vanzelf wel suïcidaal, denk ik. Dan is het leven een pijniging.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, een veroordeelde dader krijgt in het algemeen niet direct in het rechtsgebouw een kogel in de bakkes: die moeten normaal gesproken vele jaren in de gevangenis leven in de wetenschap dat het binnen de kortste keren over zou kunnen zijn.![]()
Inderdaad. Ik ben er van overtuigd dat iemands leven een levende hel maken veel beter helpt dan de dode hel. Om het zo maar even te zeggen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan nog vind ik een doodstraf mild. Men gaat veels te vaak uit van het principe dat leven het allerbeste is, maar dat geldt meestal als je ook vrienden en familie hebt, die jou zullen missen als je dood bent. Als je achter de tralies zit met levenslang en geen contact meer mag, dan word je vanzelf wel suïcidaal, denk ik. Dan is het leven een pijniging.![]()
Het gebeurt volgens mij maar zeer zelden (en volgens mij nooit voor vele jaren achter elkaar) dat je geen contact met de buitenwereld mag hebben, toch?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan nog vind ik een doodstraf mild. Men gaat veels te vaak uit van het principe dat leven het allerbeste is, maar dat geldt meestal als je ook vrienden en familie hebt, die jou zullen missen als je dood bent. Als je achter de tralies zit met levenslang en geen contact meer mag, dan word je vanzelf wel suïcidaal, denk ik. Dan is het leven een pijniging.![]()
quote:Dit.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het wordt vaak nogal makkelijk op zoiets geschoven.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik vind dat sommige handelingen en daden zo mensonterend en in totale disregard voor andermans leven zijn dat je eigenlijk het recht verliest om nog een minuut langer zelf op deze aarde rond te lopen.
Alleen denk ik niet dat het goed is om dat toe te staan.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Hij heeft ADHD, dus hij mag druk zijn? Dat zeggen we toch ook niet?quote:Ik vind het niet eerlijk dat sicke dingen als minder erg worden gezien omdat iemand een aandoening heeft. Ja, oh, verkracht, verminkt, oooh, maar de dader kon er niks aan doen.
#TeamMiley![]()
Eens. Als je iemand de doodstraf geeft houdt dat in dat de slachtoffers meer lijden aan misbruik dan de dader, als je hem 40 jaar wegstopt niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben er van overtuigd dat iemands leven een levende hel maken veel beter helpt dan de dode hel. Om het zo maar even te zeggen.![]()
Hier weet ik te weinig vanaf, maar ik denk wel dat je gelijk hebt en wat mij betreft kan op dat punt winst gemaakt worden wat betreft zware straffen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Het gebeurt volgens mij maar zeer zelden (en volgens mij nooit voor vele jaren achter elkaar) dat je geen contact met de buitenwereld mag hebben, toch?![]()
Kijk, dat heb je goed verwoord!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat sommige handelingen en daden zo mensonterend en in totale disregard voor andermans leven zijn dat je eigenlijk het recht verliest om nog een minuut langer zelf op deze aarde rond te lopen.
Alleen denk ik niet dat het goed is om dat toe te staan.![]()
![]()
Ik zeg dat hij er niks aan kan doen, ik zeg niet dat het gerechtvaardigd is.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij heeft ADHD, dus hij mag druk zijn? Dat zeggen we toch ook niet?Ik vind het niet eerlijk dat sicke dingen als minder erg worden gezien omdat iemand een aandoening heeft. Ja, oh, verkracht, verminkt, oooh, maar de dader kon er niks aan doen.
![]()
Maar, dan moet zo iemand wel echt levenslang achter de tralies... Het is al eens onderzocht dat zwaarder straffen niks uithaalt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Helaas zou ik in Nederland wegkomen met nog geen 6 jaar als ik nu een moord pleeg. Want momenteel ben ik onder behandeling bij de psycholoog, dus vast emotioneel instabiel, moeilijke jeeeugd, weinig vrienden.. En dan in een dronken bui terwijl ik een paniekaanval had. Mooi verhaal voor de rechterquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eens. Als je iemand de doodstraf geeft houdt dat in dat de slachtoffers meer lijden aan misbruik dan de dader, als je hem 40 jaar wegstopt niet.Misschien houdt hij het bij schoffelen
#TeamMiley![]()
Waarom zie ik je nou al helemaal door je huiskamer dansen met pompoms in je hand?quote:![]()
Ain't it funny how it is
Mja hoe lang is levenslang nou feitelijk in Nederland? Een jaartje of 20, en dan krijg je weer een re-integratieplan of zo?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:48 schreef Samzz het volgende:
Maar, dan moet zo iemand wel echt levenslang achter de tralies... Het is al eens onderzocht dat zwaarder straffen niks uithaalt.![]()
Als je al niet in TBS komtquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja hoe lang is levenslang nou feitelijk in Nederland? Een jaartje of 20, en dan krijg je weer een re-integratieplan of zo?
ValHallen...... be warned!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Helaas zou ik in Nederland wegkomen met nog geen 6 jaar als ik nu een moord pleeg. Want momenteel ben ik onder behandeling bij de psycholoog, dus vast emotioneel instabiel, moeilijke jeeeugd, weinig vrienden.. En dan in een dronken bui terwijl ik een paniekaanval had. Mooi verhaal voor de rechterMisschien houdt hij het bij schoffelen
Ain't it funny how it is
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom zie ik je nou al helemaal door je huiskamer dansen met pompoms in je hand?![]()
Ik vrees dat ik je moet teleurstellen, makker!
Ik sjok zo naar de keuken voor een fles whisky!![]()
![]()
Eens hoor, maar zulke mensen hebben altijd al bestaan en zullen altijd bestaan. Een geschiedenis vol doodstraf heeft niet echt geholpen om af te schrikken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Alleen denk ik niet dat het goed is om dat toe te staan.![]()
Ligt eraan... Volgens mij heeft Nederland vijf mensen die levenslang hebben. En dan ook ECHT levenslang.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja hoe lang is levenslang nou feitelijk in Nederland? Een jaartje of 20, en dan krijg je weer een re-integratieplan of zo?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dronken bui is geen reden voor strafvermindering, eerder verzwaring. En voor moord krijg je echt wel meer. Dat weet jij natuurlijk ook wel, dus het is waarschijnlijk dom dat ik op zo'n trollpost in ga. Met je schoffelenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Helaas zou ik in Nederland wegkomen met nog geen 6 jaar als ik nu een moord pleeg. Want momenteel ben ik onder behandeling bij de psycholoog, dus vast emotioneel instabiel, moeilijke jeeeugd, weinig vrienden.. En dan in een dronken bui terwijl ik een paniekaanval had. Mooi verhaal voor de rechterMisschien houdt hij het bij schoffelen
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Doodstraf doe je gewoon niet als overheid, maar als zo'n achterlijke idioot als Robert M aan mijn kinderen komt dan maak ik hem wel eigenhandig kapot, en dan beken ik ook dat ik het bij volle zinnen heb gedaan. Het recht in eigen handen zegmaar.![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan... Volgens mij heeft Nederland vijf mensen die levenslang hebben. En dan ook ECHT levenslang.Srsly? Ik dacht dat dat ECHT nooit gebeurde!
![]()
Mijn moeder heeft rechten gedaan, ik weet er inderdaad wel wat meer van.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dronken bui is geen reden voor strafvermindering, eerder verzwaring. En voor moord krijg je echt wel meer. Dat weet jij natuurlijk ook wel, dus het is waarschijnlijk dom dat ik op zo'n trollpost in ga. Met je schoffelen
Neemt niet weg dat in Nederland de straffen naar mijn mening wel te laag zijn.#TeamMiley![]()
Volgens mij zijn dat er tond de 20.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan... Volgens mij heeft Nederland vijf mensen die levenslang hebben. En dan ook ECHT levenslang.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
30 in theorie, bij goed gedrag gaat er een aantal jaar vanaf. Veel mensen die de maximumstraf krijgen gaan alleen de TBS in, dan kun je veel langer vastgehouden worden. Echte rampgevallen krijgen geen behandeling en mogen iedere dag voor de rest van hun leven achter tralies doorbrengenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja hoe lang is levenslang nou feitelijk in Nederland? Een jaartje of 20, en dan krijg je weer een re-integratieplan of zo?![]()
![]()
Kan me niks schelen. En ja dat is kinderachtig, maar ik sta hier ook niet helemaal rationeel in. Ik vind echt dat de aarde een betere plek is als de mensen die zulke gruwelijkheden plegen er gewoon niet meer zijn. Gewoon klaar uit weg.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eens hoor, maar zulke mensen hebben altijd al bestaan en zullen altijd bestaan. Een geschiedenis vol doodstraf heeft niet echt geholpen om af te schrikken.
Maar dat is mijn persoonlijke emotionele mening. Ik vind het moeilijk daar rationeel over na te denken. Zorgt voor innerlijke conflicten.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Waarom doe je dan zo dom?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft rechten gedaan, ik weet er inderdaad wel wat meer van.6 jaar is voor doodslag aan de lage kant, laat staan voor moord. Nogmaals: met je schoffelen
![]()
![]()
Dit is wel waar hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan me niks schelen. En ja dat is kinderachtig, maar ik sta hier ook niet helemaal rationeel in. Ik vind echt dat de aarde een betere plek is als de mensen die zulke gruwelijkheden plegen er gewoon niet meer zijn. Gewoon klaar uit weg.
Maar dat is mijn persoonlijke emotionele mening. Ik vind het moeilijk daar rationeel over na te denken. Zorgt voor innerlijke conflicten.
Ik kan er nu perfect rationeel naar kijken. Maar ik ben bang dat ik vooraan sta met 'castreren!' als zoiets wat dichter bij mijn bed gebeurt
![]()
![]()
Jij snapt toch ook wel dat die post niet serieus bedoeld was...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom doe je dan zo dom?6 jaar is voor doodslag aan de lage kant, laat staan voor moord. Nogmaals: met je schoffelen
Lekkel schoffelenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom doe je dan zo dom?6 jaar is voor doodslag aan de lage kant, laat staan voor moord. Nogmaals: met je schoffelen
Ik denk dat Pinda een beetje humor deed. Lekker chargeren enzo.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoogachtend,
Erik.![]()
6 jaar voor doodslag aan de lage kant?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb genoeg verhalen gelezen over dat er 3 jaar gegeven is, zonder verzachtende omstandigheden of whatever. (Weet helaas geen voorbeelden ff.)
![]()
Ja, natuurlijk. Maar ik heb zo'n hekel aan dat tegenwoordig moderne 'je staat binnen tien minuten weer buiten na een vierdubbele moord'-geblaat.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij snapt toch ook wel dat die post niet serieus bedoeld was...![]()
Dat is ook gewoon zoquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Maar ik heb zo'n hekel aan dat tegenwoordig moderne 'je staat binnen tien minuten weer buiten na een vierdubbele moord'-geblaat.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat er tond de 20.http://nl.wikipedia.org/w(...)deelden_in_Nederlandquote:Geen van de in Nederland tot levenslang veroordeelden met een veroordeling na 1970 heeft gratie gekregen. Een aantal heeft reeds om gratie gevraagd, maar dit is in alle gevallen afgewezen. Van de nu vastzittende in Nederland tot levenslang veroordeelden, is Koos Hertogs de langstzittende.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Maria Swanenburg (Goeie Mie, de Leidse gifmengster) Sloot verzekeringen af op ouderen en zieken, die zij daarna vergiftigde. In de gevangenis probeerde ze twee medegevangenen te vergiftigen met het kwik uit een spiegel. Haar gratieverzoeken werden afgewezen en ze overleed in 1915 in de gevangenis.![]()
Was dat geen dood door schuld of mishandeling met de dood tot gevolg? En er zijn verzachtende omstandigheden, dat kan de straf ook omlaag brengen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
6 jaar voor doodslag aan de lage kant?Ik heb genoeg verhalen gelezen over dat er 3 jaar gegeven is, zonder verzachtende omstandigheden of whatever. (Weet helaas geen voorbeelden ff.)
![]()
Gewoon een hek om Afrika en daar alle criminelen droppen. 100 jaar niet naar omkijken en wie weet is het dan net als Australië![]()
![]()
Probeer rustiger te reageren manquote:![]()
Als je snapt dat iets niet serieus is hoef je toch niet zo te reageren?![]()
Why so serious?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
#TeamMiley![]()
Ik reageer nog helemaal rustigquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:57 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Probeer rustiger te reageren man![]()
Als je snapt dat iets niet serieus is hoef je toch niet zo te reageren?![]()
![]()
![]()
Hier een toepasselijk liedje voor je:quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Maar ik heb zo'n hekel aan dat tegenwoordig moderne 'je staat binnen tien minuten weer buiten na een vierdubbele moord'-geblaat.![]()
Hij probeert je te hosselen, heb je het niet door?quote:Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Mja... Dat komt gewoon omdat de meeste mensen geen kaas hebben gegeten van het strafrecht en denken dat moord hetzelfde is als doodslag en dood door schuld ook moord is, bla bla. Ja, dan kan ik me voorstellen dat men denkt dat 4 jaar kort is bij dood door schuld, jij ook wel tochquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Maar ik heb zo'n hekel aan dat tegenwoordig moderne 'je staat binnen tien minuten weer buiten na een vierdubbele moord'-geblaat..
Kunnen we dit niet met Engeland doen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:56 schreef ValHallen het volgende:
Gewoon een hek om Afrika en daar alle criminelen droppen. 100 jaar niet naar omkijken en wie weet is het dan net als AustraliëSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom doe je zo dom?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik praat niet in caps. En als mensen debiel doen zeg ik datJe weet toch dat je niet in caps praat?
Ach jongens, iedereen reageert wat heftiger als het over iets gaat wat je dicht aan het hart ligt, ik neem tenminste aan dat dat nu het geval is. Vraag maar aan Naatje (geloof), Samzz (vegetarisme), Erik (homorechten) of moi (scholing). Geeft het topic tenminste wat jus.![]()
Nouja, dat is dus precies waar ik een hekel aan heb. Er niets van weten maar wel een heel uitgesproken mening hebbenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja... Dat komt gewoon omdat de meeste mensen geen kaas hebben gegeten van het strafrecht en denken dat moord hetzelfde is als doodslag en dood door schuld ook moord is, bla bla. Ja, dan kan ik me voorstellen dat men denkt dat 4 jaar kort is bij dood door schuld, jij ook wel toch.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kunnen we dit niet met Engeland doen?Kiss my french assSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:59 schreef ValHallen het volgende:
Ach jongens, iedereen reageert wat heftiger als het over iets gaat wat je dicht aan het hart ligt, ik neem tenminste aan dat dat nu het geval is. Vraag maar aan Naatje (geloof), Samzz (vegetarisme), Erik (homorechten) of moi (scholing). Geeft het topic tenminste wat jus.![]()
![]()
Geschiedenis, ook zo'n nutteloos vakquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:59 schreef ValHallen het volgende:
Ach jongens, iedereen reageert wat heftiger als het over iets gaat wat je dicht aan het hart ligt, ik neem tenminste aan dat dat nu het geval is. Vraag maar aan Naatje (geloof), Samzz (vegetarisme), Erik (homorechten) of moi (scholing). Geeft het topic tenminste wat jus.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:59 schreef ValHallen het volgende:
![]()
Scholing? Als in studie?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:59 schreef ValHallen het volgende:
Ach jongens, iedereen reageert wat heftiger als het over iets gaat wat je dicht aan het hart ligt, ik neem tenminste aan dat dat nu het geval is. Vraag maar aan Naatje (geloof), Samzz (vegetarisme), Erik (homorechten) of moi (scholing). Geeft het topic tenminste wat jus.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
squote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geschiedenis, ook zo'n nutteloos vak
t
f
u![]()
![]()
Hoe reageer ik dan als iemand zegt vlees te etenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:59 schreef ValHallen het volgende:
Ach jongens, iedereen reageert wat heftiger als het over iets gaat wat je dicht aan het hart ligt, ik neem tenminste aan dat dat nu het geval is. Vraag maar aan Naatje (geloof), Samzz (vegetarisme), Erik (homorechten) of moi (scholing). Geeft het topic tenminste wat jus.? Volgens mij kan het mij geen flikker schelen, hoor.
Heb je mij ooit heftig zien reageren wat betreft geloof? Ik krijg van sint juist altijd te horen dat ik er zo rustig onder blijf...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:59 schreef ValHallen het volgende:
Ja, kunnen we het niet weer ouderwets over homo's hebben, dat jullie domme vragen stellen en ik beledigd kan zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:59 schreef ValHallen het volgende:
Ach jongens, iedereen reageert wat heftiger als het over iets gaat wat je dicht aan het hart ligt, ik neem tenminste aan dat dat nu het geval is. Vraag maar aan Naatje (geloof), Samzz (vegetarisme), Erik (homorechten) of moi (scholing). Geeft het topic tenminste wat jus.?
Hoogachtend,
Erik.![]()
Wat is er met mijn niveau, homo?quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe reageer ik dan als iemand zegt vlees te eten? Volgens mij kan het mij geen flikker schelen, hoor.
Speel nou even met VH meequote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je mij ooit heftig zien reageren wat betreft geloof? Ik krijg van sint juist altijd te horen dat ik er zo rustig onder blijf....
Hoogachtend,
Erik.![]()
Omg, I love youquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geschiedenis, ook zo'n nutteloos vak!
Toevallig kan je met een blik op geschiedenis wel de economische crisis oplossen. (zie Maarten)quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geschiedenis, ook zo'n nutteloos vak![]()
Ik weet er meer van dan jij denkt. Nu moet je kappen met denken te weten wat ik weet, oke? Verdomme zeg, grow a pair als je niet tegen een grap kan. Hou je nu op met janken of wat?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, dat is dus precies waar ik een hekel aan heb. Er niets van weten maar wel een heel uitgesproken mening hebben#TeamMiley![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geschiedenis, ook zo'n nutteloos vak
Worden jullie allemaal geil van Sinterklaas?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, kunnen we het niet weer ouderwets over homo's hebben, dat jullie domme vragen stellen en ik beledigd kan zijn?
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, kunnen we het niet weer ouderwets over homo's hebben, dat jullie domme vragen stellen en ik beledigd kan zijn?
Hoe doe je het als je partner diarree heeft?
![]()
Feel the love!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik weet er meer van dan jij denkt. Nu moet je kappen met denken te weten wat ik weet, oke? Verdomme zeg, grow a pair als je niet tegen een grap kan. Hou je nu op met janken of wat?
Normaal. Maar je kan wat pinniger reageren als het over zaken gaan die je aan het hart gaan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe reageer ik dan als iemand zegt vlees te eten? Volgens mij kan het mij geen flikker schelen, hoor.
Jij reageert inderdaad niet heftiger, maar je hapt op werkelijk alles in zo'n discussie. Omdat het belangrijk voor je is.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je mij ooit heftig zien reageren wat betreft geloof? Ik krijg van sint juist altijd te horen dat ik er zo rustig onder blijf...![]()
Dude!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]Hoe doe je het als je partner diarree heeft?
![]()
Hahaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik weet er meer van dan jij denkt. Nu moet je kappen met denken te weten wat ik weet, oke? Verdomme zeg, grow a pair als je niet tegen een grap kan. Hou je nu op met janken of wat?![]()
Ik heb het helemaal niet over jou snel op je teentjes getrapte schat. Ik heb geen idee wat je wel of niet weet, alleen hoe je overkomt
![]()
![]()
Zeiltje eronder en glibberen maar.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]Hoe doe je het als je partner diarree heeft?
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik hap sowieso altijd. Net ook weer met WT zijn opmerking.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Normaal. Maar je kan wat pinniger reageren als het over zaken gaan die je aan het hart gaan.
[..]
Jij reageert inderdaad niet heftiger, maar je hapt op werkelijk alles in zo'n discussie. Omdat het belangrijk voor je is.![]()
Ook al heb ik (dit keer) niet geluisterd, thanks Melting!Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Het is zo irritant, want om een of andere reden lijk je mij altijd te moeten hebben als er een discussie is. Ik weet gewoon niet meer of je loopt te fucken of niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik heb het helemaal niet over jou snel op je teentjes getrapte schat. Ik heb geen idee wat je wel of niet weet, alleen hoe je overkomt
#TeamMiley![]()
I REALLY don't want to know!!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]Ja dat gaat dan toch vet spetteren als je dan hard gaat liggen pompen?
Die was onvoorstelbaar.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik hap sowieso altijd. Net ook weer met WT zijn opmerking.Beter onethisch dan oneetbaar
Forum Opties Forumhop: Hop naar: