Er is een zwangerschap tussengekomenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
klopt niet echt he 28 juli het jawoord
Dan hoef je hem niet uit te latenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:18 schreef DjinN het volgende:
Maar waarom in godsnaam heeft ze een kattenbak voor een hondje
ik ookquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:19 schreef ZuidGrens het volgende:
Toch blijft ik Barbie wel sympathiek vinden.
Dat zag ik ook als eerstequote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:20 schreef DjinN het volgende:
Ik word helemaal hysterisch van Barbies behang![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:19 schreef ZuidGrens het volgende:
ik ook, ik vind haar echt heel erg leuk overkomenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:19 schreef ZuidGrens het volgende:
Hehe dat dacht ik ook. Of Micheal heeft haar al opgezochtquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:25 schreef Maartel het volgende:
Nou die paragnost wordt vanavond in elkaar getimmerd
Het is toch zijn kiet die die hond sloopt?! Wel een hond willen maar em niet op willen voeden zou er bij mij ook niet inkomen. Tis geen accessoire..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:28 schreef KwadeAfdronk het volgende:
raar dat barbie haar hond wegdoet omdat hij dat wil
nee maar had dat niet verwacht van barbiequote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:28 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Het is toch zijn kiet die die hond sloopt?! Wel een hond willen maar em niet op willen voeden zou er bij mij ook niet inkomen. Tis geen accessoire..
Meer geen opvoeding, wat hij ook zei.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik verslikte me van het lachen. Hij heeft gelijk.
Gaat wat worden met hun kind danquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Meer geen opvoeding, wat hij ook zei.
Dat ging toch over de kleine lettertjes van de ondertrouw?quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:17 schreef Leandra het volgende:
Hoe zit dat trouwens met dat huwelijk op 1 april? Kun je in Den Haag op zondag trouwen??
Ik kreeg gisteravond het idee dat er al getrouwd was, met zijn opmerkingen over dat hij de kleine lettertjes niet gelezen had maar hoopte dat ze nu geen recht had op de helft van zijn vermogen
Kloptquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:27 schreef Sosha het volgende:
[..]
Dat ging toch over de kleine lettertjes van de ondertrouw?
Welk vermogen? Die schulden die ze nog hebben?quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:17 schreef Leandra het volgende:
Hoe zit dat trouwens met dat huwelijk op 1 april? Kun je in Den Haag op zondag trouwen??
Ik kreeg gisteravond het idee dat er al getrouwd was, met zijn opmerkingen over dat hij de kleine lettertjes niet gelezen had maar hoopte dat ze nu geen recht had op de helft van zijn vermogen
Ze hebben ook niet een heel rijtjeshuis he, twee etages boven een andere woning geloof ik?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:43 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Welk vermogen? Die schulden die ze nog hebben?
In wat voor buurt wonen zij eigenlijk want het ziet er niet als een normaal rijtjeshuis buurt uit maar meer ergens in 1 vd achterstandswijken van Den Haag en omstreken.
Duindorp volgens mij.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:43 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Welk vermogen? Die schulden die ze nog hebben?
In wat voor buurt wonen zij eigenlijk want het ziet er niet als een normaal rijtjeshuis buurt uit maar meer ergens in 1 vd achterstandswijken van Den Haag en omstreken.
Windastraat toch? althans daar vlakbij? ik dacht echt dat het Duindorp is, maar ik geloof je meteen, jij woont er dichtbijquote:
is een Haags stopzinnetjequote:Op woensdag 21 maart 2012 23:45 schreef ukga het volgende:
Die vriend van barbie zegt nonstop: hoe heet dat?
Haha hij weet weinig
Duindorp is in Scheveningenquote:
Grenst aan elkaar maar officieel zijn het twee verschillen dorpenquote:
nee. in laakkwartier zijn erg veel eengezinswoningen en de portiekwoningen zijn niet zo klein als in duindorpquote:Op zondag 25 maart 2012 13:33 schreef kikkerbril het volgende:
Dus duindorp is net zoiets als schilderswijk, laakwartier ?
Het zijn er wel net poppenkasthuisjes zo klein!
dat was haagse humorquote:
Ja, misschien leren ze er nog wat van, waar het eigenlijk ook voor dient natuurlijkquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze daar beter allemaal aan meedoen
Moeder van Barbie lijkt mijquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:00 schreef Adelante het volgende:
Wie is die ouwe draak bij die jonge sletjes?
Vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:00 schreef Starlie het volgende:
Maaruh hoe zit dat nou met dat trouwen op 1 april, dat is a.s. zondag... Trouwen op zondag is volgens mij niet mogelijk, kan er in elk geval niet echt iets over vinden. Zal dus wel 1 grote grap zijn.
Zet het meteen op mijn lijstje!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
Morgen maar halen, vast lekker voor ergens in en je reinigt meteen je huis van geesten.
Die drank dan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:26 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat drank?
Maar goed, wat moet je anders doen op zo'n feestje, gewoon zuipen toch.
Dit las ik vandaag over Barbie op Fok, moest er erg om lachenquote:
Ik vroeg me dat ook af, maar dat kan in Den Haag tegenwoordig kennelijk (en niet alleen in DH), er hangt wel een heel aardig prijskaartje aan trouwensquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:00 schreef Starlie het volgende:
Maaruh hoe zit dat nou met dat trouwen op 1 april, dat is a.s. zondag... Trouwen op zondag is volgens mij niet mogelijk, kan er in elk geval niet echt iets over vinden. Zal dus wel 1 grote grap zijn.
Nee niet echtquote:Op zondag 1 april 2012 10:37 schreef GeenWijn het volgende:
gaat er nog iemand naar scheveningen om t te bekijken?
Alleen Barbie zelf, trapt in haar eigen grap.quote:Op zondag 1 april 2012 10:37 schreef GeenWijn het volgende:
gaat er nog iemand naar scheveningen om t te bekijken?
quote:Op zondag 1 april 2012 12:33 schreef Sosha het volgende:
Ze pakken de 1 april-grap wel groots aan.
https://twitter.com/#!/Zo(...)117370208257/photo/1
haha en hij zn limo?quote:Op zondag 1 april 2012 15:34 schreef Ole het volgende:
Ze heeft er geen half werk van gemaakt! En dus toch haar koets gekregen.
Zag trouwens van de week kinderfoto's van haar. Als kind had ze ook al spierwit haar (vroeg iemand zich af hier)
quote:Op zondag 1 april 2012 15:44 schreef LaLouchi het volgende:
Ik geef ze hooguit een jaar en daar heb ik.niet eens een glazen bol voor nodig...
Maar wel de roze!quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 16:13 schreef amaranta het volgende:
En ik moet zeggen dat de jurk me niet tegenvalt. Tis geen jruk die aan de voorkant uberkort is ofzo...
Dat roze tja...
Louis Vuitton was er ook!quote:Op zondag 1 april 2012 20:26 schreef amaranta het volgende:
gucci, of hoe heet die hond?
was er ook
[ afbeelding ]
Niet voor mij, voetbalquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
Vanavond weer
Zin in! Nu even snel in bad
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:37 schreef Starlie het volgende:
Ze zijn wel van de "speeches" zeg die 2 blondjes!
ja ik wil dat ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:39 schreef Sosha het volgende:
Dit is trouwens wel überleuk om te doen volgens mij
Jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:41 schreef Sosha het volgende:
Wat zijn jullie stil? Heeft Barbie jullie bewusteloos "gezongen"?
ik bedoelde eigenlijk al die dingen in pikvormquote:
Zal wel haags zijnquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:43 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk al die dingen in pikvorm
nou ik heb het nog nooit gezien hier hoorquote:
Nee, die hoorde niet bij hun.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:44 schreef Sosha het volgende:
Die bunny's... die horen toch niet bij Barbies feestje?
Oh echt, als ik ooit zo'n vrijgezellenfeestje bijwoon ren ik gillend weg.
Dat inderdaadquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:55 schreef LeNeHe het volgende:
Het isniet ordinair ofzo, gewoon heel netjes
Echt wel. Hij zou bij mij meteen slap gaan staanquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:55 schreef Starlie het volgende:
O god is dat ff een flinke tegenvaller voor die vent haha!
ja of zo'n blauwe ik vind ze ook wel leukquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:02 schreef MissJ het volgende:
Zo schattig, ik wil zo'n roze duif als huisdier![]()
ja he, dat vroeg ik me ook al af hoe dat zitquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:02 schreef Starlie het volgende:
Blijft iets aparts dat die duiven weer terug vliegen naar huis!
Iets met de stand van de zon en magnetisch veld volgens mij. Ze weten altijd waar het noorden is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja he, dat vroeg ik me ook al af hoe dat zit
ah ok danquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
Iets met de stand van de zon en magnetisch veld volgens mij. Ze weten altijd waar het noorden is.
O, het ging zo snel, dacht dat ze er iets opplakten,quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nageltjes van die hond zelf, toch?
Ja volgens mij kreeg hij ook plaknageltjes ja! Dat beest heeft strals nog langere nagels dan dat ik hebquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:09 schreef LeNeHe het volgende:
[..]
O, het ging zo snel, dacht dat ze er iets opplakten,Anway; arm beest.
Ja ik ook wel, niet voor mij maar ok..Maar die roosjes laat maar zittenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:20 schreef Sosha het volgende:
Ik vind die jurk heel mooi, ik kan er niks aan doen
ik vind 'm ook mooiquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:20 schreef Sosha het volgende:
Ja het is een mooie jurk maar dat roze vind ik te fel qua kleur... Lichtroze was mooier geweest denk ik!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:20 schreef Sosha het volgende:
Ja, met de kleur van zijn stropdas was het mooier geworden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:21 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja het is een mooie jurk maar dat roze vind ik te fel qua kleur... Lichtroze was mooier geweest denk ik!
het zou mij niks verbazen...quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:27 schreef Starlie het volgende:
Echt triest zoveel gezuip.. Zou hij Barbie ook weleens slaan?!
Nou jaloersmakend figuurtje! Ze heeft zich wel helemaal leeg gekotst natuurlijk misschien scheelt dat!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:30 schreef amaranta het volgende:
Ik dacht trouwens dat Barbie een fatsig vrouwtje was, maar dat weet ze aardig te verbloemen, en dat voor iemand die 19wk zwanger is.
Nee, ik denk niet dat hij haar slaat.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:27 schreef Starlie het volgende:
Echt triest zoveel gezuip.. Zou hij Barbie ook weleens slaan?!
Ik denk het ook niet, die paragnoste of weetikveel die kon wel lekker voeren met "dominante man" enz, maar ik heb niet het idee dat hij daar werkelijk de broek aan heeft in huis.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat hij haar slaat.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:26 schreef Adelante het volgende:
"ik wordt" wie doet die ondertitels daar
tsja rtl betaalt de rekening hequote:Op dinsdag 3 april 2012 21:24 schreef Adelante het volgende:
wordt ff voor 250 euro de man weggezopen
ja natuurlijk... denk je dat ze zich gewoon gratis de hele dag zo laten filmenquote:Op woensdag 4 april 2012 14:29 schreef Leandra het volgende:
Ja, ik heb het idee dat RTL de hele bruiloft betaald heeft, want met een koets en een Maserati enz., om het over de kosten van een trouwerij op zondag nog maar niet te hebben, moet dat toch wel heel flink in de papieren zijn gelopen.
Het zou me niet eens verbazen als het hele gebeuren op basis van een suggestie van RTL gedaan is, zo van; Barbie is zwanger, als jullie nou eens gaan trouwen? Dan maken we er een programma van en betalen wij het.
Of zou Jake zo sluw zijn dat hij het voorgesteld heeft aan RTL?![]()
'Barbies scheiding' kan ook een succesje worden.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:40 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Maak er maar helemaal een reality serie van ook na de bruiloft. Levert genoeg mooie beelden op lijkt mij en de kijkcijfers voor RTL zullen ook niet onaardig wezen.
Is vast op zijn Haags vertaaldquote:Op woensdag 4 april 2012 19:18 schreef ukga het volgende:
WIE DE FUCK maakt die ondertitelingen?
IK WORDT
WTF PIJN AAN MN OGEN. ONTSLA DEZE WERKNEMER AUB
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 19:35 schreef LaLouchi het volgende:
Toch is het heerlijk.om.naar de kijken![]()
Binnekort komt toch ook dat van sterretje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |