Er is een zwangerschap tussengekomenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
klopt niet echt he 28 juli het jawoord
Dan hoef je hem niet uit te latenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:18 schreef DjinN het volgende:
Maar waarom in godsnaam heeft ze een kattenbak voor een hondje
ik ookquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:19 schreef ZuidGrens het volgende:
Toch blijft ik Barbie wel sympathiek vinden.
Dat zag ik ook als eerstequote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:20 schreef DjinN het volgende:
Ik word helemaal hysterisch van Barbies behang![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:19 schreef ZuidGrens het volgende:
ik ook, ik vind haar echt heel erg leuk overkomenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:19 schreef ZuidGrens het volgende:
Hehe dat dacht ik ook. Of Micheal heeft haar al opgezochtquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:25 schreef Maartel het volgende:
Nou die paragnost wordt vanavond in elkaar getimmerd
Het is toch zijn kiet die die hond sloopt?! Wel een hond willen maar em niet op willen voeden zou er bij mij ook niet inkomen. Tis geen accessoire..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:28 schreef KwadeAfdronk het volgende:
raar dat barbie haar hond wegdoet omdat hij dat wil
nee maar had dat niet verwacht van barbiequote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:28 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Het is toch zijn kiet die die hond sloopt?! Wel een hond willen maar em niet op willen voeden zou er bij mij ook niet inkomen. Tis geen accessoire..
Meer geen opvoeding, wat hij ook zei.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik verslikte me van het lachen. Hij heeft gelijk.
Gaat wat worden met hun kind danquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Meer geen opvoeding, wat hij ook zei.
Dat ging toch over de kleine lettertjes van de ondertrouw?quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:17 schreef Leandra het volgende:
Hoe zit dat trouwens met dat huwelijk op 1 april? Kun je in Den Haag op zondag trouwen??
Ik kreeg gisteravond het idee dat er al getrouwd was, met zijn opmerkingen over dat hij de kleine lettertjes niet gelezen had maar hoopte dat ze nu geen recht had op de helft van zijn vermogen
Kloptquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:27 schreef Sosha het volgende:
[..]
Dat ging toch over de kleine lettertjes van de ondertrouw?
Welk vermogen? Die schulden die ze nog hebben?quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:17 schreef Leandra het volgende:
Hoe zit dat trouwens met dat huwelijk op 1 april? Kun je in Den Haag op zondag trouwen??
Ik kreeg gisteravond het idee dat er al getrouwd was, met zijn opmerkingen over dat hij de kleine lettertjes niet gelezen had maar hoopte dat ze nu geen recht had op de helft van zijn vermogen
Ze hebben ook niet een heel rijtjeshuis he, twee etages boven een andere woning geloof ik?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:43 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Welk vermogen? Die schulden die ze nog hebben?
In wat voor buurt wonen zij eigenlijk want het ziet er niet als een normaal rijtjeshuis buurt uit maar meer ergens in 1 vd achterstandswijken van Den Haag en omstreken.
Duindorp volgens mij.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:43 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Welk vermogen? Die schulden die ze nog hebben?
In wat voor buurt wonen zij eigenlijk want het ziet er niet als een normaal rijtjeshuis buurt uit maar meer ergens in 1 vd achterstandswijken van Den Haag en omstreken.
Windastraat toch? althans daar vlakbij? ik dacht echt dat het Duindorp is, maar ik geloof je meteen, jij woont er dichtbijquote:
is een Haags stopzinnetjequote:Op woensdag 21 maart 2012 23:45 schreef ukga het volgende:
Die vriend van barbie zegt nonstop: hoe heet dat?
Haha hij weet weinig
Duindorp is in Scheveningenquote:
Grenst aan elkaar maar officieel zijn het twee verschillen dorpenquote:
nee. in laakkwartier zijn erg veel eengezinswoningen en de portiekwoningen zijn niet zo klein als in duindorpquote:Op zondag 25 maart 2012 13:33 schreef kikkerbril het volgende:
Dus duindorp is net zoiets als schilderswijk, laakwartier ?
Het zijn er wel net poppenkasthuisjes zo klein!
dat was haagse humorquote:
Ja, misschien leren ze er nog wat van, waar het eigenlijk ook voor dient natuurlijkquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze daar beter allemaal aan meedoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |