SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Slaap bijnaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:46 schreef BarrieButsers het volgende:
Arme bdh, nu nog in de les zitten.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Net een uur auto gereden, mijn pa vindt me goed. Yeah buddy.
Is het lente heb je het nog koudquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:04 schreef shifto het volgende:
Ja wel goed hoor!Beetje koude handen en voeten en daar kan ik niet tegen!
dus zo even douchen!
Ja want het koelt wel snel af savonds joh!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Is het lente heb je het nog koudHopelijk helpt die douche wat
Nou overdag is het toch ook nog niet super warmquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:08 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja want het koelt wel snel af savonds joh!Weet zeker dat dat helpt!
Hoe ist doar?
qftquote:
Nee, dat is een aflevering die al wel in canada was uitgezonden, maar nog niet in de VS. House is echt 3 milenia uit de roulatie.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:12 schreef shifto het volgende:
[..]
qft
En geen nieuwe House?Krijg wel op facebook meldingen over de episode van gisteren maar zie nergens niets
En op FOK is er gewoon geen (actief) topic over
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
Niet legen...(wait for it...maar niet te lang want ik ga geen 'dary' posten)?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:12 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
gvd, zat mee in bus ik constant 1 miliseconde kijke of zij keek zodat ik kon glimlachen, geen enkele keer oogcontact of iets
Als Sheldon glimlachtquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:16 schreef shifto het volgende:
swerelds meest geforceerde flimlach, ik wil pics
Chloroformquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]ik vind het echt kut voor je
heb je een nieuw plan van aanpak?
Werkt wel!quote:
ja echt een bazen programquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:44 schreef DuTank het volgende:
Hahahah ik heb dat gisteren zitten kijken, fucking grappig
Hier ook, confronterendquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:30 schreef shifto het volgende:
Moggol!
Kreeg afkickverschijnselen van fok..
Ik zag pas dat er iets met fok was toen jij reageerde op de status van fokquote:
Ik voel me ge'facebook-stalked'quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zag pas dat er iets met fok was toen jij reageerde op de status van fok
En MR is niet eens online!quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik voel me ge'facebook-stalked'
quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:30 schreef shifto het volgende:
Moggol!
Kreeg afkickverschijnselen van fok..
Rechtsboven zie je altijd updatesquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik voel me ge'facebook-stalked'
over dn duvel gesprokenquote:
Nu DJ nog, en bb en tmquote:
Maar van haar vind ik het natuurlijk niet erg als ze me stalktquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar van haar vind ik het natuurlijk niet erg als ze me stalkt
Om half 7 werd ik wakker gewhatsappt, ik deed mijn ogen dicht en om 9 uur gingen ze weer openquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Verveelde me vanochtend wel..
Geen krant, want abbo pas geleden afgelopen en te lui om nieuwe af te sluiten..
En dan ook geen foktopics om door te neuzen..
Zit ik daar saai alleen mn broodje te eten om half 7 in de ochtend
Sterf, hond..quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Om half 7 werd ik wakker gewhatsappt, ik deed mijn ogen dicht en om 9 uur gingen ze weer open
Vandaar dat je altijd te laat bentquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:33 schreef shifto het volgende:
Ik sta sowieso doordeweeks pas om half 9 op
Dat zei mr ook altijd tegen mijquote:
Ben echt al weken niet meer te laat!quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vandaar dat je altijd te laat bent_!
[..]
Dat zei mr ook altijd tegen mij
Zei.. dus nu zijn jullie weer vriendjes en leif tegen mekaar..quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
Wat voor dagen maak je dan in godesnaam..quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:36 schreef shifto het volgende:
[..]
Ben echt al weken niet meer te laat!
Staat je bed op je werk dan?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:36 schreef shifto het volgende:
[..]
Ben echt al weken niet meer te laat!
Haar wens is mijn bevel dus ik ben dood jaquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zei.. dus nu zijn jullie weer vriendjes en leif tegen mekaar..
Of ben je daadwerkelijk gestorven?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Wat voor dagen maak je dan in godesnaam..
Half 9 op, dan kan je pas om half10 op je werk zijn lijkt me (er vanuit gaande dat je normaal ontbijt en langer dan 5min van je werk af woont).
Dan zou je met 40u p/w toch wel tot minstens 18.00u op je werk moeten zijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Is het zo'n bazig typje ja?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:38 schreef bijdehand het volgende:
Haar wens is mijn bevel dus ik ben dood ja
Nee, maar dat weet je zelf ook welquote:
Nouja zeg, nu krijg ik echt een slechte reputatie hier (voor zover ik die nog niet heb.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
Gast.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar van haar vind ik het natuurlijk niet erg als ze me stalkt
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar get, wie zou Shifto dan bezwangerd moeten hebben
..non est vivere sed valere vita est ..
Alsof mensen niet weten dat wij alleen maar lieve woordjes tegen elkaar zeggenquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nouja zeg, nu krijg ik echt een slechte reputatie hier (voor zover ik die nog niet heb.). Alsof ik ooit zoiets tegen jou zou zeggen.
[..]
Gast.
Ja, zeg ik verdomme een keer wat positiefs in het topic over jou, ipv je te pesten/plagen..quote:
Zijn stalker? IfyouknowwhatImean.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
MohMi. Ze hebben een broer-zus relatie maar niemand heeft gezegd wie wie is...quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik! A_T ga eens wat aardiger doen tegen bdh!quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof mensen niet weten dat wij alleen maar lieve woordjes tegen elkaar zeggen![]()
En ik moet me inhouden als ik de opmerkingen van A_T lees
Ontbijten doe ik niet aan, krijg de 1e 2uur na het wakker worden geen hap door mijn keel!quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Wat voor dagen maak je dan in godesnaam..
Half 9 op, dan kan je pas om half10 op je werk zijn lijkt me (er vanuit gaande dat je normaal ontbijt en langer dan 5min van je werk af woont).
Dan zou je met 40u p/w toch wel tot minstens 18.00u op je werk moeten zijn..
Lolwhut??quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zijn stalker? IfyouknowwhatImean.
Dit was een beetje raar.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja, zeg ik verdomme een keer wat positiefs in het topic over jou, ipv je te pesten/plagen..
Is het weer niet goed, noujazeg
Nou heb ik het weer gedaanquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik! A_T ga eens wat aardiger doen tegen bhd!
Wil ik niet zeggen op een forumquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
bijhandde?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik! A_T ga eens wat aardiger doen tegen bhd!
DMquote:
Ben benieuwdquote:
Maar dat spreekt voor zichquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En het is vooral inhouden door zijn lieve opmerkingen richting jou
Ik wist hetquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:43 schreef Muisraket het volgende:
Mensen kom op! Wie gaat er altijd (voornamelijk) in op shifto en duikt opeens op als we meets enz. organiseren? Ik zie een verband.
Daarom!quote:
Niet voor iedereen hierquote:
Was ze lekker? En lol wordt dat niet awkward in je gesprek dan?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:44 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb trouwens gister anderhalf uur in de kou met een meisje uit m'n klas staan praten (van 9 uur tot half 11 's avonds) en ik weet nog steeds niet hoe ze heet
_!
Hij durfde te praten dus wrs nietquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Was ze lekker? En lol wordt dat niet awkward in je gesprek dan?
Neequote:
Hij praatte ook tegen zijn date S. en die was best schattig.quote:
BURNquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hij praatte ook tegen zijn date S. en die was best schattig.
Wel een leuk gesprek gehad?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
NeeEn ze woont met een vriendin samen. Yeah right. 'Samenwonen'
?quote:
Ik zou dat wel raar vinden, maar goed, ik spreek dan ook iets te vaak de namen van mensen uit.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:45 schreef bijdehand het volgende:
En nee dat wordt niet awkward omdat ze mijn naam ook niet weet.
Als ik iets kan met meisjes is het pratenquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hij praatte ook tegen zijn date S. en die was best schattig.
Ja was wel nicequote:Op woensdag 21 maart 2012 12:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wel een leuk gesprek gehad?En kan best hoor.
Is me nooit opgevallenquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik zou dat wel raar vinden, maar goed, ik spreek dan ook iets te vaak de namen van mensen uit.
Ik weet nauwelijks iets van haar persoonlijkheid, maar ze was best mooi!quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:46 schreef shifto het volgende:
"Schattige meisjes" = Lelijk maar heel lief
"Lekkere meisjes" = lekker
Doe ik ook steeds minder, vroeger deed ik dat constant, heel irritant.quote:
schattig hoeft niet lelijk te zijn maar iig wel heel liefquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:46 schreef shifto het volgende:
Okquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik weet nauwelijks iets van haar persoonlijkheid, maar ze was best mooi!
Shifto wel.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:48 schreef Muisraket het volgende:
En shifto dat is sowieso niet waar, ik val echt op schattig en die mensen zijn echt niet altijd lelijk hoor.
Ook dat niet. Meisje van mijn studie: bloedmooi, super schattig, maar volgens mij best wel bitchy.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
schattig hoeft niet lelijk te zijn maar iig wel heel lief
True, maar mensen zeggen dat zo over het algemeenquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:48 schreef Muisraket het volgende:
En shifto dat is sowieso niet waar, ik val echt op schattig en die mensen zijn echt niet altijd lelijk hoor.
We kunnen het ook over jou gaan hebben.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:48 schreef shifto het volgende:
[..]
Ok
Wilde nu weer flauw grapje maken maar BDH lijdt al zoveel nu KK er neit is
Please doquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
We kunnen het ook over jou gaan hebben.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:48 schreef shifto het volgende:
[..]
True, maar mensen zeggen dat zo over het algemeen
Je hebt mooie meisjes die schattig zijn, en je hebt schattige meisjes
Jij denkt dat ieder vrouwelijk studentenhuis bevolkt wordt door geijle dames met biseksuele gevoelens?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
NeeEn ze woont met een vriendin samen. Yeah right. 'Samenwonen'
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Please do
Ik zal laten zien hoe je niet hapt of huilt als mensen dat doen
Niet happen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:50 schreef shifto het volgende:
[..]
WAAT REAGEER JE NOU ZO OP MIJN POST!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Lesbisch. En zij is geen geijle dame.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:49 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Jij denkt dat ieder vrouwelijk studentenhuis bevolkt wordt door geijle dames met biseksuele gevoelens?
Hahahaha, jij en niet happen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Please do
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niet happen.Ik ga wel even happen trouwens, dus ey, houdoe èh!
Grrrr ik weet dat ik niet moet happen maar jullie doen echt stomquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lesbisch. En zij is geen geijle dame.
[..]
Hahahaha, jij en niet happen.
Ho ho, happen ok. Maar huilen of aanstellen heeft MR nooit gedaan.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Please do
Welcome to my world.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:51 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
Grrrr ik weet dat ik niet moet happen maar jullie doen echt stom
BEGIN JIJ NU OOK AL MIJN POST TE WEERLEGGEN!!!quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ho ho, happen ok. Maar huilen of aanstellen heeft MR nooit gedaan.
Maar is goed, benieuwd hoe lang de grote shifto het hoofd koel houdt
Underestimated itquote:
Maar mij wereld ken ook zo z'n positieve kantenquote:
Als je nu over ST begint ga ik huilen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar mij wereld ken ook zo z'n positieve kanten
Nee, dat doe jij. Zonder dieptepunten als ST geen hoogtepunten!quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Als je nu over ST begint ga ik huilen.
True truequote:Op woensdag 21 maart 2012 12:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, dat doe jij. Zonder dieptepunten als ST geen hoogtepunten!
Eens. Jouw top is nooit zo hoog als die van mij.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:56 schreef shifto het volgende:
[..]
True true
Ik neem wel genoegen met een iets minder diep dal, maakt niet uit als de top dan ook minder hoog is
Moet je vechten? he he he?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:53 schreef shifto het volgende:
[..]
BEGIN JIJ NU OOK AL MIJN POST TE WEERLEGGEN!!!![]()
Ik ben echt klaar met dit topic zo...
[..]
Underestimated it
Is zielig voor VV als ze daardoor automatisch mijn eigendom wordquote:
Ho ho, daar denk je wel heel erg makkelijk overquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:13 schreef shifto het volgende:
[..]
Is zielig voor VV als ze daardoor automatisch mijn eigendom word
Maar ook TE makkelijk?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ho ho, daar denk je wel heel erg makkelijk over
Geen nood, geef een stil pandrecht die betrekking heeft op VV aan mij. Hierdoor krijg ik geen vruchtgebruik. Maar mocht je verslagen worden door shifto dan gaat al je bezit over. Behalve het stil pandrecht. VV wordt dan van mij en jij krijgt haar terug voor het symbolische bedrag van ¤2,20 of 1 biertjequote:Op woensdag 21 maart 2012 13:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ho ho, daar denk je wel heel erg makkelijk over
Ah kijk, daar komt onze fiscalist om de hoekquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geen nood, geef een stil pandrecht die betrekking heeft op VV aan mij. Hierdoor krijg ik geen vruchtgebruik. Maar mocht je verslagen worden door shifto dan gaat al je bezit over. Behalve het stil pandrecht. VV wordt dan van mij en jij krijgt haar terug voor het symbolische bedrag van ¤2,20 of 1 biertje
Met een stil pandrecht wordt er niks verhandeld, het dient slechts als zekerheid tot betaling. Normaal is het een voordeel voor de pandnemer maar in deze constructie ben jij, de pandgever, en het goed in casus, VV, beter afquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ah kijk, daar komt onze fiscalist om de hoek
Maar dat zal VV leuk vinden, dat ze hier als (on)roerend goed een beetje verhandeld wordt
Hoi snoepjequote:
Ik hoor haar (nog) niet klagen!quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ah kijk, daar komt onze fiscalist om de hoek
Maar dat zal VV leuk vinden, dat ze hier als (on)roerend goed een beetje verhandeld wordt
Jaquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:19 schreef BarrieButsers het volgende:
Fok heeft er vanochtend lang uitgelegen he
Echt hè, maar het was een DNS probleem dus fok staat nu op IP in mijn favorietenquote:
Want dan had jij er nog wel bij gekund?quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Echt hè, maar het was een DNS probleem dus fok staat nu op IP in mijn favorieten
quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Want dan had jij er nog wel bij gekund?
En dan lekker in je eentje alle topics volspammen omdat de rest fok niet op die manier in z'n favorieten heeft staan?
DONT JUDGE ME!quote:
Trollololquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:38 schreef MohMi het volgende:
Godverdomme wat een kutwerkdagAlleen maar kak-resultaten en kak-berichten, nondenonde!
Dus ik kom me hier heel ekkes afreageren, sorry
![]()
Pffff, bleh, even shaggie dan maar denk ik.
Ik stik de moord in mn testresultatenquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Trollolol
Ik stikte net de moord in mijn gerook
Te lang.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:19 schreef BarrieButsers het volgende:
Fok heeft er vanochtend lang uitgelegen he
Ja dat is zeker de moeite, want dan red ik het wel.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Denk aan je hart MohMi
En een paar uur MR is dat de moeite?
Ohh nou hopelijk haal je het nu wel.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja dat is zeker de moeite, want dan red ik het wel.En ik moet dit echt halen anders moet ik het volgend jaar gaan herkansen en daar heb ik geen zin in en dan moet ik andere dingen laten vallen zeg maar en dan zou ik mezelf echt haten.
Succes idd!! Beter zet je nu even door, dan ben je er vanaf! ook je andere opdrachtquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja dat is zeker de moeite, want dan red ik het wel.En ik moet dit echt halen anders moet ik het volgend jaar gaan herkansen en daar heb ik geen zin in en dan moet ik andere dingen laten vallen zeg maar en dan zou ik mezelf echt haten.
Maar een aantal uur maakt otch niet zo heel veel uit?quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:44 schreef Muisraket het volgende:
OMG ik kom er net achter dat mijn deadline een aantal uur verschoven is!![]()
Wel irritant dat ik dan lui ga doen en nog minder tijd heb voor mijn andere opdracht, maar dat is bijzaak.
En arme Mohmi.
Ja, maar zo werkt dat neit bij mensen met uitstelgedrag :pquote:Op woensdag 21 maart 2012 14:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Succes idd!! Beter zet je nu even door, dan ben je er vanaf! ook je andere opdracht
True true.. Ik moet ook nog 1 ding afmaken vandaag.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja, maar zo werkt dat neit bij mensen met uitstelgedrag :p
(spreek ik uit ervaring)
Allemaal tokkies daarquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:03 schreef MohMi het volgende:
Dank lieve MR en BB, heb mijn boosheid mooi kunnen botvieren op een collega die het meest briljante moment uitkoos om háár frustraties op mij te botvieren xDD stelletje viswijzen![]()
Poe hee, een biertje gaat er nu wel in!
Ik ben IT, en zij ook!! xDD Maar ja, ook weer vrouwen ondanks dat ik Meneer W. ben hierquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Allemaal tokkies daar
Ik zie jullie al allemaal door elkaar heen schreeuwen. Hier in de IT hebben we dat nooit
Klopt, mijn dag is goedquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ben IT, en zij ook!! xDD Maar ja, ook weer vrouwen ondanks dat ik Meneer W. ben hier
*zucht* ach ja, dit soort dagen moeten er zijn om goeie dagen te hebben zullen we maar denken.
Dat snap ik, je doet niksquote:
Genoeg terug kijken, ze is actief genoeg geweestquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:29 schreef shifto het volgende:
A_T! Ik ben dus eindelijk nieuwsgierig (lees: w.o.g.) genoeg om VV haar postgeschiedenis van KPD na te kijken en vind ik niks! Kom ik erachter dat zij niet zelf maar JIJ alle vieze plaatjes post!![]()
Toen bedacht ik mij weer dat ik op mijn werk was en dat misschien niet slim was
Ik denk dat zijn baas er minder problemen mee heeft dan jouw baas, maar idd, holy shit.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Genoeg terug kijken, ze is actief genoeg geweest
En de posts van mij waren strikt noodzakelijk om de topics levend te houden. Dat is een belangrijke taak van mij en Lon3. Maar ach, het is toch een treurige bedoening daar geworden vergeleken met een paar jaar terug.
Maar op je werk KPD of KEL openen, jij hebt lef
Die subfora ontwijk ik als de ziekte hier hoor :p
Scheelt dat ik hoofd IT ben en alleen zit (de hele afdeling ben ik!quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Genoeg terug kijken, ze is actief genoeg geweest
En de posts van mij waren strikt noodzakelijk om de topics levend te houden. Dat is een belangrijke taak van mij en Lon3. Maar ach, het is toch een treurige bedoening daar geworden vergeleken met een paar jaar terug.
Maar op je werk KPD of KEL openen, jij hebt lef
Die subfora ontwijk ik als de ziekte hier hoor :p
Ga er eens posten!quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn baas er minder problemen mee heeft dan jouw baas, maar idd, holy shit.Nu zit ik sowieso in beide subfora niet, maar toch.
De hele afdeling? Baasquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Scheelt dat ik hoofd IT ben en alleen zit (de hele afdeling ben ik!)
Maar toch is het niet handig
Er kan altijd net iemand ineens aan mijn bureau staan
[..]
Ga er eens posten!![]()
Haha, arbeidsrechtelijk gezien mag je baas in principe niet gaan pluizen in wat je allemaal bekijkt op internet. Maar toch voelt het neit helemaal goed dat er uberhaupt de mogelijkheid is dat ze het kunnen terugvinden wat ik bekijk.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Scheelt dat ik hoofd IT ben en alleen zit (de hele afdeling ben ik!)
Maar toch is het niet handig
Er kan altijd net iemand ineens aan mijn bureau staan
[..]
Ga er eens posten!![]()
Klopt. Ik mag ook wel eens bij iemand controleren voor mijn werkgeverquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Haha, arbeidsrechtelijk gezien mag je baas in principe niet gaan pluizen in wat je allemaal bekijkt op internet. Maar toch voelt het neit helemaal goed dat er uberhaupt de mogelijkheid is dat ze het kunnen terugvinden wat ik bekijk.
Jij moet nog een jaar wachtenquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
is er goed materiaal daar?![]()
![]()
Boeiend, het schijnt niet echt spectaculair te zijn en zolang je internet niet kapot is (en FB er niet uit ligt in jouw gevalquote:
Wat heb ik aan facebook in mijn gevalquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Boeiend, het schijnt niet echt spectaculair te zijn en zolang je internet niet kapot is (en FB er niet uit ligt in jouw geval[sorry
]) boeit het weinig.
Jij had toch een facebookfapmap?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Wat heb ik aan facebook in mijn geval
Ik trap overal in, dat weet je.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:16 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
nee tuurlijk nietdat was een garp, ik heb wel een fapmap
Fapmappen zijn tof. HDpron jongequote:
Best aardig hoorquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
![]()
Ik heb zo een handjevol chicks op favebook die lekker en cute zijn. No offense.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:46 schreef shifto het volgende:
neequote:Op woensdag 21 maart 2012 15:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
![]()
Juist de combinatie van lekker en cute is gevaarlijk. Dan krijg je alles van me gedaan als vrouwquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb zo een handjevol chicks op favebook die lekker en cute zijn. No offense.
Dat snap ik.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:46 schreef bijdehand het volgende:
Nu ik dit lees zit ik in de trein met een wtf-gezicht
True, dodelijke combinatie.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Juist de combinatie van lekker en cute is gevaarlijk. Dan krijg je alles van me gedaan als vrouw
Met zo'n kop als jij krijgt elke vrouw alles van je gedaan.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Juist de combinatie van lekker en cute is gevaarlijk. Dan krijg je alles van me gedaan als vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Met zo'n kop als jij krijgt elke vrouw alles van je gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
One lovequote:Op woensdag 21 maart 2012 16:57 schreef Muisraket het volgende:
Als KK en/of Tuxxx nou even terugkomen kunnen we het afzeiken focussen op één persoon, maar nu is echt iedereen de sjaak zeg.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Met zo'n kop als jij krijgt elke vrouw alles van je gedaan.Als jij dan zorgt dat je uberhaupt eerst iets gedaan krijgt van een vrouw..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh waarom hap ik er ook op eigenlijk![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Als jij dan zorgt dat je uberhaupt eerst iets gedaan krijgt van een vrouw..
Ik snap je tekst niet.quote:
Dat het niet uitmaakt omdat wij toch allemaal beter weten en dus niet persoonlijk aangevallen voelen hierquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik snap je tekst niet.
En LOL, happen is besmettelijk zo te zien.
Naar mn schaapjequote:Op woensdag 21 maart 2012 16:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat snap ik.Moet je naar school of ga je naar huis?
Zal ik je plagen? Ik ga over een half uurtje pas en ben nog eerder thuis dan jijquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, de werkdag zit er weer zo goed als op!
Dat zou tijd worden, misschien valt er nog even van het mooie weer te genieten
Dat zeg je nu wel...quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat het niet uitmaakt omdat wij toch allemaal beter weten en dus niet persoonlijk aangevallen voelen hierWant, one love
Ik vrees het, stelletje snel aangevallen autisten dat we zijn hierquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En LOL, happen is besmettelijk zo te zien.
Meh?quote:
Ikquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Wie voelt zich hier aangevallen dan?
Haha, ja dat stemt me dan wat minder vrolijkquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Zal ik je plagen? Ik ga over een half uurtje pas en ben nog eerder thuis dan jij
Oh ja, het is woensdag, helemaal vergeten. IT'S BUSINESS TIME!quote:
Ik moest lachen.quote:
Niet door die obvious dingen, meer door dingen die dan niet over mij bedoeld zijn maar waarvan ik dan toch denk: hé dat slaat ook op mij. Maar goed, dat is mijn proboleem.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:03 schreef shifto het volgende:
[..]
Wie voelt zich hier aangevallen dan?
Ik word verdomme net een schaapje genoemd. Hoe moet ik me daartegen beschermen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:05 schreef shifto het volgende:
[..]
Bescherm jezelf dan! Daar ben je hier tocvh voor?
Staalwol.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:06 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik word verdomme net een schaapje genoemd. Hoe moet ik me daartegen beschermen?
quote:
Maar jij bent dan ook de enige echte autist in het topicquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
[..]
Niet door die obvious dingen, meer door dingen die dan niet over mij bedoeld zijn maar waarvan ik dan toch denk: hé dat slaat ook op mij. Maar goed, dat is mijn proboleem.
En TM natuurlijk, volgens die test.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook de enige echte autist in het topic
Gejat van bdh, dus credits naar hem. Verwen hem maar extra vanavond.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nee hij dacht dat hij ADD zou hebben.quote:
Inderdaad, want jij hoort er ook bij.quote:
Meestal verwent hij mijquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gejat van bdh, dus credits naar hem. Verwen hem maar extra vanavond.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Inderdaad, want jij hoort er ook bij.
I stand corrected.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee hij dacht dat hij ADD zou hebben.
Daarom is hij vanavond aan de beurt.quote:
Maakt niet uit, want je opmerking was grappig.quote:
Haphaphap.quote:
Ik ga echt niet 18 paginas van die troep doorspittenquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat scoren jullie?
http://tests.psychologiem(...)t%20autisme?pagina=1
Kwam er ook achter, tering.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:09 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ga echt niet 18 paginas van die troep doorspitten
Niet haten op MRquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad, keep your facts straightquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee hij dacht dat hij ADD zou hebben.
Lekker valide altijd dit soort testsquote:Op woensdag 21 maart 2012 17:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat scoren jullie?
http://tests.psychologiem(...)t%20autisme?pagina=1
Echt hè.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Lekker valide altijd dit soort tests
Nou barsten die populair wetenschappelijke magazines inderdaad ook niet bepaald van de diepgang. Dus het zal het publiek worst wezen hoe het zit met validiteit, laat staan alle andere onderzoeksvoorwaarden.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Lekker valide altijd dit soort tests
Wow je hebt gewoon heel die test gemaaktquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:27 schreef MohMi het volgende:
18. Valt me mee! Maar testen die weinig accuraat zijn, zeggen dus ook weinig over 'positieve' uitslagenJammer, MohMi! xD
En hoe is het verder met iedereen deze woensdagavond?
Ja joh, vind de menselijke psyche interessant. Zelfreflectie hoort daar ook bij, zelfs als het gewoon een testje isquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wow je hebt gewoon heel die test gemaakt18 valt wel mee
![]()
Prima, met uwes?
Ja dat soort dingen zijn wel interessant inderdaad. Maar je kan er ook zo weinig meequote:Op woensdag 21 maart 2012 18:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja joh, vind de menselijke psyche interessant. Zelfreflectie hoort daar ook bij, zelfs als het gewoon een testje isLachen toch
Wat had jij? Of heb je em niet gedaan?
Fijn dat het goed gaatHier ook weer stukken beter
Ik heb gewoon een vriendin die alles voor me doetquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Als jij dan zorgt dat je uberhaupt eerst iets gedaan krijgt van een vrouw..
pics or it didnt happenquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een vriendin die alles voor me doet
Echt hé xD viel nog mee dat er niet bij iedere uitslag stond; 'Pas op! U bent extreem autistisch! Maar door de aankoop van dit wondermiddel voor slechts ¤99,99 kunt ook u een normaal leven leiden!' xDquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen zijn wel interessant inderdaad. Maar je kan er ook zo weinig meeOok van die testjes met ''hoe gestrest bent u?'' of ''klaagt u teveel''
![]()
Had hem al een keer gemaakt, geen idee wat er uit kwam.
Mooi zo!Wat voor werk doe je eigenlijk?
Wel vrouwen die zich als bouwvakkers gedragen, de bekende vrouwvakkers, of mannen die zich als chick gedragen. Kiest u maar! xDDquote:
Klinkt goed, doet u beide maar!quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wel vrouwen die zich als bouwvakkers gedragen, de bekende vrouwvakkers, of mannen die zich als chick gedragen. Kiest u maar! xDD
Vrouwvakkers.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wel vrouwen die zich als bouwvakkers gedragen, de bekende vrouwvakkers, of mannen die zich als chick gedragen. Kiest u maar! xDD
Zou wel weten wat zo'n wondermiddel zou kunnen zijn danquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Echt hé xD viel nog mee dat er niet bij iedere uitslag stond; 'Pas op! U bent extreem autistisch! Maar door de aankoop van dit wondermiddel voor slechts ¤99,99 kunt ook u een normaal leven leiden!' xD
Ik ben Tester, which is erg leuk vind ik. Alleen heb ook ik te maken met mensen die mijn hoeveelheid werk bepalen maar zelf geen drol verstand hebben van hoeveel uur daar eigenlijk in gaat zitten of hoe de dingen eigenlijk werken, dat is soms frustrerend.
En waarmee vul jij je dagen?
Vrouwvakkersquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
Lekker fietsweerquote:
Geen enge mannetjes tegen gekomen?quote:
Volgens mij is iedereen die ik tegenkwam wel een eng mannetje tegengekomen.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen die ik tegenkwam wel een eng mannetje tegengekomen.
Maar niemand die je heeft aangehouden of zo?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen die ik tegenkwam wel een eng mannetje tegengekomen.
Nee dat durven ze nietquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:49 schreef DeJori het volgende:
[..]
Maar niemand die je heeft aangehouden of zo?
Damn man, mijn pa kan echt de meest simpele taken niet uitvoeren..
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee dat durven ze niet
En hoezo kan hij dat niet
Zeker, en een trotse ook! Alleen als je het woord hardop zegt, klinkt het toch een beetje raarrr xDquote:
Elke keer dat jij iets zegt over je badassery of je gevaarlijkheid, moet ik de neiging onderdrukken om dat 'Do you feel lucky, punk?'-plaatje te posten.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee dat durven ze niet
En hoezo kan hij dat niet
Het rolt niet echt lekker van de tong nee. Wat ik me dan wel afvraag hè, bij een vrouwvakker, is een vrouwvakkersdecolleté dan hetzelfde als bij een bouwvakker, of is dit de positieve variant?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zeker, en een trotse ook! Alleen als je het woord hardop zegt, klinkt het toch een beetje raarrr xD
Ja ik ben ook een beer he. Lief en leuk om te knuffelen maar als je boos bent trek ik je hoofd van je rompquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Elke keer dat jij iets zegt over je badassery of je gevaarlijkheid, moet ik de neiging onderdrukken om dat 'Do you feel lucky, punk?'-plaatje te posten.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja ik ben ook een beer he. Lief en leuk om te knuffelen maar als je boos bent trek ik je hoofd van je romp
Een vrouwvakkersdecolleté is zowel aan de bovenkant als aan de onderkant (zowel voor als achter) mooi.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het rolt niet echt lekker van de tong nee. Wat ik me dan wel afvraag hè, bij een vrouwvakker, is een vrouwvakkersdecolleté dan hetzelfde als bij een bouwvakker, of is dit de positieve variant?
quote:
Nee, achter is altijd ordinair.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een vrouwvakkersdecolleté is zowel aan de bovenkant als aan de onderkant (zowel voor als achter) mooi.
/care. Dat is mooi om te zienquote:
Dat idd, plus er zijn best een hoop vrouwvakkers van wie je echt geen enkel decolleté wilt zienquote:
Vind ik niet. Let's agree to disagree.quote:
True, true. Of die niet eens een decolleté hebben, vrouwen die zo butch zijn dat hun borsten te verlegen zijn om een decolleté te vormen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat idd, plus er zijn best een hoop vrouwvakkers van wie je echt geen enkel decolleté wilt zien
Eens.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat idd, plus er zijn best een hoop vrouwvakkers van wie je echt geen enkel decolleté wilt zien
Ik vind een zichtbare asscrack bij vrouwen ook niet echt charmant.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vind ik niet. Let's agree to disagree.
Vooral niet als je ook nog zo'n smerig touwtje ergens er tussen geweven ziet zittenquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik vind een zichtbare asscrack bij vrouwen ook niet echt charmant.
Idd, horrorbeelden op de middelbare school. Dat ze een riem aan doen of zo.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Vooral niet als je ook nog zo'n smerig touwtje ergens er tussen geweven ziet zitten
Oh ik ben niet de enige, dan geef ik dat ook maar toequote:Op woensdag 21 maart 2012 21:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik vind een zichtbare asscrack bij vrouwen ook niet echt charmant.
It's a man's thing.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh ik ben niet de enige, dan geef ik dat ook maar toe
quote:
Jouw woorden hè.quote:
Ik leg mijn woorden in jouw mond.quote:
^^quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik leg mijn woorden in jouw mond.
Nooit gehoord van een beha?quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:05 schreef DeJori het volgende:
UPSIDE DOWN CLEAVAGE!!!1!!ONE1
[ afbeelding ]
Jij hebt het begrepen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:05 schreef DeJori het volgende:
[ afbeelding ]
Oké nu ga ik me bijna hetero voelen, maar dit vind ik er ook altijd maar vreemd uitzien.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:05 schreef DeJori het volgende:
[ afbeelding ]
Als een vrouw op haar rug ligt en je kijkt vanaf beneden naar haar hoofd dan zijn die tetten echt awesomequote:Op woensdag 21 maart 2012 21:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oké nu ga ik me bijna hetero voelen, maar dit vind ik er ook altijd maar vreemd uitzien.
Aww.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Zag vandaag zo'n jongen en die was niet eens dik maar die had me toch een partij manboobs nondeju. Kei zielig.
Waar het hart van vol is...quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:07 schreef bijdehand het volgende:
Ik kijk in m'n muziekmap, denk ik 'waarom heb ik een map die Vagina- The Best Of heet?'
Is het Vangelis
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als een vrouw op haar rug ligt en je kijkt vanaf beneden naar haar hoofd dan zijn die tetten echt awesome
Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:07 schreef bijdehand het volgende:
Ik kijk in m'n muziekmap, denk ik 'waarom heb ik een map die Vagina- The Best Of heet?'
Is het Vangelis
Zo'n collega heb ik, kan er niks aan doen, net als ik er niks aan kan doen dat ik het echt vreselijk vind...quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Zag vandaag zo'n jongen en die was niet eens dik maar die had me toch een partij manboobs nondeju. Kei zielig.
QFTquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zo'n collega heb ik, kan er niks aan doen, net als ik er niks aan kan doen dat ik het echt vreselijk vind...Ik ben bescheiden bedeeld maar een kerel met grotere borsten dan ik staat op nr 1 in mijn top 3 van afknappers.
Wat is je top 3?quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zo'n collega heb ik, kan er niks aan doen, net als ik er niks aan kan doen dat ik het echt vreselijk vind...Ik ben bescheiden bedeeld maar een kerel met grotere borsten dan ik staat op nr 1 in mijn top 3 van afknappers.
Kan me er wat van voorstellen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |