SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Slaap bijnaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:46 schreef BarrieButsers het volgende:
Arme bdh, nu nog in de les zitten.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Net een uur auto gereden, mijn pa vindt me goed. Yeah buddy.
Is het lente heb je het nog koudquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:04 schreef shifto het volgende:
Ja wel goed hoor!Beetje koude handen en voeten en daar kan ik niet tegen!
dus zo even douchen!
Ja want het koelt wel snel af savonds joh!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Is het lente heb je het nog koudHopelijk helpt die douche wat
Nou overdag is het toch ook nog niet super warmquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:08 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja want het koelt wel snel af savonds joh!Weet zeker dat dat helpt!
Hoe ist doar?
qftquote:
Nee, dat is een aflevering die al wel in canada was uitgezonden, maar nog niet in de VS. House is echt 3 milenia uit de roulatie.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:12 schreef shifto het volgende:
[..]
qft
En geen nieuwe House?Krijg wel op facebook meldingen over de episode van gisteren maar zie nergens niets
En op FOK is er gewoon geen (actief) topic over
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
Niet legen...(wait for it...maar niet te lang want ik ga geen 'dary' posten)?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:12 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
gvd, zat mee in bus ik constant 1 miliseconde kijke of zij keek zodat ik kon glimlachen, geen enkele keer oogcontact of iets
Als Sheldon glimlachtquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:16 schreef shifto het volgende:
swerelds meest geforceerde flimlach, ik wil pics
Chloroformquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]ik vind het echt kut voor je
heb je een nieuw plan van aanpak?
Werkt wel!quote:
ja echt een bazen programquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:44 schreef DuTank het volgende:
Hahahah ik heb dat gisteren zitten kijken, fucking grappig
Hier ook, confronterendquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:30 schreef shifto het volgende:
Moggol!
Kreeg afkickverschijnselen van fok..
Ik zag pas dat er iets met fok was toen jij reageerde op de status van fokquote:
Ik voel me ge'facebook-stalked'quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zag pas dat er iets met fok was toen jij reageerde op de status van fok
En MR is niet eens online!quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik voel me ge'facebook-stalked'
quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:30 schreef shifto het volgende:
Moggol!
Kreeg afkickverschijnselen van fok..
Rechtsboven zie je altijd updatesquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik voel me ge'facebook-stalked'
over dn duvel gesprokenquote:
Nu DJ nog, en bb en tmquote:
Maar van haar vind ik het natuurlijk niet erg als ze me stalktquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar van haar vind ik het natuurlijk niet erg als ze me stalkt
Om half 7 werd ik wakker gewhatsappt, ik deed mijn ogen dicht en om 9 uur gingen ze weer openquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Verveelde me vanochtend wel..
Geen krant, want abbo pas geleden afgelopen en te lui om nieuwe af te sluiten..
En dan ook geen foktopics om door te neuzen..
Zit ik daar saai alleen mn broodje te eten om half 7 in de ochtend
Sterf, hond..quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Om half 7 werd ik wakker gewhatsappt, ik deed mijn ogen dicht en om 9 uur gingen ze weer open
Vandaar dat je altijd te laat bentquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:33 schreef shifto het volgende:
Ik sta sowieso doordeweeks pas om half 9 op
Dat zei mr ook altijd tegen mijquote:
Ben echt al weken niet meer te laat!quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vandaar dat je altijd te laat bent_!
[..]
Dat zei mr ook altijd tegen mij
Zei.. dus nu zijn jullie weer vriendjes en leif tegen mekaar..quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
Wat voor dagen maak je dan in godesnaam..quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:36 schreef shifto het volgende:
[..]
Ben echt al weken niet meer te laat!
Staat je bed op je werk dan?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:36 schreef shifto het volgende:
[..]
Ben echt al weken niet meer te laat!
Haar wens is mijn bevel dus ik ben dood jaquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zei.. dus nu zijn jullie weer vriendjes en leif tegen mekaar..
Of ben je daadwerkelijk gestorven?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Wat voor dagen maak je dan in godesnaam..
Half 9 op, dan kan je pas om half10 op je werk zijn lijkt me (er vanuit gaande dat je normaal ontbijt en langer dan 5min van je werk af woont).
Dan zou je met 40u p/w toch wel tot minstens 18.00u op je werk moeten zijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Is het zo'n bazig typje ja?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:38 schreef bijdehand het volgende:
Haar wens is mijn bevel dus ik ben dood ja
Nee, maar dat weet je zelf ook welquote:
Nouja zeg, nu krijg ik echt een slechte reputatie hier (voor zover ik die nog niet heb.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
Gast.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar van haar vind ik het natuurlijk niet erg als ze me stalkt
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar get, wie zou Shifto dan bezwangerd moeten hebben
..non est vivere sed valere vita est ..
Alsof mensen niet weten dat wij alleen maar lieve woordjes tegen elkaar zeggenquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nouja zeg, nu krijg ik echt een slechte reputatie hier (voor zover ik die nog niet heb.). Alsof ik ooit zoiets tegen jou zou zeggen.
[..]
Gast.
Ja, zeg ik verdomme een keer wat positiefs in het topic over jou, ipv je te pesten/plagen..quote:
Zijn stalker? IfyouknowwhatImean.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
MohMi. Ze hebben een broer-zus relatie maar niemand heeft gezegd wie wie is...quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik! A_T ga eens wat aardiger doen tegen bdh!quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof mensen niet weten dat wij alleen maar lieve woordjes tegen elkaar zeggen![]()
En ik moet me inhouden als ik de opmerkingen van A_T lees
Ontbijten doe ik niet aan, krijg de 1e 2uur na het wakker worden geen hap door mijn keel!quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Wat voor dagen maak je dan in godesnaam..
Half 9 op, dan kan je pas om half10 op je werk zijn lijkt me (er vanuit gaande dat je normaal ontbijt en langer dan 5min van je werk af woont).
Dan zou je met 40u p/w toch wel tot minstens 18.00u op je werk moeten zijn..
Lolwhut??quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zijn stalker? IfyouknowwhatImean.
Dit was een beetje raar.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja, zeg ik verdomme een keer wat positiefs in het topic over jou, ipv je te pesten/plagen..
Is het weer niet goed, noujazeg
Nou heb ik het weer gedaanquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik! A_T ga eens wat aardiger doen tegen bhd!
Wil ik niet zeggen op een forumquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
bijhandde?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik! A_T ga eens wat aardiger doen tegen bhd!
DMquote:
Ben benieuwdquote:
Maar dat spreekt voor zichquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En het is vooral inhouden door zijn lieve opmerkingen richting jou
Ik wist hetquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:43 schreef Muisraket het volgende:
Mensen kom op! Wie gaat er altijd (voornamelijk) in op shifto en duikt opeens op als we meets enz. organiseren? Ik zie een verband.
Daarom!quote:
Niet voor iedereen hierquote:
Was ze lekker? En lol wordt dat niet awkward in je gesprek dan?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:44 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb trouwens gister anderhalf uur in de kou met een meisje uit m'n klas staan praten (van 9 uur tot half 11 's avonds) en ik weet nog steeds niet hoe ze heet
_!
Hij durfde te praten dus wrs nietquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Was ze lekker? En lol wordt dat niet awkward in je gesprek dan?
Neequote:
Hij praatte ook tegen zijn date S. en die was best schattig.quote:
BURNquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hij praatte ook tegen zijn date S. en die was best schattig.
Wel een leuk gesprek gehad?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
NeeEn ze woont met een vriendin samen. Yeah right. 'Samenwonen'
?quote:
Ik zou dat wel raar vinden, maar goed, ik spreek dan ook iets te vaak de namen van mensen uit.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:45 schreef bijdehand het volgende:
En nee dat wordt niet awkward omdat ze mijn naam ook niet weet.
Als ik iets kan met meisjes is het pratenquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hij praatte ook tegen zijn date S. en die was best schattig.
Ja was wel nicequote:Op woensdag 21 maart 2012 12:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wel een leuk gesprek gehad?En kan best hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |